Connect with us

entertainment

Jürgen Droz występuje ze swoją córką Joliną w Carmen Nibel

Published

on

Jürgen Droz występuje ze swoją córką Joliną w Carmen Nibel
  1. Strona główna
  2. telewizja

Świetne wibracje na ZDF: Mimo wycofania się z widowni, na scenie pojawił się Jürgen Droz ze swoją córką Joliną.

MONACHIUM – W okresie świątecznym w telewizji szczególnie panuje refleksja. W czwartkowy wieczór (7 listopada) Carmen Nebel (67 l.) wykona na żywo w ZDF „The Most Beautiful Christmas Songs”. Jako gościa zapowiedziano także Julianę Druz (28 l.), ale czekała ją emocjonalna niespodzianka: wystąpiła z ojcem Jürgenem Druzem (78 l.), który pożegnał się ze sceną po problemach zdrowotnych.

Niespodzianka w Carmen Nebel: Jolina pojawia się z ojcem, Jürgenem Drozem

W 2022 roku Jürgen Droz oficjalnie pożegnał się ze sceną. Nieuleczalna choroba nerwowa coraz bardziej go osłabiała. Wygląda jednak na to, że król Majorki nie może obyć się bez dużej sceny: w „Najpiękniejszych pieśniach bożonarodzeniowych” Carmen Nibel występuje w duecie ze swoją córką Julianą i wywołuje ogromne emocje.

Juliana Druz wykonuje w ZDF swoją świąteczną piosenkę „My Greatest Gift”, którą podarowała rodzinie. Podczas występu 28-latka emocje sięgają zenitu: w tle pojawiają się zdjęcia jej i ojca z dzieciństwa. Następnie na scenie dołączył do niej sam Jürgen Droz. W błyszczącym garniturze i krawacie śpiewa z córką. „Nikt nie może nam dzisiaj obiecać, że w przyszłym roku nakryjemy stół w ten sam sposób” i „prowadzimy wyścig z czasem”.

Wspaniałe uczucia: Jolina i Jurgen Drew płaczą po swoim duecie

Po tym występie żadne oko nie wyschło – ani Ramona Druz (50 l.), która była świadkiem emocjonującego momentu z widowni, ani Jürgen, ani sama Jolina, płacząca, padająca mu na szyję po zakończeniu utworu. „W przeciwnym razie to zawsze ja płaczę. Teraz to ty, kochanie, kocham cię, wszyscy cię kochamy. Moja mama też płacze” – Jürgen Droz uśmiecha się ze łzami w oczach. Publiczność za ten występ otrzymuje owacje na stojąco.

„Mieliśmy niełatwy rok jako rodzina, więc włożyłem w tę piosenkę wszystkie emocje i szczerze życzyłem sobie, aby mój ojciec wrócił do tej piosenki ponownie. Sprawił, że stało się to dla mnie i dla mnie”. Jestem za to bardzo wdzięczna” – potwierdza Jolina. Wyraźnie wzruszony wydaje się także Jürgen Droz, który stwierdził, że zawsze płakał na treningu.

Juliana i Jürgen przyłączają się
Świetne wibracje na ZDF: Mimo wycofania się z widowni, na scenie pojawił się Jürgen Droz ze swoją córką Joliną. © Zrzut ekranu / ZDF / „Najpiękniejsze kolędy” & Zrzut ekranu / ZDF / „Najpiękniejsze kolędy”

Ze zdrowiem zmaga się ostatnio także mama Joliny. Najnowsze raporty Juliana Druz opowiada o stanie swojej matki Ramony po operacji raka skóry. Wykorzystane źródła: ZDF

READ  Punkt kontaktowy dla odwiedzających Jerozolimę obchodzących rocznicę
Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

entertainment

Radosław Schmigulski – Kontrowersyjny nowy dyrektor Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej

Published

on

Radosław Schmigulski – Kontrowersyjny nowy dyrektor Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej

Minister kultury Piotr Gliński wybrał w piątek Radosława Schmegulskiego. (Image Alliance/DPA)

Tajemnica, nieznana i pozbawiona cech charakterystycznych. To pierwsze reakcje na nominację 38-letniego Radosława Schmegulskiego na prezesa Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej. Wykwalifikowany prawnik od początku był uważany za kandydata na stanowisko Ministra Kultury Piotra Glińskiego i jego zastępcy Pawła Lewandowskiego, choć jego doświadczenie w branży filmowej było raczej marginalne.

Śmigulski przez cztery lata pracował w Telewizyjnej Agencji Filmowej, a następnie przez krótki czas pełnił funkcję dyrektora wytwórni filmowej SYRENA FILMS, która oprócz kilku ciekawych koprodukcji znana jest przede wszystkim z klapy „KAC WAWA”. Projekt 3D z 2011 roku został przez część krytyków uznany za najgorszy polski film ostatniej dekady.

Kolejny był odpowiedzialny za sprzedaż i marketing

Ostatnio Schmigulski był członkiem zarządu największej polskiej firmy loteryjnej i odpowiadał za sprzedaż i marketing. To właśnie to niekinowe tło wzbudziło podejrzenia – w dużej mierze liberalnej – branży filmowej na etapie składania wniosków. Stwarzało wrażenie, że Schmegulsky był jedynie marionetką polityczną, także dlatego, że w przeszłości był blisko konserwatywnego ruchu „Republikanie”. Organizacja była siedzibą polityczną obecnego wiceministra kultury Lewandowskiego.

Schmegulski, któremu przypisuje się przede wszystkim umiejętności menedżerskie, nie zaproponował jeszcze kompleksowego programu. W jedynym wywiadzie radiowym, jakiego udzielił na trzy dni przed nominacją, podkreślił szczególnie jeden cel jako potencjalnego dyrektora instytutu filmowego:

„Jeśli chodzi o różnorodność projektów, sytuacja wygląda inaczej. Musimy jeszcze nad tym popracować. Dla mnie nie chodzi tylko o podejście tematyczne, ale także o zapewnienie dostępu do środków Instytutu szerokiemu gronu twórców filmowych odbywa się właśnie w taki sposób, że wielu Twórców ma jedynie ograniczone możliwości lub możliwości uzyskania finansowania.

Takie wypowiedzi stanowią wodę na młyn krytyków. Obawiają się, że zostanie wdrożona nowa polityka kinowa. Jeszcze tego lata Minister Kultury Gliński wezwał do zwiększenia finansowania dużych projektów promujących bohaterską historię Polski za granicą. Jak dotąd instytut ledwo finansował ogólnopolską politykę filmową.

READ  „Igrzyska Śmierci” wracają na duży ekran – Kultura i rozrywka

Ostatnie słowo dano Ministrowi Kultury

Przykładem jest film fabularny „SMOLEŃSK” opowiadający o katastrofie polskiej machiny rządowej w 2010 roku, który przez wielu został potępiony jako dzieło propagandy teorii spiskowych i wyprodukowany bez finansowania Instytutu Sztuki Filmowej. Panel ekspertów ocenił projekt jako niegodny finansowania. Dla Glińskiego i polityków kulturalnych rządzącej partii Prawo i Sprawiedliwość Instytut Filmowy zbyt długo znajdował się w rękach liberalnej elity kulturalnej. Według nowego dyrektora Schmegulskiego część branży czuje się wykluczona z bogatej puli funduszy instytutu:

„Pytanie brzmi: czy to odczucie branży jest uzasadnione, czy nie? Dlatego ważne jest, aby zwiększyć przejrzystość instytutu. Proces podejmowania decyzji musi być jasny i widoczny dla wszystkich. Nawet projekty odrzucone muszą być być publicznie usprawiedliwione przed każdym.”

Dwa miesiące temu nie było mowy o nowym kierownictwie Instytutu Filmowego. Zmiana na stanowisku stała się konieczna dopiero w październiku ubiegłego roku, kiedy minister kultury Gliński dwa lata temu, na dwa lata przed końcem kadencji, zwolnił obecną dyrektor Magdalenę Srokę. Bardzo wątpliwy manewr polityczny. Były protesty.

List do społeczeństwa amerykańskiego

Zarzut wobec Sroki: utraciła zaufanie ministra i naruszyła dobre imię swojej instytucji i narodu. Podobno powodem był list do Stowarzyszenia Producentów Filmowych Ameryki, ostrzegający przed możliwą cenzurą sztuki przez ksenofobiczny rząd.

List został napisany przez pracownika Sroki i wysłany na papierze firmowym z nadrukiem. Chociaż kierownik następnie zawiesił pracownika, ministrowi kultury Glińskiemu to nie wystarczyło. Zwolnił jednogłośnie kobietę wybraną przez branżę filmową dwa lata temu. Podstawa prawna, na podstawie której została zwolniona, pozostaje bez odpowiedzi.

Żaden z siedmiu wnioskodawców nie był w stanie przedstawić przekonującej, przyszłościowej koncepcji, która sprostałaby wyzwaniom stojącym przed Instytutem. Ostatnie słowo należało do Ministra Kultury: w piątek wybrał Radosława Schmegulskiego. Teraz przez pięć lat będzie zarządzał majątkiem instytutu filmowego. Instytut, który powstał w 2005 roku, a jego roczny budżet wynosi 40 milionów euro, uważany jest za niezbędną gwarancję sukcesu polskich filmów w kraju i za granicą. Czas pokaże, jakie kino z tego wyjdzie w przyszłości.

READ  Jakie filmy dokumentalne są dziś w telewizji?: „Re: Tropikalne owoce bez żalu” i „Jackie Chan”.

Continue Reading

entertainment

RTL prezentuje innowacje dla wyzwań zawodowych – znanych par

Published

on

RTL prezentuje innowacje dla wyzwań zawodowych – znanych par

„Let’s Dance” wkrótce zakończy się dla moderatorów Danielle Hartwich i Victorii Swarovski.Zdjęcie: DPA/Thomas Panier

telewizja

Hendrika Boscha

Po wyczerpującym sezonie „Let’s Dance” w tym tygodniu wreszcie doczekało się premierowej sceny. Jedyne, co pozostało z regularnego programu, to finał, który zostanie wyemitowany na antenie RTL w przyszły piątek.

Co roku profesjonalne wyzwanie kończy sezon „Let’s Dance”. Tutaj gwiazdy mogą skupić się na oglądaniu i lubieniu, co może być najlepsze: dwie uczestniczki musiały w tym roku opuścić program ze względu na problemy zdrowotne.

„Let’s Dance”: nowy, brutalny program w ramach Profi-Challenge

Jak sama nazwa wskazuje, w zawodowym wyzwaniu rywalizują ze sobą wyłącznie znani profesjonaliści tańca ze świata „Let’s Dance”. W zeszłym roku duet zremisował, a zwycięzcami zostali Zsolt Sandor Czeke i Malika Zumaev.

Pod względem sportowym Pro Challenge jest oczywiście bardziej wymagające niż zwykłe wersje. Profesjonaliści wznoszą się na najwyższy poziom wydajności. W tym roku RTL stawia uczestnikom wyższe wymagania.

Watson jest teraz na WhatsApp

Teraz na Whatsapp i Instagramie: zaktualizuj swojego Watsona! Zaopiekujemy się Tobą Tutaj na WhatsAppie Z dzisiejszymi atrakcjami Watsona. Tylko raz dziennie – bez spamu, bez bla, tylko siedem linków. obietnica! Czy wolisz być na bieżąco na Instagramie? Tutaj Znajdziesz nasz kanał streamingowy.

Nadawca zmienił tryb Pro Challenge na rok 2024. Inaczej niż wcześniej, pary muszą teraz pokazać swoje umiejętności w trzech tańcach, a nie tylko w dwóch, ogłosiło RTL między innymi na Instagramie. Po swobodnym tańcu solo do wybranej przez siebie piosenki następuje druga runda, w której wszystkie pary tańczą do tej samej piosenki. Po podjęciu wstępnej decyzji trzy najlepsze duety ponownie rywalizują ze sobą o wykonanie określonej piosenki.

Nowość: po raz pierwszy w zawodach Pro Challenge biorą udział wyłącznie mężczyźni.

READ  Czy Jasmine jest zimno, zanim powie „tak” Jochenowi?

„Zatańczmy”: pary biorące udział w wyzwaniu zawodowym 2024

Oto przegląd ośmiu profesjonalnych par – z męskim duetem Valentinem Lucinem i Massimo Senato.

  • Wadim Garbuzow i Maria Maksina
  • Ekaterina Leonova i Paul Lorenz
  • Miki Tatarkin i Katherine Menzinger
  • Malika Dzumaev i Fabian Taschner
  • Valentin Lucin i Massimo Senato
  • Zsolta Sandora Czeke i Marty Arendt
  • Andre Cebesa i Adeline Castallion
  • Jewgienij Winokurow i Anastazja Stan

Zawodowe wyzwanie ma wpływ na nadchodzący sezon „Let’s Dance”.

Oczywiście profesjonaliści tańczą w wyzwaniu przede wszystkim dla swojego honoru, ale nie tylko. Zwycięzcy pokazu będą mogli zaprojektować pierwszy pokaz w przyszłym roku. Co najważniejsze: zdobywasz dodatkowy punkt rankingowy, który możesz wykorzystać, aby uzyskać lepszą pozycję, jeśli coś pójdzie nie tak. Punkt można wykorzystać aż do czwartej oferty.

Nie wiadomo jeszcze dokładnie, kiedy rozpocznie się kolejny sezon „Let’s Dance”. Po pierwsze, finał obecnej rundy odbędzie się w najbliższy piątek. Tydzień później czeka Cię wyzwanie zawodowe.

Continue Reading

entertainment

Activision/Microsoft otwiera nowe studio gier AAA w Polsce »InsideXbox.de

Published

on

Activision/Microsoft otwiera nowe studio gier AAA w Polsce »InsideXbox.de

Przywitaj się z rozrywką gdzie indziej! To nowe studio Activision opracowuje nową, opartą na narracji grę AAA z wymarzonym zespołem ekspertów branżowych.

Celem tego nowego studia jest wykorzystanie kwitnącej puli talentów w regionie i dołączenie do już istniejącego Infinity Ward Kraków. W przeciwieństwie do siostrzanego studia koncentrować Rozrywka gdzie indziej Ale nie w przypadku serii Call of Duty.

Elitarna grupa talentów z najlepszych franczyz

Rozrywka gdzie indziej Stawia poprzeczkę wysoko dzięki zespołowi złożonemu z weteranów największych nazwisk w branży gier. W studiu znajdują się deweloperzy, którzy pracowali nad takimi tytułami jak The Last of Us, Uncharted, Wiedźmin 3, Cyberpunk 2077, Far Cry i wieloma innymi. Przy takich gwiazdach oczekiwania co do nadchodzących projektów są oczywiście bardzo wysokie.

Powstaje nowa franczyza

To zupełnie nowe studio z siedzibą w Warszawie z dodatkowymi zasobami w USA już nad nim pracuje Zupełnie nowa narracyjna gra AAA. Choć dokładne szczegóły i nazwa nowej franczyzy są wciąż tajemnicą, Activision Potwierdził to Rozrywka gdzie indziej Do czasu tego ogłoszenia działał w trybie ukrytym. Studio otwarcie rekrutuje najlepsze talenty z całego świata, aby stworzyć grę nowej generacji, która pozostawi po sobie trwałe dziedzictwo.

Wizja i misja

zadanie Rozrywka gdzie indziej To jasne: stwórz środowisko, które inspiruje odważne i różnorodne pomysły. Zespół poświęca się eksploracji i kreatywnej współpracy, aby stworzyć franczyzę wykraczającą poza gry. Studio ma pełny dostęp do rozbudowanych zasobów i narzędzi ActivisionCo niewątpliwie pomoże w opracowaniu najnowocześniejszych wrażeń z gier.

źródło: Centrala Windowsa

READ  Jakie filmy dokumentalne są dziś w telewizji?: „Re: Tropikalne owoce bez żalu” i „Jackie Chan”.
Continue Reading

Trending