Connect with us

Economy

Walka przeciwnika z powodu Corony! Polityka wewnętrzna

Published

on

Galeria Karstadt Kaufhof (45) Prezes Miguel Mullenbach (45) potwierdził, że pojawią się niemieckie rabaty FETTE. Powód: pandemia korony. Jeśli zamknięcie będzie trwać przez dłuższy czas, sytuacja grupy domów towarowych Galeria Karstadt Kaufhof będzie coraz bardziej niepewna. W BILD wzywa do kolejnej bitwy cięć:

„Obecnie istnieje duża presja na towary, zwłaszcza jeśli chodzi o tekstylia. Magazyny są pełne w całej branży”. Mullenbach powiedział BILD: „Będziemy widzieć więcej kampanii sprzedażowych niż kiedykolwiek wcześniej”.

Presja na towary przekłada się również na straty Galerii Karstadt Kaufhof. Znawcy podejrzewają, że firma spala około 100 milionów euro miesięcznie. Mullenbach nie chce tego komentować, ale uporządkowanie wielkości nie jest błędem. Jego zdaniem: „Jeśli praktycznie nie mamy możliwości zarabiania na kasie, powinniśmy skorzystać z innych źródeł”.


Miguel Mullenbach, dyrektor generalny Galerii Karstadt KaufhofFoto: Picture Alliance / dpa

Na początku roku grupa supermarketów otrzymała pożyczkę rządową w wysokości 460 mln euro. Powód akcji humanitarnej: blisko 130 sklepów grupy, która mocno ucierpiała w wyniku kryzysu Corona, jest nieodzownym elementem przyciągającym tłumy w wielu strefach dla pieszych.

Teraz wygląda na to, że Galeria Karstadt Kaufhof potrzebuje kolejnej pożyczki rządowej. Na życzenie Mullenbach wyjaśnia BILD:

„Nie mogę tego wykluczyć. Dzisiaj zamknęliśmy 75 oddziałów. Tendencja wzrostowa. Prawdziwa perspektywa otwarcia nie odgrywa roli w debacie publicznej. Jeśli blokada będzie się utrzymywać, będziemy potrzebować dodatkowych środków. I to jest naprawdę jasne: bez Dzięki pomocy naszej właścicielki Signy przez jakiś czas nie będzie już supermarketów. „Długo – i nie będzie też 20 000 miejsc pracy”.

Ostatni wymóg Müllenbach: otwarte sklepy dla osób, które zostały zaszczepione!

„Otwieramy sklepy, do których mamy pozwolenie. Chcemy to robić również w całych Niemczech. Nadszedł czas, aby wszyscy zaszczepieni w końcu uzyskali wszystkie swoje podstawowe prawa. Mogą pomóc w wyciągnięciu sektora handlu detalicznego z kryzysu”, wyjaśnia Mullenbach Bild.

Przeczytaj cały wywiad z Miguelem Mullenbach:

Panie Mullenbach, czy nadal możesz zachować swoją kolekcję z domu towarowego?

Miguel Mullenbach: „Jasne. Przez ostatnie dwanaście miesięcy byliśmy w trudnej sytuacji: blokady, zabezpieczenia, ponowne zamknięcie sklepów detalicznych, wsparcie właścicieli, kredyty. Ale po zakończeniu pandemii supermarkety staną się ważną częścią centrów miast. Widzimy że w środku. Poczuliśmy to również, gdy w międzyczasie mogliśmy go ponownie otworzyć ”.

Otrzymałeś już pożyczkę rządową w wysokości 460 milionów euro. Czy potrzebujesz wkrótce kolejnego?

Mullenbach: „Nie mogę tego wykluczyć. Dzisiaj zamknęliśmy 75 oddziałów. Tendencja wzrostowa. Prawdziwa perspektywa otwarcia nie odgrywa roli w debacie publicznej. Jeśli blokada będzie się utrzymywać, będziemy potrzebować dodatkowych środków. I to jest naprawdę jasne: bez Dzięki pomocy naszej właścicielki Signy przez jakiś czas nie będzie już supermarketów. „Długo – i nie będzie też 20 000 miejsc pracy”.

Ile będzie potrzebna twoja nowa pożyczka?

Mullenbach: „Wszystko zależy od najbliższych kilku tygodni. Ograniczenia rujnują handel w mieście – niepotrzebnie!”

Która droga?

Mullenbach: „Musimy się zamknąć, mimo że handel nie jest motorem pandemii, a prawie 25% populacji zostało zaszczepionych. Potrzebujemy większej szybkości szczepień i szybkiego powrotu do normalnego życia dla zaszczepionych”.

Dlaczego nie otworzyć emulatora tylko dla osób, które zostały zaszczepione?

Mullenbach: Robimy to, kiedy mamy na to pozwolenie. Chcemy to robić również w całych Niemczech. Nadszedł czas, aby osoby, które zostały zaszczepione, w końcu zdały sobie sprawę ze wszystkich swoich podstawowych praw. Możesz pomóc wydobyć sektor detaliczny z kryzysu ”.

Według dobrze poinformowanych źródeł, Twoja firma spala miesięcznie około 100 milionów euro. Czy to prawda?

Mullenbach: „Nie chcę tego komentować, ale skala nie jest zła. Jeśli praktycznie nie mamy możliwości zarabiania pieniędzy przy kasie, powinniśmy skorzystać z innych źródeł”.

Twoja firma to klasyczna firma. Czy może zostać sprzedawcą internetowym?

Mullenbach: „Jesteśmy coraz silniejsi w Internecie, a liczby są zachęcające. Ale jedno jest jasne: ludzie są istotami społecznymi i chcą spotykać się, spacerować i robić zakupy w centrum miasta. Wewnętrzne miasta zmienią swoje oblicze po pandemii i Galerii będzie jego ważną częścią ”.

Jak wewnętrzne miasta zmienią swoje oblicze?

Mullenbach: „Zobaczymy mniej stałych powierzchni handlowych i inny projekt centrum miasta z bardziej zrównoważonymi koncepcjami mobilności”.

W Twoim przypadku: czy będą miejsca coworkingowe lub małe teatry i apartamenty?

Mullenbach: „Może cię to zaskoczyć, ale koncepcyjnie jesteśmy dalej niż większość dostawców usług w Europie. Ciężko pracowaliśmy nad tym w ciągu ostatnich kilku miesięcy. Skierujemy nasze oddziały bliżej lokalnych potrzeb. Są sercem centrum miasta – i nasi klienci też to wkrótce zauważą. Żywność staje się coraz mocniejsza, a usługi, porady i usługi są ważniejsze ”.

Twój ciąg jest ostatnim pozostałym ciągiem. Co daje Ci pewność, że ten rodzaj zakupów jest nadal opłacalny i może przeważyć nad wszystkimi specjalistami ds. Zakupów?

Mullenbach: „Nadal mamy 350 milionów odwiedzających rocznie, a kiedy byliśmy w stanie otworzyć się między blokadami, widzieliśmy, ile osób również przegapiliśmy. Niektóre dni sprzedaż były znacznie wyższe niż w 2019 r. – przed Coroną”.

Czy będzie więcej blokad z powodu pandemii?

Mullenbach: „Nie mamy żadnych gałęzi zombie! Ale oczywiście musimy wreszcie być w stanie ponownie podbić.”

Czy po pandemii zakupy będą tańsze czy droższe?

Mullenbach: „Obecnie istnieje duża presja na towary, zwłaszcza jeśli chodzi o tekstylia. Magazyny są pełne w całej branży. Będziemy świadkami większej liczby kampanii sprzedażowych niż kiedykolwiek wcześniej”.

READ  Silne zyski cenowe: z weekendowym optymizmem
Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Economy

Ujednolicone kable do ładowania USB-C staną się standardem

Published

on

Ujednolicone kable do ładowania USB-C staną się standardem

Aby zmniejszyć obciążenie finansowe ludzi i wyeliminować niepotrzebne odpady elektroniczne, w Niemczech powinien teraz istnieć ujednolicony kabel do ładowania różnych urządzeń.

Pod koniec roku ujednolicone kable do ładowania wszystkich telefonów komórkowych, tabletów i konsol do gier będą również obowiązkowe w Niemczech. W piątek Rada Federalna zatwierdziła zmiany w ustawie o sprzęcie radiowym, torując drogę do tej standaryzacji. Niemcy wdrażają zatem dyrektywy UE.

USB-C stanie się pod koniec roku standardem ładowania smartfonów, aparatów cyfrowych, słuchawek, e-czytników czy urządzeń nawigacyjnych. Od 2026 roku będzie to dotyczyć także laptopów. Ta standaryzacja techniczna ma na celu zmniejszenie obciążeń finansowych ludzi i jednocześnie uniknięcie niepotrzebnych odpadów elektronicznych. Urządzenia można teraz sprzedawać także bez nowego zasilacza.

Producenci smartfonów z Androidem, tacy jak Samsung Xiaomi, Huawei, Motorola i OnePlus od jakiegoś czasu korzystają ze standardu USB-C w gniazdach telefonów komórkowych i związanych z nimi zasilaczach. jabłko Z drugiej strony nalegał, aby przez kilka lat nadal używać opracowanego przez siebie standardu Lightning w swoim iPhonie. W przypadku iPhone'a 15 amerykańska firma przeszła już na USB-C i tym samym wyprzedziła dyrektywy UE.

READ  DAX lekko spada: Inwestorzy czekają na impulsy
Continue Reading

Economy

Krajowe wycofanie cukierków – możliwość szkód genetycznych

Published

on

Krajowe wycofanie cukierków – możliwość szkód genetycznych
  1. Strona główna
  2. konsument

Naciska

Ponieważ zakazany dodatek może mieć działanie szkodliwe genetycznie, popularny produkt dla dzieci jest obecnie wycofywany z rynku. Dotyczy to dwóch typów.

Monachium – Niestety nierzadko zdarza się, że produkty są wadliwe lub szkodliwe dla konsumentów. Produkty są regularnie wycofywane przez producentów i sieci supermarketów. Teraz dotyczy to popularnego produktu cukierniczego, który prawdopodobnie spożywany jest głównie przez dzieci. Konsumenci nie powinni już spożywać dwóch rodzajów.

Krajowe wycofanie słodyczy – dotyczy dwóch rodzajów

Jak podaje Federalny Urząd Ochrony Konsumentów i Bezpieczeństwa Żywności na swojej stronie głównej, jest to informacja z bieżącej strony On pamięta Na produkt Sour Patch Kids wpłynęła marka KKB Sweet & More ze Szlezwiku-Holsztynu. Z komunikatu otrzymanego z portalu foodwarning.de wynika, że ​​dotknięte są dwa gatunki: „Tropikalny” i „Arbuz”. Jak wyjaśniło FBI, produkty zawierają zakazany dodatek tlenek tytanu (E171). W związku z tym nie można całkowicie wykluczyć działania szkodliwego genetycznie.

Konsumenci powinni zaprzestać spożywania dotkniętych produktów w opakowaniach 99 g lub 102 g. Ma to wpływ na wszystkie daty ważności, podobnie jak wszystkie daty produkcji. Dlatego też dotyczy to wszystkich partii zawierających składnik E 171 lub dwutlenek tytanu.

Zaledwie kilka dni temu… Zwrócił uwagę na przyprawę, która również zawiera substancję potencjalnie mutagenną On był. Były to jednak wielopierścieniowe węglowodory aromatyczne (WWA).

Dotknięte wycofaniem: odmiany Sour Patch Kids, „Tropical” i „Arbuz” © KKB Sweet & More/lebensmittelwarning.de

Produkty objęte wycofaniem były sprzedawane na terenie całych Niemiec. Na razie oficjalnie nie wiadomo, czy konsumenci będą mogli kupować słodycze wyłącznie za pośrednictwem sklepu internetowego firmy, czy może także w sklepach, a nawet supermarketach. Natomiast produkty w sklepach internetowych Roy,Rossman W Kaufland dołączony. Nie jest również jasne, czy konsumenci mogą zwrócić producentowi wadliwą żywność w celu uzyskania zwrotu ceny zakupu.

READ  WhatsApp zaleca ważną funkcję – użytkownicy muszą ją sami aktywować

Obecnie wycofywane jest także kilka innych produktów

Inni producenci i supermarkety wycofują obecnie produkty z różnych powodów. Zdaniem producenta towar marki Aldi's Gut Bio może być zanieczyszczony patogenami i zostanie wycofany. Problem dotyczy wielu krajów związkowych. W tej chwili musisz przestać jeść niektóre rodzaje sera. Przywołanie ma wpływ na trzy typy. A Tymczasem producent sushi wpływa na Edikę i Ryo, W przypadku połknięcia istnieje ryzyko infekcji.

Continue Reading

Economy

Ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej, częściowe i kompleksowe: Ceny ubezpieczeń pojazdów znacząco rosną

Published

on

Ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej, częściowe i kompleksowe: Ceny ubezpieczeń pojazdów znacząco rosną

Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, częściowe i całkowite
Ceny ubezpieczeń komunikacyjnych znacząco rosną

Posłuchaj materiału

Ta wersja audio została stworzona sztucznie. Więcej informacji | Wyślij swoją opinię

Inflacja spada, ale składki na ubezpieczenia komunikacyjne mają tendencję w przeciwnym kierunku. Każdy, kto chce obecnie ubezpieczyć nowo zakupiony samochód, płaci średnio o 20 procent więcej niż rok temu. Zmieniając firmę ubezpieczeniową, często można złagodzić wzrost cen.

Jak wynika z badań przeprowadzonych przez porównywarkę i portal sprzedażowy Verivox, w ciągu ostatniego roku znacząco wzrosły ceny ubezpieczeń komunikacyjnych. Każdy, kto ubezpiecza nowo zakupiony samochód, płaci dziś średnio o 20 proc. więcej niż rok temu. Taryfy w pełni inkluzywne w średnim segmencie cenowym są dziś o 21 proc. wyższe niż w kwietniu 2023 r., a taryfy częściowo inkluzywne są o 19 proc. wyższe niż przed rokiem. A w odpowiedzialności jest o 18 proc. więcej.

Gwałtownie rosną ceny dla ubezpieczających transferowych: na rynku ceny te są o 22 proc. wyższe niż w roku poprzednim, a w przypadku ubezpieczeń w pełni kompleksowych są o 23 proc. wyższe. Firma Heidelberg oblicza swoje liczby we współpracy ze statystykiem Wolfgangiem Bischofem z Uniwersytetu w Augsburgu.

Ceny będą nadal rosły

Większość kierowców może zmienić ubezpieczenie samochodu 1 stycznia każdego roku. Dlatego obecnie polisy wystawiane są najczęściej po zakupie pojazdu. Obecnie możliwość zmiany ubezpieczenia przysługuje wszystkim kierowcom, których ubezpieczenie pojazdu wygasa w ciągu roku. Ubezpieczeni mogą także zmienić się po każdym zgłoszeniu roszczenia ubezpieczeniowego.

Różnica między średnim i niskim segmentem cenowym w przypadku osób zmieniających pojazdy wynosi średnio 31 procent. Największy potencjał oszczędności ma ubezpieczenie OC na poziomie 36 proc.

„W sezonie zmianowym w październiku i listopadzie towarzystwa ubezpieczeniowe znacznie podniosły stawki, aby pokryć swoje koszty” – mówi Wolfgang Schütz, dyrektor zarządzający Verivox Versicherungsvergleich GmbH. „W związku z ciągłym wzrostem kosztów roszczeń towarzystwa ubezpieczeniowe w dalszym ciągu ponoszą straty. Dlatego stawki będą nadal rosły. Ubezpieczyciele chcą oferować swoim klientom konkurencyjne stawki pomimo niezbędnych podwyżek”. Dlatego zdaniem eksperta warto dokonać porównania już teraz. Różnice między tanimi taryfami a cenami średnimi są większe niż kiedykolwiek.

READ  Silne zyski cenowe: z weekendowym optymizmem
Continue Reading

Trending