13:39
Zakwalifikować się później?
Zasady mówią, że między końcem FT3 a rozpoczęciem kwalifikacji muszą upłynąć dwie godziny. Teraz mamy problem, ponieważ FT3 nie zakończy się do 14:15 z powodu opóźnienia.
Oznacza to, że kwalifikacje nie powinny rozpocząć się przed godziną 16:15. Nietypowy przypadek, ponieważ FT3 zwykle uruchamia się normalnie, gdy jest opóźnienie, ale utwór nie jest zwolniony.
Oznacza to, że zegar wciąż tyka, a sesja kończy się o czasie. Ale tym razem tak nie było.
13:31
FT3: razy
Przypominam, że wczoraj najszybszym człowiekiem był Leclerc z wynikiem 1:43.224. Wciąż jesteśmy daleko od tamtych czasów. Monegasse prowadzi obecnie z wynikiem 1:45.260. Najszybsze okrążenia nadejdą później.
W końcu 16 kierowców było już na torze przynajmniej raz. Nadal czekamy na Verstappen, Norris, Albon i Ocon.
Zadzwoń do wszystkich aktualnych informacji na pasku sesji na żywo!
13:20
McLaren: Seidl wzywa do kolejnego kroku
„Zdecydowanie musimy dzisiaj zrobić kolejny krok”, mówi szef zespołu „Sky” McLarena. „Wczoraj nie byliśmy zbyt zadowoleni z balansu bolidu. Straciliśmy dużo czasu, zwłaszcza w trzecim sektorze na długich prostych”.
„W związku z tym wprowadziliśmy kilka poprawek w samochodzie w nocy” – powiedział Seidl. „I miejmy nadzieję, że uda nam się znaleźć trochę osiągów, abyśmy mogli zdecydowanie walczyć o Q3″.
Jednak jeszcze nie zobaczyliśmy kierowcy McLarena na torze w FT3.
13:17
FT3: Sesja w toku
Sesja rozpoczęła się 15 minut z opóźnieniem. Jednak piloci na początku się powstrzymują. Wiemy, że z FT3, w tej sesji, na początku mało kto zbacza z właściwej ścieżki.
Obecnie pracę wykonuje tylko sześciu kierowców Mercedesa, Haasa i Astona Martina. Ale nie martw się: stanie się oczywiście pełniejsze.
Zadzwoń do wszystkich aktualnych informacji na pasku sesji na żywo!
13:10
Marko: Szybszy niż Ferrari w wyścigu
Używamy opóźnienia, aby uzyskać szybki głos z obozu Red Bull. Helmut Marko ujawnia w „ServusTV”: „Wszystkie analizy pokazują, że jesteśmy trochę szybsi z pełnymi zbiornikami, czyli w przypadku wyścigu”.
Chociaż Ferrari nieco wyprzedza okrążenie, Marko stwierdza: „Paco nie jest jak Monte Carlo. Dobrze jest być z przodu, ale to nie jest poważna wada [hinten zu starten]. „
13:05
FT3: Zaczyna się o 15:15
Oto informacje: ma się rozpocząć o 15:15 czasu lokalnego. Nawiasem mówiąc, drużyny otrzymają wtedy pełne 60 minut. Jak wiadomo, jeśli podczas sesji pojawi się czerwona flaga, zegarek kontynuuje działanie podczas treningu.
Ponieważ szkolenie jeszcze się nie rozpoczęło, jest pełna godzina.
Zadzwoń do wszystkich aktualnych informacji na pasku sesji na żywo!
12:59
FT3: Opóźnienie
Jeszcze nie rozpoczete. W wyścigu Formuły 2 rozbiłem się nieco mocniej pod koniec i część granic toru została uszkodzona. To wciąż wymaga naprawy. Nadal nie mamy żadnych informacji, kiedy dokładnie powinieneś zacząć.
Zadzwoń do wszystkich aktualnych informacji na pasku sesji na żywo!
12:50
FT3: Zaraz się zacznie!
Dzięki temu powoli skupiamy się na tym, co dzieje się na torze, a trzecia sesja treningowa zaczyna się za dziesięć minut. Tutaj w tym miejscu znajdziesz najważniejsze informacje, obrazy i dźwięki.
Pełną relację znajdziecie na naszej taśmie sesyjnej ze Stefanem Ehlenem. Więc najlepiej jest, aby oba wskaźniki działały równolegle, jak zwykle!
12:38
Binotto: Nic przeciwko Red Bullowi…
Szef zespołu Ferrari wyjaśnił, że protest w Monako nie był skierowany przeciwko Red Bullowi. „To nie było przeciwko Red Bullowi”, powiedział Włoch. „Szczerze myślę, że w tej chwili to uczciwa walka między tymi dwoma zespołami”.
„Chodziło raczej o pokazanie FIA, że obecnie nie jesteśmy zadowoleni z podejmowanych przez nich decyzji” – powiedział Binotto, który narzekał na niespójność w decyzjach w tym sezonie.
12:27
Formuła 1 przed powrotem do RPA?
ten który Przynajmniej donosi brytyjskie „Słońce”. Mówi się, że urzędnicy Formuły 1 prowadzą zaawansowane rozmowy na temat powrotu Kyalamiego.
Z drugiej strony powrót do RPA byłby oczywiście świetny. Z drugiej strony musisz zadać sobie pytanie, jak duży powinien być kalendarz.
Przypominamy, że już teraz jest pewne, że Las Vegas odbędzie się po raz pierwszy w 2023 roku. Wyścigi powinny powrócić w Katarze i Chinach.
Jeśli Kyalami również zostanie ponownie wpisany do kalendarza, wiele wyścigów będzie musiało zostać odwołanych – albo kalendarz będzie musiał być jeszcze bardziej nadmuchany…
12:04
Transmisja na żywo
Zgodnie z obietnicą, wkrótce opublikujemy informację, kiedy dzisiaj rozpocząć transmisję na żywo: Kevin Schoren i Christian Niemervall skontaktują się z nami od godziny 20:00. Kanał YouTube Formel1.de Z wielką analizą na sobotę w Baku!
11:30
czas wypłaty
I to tyle z PK, druga część jest znacznie krótsza. Przypominamy: W ciągu 90 minut tor kontynuuje FT3. Wtedy powinno być już jasne, kto będzie faworytem w play-offach od godziny 16:00.
Zdjęcia: F1: Grand Prix Azerbejdżanu (Baku) 2022
11:22
Isola O oponach
Między innymi Vettel był bardzo krytyczny wobec opon po Monako. Isola wyjaśnia, że Monako nie jest reprezentatywnym torem do formułowania ostatecznej opinii na temat opon deszczowych.
Nie można zbudować struktury, która działa tak samo we wszystkich ścieżkach. Poza tym w tym roku nie było zbyt wiele czasu na testowanie nowych opon deszczowych.
Jeśli chcesz zbudować lepszą oponę deszczową na przyszłość, potrzebujesz po prostu więcej czasu na testy. Ale prawdopodobnie tego nie zrozumiesz.
11:18 rano
chwalić tsunodę
Dezoteux jest następny w kolejce, a facet z AlphaTauri mówi między innymi o ewolucji Tsunody. „Yuki zrobił duży krok w porównaniu do zeszłego roku”, mówi.
Japończycy znają teraz drogi w swoim drugim sezonie, osiedlili się w zespole i jeżdżą „bardziej stabilnie” niż w 2021 roku. Nawiasem mówiąc, jest to również „bardzo pozytywne” dla Gasly’ego, ponieważ płaci swojemu koledze z drużyny.
W mistrzostwach świata Tsunoda przewyższa Gasly z punktami 11:6.
11:10
Aston Martin: Okno do pracy jest teraz większe
A więc czysto w części 2 PK. McCullough zaczyna mówić o dużej aktualizacji Astona Martina, która została wypuszczona w Barcelonie. Mówi, że do tej pory wszystko było „zachęcające”.
Jednak „nowy” samochód jechał do tej pory tylko w dwóch wyścigach, a Barcelona, Monako i Baku to teraz trzy bardzo różne tory, które wymagają od samochodu zupełnie innych rzeczy.
Ale już przynajmniej zauważyłeś, że okno, w którym jeździ samochód, jest teraz większe.