sport
Le Mans 2022 na żywo na taśmie: 24-godzinny wyścig w 24 Heures we Francji
24-godzinny wyścig Le Mans rozpoczął się w sobotę o godzinie 16:00 na torze 24 Heures. W ciągu ostatnich czterech lat Toyota Gazoo Racing wygrywała wyścig w klasie Hypercar.
Obrońcami tytułu będą Mike Conway, Jose Maria Lopez i Kamui Kobayashi w Toyocie GR010 Hybrid nr 7.
Toyota nr 7 wróciła na szczyt. Ale numer 8 jest nadal w odległości spaceru.
24 godziny od Le Mans
Zejdź do garażu: Alpy mają problemy i tracą dużo czasu
przed godziną
Z niemieckiego punktu widzenia w klasie LMP2 rywalizować będzie 21-letnia Sofia Florsch z Monachium, ale od początku miała problemy techniczne.
24-godzinny wyścig Le Mans 2022 dla Ciebie na żywo w benchmarku:
21:30 – Toyota #7 wraca na szczyt
Na szczycie trwa pojedynek pomiędzy Toyotami. # 7 z Kobayashim po raz kolejny odsunął prowadzenie od kamer. Ale przepaść jest nadal pod kontrolą. Tutaj wszystko jest nadal otwarte.
21:15 – wyniki pośrednie
Podczas gdy dwa modele Toyoty w klasie supersamochodów z Kamui Kobayashi i Ryo Hirakawą wciąż znajdują się w niewielkiej odległości od siebie, Jota #38 wciąż jest sam w LMP2. W GTE Pro Corvette nr 63 wyprzedza Corvette nr 64. W GTE AM przoduje Weathertech nr 79 z Cooperem MacNeilem za kierownicą.
21:01 – Alpy z problemami ze sprzęgłem
Według informacji z toru dla Eurosportu, problemem było podobno sprzęgło w Alpine. Praca skończona i 36. samolot może znowu latać. Jednak Negrao spadł w tym samym czasie na 33. miejsce w klasyfikacji generalnej, o siedem okrążeń.
20:42 – Alpy wracają do boksów
Oh! Alpy znów są wpychane do garażu. Wyścig przeradza się w prawdziwą katastrofę dla zespołu.
20:34 – Alpy bardzo się cofnęły
Ze względu na nieplanowane i długie postoje Alpy nie tylko wróciły z dużym marginesem w rankingu supersamochodów, ale również przeszły na 27. miejsce w klasyfikacji generalnej. Dobre rozmieszczenie jest prawie niemożliwe.
„Niestety klasyk”: Glorieux ślizga się i ulega awarii
20:22 – Kolejna wpadka w Alpach
Alpy miały kolejną poważną porażkę. Andre Negrau musiał zjechać z boksu nieplanowany i stracił kilka okrążeń. To stawia Cię zdecydowanie na dole kategorii hybryd.
20:05 – Pojedynek zamyka się na górze
Błąd Lopeza umożliwił to. Oczywisty postęp doprowadził nie tylko do zmiany przywództwa, ale także do zaciętego pojedynku. #8 jest obecnie cztery sekundy przed 7. Lopez tak naprawdę nie atakuje w tej chwili. Ale wciąż jest wystarczająco dużo czasu, aby zrobić to z wytrzymałością.
19:45 – Zmiana kierownictwa!
Zmień przywództwo w ogólnej klasyfikacji. Jose Maria Lopez wypadł z toru po planowanym postoju i stracił cenny czas. Toyota numer 8 wyprzedziła numer 7.
19:43 – JOTA dominuje w LMP2
W LMP2 Jota #38 z Williamsem Stevensem za kierownicą kręci się stosunkowo samotnie. Myśl nr 5 jest spóźniona o ponad 1:15 minut. Za nimi, między drugim a siódmym miejscem, sprawy są bardzo blisko siebie.
19:26 – Vector Sport w gamie opon
#10 Vector Sport jest w zestawie opon. Ryan Cullen wypadł z toru, wpadł na żwir i wylądował na oponach przy barierce. Przynajmniej Colin może kontynuować wyścig.
„Niestety klasyk”: Glorieux ślizga się i ulega awarii
19:08 – Glickenhaus wciąż nadrabia zaległości
Po nieplanowanym postoju Glickenhaus z numerem 709 spadł na 10. miejsce w klasyfikacji generalnej. Tymczasem, z Westbrookiem za kierownicą, samochód przejechał już Alpy na czworakach. To stawia pięć supersamochodów w pierwszej piątce.
18:54 – Rzut karny dla Alp
Irytujący Alpine #36. Matthew Växvier otrzymał karę od rozpędzonego samochodu za przekroczenie prędkości w strefie wolnej. To ogromny regres w walce o podium w klasyfikacji generalnej. Do tej pory zajmują czwarte miejsce, ale różnica z Glickenhaus #708 rośnie.
18:28 – awaria Glorieux
Jean Glorio w DKR-Oreca #3 obraca się na zjeździe z Indianapolis i uderza w barierkę. Samochód potrzebuje nowego nosa.
18:12 – Zmiana w Toyocie
Trzecia praca Toyoty została zakończona, a stacje służą do zmiany kierowcy. Brendan Hartley prowadzi teraz 7., a Jose Maria Lopez jest ósmy. W Glickenhaus nr 708 odbyła się również metamorfoza. Romain Dumas jest teraz na dobrej drodze.
17:58 – Zmiana kierowcy w Glickenhaus
Zespół wyścigowy wykorzystał nieplanowany postój do zmiany kierowców. Zamiast Mailleux za kierownicą siedzi teraz Richard Westbrook.
Fassbender zatrzymuje Porsche podczas zmiany kierowcy
17:48 – Problemy w Glickenhaus
Nie wygląda to dobrze w Glickenhaus #709 z Franckiem Mailleux. Nieplanowane auto musi zjechać do boksu. Prace wykonywane są z tyłu samochodu. Mailleux właśnie ponownie zjechał z boksów, ale to oczywiście kosztowało cenny czas.
17:45 – Flörsch do Centrum Kontroli Wyścigów
Właśnie powiedziano, że samochód numer 47 powinien natychmiast udać się do centrum kontroli. To samochód Sophii Florsch dla Algarve Pro Racing Team. Jaki jest powód, nie jest jeszcze znany.
17:40 – Główna zmiana w GTE Pro
Na szczycie GTE Pro nastąpiła zmiana. Jednak liderem pozostaje Corvette. Antonio Garcia na 63. miejscu wyprzedził Nicka Tandy na 64. miejscu i stracił od niego około dziesięciu sekund. W kategorii supersamochodów Glickenhaus nr 7 ma trzy okrążenia 30 sekund za Toyotą nr 7. A tutaj najlepsze samochody były już na drugim przystanku.
17:29 – Toyota znów w boksach
Obie Toyoty znów znalazły się w boksach. Wydaje się sprowadzać do jednego przystanku co dwanaście okrążeń. Na górze nic się nie zmieniło. Conway kontynuuje przed Buemi. Ale odległość jest niewielka. # 7 Około dziesięciu sekund na prowadzenie.
17:15 – Duża strata dla Rusta
Nawiasem mówiąc, Rast zakończył już zdanie. WRT nr 31 spadł na 24 pozycję i przebiegł około dziewięćdziesięciu sekund z powodu niezamierzonego pit stopu.
Zbliżenie: Rozpoczęcie pracy z pokładowej perspektywy Toyoty
17:00 – wyniki pośrednie
Wyścig jest godzinę temu, a liderzy przejechali już 16 okrążeń. Toyota nr 7 nadal prowadzi w segmencie supersamochodów i w ogólnej klasyfikacji. W klasie LMP2 Jota #38 prowadzona przez Antonio Felixa da Costę jest obecnie na szczycie. A w LMGTW Corvette #64 prowadzi Nick Tandy.
16:45 – przystanek na 1. dołku
Prawie wszystkie samochody są teraz w boksach. Właśnie wjechały Toyoty. Doprowadziło to do zmiany przywództwa w klasie LMP2. Jota-Oreca #38 z Felixem da Costą jest teraz na topie.
16:30 – Kara za odpoczynek
WRT-Oreca #31 z Team Rast otrzymuje jedną minutę kary po upuszczeniu Owena. Nawiasem mówiąc, każdy, kto miał problemy na początkowym etapie, mógł kontynuować. Flörsch stracił już pięć okrążeń po awarii hydraulicznej.
Nigdy się nie zawalaj! Owen leci przed pierwszym zakrętem z powodu pęknięcia
16:20 – kiosk
Pole jest teraz posortowane. Z przodu jest Toyota nr 8 z Conwayem za kierownicą, a następnie Toyota nr 7 z Conwayem. Glickenhaus #708 z Olivierem zajmuje obecnie trzecie miejsce.
16:09 – Owen zostaje uderzony przez Rust
Zwolnione tempo jest zilustrowane. Rene ścigający się na WRT-Oreca #31 uderzył Owena i zestrzelił go z toru. To gorzka porażka dla współfaworyta klasy LM P2. Owen przegrał już rundę.
16:03 – start
Już w pierwszej rundzie jest pierwszy wyjazd. Na zapleczu samochód wyjeżdża z toru. To była United Autosports Oreca 22 z Willem Owenem za kierownicą. Musieli również wziąć udział Sophia Florsch (Algarve Pro Racing) i Ferdinand Habsburg (Realteam WRT). Jedziesz bardzo wolno.
16:00 – start
oto jesteśmy. Flaga francuska powiewa, początek miał miejsce. Z przodu dwie Toyoty toczą pojedynek. Ale Sebastien Buemi pod numerem # (mija Mike’a Conwaya pod numerem 7. Glickenhaus schodzi na skróty w Shcikane i porusza się krótko, aż trafi na jeden. Ale zostaje w tyle, ponieważ jest to wyraźnie zabronione.
Impreza przed pokazem: świąteczny hymn w Le Mans
15:52 – Runda formacyjna
Kierowcy wyruszają w trasę formacyjną. Legendarny tor wyścigowy można po raz ostatni przetestować na Sarthe.
Info – początek jest blisko
Odliczanie trwa. 30 minut na rozpoczęcie. Widzowie opuścili teraz tor wyścigowy w strefie startowej. Zagraj francuski hymn narodowy.
Wygodny domek mobilny: tutaj kierowcy odpoczywają podczas przerw
Informacja – Toyota startuje z podwójnego bieguna
W prawdziwym thrillerze były kierowca Formuły 1 Brendon Hartley zapewnił sobie pole position w bolidzie nr 8 z czasem 3:24,408. Kamui Kobayashi w bolidzie numer 7 zrzucił go na drugie miejsce, dziesiąte sekundy z tyłu. Nicolas Lapierre umieścił swój numer 36 w regionie alpejskim na trzecim miejscu.
Informacje – Toyota jest moją ulubioną w Le Mans
informacje – witam
Fassbender upokorzony po wypadku kwalifikacyjnym: „Sen zamienił się w koszmar”
24 godziny od Le Mans
Zmiana jazdy! Toyota #8 przechodzi #7
przed godziną
24 godziny od Le Mans
„Zasmarkany bezczelny”: rewelacyjny pojedynek między Glickenhaus i Alpine
przed godziną
„Czytelnik. Webowy ninja. Miłośnik podróży. Miłośnik mediów społecznościowych. Organizator.
sport
Khalifa Klopp: Arne Slott „chciałby przejść do Liverpoolu”
Poszukiwani następcy trenera Jurgena Kloppa Liverpool FC Wydaje się, że wiele zależy od Holendra Arne Slotta z Feyenoordu Rotterdam.
Mogę tylko powiedzieć, że kluby negocjują. Mogę tylko poczekać i zobaczyć, co się wydarzy.Trener Rotterdamu powiedział przed meczem ligowym No dalej, Orły Deventer w „szczególnie„Dla niego było jasne, „Chcę jechać do Liverpoolu”– powiedziała Fata.
Dyskutowane są wysokie opłaty za transfer
Slott (45 lat) nadal ma dwuletni kontrakt z Feyenoordem. Dyskutowana jest opłata za transfer w wysokości dziesięciu milionów euro. Według doniesień medialnych Slot już od kilku dni zaczyna odgrywać rolę najbardziej prawdopodobnego kandydata na następcę odnoszącego sukcesy niemieckiego trenera.
Klopp ogłosił w styczniu zeszłego roku, że pod koniec sezonu zrezygnuje z funkcji trenera Liverpoolu i zrobi sobie dłuższy okres odpoczynku. Trenuje Liverpool od 2015 roku, a w 2020 roku poprowadził klub do pierwszego od 30 lat mistrzostwa.
Wygląda na to, że Klopp mógłby dobrze żyć ze Slottem jako jego następcą. Zapytany o Holendra, Klopp powiedział, że podoba mu się sposób, w jaki drużyny hazardowe grają w piłkę nożną. „Jeśli to jest rozwiązanie, jestem szczęśliwy”.
Zdobywca Pucharu z Rotterdamem
Slott został trenerem zaraz po zakończeniu kariery piłkarskiej w 2013 roku. Początkowo był asystentem, a następnie głównym trenerem AZ Alkmaar na sezon 2019/20. Tam zbierał średnią punktów na mecz wynoszącą 2,11 – więcej niż jakikolwiek inny trener w historii klubu.
Jednak w grudniu 2020 roku współpraca nagle się zakończyła: Slott prowadził negocjacje z Feyenoordem, a AZ Alkmaar go zwolnił: „Chcemy trenera, który będzie w Arizonie całkowicie skupiony”.Klub stwierdził.
A Slott osiągnął to, czego chciał: od sezonu 2021/22 z sukcesem pracuje w Feyenoordzie, gdzie zastąpił Dicka Advocaata. W Rotterdamie zazwyczaj gra w ustawieniu 4-3-3, polegając na ofensywnym pressingu i atakujących bocznych obrońcach. Zewnętrzni pomocnicy następnie przechodzą na środek, aby stworzyć tam przewagę.
Slott odniósł pewien sukces ze swoim pomysłem na piłkę nożną: w swoim pierwszym sezonie z Rotterdamem dotarł do finału Pucharu Ligi Europejskiej Konferencji, a rok później poprowadził klub do mistrzostwa. W ubiegłą niedzielę (21 kwietnia 2024) Rotterdam pod wodzą Slotta zwyciężył w finale Pucharu Krajowego.
„Był prawdziwym trenerem”.
Fakt, że Sloat jest dziś trenerem odnoszącym sukcesy, nie jest zaskoczeniem dla niektórych jego kolegów z drużyny. Na przykład Bram van Polen powiedział kiedyś w wywiadzie dla „NOS”, że Slott faktycznie szkolił swoich kolegów z drużyny jako graczy. „Był prawdziwym trenerem”.
Teraz może podążać za Jurgenem Kloppem w Liverpoolu. Sposób gry obu zawodników, w tym pressing i intensywność, pokrywają się. Nie byłoby to wielką niespodzianką – i w pewnym sensie byłoby – nie byłoby to następcą Kloppa.
W zeszłym roku firma Slot Company Voetbal International przeprowadziła dłuższy wywiad. Oczywiście mówił o piłce nożnej i misji w Rotterdamie. Ale mówił także o Pepie Guardioli. Slott dostrzegł podobieństwa w swojej pracy trenerskiej z Guardiolą, który regularnie sprawiał kłopoty drużynie Kloppa w Liverpoolu w meczach z Manchesterem City. Był, jak powiedział Slott, a „Maniak kontroli, jak Pep Guardiola”.
Następnie Slott powiedział kolejne zdanie, którego tak naprawdę nie używa się, starając się o pracę w Liverpoolu. Powiedział: „Nie ma drużyny, którą wolałbym oglądać niż Manchester City”.
„Czytelnik. Webowy ninja. Miłośnik podróży. Miłośnik mediów społecznościowych. Organizator.
sport
Formuła 1: Młot Vettela? Zwroty sprawiają, że siadasz i zwracasz uwagę
Mało który były kierowca Formuły 1 jest obecnie przedmiotem tylu spekulacji, co czterokrotny mistrz świata Sebastian Vettel. Czy wkrótce będzie świętował powrót do wiodącej kategorii sportów motorowych? Jeśli tak, dla jakiego zespołu? Czy zasiądzie w kokpicie, czy przyjmie inną rolę?
Pytanie za pytaniem, które fani zadają sobie od miesięcy. Krążą pogłoski o możliwym powrocie. Ale teraz nastąpiła zmiana w podejściu Vettela do Formuły 1. Wypowiedzi wielu ekspertów zmuszają do zatrzymania się i zwrócenia uwagi.
Formuła 1: Kolej na Sebastiana Vettela?
To powinien być wielki powrót do Formuły 1. Sebastian Vettel jest zainteresowany ponownym wejściem do samochodu wyścigowego. To samo powtarzano wielokrotnie w ciągu ostatnich kilku tygodni i miesięcy. Przecież obecnie dostępnych jest wiele kokpitów na rok 2025. Ale ciekawie będzie także od roku 2026, kiedy Audi wejdzie do flagowego segmentu sportów motorowych. Więc z pewnością musi być coś darmowego dla Vettela, prawda?
Również interesująceFormuła 1: Emocjonalne sceny! Pilot rozpłakał się przed kamerą
Być może będzie on również przedmiotem dyskusji w Red Bullu, jego byłym zespole, z którym świętował cztery mistrzostwa świata. Jednak jego były sponsor Helmut Marko odrzucił już Niemca. Austriak początkowo dał wielu fanom Vettela nadzieję, że wróci z kolejną wypowiedzią, ale natychmiast ich ponownie zniszczył.
„Myślę, że by tego chciał, gdyby zobaczył możliwość posiadania gdzieś głośnego samochodu. Jest na to gotowy” – powiedział Marko w Sky na marginesie Grand Prix Chin Vettel tutaj: „On nie stał przy oknie przez rok. Nie ma już zbyt wielu najwyższych miejsc.
„Kilka znaków zapytania”
Nico Rosberg widzi to podobnie. Mistrz świata Formuły 1 2016 tak widzi załogę Vettela. „Problemem Sebastiana jest ostatni rok w Astonie Martinie. Tak, miał zły samochód, ale dystans do Strolla nie był tak dominujący jak teraz w przypadku Alonso” – powiedział Rosberg w Sky.
Niemiec uważa, że sprawa jest podobna do Helmuta Marko, „że są pewne znaki zapytania. Jeśli Sebastian wróci po dwóch latach przerwy, czy nadal będzie tak szybki, jak u szczytu swojej formy?” Rosberg ma swoje obawy: „Po dwóch latach to bardzo, bardzo długi czas. Być może tak naprawdę nie wiesz, na czym stoisz, jeśli chodzi o wydajność.
Więcej wiadomości dla Ciebie:
Czy Rosberg uważa, że Vettel powróci? „To najważniejsze pytanie i dlatego nadal uważam, że z niemieckiego punktu widzenia jest to mało prawdopodobne. Ekspert Sky uważa, że jest to niefortunne, szczególnie dla fanów Mercedesa i Formuły 1, ale tak się dzieje”. Jest jeszcze niewielka nadzieja: „Oczywiście, że tak, wszyscy byśmy to zrobili, oczywiście, byłoby wspaniale”. Najwyższe stanowiska w Formule 1 są oczywiście bardzo poszukiwane. Ale tutaj powoli robi się ciasno. Zarówno Mercedes, jak i Red Bull prawdopodobnie przyciągną innych kierowców, którzy obecnie dobrze radzą sobie w wiodącej kategorii sportów motorowych.
„Czytelnik. Webowy ninja. Miłośnik podróży. Miłośnik mediów społecznościowych. Organizator.
sport
Rafael Nadal nie ma problemów z dziećmi · Tennisnet.com
Rafael Nadal po szybkim zwycięstwie 6:1, 6:0 nad Darrionem Blanche awansował do drugiej rundy turnieju ATP Masters 1000 w Madrycie. Czeka tam Alex De Minaur, tak jak ostatnim razem w Barcelonie.
Z Tennisnet.com
Ostatnia edycja: 25 kwietnia 2024 o 19:21
Każdy mecz Rafaela Nadala rozegrany w Madrycie może być ostatnim w jego karierze w Madrycie. W meczu przeciwko Darwinowi Blanche hiszpański profesor był daleki od pożegnania z Caja Magica. Nadal wygrał 6:1 i 6:0. Tym samym miał szansę zemścić się na Alexie de Minaur. W zeszłym tygodniu w Barcelonie Nadal był zmuszony poddać się Australijczykowi w drugiej rundzie.
Obaj gracze wnieśli na kort 21-letnią różnicę wieku i pewne znaki zapytania co do kondycji Rafaela Nadala. 37-latek miał w ostatnich tygodniach poważne problemy, szczególnie ze swoim serwisem, ale Blanche nie kwestionowała tego aspektu gry. Będzie inaczej, gdy spotkamy De Minaura.
Nadal przed wybitną publicznością
Uwaga, jaką Rafael Nadal cieszy się w Madrycie. Oczekuje się jednak, że będzie ona znacząca. Na przykład była gwiazda deskorolki Lindsey Vonn udała się na uroczystość do stolicy Hiszpanii. Zawsze należy się liczyć z tym czy innym zawodnikiem Realu Madryt. W czwartek Blanche zmierzył się ze starym nauczycielem Raoulem. I oczywiście nie zapominamy o Rafaelu Nadalu Jr., który siedział w pudełku z Mamą Xiscą. Kontynuacja w sobotę.
Dla Darwina Blanche’a można było jedynie zdobyć doświadczenie. Trzeba jednak pamiętać, że Carlos Alcaraz w pierwszym spotkaniu z Nadalem w Madrycie nie miał szans. Tylko po to, by zostać tam pokonanym dwanaście miesięcy później.
Oto pojedynczy obraz w Madrycie
Nie przegap żadnych nowości!
Włącz powiadomienia:
„Czytelnik. Webowy ninja. Miłośnik podróży. Miłośnik mediów społecznościowych. Organizator.
-
Tech3 lata ago
Te oferty Apple nadal istnieją
-
Top News2 lata ago
Najlepsze strategie i wskazówki dotyczące zakładów na NBA
-
Tech3 lata ago
Kup PS5: Expert bez nowych konsol – kiedy nadejdą dostawy?
-
Tech3 lata ago
Windows 11 dla programistów: aplikacje na Androida, zestaw gier i pakiet Windows SDK
-
Economy3 lata ago
Huobi Global rozpoczął kampanię zerowej opłaty dla użytkowników kart bankowych w Europejskim Obszarze Gospodarczym i Wielkiej Brytanii
-
entertainment3 lata ago
Dieter Bohlen ogłosił nową pracę w telewizji – to zaskakujące
-
entertainment3 lata ago
„Helene Fischer Show”: Nagłe zakończenie bożonarodzeniowego show – ostre słowa ZDF
-
Tech4 miesiące ago
Ubóstwo CO2 może ujawnić łatwość życia – Wissenschaft.de