Connect with us

Economy

Coupe Longing jest wyposażone w silnik V8: Mercedes-AMG GT – samochód sportowy właśnie stał się bardziej praktyczny

Published

on

Coupe Longing jest wyposażone w silnik V8: Mercedes-AMG GT – samochód sportowy właśnie stał się bardziej praktyczny

Tęsknota coupe jest wyposażona w silnik V8
Mercedes-AMG GT – samochód sportowy właśnie stał się o wiele bardziej praktyczny

Patrick Broich, Wiedeń

Firma ze Stuttgartu podąży za SL z upragnionym coupe AMG GT. ntv.de został już dopuszczony do pierwszego testu miejsca. I spójrz na bagażnik.

W jaki sposób AMG GT jest faktycznie klasyfikowany historycznie? Nie tak łatwo z wieloma samochodami sportowymi, które Mercedes zebrał przez lata. W każdym razie najpierw było coupe, tak charakterystyczne dla rozdziału samochodów sportowych w powojennej historii. Oczywiście mówimy o W198, lepiej znanym jako 300 SL, który od tego czasu stał się legendą dzięki oszałamiającym przednim drzwiom i rewelacyjnemu wówczas silnikowi benzynowemu z bezpośrednim wtryskiem.

AMG GT wygląda jeszcze bardziej brutalnie niż jego otwarty odpowiednik SL. Tylny zderzak jest szczególnie wytrzymały dzięki masywnym kanałom powietrznym.

(Zdjęcie: Mercedes)

AMG GT właśnie zaprezentowany w Pebble Beach ma pewne podobieństwa do W198. Podczas gdy seria dostępna od 1954 roku również zjeżdżała z linii montażowej jako coupé, a trzy lata po wprowadzeniu na rynek jako roadster, Mercedes-AMG wystartował z kabrioletem SL (R232), który tym razem dzielił platformę z przyszłym coupé, AMG GT. Istnieje więc zamknięta i otwarta wersja jednego. I ta przyszłość nadeszła teraz, prawie dwa lata po uruchomieniu SL. W przeciwieństwie do W198, coupe i roadster są oczywiście oferowane równolegle, co wtedy nie miało miejsca.

Między 1950 a 2023 rokiem istniało kolosalne drzewo genealogiczne modeli z cechami takimi jak kilka modeli Black Series (najlepsi sportowcy Mercedesa), a także niezapomniany SLS, nawet z drzwiami Gullwing w wersji coupe. A na wstępnym końcu tego drzewa genealogicznego znajduje się nowy AMG GT Coupé.

W dzisiejszych czasach nawet samochody sportowe nie mogą zignorować tematu infotainment, o czym świadczy duży ekran dotykowy na środku.

W dzisiejszych czasach nawet samochody sportowe nie mogą zignorować tematu infotainment, o czym świadczy duży ekran dotykowy na środku.

(Zdjęcie: Mercedes)

ntv.de miał okazję przyjrzeć się nowej dwudrzwiowej wersji nie w Pebble Beach, gdzie świętuje swoją pierwszą publiczną premierę, ale przynajmniej na marginesie premiery jazdy nowej Klasy E w Wiedniu. Oczywiście natychmiast można rozpoznać pokrewieństwo z SL, ale projektanci sprawili, że coupe wygląda na bardziej pewne siebie. Osłona chłodnicy tak zwanej Panamericany jest obniżona niż w SL, a tylny koniec, wyposażony w dyfuzor, przyciąga wzrok do GT swoimi wysokimi, prawie wylotowymi kanałami. Funkcjonalność odgrywa również ważną rolę w optyce – złożony rozwój aerodynamiczny z wieloma aktywnymi funkcjami zapewnia nie tylko wiele zaawansowanych technologii, ale także wygląd zewnętrzny z licznymi listwami, charakterystycznymi wlotami powietrza i spojlerami.

Mercedes-AMG GT zaczyna od ośmiu cylindrów

Fakt, że dwoje zamkniętych drzwi przemawia przede wszystkim do ambitnych entuzjastów jazdy, nie znajduje odzwierciedlenia w konfiguracji silnika. Nowy AMG GT składa się z ośmiu garnków – oczywiście 4-litrowy, ośmiocylindrowy silnik z podwójnym doładowaniem i mocą 476 KM w GT 55 i 585 KM w GT 63 – ostatni etap rozbudowy znany z SL. Oba typy mają dwie napędzane osie, aby zapewnić najlepszą możliwą trakcję.

Skrzynia biegów jest dziewięciobiegowa z mokrym sprzęgłem wielopłytkowym zamiast przemiennika momentu obrotowego. Ale Mercedes-AMG dba nie tylko o czyste przyspieszenie, ale także o maksymalne osiągi poprzeczne: dlatego technicy zaoferowali sportowcom takie funkcje, jak układ kierowniczy na wszystkie koła, elektronicznie sterowany mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu dla tylnej osi oraz wydajna hydrauliczna kompensacja przechyłów system.

Nowy Mercedes coupe pomieści spory bagaż

Trudno w to uwierzyć, ale dwudrzwiowe auto ma składaną tylną kanapę.  W ten sposób sportowiec staje się praktyczny.

Trudno w to uwierzyć, ale dwudrzwiowe auto ma składaną tylną kanapę. W ten sposób sportowiec staje się praktyczny.

(Zdjęcie: Mercedes)

Ale niespodzianka przychodzi w zupełnie inny sposób. Nie trzeba dodawać, że technicy AMG w Affalterbach dokładają wszelkich starań, aby kolarz mógł dotrzymać kroku rywalom z sąsiedniego miasta Zuffenhausen na torach tego świata. Ale powinieneś również ocenić pod względem przydatności do codziennego użytku. Podchodzę do samochodu, otwieram klapę bagażnika i zaglądam do tylnego schowka. Według karty katalogowej mieści to 321 litrów, ok. Ale teraz nadchodzi sztuczka! Oparcia tylnych siedzeń można faktycznie złożyć, a pojemność bagażnika wynosi teraz przyzwoite 675 litrów. Oznacza to, że czasami możesz odebrać z urzędu pocztowego nieporęczną paczkę, do której mogłeś użyć innego samochodu. To niezwykłe w segmencie samochodów sportowych.

Ten obraz jest całkowicie zwodniczy: z tyłu AMG GT nie ma tak dużo miejsca, jak pokazuje zdjęcie.  W najlepszym razie dzieci mogą tu podróżować.

Ten obraz jest całkowicie zwodniczy: z tyłu AMG GT nie ma tak dużo miejsca, jak pokazuje zdjęcie. W najlepszym razie dzieci mogą tu podróżować.

(Zdjęcie: Mercedes)

Fakt, że w tym przypadku pominięto dwa siedzenia w bagażniku, nie jest wielkim problemem. Ciekawe, oczywiście eksperymentuję z tylnym siedzeniem – ale tak naprawdę tylko dzieci są tutaj szczęśliwe. Ponieważ nawet osoby o wzroście poniżej 1,75 m będą musiały jeździć zgarbione, aby nie uderzyć głową w sufit. Nie do pomyślenia przy dynamicznym stylu jazdy, ale też niezbyt miły przy powściągliwym ruchu. Nieźle, w końcu AMG GT jest zaprojektowany jako 2 + 2.

Wślizgnij się więc na sportowe miejsce za kierownicą. Nie, tu się nie jeździ i dzisiaj potężny czterolitrowy silnik nie odpalił (można sobie wyobrazić dźwięk V8, bo silnik jest dobrze znany z innych modeli). Ale możesz dotknąć dużego ekranu pośrodku i cieszyć się 64 różnymi kolorami oświetlenia otoczenia. Czy ich potrzebujesz? Nie, ale takie sztuczki mogą przynajmniej wywołać uśmiech.

Jaki ostatecznie jest AMG GT? Z masą własną wynoszącą około dwóch ton, pomimo technologii aluminiowego nadwozia, z pewnością nie jest to rasowy samochód wyścigowy, ale z pewnością aspirujący samochód sportowy, którego specyfikacja obejmuje godną szacunku prędkość maksymalną 315 km/h przy szerokości prowizorycznego topowego modelu.

To jest właśnie słowo-klucz, ponieważ nowy AMG GT, podobnie jak jego poprzednicy, z pewnością będzie miał w ciągu swojego życia szereg dodatkowych sportowych wersji – być może aż do Black Series, która zostanie następnie przycięta, aby osiągnąć najlepsze czasy na torze na płonącym asfalcie . Ale do tego czasu pozostaje oczekiwanie na zdobycie kontroli nad dwoma pierwszymi wydaniami. A kiedy nadejdzie czas, oczywiście, drodzy czytelnicy, usłyszycie.

READ  Oczekuje się, że w 2023 r. zużycie gazu w Niemczech spadnie o pięć procent
Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Economy

Ruch – Korki spowodowane kontrolą graniczną – Woidke chce rozwiązania z Polską – Gospodarka

Published

on

Ruch – Korki spowodowane kontrolą graniczną – Woidke chce rozwiązania z Polską – Gospodarka

Frankfurt nad Odrą (dpa) – Premier Brandenburgii Dietmar Woidke chce współpracować z Polską, aby zmniejszyć ryzyko korków we Frankfurcie nad Odrą w świetle wprowadzonych kontroli granicznych przeciwko nielegalnej migracji. „Chcielibyśmy oczywiście, aby kontrole graniczne nie utrudniały w miarę możliwości normalnego ruchu. Ze stroną polską toczy się szereg rozmów w tej sprawie i myślę, że teraz z nowym polskim rządem jest to łatwiejsze do osiągnięcia niż miało to miejsce pół roku temu. temu” – Woidke powiedział gazecie Märkische Oderzeitung (wtorek). Rządy Niemiec i Polski muszą połączyć siły, aby znaleźć wspólne rozwiązania. „Niestety, od prawie ośmiu lat nie było żadnych konsultacji rządowych. Myślę, że to bardzo dobry znak i cieszę się, że w końcu ogłoszono, że zostanie on ogłoszony na ten rok. „Dlatego istnieje wielka nadzieja na znalezienie lepszych rozwiązań”.

Ze względu na kontrole graniczne na moście miejskim we Frankfurcie nad Odrą i na autostradzie A12 często tworzą się długie korki. Od miesięcy słyszymy skargi od pasażerów, zwłaszcza z branży logistycznej.

W wywiadzie dla gazety „Märkische Oderzeitung” premier Fedke podkreślił znaczenie Europejskiego Uniwersytetu Viadrina we Frankfurcie nad Odrą w świetle prowadzonych tam studiów ukraińskich. „Po niedzielnych przemówieniach, które często słyszeliśmy na temat przystąpienia do UE i innych tematów, musimy teraz podjąć praktyczne kroki, a konkretnie: w jaki sposób Ukraina może teraz zbliżyć się do Europy Zachodniej? I to jest proces, w którym Viadryna – która ma z najwyższym Doświadczenia ukraińskie w Niemczech – główna rola.

© dpa-infocom, dpa:240402-99-536222/2

READ  Dlaczego wymiana ciepła idzie tak dobrze we Francji i we Włoszech?
Continue Reading

Economy

Pod żadnym pozorem nie jedz kiełbasek

Published

on

Pod żadnym pozorem nie jedz kiełbasek
  1. ruhr24
  2. praca
Klienci nie powinni jeść hot dogów z Aldi. © Funke Photo Services/Imago, Pond5 Images/Imago; Uczelnia: RUHR24

Obecnie trwa wycofywanie kiełbas Aldi Nord. Klienci, którzy je spożywają, mogą spodziewać się nieprzyjemnych objawów.

Dortmund – Za kilka dni nastąpi kolejne wycofanie z Aldi. Tym razem szczególnie miłośnicy mięsa powinni zwrócić uwagę na rodzaj kiełbasy, którą jedzą, czyli w tym przypadku: lepiej jej nie jeść.

Przypomnienie od Aldi: Pod żadnym pozorem nie jedz kiełbasek

Gmyrek Fleisch- und Wurstwaren GmbH & Co. KG Zaproszenie do artykułu”Dobre trzy dębowe kiełbaski wieprzowe Harz„Zaczęło się Data przydatności do spożycia (BBD) 3 maja 2024 r Bierzemy. Odbywa się to ze względów zapobiegawczych w zakresie ochrony konsumentów. Ostrzeżenie opublikowano 24 kwietnia.

Podczas badania wewnętrznego w próbce wykryto salmonellę, która może powodować choroby przewodu pokarmowego i objawy grypopodobne. Konsumenci proszeni są o nie spożywanie wycofywanego produktu.

Co to jest salmonella?

Salmonella to bakteria, która często powoduje zakażenia przenoszone przez żywność, zwłaszcza poprzez spożycie skażonego mięsa, jaj lub produktów mlecznych. Zakażenie Salmonellą, znane również jako salmonelloza, zwykle objawia się takimi objawami, jak biegunka, skurcze brzucha i gorączka, które zwykle pojawiają się w ciągu 12 do 72 godzin od spożycia skażonej żywności.

Chociaż większość zarażonych osób wraca do zdrowia w ciągu kilku dni bez specjalnego leczenia, infekcja salmonellą może być poważniejsza u niemowląt, osób starszych i osób z osłabionym układem odpornościowym. Aby zapobiec salmonellozie, ważne jest przestrzeganie dobrych praktyk higienicznych podczas przygotowywania i podgrzewania żywności.

Przypomnij Aldi: Nie jedz kiełbasek przecenionych w niektórych obszarach

Wycofana kiełbasa była dostępna w oddziałach Aldi Nord w regionach Datlen, Laert-Severhausen, Hahn. Mundena, Salzgittera i Wehrla Sprzedany. Zarówno Gmyrek, jak i Aldi Nord natychmiast zareagowały i wycofały kiełbaski ze sprzedaży.

Kiełbasa.
Kiełbaski te można było kupić w Aldi – klienci powinni sprawdzić datę przydatności do spożycia. © localpic/Imago, Gmyrek Fleisch- und Wurstwaren GmbH & Co. KG; Uczelnia: RUHR24

Klienci, którzy zakupili kiełbaski wieprzowe, mogą je zwrócić w dowolnym oddziale Aldi Nord bez okazywania paragonu. Cena zakupu zostanie zwrócona.

READ  Oczekuje się, że w 2023 r. zużycie gazu w Niemczech spadnie o pięć procent

Przypomnijmy z Aldi: Producent kiełbasy dostarcza więcej informacji

Bieżące wycofanie dotyczy wyłącznie produktów z określoną datą przydatności do spożycia. Nie ma to wpływu na inne produkty producenta lub inne produkty marki „Gut Drei Eichen”.

Gmyrek Fleisch- und Wurstwaren GmbH & Co. przeprasza. KG zapewnia konsumentom ulgę w niedogodnościach i wsparcie w przypadku jakichkolwiek pytań za pośrednictwem adresu e-mail [email protected].

Continue Reading

Economy

Nowy i dziwny joker: GWM Ora 07 – chiński hatchback sedan w raporcie z jazdy

Published

on

Nowy i dziwny joker: GWM Ora 07 – chiński hatchback sedan w raporcie z jazdy

Aura, marka elektryczna należąca do Great Wall Motors, wykazuje się odwagą. Nowy hatchback sedan 07 charakteryzuje się doskonałym designem, ale jedno jest pewne: ludzie będą go szukać.

Po roku obecności na rynku niemieckim wyniki na przykład chińskiej marki elektrycznej Ora były słodko-kwaśne. Startup z Great Wall Motors (GWM) chciał nam sprzedać 6000 sztuk małego Funky Cat – ostatecznie liczba ta osiągnęła 4579, częściowo dzięki hojnemu wsparciu w postaci atrakcyjnych cen wynajmu rozpoczynających się od 149 euro miesięcznie. „Jako zupełnie nowy gracz możemy cieszyć się z wyniku” – mówi Johannes Brandenburger, dyrektor zarządzający Ora.

Szklany dach najwyższego modelu GWM Ora rozciąga się od słupka A do słupka C.

Szklany dach najwyższego modelu GWM Ora rozciąga się od słupka A do słupka C.

(Zdjęcie: Silniki Great Wall)

Obecny kotek nazywa się teraz GWM Ora 03 i ma teraz większego rodzeństwa, GWM Ora 07. Odważnie stylizowany hatchback sedan oparty na czterodrzwiowym coupe. Ora 07 jeździ na ulicach Chin od dwóch lat, trafi do nas w czerwcu i ma zdobyć punkty w segmencie D w starciu z takimi rywalami jak Hyundai Ioniq 6. Chińczyk 4,87 m to prawie tyle samo długości co Koreańczyk co do milimetra, a zatem jest znacznie większy niż 03. Jednak oba mają wspólną skalowalną platformę elektryczną LEMON, na której oparty jest nowy E-Mini.

Drzwi bezramowe – odważne

Bagaż trzeba bardzo mozolnie załadować pod małą osłoną.Bagaż trzeba bardzo mozolnie załadować pod małą osłoną.

Bagaż trzeba bardzo mozolnie załadować pod małą osłoną.

(Zdjęcie: Silniki Great Wall)

Cztery drzwi Ory 07 są bezramowe, co jest dość odważne jak na samochód elektryczny, ponieważ słychać każdy kamyk w nadkolu. Panoramiczny szklany dach XXL w najwyższym modelu rozciąga się nad głowami pasażerów i rozciąga się od słupka A do słupka C. Po naciśnięciu przycisku otwiera się niewielka osłona w zaokrąglonej tylnej części, pod którą musi znajdować się bagaż być starannie załadowany. Mówi się, że współczynnik oporu powietrza wynosi dobre 0,27, co powinno mieć wpływ na zasięg elektryczny.

Podstawowe wersje Pure i Pro mają moc 150 kW/204 KM, napęd na przednie koła i akumulator LFP o pojemności 64 kWh.Podstawowe wersje Pure i Pro mają moc 150 kW/204 KM, napęd na przednie koła i akumulator LFP o pojemności 64 kWh.

Podstawowe wersje Pure i Pro mają moc 150 kW/204 KM, napęd na przednie koła i akumulator LFP o pojemności 64 kWh.

(Zdjęcie: Silniki Great Wall)

Ora 07 przybywa do Niemiec z trzema liniami wyposażenia i dwoma rozmiarami akumulatorów. Zarówno podstawowa wersja Pure, jak i Pro mają moc 150 kW/204 KM, napęd na przednie koła i akumulator LFP o pojemności 64 kWh, co zapewnia znaczne korzyści kosztowe w produkcji, między innymi dlatego, że nie wykorzystuje drogiego kobaltu. Zasięg powinien wynosić 440 km.

READ  Oczekuje się, że w 2023 r. zużycie gazu w Niemczech spadnie o pięć procent

Najlepszym rozwiązaniem będzie Ora 07 GT o mocy 300 kW/408 KM, napędzie na wszystkie koła, elektrycznie wysuwanym tylnym spojlerze i akumulatorze NMC o pojemności 83 kWh, który na jednym ładowaniu powinien wystarczyć na przejechanie do 520 kilometrów.

Stosunkowo powolne ładowanie

Najlepsze osiągi: Ora 07 GT o mocy 300 kW/408 KM.Najlepsze osiągi: Ora 07 GT o mocy 300 kW/408 KM.

Najlepsze osiągi: Ora 07 GT o mocy 300 kW/408 KM.

(Zdjęcie: GMW)

Stosunkowo powolna moc ładowania wynosząca zaledwie 87 kilowatów nie jest już najnowocześniejsza. Przywrócenie poziomu naładowania dużej baterii z 10 do 80 procent przy użyciu ładowarki prądu stałego zajmuje około trzech kwadransów. Inni mogą to zrobić znacznie szybciej. W naszym kraju – w przeciwieństwie do Chin – szczególnie prędkość ładowania jest ważnym kryterium zakupu, i to nie tylko dla częstych kierowców. Dlatego należy zwiększyć prędkość wysyłki w przypadku modeli przeznaczonych na Europę. CATL dostarcza także akumulatory, a wszystkie przyszłe modele elektryczne firmy Great Wall Motors będą otrzymywać akumulatory od firmy SVolt, w której firma samochodowa ma 40 proc.

We wnętrzu GWM Ora 07 dominuje pływająca konsola centralna zawierająca pięć przycisków i trzy pokrętła do sterowania najważniejszymi funkcjami, nad którą znajduje się 12,3-calowy ekran dotykowy o imponującej rozdzielczości.We wnętrzu GWM Ora 07 dominuje pływająca konsola centralna zawierająca pięć przycisków i trzy pokrętła do sterowania najważniejszymi funkcjami, nad którą znajduje się 12,3-calowy ekran dotykowy o imponującej rozdzielczości.

We wnętrzu GWM Ora 07 dominuje pływająca konsola centralna zawierająca pięć przycisków i trzy pokrętła do sterowania najważniejszymi funkcjami, nad którą znajduje się 12,3-calowy ekran dotykowy o imponującej rozdzielczości.

(Zdjęcie: Silniki Great Wall)

Tak otwarta i elegancka jak Ora 07 na zewnątrz, jest także wewnątrz. Dominuje w nim pływająca konsola centralna zawierająca pięć przycisków i trzy pokrętła do sterowania najważniejszymi funkcjami, a nad nią znajduje się 12,3-calowy ekran dotykowy o imponującej rozdzielczości. Całe wnętrze wyłożone jest wegańską skórą, a wszystko sprawia wrażenie elegancko spasowanego i dobrej jakości. Drzwi zamykają się płynnie, podczas jazdy nie słychać żadnych skrzypień ani stuków.

Ogólnie rzecz biorąc, Ora 07 porusza się wyjątkowo cicho, nawet przy wyższych prędkościach. Dzięki dużemu rozstawowi osi wynoszącemu 2,87 m długie nogi można łatwo schować na wszystkich siedzeniach, a ogromny szklany dach nadaje wnętrzu przewiewnej lekkości. Biorąc pod uwagę wygląd coupe, przestrzeń nad głowami na tylnych siedzeniach jest ograniczona.

READ  Court Rider w Kijowie: Skorzystaj z okazji i oddaj broń

Nieskończona moc

W standardzie dostępnych jest już wiele asystentów cyfrowych, takich jak asystent parkowania z kamerą 360 stopni. W przyszłości możliwe będzie zdalne parkowanie Ory 07 za pomocą aplikacji. Nie ma powodu, aby krytykować tu i teraz. Jednak GT, którym jeździliśmy, miało nieskończoną moc. Naciśnięcie czerwonego przycisku na kierownicy aktywuje tryb Power+. Następnie 2,2-tonowy SUV leci całkowicie nieważki do 100 km/h w 4,5 sekundy, napędzany momentem obrotowym 680 Nm.

Ora 07 może nie tylko zapewnić potężną moc, ale może także wypuścić ją na drogę z zaskakującą pewnością. Chociaż osiągi nie były najwyższe w specyfikacji, Chińczykom udało się osiągnąć bardzo akceptowalną równowagę między komfortem a sportowymi osiągami. Jak na markę z tak małym doświadczeniem (Ora powstała dopiero w 2016 roku) to szokująco dobry wynik. Samochód reaguje dość przewidywalnie nawet pod ciśnieniem, a elektryczne sterowanie jest przyjemnie realistyczne.

W przypadku wersji europejskiej był bliski kontakt z oddziałem w Monachium i odbyło się kilka kilometrów jazd próbnych po niemieckich drogach. Docelowo oprogramowaniu dano maksymalną swobodę, aby asystenci jazdy nie tłumili od razu pełnej przyjemności z jazdy w lekko sportowym tempie.

To, ilu niemieckich klientów zdecyduje się na tego dość dziwnego jokera, zależy również od ceny. Ora spodziewa się ceny około 43 000 euro za model podstawowy i około 50 000 euro za GT.

GWM Ora 07 – dane techniczne

czterodrzwiowy elektryczny hatchback sedan; Długość: 4,87 m, Szerokość: 1,86 m (szerokość z lusterkami zewnętrznymi: brak), Wysokość: 1,50 m, Rozstaw osi: 2,87 m, Pojemność bagażnika: 333 -1045 l

Aura 07 Czysta

Moc 150 kW/204 KM, maksymalny moment obrotowy 340 Nm, jednobiegowa automatyczna skrzynia biegów, napęd na przednie koła, akumulator litowo-jonowo-fosforanowy (LFP) o pojemności 64 kWh, 0-100 km/h: 8,2 sekundy, Vmax: 170 km/h , łączny pobór mocy: 16,5 (WLTP), maksymalna prędkość ładowania 87 kW, maksymalny zasięg 440 km (WLTP), cena: od ok. 43 000 euro

READ  Volkswagen prezentuje swój najtańszy samochód elektryczny

Aura 07 GT

Moc 300 kW/408 KM, maksymalny moment obrotowy 680 Nm, jednobiegowa automatyczna skrzynia biegów, napęd na wszystkie koła, trójskładnikowy akumulator litowy (NMC) 83 kWh, 0-100 km/h: 4,5 sekundy, Vmax: 180 km/h, w cyklu mieszanym zużycie energii: 17,5 (WLTP), maksymalna prędkość ładowania 87 kW, maksymalny zasięg 520 km (WLTP), cena: od około 50 000 €

Continue Reading

Trending