Clippers PL

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Clippers PL

W sierpniu działalność hotelarska jest już w 70 procentach zapełniona

Nowa prezes Österreich Werbung (ÖW), Lisa Widge, ma nadzieję na przyjęcie większej liczby zagranicznych gości do turystyki krajowej w wyniku ulgi w koronawirusie. W sierpniowym wywiadzie dla ORF Radio i Daily News, Widge powiedział, że branża hotelarstwa wakacyjnego jest już na poziomie 70 procent. Jednak branża hotelarska w mieście jest nadal nieco w tyle. Wraz z kampanią ponownego uruchomienia o wartości 17 milionów euro chcą zmienić pozycję Austrii jako miejsca na wakacje.

Według szefa ÖW od czasu otwarcia blokady 19 maja rezerwacje na wakacje gwałtownie wzrosły. 25% wszystkich urlopowiczów w Austrii pochodzi z Niemiec. Dla gości z zagranicy wzmożone działania marketingowe zostaną początkowo uruchomione na siedmiu najbliższych rynkach: Niemczech, Holandii, Belgii, Szwajcarii, Czechach, Polsce i na Węgrzech. „To są właśnie rynki lokalne, na których się teraz skupiamy”, mówi Widge. „Jesteśmy bardzo konkurencyjni w stosunku do innych krajów. Chcemy wyróżniać się jako Austria”.

Minister turystyki Elisabeth Kostinger powiedziała, że ​​częścią reorganizacji komunikacji turystycznej i reklamy jest „stworzenie tak zwanych austriackich domów na naszych najważniejszych lokalnych rynkach, na których wykorzystujemy synergie. Od ÖW przez zagraniczne biura handlowe po ambasady”. (ÖVP): „Za granicą powinien być jeden sklep dla biznesu i turystyki”.

Widge powiedział, że Struś Werbong „otrzymał specjalny budżet od rządu federalnego w wysokości 40 milionów w zeszłym roku” i to teraz stawia nas w pozycji, aby uczynić kampanię wznowienia naszej największej w historii z budżetem 17 milionów. Euro, którego będziemy używać od teraz do jesieni, aby zmienić pozycję Austrii jako miejsca na wakacje”.

ÖW jest finansowany przez 75 procent rządu federalnego i 25 procent przez Austriacką Izbę Handlową (WKÖ).

READ  onvista-Börsenfuchs: Czy nasza gospodarka może wyjść z chińskiej obecności?