Connect with us

Economy

Ferrari Daytona SP3 (2022) ma jak dotąd najmocniejszą serię silników tej marki

Published

on

Ferrari
uzupełnij go Seria Icona z 2018 roku
trzeci model. Na Monza SP1 i Monza SP2
Daytona SP3 jest teraz dostępny. Bella Machina uhonorowała 330 P3/4, który wygrał legendarny wyścig 24 Hours of Daytona w 1967 roku.

×
Nowa Daytona SP3 ma najmocniejszy silnik Ferrari w historii

cytaty historyczne

Daytona SP3 nie ma wiele wspólnego ze swoim historycznym wzorem do naśladowania. Tylko zaokrąglona przednia szyba, zdejmowany dach Targa i lusterka wsteczne na przednich błotnikach przypominają 330 P3 / 4. Daytona SP3 ma również przednie reflektory z ruchomymi osłonami. 330 P3/4 miał wysuwane reflektory – dziś nie są już dozwolone.

×
Nowa Daytona SP3 ma najmocniejszy silnik Ferrari w historii

Zaawansowana aerodynamika

W przypadku nowicjusza projekt podlegał aerodynamice. Jest odpowiednio ostro narysowany. Oprócz głębokiego przodu z wąskimi reflektorami LED i sięgającym daleko do przodu dolnym rozdzielaczem, wzrok przyciąga szeroki widok z boku. Wynika to głównie z kanałów powietrznych w drzwiach motylkowych. Kierują wiatr do tylnych wlotów powietrza, aby schłodzić silnik. W dolnej części nadwozia znajdują się specjalne kominy, które odprowadzają powietrze pod niskim ciśnieniem, dzięki czemu Daytona SP3 dosłownie trzyma się drogi. Z tyłu znajduje się niezwykle wąski, ciągły pasek świetlny i wylot powietrza poniżej. Ten ostatni wystaje prawie całkowicie ponad rufę. Dwururowy układ wydechowy znajduje się nad dolnym dyfuzorem powietrza.

×
Nowa Daytona SP3 ma najmocniejszy silnik Ferrari w historii

Lider

Jeśli chodzi o jazdę, Daytona SP3 korzysta z modelu wprowadzonego w maju 812 konkurencja
6,5-litrowy, dwunastocylindrowy, bezssący cylinder zawierał wiele zaawansowanych technologicznie komponentów z Formuły 1. Tutaj jednak silnik generuje o 10 KM więcej, co czyni go najmocniejszym silnikiem spalinowym, jaki Ferrari kiedykolwiek zbudowało. dzięki niemu 840 KM I 697 Nm Polid, który waży zaledwie 1485 kilogramów, uwalnia się sam z momentem obrotowym 2,85 sekundy Od zera do 100 km/h. I najbardziej imponujące: znak 200 km/h Upada po tylko raz 7,4 sekundy. Ferrari daje maksymalną prędkość pojazdowi z napędem na tylne koła Ponad 340 km/h w. Jeśli całkowicie usuniesz biegi, 7-biegowa dwusprzęgłowa skrzynia przełącza się na następny bieg dopiero przy 9500 (!)

×
Nowa Daytona SP3 ma najmocniejszy silnik Ferrari w historii

Przetwarzanie

Dla zwinności prowadzenia, oprócz wspomnianej wcześniej mniejszej masy, którą osiągnięto dzięki kilku lekkim komponentom kompozytowym i podwoziu z włókna węglowego, rozkładowi masy od 44 (przód) do 56 procent i P Zero Corsa specjalnie dobranym przez Pirelli do opon. Wyczynowa Daytona SP3 ma wymiary 265/30 ZR20 (przód) i 345/30 ZR21 (tył). Za pięcioramiennymi felgami znajdują się ceramiczne tarcze hamulcowe 398 mm lub 380 mm. Ponadto Ferrari wyposaża dwumiejscowy samochód w najnowszą generację układu napędowego (SSC 6.1). Zdaniem inżynierów pozwala to nie tylko na kontrolowany dryf, ale także zapewnia lepszą przyczepność i większą stabilność na zakrętach. Innowacyjna technologia utrzymuje samochód na idealnej trajektorii dzięki automatycznym interwencjom hamowania, których kierowca nie odczuwa. W razie potrzeby czujni asystenci mogą zostać całkowicie dezaktywowani. Jednak w programach jazdy „Race” i „CT-Off” musisz dokładnie wiedzieć, co robisz.

×
Nowa Daytona SP3 ma najmocniejszy silnik Ferrari w historii

przestrzeń wewnętrzna

Dzięki ciągłym siedzeniom kokpit przypomina bardziej samochód wyścigowy niż uliczny sportowiec. Cyfrowa tablica przyrządów jest lekko zakrzywiona, mierzy 16 cali i dostarcza kierowcy wszystkich istotnych informacji. Obrotomierz jest wyświetlany z żółtym tłem w widocznym miejscu pośrodku. W zestawie kierownica wielofunkcyjna Manitino (czerwone pokrętło dla trybów jazdy) i różne powierzchnie dotykowe, za pomocą których steruje się wieloma funkcjami (w tym kierunkowskazami), to już tradycja Ferrari. Na wąskiej konsoli środkowej jest tylko kilka przełączników i trzy przełączniki suwakowe. Klimatyzacja jest sterowana za pomocą oddzielnego obszaru dotykowego w dolnej części deski rozdzielczej.

Więcej informacji o Ferrari znajdziesz na naszej stronie internetowej Kanał marki

Dostępność

Według Ferrari produkcja Daytony SP3 powinna wkrótce ruszyć. Nie ujawniono, ile jednostek Bolide zostanie zbudowanych i ile będzie to kosztować. Miniseria mogła zostać wyprzedana przed oficjalną prezentacją. Tutaj najlepsi klienci firmy zawsze mają szansę z góry. Do sterowania: kierowca Formuły 1 Max Verstappten, który obecnie walczy o mistrzostwo świata z zespołem Red Bull, powinien być Za Monza SP2 zapłacili 1,6 mln euro
.

READ  Dostawa do Schwidt: do Rostocku po raz pierwszy przybył amerykański tankowiec
Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Economy

Krajowe wycofanie cukierków – możliwość szkód genetycznych

Published

on

Krajowe wycofanie cukierków – możliwość szkód genetycznych
  1. Strona główna
  2. konsument

Naciska

Ponieważ zakazany dodatek może mieć działanie szkodliwe genetycznie, popularny produkt dla dzieci jest obecnie wycofywany z rynku. Dotyczy to dwóch typów.

Monachium – Niestety nierzadko zdarza się, że produkty są wadliwe lub szkodliwe dla konsumentów. Produkty są regularnie wycofywane przez producentów i sieci supermarketów. Teraz dotyczy to popularnego produktu cukierniczego, który prawdopodobnie spożywany jest głównie przez dzieci. Konsumenci nie powinni już spożywać dwóch rodzajów.

Krajowe wycofanie słodyczy – dotyczy dwóch rodzajów

Jak podaje Federalny Urząd Ochrony Konsumentów i Bezpieczeństwa Żywności na swojej stronie głównej, jest to informacja z bieżącej strony On pamięta Na produkt Sour Patch Kids wpłynęła marka KKB Sweet & More ze Szlezwiku-Holsztynu. Z komunikatu otrzymanego z portalu foodwarning.de wynika, że ​​dotknięte są dwa gatunki: „Tropikalny” i „Arbuz”. Jak wyjaśniło FBI, produkty zawierają zakazany dodatek tlenek tytanu (E171). W związku z tym nie można całkowicie wykluczyć działania szkodliwego genetycznie.

Konsumenci powinni zaprzestać spożywania dotkniętych produktów w opakowaniach 99 g lub 102 g. Ma to wpływ na wszystkie daty ważności, podobnie jak wszystkie daty produkcji. Dlatego też dotyczy to wszystkich partii zawierających składnik E 171 lub dwutlenek tytanu.

Zaledwie kilka dni temu… Zwrócił uwagę na przyprawę, która również zawiera substancję potencjalnie mutagenną On był. Były to jednak wielopierścieniowe węglowodory aromatyczne (WWA).

Dotknięte wycofaniem: odmiany Sour Patch Kids, „Tropical” i „Arbuz” © KKB Sweet & More/lebensmittelwarning.de

Produkty objęte wycofaniem były sprzedawane na terenie całych Niemiec. Na razie oficjalnie nie wiadomo, czy konsumenci będą mogli kupować słodycze wyłącznie za pośrednictwem sklepu internetowego firmy, czy może także w sklepach, a nawet supermarketach. Natomiast produkty w sklepach internetowych Roy,Rossman W Kaufland dołączony. Nie jest również jasne, czy konsumenci mogą zwrócić producentowi wadliwą żywność w celu uzyskania zwrotu ceny zakupu.

READ  Płaca minimalna w opiece: Młodzi ludzie odchodzą, starsi cierpią - Polityka

Obecnie wycofywane jest także kilka innych produktów

Inni producenci i supermarkety wycofują obecnie produkty z różnych powodów. Zdaniem producenta towar marki Aldi's Gut Bio może być zanieczyszczony patogenami i zostanie wycofany. Problem dotyczy wielu krajów związkowych. W tej chwili musisz przestać jeść niektóre rodzaje sera. Przywołanie ma wpływ na trzy typy. A Tymczasem producent sushi wpływa na Edikę i Ryo, W przypadku połknięcia istnieje ryzyko infekcji.

Continue Reading

Economy

Ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej, częściowe i kompleksowe: Ceny ubezpieczeń pojazdów znacząco rosną

Published

on

Ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej, częściowe i kompleksowe: Ceny ubezpieczeń pojazdów znacząco rosną

Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, częściowe i całkowite
Ceny ubezpieczeń komunikacyjnych znacząco rosną

Posłuchaj materiału

Ta wersja audio została stworzona sztucznie. Więcej informacji | Wyślij swoją opinię

Inflacja spada, ale składki na ubezpieczenia komunikacyjne mają tendencję w przeciwnym kierunku. Każdy, kto chce obecnie ubezpieczyć nowo zakupiony samochód, płaci średnio o 20 procent więcej niż rok temu. Zmieniając firmę ubezpieczeniową, często można złagodzić wzrost cen.

Jak wynika z badań przeprowadzonych przez porównywarkę i portal sprzedażowy Verivox, w ciągu ostatniego roku znacząco wzrosły ceny ubezpieczeń komunikacyjnych. Każdy, kto ubezpiecza nowo zakupiony samochód, płaci dziś średnio o 20 proc. więcej niż rok temu. Taryfy w pełni inkluzywne w średnim segmencie cenowym są dziś o 21 proc. wyższe niż w kwietniu 2023 r., a taryfy częściowo inkluzywne są o 19 proc. wyższe niż przed rokiem. A w odpowiedzialności jest o 18 proc. więcej.

Gwałtownie rosną ceny dla ubezpieczających transferowych: na rynku ceny te są o 22 proc. wyższe niż w roku poprzednim, a w przypadku ubezpieczeń w pełni kompleksowych są o 23 proc. wyższe. Firma Heidelberg oblicza swoje liczby we współpracy ze statystykiem Wolfgangiem Bischofem z Uniwersytetu w Augsburgu.

Ceny będą nadal rosły

Większość kierowców może zmienić ubezpieczenie samochodu 1 stycznia każdego roku. Dlatego obecnie polisy wystawiane są najczęściej po zakupie pojazdu. Obecnie możliwość zmiany ubezpieczenia przysługuje wszystkim kierowcom, których ubezpieczenie pojazdu wygasa w ciągu roku. Ubezpieczeni mogą także zmienić się po każdym zgłoszeniu roszczenia ubezpieczeniowego.

Różnica między średnim i niskim segmentem cenowym w przypadku osób zmieniających pojazdy wynosi średnio 31 procent. Największy potencjał oszczędności ma ubezpieczenie OC na poziomie 36 proc.

„W sezonie zmianowym w październiku i listopadzie towarzystwa ubezpieczeniowe znacznie podniosły stawki, aby pokryć swoje koszty” – mówi Wolfgang Schütz, dyrektor zarządzający Verivox Versicherungsvergleich GmbH. „W związku z ciągłym wzrostem kosztów roszczeń towarzystwa ubezpieczeniowe w dalszym ciągu ponoszą straty. Dlatego stawki będą nadal rosły. Ubezpieczyciele chcą oferować swoim klientom konkurencyjne stawki pomimo niezbędnych podwyżek”. Dlatego zdaniem eksperta warto dokonać porównania już teraz. Różnice między tanimi taryfami a cenami średnimi są większe niż kiedykolwiek.

READ  Natychmiast usuń aplikację na Androida: aplikacja na smartfona usuwa konto
Continue Reading

Economy

Jak dotąd 630 upadłości: masowo bankrutują firmy z branży nieruchomości

Published

on

Jak dotąd 630 upadłości: masowo bankrutują firmy z branży nieruchomości
  1. Strona główna
  2. Praca

Naciska

Branża nieruchomości walczy o przetrwanie. Wraz ze wzrostem liczby upadłości rośnie niepewność: kto będzie następny?

Berlin – Niemiecki przemysł budowlany znajduje się pod ogromną presją. Napięcie jest zauważalne we wszystkich obszarach. Po tym jak w zeszłym roku pierwsi deweloperzy projektu zmuszeni byli zwrócić się do sądu upadłościowego z powodu braku wniosków, obecnie dotknięte są nim również obszary znajdujące się w dalszej części łańcucha dostaw. W szczególności upadłość dużej spółki z branży nieruchomości Deutsche Invest Immobilien (Dii), która w marcu stała się spółką publiczną. Wstrząsnęło to branżą i spowodowało większą niepewność. Pytanie, które zadaje sobie każdy: Czy będziemy następni?

Ekskluzywna bieżąca analiza przeprowadzona przez firmę konsultingową Falkensteg w zakresie zarządzania IPPEN.MEDIA Wynika z niego, że tylko w pierwszym kwartale 2024 roku upadłość musiało ogłosić 630 firm z branży nieruchomości. Oznacza to wzrost o 18,6 procent w porównaniu z rokiem poprzednim i 17,3 procent w porównaniu z poprzednim kwartałem. W całym 2023 roku 1997 firm z branży nieruchomości w Niemczech zostało zmuszonych do ogłoszenia upadłości.

Kryzys budowlany potrwa do 2026 r.: liczba upadłości wzrośnie dwucyfrowo.

„Spodziewam się w tym roku co najmniej 10% wzrostu liczby upadłości” – prognozuje Christian Albers, dyrektor ds. nieruchomości w Falkenstig. „Przetrwanie do 25. roku życia było modnym hasłem w 2023 r. w sektorze nieruchomości” – dodaje. Jednak mantra wytrwałości może trwać dłużej, niż oczekuje branża. Kryzys będzie trwał do 2026 r., zanim zmiana stanie się wyraźna.

Według Falkensteega fala bankructw szczególnie dotyka duże firmy, których roczna sprzedaż przekracza dziesięć milionów euro. W całym 2023 roku w sektorze nieruchomości doszło do 31 poważnych upadłości. W pierwszym kwartale 2024 roku było ich już 21, ale w pierwszym kwartale 2023 roku było ich już tylko sześć. „Teraz pytanie brzmi, czy inwestowanie w Niemczech ma sens, ponieważ warunki ramowe dla projektów długoterminowych są bardzo niepewne” – mówi Albers.

READ  Wśród cen docelowych: Spojrzenie na flagowy fundusz ETF Cathie Wood: inwestorzy mogą uzyskać okazje na te akcje | biuletyn

Wyjaśnia dalej: „Spadek zamówień mocno uderzy w firmy budowlane, ponieważ nie będą one już w stanie w pełni wykorzystywać swoich pracowników i dostosowywać w odpowiednim czasie kosztów strukturalnych, aby działać z zyskiem. Kryzys osiągnął jeszcze wyższy poziom sektora nieruchomości i budownictwa, a „końca nie widać”.

Sygnalizacja świetlna niepokoi inwestorów z branży budowlanej

Obecny kryzys budowlany jest jak burza doskonała: od 2020 r. koszty budowy mieszkań wzrosły o 45%, co sprawia, że ​​tworzenie niedrogich mieszkań jest prawie niemożliwe, chyba że budowa będzie finansowana. Jednakże rząd sygnalizacji świetlnej pozwolił na wygaśnięcie ważnych programów finansowania, takich jak finansowanie KfW 55, w krótkim czasie i nie zapewnił terminowej wymiany. To zniechęciło inwestorów i do dziś powoduje ogromną niepewność. Ponadto Europejski Bank Centralny w walce z inflacją znacznie podniósł podstawowe stopy procentowe, co sprawia, że ​​dla większości osób zakup domu jednorodzinnego jest nierealny. Wszystko to oznacza, że ​​w tej chwili nic się nie wydarzy.

Kryzys budowlany powoduje falę bankructw w branży budowlanej. © Imago/Christoph Hardt

Thomas Reimann, dyrektor generalny ALEA Hoch- und Industriebau GmbH, skomentował to w swoim przemówieniu na spotkaniu branżowym Immotalk w Zły Vilbel W ubiegłym tygodniu: „Nie możemy i nie chcemy w dalszym ciągu przekazywać tak wielu złych wiadomości”. Dodał: „W lutym byliśmy świadkami spadku liczby pozwoleń na budowę o dobre 18 procent w porównaniu z tym samym miesiącem ubiegłego roku. Do lutego zatwierdzono jedynie 35 000 mieszkań. W styczniu i lutym 2023 r. mieszkań było jeszcze 44,2 tys., a w latach ubiegłych było ich około 58 tys.”.

Pompy ciepła i firmy produkujące energię słoneczną zapewniają boom

Christian Albers nadzieję dla branży nieruchomości widzi w firmach zajmujących się odnową energii, takich jak inżynierowie ciepłownicy, firmy zajmujące się fotowoltaiką i przedsiębiorstwa rzemieślnicze z tych dziedzin. Dodaje, że „prawie nie było bankructw” także w budownictwie magazynowo-logistycznym i przemysłowym w ciągu ostatnich 12 miesięcy.

READ  Porsche Luxury Collection: te 911-tki będą sprzedawane w ciężarówkach

Z analizy Falkensteega wynika także, że wzrosła liczba upadłości poza sektorem nieruchomości. We wszystkich branżach i rozmiarach firm w pierwszym kwartale 2024 r. miało miejsce łącznie 4520 upadłości.Oznacza to wzrost o 12,6 proc. w stosunku do poprzedniego kwartału i 25,8 proc. w porównaniu z rokiem poprzednim.

Continue Reading

Trending