Connect with us

entertainment

Dla ponad trzech miliardów ludzi na całym świecie gry są doskonałą formą rozrywki

Published

on

Dla ponad trzech miliardów ludzi na całym świecie gry są doskonałą formą rozrywki

Gry pomagają milionom Niemców zmniejszyć stres. Ponad połowa graczy w Niemczech (53%) gra między innymi po to, aby zmniejszyć stres w życiu codziennym i zrelaksować się. Szczególnie starsi gracze doceniają fakt, że gry mogą pomóc w radzeniu sobie ze stresem: 66% graczy w wieku od 45 do 54 lat w Niemczech jako ważny powód grania w gry podaje pozytywny wpływ na radzenie sobie ze stresem. Wynika to z międzynarodowego badania „The Power of Game”, rozpoczętego dzisiaj z okazji Światowego Dnia Zdrowia Psychicznego przez Entertainment Software Association (ESA) (USA) we współpracy ze stowarzyszeniami branżowymi ESAC (Kanada), IGEA (Australia), K.-GAMES (Korea Południowa) i European Video Games, których członkiem jest także Niemieckie Stowarzyszenie Przemysłu Gier. W ramach reprezentatywnego badania przebadano około 12 800 graczy z dwunastu krajów, w tym 1003 graczy z Niemiec.

Gry pomagają przezwyciężyć uczucie stresu, izolacji i niepokoju

Wielu graczy w Niemczech potwierdza z własnego doświadczenia, że ​​gry mają wiele pozytywnych skutków dla zdrowia psychicznego: prawie dwie trzecie (62 procent) twierdzi, że gry pomagają im zmniejszyć stres. Ponadto prawie połowa graczy (47%) uważa, że ​​gry pomagają im lepiej radzić sobie z uczuciem niepokoju. Ta sama liczba graczy (47 procent) twierdzi również, że gry pomogły im przetrwać trudne chwile w życiu. Wielu graczy szczególnie ceni sobie poczucie wspólnoty podczas grania: jedna trzecia graczy (32 procent) twierdzi, że gra sprawia, że ​​czują się mniej odizolowani i samotni, ponieważ gry łączą ludzi.

„Niezależnie od tego, czy chcesz się zrelaksować, poprawić samopoczucie, czy zmniejszyć stres: gry są medium szczególnie społecznym i emocjonalnym, które pomaga także milionom ludzi lepiej radzić sobie w trudnych sytuacjach. I na różne sposoby – dla niektórych tak jest. ” „Wspólne uczucia i doświadczenia, dla innych światy gier Wspaniałe i ekscytujące, w których można sobie pozwolić. Specjalne rodzaje gier, takie jak gry relaksacyjne, które pomagają zwolnić i zrelaksować się, również stają się coraz bardziej popularne” – mówi Felix Falk, dyrektor zarządzający. des game – Stowarzyszenie Niemieckiego Przemysłu Gier.

READ  Sylvester Groth czyta powieść szpiegowską Josepha Conrada Oczami Zachodu

Międzynarodowe badanie Power of Play pokazuje pozytywne skutki gier komputerowych i wideo

W ramach kompleksowego i reprezentatywnego badania graczy na całym świecie międzynarodowe badanie Power of Game pokazuje pozytywny wpływ gier wykraczający poza czystą wartość rozrywkową: od promowania zdrowia psychicznego po społeczny aspekt gier jako sposób na łączenie ludzi. Między sobą, rozwijając takie umiejętności, jak kreatywność czy umiejętność rozwiązywania problemów przy użyciu komputerów i gier wideo. W badaniu podkreślono także wyniki kilku badań naukowych, które pokazują również, w jaki sposób gry poprawiają zdrowie psychiczne, dobre samopoczucie i funkcje poznawcze.

Możesz studiować całkowicie Tutaj Można pobrać.

Informacja o danych ankietowych

Międzynarodowe badanie zostało przeprowadzone przez AudienceNet w imieniu Entertainment Software Association (ESA) we współpracy ze stowarzyszeniami branżowymi ESAC, IGEA, K-GAMES i Video Games Europe w sierpniu 2023 r. 12 847 graczy w wieku 16 lat i starszych grających co najmniej godzinę tygodniowo wzięło udział w turnieju w dwunastu krajach (Australia, Brazylia, Kanada, Francja, Niemcy, Włochy, Japonia, Polska, Korea Południowa, Hiszpania, Wielka Brytania). Badanie reprezentatywne i Stany Zjednoczone). W Niemczech w badaniu wzięły udział 1003 osoby.

Zabawka – Stowarzyszenie Niemieckiego Przemysłu Zabawkarskiego

Jesteśmy stowarzyszeniem niemieckiego przemysłu zabawkarskiego. Nasi członkowie reprezentują cały ekosystem gier, od studiów deweloperskich i wydawców po organizatorów e-sportu i instytucje edukacyjne. Jako współorganizator targów gamescom jesteśmy odpowiedzialni za największe na świecie wydarzenie poświęcone grom komputerowym i wideo. Współpracujemy z USK, Digital Gaming Culture Foundation, Esports Gamers Foundation, devcom i VHG Collecting Society, a także jesteśmy zwycięzcami niemieckiej nagrody PC Games Award. Jako centralny kontakt dla mediów, polityki i społeczeństwa, odpowiadamy na wszystkie pytania związane z rozwojem rynku, kulturą gier i kompetencjami medialnymi. Razem uczynimy Niemcy sercem świata gier. Wzbogacamy życie wszystkich grami.

Kontakt z mediami:

Wiliana Richter
Zabawka – Niemieckie Stowarzyszenie Przemysłu Zabawkarskiego eV
Friedrichstrasse 165
10117 Berlina
Tel: 0302408779-12
E-mail: [email protected]
www.game.de
Twitter: @game_verband
Facebook.com/game.verband
Instagram: game_verband

READ  Film House Saarbrucken pokazuje „Przygody matematyka”

Oryginalna treść z: Game – Niemieckie Stowarzyszenie Przemysłu Gier Nadawane przez aktuell news

http://ots.de/55cb1c

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

entertainment

Jak polskie wybory wpływają na Festiwal Filmowy w Nisei

Published

on

Jak polskie wybory wpływają na Festiwal Filmowy w Nisei

Po wyborach parlamentarnych w Polsce dyrektor Festiwalu Filmowego w Nisei Ola Staszl liczy na pozytywne rezultaty dla polskiej polityki kulturalnej i branży filmowej. W latach istnienia konserwatywnej, nacjonalistycznej Partii Prawo i Sprawiedliwość (PiS) wybór polskich filmów na jej festiwalu stawał się coraz mniejszy – powiedział Staszel MDR KULTUR.

Wyzwania I możliwości, jakie pojawiły się w ciągu ostatnich ośmiu lat

„Coraz mniej filmów, które nie poruszają historycznej tematyki propagandowej, jest coraz mniej, przez co tracą one także wartość artystyczną” – mówi Staszel. Niektóre elementy były wielokrotnie pomijane w scenariuszach. Po stronie polskiej na tegorocznym 20. Festiwalu Filmowym Nissi tylko dwa miejsca „chciały lub mogły wziąć udział”.

Zanim powstaną nowe filmy, upłynie trochę czasu.


Ola Staszel, dyrektor Festiwalu Filmowego Nissi

Staszel stwierdziła, że ​​ma wielką nadzieję, że w przyszłości to się zmieni. Na poziomie państwa stanowiska obsadzane są szybko po zmianie władzy. Ale na poziomie lokalnym społeczności pozostaną pod władzą PiS. Poza tym minie trochę czasu, zanim powstaną nowe filmy.

Nadzieje O przemianach w polskim przemyśle filmowym

Ale w ostatnich latach były dobre momenty – dodał Schatzl – jak na przykład film „Zielone granice” reżyserki Agnieszki Holland, który nie otrzymał żadnego dofinansowania ze względu na źle kreowany wizerunek Polski. „Były to oczywiście filmy, które z radością pokazaliśmy i które mogła zobaczyć także polska publiczność na terenach przygranicznych. To był trochę miecz obosieczny” – powiedział Staszl.

W niedzielnych wyborach parlamentarnych opozycyjny trójpartyjny sojusz składający się z partii Ko, konserwatywnej Chrześcijańskiej Trzeciej Drogi i lewicowego sojuszu Luika zdobył zdecydowaną większość mandatów, jak wynika z oficjalnego wyniku końcowego. Tym samym rządząca dotychczas narodowo-konserwatywna partia Prawo i Sprawiedliwość ponownie stanie się najsilniejszą siłą, ale nie uzyska absolutnej większości w parlamencie.

READ  Sylvester Groth czyta powieść szpiegowską Josepha Conrada Oczami Zachodu

Przede wszystkim jestem szczęśliwy i bardzo szczęśliwy, że demokracja zatriumfowała i że zmiany są możliwe.


Ola Staszel, dyrektor Festiwalu Filmowego Nissi

Staszl Był usatysfakcjonowany wynikami wyborów i wysoką frekwencją, która wyniosła 74 proc.: „Przede wszystkim jestem bardzo szczęśliwy i szczęśliwy, że zwyciężyła demokracja i że zmiany są możliwe”.

21. Festiwal Filmowy w Nissi
Od 14 do 19 maja 2024 r

Nabór wniosków ruszył i potrwa do 31 grudnia.

Źródła: MDR KULTUR, tagesschau.de
Redakcja: Jak, Hickey

Continue Reading

entertainment

Activision uruchamia w Polsce nowe studio: Elsewhere Entertainment

Published

on

Activision uruchomiło zupełnie nowe, wewnętrzne studio: Elsewhere Entertainment. Siedziba studia znajduje się w Warszawie, a dodatkowe zasoby znajdują się w Stanach Zjednoczonych. Elsewhere Entertainment koncentruje się wyłącznie na tworzeniu nowej, definiującej narrację i gatunek serii AAA.

Zespół deweloperski został zbudowany od podstaw jako wyróżniające się niezależne studio zajmujące się tworzeniem inspirującego środowiska dla odważnych i różnorodnych pomysłów. Celem zespołu jest stworzenie marki, która będzie miała trwały wpływ poza grami.

W skład zespołu wchodzą eksperci, którzy pracowali przy takich grach jak The Last of Us, Uncharted, Wiedźmin, Cyberpunk, Destiny, Tom Clancy’s The Division i Far Cry. Studio ma również do zaoferowania wiele wolnych stanowisk pracy.

Johna K. |