Tech
Gran Turismo 7: Brand Central, tryb wieloosobowy, pogoda i tuning
Gran Turismo 7 zostało ujawnione wczoraj wieczorem jako część nowej części serii State of Play. Jeśli przegapiłeś pokaz: Poniżej tych linii znajduje się nagranie. Udało mi się też przeglądać naszą stronę przez kilka godzin Zapowiedź Gran Turismo 7 otwory.
Ponadto twórca serii, Kazunori Yamauchi, szeroko omówił najnowszą część serii gier wyścigowych. Według niego „Gran Turismo 7” został zaprojektowany w taki sposób, aby nawet ci, którzy nie mieli kontaktu z kulturą samochodową, mogli doświadczyć „bogatego, głębokiego świata samochodów”.
Oprócz pojazdów i torów „Gran Turismo 7” zawiera kilka obszarów, w których można się zrelaksować. zacząć w Mapa świata. To menu, które daje dostęp do różnych funkcji Gran Turismo 7. „Naszą inspiracją było stworzenie Heaven, wakacyjnego miejsca, które celebruje kulturę motoryzacyjną” – mówi Yamauchi.
Na początku kampanii kupujesz mały samochód z dostępnym saldem i bierzesz z nim udział w wyścigach. Kiedy osiągniesz najwyższe pozycje, zarabiasz więcej kredytów, które możesz wykorzystać do tuningu samochodu lub ostatecznie do zakupu wysokiej jakości samochodu.
Ale Gran Turismo 7 ma więcej do zaoferowania, w tym to Wielka kawiarnia turystyczna. Jest to centrum nowej mapy gry wyścigowej. W kawiarni gracze otrzymują menu autokompilacji. Możesz uzupełnić każdą listę, wygrywając wyścigi i mistrzostwa podczas zwiedzania kurortu.
„Czasami ludzie, którzy zbudowali te samochody, pojawiają się, aby osobiście porozmawiać o projekcie. Wypełniając listy różnych kolekcji samochodów w kawiarni, gracze w naturalny sposób uzyskają kontakt z historią samochodów i kulturą za nimi”. obiecał producent gry.
Centrum marki Turn to centrum handlowe, w którym można kupić nowe samochody. Od 2001 roku dostępnych jest około 300 modeli samochodów. Według Polyphony Digital zgromadzili się tam producenci samochodów z całego świata.
Jeśli nie masz pieniędzy na zakup nowego samochodu, możesz spróbować szczęścia Dealer samochodów używanych próbować. Znajdziesz tam pojazdy w korzystniejszych warunkach. „Jednak niektóre bardzo popularne samochody używane mogą być sprzedawane po wyższej cenie niż wtedy, gdy pojawiły się na rynku. Należą do nich japońskie samochody sportowe z lat 90., które są bardzo popularne na całym świecie”, mówi Yamauchi. Gama pojazdów jest codziennie aktualizowana i nieznacznie się zmienia.
Nawet starsze pojazdy można znaleźć w Muzeum, gdzie można poznać historię każdej marki. Na przykład Muzeum Porsche zaczyna się wraz z narodzinami D. Ferdinand Porsche, który założył własne biuro projektowe. W salonie są również kultowe i legendarne samochody Legendarna Agencja Samochodowa Można ich znaleźć specjalizujących się w słynnych pojazdach.
Wyścigi są tak samo ważne jak same pojazdy. Na Tor światowy Daje dostęp do różnych torów, w tym 34 lokacji wspomnianych na początku i ponad 90 układów, które zostaną rozszerzone wraz z aktualizacjami. Należą do nich prawdziwe i fikcyjne utwory, które powracają w zremasterowanej wersji, w tym Trial Mountain, Deep Forest i High Speed Ring.
Na każdym torze odbywają się różne wyścigi i mistrzostwa. Aktywność Track Experience została zaprojektowana, aby pomóc Ci zapoznać się z tymi trasami. W trybie wyścigów niestandardowych możesz wpływać na warunki pogodowe i pojazdy AI, aby tworzyć własne wyścigi. Wróciły też testy licencyjne.
w Zadanie Według producenta znajdziesz tu „wyjątkowe imprezy, które wykraczają poza tradycyjne wyścigi i próby czasowe”. Na przykład jest wyścig drag, w którym musisz dostroić samochód, aby uzyskać więcej mocy i zachować ostrożność podczas używania pedału przyspieszenia. Istnieją również doświadczenia związane z driftem, w których gracze rywalizują ze sobą za pomocą własnych technik driftowych.
Tryb wieloosobowy, ray tracing i pogoda
W „Gran Turismo 7” wiele czeka Możliwości gry wieloosobowej na ciebie. Po pierwsze, jest odtwarzacz na podzielonym ekranie, z którego możesz korzystać z rodziną i przyjaciółmi. Istnieją również salony i przestrzenie konferencyjne na spotkania online. Wreszcie w trybie sportowym możesz rywalizować z graczami z całego świata w wyścigach.
To ma ogromne znaczenie Symulacja czasu i pogody Jeden. Kolor nieba i kształt chmur, które widzisz na co dzień, zależą od energii słońca i samej ziemi oraz stanu otaczającej atmosfery. W „Gran Turismo 7” symulowany jest ten proces tworzenia się chmur – na podstawie danych meteorologicznych, temperatur, wilgotności powietrza i ciśnienia powietrza, które są specyficzne dla każdego regionu.
Oznacza to, że niebo w Japonii zmieni się jak w Japonii. Niebo zmieni się w Kalifornii, tak jak w Kalifornii.
Gwiaździste niebo, które można zobaczyć w określonych miejscach o określonych porach, jest również rysowane za pomocą symulacji. Pod uwagę brane są nie tylko gwiazdy, ale nawet planety. „Księżyc wschodzi i zachodzi wraz ze wschodem i zachodem słońca. Kolor gwiazd zmienia się w zależności od tego, czy pogoda jest pogodna, czy mglista.
Zmiany czasu i symulacje pogodowe wpływają na temperaturę powietrza i powierzchni, a zatem mają wpływ na przyczepność opon, osiągi silnika i aktualną udarność. Stawy powstają w miejscach na nie narażonych. Kiedy deszcz ustaje, powierzchnia zaczyna wysychać w miejscach, które wysychają jako pierwsze. Obszary z kałużami pozostają wilgotne najdłużej.
Zmiany pogody nie sprawiają, że jesteś nieprzygotowany. Jako gracz możesz spojrzeć na radar pogodowy i przewidzieć do pewnego stopnia nadchodzącą pogodę. Wyścig może o tym zadecydować. Ponieważ na ogromnym torze, takim jak Nürburgring, na jednej części toru może padać deszcz, podczas gdy na innej jest słonecznie.
ten Edytor karoserii Dekoracja i lakierowanie samochodów zostały również opracowane zgodnie z Polyphony Digital. Pozwala to na umieszczanie naklejek w miejscach, które wcześniej nie były możliwe. Zwiększono również liczbę naklejek.
Inne funkcje „Gran Turismo 7” to tryb odtwarzania i „odtwarzanie muzyki”. Dzięki tej ostatniej funkcji kamery są dynamicznie ustawiane na muzykę podczas odtwarzania. „Gran Turismo 7” korzysta również z obsługi 3D na PS5, dzięki czemu dźwięki można lepiej dostosować.
także Scapes-Modus plony. Według twórcy oferuje „nowy świat fotografii i jest trybem, w którym możesz podróżować po świecie swoim ulubionym samochodem”. Aby uzyskać wrażenia, możesz wybierać spośród 2500 lokalizacji na całym świecie i robić „najnowsze zdjęcia HDR”. Jest to również możliwe w kontekście wyścigów Futomodus Być używana.
Oczekuje się, że Gran Turismo 7 zostanie wydane 4 marca 2022 roku na PS4 i PS5.
Więcej wiadomości na temat Wielkie zwiedzanie 7.
Omów tę wiadomość na PlayStation Forum
Zazwyczaj linki do Amazon, Media Markt, Saturn i niektórych innych sprzedawców są linkami partnerskimi. Jeśli dokonasz zakupu, otrzymamy niewielką prowizję, którą możemy wykorzystać do sfinansowania darmowej witryny. Nie masz wad.
„Ewangelista mediów społecznościowych. Baconaholic. Oddany czytelnik. Badacz Twittera. Zapalony pionier w dziedzinie kawy”.
Tech
„Największy cud” – NASA ponownie łączy się z legendarną sondą kosmiczną „Voyager 1”.
Naciska
Po miesiącach ciszy radiowej NASA odzyskała kontakt z sondą kosmiczną Voyager 1, ale problem nie został jeszcze całkowicie rozwiązany.
PASADENA – Sonda Voyager 1 jest rekordzistą jako najdalszy obiekt stworzony przez człowieka od Ziemi. Od kilku lat znajduje się w przestrzeni międzygwiezdnej, poza naszym zasięgiem Układ SłonecznyWysłał na Ziemię cenne dane naukowe do 14 listopada 2023 r. Jednak od tego dnia amerykańska agencja kosmiczna NASA Nie otrzymujesz już zrozumiałych danych z Voyagera 1.. Niepokojące jest to, że sonda kosmiczna jest ważnym narzędziem naukowym tylko dlatego, że znajduje się daleko od Ziemi.
Voyager 1 przez pięć miesięcy wysyłał niezrozumiałe sygnały
Od nieco ponad pięciu miesięcy problemy Voyagera 1 nękają zespół z Jet Propulsion Laboratory (JPL) NASA. Być może jednak obawy te teraz zniknęły. 20 kwietnia 2024 roku Voyager 1 po raz pierwszy wysłał sygnał z powrotem na Ziemię, który został zrozumiały dla zespołu Voyagera. Według NASA Po raz pierwszy od pięciu miesięcy udało się zweryfikować stan i stan statku kosmicznego.
Podróżnik 1 |
5 września 1977 |
24,3 miliarda kilometrów |
22 godziny i 33 minuty |
4 z 10 |
Jej identyczna siostrzana sonda, Voyager 2, została wystrzelona około dwa tygodnie temu |
Źródło: NASA |
Sonda kosmiczna Voyager 1 NASA wysyła wyraźny sygnał z powrotem na Ziemię
Jednak kilka miesięcy przed nadejściem tej pozytywnej wiadomości zespół desperacko próbował nakłonić Voyagera 1 do ponownego mówienia. Wyzwanie: Sonda kosmiczna jest zbyt daleko, aby ją odwiedzić i naprawić – w końcu między Ziemią a sondą wystrzeloną w 1977 r. jest obecnie ponad 24 miliardy kilometrów. Ma to również wpływ na próby naprawy: sygnał zabiera podróż między Ziemią a sondą kosmiczną zajmuje około 22 godzin i 33 minut, a podróż powrotna trwa tyle samo czasu.
Zespół Voyagera musiał czekać około dwóch dni po każdej zmianie, aby wysłać statek kosmiczny w przestrzeń kosmiczną. Dopiero wtedy będzie można stwierdzić, czy zmiany się powiodły. 20 kwietnia w końcu nadszedł ten moment: zespołowi udało się zidentyfikować problem na Voyagerze 1 i znaleźć rozwiązanie. Według NASA przyczyną problemu był podsystem danych lotu (FDS), jeden z trzech komputerów znajdujących się na pokładzie statku kosmicznego.
Na pokładzie „Voyagera 1” znajduje się uszkodzony chip
Departament Obrony i Bezpieczeństwa jest odpowiedzialny za uzupełnianie danych naukowych i sytuacyjnych przed wysłaniem ich na Ziemię. Jednak część oprogramowania FDS była przechowywana na chipie, który okazał się wadliwy. To sprawia, że przesyłane dane są nieczytelne. Ponieważ nie da się łatwo wymienić wadliwego chipa w kosmosie, zespół musiał wykazać się kreatywnością. Rozwiązanie: Kod programu, którego dotyczy problem, musi zostać zapisany w innym miejscu pamięci FDS.
18 kwietnia po raz pierwszy do Voyagera 1 wysłano polecenie przechowywania kodu pakującego dane systemowe statku kosmicznego w innym miejscu. Odpowiedź statku kosmicznego z 20 kwietnia pokazała, że próba zakończyła się sukcesem, a Voyager 1 wysłał czytelną aktualizację statusu. Pozostałe części oprogramowania, którego dotyczy problem, zostaną przeniesione w ten sposób w ciągu najbliższych kilku tygodni. Voyager 1 wyśle następnie czytelne dane naukowe z powrotem na Ziemię. Wielu badaczy już na to czeka.
Voyager 1 to legendarna sonda kosmiczna NASA
Sonda kosmiczna Voyager 1 należąca do NASA jest legendarna w zakresie podróży kosmicznych: odwiedziła kilka planet w drodze na krańce Układu Słonecznego i zapewniła badaniom mnóstwo danych. Między innymi wykonała także słynne zdjęcie „bladoniebieskiej kropki”, które ukazuje Ziemię jako małą bladoniebieską kropkę w bezkresie kosmosu.
Susan Dodd, szefowa projektu Voyager, wyraziła w lutym ostrożny optymizm: „Byłoby największym cudem, gdybyśmy go odzyskali. Jesteśmy dalecy od poddania się. Wygląda na to, że „największy cud” dzieje się właśnie teraz. (niezapłacony rachunek)
„Ewangelista mediów społecznościowych. Baconaholic. Oddany czytelnik. Badacz Twittera. Zapalony pionier w dziedzinie kawy”.
Tech
„Największy cud” – NASA ponownie łączy się z legendarną sondą kosmiczną „Voyager 1”.
Naciska
Po miesiącach ciszy radiowej NASA odzyskała kontakt z sondą kosmiczną Voyager 1, ale problem nie został jeszcze całkowicie rozwiązany.
PASADENA – Sonda Voyager 1 jest rekordzistą jako najdalszy obiekt stworzony przez człowieka od Ziemi. Od kilku lat znajduje się w przestrzeni międzygwiezdnej, poza naszym zasięgiem Układ SłonecznyWysłał na Ziemię cenne dane naukowe do 14 listopada 2023 r. Jednak od tego dnia amerykańska agencja kosmiczna NASA Nie otrzymujesz już zrozumiałych danych z Voyagera 1.. Niepokojące jest to, że sonda kosmiczna jest ważnym narzędziem naukowym tylko dlatego, że znajduje się daleko od Ziemi.
Voyager 1 przez pięć miesięcy wysyłał niezrozumiałe sygnały
Od nieco ponad pięciu miesięcy problemy Voyagera 1 nękają zespół z Jet Propulsion Laboratory (JPL) NASA. Być może jednak obawy te teraz zniknęły. 20 kwietnia 2024 roku Voyager 1 po raz pierwszy wysłał sygnał z powrotem na Ziemię, który został zrozumiały dla zespołu Voyagera. Według NASA Po raz pierwszy od pięciu miesięcy udało się zweryfikować stan i stan statku kosmicznego.
Podróżnik 1 |
5 września 1977 |
24,3 miliarda kilometrów |
22 godziny i 33 minuty |
4 z 10 |
Jej identyczna siostrzana sonda, Voyager 2, została wystrzelona około dwa tygodnie temu |
Źródło: NASA |
Sonda kosmiczna Voyager 1 NASA wysyła wyraźny sygnał z powrotem na Ziemię
Jednak kilka miesięcy przed nadejściem tej pozytywnej wiadomości zespół desperacko próbował nakłonić Voyagera 1 do ponownego mówienia. Wyzwanie: Sonda kosmiczna jest zbyt daleko, aby ją odwiedzić i naprawić – w końcu między Ziemią a sondą wystrzeloną w 1977 r. jest obecnie ponad 24 miliardy kilometrów. Ma to również wpływ na próby naprawy: sygnał zabiera podróż między Ziemią a sondą kosmiczną zajmuje około 22 godzin i 33 minut, a podróż powrotna trwa tyle samo czasu.
Zespół Voyagera musiał czekać około dwóch dni po każdej zmianie, aby wysłać statek kosmiczny w przestrzeń kosmiczną. Dopiero wtedy będzie można stwierdzić, czy zmiany się powiodły. 20 kwietnia w końcu nadszedł ten moment: zespołowi udało się zidentyfikować problem na Voyagerze 1 i znaleźć rozwiązanie. Według NASA przyczyną problemu był podsystem danych lotu (FDS), jeden z trzech komputerów znajdujących się na pokładzie statku kosmicznego.
Na pokładzie „Voyagera 1” znajduje się uszkodzony chip
Departament Obrony i Bezpieczeństwa jest odpowiedzialny za uzupełnianie danych naukowych i sytuacyjnych przed wysłaniem ich na Ziemię. Jednak część oprogramowania FDS była przechowywana na chipie, który okazał się wadliwy. To sprawia, że przesyłane dane są nieczytelne. Ponieważ nie da się łatwo wymienić wadliwego chipa w kosmosie, zespół musiał wykazać się kreatywnością. Rozwiązanie: Kod programu, którego dotyczy problem, musi zostać zapisany w innym miejscu pamięci FDS.
18 kwietnia po raz pierwszy do Voyagera 1 wysłano polecenie przechowywania kodu pakującego dane systemowe statku kosmicznego w innym miejscu. Odpowiedź statku kosmicznego z 20 kwietnia pokazała, że próba zakończyła się sukcesem, a Voyager 1 wysłał czytelną aktualizację statusu. Pozostałe części oprogramowania, którego dotyczy problem, zostaną przeniesione w ten sposób w ciągu najbliższych kilku tygodni. Voyager 1 wyśle następnie czytelne dane naukowe z powrotem na Ziemię. Wielu badaczy już na to czeka.
Voyager 1 to legendarna sonda kosmiczna NASA
Sonda kosmiczna Voyager 1 należąca do NASA jest legendarna w zakresie podróży kosmicznych: odwiedziła kilka planet w drodze na krańce Układu Słonecznego i zapewniła badaniom mnóstwo danych. Między innymi wykonała także słynne zdjęcie „bladoniebieskiej kropki”, które ukazuje Ziemię jako małą bladoniebieską kropkę w bezkresie kosmosu.
Susan Dodd, szefowa projektu Voyager, wyraziła w lutym ostrożny optymizm: „Byłoby największym cudem, gdybyśmy go odzyskali. Jesteśmy dalecy od poddania się. Wygląda na to, że „największy cud” dzieje się właśnie teraz. (niezapłacony rachunek)
„Ewangelista mediów społecznościowych. Baconaholic. Oddany czytelnik. Badacz Twittera. Zapalony pionier w dziedzinie kawy”.
Tech
Procesor Zilog Z80: horror Intela wreszcie opuszcza pole
Ta wiadomość zasmuca nerdów: Z80, jeden z najbardziej wszechstronnych 8-bitowych procesorów w historii, zostanie wycofany z produkcji po prawie 48 latach. Ze stosunkowo jasnym przesłaniem Producent ogłosił zakończenie produkcji legendarnego 8-bitowego procesora (PDF).
reklama
Pierwsza myśl: Czy nadal był budowany? Oczywiście – Z80 od początku miał służyć do różnych celów: od automatów arcade, przez komputery domowe, aż po stacje robocze czy pierwsze komputery osobiste. Z80 był instalowany w wielu komputerach od czasów pionierów komputerów i nadal można go znaleźć w drukarkach, sprzęcie gospodarstwa domowego i systemach wbudowanych. Krótko mówiąc: przez ostatnie trzy dekady trudno było go przezwyciężyć. Jego wszechstronność, przystępne ceny i wygodna polityka licencyjna sprawiły, że jest to ulubiony produkt wszechczasów.
Od Raspi-NES w pudełku Lego po historię magazynów o grach: artykuły z heise online i heise+ na temat retro.
Procesor pojawił się w wyniku sporu między Federico Fagginem a Intelem: był niezadowolony ze stanu rozwoju mikroprocesorów w Intelu. Ludzie woleli zarabiać na układach pamięci niż na procesorach. Fagen opuścił Intela w październiku 1974 roku i wraz z byłym kolegą z Intela, Ralphem Angermanem, założył firmę Zilog w Dolinie Krzemowej, aby opracować własny procesor.
Nazwa firmy była kombinacją „Integrated Z Logic”, ponieważ Z miało reprezentować ostatnie słowo w zintegrowanej logice – chcieli mieć w nim ostatnie słowo. Procesor musiał być kompatybilny, ale lepszy niż Intel 8080. Zrobił to mały zespół kierowany przez Fagena, który w 1975 roku zatrudnił także Masatoshiego Shimę, innego ważnego programistę Intela.
Z80 o wydajnej konstrukcji
W 1976 nadszedł ten czas: wprowadzono Z80, który był szokiem dla Intela. Nie był kompatybilny z Intel 8080, był kompatybilny binarnie. Otrzymał także pewne ulepszenia: był w stanie korzystać z napięcia zasilania 5 V i nie potrzebował trzech, jak Intel (+5 V/-5 V/+12 V), zegar generacji jest taki sam, a także zintegrowano kontrolę odświeżania pamięci RAM. W przypadku 8080 potrzebne były do tego zewnętrzne komponenty.
Dzięki kompatybilności z procesorem 8080 system operacyjny CP/M działał także na procesorze, co w czasach przed Windowsem i pakietem Office było prawdziwym argumentem zabójczym. Programy takie jak program do pisania WordStar, baza danych DBase i arkusz kalkulacyjny VisiCalc były kluczowymi powodami wykorzystania komputerów w biznesie. Dzięki procesorowi Z80, Który kosztuje ułamek 360 8080 dolarówTechnologia komputerowa stała się również bardziej przystępna cenowo.
Weteran Detlef Grell opisał sukces Z80 w technologii CP/M w artykule na temat historii CP/M:
„Projektując Z80, Faggin uwzględnił wszystko, co według niego można ulepszyć w 8080. Sukces Z80 był tak ogromny, że przez całą moją karierę, łącznie ze studiami, nigdy nie spotkałem ani jednego komputera CP/M wyposażonego w Jednakże, według kolegi Andreasa Stellera, do redakcji trafił komputer Siemens wyposażony w procesor 8085, nieco ulepszony 8080.
Sukces rynkowy był taki, że pierwszym produktem sprzętowym Microsoftu była karta rozszerzeń Z80 dla Apple II, w której można było używać CP/M. Oprócz MOS 8502, Commodore 128 miał również na pokładzie procesor Z80 przeznaczony właśnie do tego celu. Osborne 1 to pierwszy na rynku laptop z procesorem Z80 i systemem operacyjnym CP/M. W bloku wschodnim w latach 80. używano replik Z80, takich jak MME U880, który zniknął dopiero po upadku muru berlińskiego.
Procesor do maszyn i komputerów domowych
Ale Z80 odniósł sukces także poza zastosowaniami profesjonalnymi. Trafił do wielu komputerów domowych: był instalowany w różnych komputerach Tandy, w ZX Spectrum, a także w serii Amstrad CPC, która niedawno obchodziła swoje 40-lecie. Oprócz komputerów domowych maszyny były także rynkiem zbytu dla procesora: spotykano je w wielu automatach zręcznościowych, takich jak Galaxian i Pac-Man. Z80, czyli licencjonowane repliki można spotkać także w różnych konsolach: procesor montowany był w Sega Master System, Game Gear i Mega Drive (ten ostatni jako koprocesor). Nintendo również z niego skorzystało, choć w zmodyfikowanej formie: nieco zmodyfikowana wersja Z80 firmy Sharp znalazła zastosowanie w różnych odsłonach serii Game Boy.
Później zaczęto go stosować również w przypadku egzaminów w szkołach średnich: trafił do kalkulatorów kieszonkowych serii TI-84 Plus, które do dziś stanowią część kalkulatorów zatwierdzonych do egzaminów w szkołach średnich. Wiele lat temu jego kolega Tim Gerber wyraźnie nienawidził praktyki oligopolistycznych ubezpieczeń. Z80 znalazł się także w innych produktach takich jak miksery, drukarki i inne urządzenia codziennego użytku – był to procesor niezawodny i prosty. 16-bitowy Zilog Z8000 nie odniósł takiego sukcesu jak Z80 – w tym obszarze Intel spisał się znacznie lepiej.
W latach 80. i 90. trudno było to zignorować. Wiele zadań informatycznych i programistycznych rozpoczęło się przy użyciu tego procesora. Przede wszystkim dla wielu był to pierwszy znaczący kontakt z technologią komputerową. Zamówienia będą przyjmowane do czerwca, kiedy to producent Zilog zaprzestanie produkcji Z80 w pierwotnej formie. Jak na ironię, Zilog ogłosił koniec Z80 w okolicach 50. rocznicy powstania modelu: Intel 8080 został wprowadzony na rynek w kwietniu 1974 roku. Jednak Z80 przeżył 8080 o 34 lata, ponieważ produkcja procesora Intel zakończyła się w 1990 roku. Tak więc Z80 był na rynku trzy razy dłużej niż jego konkurent – przynajmniej Zilog z pewnością ma w tej kwestii ostatnie słowo.
(Schronienie)
„Ewangelista mediów społecznościowych. Baconaholic. Oddany czytelnik. Badacz Twittera. Zapalony pionier w dziedzinie kawy”.
-
Tech3 lata ago
Te oferty Apple nadal istnieją
-
Top News2 lata ago
Najlepsze strategie i wskazówki dotyczące zakładów na NBA
-
Tech3 lata ago
Kup PS5: Expert bez nowych konsol – kiedy nadejdą dostawy?
-
Tech3 lata ago
Windows 11 dla programistów: aplikacje na Androida, zestaw gier i pakiet Windows SDK
-
Economy3 lata ago
Huobi Global rozpoczął kampanię zerowej opłaty dla użytkowników kart bankowych w Europejskim Obszarze Gospodarczym i Wielkiej Brytanii
-
entertainment3 lata ago
Dieter Bohlen ogłosił nową pracę w telewizji – to zaskakujące
-
entertainment3 lata ago
„Helene Fischer Show”: Nagłe zakończenie bożonarodzeniowego show – ostre słowa ZDF
-
Tech4 miesiące ago
Ubóstwo CO2 może ujawnić łatwość życia – Wissenschaft.de