Connect with us

Economy

Wiedeń: reklamowa gorąca jesień dla międzynarodowych gości | Naciśnij PID

Published

on

Wiedeń (OTS/RK) Dzięki szeroko zakrojonym kampaniom rewitalizacyjnym w Europie i USA, Vienna Tourism rozpoczyna intensywny spadek reklamy, aby przyciągnąć międzynarodowych gości biznesowych, biznesowych i luksusowych do pozostania w Wiedniu w nadchodzących miesiącach, dostosowanych do konkretnych grup docelowych.

Peter Hanke, doradca miejski ds. finansów, pracy, ekonomii, spraw międzynarodowych i Wiener Stadtwerke oraz kierownik ds. turystyki w Wiedniu

„Po trudnych miesiącach w turystyce miejskiej, firmy turystyczne w Wiedniu mogą wreszcie ponownie gościć międzynarodowych gości pierwszej klasy w lecie: w sektorach rekreacyjnym i biznesowym. W inny sposób normalizacji liczymy na dużą liczbę środki, aby wykorzystanie mocy produkcyjnych ponownie wzrosło, Przedsiębiorcy mogą działać bardziej opłacalnie, a Wiedeń wraca do swojej dawnej siły!”

Norbert Kettner, dyrektor ds. turystyki w Wiedniu

„Strategia jest jasna: chcemy jak najlepiej nadrobić okres jesienno-przedświąteczny, który stracono w pierwszej połowie roku z powodu prawie pięciomiesięcznego zakazu przyjmowania gości. ustawiliśmy działania grupy docelowej na przedziały czasowe. Krótkie i szerokie, aby tworzyć rezerwacje na nadchodzące tygodnie i miesiące z krótkim wyprzedzeniem. Wiedeń ma silną pozycję na najważniejszych międzynarodowych rynkach pochodzenia.

Feed Your Soul oferuje pokarmy dla duszy na ośmiu rynkach

Szeroko zakrojona jesienna kampania WienTourismus „Feed Your Soul” rusza na ośmiu rynkach: w Niemczech, Szwajcarii, Włoszech, Francji, Hiszpanii, Wielkiej Brytanii, Polsce i Austrii, od połowy września zaprasza spragnionych podróży osoby hasło „Feed Your Soul” by czynić dobro jedzeniem dla duszy w postaci sztuki, cesarskiego szyku Wiednia, gastronomii oraz prywatnych przeżyć i realizmu. Doświadczeni podróżnicy po mieście są traktowani zarówno online, jak i w mediach społecznościowych z różnymi tematami i ofertami, w zależności od ich profilu i preferencji. Ponadto reklama zewnętrzna w widocznych miejscach na rynkach docelowych pokazuje, czego można doświadczyć jesienią w Wiedniu. Kampania jest promowana w Niemczech i Szwajcarii we współpracy z platformą rezerwacyjną Expedia. Podobnie jak w przypadku międzynarodowej kampanii wiosennej, WienTourismus po raz kolejny oferuje firmom wiedeńskim możliwość bezpłatnego udziału w kampanii z wybranymi ofertami rezerwacji i korzystaniem z obszernych kanałów marketingowych WienTourismus.

READ  Jedno słowo może być kosztowne

Skoncentruj się na miejscu spotkania Wiedeń

Podczas gdy kampania „Feed Your Soul” pobudza gości rozrywkowych, kolejna międzynarodowa kampania skierowana jest do profesjonalnych organizatorów spotkań i decydentów w branży kongresowej: „Vienna: A Pleasure doing business” działa w Internecie i w mediach społecznościowych w USA od 11 października , Niemcy, Wielka Brytania, Szwajcaria i Belgia, gdzie znajduje się wiele międzynarodowych stowarzyszeń handlowych. W Stanach Zjednoczonych, najważniejszym rynku dalekobieżnym, reklamy prasowe są również umieszczane w popularnych magazynach biznesowych, takich jak Wall Street Journal. Kampania zwraca również uwagę na wart 4 mln euro „Vienna Meetings Fund 2021-2023”, który wspiera konferencje i spotkania z kraju i zagranicy kwotą do 60 tys. euro. WienTourismus wspólnie z ÖBB promuje połączenie Nightjet z Brukseli oraz atrakcyjne połączenia Railjet z Monachium, które są również przyjazną dla klimatu alternatywą dla osób podróżujących służbowo.

Siła nabywcza: skup się na superbogatych

Dzięki nowemu filmowi fabularnemu „Wiedeń – luksusowa podróż”, który przedstawia bogaty duch i luksusowy styl życia miasta, Vienna Tourism jest grupą docelową luksusowych podróżników, którzy chcą odwiedzić Wiedeń. Koncentruje się na tak zwanych High Net Worth Individuals (UHNWI) o wartości netto ponad 30 milionów USD każdy, którzy znajdują się w czołówce najlepiej wydających gości i są bardzo przyciągani na całym świecie. Poprzez ukierunkowane działania marketingowe i współpracę z wiedeńskimi usługodawcami w sektorze WienTourismus nawiązuje kontakty z tzw. gatekeeperami, tj. bliskimi UHNWI, takimi jak osobiści asystenci lub concierge, aby zainspirować luksusowych podróżnych do Wiednia. https://luxus.wien.info

Użyj turbo na noc przed Bożym Narodzeniem

Przed pandemią Covid-19 grudzień był jednym z miesięcy o najwyższych obrotach dla dostawców zakwaterowania w Wiedniu. Aby zwiastować wartościowy sezon przedświąteczny, Vienna Tourism będzie motywować odwiedzających do zimowej wycieczki do Wiednia od połowy listopada na tych rynkach, które w tym czasie obiecują największy potencjał. Wszystkie elementy kampanii są zaplanowane w elastycznych i szybko adaptowalnych scenariuszach, ponieważ, podobnie jak w przypadku wszystkich działań, kampania ta uwzględnia również fakt, że ramy epidemiologiczne i związane z nimi środki mogą ulec zmianie. Ponadto WienTourismus bierze udział w ataku austriackich mediów na temat zimowy.

READ  Testowane masło z Lidla, Aldi i Edeki: popularna marka „smakuje zjełczałie”

Zapytania i kontakt:

Walter Strasser
telefon. +43 – 1 -211 14-111
Walter@wien.info

Verina Talk
telefon. +43 – 1 -211 14-363
Rozmowa Vereny@wien.info

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Economy

Ujednolicone kable do ładowania USB-C staną się standardem

Published

on

Ujednolicone kable do ładowania USB-C staną się standardem

Aby zmniejszyć obciążenie finansowe ludzi i wyeliminować niepotrzebne odpady elektroniczne, w Niemczech powinien teraz istnieć ujednolicony kabel do ładowania różnych urządzeń.

Pod koniec roku ujednolicone kable do ładowania wszystkich telefonów komórkowych, tabletów i konsol do gier będą również obowiązkowe w Niemczech. W piątek Rada Federalna zatwierdziła zmiany w ustawie o sprzęcie radiowym, torując drogę do tej standaryzacji. Niemcy wdrażają zatem dyrektywy UE.

USB-C stanie się pod koniec roku standardem ładowania smartfonów, aparatów cyfrowych, słuchawek, e-czytników czy urządzeń nawigacyjnych. Od 2026 roku będzie to dotyczyć także laptopów. Ta standaryzacja techniczna ma na celu zmniejszenie obciążeń finansowych ludzi i jednocześnie uniknięcie niepotrzebnych odpadów elektronicznych. Urządzenia można teraz sprzedawać także bez nowego zasilacza.

Producenci smartfonów z Androidem, tacy jak Samsung Xiaomi, Huawei, Motorola i OnePlus od jakiegoś czasu korzystają ze standardu USB-C w gniazdach telefonów komórkowych i związanych z nimi zasilaczach. jabłko Z drugiej strony nalegał, aby przez kilka lat nadal używać opracowanego przez siebie standardu Lightning w swoim iPhonie. W przypadku iPhone'a 15 amerykańska firma przeszła już na USB-C i tym samym wyprzedziła dyrektywy UE.

READ  Testowane masło z Lidla, Aldi i Edeki: popularna marka „smakuje zjełczałie”
Continue Reading

Economy

Krajowe wycofanie cukierków – możliwość szkód genetycznych

Published

on

Krajowe wycofanie cukierków – możliwość szkód genetycznych
  1. Strona główna
  2. konsument

Naciska

Ponieważ zakazany dodatek może mieć działanie szkodliwe genetycznie, popularny produkt dla dzieci jest obecnie wycofywany z rynku. Dotyczy to dwóch typów.

Monachium – Niestety nierzadko zdarza się, że produkty są wadliwe lub szkodliwe dla konsumentów. Produkty są regularnie wycofywane przez producentów i sieci supermarketów. Teraz dotyczy to popularnego produktu cukierniczego, który prawdopodobnie spożywany jest głównie przez dzieci. Konsumenci nie powinni już spożywać dwóch rodzajów.

Krajowe wycofanie słodyczy – dotyczy dwóch rodzajów

Jak podaje Federalny Urząd Ochrony Konsumentów i Bezpieczeństwa Żywności na swojej stronie głównej, jest to informacja z bieżącej strony On pamięta Na produkt Sour Patch Kids wpłynęła marka KKB Sweet & More ze Szlezwiku-Holsztynu. Z komunikatu otrzymanego z portalu foodwarning.de wynika, że ​​dotknięte są dwa gatunki: „Tropikalny” i „Arbuz”. Jak wyjaśniło FBI, produkty zawierają zakazany dodatek tlenek tytanu (E171). W związku z tym nie można całkowicie wykluczyć działania szkodliwego genetycznie.

Konsumenci powinni zaprzestać spożywania dotkniętych produktów w opakowaniach 99 g lub 102 g. Ma to wpływ na wszystkie daty ważności, podobnie jak wszystkie daty produkcji. Dlatego też dotyczy to wszystkich partii zawierających składnik E 171 lub dwutlenek tytanu.

Zaledwie kilka dni temu… Zwrócił uwagę na przyprawę, która również zawiera substancję potencjalnie mutagenną On był. Były to jednak wielopierścieniowe węglowodory aromatyczne (WWA).

Dotknięte wycofaniem: odmiany Sour Patch Kids, „Tropical” i „Arbuz” © KKB Sweet & More/lebensmittelwarning.de

Produkty objęte wycofaniem były sprzedawane na terenie całych Niemiec. Na razie oficjalnie nie wiadomo, czy konsumenci będą mogli kupować słodycze wyłącznie za pośrednictwem sklepu internetowego firmy, czy może także w sklepach, a nawet supermarketach. Natomiast produkty w sklepach internetowych Roy,Rossman W Kaufland dołączony. Nie jest również jasne, czy konsumenci mogą zwrócić producentowi wadliwą żywność w celu uzyskania zwrotu ceny zakupu.

READ  Przypomnij w Rewe: Produkt marki prywatnej zawiera obce przedmioty wykonane z tworzywa sztucznego

Obecnie wycofywane jest także kilka innych produktów

Inni producenci i supermarkety wycofują obecnie produkty z różnych powodów. Zdaniem producenta towar marki Aldi's Gut Bio może być zanieczyszczony patogenami i zostanie wycofany. Problem dotyczy wielu krajów związkowych. W tej chwili musisz przestać jeść niektóre rodzaje sera. Przywołanie ma wpływ na trzy typy. A Tymczasem producent sushi wpływa na Edikę i Ryo, W przypadku połknięcia istnieje ryzyko infekcji.

Continue Reading

Economy

Ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej, częściowe i kompleksowe: Ceny ubezpieczeń pojazdów znacząco rosną

Published

on

Ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej, częściowe i kompleksowe: Ceny ubezpieczeń pojazdów znacząco rosną

Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, częściowe i całkowite
Ceny ubezpieczeń komunikacyjnych znacząco rosną

Posłuchaj materiału

Ta wersja audio została stworzona sztucznie. Więcej informacji | Wyślij swoją opinię

Inflacja spada, ale składki na ubezpieczenia komunikacyjne mają tendencję w przeciwnym kierunku. Każdy, kto chce obecnie ubezpieczyć nowo zakupiony samochód, płaci średnio o 20 procent więcej niż rok temu. Zmieniając firmę ubezpieczeniową, często można złagodzić wzrost cen.

Jak wynika z badań przeprowadzonych przez porównywarkę i portal sprzedażowy Verivox, w ciągu ostatniego roku znacząco wzrosły ceny ubezpieczeń komunikacyjnych. Każdy, kto ubezpiecza nowo zakupiony samochód, płaci dziś średnio o 20 proc. więcej niż rok temu. Taryfy w pełni inkluzywne w średnim segmencie cenowym są dziś o 21 proc. wyższe niż w kwietniu 2023 r., a taryfy częściowo inkluzywne są o 19 proc. wyższe niż przed rokiem. A w odpowiedzialności jest o 18 proc. więcej.

Gwałtownie rosną ceny dla ubezpieczających transferowych: na rynku ceny te są o 22 proc. wyższe niż w roku poprzednim, a w przypadku ubezpieczeń w pełni kompleksowych są o 23 proc. wyższe. Firma Heidelberg oblicza swoje liczby we współpracy ze statystykiem Wolfgangiem Bischofem z Uniwersytetu w Augsburgu.

Ceny będą nadal rosły

Większość kierowców może zmienić ubezpieczenie samochodu 1 stycznia każdego roku. Dlatego obecnie polisy wystawiane są najczęściej po zakupie pojazdu. Obecnie możliwość zmiany ubezpieczenia przysługuje wszystkim kierowcom, których ubezpieczenie pojazdu wygasa w ciągu roku. Ubezpieczeni mogą także zmienić się po każdym zgłoszeniu roszczenia ubezpieczeniowego.

Różnica między średnim i niskim segmentem cenowym w przypadku osób zmieniających pojazdy wynosi średnio 31 procent. Największy potencjał oszczędności ma ubezpieczenie OC na poziomie 36 proc.

„W sezonie zmianowym w październiku i listopadzie towarzystwa ubezpieczeniowe znacznie podniosły stawki, aby pokryć swoje koszty” – mówi Wolfgang Schütz, dyrektor zarządzający Verivox Versicherungsvergleich GmbH. „W związku z ciągłym wzrostem kosztów roszczeń towarzystwa ubezpieczeniowe w dalszym ciągu ponoszą straty. Dlatego stawki będą nadal rosły. Ubezpieczyciele chcą oferować swoim klientom konkurencyjne stawki pomimo niezbędnych podwyżek”. Dlatego zdaniem eksperta warto dokonać porównania już teraz. Różnice między tanimi taryfami a cenami średnimi są większe niż kiedykolwiek.

READ  W pełni automatyczne ekspresy do kawy Black Friday: są na wystawie
Continue Reading

Trending