Economy
Burger King zapewnia rozwój popularnej marki restauracyjnej w Polsce z nowym master-franczyzobiorcą McWin
- McWin przejmuje BK SEE Poland SA i staje się głównym franczyzobiorcą w Polsce
- Umowa deweloperska przewiduje budowę ponad 200 restauracji
- Pierwsza inwestycja McWin Restaurant Fund, która pomaga markom rozwijać działalność i rozwijać się ponad granicami
Burger King i McQueen ogłosili dziś nową znaczącą umowę franczyzową i rozwojową, która ma wspierać rozwój marki w Polsce, zobowiązując się do otwarcia ponad 200 restauracji. McWin, prywatna firma inwestycyjna specjalizująca się w branży gastronomicznej i technologii żywności, będzie zarządzać marką wraz z obecnymi franczyzobiorcami w Polsce, gdzie jest obecna od 2007 roku, a w wyniku tego przejęcia BK SEE Poland SA z rozpoczęciem działalności z 20 oddziałami.
„Cieszymy się, że możemy podzielić się ważnymi wiadomościami z Polski, ponieważ ogłosiliśmy plany ekspansji Burger King w całej Polsce z McWin jako nowym master-franczyzobiorcą”, powiedział David Sher, prezes Burger King International Markets. „Wiemy, że tutejsi goście uwielbiają nasz znany na całym świecie smak grilla na ogniu i testują naszą markę poprzez spersonalizowane cyfrowe innowacje. Postrzegamy ten projekt jako ważną część szerszego planu ekspansji na Europę Środkową i Wschodnią, budując naszą kultową i wyróżniającą się marka… Essen oferuje więcej Więcej gości niż kiedykolwiek.”
Założona w 1954 roku marka Burger King to międzynarodowa sieć restauracji serwujących hamburgery typu fast food, znana z wysokiej jakości i atrakcyjnej ceny. To jedyne miejsce, w którym goście mogą dostać pieczoną na ogniu kanapkę Whopper. Burger King prowadzi ponad 19 000 lokalizacji w ponad 100 krajach na całym świecie, w tym w 33 krajach europejskich.
Kierowany przez Henry’ego McGovern’a, założyciela AmRest Holdings SE, jednej z wiodących europejskich firm gastronomicznych, oraz Stephena K. Weterani private equity z udokumentowanym doświadczeniem operacyjnym, wyjątkowo związani z branżą spożywczą, oferujący doskonałe umiejętności w zakresie underwritingu i są partnerem z wyboru dla założycieli, inwestorów i zespołów zarządzających.
„To pierwsza inwestycja w fundusz McWin Restaurant Fund o wartości 525 mln euro, który zamknęliśmy zaledwie kilka tygodni temu. Jesteśmy bardzo dumni, że możemy rozwijać markę Burger King w całej Polsce i korzystać z synergii całej platformy McWin. skupi się w szczególności na Henry McGovern” – powiedział Henry McGovern.McWin, współzałożyciel, promuje cyfryzację marki i działania na rzecz zrównoważonego rozwoju w Polsce.
„Nasze połączone doświadczenie ponad 150 lat udanej działalności i ekspansji popularnych marek hotelarskich w różnych krajach pomoże nam wyzwolić długoterminową zrównoważoną wartość dla klientów, pracowników i społeczności, a także dla całej polskiej gospodarki. … nie czekaj już na to wyzwanie!To początek bardzo ważnego rozdziału zarówno dla Burger Kinga, jak i McQueena” – dodał Stephen K. Weingar, współzałożyciel McWin.
Oprócz pysznego jedzenia, Burger King jest w pełni zaangażowany w dostarczanie gościom wspaniałych wrażeń, zarówno w restauracji, jak i w Internecie. Nowe restauracje Burger King będą oferować cyfrowe ekrany do zamawiania, składanie zamówień mobilnych, obsługę stołową i usługi dostawy, aby goście mogli łatwo zamawiać i delektować się jedzeniem BK tak, jak chcą.
O Henry McGovern, Stephen K. Wingar i McQueen
McWin to firma private equity założona przez Henry’ego McGovern’a i Stephena K. Weingara, współpracująca z wybitnymi założycielami i dyrektorami generalnymi, którzy mają odwagę wprowadzać trwałe zmiany, szczególnie w sektorach fast foodów i technologii żywności.
Henry McGovern jest założycielem AmRest Holdings SE, jednej z wiodących europejskich firm cateringowych, która pod jego kierownictwem rozrosła się do ponad 2300 restauracji w 25 krajach i zatrudnia ponad 55 000 pracowników. Steven K. Winegar był udziałowcem i starszym dyrektorem generalnym Grupo Zena, założycielem Restauravia Grupo Empresarial, Megafood SL i byłym dyrektorem Telepizza. Wspólnie zbudowali lub prowadzili ponad 4200 restauracji w Europie, Stanach Zjednoczonych i Chinach oraz mają duże doświadczenie w inwestowaniu w technologię żywności, a także szersze technologie przełomowe. Fundusze doradzane przez McWin i McWin inwestują obecnie w Gail’s, Vapiano, CookUnity, Dean & David, producentów alternatywnych białek, takich jak BlueNalu, Perfect Day, The Every Company (wcześniej Clara Foods), Impossible Foods, UPSIDE Foods (wcześniej Memphis Meats) i wiodące firmy spożywcze, technologie takie jak Footprint, Oishii i Menu.
O BURGER KING
Założona w 1954 roku firma Burger King to globalna sieć fast foodów z hamburgerami, znana z wysokiej jakości i wartości w stosunku do ceny. To jedyne miejsce, w którym goście mogą dostać pieczoną na ogniu kanapkę Whopper. Burger King prowadzi ponad 18 700 sklepów w ponad 100 krajach. Prawie 100 procent restauracji Burger King jest obsługiwanych przez niezależnych franczyzobiorców, z których wiele jest własnością rodzinną od dziesięcioleci. Aby dowiedzieć się więcej o marce Burger King, odwiedź stronę internetową marki Burger King pod adresem www.bk.com.
O restauracji Brands International
Restauracja Brands International Inc. Jedna z największych na świecie firm restauracyjnych szybkiej obsługi z roczną sprzedażą całego systemu na poziomie ponad 35 miliardów dolarów i ponad 29 000 restauracji w ponad 100 krajach. RBI jest właścicielem czterech najbardziej znanych na świecie marek restauracji szybkiej obsługi: TIM HORTONS, BURGER KING, POPEYES i FIREHOUSE SUBS. Te niezależne marki od dziesięcioleci służą swoim gościom, franczyzobiorcom i społecznościom. W ramach programu Restaurant Brands for Good RBI pracuje nad poprawą zrównoważonych wyników w zakresie odżywiania, środowiska, ludzi i społeczności.
wypowiedzi prognozujące
Niniejsza informacja prasowa zawiera pewne wybiegające w przyszłość stwierdzenia i informacje, które odzwierciedlają obecne przekonania i oczekiwania kierownictwa na dzień publikacji dotyczące przyszłych wydarzeń, inicjatyw i wyników działalności. Te stwierdzenia dotyczące przyszłości nie stanowią gwarancji przyszłych wyników i wiążą się z szeregiem zagrożeń i niepewności. Te stwierdzenia dotyczące przyszłości obejmują między innymi stwierdzenia dotyczące naszych oczekiwań dotyczących zdolności Burger King do otwarcia ponad 200 restauracji w Polsce w nadchodzących latach, jej zdolności do zapewniania trwałych korzyści klientom, pracownikom i społecznościom oraz polskiej gospodarce jako całość, aby odblokować długoterminową wartość i zapewnić najlepsze wrażenia w swojej kategorii; Zdolność Burger Kinga do ekspansji na Europę Środkową i Wschodnią. Czynniki, które mogą spowodować, że rzeczywiste wyniki będą się znacznie różnić od oczekiwań RBI, są szczegółowo opisane w dokumentach składanych w amerykańskiej Komisji Papierów Wartościowych i Giełd oraz kanadyjskim organom nadzoru papierów wartościowych, np. Sprawozdania finansowe, kwartalne sprawozdania z działalności operacyjnej oraz raporty bieżące są sporządzane na formularzu 8-K i obejmują następujące rodzaje ryzyka: Ryzyka związane z naszą zdolnością do pomyślnej realizacji naszej krajowej i międzynarodowej strategii rozwoju. ryzyko związane z naszą zdolnością do konkurowania lokalnie i na arenie międzynarodowej w wysoce konkurencyjnej branży; globalne warunki ekonomiczne lub inne warunki biznesowe, które wpływają na chęć lub zdolność naszych klientów do zakupu naszych produktów; nasz związek z naszym sukcesem i sukcesem naszych franczyzobiorców; ryzyko związane z naszym pełnym modelem biznesowym franczyzy; skuteczność naszych programów marketingowych i reklamowych oraz wsparcie tych programów przez naszych franczyzobiorców. O ile nie jest to wymagane przez obowiązujące prawo, nie zobowiązujemy się w odniesieniu do niniejszego oświadczenia dotyczącego przyszłości do aktualizacji takich stwierdzeń dotyczących przyszłości, czy to w wyniku nowych informacji, późniejszych wydarzeń lub okoliczności, zmian oczekiwań lub w inny sposób.
Językiem źródłowym, w którym publikowany jest tekst oryginalny, jest wersja oficjalna i autoryzowana. Tłumaczenia zostaną dołączone dla lepszego zrozumienia. Jedynie pierwotnie opublikowana wersja językowa jest prawnie ważna. Dlatego porównaj tłumaczenia z oryginalną wersją językową publikacji.
Zobacz oryginał na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20220901005606/ar/
Łączność:
Media
[email protected]
„Fanatyk niezależnej kawy. Namiętny ekspert od twittera. Adwokat. Introwertyk. Odkrywca. Irytująco skromny twórca. Miłośnik internetu”.
Economy
Tesla Cybertruck przegrywa każdy wyścig z Porsche w testach przyczep
Pickup elektryczny
Oszustwo Muska: Tesla Cybertruck przegrywa każdy wyścig z Porsche w testach przyczep
Dyrektor generalny Elon Musk uczcił dostawę Tesli Cybertruck dużą prezentacją. Ma to udowodnić, że pickup może zabrać Porsche na przyczepie o ponad ćwierć mili szybciej niż samo Porsche. Szybko pojawiły się wątpliwości, a teraz są dowody na to, że nie może to być prawdą.
Tesla Cybertruck w coraz większym stopniu staje się sposobem na dotrzymywanie obietnic. Nie tylko coraz większa liczba samochodów w Stanach Zjednoczonych regularnie ujawnia nowe słabe punkty, ale liczne chwyty marketingowe dotyczące pickupa ze stali nierdzewnej raz po raz okazują się żartem. Być może najbardziej ekscytujący pokaz umiejętności prowadzenia pojazdu: wyścigi jeden na jednego Porsche – z przyczepą, na której znajduje się Porsche.
Elon Musk przechwalał się tym podczas prezentacji transmitowanej na cały świat, kiedy po raz pierwszy dostarczono Cybertrucks. Musk pokazał materiał filmowy z wyścigu na ćwierć mili Cybertruck przeciwko Porsche. Pickup wygrał, ale potem sytuacja się pogorszyła: z tyłu ciężarówki była przyczepiona przyczepa, na której znajdowało się kolejne Porsche. Przesłanie było jasne: „Cybertruck może holować Porsche o ćwierć mili szybciej, niż samo Porsche jest w stanie nim jeździć” – oznajmił z dumą Musk.
To szybko wzbudziło sceptyków. Kanał YouTube „Engineering Explored” stwierdził, że z pokazanym filmem Tesli jest coś nie tak – i nawet Wes Morrill, obecnie główny inżynier Cybertrucka Tesli, miał rację. Podał względy bezpieczeństwa, aby nie pokazywać na filmie wyścigu na ćwierć mili, a jedynie na osiem mil (więcej można dowiedzieć się tutaj).
Bez przyczepy Cybertruck jest trudny do pokonania
„Magazyn Specjalistyczny”Kierunek silnika„ To nie wystarczyło — chcieli przedstawić oparte na faktach dowody na to, że Musk kłamie, nie dyskredytując ciężarówki. Dlatego eksperci od początku powiedzieli jasno: „Przy przyspieszeniu do 60 mil na godzinę w ciągu zaledwie 2,5 sekundy trzy pojazdy Tesli zostały w stanie… – Ta napędzana elektrycznie ciężarówka przewyższa każdą Corvettę, McLarena i wszystkie Lamborghini z wyjątkiem jednego, które testowaliśmy w branżowym teście przyspieszenia. I oczywiście bez przyczepy.
Ale czy to wystarczy, aby przejść test przyczepy w świecie rzeczywistym? Krótka odpowiedź: nie.
Podczas konfiguracji testowej Motortrend trzymał się ściśle pojazdów określonych w filmie Tesli. Jedynym możliwym Porsche było więc 911 Carrera T, co widać także w materiałach producenta. Carrera T to „najwolniejsza” (wciąż szybka) 911, jaką można obecnie kupić. Cybertruck wyposażony jest w lekką aluminiową przyczepę, a na niej kolejne 911 T.
Wynik: Cybertruck przegrał sześć z sześciu wyścigów na ćwierć mili. Ani razu elektryczny pickup nie stanowił zagrożenia dla Porsche jadącego prosto w stronę domu. Jeśli porównamy najlepszy czas Cybertrucka z najwolniejszym czasem 911, różnica wynosi co najmniej 0,229 sekundy.
A cena za kilometr? Tutaj także Porsche wygrało cztery z sześciu wyścigów – nawet znacznie krótszy dystans rzadko pokonuje ciężarówka z przyczepą szybciej niż samochód sportowy bez dodatkowego ładunku.
Kolejna złamana obietnica Tesli
„Oto prawda: Tesla Cybertruck nie jest w stanie holować Porsche 911 Carrera T o więcej niż ćwierć mili szybciej niż samo 911 Carrera T. Dodaj to do długiej listy złamanych obietnic Tesli” – podsumowuje Motortrend.
Małe pocieszenie: Motortrend donosi, że Cybertruck bez przyczepy nie będzie miał problemu z pokonaniem Porsche 911 Carrera T. Ale o tym nie ma mowy w prezentacji producenta.
„Fanatyk niezależnej kawy. Namiętny ekspert od twittera. Adwokat. Introwertyk. Odkrywca. Irytująco skromny twórca. Miłośnik internetu”.
Economy
Powrót ukraińskich poborowych zaszkodzi polskiej gospodarce – Media | Wiadomości robota
To jest maszynowe tłumaczenie artykułu z Portal elektroniczny Korrespondent.net. Tłumaczenie nie zostało poddane korekcie ani redakcji, a pisownia nazw i nazw geograficznych nie jest zgodna z nazwami zwyczajowymi Wiadomości z Ukrainy Stosowane konwencje.
W Polsce są setki tysięcy Ukraińców, a ich utrata będzie miała wpływ na gospodarkę kraju.
Magazyn Forbes podał, że wsparcie polskich władz w powrocie poborowych do ojczyzny może mieć negatywny wpływ na polską gospodarkę.
Być może tysiące obywateli Ukrainy mieszkających w Polsce będzie musiało porzucić pracę i wstąpić do wojska, co będzie miało wpływ na gospodarkę kraju.
Rosną także obawy, że duża ich część będzie próbowała opuścić Polskę, aby uniknąć poboru do wojska.
Warto zauważyć, że spośród ponad miliona Ukraińców, którzy przybyli do Polski od początku zakrojonej na szeroką skalę rosyjskiej inwazji w lutym 2022 roku, 371 tys. mężczyzn w wieku służby wojskowej może zgodnie z prawem podlegać poborowi.
Ministerstwo Obrony Narodowej już wcześniej informowało, że Warszawa może pomóc Ukrainie w repatriacji poborowych.
Ambasador RP na Ukrainie Jarosław Gozy powiedział, że ukraińscy mężczyźni w wieku poborowym nie będą przymusowo repatriowani z Polski, ale Warszawa nie podjęła jeszcze decyzji, co z nimi zrobić.
W Polsce jest mniej ukraińskich uchodźców – As-Safir
tłumacz: Głębokie l – Słowa: 229
„Fanatyk niezależnej kawy. Namiętny ekspert od twittera. Adwokat. Introwertyk. Odkrywca. Irytująco skromny twórca. Miłośnik internetu”.
Economy
Ostrzeżenie dotyczące bezpieczeństwa dla Bawarii i Hesji
Naciska
Konsumenci, uważajcie: popularne produkty, takie jak bułeczki czekoladowe Backhaus Bickert, są wycofywane ze względu na możliwe wióry metalowe.
Kassel – Ostrzeżenie dotyczące bezpieczeństwa wypieków zyskuje obecnie coraz większą popularność wśród klientów Bawaria I Hess paragon. To wiadomość od słynnej firmy Backhaus Bickert z siedzibą w Großostheim w dzielnicy Aschaffenburg. Wiele wypieków, które były dostępne w dniach 10–15 maja 2024 r., zostało obecnie wycofanych.
Wycofanie wypieków z Hesji i Bawarii: Ostrzeżenie dotyczące żywności dla firmy Kornspitz, bułek czekoladowych i jej partnerów
Wycofanie dotyczy wielu popularnych wypieków. To zawiera:
- Ciasto czekoladowe
- Ciasto herbaciane
- Szmaragd
- Ciastka żytnie
- Kornspitz
- Muffiny wieloziarniste
- Napisane Spitz
Powód wycofania: Nie można wykluczyć obecności wiórów metalicznych w produktach
Powodem wycofania jest możliwa obecność wiórów metalicznych we wspomnianych produktach. „Ze względu na usterkę techniczną układu czyszczącego nie można wykluczyć obecności wiórów metalowych na następujących produktach zakupionych w okresie od piątku 10 24 maja do środy 15 maja 24 maja” – czytamy w komunikacie prasowym spółki.
Te wióry metalowe stanowią poważne zagrożenie dla konsumentów, ponieważ stwarzają poważne zagrożenie dla zdrowia. Istnieje szczególne ryzyko zakażenia jamy ustnej, gardła i przewodu pokarmowego. Jeszcze kilka miesięcy temu w całym kraju doszło do wycofania wypieków od dużego producenta.
Gorzki smak dla konsumentów: kawałek metalu występujący w bułkach z rodzynkami
Klient miał raporty nt main-echo.de Według niego, w piątek 10 maja kupiłem bułkę z rodzynkami w oddziale w Hesji. Kiedy go zjadł, znalazł w nim metalowy odłamek.
Klient zwrócił rolkę dopiero po czterech dniach od zakupu we wtorek (14 maja). Po konsultacjach z Bawarskim Urzędem Nadzoru ds. Bezpieczeństwa Żywności w Kulmbach oraz wewnętrznym zarządzaniem kryzysowym i higieną firma zdecydowała się rozpocząć kampanię wycofania.
„W ramach środków ostrożności postanowiliśmy wycofać wszystkie produkty zakupione w jednym z naszych oddziałów w dniach 10–15 maja” – powiedział Thomas Ruhlmann, autoryzowany przedstawiciel firmy Beckert. main-echo.de.
Przypomnienia w branży spożywczej: Zalecany sposób postępowania dla klientów
Klienci, którzy kupili te wypieki, których dotyczy problem, powinni pilnie unikać ich spożywania. Zamiast tego proszeni są o zwrot produktów do oddziału Backhaus Bickert GmbH & Co. KG, gdzie otrzymają gwarancję pełnego zwrotu pieniędzy.
Wycofania produktów ze względów bezpieczeństwa nie są rzadkością w branży spożywczej. Niedawno wycofano oliwy z oliwek i produkty czekoladowe od kilku sprzedawców detalicznych, takich jak Aldi, Edeka i Kaufland. Bezpieczeństwo konsumentów jest zawsze w centrum uwagi. (dpa/ls)
„Fanatyk niezależnej kawy. Namiętny ekspert od twittera. Adwokat. Introwertyk. Odkrywca. Irytująco skromny twórca. Miłośnik internetu”.
-
Tech3 lata ago
Te oferty Apple nadal istnieją
-
Top News2 lata ago
Najlepsze strategie i wskazówki dotyczące zakładów na NBA
-
Tech3 lata ago
Kup PS5: Expert bez nowych konsol – kiedy nadejdą dostawy?
-
Tech3 lata ago
Windows 11 dla programistów: aplikacje na Androida, zestaw gier i pakiet Windows SDK
-
Economy3 lata ago
Huobi Global rozpoczął kampanię zerowej opłaty dla użytkowników kart bankowych w Europejskim Obszarze Gospodarczym i Wielkiej Brytanii
-
entertainment3 lata ago
Dieter Bohlen ogłosił nową pracę w telewizji – to zaskakujące
-
entertainment3 lata ago
„Helene Fischer Show”: Nagłe zakończenie bożonarodzeniowego show – ostre słowa ZDF
-
Tech5 miesięcy ago
Ubóstwo CO2 może ujawnić łatwość życia – Wissenschaft.de