Tech
Społeczność Społeczność: Final Fantasy VII z 1997 roku została wzbogacona o modyfikacje
Pomimo swojego wieku, oryginalne Final Fantasy VII nadal otrzymuje nowe adaptacje, angielskie aktorstwo głosowe i rozszerzoną historię od społeczności. czytnik DJMadMax Szczegółowo przedstawia grę w swoim artykule Reader.
Siódma jest nadal najbardziej udaną częścią
Final Fantasy VII było nie tylko jedną z gier, które przeniosły i tak już ogromną serię do trzeciego wymiaru, ale także jednym z najlepszych tytułów na PlayStation. Do szóstej części seria opierała się głównie na konsolach Nintendo, ale grafika poczyniła przez ten czas tak duże postępy, że planowane modele 3D wymagają więcej miejsca na przechowywanie, niż są w stanie zapewnić Japończycy. PlayStation wymyśliło własny napęd CD-ROM w samą porę. Gra, w tym rozbudowane, wstępnie wyrenderowane filmy, wymagała trzech płyt CD do zapisania wszystkich danych i 40 minut klipów wideo. 31 stycznia 1997 roku nadszedł czas: gra trafiła do sprzedaży i do grudnia sprzedała się w milionie egzemplarzy.
Historia Cloud Strife i Avalanche Group z jednej strony oraz przeciwników z Shinra Group i Sephiroth z drugiej fascynuje graczy do dziś. Tytuł pozostaje jednym z najlepiej sprzedających się tytułów z serii Final Fantasy. I nie dość, że Square Enix wypuściło remake, który do tej pory miał swoją siedzibę w Midgar, to społeczność modderska do dziś dostarcza grze nową i ulepszoną zawartość. Treści, takie jak filmy, również zostały przetworzone poprzez zmianę ich rozmiaru na 60 klatek na sekundę i rozdzielczość Full HD.
Użytkownik DJMadMax udostępnia plik Menedżer pobierania 7th Heaven i zmodyfikuj go szczegółowo w artykule czytelnika.
Bez zbytniego dygresji tutaj (EDIT: Cóż, znowu przyjmuję wymiary :D), chciałbym tylko zaoferować pewien wgląd w to, co umożliwia społeczność modderska i jak ważni są ci ludzie dla zrównoważonego rozwoju, ponieważ stare gry są dziś odtwarzane wyglądać bardziej niż zakurzony.
DJMadMax
Społeczność moderska przywiązywała również dużą wagę do faktu, że wszystkie lokacje, menu i ekrany bitew zostały całkowicie zmienione.
Jako wisienkę na torcie należy wspomnieć o ścieżce dźwiękowej. Ponieważ oryginalna gra z 1997 roku nie miała żadnego. Istnieje teraz wersja angielska, która w przeciwieństwie do tekstów oryginalnych zawiera przekleństwa zastąpione literami i literami. wysoki DJMadMax Mówi się, że wszyscy prota i antagoniści w grze otrzymali wyjście audio, czego jeszcze nie udało się zweryfikować ComputerBase. Po siedmiu godzinach zabawy autor właśnie opuścił Midgar.
Oczywiście nie każdy podkładający głos dysponuje idealnym sprzętem studyjnym, ale główni bohaterowie (a także antagoniści, czyli ci, którzy nie przechadzają się po mieście jako wędrowny NPC bez związku z fabułą) są naprawdę świetni, niezawodni, i wykonany jakościowo – tak samo (lub częściowo lepiej) jak gdyby wyprodukował go Triple A.
DJMadMax
Nie jedyny projekt modyfikacji
Final Fantasy VII nie jest jedynym klasykiem, który przeszedł remont. Star Wars: X-Wing Alliance również cieszy się nieprzerwaną pasją ze strony społeczności, a nawet istnieje wariant okularów VR, które przesuwają nawet kartę GeForce RTX 2080 Ti do granic możliwości. Lucas Arts Adventure Day at Tentacle faktycznie przeszło rewizję w 2016 roku, ale w tym przypadku zostało przejęte przez profesjonalne studio.
Wymagane są wyraźne notatki
Pytania i sugestie, a także pochwały i krytyka na temat Final Fantasy VII są, jak zawsze, mile widziane w komentarzach do tego listu oraz w odpowiednim wątku. Autor i redaktorzy nie mogą się doczekać, aby poznać Twój punkt widzenia z pierwszej ręki.
Ostatnio następujące artykuły czytelników z forum ComputerBase zapewniły sobie miejsce na stronie powitalnej:
„Ewangelista mediów społecznościowych. Baconaholic. Oddany czytelnik. Badacz Twittera. Zapalony pionier w dziedzinie kawy”.
Tech
„Missed Target”: Apple przeprasza za reklamę iPada | Życie i wiedza
DAS hatte sich Apple wohl anders vorgestellt.
Mit dem Werbeclip für sein neues iPad-Modell, das erst am Dienstag auf dem Apple-Event vorgestellt wurde, wollte das Unternehmen einen Nerv treffen. Diejenigen, die den Clip sahen, waren dann aber eher genervt. Das Video sollte auf aufsehenerregende Weise die vielfältigen Fähigkeiten des leistungsstärkeren Pro-Modells betonen.
Dafür werden in einer gigantischen Presse unter anderem Musikinstrumente wie eine Trompete und ein Klavier sowie Farbtöpfe, Kameras, eine Skulptur und ein Videospielautomat zerquetscht. Dann geht die Presse wieder auf – und in ihr liegt ein iPad.
Apples Konzernchef Tim Cook hatte das Video am Dienstag zur Präsentation der neuen iPad-Modelle auf X (ehemals Twitter) veröffentlicht und unter anderem dazugeschrieben: „Lernen Sie das neue iPad Pro kennen: das dünnste Produkt, das wir je entwickelt haben … Stellen Sie sich all die Dinge vor, die damit möglich sind.“
Womit er wohl nicht gerechnet hatte: Als Reaktion hagelte es sofort Kritik. X-Nutzer empörten sich vor allem über die Zerstörung, auch wenn diese am Computer generiert wirkte. „Die Symbolik der wahllosen Zerstörung schöner kreativer Werkzeuge ist eine interessante Wahl“, kommentierte ein X-Nutzer ironisch.
„Diese Werbung hat mich tatsächlich davon überzeugt, dass ich weniger Technologie in meinem Leben brauche“, schrieb ein anderer. Schauspieler Hugh Grant beklagte die „Zerstörung der menschlichen Erfahrung“ durch das Silicon Valley.
Was folgte, war eine Entschuldigung von Apple. In einer Erklärung gegenüber dem Werbe-Magazin „Ad Age“ entschuldigte sich Tor Myhren, Apples Vizepräsident für Marketingkommunikation: „Kreativität ist in unserer DNA bei Apple, und es ist uns unglaublich wichtig, Produkte zu entwickeln, die Kreative auf der ganzen Welt unterstützen.“
Ziel sei es, die unzähligen Möglichkeiten zu würdigen, mit denen Nutzer sich ausdrücken und ihre Ideen mit dem iPad zum Leben erwecken können. „Mit diesem Video hat Apple aber das Ziel verfehlt. Und das tut uns leid“, beteuert Myhren.
Laut „Ad Age“ plant Apple nicht mehr, den Spot im Fernsehen zu zeigen. Doch von Tim Cooks X-Account wurde er bisher nicht gelöscht.
„Ewangelista mediów społecznościowych. Baconaholic. Oddany czytelnik. Badacz Twittera. Zapalony pionier w dziedzinie kawy”.
Tech
10 najlepiej sprzedających się telefonów komórkowych na świecie: oto porównanie Samsunga, Apple i Xiaomi
Badacze rynku stworzyli 10 najlepiej sprzedających się telefonów komórkowych w pierwszym kwartale 2024 roku. Opowiemy Ci o modelach oferowanych przez Apple, Samsung, Xiaomi i Co.
Zakończył się pierwszy kwartał 2024 r., a w 2024 r. na rynku pojawiło się już wiele nowych telefonów komórkowych. Badacze rynku z Badania kontrapunktu Przyjrzeliśmy się teraz bliżej wynikom sprzedaży poszczególnych urządzeń i na ich podstawie stworzyliśmy 10 najlepiej sprzedających się smartfonów na świecie w pierwszym kwartale 2024 roku. Rok zaczyna się pomyślnie dla Apple i Samsunga , ale Xiaomi ponosi porażkę.
Ani nowe modele ze średniej półki z serii Redmi Note 13, ani nowy smartfon Xiaomi 14 Ultra nie trafiły do pierwszej dziesiątki. Reprezentowane są tutaj tylko urządzenia Samsung i Apple. Dystrybucja wygląda następująco:
Apple jest na czele, Samsung jest w tyle, a Xiaomi nie jest reprezentowane
- Apple iPhone 15 Pro Max
- Apple iPhone 15
- Apple iPhone 15 Pro
- Apple iPhone 14
- Samsunga Galaxy S24 Ultra
- Samsunga Galaxy A15 5G
- Samsunga Galaxy A54
- Apple iPhone 15 Plus
- Samsunga Galaxy S24
- Samsunga Galaxy A34
Choć Apple zajmuje pierwsze miejsce, piąte miejsce to także sukces Samsunga. Bo Galaxy S24 Ultra to najlepszy smartfon tego producenta. W tym samym okresie ubiegłego roku najlepiej sprzedającym się telefonem komórkowym Galaxy był model budżetowy do 200 euro. Z kolei S24 Ultra kosztuje w sklepach ponad 1000 euro i dlatego jest dla Samsunga bardziej opłacalny.
Na pierwszy rzut oka wyniki były dla Xiaomi rozczarowujące, ale w zeszłym roku chińskiego producenta nie reprezentował model z pierwszej dziesiątki. Według badaczy rynku ogólnie sprzedaż Xiaomi znacznie wzrosła w pierwszym kwartale w porównaniu z rokiem poprzednim. Wydaje się jednak, że jest on szerzej rozpowszechniony w całym asortymencie i nie ogranicza się tylko do kilku modeli.
- ” rada: Najlepsi dostawcy VPN zapewniający dodatkowe bezpieczeństwo i ochronę danych
- » Zakup elektrowni Al-Shorfa: Porównanie najlepszych systemów energii słonecznej
Nie przegap niczego Świat sieciwiadomości
W każdy piątek: najbardziej przydatne i zabawne podsumowanie ze świata technologii!
„Ewangelista mediów społecznościowych. Baconaholic. Oddany czytelnik. Badacz Twittera. Zapalony pionier w dziedzinie kawy”.
Tech
Pracownicy: Microsoft chce uprościć roszczenia dotyczące sztucznej inteligencji dzięki aktualizacji Copilot
W nadchodzących miesiącach Microsoft planuje wprowadzić nowe funkcje do swojej płatnej usługi AI Copilot dla Microsoft 365, mając na celu przekształcenie każdego użytkownika w kompetentnego, sprawnego inżyniera.
Jedną z funkcji, która jest obecnie opracowywana, jest Według bloga Microsoftu Funkcja autouzupełniania ma na celu wyświetlanie sugestii dotyczących ulepszenia podpowiedzi AI podczas pisania. Na przykład, gdy użytkownik wpisze „podsumuj”, Copilot wyświetli opcje podsumowania ostatnich dziesięciu nieprzeczytanych wiadomości e-mail lub innych powiązanych zadań na podstawie danych pakietu Office. Ta funkcja ma na celu uproszczenie procesu zgłaszania roszczeń.
Łatwe przepisywanie
Oprócz autouzupełniania firma Microsoft pracuje nad udoskonaleniem monitów w tle. To narzędzie zasadniczo przepisze podpowiedzi generowane przez użytkownika, dodając więcej szczegółów i kontekstu, aby pomóc Copilotowi lepiej wykonać żądaną czynność.
Rozwiązanie Copilot dla Microsoft 365 wkrótce będzie także oferować interfejs czatu uzupełniającego dla aplikacji Teams, który podkreśla nadchodzące spotkania i wyświetla odpowiednie dokumenty i informacje, dzięki czemu użytkownicy mogą efektywniej się przygotowywać.
Aby usprawnić współpracę, Microsoft umożliwi subskrybentom Copilot tworzenie, publikowanie i zarządzanie oświadczeniami w Copilot Lab. Roszczenia te można udostępniać zespołom w innych firmach i organizacjach.
Wielu użytkowników korporacyjnych samodzielnie nabyło funkcjonalność AI
Microsoft wprowadził LinkedIn Wskaźnik trendu działania Który ma na celu analizę aktualnego stanu sztucznej inteligencji w miejscu pracy. Ankieta, w której wzięło udział 31 000 osób z 31 krajów, wykazała, że 75% osób korzysta już ze sztucznej inteligencji w miejscu pracy, a 78% użytkowników AI przynosi własne narzędzia, zamiast czekać, aż ich firmy im je udostępnią.
„Ewangelista mediów społecznościowych. Baconaholic. Oddany czytelnik. Badacz Twittera. Zapalony pionier w dziedzinie kawy”.
-
Tech3 lata ago
Te oferty Apple nadal istnieją
-
Top News2 lata ago
Najlepsze strategie i wskazówki dotyczące zakładów na NBA
-
Tech3 lata ago
Kup PS5: Expert bez nowych konsol – kiedy nadejdą dostawy?
-
Tech3 lata ago
Windows 11 dla programistów: aplikacje na Androida, zestaw gier i pakiet Windows SDK
-
Economy3 lata ago
Huobi Global rozpoczął kampanię zerowej opłaty dla użytkowników kart bankowych w Europejskim Obszarze Gospodarczym i Wielkiej Brytanii
-
entertainment3 lata ago
Dieter Bohlen ogłosił nową pracę w telewizji – to zaskakujące
-
entertainment3 lata ago
„Helene Fischer Show”: Nagłe zakończenie bożonarodzeniowego show – ostre słowa ZDF
-
Tech4 miesiące ago
Ubóstwo CO2 może ujawnić łatwość życia – Wissenschaft.de