Connect with us

sport

Baumgart: „Nie chcę dzisiaj świętować”

Published

on

W ten sposób trenerzy postrzegali występy swoich zespołów…

Kto tutaj udziela instrukcji? Stephen Baumgart i Florian Kohfeldt (z prawej).
IMAGO / piękne sporty

1. FC Kolonia – Wolfsburg 0:1 (0:1)

Stephen Baumgart (trener 1. FC Koln): „Ciężko mi się ekscytować siódmym miejscem. Oczywiście cieszę się, że zagraliśmy przynajmniej jeden międzynarodowy mecz w kwalifikacjach. Ale kiedy przegrywam taki mecz, na początku mi to przeszkadza. Nie mam ochoty świętuję dzisiaj, ale kiedy patrzę na stół to widać mnie uśmiechającego się w środku. Pogratulowałem mojemu zespołowi ich wyników, nie zrobili wiele złego.
Florian Kohfeldt (trener Wolfsburg): – To wspaniale dla Kolonii, że znów grają w Europie. I to wspaniale dla nas, że wygraliśmy ten mecz. Musieliśmy ciężko na to zapracować, to było ważne zwycięstwo, z dala od ziemi. Czy było zasłużone. Zobaczmy . Zobaczmy. Spójrzmy prawdzie w oczy. Ale na boisku mieliśmy odpowiednią mentalność”.

SpVgg Greuther Furth – Borussia Dortmund 1:3 (0:1)

Stephen Little (trener SpVgg Greuther Furth): „Przed meczem było emocjonalnie trudne. Ostatnie trzy i pół roku znów przemknęło przez mój umysł. To było niezwykłe. Chcielibyśmy się pożegnać z lepszym wynikiem. To był zaangażowany występ moich chłopców, ale na koniec wystarczy go powstrzymać.”
Marco Rose (trener Borussii Dortmund): Walczyliśmy, ale zachowywaliśmy spokój. Ogólnie zdominowaliśmy grę i zasłużyliśmy na zwycięstwo. Ale znowu zobaczyłem rzeczy, o których musieliśmy porozmawiać. Było kilka pojedynków, których tak naprawdę nie lubiliśmy akceptować. Ale też to widziałem były to pięknie stworzone cele”.

TSG Hoffenheim – Bayer Leverkusen 2:4 (2:1)

Sebastian Hoeness (trener TSG Hoffenheim): „Możemy być bardzo zadowoleni w pierwszej połowie, byliśmy tam bardzo odważni. W drugiej połowie mecz był bardziej otwarty. Z naszego punktu widzenia był bardzo gorzki pod koniec.”
Gerardo Siwan (menedżer Bayer Leverkusen): „W pierwszej połowie widzieliśmy hamulec ręczny. Druga połowa była ekscytująca. Szukaliśmy bardziej bezpośredniej drogi naprzód”.

READ  Czy jest w pułapce Kovaca w Bayernie?

Fryburg – Union Berlin 1: 4 (0:3)

Christian Streiche (trener SC Freiburg): Al-Ittihad był od razu dobry. Byli brutalnie skuteczni, słaba obrona. To nie działa na tym poziomie, to nie do przyjęcia. Muszę wychowywać chłopców, wciąż jestem zdenerwowany. Byliśmy najgorszą drużyną, Al-Ittihad kiedykolwiek wygrał”. Zasłużenie. Musimy ze sobą poważnie porozmawiać – a potem pojedziemy do Leverkusen”.
Urs Fischer (trener Federacji Berlińskiej): „To niesamowite. Siedzimy tam w kwalifikacjach do Europy po raz drugi, co moim zdaniem jest wyjątkowe. To była niesamowicie mocna pierwsza połowa. To było bardzo przekonujące i byliśmy bardzo skuteczni”.

VFL Bochum – Armenia Bielefeld 2:1 (1:1)

Thomas Reese (trener, VFL Bochum): „Nie wykorzystaliśmy naszych szans, a potem było kilka okazji w drugiej połowie. Jeśli zrobisz 2-1 w ostatnim ruchu, to pasuje do całego sezonu. Wszyscy jesteśmy dzisiaj dumni. To było po prostu świetne. Jeden sezon ”.
Marco Kostman (trener Armenii Bielefeld): „Gracze są tak samo sfrustrowani jak ja i fani. Liczymy teraz na zwycięstwo Bayernu. To był dla nas bardzo chwiejny start, nasze umysły odbiły się na naszych ciałach. Nie mogliśmy się uspokoić”.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

sport

Według Rosberga Verstappen jest „poza torem”!

Published

on

20:15

Jutro więcej!

Z tym żegna się Stephen Ellen (Twitter: Umieść tweeta) na dzień z baru Formuły 1 na żywo. Dziękujemy za udział w piątek w Monako. I chciałbym wrócić w sobotę, kiedy nadejdzie czas na pierwsze wielkie wydarzenie weekendu: kwalifikacje na Circuit de Monaco. Zobaczymy się później!


20:14

Dzisiejsze fakty

Najważniejsze fakty dotyczące piątku Formuły 1 w Monako: tutaj w naszej galerii do przeglądania. Szybka wskazówka na koniec długiego dnia treningowego.


19:54

Bottas zirytowany serią awarii w Alfie Romeo

Po raz czwarty z rzędu Valtteri Bottas nie ukończył piątkowego treningu. Tym razem zbłąkany MGU-K powstrzymał go – i zapłacił mu mandat za przekroczenie prędkości za start. „MGU-K nadal działał i nie mogłem go spowolnić, mimo że jechałem na ograniczniku”, wyjaśnia. „Nieznany numer!”

Bottas opisuje fakt, że był w stanie przejechać tylko część pierwszej sesji treningowej jako „pecha” i mówi: „Już zamknąłem [Teamchef] Unikalny [Vasseur] Powiedziałem, że będę w Baku dopiero w piątek wieczorem. Nie sądzę, że możemy sobie teraz pozwolić na zbyt wiele wypadków, ponieważ sezon jest długi.

Ale w konkretnym przypadku był to „inny problem” niż poprzednie wady. „Nie mogliśmy tam wiele zrobić. Ale w Monako potrzebujesz każdego okrążenia, a przy dużym natężeniu ruchu nie możesz uzyskać wielu czystych okrążeń przed kwalifikacjami”.

Miejsce w pierwszej dziesiątce powinno być możliwe dla Alfa Romeo, ranking Bottas.


19:49

Ricardo: Jak doszło do wypadku?

Jak kierowca McLarena Daniel Ricciardo doznał wypadku podczas drugiego wolnego treningu? A więc: „Może chcieliśmy o wiele więcej konfiguracji i przezwyciężyliśmy to. Nie zdajesz sobie z tego sprawy, dopóki tego nie wypróbujesz. I jest na moim pierwszym [fliegenden] Wycieczka się odbyła.

Stało się to „szybko”, kontynuuje Ricciardo. „Wciąż próbowałem ratować samochód, ale faktycznie straciłem go na początku zakrętu 13. Poczułem, że samochód oddala się ode mnie. Nie mogłem go wtedy utrzymać”.

Żałuje, że ominął praktycznie całą drugą jednostkę. „Ale nic mi nie jest i jutro znów będziemy gotowi. To był dobry poranek, więc będziemy na tym opierać” – mówi Ricciardo. Lando [Norris] Sprzedawał się dobrze w drugiej sesji treningowej. Więc tak, nadal możemy się oprzeć.”


19:25

Tsunoda: Kolejne ostrzeżenie, a potem kara!

Kierowca AlphaTauri, Yuki Tsunoda, otrzymał czwarte ostrzeżenie w obecnym sezonie Formuły 1 w Monako. Kolejne ostrzeżenie automatycznie spowoduje zmianę dziesięciu pozycji z powrotem w sieci. (Zadzwoń do naszego aktualnego przeglądu punktów karnych tutaj!)

Jak dotąd Tsunoda została zauważona przez „niepotrzebne spowolnienie” w Melbourne i zatrzymanie Sebastiana Vettela w tym samym miejscu oraz zatrzymanie Charlesa Leclerca w Bahrajnie. W Monako duński kierowca złapał Kevina Magnussena, który musiał przejechać prosto przez port.

„Normalnie nie przyznałbyś takiej kary za utrudnianie wolnego treningu, ale ten incydent był wystarczająco poważny” – powiedział Steward. [eine Verwarnung] wymawiać.”

Tsunoda nie widzi sytuacji tak wyraźnie, jak komisarze ds. sportu i mówi: „Z mojego punktu widzenia jest [die Hafenschikane] Jedyne miejsce, w którym można kogoś minąć. I trudno jest nikogo przepuścić”.


19:15

Wideo: Moment, w którym Vettel był zszokowany w basenie

„To był błąd”, mówi Sebastian Vettel. „W tym momencie nie powinienem był na to wpaść”. „Myślę, że tam też miałem trochę szczęścia. Moje tętno zdecydowanie wzrosło”.


19:07

Russell mówi, że Mercedes jest „naprawdę trudny w prowadzeniu”

Nawet George Russell nie wydaje się być pod wrażeniem poziomu Mercedesa w Monako w piątek. Mówi, że samochód jest „naprawdę trudny w prowadzeniu”. „Te pojazdy są zamontowane bardzo sztywno. Nie jest łatwo pchać samochód do granic możliwości na torze ulicznym. To jedna z największych trudności”.

Z drugiej strony Ferrari z łatwością pokonuje bariery. „Widzieliśmy to już w Imoli” — mówi Russell. „Oczywiście gra dla nich w tej chwili i nie jestem pewien, czy możemy wypełnić tę lukę”.

Oczywiście Mercedes spróbuje poprawić konfigurację Silver Arrow z dnia na dzień. „Ale naprawdę nie wiem, co jeszcze możemy zrobić z samochodem” — mówi Russell. „Robimy wszystko, co w naszej mocy, aby ułatwić sobie życie, nabrać pewności siebie. Nie czuję się źle po piątku, ale mogłoby być lepiej”.


19:00

Hamilton: Zbiórka jest „inna” niż wcześniej

W Barcelonie Mercedes był lepszy niż kiedykolwiek w sezonie 2022. Ale w Monako skok powrócił. Co więcej, zdaniem Lewisa Hamiltona, efekt jest „przeciwny do tego, czego doświadczyliśmy wcześniej”. Wyjaśnia: „Teraz dzieje się to również przy niższych prędkościach, więc nie jest aerodynamiczny. Prawdopodobnie pogarszają go wyboje na torze”. Musiał „walczyć”, aby dostać rundę. – I nie pamiętam, żeby było tak wcześniej. Twoje oczy prawie wystają z głowy.

Dlatego Hamilton przygotowuje się do pozycji pomocnika: „Zgodnie z oczekiwaniami nie jesteśmy tu tak szybcy jak Ferrari czy Red Bull. W tej chwili musimy starać się wyprzedzić McLarena”.

READ  Real Madryt: Perez potwierdził swoje stanowisko prezydenta do 2025 roku - 26 tytułów w 5 kategoriach
Continue Reading

sport

McLaren umieszcza logo Senny na samochodzie Formuły 1

Published

on

12:36

Zdjęcia z pierwszego piątku w galerii

Formuła 1 wystartowała w piątek w Monako i nasza galeria otrzymała pierwsze tego dnia dekoracje. Zapraszam do sprawdzenia nastroju, w jakim Sebastian Vettel, Mick Schumacher & Co. byli na torze – a my stale dodajemy kolejne zdjęcia z naszych zdjęć ze sportów motorowych!


Zdjęcia: F1: Grand Prix Monako 2022



12:27

Konferencja prasowa: Wynoś się!

I to wszystko na konferencję prasową Formuły 1 przed Grand Prix Monako. Dobre półtorej godziny pozostało do rozpoczęcia treningu, który od 2022 r. będzie nie w czwartek, ale w piątek – nawet jeśli kilka serii pomocniczych rozegrano już wczoraj w Monako.


12:25

Dlaczego Carlos Sainz miałby być cierpliwy?

Jak dotąd Carlos Sainz nie stał się jednym z Ferrari F1-75. Jak chce poprawić swoją sytuację? Sainz mówi, że chce wykorzystać czas na przygotowania w symulatorze i „spędzić czas z inżynierami”, który jest ograniczony przez napięty kalendarz wyścigów.

„Może powinienem być cierpliwy” – mówi Sainz. „Tak jest w Formule 1: niektóre samochody pasują do ciebie lepiej niż inne. Ale będę cierpliwy i mam nadzieję, że w pewnym momencie będziecie do siebie pasować”.


12:19

deszcz czy nie?

Prognoza pogody na Grand Prix Monako przewiduje deszcz w niedzielę. Co myślą o tym kierowcy? „Lepiej zajmijmy się tym w sobotni wieczór” – mówi Fernando Alonso. „Możesz wtedy zmienić swoją odpowiedź w zależności od tego, czy jesteś kandydatem, czy nie”.

„Nawet w deszczu wyprzedzanie może być trudne, ponieważ pojazdy są tak szerokie”, dodaje Carlos Sainz.


12:16

Alonso mówi, że Monako ma swoje miejsce

„W Monako nie ma wyprzedzania, więc powinno to być poza kalendarzem”. Jest to teoria dotycząca Grand Prix Monako Formuły 1, której Fernando Alonso nie podziela. Na konferencji prasowej powiedział: „Monako powinno być w kalendarzu. Wyprzedzanie jest też trudne w Singapurze, w Budapeszcie czy w Barcelonie. Przed DRS wyprzedzanie było trudne na wielu drogach. Ale nie było dyskusji, czy te drogi powinny mieć musi być wzięty z kalendarza musi wziąć.”

„Tu w Monako potrzeba zupełnie innego wysiłku w każdym zakątku, a to jest wyjątkowe w kalendarzu. To jest coś wyjątkowego”.

READ  Czy jest w pułapce Kovaca w Bayernie?


12:13

Max Verstappen: Tempo w Red Bullu?

Po trzech zwycięstwach z rzędu i P1 w klasyfikacji kierowców F1: czy „pęd” jest teraz widoczny w Red Bullu? „Niezupełnie. Szczęście też jest tego częścią”, zaprzeczył Max Verstappen na konferencji prasowej.

„W Hiszpanii nie osiągnęliśmy prędkości na jednym okrążeniu, a ja mam Charlesa w wyścigu [Leclerc] On też odjechał. Musimy zobaczyć, jak ściga się na podstawie rasy. Oczywiście zawsze ważne jest, aby wziąć jak najwięcej punktów”.

W Monako trzeba „występować na jednym okrążeniu”, mówi Verstappen. „To często była wada, którą mieliśmy do tej pory. Ferrari powinno tu dobrze wyglądać. Ale nigdy nie wiadomo. Przede wszystkim potrzebujemy dobrej równowagi. Potem zobaczymy”.


12:08

Carlos Sainz chce budować na poziomie P2 w Monako

W 2021 roku Carlos Sainz zdobył swoje pierwsze podium Ferrari Formuły 1 na P2 w Monako. Teraz mówi: „Mam nadzieję, że zadziała [dieses Jahr] podobny lub lepszy. Czas na wspólne spędzenie weekendu. „Ponieważ w ostatnim czasie wielokrotnie widziano kosztowne błędy.

Sainz podkreśla jednak, że jego zaufanie do Monako jest nienaruszone. Jego główny plan na wyścig miejski: „Tutaj musisz zachować spokój i być tam, kiedy to ma znaczenie”.


12:02

Ostatnia runda konferencji prasowej

Pojawił się w Monako. A teraz rozpoczyna się czwarta i ostatnia runda konferencji prasowej, w tym z Mickiem Schumacherem. Oczywiście zabieramy je ze sobą na taśmę na żywo!


11:56

Sebastian Vettel „nie ma jeszcze rozmów” do 2023 r.

2023 nie jest jeszcze problemem dla Sebastiana Vettela i Astona Martina. „Nie rozmawialiśmy jeszcze”, mówi Vettel. „To się zbliża, ale obecnie staramy się ulepszyć samochód. Jesteśmy blisko przywiezienia dwóch paczek do Barcelony. Masz więc inne rzeczy do zrobienia na fabryka już teraz.”

Po tym Vettel mówi, że nie podobała mu się reakcja na aktualizację swojego zespołu. Zmodyfikowany Aston Martin AMR22 jest czasami określany jako „edycja Red Bull”. Vettel: „To, co zostało powiedziane, po części było nieprawdziwe i niesprawiedliwe”. Był szczególnie zdenerwowany sposobem, w jaki projektant Aston Martin, Dan Fallows, osobiście został zaatakowany. „Nie sądzę, żeby to było słuszne”, mówi Vettel.

READ  EM 2021: Toni Kroos i Leroy Sane na ławce! Jogi, usiądź na osi FCB


11:49

Dlaczego kierowcy w Monako siedzą wyżej w samochodzie?

„W pewnym sensie chcesz usiąść trochę wyżej” – mówi Sebastian Vettel. Monako lubi ten tor. Widok z bolidu Formuły 1 2022 i tak jest gorszy, więc „nieznaczna” regulacja pozycji siedzącej pomaga uzyskać lepszy przegląd.

Ale jak wysoko w kokpicie jest Vettel? „Ale nie masz dużej swobody”, wyjaśnia. „Mówimy tutaj o dwóch lub trzech milimetrach”.


11:47

Valtteri Bottas: Czy Alfa Romeo zaskoczy Cię w Monako?

„Jeśli myślisz o naszej mocy przy niskiej prędkości, to tak, powinno być dobrze. Ale jest tutaj tak wiele innych czynników, że wszystko powinno być idealne”, mówi Valtteri Bottas. Przynajmniej sugeruje, że Alfa Romeo może być świetną postacią w Monako.

Poprzednia forma jego pojazdu, Bottas, zdobył punkty w pięciu z sześciu wyścigów i zdecydowanie „zachęca”, mówi Bottas. „Czuję i widzę motywację w zespole” – dodaje.


11:41

Dlaczego Lando Norris pomija PK

Lando Norris z McLarena nie weźmie udziału w konferencji prasowej, aby w pełni wyzdrowieć z zapalenia migdałków. „Zakładamy, że jest wystarczająco sprawny, by jeździć”, mówi zespół. „Mamy wyjątek na konferencję prasową, aby mógł przygotować się do prowadzenia go najlepiej, jak potrafi”.

Pierwsze bezpłatne szkolenie zaplanowano w Monako o godzinie 14.00.


11:38 rano

Sebastian Vettel: Nowy Aston Martin nie jest jeszcze przekonany

Kierowca Aston Martin Sebastian Vettel jest pierwszym zapytanym o aktualizację Barcelony na konferencji prasowej. Mówi o „wielkiej sprawie” i mówi: „Jeszcze nie widzieliśmy dużego wzrostu wydajności, ale wiele się nauczyliśmy. Spodziewaliśmy się więcej w kwalifikacjach, wyścig był w porządku”.

Niewiele więcej oczekiwano, gdy zmodyfikowany samochód został po raz pierwszy użyty. „Najważniejszą rzeczą było zrozumienie lokalizacji samochodu wraz z aktualizacją” – mówi Vettel. „Uważamy, że samochód ma duży potencjał w tym innym kierunku, inaczej byśmy go nie przerobili”.


11:30

Sergio Perez: Sytuacja w Red Bullu jest „jasna”

O tym, czy hierarchia zespołu była również dyskutowana podczas dyskusji w Red Bullu. Sergio Perez został zapytany, czy ma takie same szanse na wygraną jak Max Verstappen. Odpowiedział: „To całkiem jasne. Nie było potrzeby tego mówić. To jasne, inaczej by mnie tu nie było”.

READ  Wygląda na to, że Love chce, aby nominacja do tytułu EM został Thomas Mueller

A Perez wyraźnie nie czuje się komfortowo z pytaniem: jego mowa ciała mówi, że nie chce rozmawiać na ten temat, ale i tak robi to, nie mówiąc zbyt wiele.

Przedłużenie kontraktu poza 2022 nie zostało jeszcze omówione. „Teraz to nie jest najwyższy priorytet” – mówi Perez. „Podpisanie umowy z Helmutem nigdy nie jest łatwe [Marko] i Christian [Horner] Aby to zrobić, ale na pewno wkrótce się tym zajmiemy.”


11:21 rano

Monako „najgorszy tor” dla nowych samochodów Formuły 1

Sergio Perez uważa, że ​​Monako będzie „prawdopodobnie najgorszym torem dla nowych samochodów” w Formule 1. Ponieważ samochody stają się większe i nie są tak dobre jak ich poprzednicy, zwłaszcza przy niższych prędkościach. „Widok z kokpitu też jest gorszy” – mówi Perez. „Więc możemy zobaczyć więcej błędów”.

George Russell dodaje: „Być może będziesz musiał być trochę bardziej ostrożny podczas pierwszej sesji treningowej, ponieważ bolidy są naprawdę niskoprofilowe i bardzo sztywne”.


11:17

George Russell: Mercedes „odwrócił bieg wydarzeń”

Kierowca Mercedesa George Russell uważa, że ​​problemy techniczne wczesnych etapów sezonu 2022 to historia zespołu Silver Arrows. Na konferencji prasowej powiedział: „Odwróciliśmy bieg wydarzeń. W pierwszych pięciu wyścigach naprawiliśmy problemy. Teraz jest to naprawione i możemy skupić się na wydajności. Ale mamy za sobą pięć wyścigów. Dobrze widzieć, że mamy teraz stabilny zestaw auta do zabudowania.”

Atmosfera w zespole jest jednak dobra. Ale: „Morale nigdy nie spadło. Zawsze wierzyliśmy w znajdowanie osiągów. Po prostu wiedzieliśmy: to nie stanie się z dnia na dzień. Pokonywanie problemu w zaledwie pięciu wyścigach jest wciąż imponujące. Brackley i Brixworth ciężko pracowali, aby znaleźć rozwiązania i jestem za to wdzięczny.

Continue Reading

sport

Nürburgring 2022 taśma na żywo: czwartkowa oś czasu

Published

on

23:53

1 w dół, 3 w drogę

To był pierwszy dzień 50. edycji 24-godzinnego wyścigu na torze Nürburgring! Jutro znów spotykamy się prosto z ringu. Do tego czasu dobranoc!


24-godzinny tor Nürburgring 2022: Najważniejsze punkty treningu nocnego

Najlepsze sceny z drugiej sesji kwalifikacyjnej 50. edycji 24-godzinnego wyścigu na torze Nürburgring


23:43

Nauka jest kapryśna!

Sesje zakończone, wciąż najlepsza pora dnia z Rowe-BMW #98 (Catsburg/Edwards/S. van der Linde/Wittmann). Najważniejszą wiadomością jest to, że w dniu otwarcia nie było żadnych poważnych wypadków. Zespoły będą teraz przygotowywać pojazdy na piątek.

Kliknij tutaj, aby zobaczyć raport z treningu nocnego.

1. Rowe-BMW #98 (Catsburg / Edwards / S.van der Linde / Wittmann) – 8: 14,771
2. Walkenhorst-BMW #101 (Krognes / Soucek / Trogen / J. Müller) +1.165
3. HRT Mercedes #12 (Marciello / Ellis / Stolz) +1,405
4. Audi Car Group #22 (Haase / N. Müller / Niederhauser / Rast) +3.108
5. Schubert-BMW #20 (Krohn/Sims/Klingmann/Krütten) +3.121


23:31

ostatnie minuty

Chociaż na szczycie osi czasu niewiele się dzieje, nadal istnieje odosobniony dramat. Phoenix-Audi #5 (V. Kolb / Stippler / Feller / K. van der Linde) minął start/metę z dołkiem, w tym samym czasie Black-Falcon-Porsche #11 (Harkema / T. Müller / Nagelsdiek / Scheerbarth ), trzecie miejsce w klasie Cup2, w dywizji Hohe Acht po awarii technicznej.


23:15

czy jest coś jeszcze?

Czasy na szczycie wydają się wypalone. W większości kierowcy obowiązkowe kursy odbywają się w ciemności. Jednak wciąż są pewne ulepszenia. Christopher Mies w Audi Group Car #24 (P. Kolb / Drudi / Mies / Niederhauser) właśnie ukończył P15 i ustanowił najlepszy czas w siódmym sektorze. Lub, jak lubią mawiać komentatorzy transmisji na żywo: fioletowy.



22:44

Kara przeciwko Walkenhurst

Walkenhorst-BMW #102 (J. Müller / M. von Bohlen / Tuck / Schmidt-Staade) będzie musiał wystartować do wyścigu od końca pierwszego seta. Ale to nie jest kara za wcześniejszy wypadek z Huberem Porsche #25 (Thyssen/Rader/N. Menzel/Kern). Naruszenie przekroczyło maksymalną prędkość zgodnie z Kodeksem 60, która wynosi pięć kilometrów na godzinę.

BMW M4 GT3 było już jednym z samochodów wstępnie zakwalifikowanych do TQ2. Zobaczymy, czy kiedykolwiek zostanie rozwiązany problem. Oto wcześniejsza kolizja.


22:22

Wykrzyknik KTM

KTM X-Bow GT2 po raz kolejny zasługuje na swoją reputację jako samochód grozy GT3. Numer 116 (Kofler / Siljehaug / Hofer / Heinemann) 4.614 sekundy za liderem na dziesiątym miejscu.


22:13

Krytyka Octane126 i co jest w środku

W komunikacie prasowym przed wyścigiem szwajcarski zespół Ferrari Octane126 skarżył się między innymi na nieuczciwą ocenę bilansu osiągów (BoP). Rozmawialiśmy z zespołem i przyjrzeliśmy się ocenom Ferrari 488 GT3 w ciągu ostatnich dwóch lat. Analizę Heiko Stritzke można znaleźć tutaj. Artykuł zawiera również ciekawe informacje ogólne na temat przebudowy pojazdu.


21:51

Kod 60 pozostaje w Wippermann

Poprawa czasu nie jest obecnie możliwa, ponieważ w Wippermann nadal trwa odzyskiwanie przypadkowo zadanego Porsche #25 Huber Porsche. Więc jest tam faza Code 60.


21:43

BMW jest zadowolone, ale…

„Jak dotąd wszystko wygląda dobrze dla BMW” – mówi Sheldon van der Linde z flagowego modelu Rowe-BMW #98. „Ale myślę, że karty pojawią się dopiero jutro. M4 dobrze się czuje i jest prawdopodobnie najlepszym samochodem, jakim kiedykolwiek jeździłem. W ciągu ostatnich dwóch tygodni poczyniliśmy pewne postępy. Atmosfera na Twilight jest świetna W Brünnchen można poczuć zapach grilli i zobaczyć wentylatory – co jest czymś Cudownym.”


21:33

Wiadomość o odejściu Hyundaia Elantra TCR

Mark Basing wyjaśnia, dlaczego jego kolega z zespołu, Manuel Lauk, opuścił tor na początku treningu w Hyundaiu Elantra TCR #830 na torze Grand Prix: „Lewe przednie zawieszenie pękło w szykanie NGK. ”.


21:28

Awaria w Weberman

Huber-Porsche #25 (Thyssen/Rader/N. Menzel/Kern) zderzył się z Walkenhorst-BMW #102 (J. Müller/M. von Bohlen/Tuck/Schmidt-Staade) w Wippermann, zawrócił i uderzył w przegrodę na . Jazda Porsche się skończyła i Ben Tack może kontynuować jazdę BMW. To było klasyczne nieporozumienie. Tak chciał wejść, Ryder zamknął drzwi.


21:19

BMW trio pęka dumnie

Luca Stolz wysadza trio BMW z przodu i zajmuje trzecie miejsce z numerem 12 HRT-Mercedes (Marciello/Ellis/Stolz).


21:15

Trening jest teraz w toku

Po burzliwej fazie początkowej sytuacja się uspokoiła i zespoły pracują nad swoim programem. Czasy sektorów nadal migają na różowo na ekranie czasu, ale trio BMW nr 98 Rowe, 101 Walkenhorst i 20 Schubert jest na prowadzeniu. Pierwszym ścigającym jest Porsche Dynamic #28 (Englehart/Cairoli/Lidogar/Braining).


20:59

Teraz trzy BMW są z przodu

Jednak czwarte miejsce Astona Martina nie trwało długo, ponieważ Jesse Krohn poprawił się na trzecie na kole Schubert-BMW #20 (Krohn/Sims/Klingmann/Krütten). Na szczycie jest teraz trio BMW.


20:57

Aston Martin w P4

Popraw za pierwszym razem w górnym polu. Maxim Martin umieścił TF Sport Aston Martin #90 (Sörensen / Thiim / Pittard / Martin) na czwartym miejscu. Jego najlepsza przerwa czasowa dla Rowe-BMW nr 98 (Katsburg/Edwards/S. Van der Linde/Wittmann) wynosi 4,144 sekundy.

Continue Reading

Trending