Connect with us

sport

Ralf Schumacher radzi Red Bullowi zwolnić Hornera

Published

on

Ralf Schumacher radzi Red Bullowi zwolnić Hornera
8:27

Ralf Schumacher: Red Bull powinien zwolnić Christiana Hornera

Zaczynamy nasz dzień od Red Bulla, ponieważ oficjalne ogłoszenie odejścia Adriana Neweya może być tylko kwestią czasu. Ekspert Ralf Schumacher postrzega to jako fatalny sygnał dla zespołu wyścigowego.

„W tej chwili trzeba powiedzieć całkiem szczerze: Red Bull upada, a Christian Horner jest za to wyłącznie odpowiedzialny, trzymając się władzy z całych sił” – mówi Schumacher. W niebo Jasne słowa.

„Myślę, że nie będzie to ostatni problem, jaki będzie miał, gdy Adrian Newey go opuści. Max Verstappen też o tym myśli, podobnie jak dr Helmut Marko, jeśli tak na to patrzeć” – przewiduje.

„Daję więc Red Bullowi jeszcze dwa lata i jeśli nadal będą trzymać się Christiana Hornera, jestem pewien, że zespół popadnie w przeciętność” – powiedział Schumacher.

Bardzo złe prognozy dla najlepszego zespołu obecnie w Formule 1!

14:41

Marco: Sprinty są dobre tylko dla organizatorów

Nawiasem mówiąc, Helmut Marko ma „dwuczęściowe spojrzenie” na format sprintu, mówi W Speedwick ujawnić. Wyjaśnia tam, że „to tylko bonus dla organizatora, że ​​fani mogą skorzystać z sesji kwalifikacyjnej w piątek i wyścigu w sobotę”.

„Tak więc te dwa dni są łatwiejsze do promowania niż klasyczny weekend. To jest strona biznesowa” – mówi Marko, który podkreśla: „Jeśli chodzi o sport, bardziej podoba mi się tradycyjny proces, ponieważ sprint zajmuje dużo czasu”. „Coś z dala od głównego wydarzenia”.

„Ponadto, ponieważ zawodnicy mają tylko jedną wolną sesję treningową, możliwe jest, że format będzie błędny, jak to miało miejsce dwa lata temu w Brazylii” – powiedział Austriak.

Jego wniosek na temat wyścigów dragsterów jest następujący: „Jako organizator tak, jako fan wyścigów nie”.


14:22

Nowy wyścig

W najbliższy weekend po raz pierwszy w Miami odbędzie się wyścig dragsterów. Miami International Autodrome będzie jedenastym torem w historii Formuły 1, na którym odbędą się wyścigi dragsterów.

W naszej serii zdjęć możesz zobaczyć, które kursy zostały już „rozpoczęte” i kto w każdym przypadku wyprzedzał:


Seria zdjęć: Wszyscy zwycięzcy wyścigów sprinterskich Formuły 1


14:04

Tego dnia 23 lata temu…

…Juan Pablo Montoya w swoim debiutanckim sezonie podczas Grand Prix Hiszpanii 2001 Kolumbijczyk zajął drugie miejsce za ewentualnym mistrzem świata Michaelem Schumacherem.

Początek kariery Montoyi w Formule 1 wygląda bardzo dziwnie: w pierwszych ośmiu wyścigach sezonu 2001 był siedmiokrotnie wyeliminowany! Jedynym wyjątkiem było wspomniane już drugie miejsce w Barcelonie.

Następnie Montoya wygrał w sumie siedem wyścigów Formuły 1, a także zajął trzecie miejsce w Mistrzostwach Świata w 2002 i 2003 roku. Możesz także przeczytać wszystko w naszej dużej bazie danych!


13:42

Promocje

Możesz dowiedzieć się, jakie aktualizacje wprowadziło w tym roku 10 zespołów Formuły 1 w szerokim przeglądzie na naszym siostrzanym portalu Motorsport.com.

Widzimy tam na przykład, że Ferrari dostarczyło nowe części tylko na dwa z pięciu wyścigów w 2024 r., a mianowicie w Melbourne i Suzuka.

Pełny przegląd znajdziesz tutaj!


13:33

Ferrari: Brak aktualizacji w Miami

„Aktualizacje pojawią się wkrótce, ale nie w Miami” – ujawnia szef zespołu Ferrari, Frederic Vasseur. Według własnego oświadczenia Scuderia potrzebuje nowych części, aby móc długoterminowo konkurować z Red Bullem.

Na przykład jeśli chodzi o następny wyścig w Miami, Carlos Sainz wyjaśnia, że ​​wszystko powinno pójść tam „lepiej” w porównaniu z ostatnim wyścigiem w Chinach. Dał jednak jasno do zrozumienia, że ​​nie będą tam tak dobrzy jak w Australii.

Sainz był w stanie tam wygrać, ale aby móc regularnie walczyć na szczycie, nadal potrzebujesz aktualizacji. Według Hiszpana „plan” polega na sprowadzeniu nowych części do Imoli, aby zbliżyć się do Red Bulla.


13:03

Profesjonalne akcenty…

…autor: Nico Hülkenberg Znajdziesz go w tej serii zdjęć. Dobra wiadomość jest taka, że ​​jego kariera jeszcze się nie skończyła!

Nowy rozdział rozpocznie dla niego współpracę z Sauberem i Audi w przyszłym roku, w wieku 37 lat.


Seria zdjęć: Nico Hulkenberg: Kamienie milowe w karierze


12:52

Seidl: Dlatego Nico Hulkenberg przyjedzie w 2025 roku

Sauber dołączy do zespołu fabrycznego Audi dopiero w 2026 roku. Jednak Nico Hulkenberg będzie jeździł dla Saubera od przyszłego roku. Dyrektor generalny Andreas Seidl wyjaśnia, dlaczego Niemiec podpisał kontrakt „tak wcześnie”. Odwracać Silnik samochodu i sport wytłumaczyć.

„To logiczne, że nasz przyszły zespół kierowców z fabrycznego zespołu Audi pojawi się w samochodach już w 2025 roku, aby od początku towarzyszyć projektowi. Kierowcy mogą nam również pomóc w motywowaniu zespołu i kierunku rozwoju” – mówi Seidl.

Pochwalił: „Dlatego Nico jest uważany za najlepszy wybór. Nie ma wątpliwości, że jest szybki. Dzięki swojemu doświadczeniu, pracy zespołowej i doskonałemu zrozumieniu technicznemu zapewnia to, czego potrzebujemy”.

Oznacza to również: Drugi kierowca na rok 2025, który nie został jeszcze ustalony, prawdopodobnie otrzyma tylko roczny kontrakt.


12:30 po południu

Jakie są implikacje nowego systemu punktowego?

Jeszcze przed przerwą rozmawialiśmy o tym, że w przyszłości w Formule 1 może pojawić się nowy system punktowania. Propozycja: Zamiast jak dotychczas dziesięciu kierowców, punkty powinny zostać przyznane dwunastu najlepszym kierowcom.

Zmiana nie będzie miała wpływu na przód, ponieważ w siedmiu czołowych punktach nic się nie zmieni. Jednakże zostaną podane pozycje za dodatkowymi ladami.

Najszybszy punkt okrążenia również powinien pozostać, ale wówczas dotyczy również 12. miejsca.

Tutaj możesz dowiedzieć się, jakie to mogło mieć skutki (także w przeszłości)!


12:06

Puchar Świata dla środka pola

Wracając do taśmy, a że przed przerwą rozmawialiśmy tylko o zespołach pomocy, to chciałbym na szybko polecić Wam tę serię obrazków. To pokazuje, jak ekscytujący będzie Puchar Świata Fantasy, w którym weźmie udział tylko pięć najgorszych drużyn!


Seria zdjęć: Pomocnik Mistrzostw Świata Formuły 1: Rok 2024 będzie bardzo ciekawy bez pięciu najlepszych drużyn…


10:31

Dlaczego Mekies za nowy system punktowy

W Formule 1 wciąż toczy się dyskusja na temat nie tylko przyznawania punktów pierwszej dziesiątce w przyszłości. Szef zespołu Racing Bulls Laurent Mekies powiedział nam, że zdecydowanie popiera te plany.

Jego wyjaśnienie: „Nie ma przedstawicieli [in der Formel 1] więcej. „W Formule 1 i Red Bull Racing jest sześciu producentów, co oznacza około siedmiu czołowych zespołów”.

W przypadku mniejszego zespołu „bardzo trudno jest wytłumaczyć światu zewnętrznemu, naszym partnerom i fanom, że walczymy o 11. miejsce, które nie przynosi żadnych punktów” – powiedział Mikis.

W przypadku zespołów ścigających się z tyłu sytuacja jest taka, że ​​„teoretycznie przez większą część wyścigu walczy się o zero punktów, a my nie uważamy, że to słuszne, bo to świetna walka” – podkreślił.

Dlatego w przyszłości powinny znajdować się miejsca poza pierwszą dziesiątką.


10:09

Jakie sterowniki zostały już potwierdzone na rok 2025…

…można się tego dowiedzieć z tej serii zdjęć:


Seria zdjęć: Kierowcy Formuły 1 w 2025 roku


10:00

Kto w ogóle chce jechać do Red Bulla?

Naturalnym jest założenie, że każdy kierowca Formuły 1 chce jechać najszybszym samochodem. Obecnie jest to Red Bull, jednak wielu ekspertów uważa, że ​​niektórzy kierowcy nie chcą obecnie jechać do Milton Keynes.

Powodem tego jest wewnętrzna wyższość Maxa Verstappena. Mówi na przykład Ralf Schumacher W niebo O Carlosie Sainzu: „Jeśli Max Verstappen nie odejdzie, nie sądzę, że Red Bull jest dla niego interesujący”.

Bardzo podobnie widzi sytuację Lando Norrisa, inny były pilot Jolyon Palmer. w tym Kolumna dla F1.com Pisze, że przejście z McLarena do Red Bulla może w tej chwili nie być zbyt mądre.

Palmer powiedział: „Chociaż miejsce w Red Bullu będzie kuszące, sposób, w jaki Verstappen zniszczył Pierre’a Gasly’ego, Alexa Albona i Sergio Pereza, sprawi, że każdy zastanowi się dwa razy, zanim dołączy do zespołu, któremu tak bardzo zależy na „zbieraniu kierowców” supergwiazdy.

Co oznacza: dopóki Verstappen będzie w pobliżu, Red Bull prawdopodobnie nie będzie atrakcyjnym miejscem pracy dla wielu szybkich kierowców. Ale poczekajmy i zobaczmy jak długo to będzie trwało…


9:37

Miami to kraj Verstappena

Swoją drogą Carlos Sainz był już na podium w Miami. W 2022 roku w premierze wyścigu zajął trzecie miejsce za kolegą z drużyny Charlesem Leclercem i Maxem Verstappenem.

Jak dotąd nie udało się pokonać Holendra na torze Miami International Circuit. Kierowca Red Bulla wygrał dwie poprzednie edycje GP Miami.

Ustanowił także najszybsze okrążenie w latach 2022 i 2023. Ale: Verstappen nigdy nie był tam pole position! W 2022 roku Leclerc ustanowił najszybszy czas w kwalifikacjach w zeszłym roku, jadąc Sergio Perezem.

Możesz także przeczytać wszystko w naszej dużej bazie danych!

Charles Leclerc Max Verstappen Carlos Sainz Ferrari Ferrari F1 Red Bull Red Bull F1 ~ Charles Leclerc (Ferrari), Max Verstappen (Red Bull) i Carlos Sainz (Ferrari) ~


9:20

Sainz na podium

Mała notka na marginesie weekendu: Formuła 1 się nie odbyła, ale MotoGP tak. I tam, i tak skończyliśmy, na podium stanął Carlos Sainz! Ale oczywiście nie jako kierowca.

On i jego ojciec byli w stanie przekazać trofeum zwycięskiemu projektantowi podczas Grand Prix Hiszpanii. Zobaczymy, czy w niedzielę ponownie zobaczymy Sainza na podium – wtedy w aktywnej roli.


9:03

Samochody mistrzów świata..

…autor: Adrian Newey Wszystkie je znajdziesz w tej serii zdjęć. Byłoby szalonym pomysłem, gdyby po Williamsie, McLarenie i Red Bullu mógł zaprojektować samochód mistrzostw świata dla Ferrari!


Seria zdjęć: Samochody mistrza świata Adriana Neweya


8:49

Danner: Odejście Neweya byłoby katastrofą

Christian Danner również widzi rzeczy bardzo podobnie do Ralfa Schumachera. w spotkanie z sport.de „Zakładając, że Newey faktycznie odejdzie, automatycznie doprowadzi to do katastrofalnej sytuacji dla Red Bulla” – wyjaśnia ekspert.

Danner jest też pewien, że Newey był „gwarancją sukcesu przez całe lata World Series” i „jest niezastąpiony”. Ekspert może sobie także wyobrazić, że odejście Neweya może skutkować kolejnymi pożegnaniami.

Tutaj także zgadza się z Schumacherem. Danner powiedział, że odejście Neweya będzie „początkiem końca historii sukcesów Red Bull Racing”.

READ  Czy istnieje ryzyko odwołania igrzysk olimpijskich? Relacja kobiet z Niemiec i Islandii na żywo w SPORT1
Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

sport

EM 2024: Philipp Lahm krytykuje Deutsche Bahn: „To denerwujące dla fanów” | Sporty

Published

on

EM 2024: Philipp Lahm krytykuje Deutsche Bahn: „To denerwujące dla fanów” |  Sporty

Auch der Fußball bleibt von den Problemen der Deutschen Bahn nicht verschont.

Während der ersten beiden EM-Wochen hatte internationale Journalisten und Funktionäre immer wieder über Verspätungen und die ein oder andere Reise-Erschwernis geklagt.

Turnierdirektor Philipp Lahm (40) durfte seinen ganz persönlichen Bahn-Moment bereits am vergangenen Freitag erleben. Er reiste per Zug nach Düsseldorf zum Spiel zwischen der Ukraine und der Slowakei (2:1), schaffte es aber nicht rechtzeitig zum Anpfiff ins Stadion.

Am Montag sprach der Weltmeister von 2014 in Leipzig über die Lage der Bahn-Nation. Und äußerte dabei Kritik.

Lahm: „Ich glaube, wir haben es versäumt, insgesamt als Deutschland in den letzten Jahrzehnten ein bisschen daran zu arbeiten an der Infrastruktur.“

Und weiter: [–>„Wir stehen im Austausch mit der Deutschen Bahn, sie werden alles weiterhin tun, dass die Menschen von A nach B wirklich pünktlich kommen. Aber das ist kein Problem, was jetzt auftritt, während des Turniers. Da hätte man weit vorher schon dran arbeiten müssen.“

Das ist schon ihr 2. FußallerModeratorin liebt diesen EM-Star

Quelle: BILD

Auch Holland-Trainer Ronald Koeman (61) regte sich über die Reise-Verbindungen auf. Für die Partie gegen Österreich (Dienstag, 18 Uhr) fährt die „Elftal“ im Zug nach Berlin. Die Rückreise muss nach Abpfiff aber per Bus erfolgen, da keine Züge mehr nach Wolfsburg zurückfahren.

Koeman dazu:[–> „Wir kommen nach dem Spiel nicht zurück, weil es keinen Zug mehr gibt, der uns nach Wolfsburg fährt. Deutschland wirbt damit, eine nachhaltige Europameisterschaft auszurichten. Aber sie schaffen es nicht.“

Besonders deutlich hatte sich Sebastian Stafford-Bloor, ein Reporter des England-Portals „The Athletic“, über die Bahn echauffiert.

Die Überschrift seiner Beschwerde-Schrift lautete: „Euro 2024 und deutsche Effizienz – vergessen Sie alles, was Sie zu wissen glaubten“. Gefolgt von einem Verriss der Verkehrs-Infrastruktur.

Beim Pressetermin in Leipzig hob Lahm dagegen aber auch hervor, dass er lediglich einmal Opfer des Bahn-Problems geworden sei.

Der einstige Weltklasse-Verteidiger: „Insgesamt, ich bin jetzt zehn Tage mit der Bahn unterwegs, bin ich zu den meisten Dingen sehr, sehr pünktlich gekommen. Ich hatte natürlich eine Verspätung, die sicherlich ärgerlich ist und vor allem für Fans, die lange Reisen auf sich nehmen, die Geld, viel Geld dafür ausgeben.“

Klar ist: Einen öffentlichen Image-Gewinn kann die eh schon stark in die Kritik geratene Bahn durch die EM-Probleme sicherlich nicht einheimsen …

READ  BVB: Mats Hummels - Obawy o kolana! Tajne śledztwo w Monachium - liga niemiecka الدوري
Continue Reading

sport

Nowy Odonkor! Zawodnik DFB zostaje wsunięty do podstawowego składu

Published

on

Nowy Odonkor!  Zawodnik DFB zostaje wsunięty do podstawowego składu

Reprezentacja Niemiec jako zwycięzca grupy kwalifikuje się do 1/8 finału Mistrzostw Europy na własnym terenie. Wyrównanie w ostatniej minucie meczu ze Szwajcarią sprawiło, że fani marzą o Letniej Bajce 2.0 – zwłaszcza ze względu na zmiennika, który przywołuje wspomnienia z 2006 roku.

Komentarz telewizyjny prawdopodobnie wciąż słyszalny jest w uszach jednego lub dwóch fanów: „Teraz może znowu… Odonkor… A teraz on tu jest. Olivier Neuville”. Niemcy objęły prowadzenie w doliczonym czasie gry przeciwko Polsce w Pucharze Świata 2006 na własnym boisku – podstawa pełnej emocji letniej bajki. Obaj kluczowi gracze wstąpili wówczas na ławki rezerwowych.

{ „placeholderType”: „MREC” }

Podobnie jak w niedzielny wieczór we Frankfurcie David Raum i Niklas Volkrug zapewnili Niemcom zwycięstwo grupowe dzięki bramce w ostatniej minucie.

Niemiecka gwiazda Raum właśnie to robi, podobnie jak Odonkor

Raum kozłował lewym skrzydłem, spoglądał na środek, krótko opóźniał grę i celnie dośrodkował do strzelca, który znalazł się na bramce – co było punktem kulminacyjnym emocjonującego wieczoru.

„Miałem osiem lat i byłem w ogrodzie znajomych lub na naszym podwórku. „To był mój pierwszy duży turniej” – Raum wspominał moment Odonkora 18 lat temu.

{ „placeholderType”: „MREC” }

„Wiem tylko, że ciągle to ćwiczę. Że to jedna z moich mocnych stron. […] I to jest po prostu mój sposób, stawiam to przede mną, wiem, że jest pełne, stawiam ostro i tak jak ćwiczyliśmy na treningu, on to odkłada. […]

David Odonkor: W ten sposób został bohaterem letniej bajki na Pucharze Świata 2006

Napastnik Federacji Niemieckiej Volkrug chwali „broń” Rauma: „Niesamowity krzyż”

Miejsce na wypełnienie miotacza, główki i bramki! To nie jest pełna wiadomość. Ponieważ na treningu w Herzogenaurach było wiele dokładnie tego procesu, jak Raum ujawnił po meczu: „Na końcu każdej sesji treningowej jest runda dośrodkowań, podczas której wszyscy są zadowoleni z moich dośrodkowań. On zawsze gra piłką mnie celowo. […] Ciężka praca po prostu się opłaca.”

READ  Formuła 1 Węgry: Alpine traci obu kierowców na okrążeniu 1 | Sporty

Konwerter krzyżowy, Niklas Volkrug, również pochwalił swojego dostawcę: „To, co oczywiście jest również ważne w turnieju, to to, że David może ponownie zmienić broń. David ma po prostu niesamowity krzyż – zbawienie dla niemieckiej drużyny.

Zawodowiec z Lipska Raum ogłasza ambitną wyjściową jedenastkę Bundesligi

Zespół DFB przez długi czas miał trudności ze znalezieniem skutecznych rozwiązań przeciwko agresywnej szwajcarskiej drużynie. Poprzez swój styl gry Raum ogłasza swoje ambicje w wyjściowym składzie. Właśnie dlatego, że Maximilian Mittelstadt (Sport1-Ocena: 5) Nieprzekonujące.

{ „placeholderType”: „MREC” }

„Każdy, kto twierdzi, że nie chce zaczynać od początku, może zostać odesłany do domu. Oczywiście, że zawsze chcesz grać, myślę, że ostatecznie ważne jest, aby ostatecznie utrudnić trenerowi grę wszyscy znają naszą rolę” – powiedział Leipziger.

Raum, niemiecki piłkarz, pracował w magazynie Adidasa

Przestrzeń jest transmitowana od ucha do ucha. „Jesteśmy bardzo szczęśliwi. Miałem swój pierwszy moment w turnieju i mogłem spełnić swoją rolę, kiedy wszedłem na boisko, i właśnie to chciałem zrobić dlaczego jestem dzisiaj szczęśliwy” – powiedziała bezinteresownie 26-latka.

EM 2024: Przegląd wszystkich koszulek EM

Jedno jest pewne: Raum czuje się w drużynie narodowej jak u siebie i wyróżnia się dobrym humorem. Być może także dlatego, że rodak z Norymbergi ma tę zaletę, że gra na własnym boisku w Herzogenaurach, na obozie drużyny Niemieckiego Związku Piłki Nożnej. Ponieważ podczas swojego pobytu w Fürth U19 pracował dla Adidasa. „Pracowałem w magazynie. […] Wędrowałem tam z mrówką. „To był fajny czas” – wspomina Raum. Sport1.

Teraz powrócił tu zawodowo – jako zawodowy piłkarz Niemieckiego Związku Piłki Nożnej.

Raum wbiega do wyjściowego składu: „Nie obchodzi mnie to…”

Te cechy nie umknęły uwadze sztabu szkoleniowego. Podobno jeszcze przed meczem asystent trenera Sandro Wagner ostrzegał obrońcę, że może zostać wykorzystany. Raum odpowiedział sucho: „Sandro, nie obchodzi mnie, skąd pochodzisz, kiedy wchodzę, chcę być na boisku”. „Nowy Odonkor” David prawdopodobnie miał jedno związane z kosmosem życzenie, ale i tak je spełnił: „Mam nadzieję, że będziemy pamiętać także o moim krzyżu dla niego (Fülkrug; przyp. red.)”.

READ  BVB: Zainteresowanie Konstantinos Mavropanos od VfB Stuttgart
Continue Reading

sport

AD 2024: Węgierska Varga jest stabilna po gwałtownej kolizji

Published

on

AD 2024: Węgierska Varga jest stabilna po gwałtownej kolizji

Stan na: 24 czerwca 2024 o 16:13

Reprezentant Węgier Barnabas Varga brał udział w brutalnej kolizji ze szkockim bramkarzem Angusem Gunnem podczas meczu fazy grupowej Mistrzostw Europy w Stuttgarcie (1:0). „Kilka złamań kości twarzy i wstrząśnienie mózgu.” Cierpiał i wymagał operacji.

Następnie pozostanie w szpitalu przez kolejne dwa dni, jak powiedziano na konferencji prasowej w poniedziałkowe popołudnie w siedzibie zespołu EM w Weiler-Simmerberg. Jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem, Varga może zostać zwolniony już w środę.

W 68. minucie Varga brutalnie zderzył się ze szkockim bramkarzem Angusem Gunnem, a węgierski napastnik leżał w polu karnym i przez kilka minut był traktowany z podniesionym ubraniem jako zasłoną prywatności. Federacja Węgierska dała już zielone światło tej nocy. Stowarzyszenie potwierdza także, że w wyniku zderzenia Varga stracił przytomność. Odzyskał przytomność, gdy umieszczono go w karetce, która zabrała go do kliniki w Stuttgarcie.

Szoboszlai krytykuje tę operację

Zawodowy zawodnik Liverpoolu Dominik Szoboszlai powiedział po meczu: „Lepiej o tym nie mówić. Byłem jednym z pierwszych, którzy tam dotarli. Sam byłem zszokowany. Próbowałem go przełożyć na bok, co właściwie jest najlepszą rzeczą, jaką można zrobić w takiej sytuacji”. Nie mógł prawidłowo oddychać.„Były zawodnik Bundesligi z RB Lipsk nosił koszulkę swojego kolegi z drużyny z numerem 19.

Szoboszlai skrytykował to, co wydarzyło się bezpośrednio po tej scenie. Jego zdaniem dotarcie ratowników na boisko i udzielenie pomocy Vardze trwało zbyt długo. „Nie mam pojęcia, jaki jest protokół dotyczący uniemożliwiania ludziom wejścia na stadion, gdy potrzebujemy pomocy. (…) Musimy coś w tym zmienić. Musimy to zrobić znacznie szybciej”.Powiedział do mikrofonu programu sportowego.

Unia Europejska widzi procesy profesjonalne

UEFA broniła się w poniedziałek przed tymi i podobnymi zarzutami: „Koordynacja działań całego personelu medycznego na miejscu była profesjonalna, a wszystko odbyło się zgodnie z ustalonymi procedurami medycznymi”.Stowarzyszenie ogłosiło to w poniedziałek. „Nie było żadnych opóźnień w leczeniu i opiece nad zawodnikiem”.

Lekarz zespołu interweniował w ciągu 15 sekund od wypadku. „Natychmiast potem drugi lekarz przeprowadził wstępną ocenę, aby zapewnić odpowiednie leczenie zgodnie ze standardowymi procedurami medycznymi”.– głosi oświadczenie UEFA. „Zespół ratunkowy należycie czekał na uboczu i przybył z noszami po tym, jak ratownicy medyczni poprosili go o przeniesienie zawodnika”.

Członkowie drużyny myślą o Vardze

Varga strzelił jedynego gola Węgier w Mistrzostwach Europy w przegranym 3:1 meczu ze Szwajcarią. Po ostatnim gwizdku jego koszulka z numerem 19 zajęła centralne miejsce podczas uroczystości. Nawet po meczu wielu węgierskich zawodników myślało o kontuzjowanym koledze z drużyny. „Wracaj do zdrowia, bracie!!!”Obrońca Freiburga Atilla Szalai napisał na Instagramie w poniedziałkowy wieczór. Willi Orban z RB Lipsk napisał na tej samej platformie obok zdjęcia uradowanych Węgrów: „Do końca! Dla naszego dzisiejszego zawodnika: @varga.barnabas_!”

Inni gracze narodowi, jak bramkarz Lipska Petr Gulacsi czy Marton Dardai z Herthy Berlin, również opublikowali w sieciach społecznościowych zdjęcia Vargi lub scenę po ostatnim gwizdku, w której najlepszy strzelec zwycięskiej drużyny Kevin Csoboth trzyma przed kamerą koszulkę swojego kolegi napastnika. . W internecie zamieścili także piłkarze innych drużyn. Na przykład doświadczony Francuz Antoine Griezmann napisał słowo „Varga” na platformie „X” i umieścił obok niego uśmiechnięte serce.

READ  Formuła 1 Węgry: Alpine traci obu kierowców na okrążeniu 1 | Sporty

Continue Reading

Trending