Volkswagen ma wielkie plany na życie małego ID samochodu. Ponieważ Stromer zaprezentowany na IAA Mobility w Monachium ma zainspirować całą rodzinę niedrogich samochodów na baterie. Ale to zajmie trochę czasu.
to wciąż Volkswagen ID Life to dzieło jedyne w swoim rodzaju. Ale badanie powinno stać się nowym modelem podstawowym dla floty Dolnej Saksonii do połowy dekady – za około 20 tysięcy euro. Grupa Volkswagen ogłosiła, że dołączy do niej więcej członków rodziny.
Oprócz Kroosa namalowanego w Monachium w jednym stylu T Krzyż Więc VW planuje również tradycyjny mały samochód oparty na modelu Polo. A ponieważ ID Life ma dach Targa, czyli środkowa część dachu jest zdejmowana, Dolna Saksonia nie wyklucza całkowicie wariantu otwartego.
Wszystkie modele będą miały modułową konstrukcję elektryczną MEB, która jednak jest nieco przycięta jako podstawa dla 4,09m ID Life. Ponadto silnik w małych samochodach przesuwa się z tyłu na przód ze względu na koszty i wagę.
Wydajność jazdy prawdopodobnie spadnie
Powinien istnieć uproszczony i zredukowany system operacyjny, który ma mniej klawiszy i używa smartfona jako wyświetlacza. Jednak w modelu produkcyjnym wyświetlacz head-up nie powinien pozostać przy tradycyjnych gadżetach – zwłaszcza w cenie docelowej 20 000 euro.
Według wielu ekspertów szkodzi to również konstrukcji napędu, która ma bardzo duże wymiary jak na samochód tej wielkości i kategorii cenowej: według Volkswagena pojemność akumulatora 57 kWh wystarcza na nawet 400 km jazdy i z silnikiem moc 177 kW/234 KM ID Life może osiągnąć do 180 kilometrów na godzinę.
Ale ostatnie słowo nie zostało jeszcze wypowiedziane w tym momencie, deweloperzy VW powiedzieli: „Tu pokazujemy wszystko, co jest możliwe. Zawsze możemy później rozbroić”.