Connect with us

Economy

Ferrari Daytona SP3 (2022) ma jak dotąd najmocniejszą serię silników tej marki

Published

on

Ferrari
uzupełnij go Seria Icona z 2018 roku
trzeci model. Na Monza SP1 i Monza SP2
Daytona SP3 jest teraz dostępny. Bella Machina uhonorowała 330 P3/4, który wygrał legendarny wyścig 24 Hours of Daytona w 1967 roku.

×
Nowa Daytona SP3 ma najmocniejszy silnik Ferrari w historii

cytaty historyczne

Daytona SP3 nie ma wiele wspólnego ze swoim historycznym wzorem do naśladowania. Tylko zaokrąglona przednia szyba, zdejmowany dach Targa i lusterka wsteczne na przednich błotnikach przypominają 330 P3 / 4. Daytona SP3 ma również przednie reflektory z ruchomymi osłonami. 330 P3/4 miał wysuwane reflektory – dziś nie są już dozwolone.

×
Nowa Daytona SP3 ma najmocniejszy silnik Ferrari w historii

Zaawansowana aerodynamika

W przypadku nowicjusza projekt podlegał aerodynamice. Jest odpowiednio ostro narysowany. Oprócz głębokiego przodu z wąskimi reflektorami LED i sięgającym daleko do przodu dolnym rozdzielaczem, wzrok przyciąga szeroki widok z boku. Wynika to głównie z kanałów powietrznych w drzwiach motylkowych. Kierują wiatr do tylnych wlotów powietrza, aby schłodzić silnik. W dolnej części nadwozia znajdują się specjalne kominy, które odprowadzają powietrze pod niskim ciśnieniem, dzięki czemu Daytona SP3 dosłownie trzyma się drogi. Z tyłu znajduje się niezwykle wąski, ciągły pasek świetlny i wylot powietrza poniżej. Ten ostatni wystaje prawie całkowicie ponad rufę. Dwururowy układ wydechowy znajduje się nad dolnym dyfuzorem powietrza.

×
Nowa Daytona SP3 ma najmocniejszy silnik Ferrari w historii

Lider

Jeśli chodzi o jazdę, Daytona SP3 korzysta z modelu wprowadzonego w maju 812 konkurencja
6,5-litrowy, dwunastocylindrowy, bezssący cylinder zawierał wiele zaawansowanych technologicznie komponentów z Formuły 1. Tutaj jednak silnik generuje o 10 KM więcej, co czyni go najmocniejszym silnikiem spalinowym, jaki Ferrari kiedykolwiek zbudowało. dzięki niemu 840 KM I 697 Nm Polid, który waży zaledwie 1485 kilogramów, uwalnia się sam z momentem obrotowym 2,85 sekundy Od zera do 100 km/h. I najbardziej imponujące: znak 200 km/h Upada po tylko raz 7,4 sekundy. Ferrari daje maksymalną prędkość pojazdowi z napędem na tylne koła Ponad 340 km/h w. Jeśli całkowicie usuniesz biegi, 7-biegowa dwusprzęgłowa skrzynia przełącza się na następny bieg dopiero przy 9500 (!)

×
Nowa Daytona SP3 ma najmocniejszy silnik Ferrari w historii

Przetwarzanie

Dla zwinności prowadzenia, oprócz wspomnianej wcześniej mniejszej masy, którą osiągnięto dzięki kilku lekkim komponentom kompozytowym i podwoziu z włókna węglowego, rozkładowi masy od 44 (przód) do 56 procent i P Zero Corsa specjalnie dobranym przez Pirelli do opon. Wyczynowa Daytona SP3 ma wymiary 265/30 ZR20 (przód) i 345/30 ZR21 (tył). Za pięcioramiennymi felgami znajdują się ceramiczne tarcze hamulcowe 398 mm lub 380 mm. Ponadto Ferrari wyposaża dwumiejscowy samochód w najnowszą generację układu napędowego (SSC 6.1). Zdaniem inżynierów pozwala to nie tylko na kontrolowany dryf, ale także zapewnia lepszą przyczepność i większą stabilność na zakrętach. Innowacyjna technologia utrzymuje samochód na idealnej trajektorii dzięki automatycznym interwencjom hamowania, których kierowca nie odczuwa. W razie potrzeby czujni asystenci mogą zostać całkowicie dezaktywowani. Jednak w programach jazdy „Race” i „CT-Off” musisz dokładnie wiedzieć, co robisz.

×
Nowa Daytona SP3 ma najmocniejszy silnik Ferrari w historii

przestrzeń wewnętrzna

Dzięki ciągłym siedzeniom kokpit przypomina bardziej samochód wyścigowy niż uliczny sportowiec. Cyfrowa tablica przyrządów jest lekko zakrzywiona, mierzy 16 cali i dostarcza kierowcy wszystkich istotnych informacji. Obrotomierz jest wyświetlany z żółtym tłem w widocznym miejscu pośrodku. W zestawie kierownica wielofunkcyjna Manitino (czerwone pokrętło dla trybów jazdy) i różne powierzchnie dotykowe, za pomocą których steruje się wieloma funkcjami (w tym kierunkowskazami), to już tradycja Ferrari. Na wąskiej konsoli środkowej jest tylko kilka przełączników i trzy przełączniki suwakowe. Klimatyzacja jest sterowana za pomocą oddzielnego obszaru dotykowego w dolnej części deski rozdzielczej.

Więcej informacji o Ferrari znajdziesz na naszej stronie internetowej Kanał marki

Dostępność

Według Ferrari produkcja Daytony SP3 powinna wkrótce ruszyć. Nie ujawniono, ile jednostek Bolide zostanie zbudowanych i ile będzie to kosztować. Miniseria mogła zostać wyprzedana przed oficjalną prezentacją. Tutaj najlepsi klienci firmy zawsze mają szansę z góry. Do sterowania: kierowca Formuły 1 Max Verstappten, który obecnie walczy o mistrzostwo świata z zespołem Red Bull, powinien być Za Monza SP2 zapłacili 1,6 mln euro
.

READ  Kryzys kredytowy: dr. Dom Nouriel Roubini: Tak nisko upadnie giełda podczas następnej recesji | biuletyn Informacyjny
Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Economy

McDonald’s zrewolucjonizował proces zamawiania, w którym wszyscy klienci muszą używać tych samych słów

Published

on

McDonald’s zrewolucjonizował proces zamawiania, w którym wszyscy klienci muszą używać tych samych słów
  1. Strona główna
  2. konsument

Naciska

U giganta fast foodów zawsze jest coś nowego. Ale nie zawsze chodzi o listę. W niektórych lokalizacjach McDonald’s, jeśli powiesz coś niewłaściwego, nie dostaniesz jedzenia.

Saiki – Wiele się zmieniło w przypadku „Golden M” na przestrzeni lat, i nie tylko cena. McDonald’s używa teraz ekologicznych pojemników kartonowych zamiast plastikowych, zamawianie komputerów zwykle pozwala uniknąć długich kolejek, a dzieci z lat 90. musiały przez jakiś czas zamawiać „Happy Meal”, jeśli chciały „torbę-wiadro”.

Jednak nie wszystkie innowacje są dobrze odbierane; Zdaniem jednego z klientów nowy burger wegetariański nie był potrzebny. W niektórych gałęziach sieci fast foodów dźwięk stał się tym, co tworzy muzykę. Klienci muszą używać tych samych słów przy realizacji swoich zamówień. Tu nie chodzi o „proszę”, nawet jeśli jest to zawsze właściwe.

Oddziały McDonald’s korzystają ze sztucznej inteligencji, rozumieją jedynie jasne polecenia

Luźne usta z pewnością nie są w ogóle skuteczne. Pozornie absurdalna zasada językowa McDonald’s ma szczególnie prostą historię: bez określonego sformułowania zamówienie nie może zostać zrealizowane. Ponieważ: Komputer to akceptuje i rozumie tylko jasne polecenia.

Według postu na Reddicie w barze McDonald’s testowana jest sztuczna inteligencja (AI). Pod głośnikiem znajduje się napis w języku angielskim, który informuje o tym. Aby ułatwić pracę wirtualnemu pracownikowi, klienci proszeni są o określone zachowanie.

  • Mów bardzo wyraźnie
  • Oznacz produkty według ich dokładnych nazw na liście
  • Odpowiadaj na pytania licznika od AI przed dodaniem kolejnych produktów
  • Zakończ słowami „To wszystko”.

Jeśli nie ufasz technologii, nie będziesz musiał wracać do domu głodny. Jeśli chcesz, możesz zostać obsłużony także przez pracownika z krwi i kości. Służy do tego polecenie: „Członek zespołu”.

Sztuczna inteligencja McDonald’s ma na celu poprawę obsługi klienta i została przetestowana tysiące razy na całym świecie

Nie wiadomo, który to oddział. Ale może to być w USA. McDonald’s ogłosił w notatce prasowej, że od 2024 roku planuje testować sztuczną inteligencję w tysiącach lokalizacji na całym świecie. Firma współpracuje w tym celu z Google. Technologia ta ma na celu usprawnienie procesów operacyjnych. „Ułatwi to prowadzenie restauracji, ale co ważniejsze, poprawi komfort naszych klientów i pracowników” – powiedział Brian Rice, wiceprezes McDonald’s.

READ  Szanse na wejście: akcje BASF, Covestro i LANXESS odbiły po pozytywnych badaniach | biuletyn
W oddziale McDonald’s klienci muszą uzupełnić zamówienie wyraźnymi słowami, aby otrzymać jedzenie. (Awatar) © Christoph Schmidt/DPA

Jednak nie wszyscy wydają się tak optymistyczni, jeśli chodzi o nowe podejścia. Nie oznacza to, że sztuczna inteligencja jest często wykorzystywana w nikczemnych oszustwach. Portal z wiadomościami technologicznymi krawędź Obawia się, że w dłuższej perspektywie może to kosztować wielu pracowników utratę pracy. Nawet jeśli według szyldu na zdjęciu Reddit oddział McDonald’s w dalszym ciągu poszukuje pracowników. W Wielkiej Brytanii najważniejsza była siła robocza Jednym zamachem odwrócił się od firmy ma.

Cyberprzyszłość „Zamówiona na życzenie”: klienci kpią z innowacji AI McDonald’s

Ogłoszenie o pracę stało się również obiektem urazy wśród użytkowników Reddita. „Uważam, że sformułowanie «zatrudniamy» jest bardzo ironiczne” – napisała jedna z osób. Inni klienci również sceptycznie lub cynicznie reagują na innowacje AI. „Zabawne, jak ten samochód wygląda tak zaniedbany. Można by pomyśleć, że sztuczna inteligencja będzie prezentowana w postaci błyszczących robotów, a nie żałosnego znaku PowerPointa”. Inny sucho odpowiedział: „Żyjemy w cyberpunkowej dystopii, o którą prosił Wish”.

Niektórym użytkownikom przypomina się scena z hollywoodzkiej komedii „Stary, gdzie jest mój samochód” (2000). W tej scenie próba złożenia zamówienia w azjatyckiej restauracji na wynos doprowadza głównego bohatera do szału. Sprzedawca przy biurku na wszystko, co mówi, odpowiada: „A potem?” Nigdy nie mógł zobaczyć swojego jedzenia, bo ona po prostu nie pozwoliła mu dokończyć zamówienia. Jest więc możliwe, że sztuczna inteligencja McDonald’s uzyskała dane szkoleniowe z filmu i dlatego wyraźnie zażądała zakończenia współpracy. (Raku)

Continue Reading

Economy

Wymogi dotyczące oznakowania dotyczą teraz samochodów – kierowcy będą musieli wziąć to pod uwagę od maja 2024 r

Published

on

Wymogi dotyczące oznakowania dotyczą teraz samochodów – kierowcy będą musieli wziąć to pod uwagę od maja 2024 r
  1. Strona główna
  2. konsument

Naciska

Kupno samochodu może szybko stać się pułapką kosztową. Aby chronić klimat i Twój portfel, obowiązuje już nowe rozporządzenie.

MONACHIUM – Wielu Niemców nie docenia miesięcznych kosztów zakupu samochodu. Dochodzi się do takiego wniosku Badanie przeprowadzone przez naukowców z Instytutu Badań Ekonomicznych RWI-Leibniz A także uniwersytety w Mannheim i Yale. Zgodnie z tym ludzie mają rabat w wysokości ponad 50 procent w swoich szacunkach rzeczywistej kwoty. Nowe wymogi dotyczące etykietowania pojazdów mają na celu dokładne informowanie konsumentów o potencjalnych pułapkach kosztowych.

Zachowaj ostrożność przy zakupie samochodu — oto, co konsumenci powinni wiedzieć o nowych wymaganiach dotyczących naklejek samochodowych

Rozporządzenie wchodzi w życie w lutym 2024 r. Najpóźniej od 1 maja dealerzy i producenci muszą podawać dokładne informacje na temat zużycia i emisji. Jest on mocowany bezpośrednio jako naklejka na pojeździe wystawionym w salonie samochodowym lub w inny sposób identyfikowany podczas zakupów online. Konkretnie wymóg dotyczący etykietowania samochodów oznacza wspieranie konsumentów przy zakupie samochodu lokalnie i przez Internet.

Nowe wymogi dotyczące oznakowania samochodów zaczną obowiązywać od początku maja 2024 r. Ma to zapewnić większą przejrzystość przy zakupie samochodu. © Zunar / Imago

Oznaczone kolorami kategorie CO2 na pierwszy rzut oka pokazują, ile emisji CO2 emituje pojazd w porównaniu z ofertą modeli alternatywnych – podaje w swoim oświadczeniu Federalne Ministerstwo Gospodarki i Ochrony Klimatu. W odróżnieniu od etykiety CO₂ opracowanej w 2011 r. masa pojazdu nie odgrywa już żadnej roli. Uznano to za kontrowersyjne, ponieważ pod uwagę brano nie tylko bezwzględne wartości spożycia, ale także wartości związane z wagą.

Samochody elektryczne i hybrydowe otrzymują także dodatkowe informacje o zużyciu energii i zasięgu. Hybrydy typu plug-in mają jedną klasę CO2 dla każdego silnika: jedną dla pracy hybrydowej i drugą dla pracy z silnikiem spalinowym. Ponadto konsumenci powinni być informowani o przewidywanych kosztach emisji CO2 w ciągu najbliższych dziesięciu lat, dając im możliwość wyboru pojazdów bardziej przyjaznych dla środowiska i opłacalnych.

READ  Kryzys kredytowy: dr. Dom Nouriel Roubini: Tak nisko upadnie giełda podczas następnej recesji | biuletyn Informacyjny

Obowiązkowe oznakowanie samochodów zapewnia „przejrzystość przy zakupie samochodu” – i uniemożliwia oszustwo

Zdaniem BMWK celem jest znaczna poprawa informacji dla konsumentów i innych ważnych informacji. Federalny minister gospodarki Robert Habeck (Sojusz 90/Zieloni) popiera wymogi dotyczące etykietowania samochodów: „Poprawa oznakowania nowych samochodów zapewnia większą przejrzystość przy zakupie samochodu. W przyszłości bezwzględne wartości zużycia i emisji powinny być ustalane na podstawie bardziej precyzyjna metoda pomiaru w ramach testu WLTP. Realistyczna.

Jakie są procedury testowe WLTP?

Procedura testowa WLTP oznacza „Światową zharmonizowaną procedurę badania pojazdów lekkich” i jest znormalizowaną procedurą pomiaru zużycia paliwa i emisji spalin przez pojazdy. Został opracowany w celu osiągnięcia bardziej realistycznych wyników w porównaniu z poprzednim nowym europejskim cyklem jazdy (NEDC).

W przeciwieństwie do Nowego Europejskiego Cyklu Jazdy (NEDC), metoda WLTP uwzględnia różne sytuacje i warunki na drodze, w tym wyższe prędkości, większe przyspieszenie i większe zróżnicowanie profili torów. Oznacza to, że wyniki testu powinny być bliższe rzeczywistym, codziennym warunkom jazdy.

źródło: Adak

Dzięki nowym wymogom dotyczącym etykietowania samochodów producenci nie będą już mogli oszukiwać w kwestii zużycia paliwa. K Badanie przeprowadzone przez Międzynarodową Radę ds. Czystego Transportu ICCT wyjaśnia, że ​​nowe samochody często potrzebują więcej paliwa, niż podaje producent. Choć w 2018 r. różnica ta wyniosła około 8%, w 2022 r. faktycznie wzrosła o 14%. Nic więc dziwnego, że konsumenci nie doceniają rzeczywistych kosztów. (Wszyscy)

Continue Reading

Economy

Pozew zbiorowy w sprawie podwyżek cen: ponad 40 000 klientów broni się przed Vodafone

Published

on

Pozew zbiorowy w sprawie podwyżek cen: ponad 40 000 klientów broni się przed Vodafone

Pozew zbiorowy w związku z podwyżką cen
Przed Vodafone broni się ponad 40 000 klientów

Posłuchaj materiału

Ta wersja audio została stworzona sztucznie. Więcej informacji | Wyślij swoją opinię

W ubiegłym roku Vodafone podniósł ceny i od tego czasu około dziesięciu milionów klientów płaci dodatkowe pięć euro miesięcznie. Obrońcy praw konsumentów uważają tę podwyżkę cen za niezgodną z prawem i chcą ją anulować. W procesie biorą już udział dziesiątki tysięcy osób.

Dziesiątki tysięcy osób jest już zaangażowanych w pozew zbiorowy przeciwko firmie telekomunikacyjnej Vodafone. W ciągu tygodnia w rejestrze pozwów Federalnego Urzędu Sprawiedliwości zarejestrowano 40 445 konsumentów, ogłosiło Federalne Stowarzyszenie Organizacji Konsumenckich (vzbv). Numer pochodzi z 30 kwietnia, czyli tydzień po otwarciu rejestru. Zapisy są nadal możliwe, więc liczba ta prawdopodobnie wzrośnie.

Vodafon
Vodafon ,80

Stowarzyszenie złożyło jesienią pozew do Okręgowego Sądu Wyższego w Hamm (OLG), ponieważ uważa, że ​​niektóre podwyżki cen oferowane przez Vodafone są nielegalne. Podwyżki dotknęły około dziesięciu milionów klientów. Postępowanie przed Sądem Okręgowym w Hamm jest jedną z pierwszych spraw, które sygnalizują nowe prawo federalne – ostrzejszy miecz dla konsumentów. Po zakończeniu sporu prawnego klienci Vodafone mogą bezpośrednio odzyskać pieniądze, bez konieczności ponownego wchodzenia do sądu.

Vodafone w 2023 roku podniósł ceny telefonii stacjonarnej o pięć euro. Chodziło o Internet w telewizji kablowej i liniach telefonicznych (VDSL), a nie o Internet światłowodowy (FTTH) i nie o taryfy za telefonię komórkową. Spółka uzasadniła ten wzrost wyższymi kosztami, np. kosztami energii i materiałów. Odrzuciła oskarżenie o niezgodność z prawem. Podkreśliła, że ​​większość niemieckich firm już podniosła ceny ze względu na inflację.

Centrum Doradztwa Konsumenckiego: Podwyżki cen są nieskuteczne

Z punktu widzenia obrońców praw konsumentów firma internetowa z Düsseldorfu nie powinna jednostronnie podnosić cen w ramach trwających relacji umownych – czyli bez renegocjacji z klientami. Zdaniem Centrum Doradztwa Konsumenckiego podwyżki cen są nieskuteczne. Vodafone widzi to inaczej: Rzecznik firmy powiedział, że jego firma uwzględniła wymogi prawne dotyczące zmian cen w swoich Ogólnych Warunkach Handlowych (OW).

Usługodawcy zazwyczaj pobierają wyższe ceny w ramach nowych umów, czyli poprzez nowych klientów. Firmy czasami podnoszą także ceny dla obecnych klientów, ale obrońcy konsumentów obserwują tę sytuację jak jastrząb. Działania podjęte przeciwko Vodafone postrzegane są jako mające pewien sygnał sygnalizacyjny dla gospodarki.

READ  Dzień Giełdy przypada we wtorek 16 sierpnia 2022 r.
Continue Reading

Trending