Connect with us

sport

Czy Max Verstappen jest najlepszym kierowcą wszechczasów?

Published

on

Czy Max Verstappen jest najlepszym kierowcą wszechczasów?
8:19

Czy Max Verstappen jest najlepszym kierowcą wszechczasów?

Przynajmniej tak twierdzi Bernie Ecclestone. Wyjaśnia były szef Formuły 1 W rozmowie z codzienna poczta: „Max jest najlepszym kierowcą wszechczasów. Bez wątpienia. Mówiłem Alain Prost. Teraz powiedziałbym Max. Jest najlepszy. „

„Jest najmądrzejszy, jeśli chodzi o maksymalne wykorzystanie samochodu” – wyjaśnia Ecclestone. […] Na mojej liście wyprzedza Lewisa Hamiltona.” Ecclestone powiedział, że rekordowy mistrz świata jest także „niezwykle utalentowany”.

„Lewis rozumie ludzi i wyciąga z nich to, co najlepsze, podczas gdy Max wyciąga z samochodu to, co najlepsze. Bardzo różni się od Maxa. Kiedy Lewis przestaje się ścigać, może zanurzyć się w innym świecie”.

Choć Hamiltona może pociągać świat „rozrywki lub czegoś innego”, zdaniem Ecclestone’a Verstappena nie interesują takie tematy, który wyjaśnia: „Max jest jednym z nas”.

Dla niego jest także najlepszym kierowcą w historii.

11:25

WILLIAMS: Sierżant rezerwy

Logan Sargeant jest obecnie krytykowany, ale szef Williamsa James Vowles wyraźnie go wspiera. w filmie Potwierdza: „Logan ma bardzo jasne cele, które musi osiągnąć do końca sezonu”.

Ściśle współpracujesz z uczniem. Wyjaśnił: „To ważny punkt: współpracujemy z nim. Chcemy, aby odniósł sukces i chcemy, aby był z nami w samochodzie w przyszłym roku. To również w dużej mierze zależy od nas”.

„Zabraliśmy kogoś prosto z Formuły 2, bez żadnych ważnych testów, spędziliśmy w tym samochodzie półtora dnia w Bahrajnie, a potem życzyliśmy mu wszystkiego najlepszego w sezonie, który był bardzo trudny dla początkujących kierowców” – wspomina.

Deklaruje więc: „Będziemy nadal współpracować z Loganem i inwestować w niego, ponieważ chcemy, aby odniósł sukces”. Jednak wewnętrzny pojedynek pomiędzy ekipą Williamsa mówi obecnie sam za siebie.

Alexander Albon zdobył już 21 punktów w Pucharze Świata, a Sargent nie zdobył jeszcze ani jednego punktu. Na dłuższą metę Williamsa po prostu nie stać na taką różnicę między kierowcami.


11:02

Główne potęgi, które wpadły w Formułę 1

Mercedes nie jest pierwszym zespołem w historii Formuły 1, który ulega wypadkowi po okresie dominacji. W tej serii zdjęć przyglądamy się, którym osobom udało się później stanąć na nogi, a którym nie.


Seria zdjęć: Łzy zamiast tytułów: osiem upadłych supermocy w Formule 1


10:51

Hamilton: Musimy się poprawić lepiej niż kiedykolwiek

Wyraźne oświadczenie rekordzisty świata znalezione w niebo „Następne sześć miesięcy powinno być najlepszymi sześcioma miesiącami rozwoju wokół tej luki, jakie kiedykolwiek widzieliśmy” – wyjaśnia [zu Red Bull] Zamknąć.”

W tym roku McLaren udowodnił, że w Formule 1 możliwe są tak duże skoki. „Nie możemy od tego oderwać wzroku” – powiedział Hamilton o swoim byłym zespole.

Prosi cię, abyś spojrzał na „co oni zrobili”, a następnie „w tym kierunku”. „Ale mocno wierzę, że mój zespół może tego dokonać” – wyjaśnia kierowca Mercedesa.

Hamilton podkreślił: „Nadal jesteśmy świetnym zespołem. Mam absolutne zaufanie do wszystkich, ale decyzje podjęte w tym czasie są kluczowe dla naszej ścieżki. „


10:29

Czy Verstappen zdobędzie tytuł w sobotę?

Obiecaliśmy na początku dnia porozmawiać o sytuacji na mundialu. Ponieważ Max Verstappen może w sobotę zdobyć tytuł w Katarskim Sprincie!

Ponieważ jego kolega z drużyny Sergio Perez nie widział flagi w szachownicę na Suzuce, Holender opuścił Japonię ze 177-punktową przewagą nad Perezem. Do zdobycia tytułu nie wystarczyło, bo do zdobycia jeszcze jest maksymalnie 180 punktów.

Po wyścigu w Katarze pozostaną jeszcze 172 punkty, więc jasne jest, że Perez będzie musiał zdobyć tam co najmniej sześć punktów więcej niż Verstappen, aby choć raz przełożyć decyzję o tytule na niedzielę.

Szóste miejsce i związane z nim trzy punkty wystarczą Verstappenowi do zdobycia tytułu. W przeciwnym razie byłby także wczesnym mistrzem świata, niezależnie od wyniku, gdyby Perez nie zajął co najmniej trzeciego miejsca.

mówi szef zespołu Christian Horner o niezwykłym momencie podjęcia decyzji o tytule Odwracać niebo: „Nie obchodzi nas, kiedy wygramy, najważniejsze jest to, że wygramy”.

Zdobycie tytułu w sobotę wystarczy [für Max] Niedziela sprawi, że udział w Grand Prix w roli trzykrotnego mistrza świata będzie jeszcze przyjemniejszy, jeśli mu się to uda. „Więc nie sądzę, żeby to miało naprawdę znaczenie” – powiedział Horner.

Swoją drogą: jeśli Verstappen rzeczywiście zdobędzie tytuł mistrza świata w Qatar Sprint, nie będzie pierwszym „sobotnym mistrzem świata” w historii Formuły 1. Całość przeczytasz tutaj!


10:08

Co się wydarzyło w weekend…

Jak wiadomo, w Formule 1 nie było jazdy, więc kierowcy musieli zająć się gdzie indziej. Na przykład fani golfa Lando Norris i Carlos Sainz byli gośćmi na Ryder Cup we Włoszech.

Tymczasem Valtteri Bottas wrócił do aktywności na rowerze i wziął udział w wyścigach szutrowych, czyli ściganiu się po przeważnie nieutwardzonych nawierzchniach. Nawiasem mówiąc, jego partnerka Tiffany Cromwell wygrała wyścig kobiet.

Wrażenia można zobaczyć tutaj:



9:49

Koniec z Formułą 1 w bezpłatnej telewizji?

Formuła 1 prawdopodobnie zniknie z bezpłatnej telewizji nie tylko w Niemczech, ale na całym świecie. Bo jak magazyn branżowy BiznesF1 Jak podano w październikowym numerze, Apple rozważał złożenie wielomiliardowej oferty w ramach ogólnoświatowej ekskluzywnej umowy telewizyjnej.

wysoki BiznesF1 Apple jest skłonny zapłacić do 2 miliardów dolarów na sezon (równowartość 1,9 miliarda euro) za organizowanie weekendów wyścigowych Formuły 1, łącznie z raportami przed i po, na firmowej platformie Apple TV.

Tutaj możesz przeczytać wszystkie niezbędne informacje!


9:40

Kiedy mówimy o powrocie…

Właśnie usłyszeliśmy od Lewisa Hamiltona, że ​​nie chce już wracać po odejściu z Formuły 1, co kiedyś nastąpi. Sprawy przedstawiały się inaczej w przypadku mężczyzn z naszej serii zdjęć:


Seria zdjęć: Mistrzowie Formuły 1, którzy odważyli się wrócić


9:31

Heidfeld: Schumacher nie powinien rezygnować z Formuły 1

Mick Schumacher rozważa przejście do Mistrzostw Świata w Długodystansowych Mistrzostwach Świata (WEC). Doradztwo Nicka Heidfelda W Wewnątrz F1 Jednak „zawsze trzymać się jednej nogi w Formule 1 – nawet jeśli będzie to tylko kierowca testowy”.

„Byłem wtedy kierowcą testowym Pirelli i kierowcą zastępczym Mercedesa” – wspomina Heidfeld. 46-latek stracił kokpit Formuły 1 po tym, jak BMW wycofało się z najwyższej klasy pod koniec sezonu 2009.

Po utrzymaniu się na odpowiednich stanowiskach, na przełomie 2010 i 2011 roku powrócił do podstawowego składu. Podaje kolejny przykład: „Widzimy to również w przypadku Nico Hulkenberga”.

„Już trzykrotnie był skreślany na straty i teraz mocno wrócił na siodło. Zawsze trzeba wierzyć w siebie i możliwości, nie można się cofać i trzeba szukać swoich szans” – wyjaśnia Niemiec.

„Mam nadzieję i wierzę, że Mick to zrobi i otrzyma właściwą radę” – powiedziała Heidfeld.


9:12

Szef zespołu Formuły 1: ciężka praca czy luksusowe życie?

nasz Nowe wideo Dobrze komponuje się z motywem kalendarza z góry. Można by pomyśleć, że wspaniałe życie Formuły 1 nie kończy się na szefach zespołów. Prywatny odrzutowiec, kawior, apartament na najwyższym piętrze w Monako. Ale w rzeczywistości życie składa się z większej ilości stresu i presji terminów!

Jost Capito, były szef zespołu i dyrektor generalny Williams Formula 1, dotrzymał słowa i we wrześniu uhonorował nas po raz drugi. Tabela członków kanału YouTube Formula1.de.

Otwarcie, ze współczuciem i szczegółowo odpowiadał na pytania fanów, w tym na temat swojego życia jako szefa zespołu Formuły 1. Co chcesz wiedzieć? Kogo chcesz poznać? Podróżujesz klasą z internatem czy prywatnym samolotem?

Capito oczyszcza atmosferę z uprzedzeń i fałszywych ideałów oraz mówi nam, co jest dla niego ważne w kontaktach z pracownikami.


09:00

Hamilton wyklucza powrót po przejściu na emeryturę

Jeśli Lewis Hamilton w pewnym momencie opuści Formułę 1, powinno to być jego ostateczne pożegnanie. w Rozmowa ze Szwajcarami Sceneria Podkreśla, że ​​nie chce być jednym z pilotów, którzy wracają po emeryturze.

„Mnie by się to nie przydarzyło” – wyjaśnia – „gdyby Ch [Formel 1] To koniec, to koniec. „Nie wyobrażam sobie stania na torze lub w garażu bez wsiadania do samochodu”.

Jeśli chodzi o to, kiedy ustąpi, 38-latek potwierdza: „Nigdy nie mówiłem, że ósmy tytuł będzie dla mnie znakiem stopu. Ale nie będę tego wiedział, dopóki faktycznie tego nie osiągnę”.

W każdym razie jego nowy kontrakt z Mercedesem obowiązuje do końca 2025 roku.


8:39

Kalendarz Formuły 1: Czy 22 wyścigi to za dużo?

w Ta sama rozmowa Ecclestone skomentował także aktualny kalendarz Formuły 1. Wspominaliśmy już, że Katar to już 17. wyścig w sezonie. Potem następuje pięć kolejnych.

To zdecydowanie za dużo dla Ecclestone’a. Potrafi „rozumieć” wielki kalendarz z biznesowego punktu widzenia, ponieważ przynosi „dużo pieniędzy”. „Ale niewątpliwie zaangażuję się w 18 prestiżowych wyścigów” – potwierdza.

„mamy [zu meiner Zeit] 20 i często myślałam, że to za dużo. Bo trzeba też pomyśleć o różnicy. „Wkrótce będą musieli zatrudnić podwójny personel” – podejrzewa Ecclestone.

„Przy 22 lub 23 wyścigach będzie dużo rozwodów. To tylko kwestia czasu” – powiedział 92-latek. W 2024 roku zgodnie z planem odbędą się 24 wyścigi.


8:11

Tydzień wyścigowy!

Witamy w nowym wydaniu biuletynu informacyjnego Formuły 1. Po raz 17. w sezonie 2023 nadszedł czas: Tydzień Wyścigów! Pierwsza klasa pojedzie w tym tygodniu do Kataru.

I bardzo możliwe, że w ten weekend będziemy mieli nowego (starego) Mistrza Świata! Ale o tym później, podczas naszego wyjątkowego dnia.

Robina Zimmermana Będzie Ci towarzyszył przez cały dzień, a jeśli masz jakieś pytania, sugestie lub skargi, możesz skorzystać z naszego formularza kontaktowego. Można nas znaleźć także na Facebook, X, Instagrama I youtubeJeśli masz jakieś pytania, możesz także użyć hashtagu #FragMST na Twitterze. oto jesteśmy!

Tutaj ponownie możecie przeczytać nasz pasek z zeszłego piątku!

READ  Mistrzostwa Europy w piłce nożnej: Brytyjczycy chcą otworzyć Wembley dla 60 000 fanów
Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

sport

W imieniu FIA i Pirelli: Ferrari testuje opony Formuły 1

Published

on

W imieniu FIA i Pirelli: Ferrari testuje opony Formuły 1

(Motorsport-Total.com) – Pierwsze zdjęcia z jazdy próbnej Ferrari na własnym torze firmy w Fiorano niedaleko Maranello wywołały sensację. Ponieważ młody kierowca Ferrari Arthur Leclerc (brat zwykłego kierowcy Charlesa Leclerca) jeździ Ferrari SF-75 z zeszłego roku, które jeździ po mokrej nawierzchni z prawie całkowicie zakrytymi oponami deszczowymi.

Jazdy testowe Ferrari na uczciwych oponach deszczowych na Fiorano 2024

Odbywa się to w imieniu dostawcy opon dla Formuły 1, Pirelli oraz Międzynarodowej Federacji Samochodowej (FIA), po podobnych jazdach testowych przeprowadzonych w zeszłym roku na torze Silverstone. W obu przypadkach pojawia się pytanie, jak poprawić warunki podczas deszczu, aby kierowca nie pogarszał wzroku jadąc za nim. Stąd (częściowe) pokrycie opon.

Dlatego też Oliver Biermann stojący za zeszłorocznym samochodem jeździ obecnym Ferrari SF-24 ze standardowymi, wolnostojącymi kołami, aby zebrać pierwsze wrażenia z perspektywy kokpitu. Uczestnicy nie skomentowali jednak jeszcze publicznie swoich testów.

Co nowego w oponach aero?

Jednak obecny test w Fiorano można jedynie w ograniczonym stopniu porównywać z testami na Silverstone z zeszłego roku. Ponieważ w 2023 roku Mercedes i McLaren symulowali jazdę z tyłu w deszczu, używając zupełnie innych środków technicznych: (częściowe) mocowania osłon kół były wówczas znacznie mniejsze – co nie podoba się FIA.

„Być może doświadczenie było zbyt optymistyczne. Owiewka nie zakrywała wystarczająco koła. Właściwie myślałem, że z tego powodu nie uzyskamy żadnych odpowiednich wyników” – powiedział dyrektor FIA Formula Racing Nicholas Tombazis po teście na Silverstone.

Czym różni się Fiorano od Silverstone?

A więc teraz nowa próba pod innym sponsorem i z nowymi kołpakami z włókna węglowego, które zakrywają trzy czwarte kół, patrząc z boku. Panele są całkowicie zamknięte od góry i z tyłu. Jedynie z przodu widać dwa większe otwory.

Według informacji otrzymanych od it.motorsport.comsiostrzana witryna Motorsport-Total.com I Formuła1.de w Sieć sportów motorowychOtwory w panelach można regulować ręcznie, dzięki czemu można je powiększać lub zmniejszać. Wydaje się także, że możliwe są dalsze zmiany formatu.

FIA i Pirelli opracowały odpowiedni plan testów obejmujący kilka testów dla Ferrari. Oczekuje się, że jeden ze stałych kierowców Ferrari będzie także jeździł następnym samochodem w ciągu dnia, ponieważ zwykli kierowcy mają już doświadczenie w jeździe w Formule 1 w deszczu.

FIA uzasadnia przedłużenie egzaminów na prawo jazdy

Nowe jazdy próbne stały się konieczne, ponieważ poprzednie rozwiązania zostały odrzucone jako niewystarczające, Tombazis wyjaśnia zapytany: „To nie jest tak proste, jak wkręcenie czegoś do samochodu, a potem jedziemy i pasuje”.

Testy opon Pirelli w Fiorano 2024

Podczas opracowywania osłon opon duży nacisk położono na to, aby jak najmniej poświęcać osiągi. „Nie chcieliśmy zbytnio ingerować w aerodynamikę” – mówi Tombazis – „ale w niektórych przypadkach jest to oczywiście nieuniknione, zwłaszcza że pełna owiewka generuje bardzo wysokie wartości. Rozpórki muszą być podobnie stabilne, aby tak się nie stało lecieć z prędkością 300 km/godz.”.

Jak oceniany jest ten dzień testowy?

Ponieważ Ferrari pracuje w imieniu FIA i Pirelli, aby zdobyć tę wiedzę, dzień testów w Fiorano nie podlega ograniczeniom testowym opisanym w Odnotowano regulamin sportowy na sezon Formuły 1 2024: przepisy praktycznie nie dopuszczają żadnych specjalnych egzaminów na prawo jazdy przez zespoły. Istnieją jednak wyraźne wyjątki od testów opon i to jest dokładnie ten wyjątek.

W piątek (10 maja 2024 r.) Ferrari będzie miało kolejny dzień testowy we Fiorano, ale na innych warunkach: tradycyjny zespół Formuły 1 kończy tzw. imprezę promocyjną i dzięki temu może przejechać 200 kilometrów obecnym SF-24. .

Głównym powodem zorganizowania tego dnia filmowego jest nowy sponsor Ferrari, firma Hewlett-Packard, której logo można zobaczyć na dwóch samochodach wyścigowych Ferrari od czasu Miami. Ferrari chce zaprezentować to partnerstwo poprzez nagrania zdjęć i wideo do celów komercyjnych. Zespół wykorzystuje w tym celu drugie i ostatnie w tym roku wydarzenie promocyjne.

Praktyczny efekt uboczny: Regularni kierowcy Ferrari, Leclerc i Sainz, mogą skorzystać z okazji, aby poznać planowane przez Imolę aktualizacje techniczne SF-24 i uzyskać pierwsze wrażenia na temat związku pomiędzy rozwojem (cyfrowym) a torem wyścigowym.

Continue Reading

sport

Po zwycięstwie nad Paris Saint-Germain – kibice BVB świętują Hammer-Transfer-DerWesten.de

Published

on

Po zwycięstwie nad Paris Saint-Germain – kibice BVB świętują Hammer-Transfer-DerWesten.de

Poczucie, którego być może nikt się nie spodziewał, to perfekcja! Borussia Dortmund dotarła już do finału Ligi Mistrzów i 1 czerwca będzie walczyć o upragnione trofeum na Wembley.

Po ekscytujących meczach półfinałowych z Paris Saint-Germain (1:0 każdy) kibice Borussii Dortmund nie świętowali Matsa Hummelsa, Gregora Koppela ani Karima Adeyemiego: kolejnym profesjonalistą z najwyższej klasy rozgrywkowej Niemiec, który został wybrany jako świetny transfer, jest słynny bohater. .

Borussia Dortmund: Kibice świętują oszałamiający transfer

Zespół Paris Saint-Germain ze swoimi gwiazdami Kylianem Mbappe, Marco Asensio i Ousmane Dembélé nie zdobył żadnej bramki przeciwko Borussii Dortmund przez ponad 180 minut. Oczywiście była to także zasługa jednolitej gry Czarnych i Żółtych, ale przede wszystkim Juliana Ryersona.


To także interesujące: Borussia Dortmund: Szokujący moment dla mistrza niemieckiej Premier League – ryzykuje dotarcie do finału


Norweg przybył w zeszłym roku z Union Berlin w ramach awaryjnego transferu za około pięć milionów euro. W końcu Borussia Dortmund podpisała latem kontrakt z Ramym Bensebainim. Algierczyka nie udało się jednak przekonać i przez kilka tygodni był nieobecny na boisku. Od tego czasu Ryerson stał się integralną częścią wyjściowego składu.

W półfinale Ligi Mistrzów przeciwko Paris Saint-Germain obrońca był jednym z najlepszych zawodników drużyny Borussii Dortmund. Mbappe znalazł się w kilku niebezpiecznych sytuacjach, ale Francuz wielokrotnie poddawał się Ryersonowi. W dwóch meczach zawodnikowi Dortmundu udało się niemal całkowicie wyeliminować gwiazdę. Więcej niż tylko wyjątkowa wydajność.

Ryerson jest po prostu niezawodny

Ale nie tylko w ważnych meczach Ryerson radzi sobie dobrze. Borussia Dortmund zawsze może liczyć na 26-latka. Choć pozostały jeszcze dwa mecze ligowe, które prawdopodobnie nie będą aż tak ważne, Ryerson and Co. będzie musiało po raz kolejny dać z siebie wszystko. 1 czerwca w finale Ligi Mistrzów.

READ  Mecz Brighton – Ajax Amsterdam, prognozy i kursy na 26 października 2023 r

Więcej wiadomości dla Ciebie:


Rabat nie został jeszcze ustalony. Nieważne, czy jest to Real Madryt, czy Bayern Monachium – BVB ma teraz wielką szansę na wygranie Premier League. Przy kolejnych dobrych występach Ryerson może również liczyć na przedłużenie kontraktu. Obrońca ma ważny kontrakt w Dortmundzie do 2026 roku.

Continue Reading

sport

Dzisiaj w telewizji mecz Realu Madryt i Bayernu Monachium: Półfinały Ligi Mistrzów na żywo | Sporty

Published

on

Dzisiaj w telewizji mecz Realu Madryt i Bayernu Monachium: Półfinały Ligi Mistrzów na żywo |  Sporty

Das wichtigste Spiel der Saison steht an.

Muss der FC Bayern die erste titellose Saison seit 2012 hinnehmen? Oder bewahrt sich der Rekordmeister die Chance auf den Champions-League-Triumph noch am Leben?

Am Mittwoch (21 Uhr) steht das Halbfinal-Rückspiel gegen Real Madrid an. Im Hinspiel kam das Tuchel-Team nicht über ein 2:2 hinaus. Endet in Madrid der Münchner Wembley-Traum?

Die Bayern haben am Wochenende die Real-Generalprobe verhauen. Beim VfB Stuttgart gab es eine 1:3-Pleite.

Besonders bitter:[–> Raphaël Guerreiro hat sich bei der Niederlage eine Bänder- und Kapselverletzung im Sprunggelenk zugezogen, wird für das Halbfinal-Rückspiel ausfallen. Der Portugiese hatte sich beim Blocken eines Schusses verletzt. Thomas Tuchel danach: „Dem geht’s gar nicht gut. Er läuft auf Krücken rum.“

Immerhin: Mit Matthijs de Ligt (Innenbandverletzung) und Jamal Musiala (Sehnenreizung im linken Knie) sind am Sonntag zwei Sorgenkinder ins Team-Training zurückgekehrt.

Foto aufgetauchtMit welchem Trainer sich Eberl auf der Tribüne unterhielt

Quelle: BILD

Tuchel nach dem Hinspiel: „Die Ausgangslage ist jetzt im Grunde glasklar. Jetzt brauchen wir nicht überlegen. 90 Minuten, 120 Minuten, Elfmeterschießen. Sieg in Madrid und weiter nach Wembley.“

Sportvorstand Max Eberl meinte: „Wenn wir in Madrid so spielen wie heute und in der Defensive vielleicht nicht die zwei, drei Fehler machen – warum sollten wir dann nicht dort gewinnen können.“

Real hat sich am Wochenende dank der 2:4-Pleite vom FC Barcelona in Girona vorzeitig zum spanischen Meister gekürt. Bei noch vier ausstehenden Spieltagen in der spanischen La Liga und 13 Punkten Vorsprung ist den Madrilenen der Titel nicht mehr zu nehmen.

Folgt für Kroos & Co. nach dem Liga-Gewinn der Einzug ins Finale der Königsklasse?

Champions League: Wo läuft Real Madrid – FC Bayern im TV?

Das Halbfinal-Rückspiel in der Champions League zwischen Real Madrid und FC Bayern wird am Mittwoch live vom Streamingdienst DAZN (Anzeige) übertragen. Anpfiff ist um 21 Uhr. Die Übertragung beginnt bereits um 20 Uhr.

Alternativ können Sie das Spiel auch bei BILD.de im Live-Ticker verfolgen.

READ  Potrójny nagłówek naraził zespoły na kłopoty
Continue Reading

Trending