Connect with us

entertainment

Czego kobiety oczekują od mody i kto za modę odpowiada? W tym celu międzynarodówka

Published

on

Czego kobiety oczekują od mody i kto za modę odpowiada?  W tym celu międzynarodówka

Bonprix Fashion Report 2023: kompleksowe badanie dotyczące relacji między kobietami a modą. Na przykład w czterech pulach tematycznych oferowane są nie tylko interesujące spostrzeżenia na temat przeciętnej garderoby, ale także emocjonalna wartość mody, zachowania zakupowe, źródła inspiracji, podejście do zrównoważonego rozwoju, innowacje w sektorze tekstylnym, samoakceptacja i różnorodność pytanie jest również badane. Bonprix publikuje dziś wyniki w „Bonprix Fashion Report 2023 – The New Fashion Awareness”. Daje to obraz tego, jak kobiety podchodzą do mody w samookreślający się sposób oraz wymagań i pragnień, które ona kształtuje.

Carolyn Klar, dyrektor zarządzająca, wyjaśnia Cena bonusowa W przypadku zamówień, zakupów i odpowiedzialności korporacyjnej, czynniki napędzające kompleksową ankietę. Raport mody Bonprix 2023 zawiera cenne informacje na temat sposobu myślenia i zachowania kobiet w Niemczech. „Wybraliśmy tytuł „Świadomość nowej mody” dla naszego badania, ponieważ wyniki wyraźnie pokazują, że kobiety podchodzą do mody w sposób świadomy i pewny siebie. Wykorzystują trendy i źródła inspiracji w sposób celowy, aby podkreślić lub poszerzyć własne Ponad 80 proc. respondentów czuje się pewnie, gdy jest dobrze ubrana, ale postawa krytyczna jest też jasna: prawie 90 proc. uważa, że ​​trendy w modzie są tworzone wyłącznie z myślą o określonych ideałach piękna i sylwetki, a trzy czwarte ankietowanych odkryłem problem zrównoważonego rozwoju w kompleksie modowym i często nie jestem pewien, co jest naprawdę zrównoważone. Tutaj widzę misję dla nas jako marki modowej i dla naszej branży, aby spełnić deklarowane potrzeby i pragnienia konsumentów w zakresie większej przejrzystości i różnorodności”.

W ramach Raportu o modzie 2023 Otto Group współpracowała z instytutem badań rynku Ipsos w Hamburgu i przeprowadziła ankietę online wśród 1016 kobiet* w wieku od 18 do 70 lat w Niemczech w reprezentatywnej próbie** w styczniu i lutym 2023 r. Wyniki można podzielić w czterech wymiarach: „Uczucie” dotyczy znaczenia mody, trendów i stylów ubioru; „Akt” pokazuje budżet na modę, zachowania zakupowe i źródła inspiracji; „Change” zajmuje się tematami zrównoważonego rozwoju i innowacji. W ramach „wzmacniania” uwzględnia się takie aspekty, jak samoakceptacja i różnorodność.

Najważniejsze wyniki w skrócie

Uczucie: znaczenie mody, znaczenie trendów i garderoba

Dla około dwóch trzecich ankietowanych moda jest bardzo ważna (64%) i odzwierciedla ich osobowość (69%). Ponad osiem na dziesięć kobiet (83%) czuje się pewniej, gdy czuje się dobrze ubrana. Trendy wydają się odgrywać coraz mniejszą rolę: zdecydowana większość (94%) twierdzi, że kupuje to, co lubi – niezależnie od trendów – a trzy czwarte (74%) zgadza się, że uważa, że ​​jest zbyt wiele, zbyt ekstremalnej mody wychodzą trendy. Rzut oka na szafę pokazuje, że respondenci posiadają średnio blisko 100 sztuk odzieży, z czego, jak wynika z zaskakującego ustalenia, co trzecia rzecz (37%) jest noszona rzadko lub wcale. Ankietowane kobiety najczęściej określają swój styl jako casual*** (87%), a szczególnie lubią kolor czarny (67%). Najpopularniejszym ulubionym elementem jest marynarka (35%).

READ  Robert Lewandowski: Tak gwiazda EM romantycznie poślubiła swoją żonę Annę w Polsce - Stars

Praca: budżet modowy, zachowania zakupowe i źródła inspiracji

Jak często i gdzie badane kobiety robią zakupy, jakie są najczęstsze motywatory zakupowe i skąd czerpią modowe inspiracje? Samonagradzanie odgrywa główną rolę przy kupowaniu mody: osiem na dziesięć ankietowanych kobiet (83%) robi coś dobrego dla siebie, kupując nowe ubrania. Największą zachętą do zakupu są okazje (53%) i zakupy spontaniczne (52%) – to również zgadza się z faktem, że większość ankietowanych stwierdziła, że ​​przynajmniej raz w miesiącu przegląda sklepy internetowe z modą (62%). Ponad połowa (52%) budżetu modowego trafia do handlu internetowego, a 43% do handlu stacjonarnego. Ankietowane kobiety wydają średnio około 116 euro miesięcznie na modę. Częściej znajdują inspirację w swoim otoczeniu – od znajomych lub współpracowników (32%) oraz na ulicy (30%). Ale media społecznościowe również odgrywają pewną rolę, około jedna trzecia kobiet znajduje tutaj inspirację. Najczęściej używanym kanałem jest Instagram (42%).

Zmiana: zrównoważony rozwój i innowacje w sektorze mody

Kolejnym tematem raportu modowego Bonprix 2023 jest podejście ankietowanych kobiet do kwestii zrównoważonego rozwoju i innowacji w przemyśle tekstylnym. Staje się jasne: rozwija się tu wzmożona świadomość, ale jednocześnie cechuje ją niepewność i niekonsekwencja. Dla większości respondentów ważne jest ponowne wykorzystanie używanych ubrań. 84% stwierdziło, że umieszcza wyrzucone ubrania w swojej kolekcji ubrań używanych. Moda z drugiej ręki jest również modna: prawie siedem na dziesięć kobiet kupuje dziś (67%) lub sprzedaje (69%) ubrania używane.

Większość (85%) uważa również, że to dobrze, że wielu sprzedawców detalicznych odzieży koncentruje się bardziej na zrównoważonym rozwoju i odpowiednio rozszerza swój asortyment, a nieco mniej niż połowa (49%) byłaby skłonna zapłacić więcej za bardziej zrównoważoną modę. Jednocześnie 77% ankietowanych kobiet przyznało, że podczas zakupów nie zawsze szuka bardziej zrównoważonej odzieży. Większość (76%) uważa, że ​​temat zrównoważonego rozwoju w modzie jest ogólnie bardzo złożony i często nie ma pewności, co naprawdę oznacza zrównoważony rozwój.

READ  „Antypolskie wypowiedzi”: Polska wzywa ambasadora Niemiec na rozmowy

Jeśli chodzi o materiały, włókna naturalne są wyraźnie preferowane w stosunku do włókien syntetycznych; Najpopularniejsze włókna to bawełna (91%) i bawełna organiczna (72%).

W przypadku innowacji modowych wysoka świadomość i popularność spotykają się z niskim wykorzystaniem: na przykład 60% ankietowanych wie o systemach wycofywania od dostawców odzieży, ale tylko 13% faktycznie z nich korzysta.

Empowerment: Akceptacja obrazu siebie i ciała

Trzy czwarte (74%) kobiet określa się jako pewne siebie, ponad połowa (55%) jest zadowolona ze swojego wyglądu, a prawie wszystkie (95%) zgadzają się, że każdy powinien nosić to, co lubi. Jednocześnie dziewięciu na dziesięciu (91%) uważa, że ​​społeczeństwo przekazuje nierealistyczne ideały piękna i sylwetki, a wielu (87%) uważa, że ​​trendy w modzie są często tworzone wyłącznie dla określonych ideałów piękna i sylwetki. Blisko dwie trzecie kobiet (63%) stwierdziło również, że ma trudności ze znalezieniem ładnego i odpowiedniego ubrania. Jednak siedem na dziesięć kobiet (69%) uważa również, że wybór modeli i ubrań w sklepach odzieżowych staje się coraz bardziej zróżnicowany. Najbardziej zgodne życzenia branży modowej to: brak nierealistycznych ideałów piękna i figury (64%), prawdziwe, autentyczne zdjęcia (58%) oraz większa różnorodność typów sylwetek modelek lub więcej ubrań we wszystkich rozmiarach (50%).

streszczenie

Bonprix zatrudnił znaną ekspertkę biznesową i futurystkę Teresę Schleicher do oceny wyników. Wyniki badania postrzega jako potwierdzenie ogólnych trendów w społeczeństwie: „Na obecną świadomość modową wpływają zmiany społeczne, przede wszystkim szybki rozwój zrównoważonego rozwoju, a wymagania stawiane modzie całkowicie się zmieniają. Konsumenci stają się coraz bardziej świadomi swoich zakupów i konsumpcji.Jednocześnie mają tęsknotę za wyrażaniem różnorodności, nowoczesności i tożsamości oraz różnorodności kulturowej za pomocą wybranych elementów garderoby.Lata spędzone w home office zmieniły styl ubierania się : kobiety i mężczyźni zwracają większą uwagę na luksus i dobre materiały na ciele, a „uczynienie się szczególnie pięknym” staje się cennym momentem. W tej zrównoważonej pracy Nowe, poruszające się obszary potrzeb, w których „odkrywa się” odpowiedzialność, różnorodność i moda z życia codziennego.

Caroline Klar, dyrektor zarządzająca Bonprix, wyciąga ważne wnioski z badania: „Raport o modzie stanowi dla nas bardzo cenny dodatek do wiedzy, którą już posiadamy na temat grupy docelowej, dzięki naszym międzynarodowym badaniom rynkowym. Możemy wyciągnąć konkretne wnioski z wyników i potwierdzają nasze ambicje i działania.- Na przykład, aby jeszcze wyraźniej komunikować naszym klientom*, w sposób przejrzysty, zrozumiały i równy, nasze postępy w zakresie zrównoważonego rozwoju i innowacji, które są dla nas priorytetem. Bo możemy ujawnić wiele na ten temat: w ich stosunku do mody istnieją wyraźne podobieństwa i różnice między ankietowanymi w Europie”, mówi Caroline Klar, zapowiadając kolejną publikację badania. Badanie zostało przeprowadzone w sześciu innych krajach (Austria, Szwajcaria, Francja, Holandia, Włochy, Polska) w pierwszej połowie 2023 r. Całkowita wielkość próby, w tym badanie w Niemczech, to ponad 7100 osób we wszystkich krajach łącznie. Bonprix opublikuje porównawczy raport krajowy w drugiej połowie 2023 roku.

READ  50 lat „Polizeiruf 110”: teraz znowu piją!

Dostępny jest pełny raport Bonprix dotyczący mody 2023 Tutaj Mamy nadzieję, że spodoba ci się ten program.

* Możliwe warianty odpowiedzi: kobiety i osoby obojga płci

** Reprezentowane przez wiek, region, wykształcenie i wielkość rodziny

*** Styl swobodny jest tutaj używany jako zbiorcze określenie wyszukiwanych stylów: swobodny, swobodny, sportowy, nieskomplikowany, prosty. W tym pytaniu można było udzielić kilku odpowiedzi.

O Bonprixie

Bonprix to odnosząca międzynarodowe sukcesy firma modowa i e-commerce. Założona w 1986 roku jako firma zajmująca się sprzedażą wysyłkową katalogów w Hamburgu, Bonprix zatrudnia obecnie około 2900 osób na całym świecie. Ponad 16 milionów aktywnych klientów w ponad 25 krajach kupuje odzież i akcesoria dla kobiet, mężczyzn i dzieci, a także produkty do domu i mieszkania, głównie w sklepach internetowych i aplikacjach bonprix. Jako pionowa marka modowa, Bonprix sprzedaje wyłącznie własną modę z doskonałym stosunkiem ceny do jakości.

W roku finansowym 2022/2023 (28 lutego 2023) grupa bonprix osiągnęła sprzedaż na poziomie 1,76 mld euro, co czyni ją jedną z najlepiej sprzedających się spółek Grupy Otto. słychać w Niemczech www.bonprix.de Jeden z największych sklepów internetowych i sklep internetowy numer 3 z główną kategorią produktów. *

*Źródło: Ranking najlepiej sprzedających się sklepów internetowych „E-Commerce Market Germany 2022” autorstwa EHI Retail Institute / ecommerceDB

Logo i zdjęcia

pod www.bonprix.de/corporate/presse/fashion-report/ Na żądanie (prawa autorskie: bonprix)

Komunikacja medialna:

Firma Handlowa Bonprix mbH

firmy komunikacyjne
Katarzyna Schlensker: +49 (0) 40 6462 2070
Marilyn Court: +49 (0)40 6462-4053
Jana Starkina: +49 (0)40 6462-6010
E-mail: [email protected]

PR konsumencki
Regina Tatarin-Chersic: +49 (0) 6462/40 2118
Karina Kirchi: 3572/6462 40 (0) +49
E-mail: [email protected]
Portal prasowy: www.bonprix.de/corporate/presse/fashion-report/

Oryginalna treść z: bonprix Handelsgesellschaft mbH przekazana przez news aktuell

http://ots.de/54b67f

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

entertainment

Skarb – Rodzina to obcy kraj – film 2024

Published

on

Skarb – Rodzina to obcy kraj – film 2024

Skarb – rodzina to obcy kraj



chciałbym zobaczyć

Napisz krytykę

spis treści

Odnosząca sukcesy nowojorska bizneswoman Ruth (Lena Dunham) postanawia udać się do Polski, aby zmierzyć się z przeszłością swojej rodziny, która cudem uniknęła morderstwa z rąk nazistów. Towarzyszy jej ojciec Edek (Stephen Fry), który opiekuje się nią i wspiera ją w trudnej podróży w przeszłość. On sam podjął decyzję o opuszczeniu Polski na zawsze, ledwo przeżywszy Holokaust. Rozpocznij podróż do siebie i do siebie.

Na podstawie powieści „Zbyt wielu mężczyzn” Lily Britt.

Krytyka ze strony redakcji FILMSTARTS

Od dziesięcioleci niemieckie społeczeństwo, a co za tym idzie, niemieckie kino, pozostają w konflikcie ze swoją przeszłością – zwłaszcza oczywiście z III Rzeszą i Holokaustem. Trudno zliczyć, ile filmów o tej tematyce. Dyskusyjne jest jednak, czy ten sposób rozliczenia z przeszłością rzeczywiście przyniósł pozytywne skutki, jest dyskusyjne, zwłaszcza w świetle odrodzenia się antysemityzmu w ostatnich miesiącach. Inną wariacją na ten temat jest sentymentalny film drogi „Skarb”, który przedstawia ocalałego z Holokaustu i jego amerykańską córkę powracających do polskiej ojczyzny. Na podstawie autobiograficznej powieści australijskiej dziennikarki Lily Britt Julia von Heyns reżyseruje jeden z tych filmów, który często określa się jako „ważny”, ale jednocześnie stroni od artystycznego ryzyka.

Przeczytaj całą recenzję

To również może Cię zainteresować

Aktorki i aktorzy

zdjęcia

  • Zdjęcia skarbów - Rodzina to obcy kraj

  • Zdjęcia skarbów - Rodzina to obcy kraj

Więcej szczegółów

Kraje produkujące

Niemcy,
Stany Zjednoczone Ameryki,
Francja,
Polska

Pożyczający
Film Amoda

Rok produkcji
2024

Typ filmu
Ruchome obrazki

przydatna informacja

budżet

Języki

język angielski

Koordynacja produkcji


Koordynacja kolorów
kolor

Format audio

Zrównoważone wymiary

Numer wizy

Podobne filmy

READ  Tajne nagrania Holokaustu po raz pierwszy w Berlinie
Continue Reading

entertainment

Trzecia rocznica śmierci: ​​Wspominając Jana Hana wzruszającymi słowami

Published

on

Trzecia rocznica śmierci: ​​Wspominając Jana Hana wzruszającymi słowami

Trzecia rocznica śmierci
Wspomniał Jana Hana wzruszającymi słowami

Posłuchaj materiału

Ta wersja audio została stworzona sztucznie. Więcej informacji | Wyślij swoją opinię

Minęły trzy lata od śmierci nadawcy Jan Han na raka. Ta wiadomość dla wielu jest zaskoczeniem. „Wiele osób nadal nosi to w sercach” – wspomina w rocznicę jego śmierci była koleżanka Hahna, Vanessa Blumhagen, prezenterka telewizyjna.

Minęły trzy lata, odkąd Gan Han został zabrany tak wcześnie, w wieku 47 lat. Prezenter programu „Guten Morgen Deutschland” na antenie RTL zmarł w wyniku powikłań związanych z chorobą nowotworową 4 maja 2021 roku. Dla wielu wiadomość o jego śmierci przyszła zupełnie niespodziewanie. Minęła trzecia rocznica jego śmierci, a jego była koleżanka Vanessa Blumhagen, z którą widziano go w telewizji Sat.1 Breakfast TV, zanim przeniósł się do RTL, wspomina go wzruszającymi słowami.

„Trzy lata… Och, Jan!” – pisze 46-latek o starym czarno-białym zdjęciu z kogutem. Blumhagen wyjaśnia również w swoim poście, że czasami, gdy nie śpi, wszystkie wspomnienia do niej wracają. „Nasze randki na późne śniadanie w Berlinie. «Dziś zapłacę!» «Ale następnym razem zapłacę jeszcze raz!» I ciągle widzę twój uśmiech”.

Ekspertka od gwiazd wyjaśnia także znaczenie zdjęcia, które zamieściła na swoim koncie, które ma około 210 000 obserwujących: „Kiedy spotkaliśmy się na powyższym zdjęciu, powiedziałeś mi, że znowu będziesz ojcem. Co za cudowna chwila! Wszystko było takie proste.” Bardzo ładny. Pełen pewności siebie jak zawsze u Ciebie.” Fakt, że tak wiele osób nadal nosi w swoich sercach prezentera, jest czymś „Jestem pewien, że kochasz gdziekolwiek teraz jesteś” – kontynuuje Blumhagen. „Ja też noszę Cię ze sobą, naszymi naszymi wspomnienia.”

Wielu użytkowników Instagrama było równie zasmuconych postem i złożyło kondolencje w komentarzach. „Tak bardzo mu brakowało” – napisała moderatorka Jennifer Knabel w poście swojego kolegi.

„Zawsze cierpliwie słuchałem”

Blomhagen wspomina także Hahna w rocznicę jego śmierci w 2023 r. Za wspólne wspomnienia Napisała wówczas między innymi: „Chcę się z Tobą skontaktować, kiedy nie wiem, co robić, bo ta branża jest taka szalona. Zawsze mnie tak cierpliwie słuchałaś. Dawałaś mi rady. Zawsze pytałaś. jak się mam.” Nieważne, jak głupie to wszystko było, zawsze się śmialiśmy. […] Oj, Janku, tęsknię. zawsze. I coraz więcej.”

W latach 2005–2016 Jan Hahn występował w telewizji Sat.1 Breakfast Television, gdzie Blumhagen od lat jest ekspertem ds. społeczności. Od 2017 roku Hahn reżyseruje program „Guten Morgen Deutschland” w telewizji RTL. Hahn był ojcem trójki dzieci. W 2019 roku urodziła się jego najmłodsza córka.

READ  Syn Kylie Jenner miał przyjść na urodziny Stormy!
Continue Reading

entertainment

Polska para dziennikarzy odwiedza Bottrop: Maja i Juliusz Koelwiczowie badają górnictwo

Published

on

Polska para dziennikarzy odwiedza Bottrop: Maja i Juliusz Koelwiczowie badają górnictwo

Podczas czterodniowego pobytu w Bottrop Maga i Juliusz Cwieluch badają górnictwo i uzyskują informacje od Ruhrkohle AG i władz miejskich. Dziennikarzom towarzyszy Rainer Schwegmann, pierwszy szef straży honorowej Prosper Haeniel.

Bottrop. Rzecznik prasowy miasta Bottrop, Andreas Plaskin, powitał ich dziś (26 sierpnia) w ratuszu i wyjaśnił procedury obowiązujące w mieście w procesie zamykania kopalń. W trakcie rozmowy wyjaśniono pytania dotyczące przygotowań do zamknięcia kopalni oraz sposobów radzenia sobie z utraconymi miejscami pracy. Pytali także o sposób radzenia sobie ze szkodami w górach i ich finansowanie, a także informowali o problemach w Polsce. Projekt InnovationCity po raz kolejny spotkał się z dużym zainteresowaniem.
Z rozmowy wynika, że ​​Bottrop jest pionierem idei rozwoju od „starego miasta energetycznego” do „miasta nowej energii” i dlatego zawsze cieszy się zainteresowaniem z zagranicy.

Chcesz obserwować ten profil?

Nie przegap najnowszych treści z tego profilu: Zaloguj się, aby otrzymywać nowe treści z profili i lokalizacji na swoim koncie Spersonalizowany kanał podążać.

132 Obserwuj ten profil

READ  Jürgen Klopp: On będzie poważny
Continue Reading

Trending