Connect with us

Economy

Škoda Auto po raz drugi wspiera Tour de France Femmes avec ZWIFT – Economy i Volkswagen – Aktualności

Published

on

Škoda Auto po raz drugi wspiera Tour de France Femmes avec ZWIFT – Economy i Volkswagen – Aktualności

Mladá Boleslav (ots) – › Škoda Auto jest oficjalnym sponsorem tytularnym i partnerem samochodowym największego wyścigu kolarskiego kobiet.

› 154 kolarzy pokonuje 956 kilometrów w ośmiu etapach

›Škoda Auto sponsoruje zieloną koszulkę zwycięzcy klasyfikacji punktowej

› Zwycięzcy w klasyfikacji generalnej i zdobywcy punktów otrzymują nagrody zaprojektowane przez zespół Škoda Design

› Enyaq Coupé Respectline (https://www.skoda-media.de/press/detail/4131/) stawia na pierwszym miejscu wspólne wartości, takie jak różnorodność, równość i sprawiedliwość

Škoda Auto już po raz drugi jest głównym sponsorem i partnerem wyścigu Tour de France Femmes avec ZWIFT, który odbywa się w dniach 23-30 lipca i obejmuje łącznie 956 kilometrów. Czeska firma motoryzacyjna dostarcza 34 organizacjom i pojazdom pomocniczym napędy hybrydowe lub elektryczne. Partnerstwo między Škoda Auto a największym na świecie wyścigiem rowerowym kobiet podkreśla wzajemne zaangażowanie na rzecz uczciwości, równości i różnorodności. Škoda Auto wystawia Enyaq Coupé Respectline (https://www.skoda-media.de/press/detail/4131/) w ramach Tour de France Femmes avec ZWIFT. Ten wyjątkowy projektant szczególnie symbolizuje te wartości i towarzyszy sportowcom na ich ostatnim etapie.

Marin Graf, członek zarządu Škoda Auto for People and Culture: „My w Škoda Auto jesteśmy dumni z tego, że jesteśmy lojalnym partnerem Tour de France Femmes avec ZWIFT i światowej klasy kobiecego kolarstwa. Z niecierpliwością czekamy na wspaniałe występy najlepszych międzynarodowych sportowców i ekscytujące chwile na torze. Jednocześnie stoimy ramię w ramię z całą społecznością kolarską i opowiadamy się za szacunkiem, równymi szansami i uczciwością. Enyaq Coupé Respectline ucieleśnia to zaangażowanie i cieszymy się, że ten specjalny pojazd będzie towarzyszył sportowcowi do mety”.

34 pojazdy wsparcia dla drugiego Tour de France Femmes avec ZWIFT

23 lipca 154 kolarzy wystartowało w 22 zespołach po siedmiu kolarzy w Clermont-Ferrand. W ośmiu etapach pokonują 956 kilometrów w ciągu kilku najbliższych dni. W ramach siódmego etapu pokonali 2110 metrów i pokonali przełęcz Col du Tourmalet w Pirenejach. Wyścig zakończy się w Bo 30 lipca. Tam zwycięzcy otrzymują nagrody zaprojektowane przez zespół Škoda Design.

READ  Błąd euro: dlaczego przyjęcie przez Polaków europejskiej waluty byłoby niewłaściwe

Škoda składa flotę 34 pojazdów, w tym modele Octavia iV, Superb iV i Enyaq iV. Enyaq Sportline iV służy organizatorom jako mobilne centrum dowodzenia i prowadzi w terenie jako „czerwony samochód”.

Linia szacunku dla Enyaq Coupé – symbol wszechstronności

Premiera Tour de France Femmes avec ZWIFT wzbudziła w zeszłym roku duże zainteresowanie kobiecym kolarstwem, promując tym samym równość płci. Na tym tle Škoda Auto prezentuje w tym roku Enyaq Coupé Respectline w ramach Tour de France Femmes avec ZWIFT. Specjalnie zaprojektowany pojazd został stworzony w celu promowania uczciwego i sprawiedliwego traktowania wszystkich, bez względu na pochodzenie, narodowość, wiek, płeć, religię, orientację seksualną, tożsamość płciową lub jakąkolwiek inną cechę osobistą. Enyaq Coupé Respectline będzie towarzyszył zawodowym kolarzom do mety ósmego etapu.

WeLoveCycling pokazuje kulisy wyścigu kobiet Tour de France avec ZWIFT

Platforma internetowa WeLoveCycling (https://www.welovecycling.com/wide/) zapewnia fanom ekscytujący wgląd w Tour de France Femmes avec ZWIFT. Polska uczestniczka Katarzyna Niewiadoma również dzieli się aktualnościami za pośrednictwem mediów społecznościowych. Trzecie miejsce w 2022 roku to pretendent do roku. Warto odwiedzić internetowy magazyn: w konkursie (https://www.welovecycling.com/de/#contest) atrakcyjnymi nagrodami są między innymi profesjonalny rower i rasowa zielona koszulka.

Komunikacja medialna:

Ulrich Bethscheider-Kieser Kierownik ds. komunikacji produktu i marki tel. +49 6150133121 e-mail: [email protected]

Karel Müller Kontakt z mediami Telefon: +49 615013115 E-mail: [email protected]

Oryginalna treść: Skoda Auto Deutschland GmbH, przekazana przez aktuell news

Prasa Gate Newsroom: Zaktualizowane wiadomości GmbH

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Economy

Pamiętam słynną czekoladę „Ritter Sport”.

Published

on

Pamiętam słynną czekoladę „Ritter Sport”.
  1. Strona główna
  2. konsument

Naciska

Przypomnienia nie kończą się jednak na czekoladzie. A teraz miało to wpływ na popularną odmianę czekolady Ritter Sport. Stanowi to zagrożenie dla zdrowia.

Kassel – Czekolada cieszy się dużym zainteresowaniem, niezależnie od tego, czy ma służyć jako poprawiacz nastroju, nagroda czy przekąska pomiędzy. Niektórzy lubią chrupiące, inni rozpływające się w ustach. Marka Ritter Sport cieszy się szczególną popularnością wśród miłośników czekolady. Marka stale wprowadza nowe rodzaje swoich produktów. Ale w przypadku jednej grupy należy zachować szczególną ostrożność. Niektóre zmienne mogą stwarzać ryzyko dla zdrowia.

twórca Alfreda Rittera GmbH
projekt Jogurt Ritter Sport z mleczną czekoladą
Dotyczy daty przydatności do spożycia 02.03.2025
Jednostka opakowania 100 gramów

Plastikowe elementy poszczególnych batoników: Znajdują się tam ostrzeżenia dotyczące spożywania czekolady „Ritter Sport”.

Firma Alfred Ritter GmbH wycofała z rynku produkt „Ritter Sport Filled Milk Chocolate” w wersji „jogurtowej” – poinformował na swojej stronie internetowej Federalny Urząd ds. Ochrony Konsumentów i Bezpieczeństwa Żywności. Grocerieswarning.de wspomniany. Według firmy poszczególne panele mogą zawierać części z tworzywa sztucznego. Z tego powodu konsumenci powinni unikać uszkodzonej czekolady.

Ciała obce, takie jak odłamki plastiku, odłamki szkła lub części metalowe, mogą spowodować poważne obrażenia jamy ustnej i gardła. Skutkiem są często obrażenia wewnętrzne lub krwawienie. Niedawno wycofano z obrotu produkt wędliniarski Kaufland, ponieważ zawierał ciała obce, których spożycie mogło zagrażać życiu.

Wycofanie z rynku dotyczy słynnej czekolady „Ritter Sport”. © Leon Koegeler/photothek.de/Imago

Problem dotyczył trzech partii jogurtu sportowego Ritter's.

Dla trzech partii zamieszczono ostrzeżenie dotyczące spożycia, preferowane przed 3 lutego 2025 r. Klienci, którzy zakupili produkt, którego dotyczy ten problem, nie powinni go spożywać, lecz powinni zwrócić go do sklepu.

Przypomnienia dotyczące słodyczy nie są rzadkością. Niedawno wszczęto ogólnokrajową akcję wycofywania słodyczy w związku z odkryciem możliwego genetycznie szkodliwego działania słodyczy po ich spożyciu. W zeszłym roku popularne słodycze zostały wycofane ze względu na ryzyko salmonelli.

READ  Poważne niepowodzenie: 29-procentowy udział firmy ADLER: ADLER nie otrzymuje opinii audytowej od KPMG - Utracone miliardy - Vonovia trzyma się inwestycji | biuletyn
Continue Reading

Economy

Polska po raz pierwszy została najważniejszym partnerem handlowym Berlina

Published

on

Polska po raz pierwszy została najważniejszym partnerem handlowym Berlina

W 2023 roku Polska po raz pierwszy zastąpi Chiny w roli najważniejszego partnera handlowego Berlina. Według aktualnej analizy Banku Inwestycyjnego w Berlinie (IBB) eksport do sąsiedniego kraju wzrósł łącznie o 9,2 proc., osiągając kwotę 1,18 mld euro.

Ogółem handel zagraniczny Berlina z Polską wyniósł 4,11 mld euro. Całkowity wolumen handlu z Chinami, składający się z importu (2,76 mld euro) i eksportu (1,25 mld euro), wyniósł zaledwie cztery miliardy euro.

Produkty farmaceutyczne należą do eksportu stolicy Niemiec.
Produkty farmaceutyczne należą do eksportu stolicy Niemiec.

© Stock.adobe.com

Przede wszystkim wzrósł import z Polski. Wolumen wzrósł o 925 mln euro do 2,93 mld euro. Głównym importem był surowiec tytoniowy i wyroby tytoniowe (1,09 mln euro). Polska jest jednym z największych na świecie eksporterów wyrobów tytoniowych i znaczącym ich producentem.

Polacy kupowali przede wszystkim części samochodowe i produkty farmaceutyczne

Eksport podwozi, silników, produktów farmaceutycznych oraz sprzętu do wytwarzania i dystrybucji energii elektrycznej z Berlina do Polski znacznie wzrósł, podczas gdy eksport produktów naftowych i wyrobów z tworzyw sztucznych spadł.

Zdaniem ekspertów IBB, Chiny stanowią obecnie dla Berlina największe ryzyko polityczne w handlu zagranicznym, a powodem tego jest duże uzależnienie od chińskich produktów. Ogólnie rzecz biorąc, pokazuje to, że stosunki handlowe Berlina stają się coraz bardziej zróżnicowane i „koncentrują się na rynkach wschodzących, takich jak Polska”.

Continue Reading

Economy

Incydent w Nowym Jorku: Samolot Boeinga wpada w awaryjny poślizg podczas lotu

Published

on

Incydent w Nowym Jorku: Samolot Boeinga wpada w awaryjny poślizg podczas lotu

Incydent w Nowym Jorku
Samolot Boeinga wpada w awaryjny poślizg podczas lotu

Posłuchaj materiału

Ta wersja audio została stworzona sztucznie. Więcej informacji | Wyślij swoją opinię

Lista części, które samoloty Boeinga gubią podczas lotu, jest coraz dłuższa. Ale na szczęście incydent w Nowym Jorku również przebiegł gładko. Po zaginionym chipie awaryjnym nie ma jednak śladu.

Tuż po starcie w piątek inny samolot Boeinga stracił część samolotu. Jak podają agencje informacyjne AP i Reuters, w samolocie linii Delta Airlines doszło do awaryjnego poślizgu. Piloci poczuli wibracje w samolocie i zawrócili. Samolot bezpiecznie wylądował na międzynarodowym lotnisku im. Johna F. Kennedy'ego w Nowym Jorku, skąd również wystartował.

Linie Delta Air Lines podały, że po starcie piloci otrzymali ostrzeżenie o awaryjnym poślizgu po prawej stronie samolotu i usłyszeli nietypowy dźwięk Boeinga 767 dochodzący z tego obszaru. Następnie według doniesień piloci ogłosili sytuację awaryjną, aby można było szybko wrócić na lot. na lotnisko. Linie lotnicze podały, że samolot zbudowany w 1990 r. wylądował i skierował się do bramki o własnych siłach.

Mówi się, że na pokładzie samolotu, który miał lecieć do Los Angeles, było 176 pasażerów, dwóch pilotów i pięć stewardów. Według doniesień Delta pasażerowie zostali przeniesieni innym samolotem do Kalifornii. Uszkodzony samolot został wycofany z eksploatacji w celu dalszych badań. Współpracują ze śledczymi i nadal szukają zaginionego chipa. Agencja podała, że ​​Federalna Administracja Lotnicza prowadzi obecnie dochodzenie w sprawie incydentów.

Ten wypadek jest jednym z ostatnich z serii niefortunnych wypadków, które miały miejsce u producenta samolotów Boeing. Na początku stycznia zamieszanie wywołała część kadłuba, która w nowym 737 MAX 9 po prostu odłamała się podczas lotu. Cudem nikt z pasażerów nie odniósł obrażeń. Samolot Alaska Airlines udało się bezpiecznie wylądować. Na początku marca tuż po starcie inny Boeing 777 stracił oponę. Uszkodzonych zostało kilka samochodów. Miesiąc później samolot 737-800 musiał zawrócić, ponieważ osłona silnika oddzieliła się podczas startu i uderzyła w klapę skrzydła.

READ  Błąd euro: dlaczego przyjęcie przez Polaków europejskiej waluty byłoby niewłaściwe
Continue Reading

Trending