Connect with us

Tech

Otwarcie Night Live 2022: Najlepsze gry otwarcia Gamescom

Published

on

Otwarcie Night Live 2022: Najlepsze gry otwarcia Gamescom

Gamescom powraca do Kolonii, tradycyjnie jako wydarzenie twarzą w twarz. Więc Geoff Keighley ponownie otworzył show dla publiczności na żywo. Gospodarz Game Awards przedstawił nowe reklamy, takie jak „Where Winds Meet” czy „Moonbreaker” twórców „Subnautica” w ramach dwugodzinnego „Opening Night Live”.

Nie zabrakło również scen z gier i dat premier znanych tytułów, takich jak „Return to Monkey Island”. Ponieważ wiele targów zostało odwołanych, pokazowi brakowało trochę blasku, zwłaszcza w porównaniu z Letnim Festiwalem Gier, ale kilka nowości i wrażeń wciąż intrygowało. 30 najlepszych gier przedstawionych w skrócie:

Everstone Games „A Winds Meet” powstało po raz pierwszy na Dalekim Wschodzie. W środowisku przypominającym starożytne Chiny toczono bitwy z demonami przy użyciu różnych broni. Podczas prezentacji producent nadal skąpił konkretnych informacji na temat gry fabularnej. Ale brutalnie otwarty świat już sprawił, że chcesz więcej – w tym gwałtowne śnieżyce i gigantyczni Buddowie.

Zwiastun filmu „Gdzie spotykają się wiatry”

Bloodborne spotyka Pinokio – to chyba najlepszy sposób na opisanie ogromnej gry akcji Lies of P. Niezależnie od tego, czy chodzi o grillowanie potworów-pająków, czy walkę z dziwnymi metalowymi stworzeniami z płonącymi brzuchami pieców: projekt artystyczny w mieście kul zachwyca pomimo nieco niestabilnych animacji. Ważną rolę powinny odgrywać sojusze z potencjalnymi przeciwnikami i kłamstwa. Przerażająca misja Pinokia dotycząca pana Geppetto została ustawiona na 2023 rok na konsole PC, PS5 i Xbox i będzie dostępna od premiery w Xbox Game Pass. Gra zdobyła nawet nagrodę Gamescom za „Most Wanted Sony PlayStation Game”.

Jeśli masz problemy z odtwarzaniem wideo, włącz obsługę JavaScript

Zwiastun filmu „Kłamstwa P”

(Źródło: Nagrody w grze)

Nowy projekt graficzny „Return to Monkey Island” to gorący temat, ale jest mało prawdopodobne, aby jakakolwiek gra była tak oczekiwana, jak nowa przygoda Rona Gilberta na Windows i Nintendo Switch. Machający rękami guru marketingu Stan S. Stanman zaprezentował odpowiedni, głupi dodatek, wyraźnie bezużyteczną zbroję dla konia na zapas — nawiązanie do kontrowersyjnej mitycznej zbroi dla konia Bethesdy do gry fabularnej „Oblivion”. Premiera planowana jest na 19 września, a koncerty są już możliwe.

Jeśli masz problemy z odtwarzaniem wideo, włącz obsługę JavaScript

Zwiastun filmu „Powrót do Monkey Island”

(Źródło: Dewolwer)

Unknown Worlds Entertainment twierdzi, że uwielbia niespodzianki i różnorodność w rozwoju. Dlatego ujawniony „Moonbreaker” bardzo różni się od „Subnautiki” i jej następcy „Under Zero”. Ta turowa, konkurencyjna gra taktyczna science-fiction skupia się na postaciach, które można narysować osobiście. Projekt artystyczny i fabularny Brandona Sandersona opiera się na Firefly, rozgrywka opiera się na X-COM. Zainteresowane strony mogą zbudować załogę i rozpocząć bitwy tak, jak na planszy we wczesnym dostępie od 29 września.

Jeśli masz problemy z odtwarzaniem wideo, włącz obsługę JavaScript

Zwiastun filmu „Moonbreaker”

(Źródło: Nagrody w grze)

Harry Potter nie zagra w serii prequeli Hogwarts Legacy od Avalanche Software. Ale XIX wiek obiecuje również prawdziwą magię z Unreal Engine. W czasie zbliżających się Elfów Powstania sceny skupiają się na opcjonalnych liniach misji, które wydają się ciemniejsze niż wcześniej pokazany materiał. Gracze sami decydują, czy chcą uczestniczyć w mrocznych sztukach. Gra RPG została niedawno opóźniona do 10 lutego 2023 r. Następnie pojawi się na PS5, PS4, Xbox One, Series X/S PC i Nintendo Switch.

Zwiastun filmu „Dziedzictwo Hogwartu”

W filmie „Sonic Frontiers” maskotka Sega bada otwarty i często zaskakująco dojrzały świat. Początkowe reakcje fanów były sceptyczne, ale wydaje się, że Sega chce trzymać się napiętego harmonogramu. W Kolonii ogłoszono 8 listopada jako datę premiery i pokazano nowe sceny niebezpiecznych bitew Sonica z kolczastymi stworzeniami, które najwyraźniej zagrażały całemu światu pływającej wyspy. Oprócz darmowego górnego świata istnieją również mniejsze poziomy z liniowymi ścieżkami. Platformówka 3D, która działa na PS5, PS4, Xbox Series X/S, Xbox One, Nintendo Switch i Windows.

Zwiastun filmu „Sonic Frontiers”

Na Summer Game Fest horror twórcy Dead Space Glena Schofielda „The Callisto Protocol” stał się obrzydliwym wydarzeniem. Tym razem byli źli wrogowie, którzy zmieniliby się w jeszcze bardziej złowrogie potwory, gdyby macki nie eksplodowały na czas. System „Dismemberment” rozbierał również niektóre kończyny podczas mini-gry zjeżdżania w kanałach. Horror rozpocznie się 2 grudnia 2022 roku na PS4, PS5 i PC, a także Xbox One i Series X/S.

Zwiastun protokołu Callisto

Najbardziej najlepszy? W Gotham Knights na PS5, Xbox Series X/S i PC (Steam/Epic) czterech odzianych w spandex ludzi machających pięściami wspólnie: Batgirl, Nightwing, Robin i Red Hood. Jednak w porównaniu do gier Insomniac’s Spider-Man, ustawienia otwartego świata Warnera wciąż bledną. Kiedy pojawiają się obleśna Clayface i zła wpływowa Harley Quinn, cienie nie wyglądają szczególnie współcześnie. Data premiery została przesunięta ze względu na zmianę, na 25 października.

Zwiastun Rycerzy Gotham

Wydawca 2K oficjalnie zapowiedział na targach Gamescom grę przygodową „New Tales from the Borderlands”. Randy Pitchford, współzałożyciel studia Gearbox, osobiście poinformował, że w realizację nowej historii zaangażowani są doświadczeni pracownicy Adventure forge Telltale. Premiera 21 października

Zwiastun „Nowych opowieści z pogranicza”

Wielu fanów Ricka i Morty’ego już wie, jak dobrze humor Justina Roilanda sprawdza się w grach. Założone przez niego studio gier Squanch zaprezentowało w Kolonii kolejne odsłony strzelanki „High on Life” na Xbox One, Xbox Series X/S i Windows. Ludzie działają tu jak narkotyki, a symbiotyczni obcy jak broń. To broń, która jest przyłączona do walki z bossem z głupimi powiedzeniami, podczas gdy gracz macha włócznią po arenie. Madness ma być dostępne 13 grudnia.

Zwiastun filmu „High On Life”

Rzadko jakakolwiek inna seria science-fiction oferuje tak duży potencjał dla splecionych wątków fabularnych, jak „Rozszerzenie”. Telltale Games i odnowiona Deck Nine („Life is Strange”) mogą podejmować bardzo trudne decyzje w przygodach serii. W The Expanse: A Telltale Series bohaterka Camina Drummer staje przed straszliwymi konsekwencjami buntu, który tylko częściowo pasuje do stylu oryginalnego filmu. Premiera nieznanych platform planowana jest na lato 2023 roku.

Zwiastun filmu „The Expanse: A Telltale Series”

Zapowiedziane niedawno na PC, Xbox i PS5 Dune Awakening firmy Funcom łączy w sobie rozgrywkę survivalu z aspektami społecznościowymi tytułów MMO. Twórcy piszą, że gracze muszą dzielić pustynny świat na pustynnej planecie Arrakis. Nie ma jeszcze daty premiery.

Jeśli masz problemy z odtwarzaniem wideo, włącz obsługę JavaScript

Zwiastun filmu „Przebudzenie wydmy”

(Źródło: Nagrody w grze)

Podsumowując, Dambuster Studios z Deep Silver wprowadziło nowe sceny i świeżą krew z Dead Island 2, którą zespół zaczął rozwijać cztery lata temu. Niezwykły taniec w Los Angeles będzie hołdem złożonym klasycznym hollywoodzkim horrorom. Akcja u podstaw koncentruje się na walce wręcz, broniach i oczywiście wielu możliwych do zniszczenia środowiskach. Planowany jest również tryb kooperacji dla trzech graczy. Slaying Zombies ukaże się 3 lutego na PS5, PS4, PC (Epic) i Xbox.

Zwiastun filmu „Dead Island 2”

Podsumowując, pomimo braku przebojowych filmów, pokaz otwierający zawierał dość zróżnicowaną mieszankę nowych reklam i świeżych wrażeń z gry. Gamescom 2022 chce nadrobić brak niektórych wielkich nazwisk kolorowym programem imprez, e-sportu i innych wydarzeń. Więcej szczegółów na temat programu można znaleźć na naszej stronie tematycznej Gamescom.


()

do strony głównej

READ  Świetne oferty na Czarny Piątek w Media Market i Saturn
Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Tech

Voyager 1 może kontynuować swoją misję. – witryna internetowa Raumfahrer.net

Published

on

W listopadzie 2023 roku NASA nagle zgłosiła problemy ze statkiem kosmicznym Voyager 1, który nie wysyłał już czytelnych danych. Czy to koniec misji naukowej? Tymczasem po kilku miesiącach badań zespół specjalistów NASA znalazł przyczynę problemu i również go rozwiązał.

Autor: Thomas Geoking Źródło: NASA.

Przez chwilę wyglądało na to, że aktywny lot naukowy statku kosmicznego Voyager 1 dobiegł końca. Sonda wystrzelona 5 września 1977 roku jest, wraz ze swoją siostrzaną sondą, najodleglejszym obiektem stworzonym przez człowieka. Znajduje się teraz w przestrzeni międzygwiezdnej. W ciągu nieco ponad 17 000 dni spędzonych w przestrzeni kosmicznej przeleciał dotychczas około 24,42 miliarda kilometrów. Obecnie sygnał radiowy z Ziemi dociera do sondy kosmicznej w ciągu 22,5 godzin.
Sonda kosmiczna nadal wysyła dane naukowe z powrotem na Ziemię, przynajmniej do połowy listopada 2023 r. Nagle okazuje się, że sonda kosmiczna nie wysyła już czytelnych danych, ale raczej te same dane ułożone w rodzaj ciągłej pętli.

Voyager 1 w kosmosie – ilustracja. (Zdjęcie: NASA)
Stan instrumentów sond Voyager 04.2024 (Źródło: NASA)

Po szczegółowej analizie przyczynę początkowo ustalono w systemie danych lotu sondy. To jeden z trzech komputerów znajdujących się na pokładzie statku kosmicznego. System FDS nie skomunikował się prawidłowo z jednym z podsystemów sondy, zwanym modułem modulacji telemetrii (TMU). W rezultacie na Ziemię nie są przesyłane żadne dane naukowe ani techniczne. Celem FDS jest gromadzenie m.in. danych z instrumentów naukowych oraz danych technicznych o stanie i kondycji statku kosmicznego. Informacje te są następnie łączone w pojedynczy pakiet danych, który jest wysyłany z powrotem na Ziemię przez TMU. Teraz TMU zaczęło wysyłać powtarzający się wzór jedynek i zer, jakby „utknął”. Po nieudanym ponownym uruchomieniu FDS do analizy błędu często trzeba było korzystać z dokumentów sprzed kilkudziesięciu lat. Specjaliści potrzebowali czasu, aby zrozumieć, jak nowe polecenia wpłyną na działanie statku kosmicznego, aby uniknąć niezamierzonych problemów.

READ  Pierścionek Elden osiągnął złoty status

1 marca 2024 r. wysłali do statku kosmicznego sygnał, który spowodował, że FDS wysłał pełny obraz pamięci. Zostało to odebrane 3 marca i odszyfrowane przez inżyniera z agencji Deep Space Network, która obsługuje anteny radiowe komunikujące się zarówno z Voyagerem, jak i innymi statkami kosmicznymi.
Zrzut pamięci był kluczem do rozwiązania problemu!
Okazuje się, że 3 procent pamięci FDS jest uszkodzone. Możliwe, że jeden chip został uszkodzony albo przez wysokoenergetyczne cząstki z kosmosu, albo po prostu przez długi okres pracy. Spowodowało to utratę części kodu programu komputerowego FDS.

Utrata tego kodu sprawiła, że ​​dane naukowe i techniczne stały się bezużyteczne. Ponieważ chipa nie można było naprawić, zespół zdecydował się umieścić uszkodzony kod w innym miejscu pamięci FDS. Żadna pojedyncza witryna nie jest jednak wystarczająco duża, aby pomieścić całą sekcję kodu. Dlatego opracowano rozwiązanie umożliwiające podzielenie uszkodzonego kodu na sekcje i przechowywanie tych sekcji w różnych lokalizacjach w FDS. Aby ten plan zadziałał, te sekcje kodu muszą zostać zmodyfikowane, aby zapewnić dalsze działanie jako całość. Należy również zaktualizować wszelkie odniesienia do lokalizacji tego kodu w innych częściach repozytorium FDS. 18 kwietnia zespół przesłał wstępną aktualizację oprogramowania statku kosmicznego Voyager. Kiedy 20 kwietnia zespół kontroli misji otrzymał informację zwrotną od statku kosmicznego, wiedział, że modyfikacja zadziałała. Po raz pierwszy od pięciu miesięcy udało im się sprawdzić status i stan statku kosmicznego. Po dalszej aktualizacji sonda będzie mogła ponownie przesyłać dane naukowe na Ziemię. Misja naukowa może być kontynuowana.
To, jak długo sonda może nadal działać, zależy głównie od baterii radionuklidowych i zużycia elementów termoelektrycznych. Produkcja energii elektrycznej spada o około 4 waty rocznie. Wyłączanie poszczególnych instrumentów wielokrotnie wydłużało żywotność sondy.

READ  The Last of Us Part 1: Wymagania dotyczące komputerów wahają się od GTX 970 do RTX 4080

Raumfahrer.Net będzie w dalszym ciągu udostępniać raporty.

Dołącz do dyskusji na forum Raumcon:

Podróżnik Sondy kosmiczne

Continue Reading

Tech

Manor Lords: Kamień milowy sprzedaży osiągnięty pierwszego dnia

Published

on

Manor Lords: Kamień milowy sprzedaży osiągnięty pierwszego dnia

Manor Lords to w ostatnim czasie jedna z najciekawszych gier – co teraz widać także w pierwszych wynikach sprzedaży. Kamień milowy został osiągnięty w dniu premiery.

Średniowieczna gra strategiczna Manor Lords jest ostatnio na ustach wszystkich. Hooded Horse and the Slave Magic była jedną z najbardziej poszukiwanych nowych gier na platformie Steam – co znalazło odzwierciedlenie w bardzo udanym rozpoczęciu sprzedaży.

Manor Lords niedawno weszło do fazy wczesnego dostępu i dlatego jest dostępne jako wczesna wersja gry na platformie Steam. Niezliczona ilość graczy na PC chciała już tę niekompletną wersję, więc ta wersja gry sprzedawała się jak świeże bułeczki. Ponad milion egzemplarzy przeszło już przez wirtualną ladę wydawniczą – pierwszy kamień milowy w sprzedaży został już przekroczony.

Gra opiera się na wielu elementach zarządzania i zakrojonych na szeroką skalę średniowiecznych bitwach taktycznych. Masz dostęp do różnych budynków, ulepszasz produkcję rolną, tworzysz szlaki handlowe – w skrócie: w grze strategicznej możesz zarządzać wieloma rzeczami.

Przyciąga to obecnie nie tylko wielu kupujących, ale także wielu graczy na Steamie. Pierwszego dnia maksymalna liczba graczy jednocześnie osiągnęła 173 178. Manor Lords wyprzedziło także Hades 2 i Hollo Knight: Silksong w kategorii najbardziej poszukiwanych gier na Steamie, osiągając wspomniany poziom sprzedaży w niecały tydzień po premierze wczesnego dostępu.

Po Palworld na początku roku i późniejszym Helldivers 2, Manor Lords można uznać za trzeci duży tytuł 2024 roku.

READ  Windows 11: opublikowano aktualizację KB5009566
Manor Lords – zwiastun odkrywa historię średniowiecznego symulatora budowania miast

W ramach Xbox Partner Preview potwierdzono datę premiery średniowiecznego symulatora budowania miast Manor Lords na 26 kwietnia 2024 r.

Continue Reading

Tech

Stracona szansa: programista Webauthn-rs uważa, że ​​klucze to zepsute marzenie

Published

on

Stracona szansa: programista Webauthn-rs uważa, że ​​klucze to zepsute marzenie

Klucze są często chwalone jako bezpieczna i wygodna alternatywa dla haseł. William Brown, programista webauthn-RSbiblioteka Webauthna dla Rusta, traktuje teraz klucze jako jeden „Rozbity sen”.






lubić go W poście na blogu Jak już wspomniano, mówi się, że za tę sytuację odpowiedzialne są przede wszystkim firmy takie jak Apple i Google. Według Browna częściej używają alternatywnego hasła, aby połączyć użytkowników ze swoim ekosystemem, niż pracować nad przyszłością przyjazną dla użytkownika i pozbawioną haseł.

„Chrome i Safari próbują zmusić Cię do korzystania z rozwiązania hybrydowego (kabel), w którym skanujesz telefonem kod QR w celu uwierzytelnienia”.Deweloper wyjaśnił. Aby skorzystać z klucza bezpieczeństwa, użytkownicy będą musieli żmudnie klikać menu.

W większości przypadków zajmuje to więcej niż 60 sekund „Niezbyt dobre doświadczenie”. Interfejs użytkownika jest „Bardziej niż znienawidzony”. Nawet gra z hasłami Neala Agarwala zapewnia lepszą obsługę.




Krytyka Androida

Deweloper nie powiedział też dobrego słowa na temat implementacji klucza dostępu w Androidzie. Z powodu błędów w systemie operacyjnym w niektórych przypadkach system operacyjny Google nie jest w stanie wygenerować kluczy bez resetowania oprogramowania sprzętowego danego urządzenia.

„Klucze mogą być przechowywane na kliencie, ale nie na serwerze, co powoduje, że zduplikowane konta i dane uwierzytelniające nie działają lub, co gorsza, użytkownicy usuwają prawdziwe dane uwierzytelniające”.– powiedział Brown.

READ  Kreatywność śmigłowca marsjańskiego bada ścieżkę wytrwałości nad polem wydmowym „Séíta”

Nawet użytkownicy znający się na technologii często są przytłoczeni takimi problemami. „Jeśli ci użytkownicy nie będą mogli tego uzyskać, jak poradzą sobie ludzie w innych obszarach?”zapytał deweloper.

Brown zaleca menedżery haseł

Konkluzja Browna była druzgocąca. „Myślę, że w tym momencie klucze zawiodą w rękach ogółu społeczeństwa”.„Utracono możliwość anulowania haseł” – powiedział programista. „Ponieważ chcieli podbić rynki i stworzyć szum”..

W tym projekcie interesy korporacji zignorowały dobre doświadczenia użytkowników. Brown zakłada, że ​​klucze dostępu, podobnie jak programy blokujące reklamy, będą w przyszłości używane tylko przez użytkowników znających się na technologii, ale nie przez ogół społeczeństwa.

„Menedżer haseł zapewnia lepszą obsługę niż klucze.”– podsumował deweloper – i podtrzymuje ten wniosek Nie jest tam sam. „Zdobądź coś takiego jak Bitwarden lub Vaulttwarden, jeśli lubisz własny hosting. Pozwól mu tworzyć i zarządzać Twoimi hasłami”.Zalecenie Browna. Deweloper radzi tym, którzy nadal polegają na kluczach, aby przechowywali je w menedżerze haseł i nie polegali na kontrolowanych przez platformę sklepach z kluczami.

Nie oznacza to jednak końca pracy Browna nad webauthn-rs. Zapowiedział, że będzie kontynuował prace nad tym i powiązanymi projektami. „To nadal jest dla mnie ważne, nawet jeśli jestem rozczarowany kierunkiem rozwoju ekosystemu”.były jego ostatnie słowa.


Continue Reading

Trending