Economy
Ujawnienie bilansu: akcje Microsoft gwałtownie rosną: Microsoft zwiększa zyski i sprzedaż | biuletyn
Silny biznes w chmurze pomógł gigantowi oprogramowania Microsoft osiągnąć znacznie większą sprzedaż w ostatnim kwartale. W ciągu trzech miesięcy do końca marca przychody wzrosły o 18 procent w porównaniu z rokiem poprzednim do 49,4 miliarda dolarów (46,4 miliarda euro), ogłosiła we wtorek po zamknięciu giełdy amerykańskiej. Najważniejsze jest to, że Microsoft wygenerował 16,7 miliarda dolarów zysków, co stanowi ośmioprocentowy wzrost w stosunku do ubiegłego roku.
W trzecim kwartale roku podatkowego 2022 firma Microsoft odnotowała zysk na akcję w wysokości 2,22 USD. To było wyższe niż w tym samym okresie ubiegłego roku, kiedy amerykańska firma odnotowała zysk na akcję w wysokości 1,95 USD. Analitycy spodziewali się, że zarobki wzrosną średnio do 2,19 USD na akcję.
Grupa komputerowa może nadal polegać na swoich usługach w chmurze. Platforma Azure, która dostarcza wielu firmom i innym aplikacjom usługi IT i przestrzeń pamięci sieciowej, osiągnęła 46% wzrost sprzedaży. Portal rekrutacyjny LinkedIn, który należy do grupy od 2016 roku, zwiększył swoje przychody o 34 proc. Działalność związana z konsolą do gier Xbox i produktami sprzętowymi, takimi jak tablety „Surface”, również odnotowała znaczny wzrost. Ogólnie dane kwartalne były nieco wyższe od oczekiwań ekspertów.
Akcje Microsoftu ostatecznie odnotowały wzrost o 4,81 procent do 283,22 w obrocie na giełdzie Nasdaq w środę.
Redakcja finanzen.net/dpa-AFX
Dźwignia powinna wynosić od 2 do 20
Brak danych
Więcej informacji o Microsoft Corp.
Kredyty obrazkowe: James Marvin Phelps/Shutterstock.com, Justin Sullivan/Getty Images
„Fanatyk niezależnej kawy. Namiętny ekspert od twittera. Adwokat. Introwertyk. Odkrywca. Irytująco skromny twórca. Miłośnik internetu”.
Economy
20 maja 2022 – Międzynarodowy komunikat prasowy
The London Telegraph dodaje: „Erdogan jest postrzegany jako dobry przedsiębiorca. Dlatego większość analityków uważa, że poparcie Turcji dla członkostwa Finlandii i Szwecji w NATO można ostatecznie zapewnić poprzez ustępstwa. Miejmy nadzieję, że mają rację”.
Litewska gazeta LIETUVOS RYTAS z zadowoleniem przyjmuje szybkie przystąpienie Szwecji i Finlandii do NATO: „Ponieważ byłoby również korzystne dla Litwy, gdyby Morze Bałtyckie stało się morzem czysto śródlądowym dla NATO. Moskwa może teraz rozmieścić więcej sił na swoich zachodnich granicach, skierowanych na imigranci i tym podobne – ale poza tym nie. Wiele może zdziałać, zwłaszcza że siły rosyjskie są związane na Ukrainie i wydaje się, że nie uważa tego już za bezpośrednie zagrożenie – zauważa LIETUVOS RYTAS z Wilna.
Asahi Shimbun z Tokio zajmujący się epidemią korony w Korei Północnej: „Według oficjalnych informacji, od końca kwietnia dziesięć procent populacji zachorowało na chorobę znaną tam jako „nieznana gorączka”. Ponad 60 osób zmarło. rzeczywisty zakres jest niejasny na większą skalę”. Gubernator Kim zainwestował ogromne sumy w rozwój broni jądrowej i rakiet, ale zaniedbał system opieki zdrowotnej. Kraj płaci teraz za to wysoką cenę. Kim musi teraz przyjąć pomoc medyczną z zagranicy, aby uratować Japońska gazeta Asahi Shimbun domagała się: „Społeczność międzynarodowa również musi stać się bardziej aktywna”.
LIANHE ZAOBAO z Singapuru mówi: „Wirus mógł dotrzeć do kraju przez Chiny, a następnie mógł się masowo rozprzestrzenić podczas wielkiej parady wojskowej w kwietniu. Co gorsza, prawie cała ludność kraju nie została zaszczepiona. Oferty pomocy zagranicznej odrzucono tam również brak testów. Reżim oddaje teraz swój kraj wirusowi z powodu paranoidalnej polityki blokowania. Jest to wyraźny kontrast z Chinami, gdzie przestrzeganie strategii ma coraz wyraźniejsze konsekwencje dla gospodarki ”.
Konsekwencje gospodarcze blokady w Chinach wywołują również niepokój Huanqiu Xibao, który pojawia się w Pekinie. Chociaż gazeta broni strategii zerowego Covida, ostrożnie krytykuje: „Teraz jest to kwestia wytrwałości i wytrwałości, ponieważ wciąż nie oczekuje się, jak rozwinie się epidemia. Jednocześnie jednak produkcja, a co za tym idzie rozwój gospodarczy, powinny nie dajcie się zdusić, bo stabilna gospodarka. Tylko on gwarantuje stabilność w sercach obywateli i stabilność sytuacji w kraju”. Międzynarodowy przegląd prasy kończy się głosem HUANQIU SHIBAO z Chin.
„Fanatyk niezależnej kawy. Namiętny ekspert od twittera. Adwokat. Introwertyk. Odkrywca. Irytująco skromny twórca. Miłośnik internetu”.
Economy
Rosja: sprzedano 850 oddziałów McDonald’s – resort szuka nowej nazwy – Gospodarka
PERFECT BURGER DEAL: Amerykańska firma fast food McDonald’s ogłosiła w czwartek, że prawie 850 oddziałów w Rosja Zostanie sprzedany rosyjskiemu licencjobiorcy Aleksandrowi Govorowi. Na początku milczano o szczegółach finansowych.
Govor posiadał już 25 sklepów na Syberii, zanim McDonald’s wycofał się z Rosji. A teraz powinniśmy pomalować sklepy z burgerami w całym kraju. Ponieważ: Oddziały nie mogą być kontynuowane pod marką McDonald’s.
Rosyjskie Ministerstwo Handlu oferuje teraz swoją pomoc i ogłosiło publiczne wezwanie do nazwiska. Amerykański dziennikarz Kevin Rothrock, który pisze dla krytycznego rządowego magazynu elektronicznego ”meduzaJak pisze, telegram zamieścił w czwartek wywiad z ministerstwem.
Rothrock napisał: „Rosyjskie Ministerstwo Handlu prosi opinię publiczną o sugestie dotyczące nowej nazwy dla Aleksandra Govora, który kupuje McDonald’s w Rosji. Na liście znajdują się Rosburger, RusDonald’s, Nashmak, Mashkinfarsh, ZBurger (mniam) i wiele innych. ”.
Zwłaszcza propozycja „ZBurgera” nie jest atrakcyjna: w Rosji łacińska litera „Z” jest wyświetlana na samochodach, budynkach lub na koszulkach jako wyraz poparcia dla wojny Rosji z Ukrainą. Ikona ma oznaczać „Za Pobedu” – „O zwycięstwo”. Kod jest również używany za granicą oraz w mediach społecznościowych.
W swoim tweecie Rothrock połączył plik wywołanie telegramu Później dodał: „Po 222 odpowiedziach ministerstwo zawiesiło funkcję komentowania”. Dopiero okaże się, jak poważnie ministerstwo podchodzi do propozycji.
W każdym razie usta uczestnikom śliniły się. Post w Telegramie mówi: „Przekażemy najbardziej kreatywne i interesujące pomysły (sugestie, redaktor) rosyjskiemu właścicielowi. Kto wie, może będzie to ta sama nazwa dla kilkuset restauracji fast food w Rosji – śmiało!”
Telegram z rosyjskiego Ministerstwa HandluZdjęcie: Telegram
Oprócz propozycji ze strony społeczeństwa wydaje się, że w tle są też konkretne plany. Dowodem może być niedawno złożony wniosek patentowy.
Rzecznik patentowy natychmiast zgłosił znak towarowy na logo, które miało reprezentować firmę prowadzącą „bary z przekąskami, kawiarnie, kawiarnie, restauracje i restauracje samoobsługowe” po zamknięciu restauracji. Imię: „Wujek Wania”. Logo: Logo McDonald’s jest przechylone na bok. W aplikacji zastosowano również charakterystyczne „oryginalne kolory” McDonald’s – czerwony i żółty.
Rejestracja w Moskiewskim Urzędzie Patentowym pokazuje logo sieci restauracji „Onkel Vanya”. Przyciągający wzrok: to logo McDonald’s przecięte z bokuZdjęcie: Twitter / JoshGerben
Rosja również rozpoczęła już „proces replikacji” różnych produktów spożywczych. Na przykład po tym, jak Coca-Cola i Pepsi opuściły rynek rosyjski, krajowy producent Ochakovo zaczął wytwarzać produkty w stylu kultowych marek.
Coca-Cola stała się CoolColą, Fanta została Cool, a Sprite Street stała się. Wszystko to przy zachowaniu klasycznej kolorystyki opakowań napojów bezalkoholowych. Jednak: litery nie są już zakrzywione, ale są wytłoczone dużymi literami na etykietach.
Czy McDonald’s może w końcu wrócić do Rosji?
Po rozpoczęciu rosyjskiej wojny agresji wiele światowych firm, w tym McDonald’s, zawiesiło lub całkowicie zakończyło działalność w Rosji. Chicagowski gigant burgerów pozostawia jednak otwartą kwestię, czy w przyszłości może wrócić na rosyjski rynek.
Przynajmniej Chris Kempinski, prezes McDonald’s, nie wykluczył powrotu na rynek rosyjskiZdjęcie: Reuters
W liście do pracowników prezes McDonald’s Chris Kempinski napisał: „Nie da się przewidzieć, co przyniesie przyszłość, ale chcę zakończyć mój list w tym samym duchu, który sprowadził McDonald’s do Rosji: nadzieja. Więc nie kończmy na pożegnanie Zamiast tego powiedzmy , jak opisano w języku rosyjskim: dopóki się nie spotkamy ”.
McDonald’s otworzył swój pierwszy rosyjski sklep w styczniu 1990 r. – na krótko przed upadkiem ówczesnego Związku Radzieckiego.
„Fanatyk niezależnej kawy. Namiętny ekspert od twittera. Adwokat. Introwertyk. Odkrywca. Irytująco skromny twórca. Miłośnik internetu”.
Economy
Aldi i Lidl: Produkt przekracza limit ceny, którego nigdy wcześniej nie widziano w wyprzedaży
Produkty mleczne stają się coraz droższe. Staje się to szczególnie widoczne przy zakupie masła.
Dortmund – Produkty w supermarketach i dyskonty drożeją z powodu wojny i inflacji na Ukrainie. Na masło wpływają również wyższe ceny, tak że w niektórych przypadkach jego koszt już na początku kwietnia przekracza 2 euro. Ale ceny wciąż rosną.
produkt | masło |
znaczenie | Tłuszcz z kremu mlecznego |
produkcja | Głównie z mleka krowiego |
Aldi, Lidl i Edeka: cena masła bije historyczny rekord
Lubić gazeta z jedzeniem Według doniesień, niemieckie masło kosztuje obecnie 2,29 za 250-gramowe opakowanie. Oznacza to wzrost cen o 20 centów w porównaniu z poprzednim miesiącem.
Niektóre markowe produkty maślane z supermarket Teraz przełam nawet znak 3 euro. Powinny one obejmować artykuły od największych producentów, takich jak Meggle, Weihenstephan i Kerrygold, które obecnie sprzedają się za 3,19 do 3,39 euro – ceny, których do niedawna nikt się nie spodziewał. Inne produkty również obecnie doprowadzają klientów do desperacji – na przykład A Dziwny pokaz w Aldijak? Heidelberg 24 wzmiankowany.
Ale na południowoniemieckiej giełdzie masła i sera w Kempten mówi się o „normalnym popycie” pomimo wysokich cen. Komisja uznała, że nowe ceny nie powinny zniechęcać konsumentów do kupowania masła pakowanego. Ponadto Produkty zbożowe prawdopodobnie wkrótce zdrożejąjak? bw24.de wzmiankowany.
Aldi, Lidl, Edeka: Producenci nie chcą przeciążać konsumentów
Na tle rosnących kosztów energii i surowców nie oczekuje się obecnie spadku poziomu cen. W związku z tym producenci mleka wywierają coraz większą presję na detalistów, aby przerzucali zwiększone koszty na konsumentów w postaci wyższych cen.
To właśnie zamówił Heinrich Gruber w mleczarni Gruber w Egipcie gazeta z jedzeniem Elastyczne rozwiązania i umowy na okres krótszy niż trzy do czterech miesięcy. Z drugiej strony, inni producenci nie chcą przeciążać swoich klientów i zamiast tego chcą oszczędzać na własnych kosztach, jak np. produkty mleczne Berchtesgadener Land.
Masło drożeje.
© agefotostock / Imago
Jednocześnie trudno przewidzieć dalszy rozwój sytuacji. Pozycja rynkowa nadal jest klasyfikowana jako niepewna. Komisja stwierdziła w kwietniu, że dopiero się okaże „jak szybko lub jak szybko wzrosną ceny w przyszłości”.
Lista zasad: © Imago
„Fanatyk niezależnej kawy. Namiętny ekspert od twittera. Adwokat. Introwertyk. Odkrywca. Irytująco skromny twórca. Miłośnik internetu”.
-
World1 rok ago
Building a new Lunar Module: Musk was awarded a billion-dollar contract from NASA
-
Tech11 miesięcy ago
Windows 11 dla programistów: aplikacje na Androida, zestaw gier i pakiet Windows SDK
-
Tech11 miesięcy ago
Kup PS5: Expert bez nowych konsol – kiedy nadejdą dostawy?
-
Economy9 miesięcy ago
Huobi Global rozpoczął kampanię zerowej opłaty dla użytkowników kart bankowych w Europejskim Obszarze Gospodarczym i Wielkiej Brytanii
-
World10 miesięcy ago
Storm: Floods in Austria! Flood shock in Hallen (Salzburg region) – News
-
entertainment9 miesięcy ago
„Helene Fischer Show”: Nagłe zakończenie bożonarodzeniowego show – ostre słowa ZDF
-
sport5 miesięcy ago
Całkowita transmisja telewizyjna: BVB – zakaz stadionowy dla nadawcy? Watzke się wycofaj
-
World8 miesięcy ago
USA: Where is Gabi Pettito? Crawler missing person case after road trip – Overseas News