Wiedeń (OTS/RK) – Dzięki szeroko zakrojonym kampaniom rewitalizacyjnym w Europie i USA, Vienna Tourism rozpoczyna intensywny spadek reklamy, aby przyciągnąć międzynarodowych gości biznesowych, biznesowych i luksusowych do pozostania w Wiedniu w nadchodzących miesiącach, dostosowanych do konkretnych grup docelowych.
Peter Hanke, doradca miejski ds. finansów, pracy, ekonomii, spraw międzynarodowych i Wiener Stadtwerke oraz kierownik ds. turystyki w Wiedniu
„Po trudnych miesiącach w turystyce miejskiej, firmy turystyczne w Wiedniu mogą wreszcie ponownie gościć międzynarodowych gości pierwszej klasy w lecie: w sektorach rekreacyjnym i biznesowym. W inny sposób normalizacji liczymy na dużą liczbę środki, aby wykorzystanie mocy produkcyjnych ponownie wzrosło, Przedsiębiorcy mogą działać bardziej opłacalnie, a Wiedeń wraca do swojej dawnej siły!”
Norbert Kettner, dyrektor ds. turystyki w Wiedniu
„Strategia jest jasna: chcemy jak najlepiej nadrobić okres jesienno-przedświąteczny, który stracono w pierwszej połowie roku z powodu prawie pięciomiesięcznego zakazu przyjmowania gości. ustawiliśmy działania grupy docelowej na przedziały czasowe. Krótkie i szerokie, aby tworzyć rezerwacje na nadchodzące tygodnie i miesiące z krótkim wyprzedzeniem. Wiedeń ma silną pozycję na najważniejszych międzynarodowych rynkach pochodzenia.
Feed Your Soul oferuje pokarmy dla duszy na ośmiu rynkach
Szeroko zakrojona jesienna kampania WienTourismus „Feed Your Soul” rusza na ośmiu rynkach: w Niemczech, Szwajcarii, Włoszech, Francji, Hiszpanii, Wielkiej Brytanii, Polsce i Austrii, od połowy września zaprasza spragnionych podróży osoby hasło „Feed Your Soul” by czynić dobro jedzeniem dla duszy w postaci sztuki, cesarskiego szyku Wiednia, gastronomii oraz prywatnych przeżyć i realizmu. Doświadczeni podróżnicy po mieście są traktowani zarówno online, jak i w mediach społecznościowych z różnymi tematami i ofertami, w zależności od ich profilu i preferencji. Ponadto reklama zewnętrzna w widocznych miejscach na rynkach docelowych pokazuje, czego można doświadczyć jesienią w Wiedniu. Kampania jest promowana w Niemczech i Szwajcarii we współpracy z platformą rezerwacyjną Expedia. Podobnie jak w przypadku międzynarodowej kampanii wiosennej, WienTourismus po raz kolejny oferuje firmom wiedeńskim możliwość bezpłatnego udziału w kampanii z wybranymi ofertami rezerwacji i korzystaniem z obszernych kanałów marketingowych WienTourismus.
Skoncentruj się na miejscu spotkania Wiedeń
Podczas gdy kampania „Feed Your Soul” pobudza gości rozrywkowych, kolejna międzynarodowa kampania skierowana jest do profesjonalnych organizatorów spotkań i decydentów w branży kongresowej: „Vienna: A Pleasure doing business” działa w Internecie i w mediach społecznościowych w USA od 11 października , Niemcy, Wielka Brytania, Szwajcaria i Belgia, gdzie znajduje się wiele międzynarodowych stowarzyszeń handlowych. W Stanach Zjednoczonych, najważniejszym rynku dalekobieżnym, reklamy prasowe są również umieszczane w popularnych magazynach biznesowych, takich jak Wall Street Journal. Kampania zwraca również uwagę na wart 4 mln euro „Vienna Meetings Fund 2021-2023”, który wspiera konferencje i spotkania z kraju i zagranicy kwotą do 60 tys. euro. WienTourismus wspólnie z ÖBB promuje połączenie Nightjet z Brukseli oraz atrakcyjne połączenia Railjet z Monachium, które są również przyjazną dla klimatu alternatywą dla osób podróżujących służbowo.
Siła nabywcza: skup się na superbogatych
Dzięki nowemu filmowi fabularnemu „Wiedeń – luksusowa podróż”, który przedstawia bogaty duch i luksusowy styl życia miasta, Vienna Tourism jest grupą docelową luksusowych podróżników, którzy chcą odwiedzić Wiedeń. Koncentruje się na tak zwanych High Net Worth Individuals (UHNWI) o wartości netto ponad 30 milionów USD każdy, którzy znajdują się w czołówce najlepiej wydających gości i są bardzo przyciągani na całym świecie. Poprzez ukierunkowane działania marketingowe i współpracę z wiedeńskimi usługodawcami w sektorze WienTourismus nawiązuje kontakty z tzw. gatekeeperami, tj. bliskimi UHNWI, takimi jak osobiści asystenci lub concierge, aby zainspirować luksusowych podróżnych do Wiednia. https://luxus.wien.info
Użyj turbo na noc przed Bożym Narodzeniem
Przed pandemią Covid-19 grudzień był jednym z miesięcy o najwyższych obrotach dla dostawców zakwaterowania w Wiedniu. Aby zwiastować wartościowy sezon przedświąteczny, Vienna Tourism będzie motywować odwiedzających do zimowej wycieczki do Wiednia od połowy listopada na tych rynkach, które w tym czasie obiecują największy potencjał. Wszystkie elementy kampanii są zaplanowane w elastycznych i szybko adaptowalnych scenariuszach, ponieważ, podobnie jak w przypadku wszystkich działań, kampania ta uwzględnia również fakt, że ramy epidemiologiczne i związane z nimi środki mogą ulec zmianie. Ponadto WienTourismus bierze udział w ataku austriackich mediów na temat zimowy.
Zapytania i kontakt:
Walter Strasser
telefon. +43 – 1 -211 14-111
Walter@wien.info
Verina Talk
telefon. +43 – 1 -211 14-363
Rozmowa Vereny@wien.info