Connect with us

Economy

Wiedeń: reklamowa gorąca jesień dla międzynarodowych gości | Naciśnij PID

Published

on

Wiedeń (OTS/RK) Dzięki szeroko zakrojonym kampaniom rewitalizacyjnym w Europie i USA, Vienna Tourism rozpoczyna intensywny spadek reklamy, aby przyciągnąć międzynarodowych gości biznesowych, biznesowych i luksusowych do pozostania w Wiedniu w nadchodzących miesiącach, dostosowanych do konkretnych grup docelowych.

Peter Hanke, doradca miejski ds. finansów, pracy, ekonomii, spraw międzynarodowych i Wiener Stadtwerke oraz kierownik ds. turystyki w Wiedniu

„Po trudnych miesiącach w turystyce miejskiej, firmy turystyczne w Wiedniu mogą wreszcie ponownie gościć międzynarodowych gości pierwszej klasy w lecie: w sektorach rekreacyjnym i biznesowym. W inny sposób normalizacji liczymy na dużą liczbę środki, aby wykorzystanie mocy produkcyjnych ponownie wzrosło, Przedsiębiorcy mogą działać bardziej opłacalnie, a Wiedeń wraca do swojej dawnej siły!”

Norbert Kettner, dyrektor ds. turystyki w Wiedniu

„Strategia jest jasna: chcemy jak najlepiej nadrobić okres jesienno-przedświąteczny, który stracono w pierwszej połowie roku z powodu prawie pięciomiesięcznego zakazu przyjmowania gości. ustawiliśmy działania grupy docelowej na przedziały czasowe. Krótkie i szerokie, aby tworzyć rezerwacje na nadchodzące tygodnie i miesiące z krótkim wyprzedzeniem. Wiedeń ma silną pozycję na najważniejszych międzynarodowych rynkach pochodzenia.

Feed Your Soul oferuje pokarmy dla duszy na ośmiu rynkach

Szeroko zakrojona jesienna kampania WienTourismus „Feed Your Soul” rusza na ośmiu rynkach: w Niemczech, Szwajcarii, Włoszech, Francji, Hiszpanii, Wielkiej Brytanii, Polsce i Austrii, od połowy września zaprasza spragnionych podróży osoby hasło „Feed Your Soul” by czynić dobro jedzeniem dla duszy w postaci sztuki, cesarskiego szyku Wiednia, gastronomii oraz prywatnych przeżyć i realizmu. Doświadczeni podróżnicy po mieście są traktowani zarówno online, jak i w mediach społecznościowych z różnymi tematami i ofertami, w zależności od ich profilu i preferencji. Ponadto reklama zewnętrzna w widocznych miejscach na rynkach docelowych pokazuje, czego można doświadczyć jesienią w Wiedniu. Kampania jest promowana w Niemczech i Szwajcarii we współpracy z platformą rezerwacyjną Expedia. Podobnie jak w przypadku międzynarodowej kampanii wiosennej, WienTourismus po raz kolejny oferuje firmom wiedeńskim możliwość bezpłatnego udziału w kampanii z wybranymi ofertami rezerwacji i korzystaniem z obszernych kanałów marketingowych WienTourismus.

READ  Ceny ropy spadły w czwartek

Skoncentruj się na miejscu spotkania Wiedeń

Podczas gdy kampania „Feed Your Soul” pobudza gości rozrywkowych, kolejna międzynarodowa kampania skierowana jest do profesjonalnych organizatorów spotkań i decydentów w branży kongresowej: „Vienna: A Pleasure doing business” działa w Internecie i w mediach społecznościowych w USA od 11 października , Niemcy, Wielka Brytania, Szwajcaria i Belgia, gdzie znajduje się wiele międzynarodowych stowarzyszeń handlowych. W Stanach Zjednoczonych, najważniejszym rynku dalekobieżnym, reklamy prasowe są również umieszczane w popularnych magazynach biznesowych, takich jak Wall Street Journal. Kampania zwraca również uwagę na wart 4 mln euro „Vienna Meetings Fund 2021-2023”, który wspiera konferencje i spotkania z kraju i zagranicy kwotą do 60 tys. euro. WienTourismus wspólnie z ÖBB promuje połączenie Nightjet z Brukseli oraz atrakcyjne połączenia Railjet z Monachium, które są również przyjazną dla klimatu alternatywą dla osób podróżujących służbowo.

Siła nabywcza: skup się na superbogatych

Dzięki nowemu filmowi fabularnemu „Wiedeń – luksusowa podróż”, który przedstawia bogaty duch i luksusowy styl życia miasta, Vienna Tourism jest grupą docelową luksusowych podróżników, którzy chcą odwiedzić Wiedeń. Koncentruje się na tak zwanych High Net Worth Individuals (UHNWI) o wartości netto ponad 30 milionów USD każdy, którzy znajdują się w czołówce najlepiej wydających gości i są bardzo przyciągani na całym świecie. Poprzez ukierunkowane działania marketingowe i współpracę z wiedeńskimi usługodawcami w sektorze WienTourismus nawiązuje kontakty z tzw. gatekeeperami, tj. bliskimi UHNWI, takimi jak osobiści asystenci lub concierge, aby zainspirować luksusowych podróżnych do Wiednia. https://luxus.wien.info

Użyj turbo na noc przed Bożym Narodzeniem

Przed pandemią Covid-19 grudzień był jednym z miesięcy o najwyższych obrotach dla dostawców zakwaterowania w Wiedniu. Aby zwiastować wartościowy sezon przedświąteczny, Vienna Tourism będzie motywować odwiedzających do zimowej wycieczki do Wiednia od połowy listopada na tych rynkach, które w tym czasie obiecują największy potencjał. Wszystkie elementy kampanii są zaplanowane w elastycznych i szybko adaptowalnych scenariuszach, ponieważ, podobnie jak w przypadku wszystkich działań, kampania ta uwzględnia również fakt, że ramy epidemiologiczne i związane z nimi środki mogą ulec zmianie. Ponadto WienTourismus bierze udział w ataku austriackich mediów na temat zimowy.

READ  Tweet powoduje huśtawki cen: prezes Tesli Musk stoi w obliczu porażki w sądzie

Zapytania i kontakt:

Walter Strasser
telefon. +43 – 1 -211 14-111
Walter@wien.info

Verina Talk
telefon. +43 – 1 -211 14-363
Rozmowa Vereny@wien.info

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Economy

Badanie IWH: W kwietniu kolejna rekordowa liczba upadłości przedsiębiorstw

Published

on

Badanie IWH: W kwietniu kolejna rekordowa liczba upadłości przedsiębiorstw
Praca Badanie IWH

Liczba upadłości przedsiębiorstw w kwietniu po raz trzeci z rzędu osiągnęła rekordowy poziom

Oddział sieci domów towarowych Galleria Karstadt Kaufhof – w związku z jej upadłością dotknęło to szereg stanowisk pracy

Oddział sieci domów towarowych Galleria Karstadt Kaufhof – w kwietniu w związku z upadłością liczba zwolnionych pracowników była w kwietniu „wyjątkowo wysoka”

Źródło: Niemiecka Agencja Informacyjna/Andreas Arnold

Tutaj możesz posłuchać naszych podcastów WELT

Aby przeglądać treści osadzone, konieczne jest uzyskanie Twojej odwołalnej zgody na przesyłanie i przetwarzanie danych osobowych, gdyż dostawcy treści osadzonych wymagają tej zgody jako osoby trzecie. [In diesem Zusammenhang können auch Nutzungsprofile (u.a. auf Basis von Cookie-IDs) gebildet und angereichert werden, auch außerhalb des EWR]. Ustawiając przełącznik w pozycji „Wł.”, zgadzasz się na to (z możliwością odwołania w dowolnym momencie). Obejmuje to również Twoją zgodę na przekazanie niektórych danych osobowych do państw trzecich, w tym do USA, zgodnie z art. 49 ust. 1 lit. a) RODO. Możesz znaleźć więcej informacji na ten temat. W każdej chwili możesz odwołać swoją zgodę korzystając z klucza i prywatności na dole strony.

IWH odnotowało w kwietniu 1367 upadłości spółek osobowych i korporacji, co oznacza wzrost o pięć procent w porównaniu z marcem i kolejny rekord. Ale koniec fali upadłości jest już widoczny.

drZ badania wynika, że ​​w kwietniu liczba upadłości przedsiębiorstw w Niemczech osiągnęła rekordowy poziom trzeci miesiąc z rzędu. Według Instytutu Badań Ekonomicznych Leibniza w Halle (IWH) we wtorek całkowita liczba upadłości spółek osobowych i spółek sięgnęła 1367. Zbadaj go Ogłaszać. To o pięć procent więcej niż poprzedni rekord ustanowiony w marcu. Liczba dotkniętych miejsc pracy jest zatem „niezwykle wysoka”, także ze względu na upadłość Galerii Karstadt Kaufhof. Widać jednak koniec fali upadłości.

Z informacji wynika, że ​​obecna wartość jest o 47 proc. wyższa niż w kwietniu 2023 r. i o 40 proc. wyższa od średniej kwietniowej z lat 2016-2019, czyli lat poprzedzających pandemię korony. Dodał: „Wysoki poziom został osiągnięty w wielu sektorach, w tym w szczególności w budownictwie, handlu i usługach, ale także w mniejszych sektorach, takich jak informacja i komunikacja”.

Według analizy IWH, w 10% największych firm, które ogłosiły upadłość w samym kwietniu, ucierpiało około 34 000 miejsc pracy. To trzykrotnie więcej niż w poprzednim miesiącu. Od rozpoczęcia badania w 2016 r. liczba dotkniętych stanowisk pracy wzrosła dopiero w lipcu 2020 r. „Jednym z powodów dużej liczby dotkniętych miejsc pracy jest ponowne bankructwo Galerii Karstadt Kaufhof” – stwierdziła. Wiadomo już jednak, że grupa domów towarowych będzie kontynuowana przez nowych inwestorów, a zdecydowana większość miejsc pracy zostanie utrzymana.

IWH gromadzi wczesne wskaźniki, które przyspieszają proces upadłości o około dwa do trzech miesięcy. Wartości w kwietniu były na najniższym poziomie od sześciu miesięcy, powiedział Stephen Muller, szef ds. zmian strukturalnych i produktywności w IWH. „Chociaż obecnie wyjątkowo wysoka liczba bankructw wydaje się niepokojąca, pierwsze wskaźniki wyraźnie wskazują na złagodzenie sytuacji” – stwierdził Mueller. „Zakładam, że od maja liczba upadłości ponownie spadnie, ale najpóźniej od czerwca”.

Continue Reading

Economy

BYD: Chiński producent samochodów elektrycznych ma problem z pleśnią

Published

on

BYD: Chiński producent samochodów elektrycznych ma problem z pleśnią

Samochód elektryczny chińskiej firmy BYD po przybyciu do Bremerhaven.
Photo Alliance / Niemiecka Agencja Prasowa | Larsa Benninga

Chiński producent samochodów elektrycznych sprowadził w lutym tysiące pojazdów do Bremerhaven, aby podbić niemiecki rynek.

Jednak według doniesień mediów sprzedaż Volkswagena i Mercedes-Benz w kraju stoi w miejscu. W marcu nowo zarejestrowano zaledwie trzycyfrową liczbę samochodów BYD.

Gazeta Handelsblatt również doniosła o problemie z pleśnią w dostarczonych samochodach. BYD temu zaprzecza.

Były to obrazy o symbolicznej mocy: w lutym ubiegłego roku ukazał się „BYD Explorer No. 1”. Statek towarowy należący do chińskiego producenta samochodów elektrycznych BYD przywiózł do Niemiec 3000 pojazdów. Najwyraźniej był to początek podboju kraju przez Volkswagena i Mercedesa-Benza. Jednak według doniesień mediów najnowsze dane dotyczące BYD w tym kraju są alarmujące.

W marcu w Niemczech zarejestrowano nie więcej niż 160 nowych samochodów nowego giganta samochodowego. To właśnie mówię”Handelsblatt”, powołując się na dane branżowego serwisu Dataforce. Trend ten utrzymuje się w poprzednich miesiącach.

Przeczytaj także

Na wystawie samochodowej obok siebie stały trzy modele sportowego sedana Xiaomi SU7.  Na pierwszym planie turkusowy samochód, za nim biały, a za nim pomarańczowy.

Nowy samochód e-sportowy z Chin: Xiaomi SU7 podobno przewyższy BMW, VW i Teslę pod względem „chińskiej prędkości”.

W pierwszym kwartale tego roku BYD zarejestrowało w Republice Federalnej zaledwie 393 samochody. Jeśli ekstrapolować tę liczbę na cały rok, producentowi zabrakłoby znacznie do 4141 samochodów z poprzedniego roku.

Sytuacja w innych krajach wydaje się lepsza. We Francji BYD udało się prawie podwoić liczbę rejestracji z 2023 r. do prawie 1000 w pierwszych trzech miesiącach tego roku. Jednak do tej pory najważniejszym rynkiem zbytu grupy w Europie pozostały Niemcy. BYD już w tym roku chce podwoić sprzedaż zagraniczną. Tylko dzięki swojej sile na chińskim rynku krajowym BYD był w stanie na krótko zastąpić Teslę jako największego na świecie producenta pojazdów elektrycznych.

Statek towarowy

Statek towarowy „BYD Explorer nr 1” w lutym ubiegłego roku stanął na terminalu samochodowym w Bremerhaven.
Photo Alliance / Niemiecka Agencja Prasowa | Larsa Benninga

Według Handelsblatta słaby popyt w Niemczech jest obecnie widoczny także w Bremerhaven, jednym z największych punktów przeładunku nowych samochodów na świecie. Rzecznik firmy logistycznej BLG potwierdził gazecie, że samochody BYD „obecnie są dłuższe” na tamtejszej stacji samochodowej. Dotyczy to również innych producentów i jest „związane z popytem rynkowym”.

READ  Ceny ropy spadły w czwartek

Brzydki: według raportu problem pleśni występuje również w dostarczanych samochodach elektrycznych. Zdarza się to od czasu do czasu podczas długiego transportu zagranicznego i nie mówi zbyt wiele o jakości samochodu – twierdzi gazeta „Handelsblatt”.

Przeczytaj także

Fabryka Tesli w Grünheide.

„Słaby rynek sprzedaży samochodów elektrycznych”: Tesla chce zwolnić 400 pracowników w Gruenheide

Mówi się jednak, że problem dotyczy kilku pojazdów w BYD, co wpływa na dostawy. Mówi się o dłuższym czasie oczekiwania dla trzycyfrowej liczby niemieckich klientów. Firma BYD potwierdziła gazecie, że w zeszłym roku napotkała „rozproszone” problemy związane z epidemiami pleśni. Jednak według producenta samochodów nie miało to wpływu na pojazdy w Bremerhaven.

Fu

Continue Reading

Economy

Pod żadnym pozorem nie jedz kiełbasek

Published

on

Pod żadnym pozorem nie jedz kiełbasek
  1. ruhr24
  2. praca
Klienci nie powinni jeść hot dogów z Aldi. © Funke Photo Services/Imago, Pond5 Images/Imago; Uczelnia: RUHR24

Obecnie trwa wycofywanie kiełbas Aldi Nord. Klienci, którzy je spożywają, mogą spodziewać się nieprzyjemnych objawów.

Dortmund – Za kilka dni nastąpi kolejne wycofanie z Aldi. Tym razem szczególnie miłośnicy mięsa powinni zwrócić uwagę na rodzaj kiełbasy, którą jedzą, czyli w tym przypadku: lepiej jej nie jeść.

Przypomnienie od Aldi: Pod żadnym pozorem nie jedz kiełbasek

Gmyrek Fleisch- und Wurstwaren GmbH & Co. KG Zaproszenie do artykułu”Dobre trzy dębowe kiełbaski wieprzowe Harz„Zaczęło się Data przydatności do spożycia (BBD) 3 maja 2024 r Bierzemy. Odbywa się to ze względów zapobiegawczych w zakresie ochrony konsumentów. Ostrzeżenie opublikowano 24 kwietnia.

Podczas badania wewnętrznego w próbce wykryto salmonellę, która może powodować choroby przewodu pokarmowego i objawy grypopodobne. Konsumentom zaleca się, aby nie spożywali wycofywanego produktu.

Co to jest salmonella?

Salmonella to bakteria, która często powoduje zakażenia przenoszone przez żywność, zwłaszcza poprzez spożycie skażonego mięsa, jaj lub produktów mlecznych. Zakażenie Salmonellą, znane również jako salmonelloza, zwykle objawia się takimi objawami, jak biegunka, skurcze brzucha i gorączka, które zwykle pojawiają się w ciągu 12 do 72 godzin od spożycia skażonej żywności.

Chociaż większość zarażonych osób wraca do zdrowia w ciągu kilku dni bez specjalnego leczenia, infekcja salmonellą może być poważniejsza u niemowląt, osób starszych i osób z osłabionym układem odpornościowym. Aby zapobiec salmonellozie, ważne jest przestrzeganie dobrych praktyk higienicznych podczas przygotowywania i podgrzewania żywności.

Przypomnij Aldi: Nie jedz kiełbasek przecenionych w niektórych obszarach

Wycofana kiełbasa była dostępna w oddziałach Aldi Nord w regionach Datlen, Laert-Severhausen, Hahn. Mundena, Salzgittera i Wehrla Sprzedany. Zarówno Gmyrek, jak i Aldi Nord natychmiast zareagowały i wycofały kiełbaski ze sprzedaży.

Kiełbasa.
Kiełbaski te można było kupić w Aldi – klienci powinni sprawdzić datę przydatności do spożycia. © localpic/Imago, Gmyrek Fleisch- und Wurstwaren GmbH & Co. KG; Uczelnia: RUHR24

Klienci, którzy zakupili kiełbaski wieprzowe, mogą je zwrócić w dowolnym oddziale Aldi Nord bez okazywania paragonu. Cena zakupu zostanie zwrócona.

READ  Od poniedziałku (15 kwietnia) w Lidlu te niesamowite gadżety będą dostępne w specjalnej ofercie.

Przypomnijmy z Aldi: Producent kiełbasy dostarcza więcej informacji

Bieżące wycofanie dotyczy wyłącznie produktów z określoną datą przydatności do spożycia. Nie ma to wpływu na inne produkty producenta lub inne produkty marki „Gut Drei Eichen”.

Gmyrek Fleisch- und Wurstwaren GmbH & Co. przeprasza. KG zapewnia konsumentom ulgę w niedogodnościach i wsparcie w przypadku jakichkolwiek pytań za pośrednictwem adresu e-mail [email protected].

Continue Reading

Trending