Connect with us

Tech

Windows 11 dla programistów: aplikacje na Androida, zestaw gier i pakiet Windows SDK

Published

on

Nowo ogłoszony system operacyjny Windows 11 umożliwia uruchamianie aplikacji na Androida bezpośrednio w systemie Windows. W zamian system operacyjny otrzymuje podsystem Windows dla Androida, który jest rozwinięciem poprzedniego Podsystemu Windows dla Linuksa (WSL). W przyszłości aplikacje na Androida można będzie instalować w systemie Windows 11 za pośrednictwem zmienionego sklepu Windows App Store.

W tym celu Microsoft współpracuje z Amazon Appstore. Aplikacje na Androida można uruchamiać i zarządzać nimi jak natywnymi aplikacjami Windows. Technicznie działają na maszynie wirtualnej; Native Proxy App zapewnia pomost między modelami aplikacji Android i Windows. Microsoft podąża za przykładem ChromeOS, który jest oddalony o pięć lat. Użytkownicy systemu Windows mają wszystkie opcje wprowadzania danych (klawiatura, mysz, dotyk i pióro) w aplikacji na Androida. Microsoft chce też obsługiwać słuchawki Bluetooth.

Firma Microsoft ogłosiła już w maju 2020 r., że rozszerzy WSL oparty na konsoli, aby uwzględnić aplikacje z graficznym interfejsem użytkownika. To rozszerzenie było początkowo dostępne tylko dla niejawnych testerów systemu Windows pod akronimem WSLg w kwietniu. Pierwsze wskaźniki Androida w systemie Windows Już pod koniec 2020 roku.

Nowy sklep Microsoft Powinien być otwarty dla wszystkich typów aplikacji, a nie jak wcześniej tych, które mogą być dystrybuowane za pośrednictwem procesu instalacji MSIX lub jako progresywne aplikacje internetowe (PWA). Oprócz typów aplikacji Win32, UWP, WinUI i .NET opartych na technologiach Microsoft, Microsoft wyraźnie wspomniał również o aplikacjach opartych na Javie, aplikacjach React Native i Electron w czwartkowej transmisji na żywo.

W ramach wprowadzenia do Windows 11 odbyła się prezentacja skierowana konkretnie do deweloperów.

Microsoft coraz częściej również zajmuje się tematem PWA: producent dostarcza teraz „PWABuilder”, który został po raz pierwszy opublikowany w 2015 roku, a następnie przestarzały. 3. wersja rozszerzona. Microsoft nazywa „Popup Store” nową opcją integracji sklepu Microsoft Store z innymi witrynami internetowymi, aby producenci oprogramowania mogli łatwo zintegrować sprzedaż własnych aplikacji w witrynie internetowej firmy.

READ  Brettspiel-News.de - finansowanie społecznościowe | Zoo Tycoon: Gra planszowa wkrótce pojawi się na Kickstarterze

Sprzedaż oprogramowania za pośrednictwem „Popup” Sklepu Windows

(Zdjęcie: Microsoft)

Do tej pory firma Microsoft zarobiła 12 procent na grach i 15 procent na inne oprogramowanie na całej sprzedaży w sklepie Microsoft Store. W przyszłości dostawcy oprogramowania powinni mieć również możliwość zintegrowania innych systemów płatności z nowym sklepem, ponieważ Microsoft nie chce twierdzić, że ma jakiekolwiek zaangażowanie finansowe.

Następnym systemem Windows będzie nowoczesna aplikacja do wprowadzania poleceń „Windows Terminal”, która wcześniej była dostępna jako rozszerzenie systemu Windows 10, a także Element WebView2-Browsersteuer w wersji „Evergreen” Dołączone jako integralna część. Oznacza to, że aplikacje hybrydowe, które można zaprogramować za pomocą Blazor Desktop w .NET 6, działają w systemie Windows 11 bez dodatkowego dostarczania WebView2.

Microsoft zapowiedział również podczas pokazu Aplikacje Windows SDK Ostateczna nazwa projektu, wcześniej znana jako Reunion, została ogłoszona w celu ujednolicenia interfejsów programistycznych Windows32 i Windows Runtime. Centralnym składnikiem zestawu Windows Apps SDK jest biblioteka Windows UI Library 3 (WinUI3), którą firma Microsoft pozycjonuje jako wspólnego następcę uniwersalnych aplikacji systemu Windows (UWP) i Windows Presentation Foundation (WPF). Za pomocą kontrolek w przestrzeni nazw WinUI3 Microsoft.UI.Xaml firma Microsoft chce zaprojektować nowy interfejs użytkownika w systemie Windows 11 z zaokrąglonymi narożnikami, a także nowymi ikonami i czcionkami (Segoe UI Variable i Segoe Fluid Icons) oraz nowymi animacjami dla systemu Windows 11 o nazwie Mikrointerakcje optymalnie.

Sterowanie powiększeniem w systemie Windows UI3 w systemie Windows 11 .

(Zdjęcie: Microsoft)

Wersja 0.8, wcześniej opublikowana jako podgląd, została zaktualizowana przez zespół programistów i ogłoszona jako gotowa do produkcji. W wersji o numerze 0.8 firma Microsoft oświadcza, że ​​nie obejmuje jeszcze wszystkich planowanych funkcji, Gdy mapa drogowa pojawia się na GitHub. Podobnie jak Windows 11, wersja 1.0 pakietu Windows Apps SDK powinna pojawić się do końca 2021 r. Należy zauważyć, że Osoby w Visual Studio Marketplace Wersja 0.8 do pobrania nadal nazywa się Reunion.

Twórcom gier firma Microsoft oferuje zestaw Game Development Kit (GDK), który wcześniej był dostępny tylko dla licencjonowanych partnerów. Teraz dostępne dla wszystkich na GitHub w. Zawiera narzędzia do tworzenia gier, biblioteki i dokumentację, które są już używane w wielu grach komputerowych. Jednak GDK dotyczy tylko gier na PC; Twórcy gier na konsolę Xbox nadal będą potrzebować licencji Enhanced GDKX.


(rme)

do strony głównej

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Tech

iPad Air 2024 i iPad Pro M4 w praktyce | Podcast Mac i ja

Published

on

iPad Air 2024 i iPad Pro M4 w praktyce |  Podcast Mac i ja

Po dobrym półtora roku bez żadnych innowacji sprzętowych Apple wprowadził nowe modele iPadów i jednocześnie uporządkował ofertę produktów. iPad Pro 2024 jest lżejszy, cieńszy i wykorzystuje nowy wyświetlacz OLED o strukturze tandemowej – zarówno w modelu 11-calowym, jak i 13-calowym: dwa zestawy wyświetlaczy OLED w panelu zapewniają większą jasność, a Apple wprowadza także pierwszy -doświadczenie lustrzane. Dodatkowo chip M4 firmy Apple zaskakująco wcześnie zadebiutował w tabletach Pro. Ważne detale zostały poprawione także w iPadzie Air i po raz pierwszy jest on dostępny w większej, 13-calowej wersji. Są też nowe akcesoria.

reklama

W odcinku 71 Malte Kirchner i Leo Becker rozmawiają o nowej linii iPadów. Kirchner opisuje swoje praktyczne doświadczenia z iPadem Pro M4, Apple Pencil Pro i iPadem Air 2024. Omawiamy najważniejsze innowacje tabletu, a także nowe akcesoria, w tym teraz czwarte pióro i ulepszoną klawiaturę Magic Keyboard. Kolejnym tematem jest chip M4 i ogólnie to, jak dobry jest teraz iPad – od podstawowego do topowego modelu. Odpowiadamy na główne pytanie, czy same innowacje sprzętowe mogą naprawdę ulepszyć iPada.


Podcast Apple Mac&i ukazuje się co dwa tygodnie z duetem moderatorów Malte Kirchner i Leo Becker. Dostęp do niego można uzyskać za pośrednictwem kanału RSS (Mój głos lub wideo) za pomocą dowolnej aplikacji do podcastów – od Apple Podcasts, przez Overcast, po Pocket Casts. Możesz go także znaleźć do obejrzenia lub przesłuchania w przewodniku podcastów Apple (Mój głos Lub wideo) I w Spotify. Pojawiaj się na YouTube Nowe filmy do nagrywania na kanale Mac & I. Czekamy na komentarze, krytykę i pytania [email protected].



(funt)

Do strony głównej

Continue Reading

Tech

Nowa wersja telefonu Nokia 3210, wyceniona na 80 euro, stała się oficjalna

Published

on

Nowa wersja telefonu Nokia 3210, wyceniona na 80 euro, stała się oficjalna

O nowej wersji Nokii 3210 pisaliśmy już. Po ujawnieniu kilku szczegółów odrodzenie telefonu komórkowego datuje się na rok 1999 oficjalnie. Logicznie rzecz biorąc, nowe technologie, takie jak 4G/LTE, a także Bluetooth i kamera są już zintegrowane. W szczególności pod względem wzornictwa telefon komórkowy przypomina pierwszy telefon komórkowy dostępny na rynku masowym z anteną wewnętrzną.

HMD połączył nowoczesny design ze starym interfejsem i bardziej nowoczesną technologią w całkowitym pakiecie o wartości 79,99 euro. Telefon jest dostępny w kolorze żółtym, czarnym, niebieskim i następujących kolorach Apetyt na technologię Utknąłem w tym:

Pod maską Unisoc T107 znajduje się 64 MB pamięci RAM. Pamięć wewnętrzna wynosi 128 MB z możliwością rozszerzenia do 32 GB za pomocą kart microSD. Komunikacja mobilna stała się nowocześniejsza: obsługiwana jest sieć 4G z dwiema kartami SIM i Bluetooth 5.0. Jeśli chcesz się porozumieć, być może będziesz musiał wykonać połączenie telefoniczne lub napisać wiadomość tekstową. Nowy, nowoczesny model 3210 oparty na S30+ nie obsługuje również żadnych aplikacji (do przesyłania wiadomości). Z przodu można spodziewać się 2,4-calowego (ok. 6 cm) wyświetlacza o rozdzielczości QVGA.

Więcej szczegółów: Jest gniazdo słuchawkowe i możliwość słuchania muzyki za pośrednictwem odtwarzacza MP3 lub radia FM. Bateria 1450 mAh jest wymienna i powinna zapewnić czas rozmów do 9,8 godziny. Nawiasem mówiąc, ładuje się przez USB typu C. Klasycznej gry Snake też nie można przegapić:

Rozbudzone uczucie nostalgii lub innego zainteresowania? Możesz zamówić już teraz za mniej niż 80 euro. Inne zmienne (pamięć)? nikt.

Przejrzystość: ten artykuł zawiera linki partnerskie. Klikając na niego, przejdziesz bezpośrednio do dostawcy. Jeśli zdecydujesz się na dokonanie tam zakupu, otrzymamy niewielką prowizję. Nic nie zmienia dla Ciebie ceny. Linki partnerskie nie mają wpływu na nasze raporty.

READ  Neil Druckmann ma już koncepcję


Continue Reading

Tech

Co się stanie, jeśli wpadniesz do czarnej dziury? NASA dostarcza odpowiedzi

Published

on

Co się stanie, jeśli wpadniesz do czarnej dziury?  NASA dostarcza odpowiedzi
  1. Strona główna
  2. Dowiedzmy się

Naciska

Wpadnięcie do czarnej dziury to intelektualna gra, która fascynuje wielu. Symulacja NASA sprawia, że ​​ten scenariusz staje się rzeczywistością.

Zielony Pas – Fascynacja czarnymi dziurami nie ma końca; Jest to jedno z najbardziej tajemniczych i fascynujących zjawisk na świecie istnienie. Jest to popularny temat nie tylko w science fiction, ale także w badaniach naukowych. mimo Poza naszym zasięgiem Naukowcy lubią bawić się wyobrażeniem, co by się stało, gdyby ktoś dostał się do środka Czarna dziura położony w.

Wpadnięcie do czarnej dziury: pokaz symulacyjny NASA

Jeremy Schnittman, astrofizyk NASAJego kolega Brian Powell dokładnie to naśladował. „Ludzie często o to pytają” – mówi Schnittman. Na stronie NASA. „Symulowanie tych trudnych do wyobrażenia procesów pomaga mi połączyć matematykę relatywistyczną z rzeczywistymi konsekwencjami w prawdziwym wszechświecie” – dodaje.

W symulacji kamera wpada do czarnej dziury o masie 4,3 miliona słońc. Odpowiada to mniej więcej supermasywnej czarnej dziurze w centrum naszej Galaktyki Drogi Mlecznej. „Gdybyś miał wybór, chciałbyś wpaść w masywną czarną dziurę” – wyjaśnia Schnittman. Kontynuuje: „Czarne dziury o masach gwiazdowych, które zawierają do około 30 mas Słońca, mają znacznie mniejsze horyzonty zdarzeń i silniejsze siły pływowe, które mogą rozerwać zbliżające się obiekty, zanim dotrą one do horyzontu”.

Horyzont zdarzeń symulowanej czarnej dziury jest ogromny

Symulowana czarna dziura ma horyzont zdarzeń – granicę, powyżej której nic nie może uciec przed grawitacją ciała niebieskiego – o niesamowitej średnicy 25 milionów kilometrów. Horyzont zdarzeń otacza płaski dysk świecącego gazu, zwany dyskiem akrecyjnym. Jeszcze bliżej horyzontu zdarzeń znajdują się struktury świetlne, pierścienie fotonowe. Te świecące dyski i pierścienie służą jako punkt odniesienia podczas symulowania upadku do czarnej dziury.

READ  Łazik „Wytrwałość”: Zdjęcie z Marsa - NASA wyjaśnia motyw tęczy
Zdjęcie z symulacji NASA: Kamera wpadająca do czarnej dziury. To zniekształca czasoprzestrzeń, a tym samym zniekształca widok dysku akrecyjnego otaczającego czarną dziurę. © NASA Centrum Lotów Kosmicznych Goddarda/J. Schnittmana i B. Powella

Gdy kamera zbliża się do czarnej dziury i osiąga prędkość bliską prędkości światła, światło z pierścieni i dysków wydaje się jaśniejsze, prawie białe. Czarna dziura zniekształca czasoprzestrzeń, powodując zniekształcenie pierścieni fotonowych i dysku akrecyjnego, które czasami pojawia się wielokrotnie. „Kiedy kamera przekroczy horyzont, jest Twoja Zniszczenie poprzez spaghetti „To tylko 12,8 sekundy” – mówi Schnittman. „Stamtąd do osobliwości jest już tylko 128 000 kilometrów”.

Kamera wpada do czarnej dziury – gigantyczne pięciodniowe obliczenia NASA

Symulację przeprowadzono na superkomputerze Discover należącym do NASA w Centrum Symulacji Klimatu NASA. Wygenerowano 10 TB danych. Według NASA utworzenie symulacji superkomputerowi zajęło około pięciu dni, wykorzystując 0,3 procent jego procesorów. NASA twierdzi, że w przypadku tradycyjnego laptopa może to zająć ponad dekadę. (niezapłacony rachunek)

Continue Reading

Trending