Connect with us

sport

24 godziny Le Mans 2022 na żywo: zmiana pozycji lidera w rywalizacji

Published

on

24 godziny Le Mans 2022 na żywo: zmiana pozycji lidera w rywalizacji
5:46 rano

Jeszcze nie pełna przepustnica

Strefa spowolnienia zawsze była podnoszona na Hunaudieres, który był napędzany przez Inception Ferrari # 59 i spowolnił Toyotę # 8.

Ale powolny obszar na zakrętach Porsche jest nadal obecny. W tym momencie małe części drogi zostały zebrane razem. Ale kiedy Ultimate Oreca #35 wystartowała, błotnik gąsienicy został uszkodzony. Nadal jest naprawiany, dlatego nadal obowiązuje ograniczenie prędkości na zakrętach Porsche.


5:21 rano

Zmień jazdę w boksach

Ponieważ Hirakawa musiał obserwować strefę spowolnienia na Hunaudieres na okrążeniu do boksów, stracił czas w bezpośrednim porównaniu z Kobayashim. Kiedy Hirakawa wjeżdża do alei serwisowej, aby wręczyć Sebastianowi Buemi, traci prowadzenie. To stawia Toyotę nr 7 (Conway / Kobayashi / Lopez) ponownie przed Toyotą nr 8.

Przypominamy: Załoga nr 7 zyskała około 30-sekundową przerwę, gdy Jose Maria Lopez wszedł do strefy wolnej zaraz po postoju w boksie tuż przed 1:00. Brendon Hartley był w Toyocie nr 8 (Buemi/Hartley/Hirakawa) w boksie później i nie znalazł na swoim okrążeniu strefy wolnej.

Tym razem było odwrotnie, ponieważ strefa wolnego ruchu wyprzedziła Toyotę nr 8 na okrążeniu. Teraz ten samochód jest prawie 30 sekund gorszy od siostrzanego samochodu nr 7.


5:12 rano

Zmiana kierowcy w Toyocie

Toyota korzysta z okazji, aby zatrzymać i zmienić kierowców. Kamui Kobayashi umieszcza Toyotę na siódmej pozycji na pierwszym miejscu i przekazuje Mike’a Conway’a. Wódz Ryo Hirakawa pozostał na zewnątrz. Jak wpłynie to na walkę o przywództwo?


5:10 rano

Lokalna żółta faza na prostej Hunaudieres

Teraz na strumieniu Honoderes jest też strefa powolna. Powód: Ferrari nr 59 (West/Ledogar/Klein) GTE-Am zostało wprowadzone na ramieniu.



5:01 rano

Hirakawa opiera się presji Kobayashiego

Jak dotąd Ryo Hirakawa dobrze znosił presję Kamui Kobayashiego. Odkąd dołek się zatrzymał, co jest teraz kilka okrążeń temu, różnica nie zmniejszyła się tak bardzo, jak wcześniej. Obaj Japończycy mają mniej więcej taką samą prędkość i dzielą je cztery sekundy.


4:33 rano

Kule kurczą się w mniej niż 10 sekund

Po 17 przerwie przepaść między dwoma samolotami Toyoty jest teraz ponownie numerem jeden. Po pierwsze, Kobayashi wciąż jest szybszy na torze niż lider Hirakawa. Z drugiej strony Hirakawa musiał na chwilę wycofać się z postoju, ponieważ klasa GTE-Am WeatherTech Porsche była zaparkowana tuż przed nim. Resetowanie trwało kilka sekund.


4:23 rano

Kolejny nowy dowódca GTE-Am

Podczas gdy Toyota utrzymuje pozycję lidera #8 w klasie Hypercar, a tym samym w klasyfikacji wyścigowej, w klasie GTE-Am pojawił się już nowy lider. To Porsche Hardpoint nr 99 (Haryanto/Picariello/Rump) z Martinem Rumpem za kierownicą prosto z Porsche WeatherTech nr 79 (MacNeil/Andlauer/Merrill). TF Aston Martin #33 (Keating / Chaves / Sörensen) zrobił już trzynasty przystanek i obecnie jest na trzecim miejscu.


4:15 rano

Kobayashi płonie

Ćwierć godziny temu, po raz pierwszy od wielu godzin, różnica między dwiema Toyotami wynosiła mniej niż 20 sekund. A teraz to mniej niż 15 sekund.

Toyota #7 Kamui Kobayashiego robi obecnie duże postępy. Japończyk jest teraz szefem zespołu Toyoty. Czy jego rodak i kapitan Ryo Hirakawa w Toyocie nr 8 wytrzymają presję Kobayashiego?



04:00

Średni stan po 12 z 24 godzin

Zakończyła się połowa 90. rundy 24-godzinnego wyścigu Le Mans. Oto przegląd aktualnych trzech najlepszych we wszystkich kategoriach:

Super samochód
Toyota #8 (Buemi / Hartley / Hirakawa)
Toyota nr 7 (Conway / Kobayashi / Lopez)
Glickenhaus #709 (Briscoe / Westbrook / Mailleux)

LMP2
Jota-Eureka #38 (Gonzalez/Felix da Costa/Stevens)
Prima-Eureka #9 (Copica/Deletraz/Colombo)
WRT-Oreca #31 (Gelael/Frijns/Rast)

GTE Pro
Porsche #92 (Christensen/Esther/Vanthor)
Korweta #64 (Milner/Tandy/Sims)
AF-Corse-Ferrari #51 (Pier Guidi / Calado / Serra)

GTE-AM
TF Aston Martin #33 (Keating / Chaves / Sorensen)
WeatherTech Porsche #79 (MacNeil/Andlauer/Merrill)
Hardpoint Porsche #99 (Haryanto/Picariello/Zad)


3:58 rano

Kule kurczą się do mniej niż 20 sekund

Po raz pierwszy od kilku godzin dwa flagowe modele Toyoty dzieli mniej niż 20 sekund. Ryo Hirakawa prowadzi Toyotę nr 8 w P1, podczas gdy Kamui Kobayashi prowadzi Toyotę nr 7 w P2.


3:39 rano

Nowy szef GTE-Am

W klasie GTE-Am różne rytmy przystanków zmieniły układ kierowniczy. #33 TF Aston-Martin (Keating / Chaves / Sörensen) wyprzedza teraz WeatherTech Porsche 79 (MacNeil / Andlauer / Merrill), które utrzymuje prowadzenie przez wiele godzin.

Nie tylko te dwa samochody, ale w pełni ukończył pierwszą dziesiątkę w klasie dwunastu przystanków. WeatherTech Porsche właśnie zrobił ten dwunasty postój, więc może jeździć znacznie dłużej.

Dla porównania: Moja Toyota Hybrid została przeniesiona 15 razy. W kategorii LMP2 najlepsze samochody przejechały już ponad 20 przystanków.



3:03 rano

Spójrz na odległości

Niecałą godzinę przed przerwą z dystansu klasa GTE-Am to klasa z najmniejszą różnicą między liderem a wicemistrzem. Porsche nr 79 WeatherTech (MacNeil / Andlauer / Merrill) utrzymuje prowadzenie o 24 sekundy nad TF #33 Aston-Martin (Keating / Chaves / Sorensen).

W pozostałych trzech klasach przewaga lidera wynosi co najmniej 30 sekund, a w klasach LMP2 i GTE-Pro zajmuje kilka minut. W zależności od rytmu pit stopu zawsze występują wahania. Klasa GTE-Am jest obecnie uważana za najwęższą w czołówce.


2:36 rano

10 faktów na temat 24-godzinnego Le Mans 2022

Teraz, gdy wyścig znalazł się w dobrej formie w środku nocy, możemy zajrzeć za kulisy. W tej serii zdjęć zebraliśmy dziesięć interesujących faktów i liczb dotyczących pola uczestników 90. edycji:

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

sport

Formuła 1: Młot Vettela? Zwroty sprawiają, że siadasz i zwracasz uwagę

Published

on

Formuła 1: Młot Vettela?  Zwroty sprawiają, że siadasz i zwracasz uwagę

Mało który były kierowca Formuły 1 jest obecnie przedmiotem tylu spekulacji, co czterokrotny mistrz świata Sebastian Vettel. Czy wkrótce będzie świętował powrót do wiodącej kategorii sportów motorowych? Jeśli tak, dla jakiego zespołu? Czy zasiądzie w kokpicie, czy przyjmie inną rolę?

Pytanie za pytaniem, które fani zadają sobie od miesięcy. Krążą pogłoski o możliwym powrocie. Ale teraz nastąpiła zmiana w podejściu Vettela do Formuły 1. Wypowiedzi wielu ekspertów zmuszają do zatrzymania się i zwrócenia uwagi.

Formuła 1: Kolej na Sebastiana Vettela?

To powinien być wielki powrót do Formuły 1. Sebastian Vettel jest zainteresowany ponownym wejściem do samochodu wyścigowego. To samo powtarzano wielokrotnie w ciągu ostatnich kilku tygodni i miesięcy. Przecież obecnie dostępnych jest wiele kokpitów na rok 2025. Ale ciekawie będzie także od roku 2026, kiedy Audi wejdzie do flagowego segmentu sportów motorowych. Więc z pewnością musi być coś darmowego dla Vettela, prawda?


Również interesująceFormuła 1: Emocjonalne sceny! Pilot rozpłakał się przed kamerą


Być może będzie on również przedmiotem dyskusji w Red Bullu, jego byłym zespole, z którym świętował cztery mistrzostwa świata. Jednak jego były sponsor Helmut Marko odrzucił już Niemca. Austriak początkowo dał wielu fanom Vettela nadzieję, że wróci z kolejną wypowiedzią, ale natychmiast ich ponownie zniszczył.

„Myślę, że by tego chciał, gdyby zobaczył możliwość posiadania gdzieś głośnego samochodu. Jest na to gotowy” – powiedział Marko w Sky na marginesie Grand Prix Chin Vettel tutaj: „On nie stał przy oknie przez rok. Nie ma już zbyt wielu najwyższych miejsc.

„Kilka znaków zapytania”

Nico Rosberg widzi to podobnie. Mistrz świata Formuły 1 2016 tak widzi załogę Vettela. „Problemem Sebastiana jest ostatni rok w Astonie Martinie. Tak, miał zły samochód, ale dystans do Strolla nie był tak dominujący jak teraz w przypadku Alonso” – powiedział Rosberg w Sky.

READ  Mistrzostwa Europy 1/8 finału Niemcy-Anglia: Goossens, Rudiger i Gundogan Saleh

Niemiec uważa, że ​​sprawa jest podobna do Helmuta Marko, „że są pewne znaki zapytania. Jeśli Sebastian wróci po dwóch latach przerwy, czy nadal będzie tak szybki, jak u szczytu swojej formy?” Rosberg ma swoje obawy: „Po dwóch latach to bardzo, bardzo długi czas. Być może tak naprawdę nie wiesz, na czym stoisz, jeśli chodzi o wydajność.


Więcej wiadomości dla Ciebie:


Czy Rosberg uważa, że ​​Vettel powróci? „To najważniejsze pytanie i dlatego nadal uważam, że z niemieckiego punktu widzenia jest to mało prawdopodobne. Ekspert Sky uważa, że ​​jest to niefortunne, szczególnie dla fanów Mercedesa i Formuły 1, ale tak się dzieje”. Jest jeszcze niewielka nadzieja: „Oczywiście, że tak, wszyscy byśmy to zrobili, oczywiście, byłoby wspaniale”. Najwyższe stanowiska w Formule 1 są oczywiście bardzo poszukiwane. Ale tutaj powoli robi się ciasno. Zarówno Mercedes, jak i Red Bull prawdopodobnie przyciągną innych kierowców, którzy obecnie dobrze radzą sobie w wiodącej kategorii sportów motorowych.

Continue Reading

sport

Rafael Nadal nie ma problemów z dziećmi · Tennisnet.com

Published

on

Rafael Nadal nie ma problemów z dziećmi · Tennisnet.com

Rafael Nadal po szybkim zwycięstwie 6:1, 6:0 nad Darrionem Blanche awansował do drugiej rundy turnieju ATP Masters 1000 w Madrycie. Czeka tam Alex De Minaur, tak jak ostatnim razem w Barcelonie.

Z Tennisnet.com

Ostatnia edycja: 25 kwietnia 2024 o 19:21

© Getty Images

W czwartek Rafael Nadal mógł grać spokojnie

Każdy mecz Rafaela Nadala rozegrany w Madrycie może być ostatnim w jego karierze w Madrycie. W meczu przeciwko Darwinowi Blanche hiszpański profesor był daleki od pożegnania z Caja Magica. Nadal wygrał 6:1 i 6:0. Tym samym miał szansę zemścić się na Alexie de Minaur. W zeszłym tygodniu w Barcelonie Nadal był zmuszony poddać się Australijczykowi w drugiej rundzie.

Obaj gracze wnieśli na kort 21-letnią różnicę wieku i pewne znaki zapytania co do kondycji Rafaela Nadala. 37-latek miał w ostatnich tygodniach poważne problemy, szczególnie ze swoim serwisem, ale Blanche nie kwestionowała tego aspektu gry. Będzie inaczej, gdy spotkamy De Minaura.

Nadal przed wybitną publicznością

Uwaga, jaką Rafael Nadal cieszy się w Madrycie. Oczekuje się jednak, że będzie ona znacząca. Na przykład była gwiazda deskorolki Lindsey Vonn udała się na uroczystość do stolicy Hiszpanii. Zawsze należy się liczyć z tym czy innym zawodnikiem Realu Madryt. W czwartek Blanche zmierzył się ze starym nauczycielem Raoulem. I oczywiście nie zapominamy o Rafaelu Nadalu Jr., który siedział w pudełku z Mamą Xiscą. Kontynuacja w sobotę.

Dla Darwina Blanche’a można było jedynie zdobyć doświadczenie. Trzeba jednak pamiętać, że Carlos Alcaraz w pierwszym spotkaniu z Nadalem w Madrycie nie miał szans. Tylko po to, by zostać tam pokonanym dwanaście miesięcy później.

Oto pojedynczy obraz w Madrycie

Nie przegap żadnych nowości!

Włącz powiadomienia:

Nadal Rafael
Continue Reading

sport

Nagelsmann reaguje na oświadczenie Eberlego „Stinga”.

Published

on

Nagelsmann reaguje na oświadczenie Eberlego „Stinga”.

Kilka dni po przedłużeniu kontraktu z Niemieckim Związkiem Piłki Nożnej trener reprezentacji Julian Nagelsmann odpowiedział na oświadczenie dyrektora sportowego Bayernu Monachium Maxa Eberla, który podejrzewał, że Nagelsmann odwołał skład Monachium, ponieważ „kłucie w tamtym czasie było jeszcze głębokie”.

W obliczu nieobecności Xabiego Alonso Julian Nagelsmann od dawna uważany jest za najgorętszego kandydata na stanowisko trenera w Bayernie Monachium, który jest otwarty od lata. Według niektórych doniesień medialnych, w przypadku monachijskiej drużyny i 36-latka wszystko było w miarę jasne. Jednak w ostatni weekend doszło do małej niespodzianki: Nagelsmann przedłużył kontrakt z Niemieckim Związkiem Piłki Nożnej i tym samym pozostanie trenerem reprezentacji aż do mistrzostw świata w 2026 roku.

Decyzja, którą dyrektor sportowy Bawarii Max Eberl opisał później w Sky, jako niezbyt dramatyczna dla rekordowych mistrzów i oczekiwana. Podczas negocjacji zauważono, że „ukłucie, które wtedy nastąpiło, jest nadal głębokie, a rozstanie jest wciąż bardzo świeże. Będzie dla niego za wcześnie, aby to zauważyć i to jest w porządku”, odnosząc się do wcześniejszego odejścia Bayernu z Nagelsmanns w marcu 2023 r. .

Dzisiejszy trener reprezentacji narodowej nie chce jednak nic wiedzieć o głębokim cierniu. W serii rozmów prowadzonych przez MagentaTV zatytułowanych „Bestbestellung”, o których wcześniej informował Bild, trener reprezentacji zareagował otwarcie i humorystycznie na słowa Eberla.

„Nie, kiedy zacząłem zostać zawodowym trenerem, było dla mnie jasne, że w pewnym momencie zostanę zwolniony. Trzeba to wziąć pod uwagę” – powiedział Nagelsmann w odpowiedzi na pytanie moderatora Johannesa B. Kernera. : „To naturalne, że osoba zwolniona pragnie innego rodzaju.”

Dodał też bardzo wyraźnie: „Nie ma głębokiego ciernia. Decyzja była w rękach Niemieckiego Związku Piłki Nożnej. Wczoraj czułem swoje ciało – nie czułem żadnego ciernia”.

Nagelsmann podkreśla rolę Fullera

Zamiast tego Niemiecki Związek Piłki Nożnej, a zwłaszcza dyrektor sportowy Rudi Völler, zaciekle o niego walczyli.

READ  Lückenkemper przegapił finał: 5. złoto Fraser Price's World Championship ponad 100m

„Jest dla mnie ważnym obrońcą” – powiedział Nagelsmann. Fuller często do niego dzwonił, a on był „oczywiście także bardzo doświadczonym facetem, który był jak ojciec dla całego zespołu trenerskiego”.

O sprawie poinformował niedawno dziennik „Sport Bild”. Możliwe, że Nagelsmann lub jego agent Volker Stroth mogli przekazać niewielką kwotę Bayernowi Monachium w związku z odwołaniem kontraktu z powodu nagłego zwolnienia w marcu 2023 roku..

Continue Reading

Trending