sport
Le Mans 2022 na żywo na taśmie: 24-godzinny wyścig w 24 Heures we Francji
24-godzinny wyścig Le Mans rozpoczął się w sobotę o godzinie 16:00 na torze 24 Heures. W ciągu ostatnich czterech lat Toyota Gazoo Racing wygrywała wyścig w klasie Hypercar.
Obrońcami tytułu będą Mike Conway, Jose Maria Lopez i Kamui Kobayashi w Toyocie GR010 Hybrid nr 7.
Toyota nr 7 wróciła na szczyt. Ale numer 8 jest nadal w odległości spaceru.
24 godziny od Le Mans
Zejdź do garażu: Alpy mają problemy i tracą dużo czasu
przed godziną
Z niemieckiego punktu widzenia w klasie LMP2 rywalizować będzie 21-letnia Sofia Florsch z Monachium, ale od początku miała problemy techniczne.
24-godzinny wyścig Le Mans 2022 dla Ciebie na żywo w benchmarku:
21:30 – Toyota #7 wraca na szczyt
Na szczycie trwa pojedynek pomiędzy Toyotami. # 7 z Kobayashim po raz kolejny odsunął prowadzenie od kamer. Ale przepaść jest nadal pod kontrolą. Tutaj wszystko jest nadal otwarte.
21:15 – wyniki pośrednie
Podczas gdy dwa modele Toyoty w klasie supersamochodów z Kamui Kobayashi i Ryo Hirakawą wciąż znajdują się w niewielkiej odległości od siebie, Jota #38 wciąż jest sam w LMP2. W GTE Pro Corvette nr 63 wyprzedza Corvette nr 64. W GTE AM przoduje Weathertech nr 79 z Cooperem MacNeilem za kierownicą.
21:01 – Alpy z problemami ze sprzęgłem
Według informacji z toru dla Eurosportu, problemem było podobno sprzęgło w Alpine. Praca skończona i 36. samolot może znowu latać. Jednak Negrao spadł w tym samym czasie na 33. miejsce w klasyfikacji generalnej, o siedem okrążeń.
20:42 – Alpy wracają do boksów
Oh! Alpy znów są wpychane do garażu. Wyścig przeradza się w prawdziwą katastrofę dla zespołu.
20:34 – Alpy bardzo się cofnęły
Ze względu na nieplanowane i długie postoje Alpy nie tylko wróciły z dużym marginesem w rankingu supersamochodów, ale również przeszły na 27. miejsce w klasyfikacji generalnej. Dobre rozmieszczenie jest prawie niemożliwe.
„Niestety klasyk”: Glorieux ślizga się i ulega awarii
20:22 – Kolejna wpadka w Alpach
Alpy miały kolejną poważną porażkę. Andre Negrau musiał zjechać z boksu nieplanowany i stracił kilka okrążeń. To stawia Cię zdecydowanie na dole kategorii hybryd.
20:05 – Pojedynek zamyka się na górze
Błąd Lopeza umożliwił to. Oczywisty postęp doprowadził nie tylko do zmiany przywództwa, ale także do zaciętego pojedynku. #8 jest obecnie cztery sekundy przed 7. Lopez tak naprawdę nie atakuje w tej chwili. Ale wciąż jest wystarczająco dużo czasu, aby zrobić to z wytrzymałością.
19:45 – Zmiana kierownictwa!
Zmień przywództwo w ogólnej klasyfikacji. Jose Maria Lopez wypadł z toru po planowanym postoju i stracił cenny czas. Toyota numer 8 wyprzedziła numer 7.
19:43 – JOTA dominuje w LMP2
W LMP2 Jota #38 z Williamsem Stevensem za kierownicą kręci się stosunkowo samotnie. Myśl nr 5 jest spóźniona o ponad 1:15 minut. Za nimi, między drugim a siódmym miejscem, sprawy są bardzo blisko siebie.
19:26 – Vector Sport w gamie opon
#10 Vector Sport jest w zestawie opon. Ryan Cullen wypadł z toru, wpadł na żwir i wylądował na oponach przy barierce. Przynajmniej Colin może kontynuować wyścig.
„Niestety klasyk”: Glorieux ślizga się i ulega awarii
19:08 – Glickenhaus wciąż nadrabia zaległości
Po nieplanowanym postoju Glickenhaus z numerem 709 spadł na 10. miejsce w klasyfikacji generalnej. Tymczasem, z Westbrookiem za kierownicą, samochód przejechał już Alpy na czworakach. To stawia pięć supersamochodów w pierwszej piątce.
18:54 – Rzut karny dla Alp
Irytujący Alpine #36. Matthew Växvier otrzymał karę od rozpędzonego samochodu za przekroczenie prędkości w strefie wolnej. To ogromny regres w walce o podium w klasyfikacji generalnej. Do tej pory zajmują czwarte miejsce, ale różnica z Glickenhaus #708 rośnie.
18:28 – awaria Glorieux
Jean Glorio w DKR-Oreca #3 obraca się na zjeździe z Indianapolis i uderza w barierkę. Samochód potrzebuje nowego nosa.
18:12 – Zmiana w Toyocie
Trzecia praca Toyoty została zakończona, a stacje służą do zmiany kierowcy. Brendan Hartley prowadzi teraz 7., a Jose Maria Lopez jest ósmy. W Glickenhaus nr 708 odbyła się również metamorfoza. Romain Dumas jest teraz na dobrej drodze.
17:58 – Zmiana kierowcy w Glickenhaus
Zespół wyścigowy wykorzystał nieplanowany postój do zmiany kierowców. Zamiast Mailleux za kierownicą siedzi teraz Richard Westbrook.
Fassbender zatrzymuje Porsche podczas zmiany kierowcy
17:48 – Problemy w Glickenhaus
Nie wygląda to dobrze w Glickenhaus #709 z Franckiem Mailleux. Nieplanowane auto musi zjechać do boksu. Prace wykonywane są z tyłu samochodu. Mailleux właśnie ponownie zjechał z boksów, ale to oczywiście kosztowało cenny czas.
17:45 – Flörsch do Centrum Kontroli Wyścigów
Właśnie powiedziano, że samochód numer 47 powinien natychmiast udać się do centrum kontroli. To samochód Sophii Florsch dla Algarve Pro Racing Team. Jaki jest powód, nie jest jeszcze znany.
17:40 – Główna zmiana w GTE Pro
Na szczycie GTE Pro nastąpiła zmiana. Jednak liderem pozostaje Corvette. Antonio Garcia na 63. miejscu wyprzedził Nicka Tandy na 64. miejscu i stracił od niego około dziesięciu sekund. W kategorii supersamochodów Glickenhaus nr 7 ma trzy okrążenia 30 sekund za Toyotą nr 7. A tutaj najlepsze samochody były już na drugim przystanku.
17:29 – Toyota znów w boksach
Obie Toyoty znów znalazły się w boksach. Wydaje się sprowadzać do jednego przystanku co dwanaście okrążeń. Na górze nic się nie zmieniło. Conway kontynuuje przed Buemi. Ale odległość jest niewielka. # 7 Około dziesięciu sekund na prowadzenie.
17:15 – Duża strata dla Rusta
Nawiasem mówiąc, Rast zakończył już zdanie. WRT nr 31 spadł na 24 pozycję i przebiegł około dziewięćdziesięciu sekund z powodu niezamierzonego pit stopu.
Zbliżenie: Rozpoczęcie pracy z pokładowej perspektywy Toyoty
17:00 – wyniki pośrednie
Wyścig jest godzinę temu, a liderzy przejechali już 16 okrążeń. Toyota nr 7 nadal prowadzi w segmencie supersamochodów i w ogólnej klasyfikacji. W klasie LMP2 Jota #38 prowadzona przez Antonio Felixa da Costę jest obecnie na szczycie. A w LMGTW Corvette #64 prowadzi Nick Tandy.
16:45 – przystanek na 1. dołku
Prawie wszystkie samochody są teraz w boksach. Właśnie wjechały Toyoty. Doprowadziło to do zmiany przywództwa w klasie LMP2. Jota-Oreca #38 z Felixem da Costą jest teraz na topie.
16:30 – Kara za odpoczynek
WRT-Oreca #31 z Team Rast otrzymuje jedną minutę kary po upuszczeniu Owena. Nawiasem mówiąc, każdy, kto miał problemy na początkowym etapie, mógł kontynuować. Flörsch stracił już pięć okrążeń po awarii hydraulicznej.
Nigdy się nie zawalaj! Owen leci przed pierwszym zakrętem z powodu pęknięcia
16:20 – kiosk
Pole jest teraz posortowane. Z przodu jest Toyota nr 8 z Conwayem za kierownicą, a następnie Toyota nr 7 z Conwayem. Glickenhaus #708 z Olivierem zajmuje obecnie trzecie miejsce.
16:09 – Owen zostaje uderzony przez Rust
Zwolnione tempo jest zilustrowane. Rene ścigający się na WRT-Oreca #31 uderzył Owena i zestrzelił go z toru. To gorzka porażka dla współfaworyta klasy LM P2. Owen przegrał już rundę.
16:03 – start
Już w pierwszej rundzie jest pierwszy wyjazd. Na zapleczu samochód wyjeżdża z toru. To była United Autosports Oreca 22 z Willem Owenem za kierownicą. Musieli również wziąć udział Sophia Florsch (Algarve Pro Racing) i Ferdinand Habsburg (Realteam WRT). Jedziesz bardzo wolno.
16:00 – start
oto jesteśmy. Flaga francuska powiewa, początek miał miejsce. Z przodu dwie Toyoty toczą pojedynek. Ale Sebastien Buemi pod numerem # (mija Mike’a Conwaya pod numerem 7. Glickenhaus schodzi na skróty w Shcikane i porusza się krótko, aż trafi na jeden. Ale zostaje w tyle, ponieważ jest to wyraźnie zabronione.
Impreza przed pokazem: świąteczny hymn w Le Mans
15:52 – Runda formacyjna
Kierowcy wyruszają w trasę formacyjną. Legendarny tor wyścigowy można po raz ostatni przetestować na Sarthe.
Info – początek jest blisko
Odliczanie trwa. 30 minut na rozpoczęcie. Widzowie opuścili teraz tor wyścigowy w strefie startowej. Zagraj francuski hymn narodowy.
Wygodny domek mobilny: tutaj kierowcy odpoczywają podczas przerw
Informacja – Toyota startuje z podwójnego bieguna
W prawdziwym thrillerze były kierowca Formuły 1 Brendon Hartley zapewnił sobie pole position w bolidzie nr 8 z czasem 3:24,408. Kamui Kobayashi w bolidzie numer 7 zrzucił go na drugie miejsce, dziesiąte sekundy z tyłu. Nicolas Lapierre umieścił swój numer 36 w regionie alpejskim na trzecim miejscu.
Informacje – Toyota jest moją ulubioną w Le Mans
informacje – witam
Fassbender upokorzony po wypadku kwalifikacyjnym: „Sen zamienił się w koszmar”
24 godziny od Le Mans
Zmiana jazdy! Toyota #8 przechodzi #7
przed godziną
24 godziny od Le Mans
„Zasmarkany bezczelny”: rewelacyjny pojedynek między Glickenhaus i Alpine
przed godziną
„Czytelnik. Webowy ninja. Miłośnik podróży. Miłośnik mediów społecznościowych. Organizator.
sport
Union Berlin: To dlatego Nenad Bjelica poniósł porażkę jako trener w Kopeniku | Sporty
Trennung mit Ansage!
Union Berlin feuert Trainer Nenad Bjelica (52) am Montagnachmittag mit sofortiger Wirkung. Klub-Boss Dirk Zingler (59) zieht nach dem desolaten 3:4 gegen Bochum samt Abrutschen auf Rang 15 die Reißleine.
Auf einer Vereinsveranstaltung sagt Zingler über die Trennung: „Es war nicht so geplant und nicht so gewollt. Es ist nicht einwandfrei, weil jeder Trainerwechsel immer eine Niederlage des Klubs ist.“
Wie im Fall von Bjelica! Der tritt sein Amt Ende November 2023 als Nachfolger von Erfolgstrainer Urs Fischer (58) an, sagt selbstbewusst: „Ich kann genauso erfolgreich sein wie mein Vorgänger.“ Für den Ex-Profi (u.a. Kaiserslautern) geht mit der Rückkehr in die Bundesliga ein Lebenstraum in Erfüllung, erstmals trainiert er einen Klub aus den Top-5-Ligen Europas.
Nenad Bjelica stabilsiert Union Berlin zunächst
Der kroatische Fußballlehrer schafft es schnell, Ergebnisse zu erzielen. Das 3:1 in seinem ersten Heimspiel gegen Gladbach ist der erste Dreier nach zehn Liga-Spielen ohne Sieg. Bjelica setzt auf Spieler wie Benedict Hollerbach (22), die unter Fischer nicht zum Zug kommen – und die liefern.
Doch es folgt Bjelicas schlimmer Aussetzer: Beim Spiel in München (0:1) greift der emotionale Trainer Bayerns Leroy Sané (28) zweimal ins Gesicht, wird vom DFB drei Spiele gesperrt – und steht bei Union kurz vor dem Rauswurf.
Spätestens damit verliert Disziplinfanatiker Bjelica viel Rückhalt im Team. Dazu kommen zwischenmenschliche Spannungen mit dem Trainer der alten Schule. Teile des Teams sind mit der taktischen Vorbereitung und Trainingsinhalten unzufrieden. Dass Bjelica nur dosiert auf Videoanalysen setzt, verwundert intern ebenfalls.
Allerdings: Bjelica monierte wiederholt, dass ihm bundesligataugliche Stürmer fehlen. Damit ist er auch ein Opfer der verfehlten Kaderplanung von Manager Oliver Ruhnert (52). Mit nur 29 Toren haben die Eisernen die zweitschwächste Offensive der Bundesliga.
Am Ende hält aber der Trainer den Kopf hin. Das zerrüttete Verhältnis mündete in sechs sieglosen Spielen und dem Offenbarungseid gegen den VfL – und schließlich im Rauswurf von Bjelica nach 162 Tagen.
„Czytelnik. Webowy ninja. Miłośnik podróży. Miłośnik mediów społecznościowych. Organizator.
sport
Być może trener Thomas Tuchel mógłby kontynuować grę
Bayern Monachium szuka nowego trenera. Być może Thomas Tuchel po lecie kontynuowałby grę w Monachium.
Poszukiwania trenera Bayernu Monachium trwają już od jakiegoś czasu. Zespół z Monachium szuka następcy Thomasa Tuchela, który z końcem sezonu odejdzie z klubu. Jednak w ostatnich tygodniach mistrzowie Bundesligi otrzymali już odmowę od kilku znanych trenerów, w tym Xabiego Alonso, Juliana Nagelsmanna i Ralfa Rangnicka.
Jak podaje Sky Pay TV, w klubie toczą się wewnętrzne dyskusje na temat kontynuowania współpracy z Thomasem Tuchelem. Mówi się, że 50-latek był otwarty na taką możliwość. ALE: Drzwi do dalszego zatrudnienia są obecnie zamknięte.
Dla Tuchela istnieją obecnie dwie ekscytujące opcje na przyszłość: Manchester United lub powrót do Chelsea, z którą Tuchel w 2021 roku zdobył Ligę Mistrzów. Mówi się, że trener Bayernu ma już luźne powiązania z „Czerwonymi Diabłami”. Jak na ironię, ich trener Erik ten Hag znajduje się w składzie Monachium jako następca Tuchela.
„Czytelnik. Webowy ninja. Miłośnik podróży. Miłośnik mediów społecznościowych. Organizator.
sport
Dortmund: Mats Hummels boi się „problemu”
Zawodnicy i działacze Borussii Dortmund już kilka razy w tym sezonie ucierpieli z powodu decyzji sędziów. Weteran Dortmundu Mats Hummels skrytykował użycie VAR w tym kontekście.
Mistrz świata z 2014 roku powiedział w podwójnym wywiadzie z sędzią: „Piłka nożna to gra dla dwóch graczy. Decyzje muszą być podejmowane w najlepszym interesie zawodników. W decydujących scenach, takich jak rzut karny czy czerwona kartka, musi zaistnieć krystalicznie czysty błąd.” Patricka Etricha za film „Zwierciadło”.
Podczas rozmowy Hummels i Eitrich wspomnieli kontrowersyjne sceny z tego sezonu, które następnie omówili – w tym rzut karny Borussii Dortmund w pierwszym meczu 1/8 finału Ligi Mistrzów przeciwko PSV Eindhoven (1:1) po rzekomym faulu. przez Hummelsa swojemu konkurentowi Malikowi Tillmanowi. Jak wynika z materiału wideo, kontrowersyjna decyzja pozostała aktualna, a jej aktualność potwierdziła później UEFA.
Ettrich opisał, że Hummels uderzył zawodowego zawodnika PSV Eindhoven „tzw. nogą wleczoną”, w związku z czym kara była uzasadniona. „Jeśli taka powolność jest normą, to naprawdę mamy problem w piłce nożnej” – odpowiedział profesjonalista Bundesligi.
Hummels dodał, że dla niego ta scena „nie była piłkarskim błędem”. „Jeśli to ja jestem atakującym zawodnikiem, a obrońca odbiera mi w ten sposób piłkę, nie chcę kary. Thielemann również powiedział mi to na boisku i się roześmiał”.
Dortmund: Mats Hummels nie widzi „jasnej definicji” błędnych decyzji
Hummels zwrócił uwagę, że „nie da się uzyskać jasnej definicji” błędnych decyzji. „W piłce nożnej na zawsze będzie to niemożliwe. Z punktu widzenia zawodnika najważniejsze jest to, aby mieć 100% bezpieczeństwa w kluczowych sytuacjach meczowych”.
35-latek powiedział, że o meczu piłkarskim często decyduje jedna scena. „W przypadku czerwonych kartek i rzutów karnych powinna obowiązywać zasada: widzisz je, nie ma wątpliwości i dopiero wtedy możesz je dać”.
Z punktu widzenia Hamela zbyt wiele pojedynków toczy się obecnie w oparciu o obrazy wideo. „Każdy kontakt musi nagle zakończyć się faulem” – powiedziała gwiazda Dortmundu. „Musimy szybko od tego uciec. Jedno dotknięcie w żadnym wypadku nie jest faulem”.
Hummels ostrzegł, że dowody wideo powinny być „ogólnie wyraźniejsze”. „Dla mnie wiele scen jest wyraźnych po obejrzeniu jednego czy dwóch zdjęć. Ale ludzie oglądają je bez przerwy”.
„Czytelnik. Webowy ninja. Miłośnik podróży. Miłośnik mediów społecznościowych. Organizator.
-
Tech3 lata ago
Te oferty Apple nadal istnieją
-
Top News2 lata ago
Najlepsze strategie i wskazówki dotyczące zakładów na NBA
-
Tech3 lata ago
Kup PS5: Expert bez nowych konsol – kiedy nadejdą dostawy?
-
Tech3 lata ago
Windows 11 dla programistów: aplikacje na Androida, zestaw gier i pakiet Windows SDK
-
Economy3 lata ago
Huobi Global rozpoczął kampanię zerowej opłaty dla użytkowników kart bankowych w Europejskim Obszarze Gospodarczym i Wielkiej Brytanii
-
entertainment3 lata ago
Dieter Bohlen ogłosił nową pracę w telewizji – to zaskakujące
-
entertainment3 lata ago
„Helene Fischer Show”: Nagłe zakończenie bożonarodzeniowego show – ostre słowa ZDF
-
Tech4 miesiące ago
Ubóstwo CO2 może ujawnić łatwość życia – Wissenschaft.de