Connect with us

Economy

Signature Edition z 800 PS: Audi RS6-R – na cześć założyciela Abt

Published

on

Wersja Signature 800 HP
Audi RS6-R – na cześć założyciela Abt

Trudno w to uwierzyć, ale Audi RS6-R firmy Abt nadal sprzedaje się jak krojony chleb. A ponieważ wersja 740 PS nie jest obecnie dostępna, automatyczne filtry oparte na Kempten dodały jeszcze więcej: w wersji Signature Edition. Całość jest bardziej totalnym dziełem sztuki niż ładnym 800-konnym piorunem.

Nie, nie można narzekać na brak osiągów w Audi RS6. Tam, gdzie inne modele RS z Ingolstadt mogą wydawać się nieco nijakie, wagon z elektrownią o mocy 600 koni mechanicznych prawie nie istnieje. Ale ponieważ dość nigdy nie wystarczy, tuner Kempten Abt najwyraźniej wprowadził na rynek prawdziwie udany model z RS6-R. To nie przypadek, że Allgäuer ma w karcie danych 740 KM. Szkoda, że ​​ograniczyli produkcję do 125 egzemplarzy i że prawie wszystkie są już wyprzedane. Dlatego teraz poszukuje się jaśniejszego wyglądu. Aby uczcić 125. urodziny i na cześć swojego założyciela, Johanna Baptiste Abta, RS6 jest dostępny w wersji „Premium Edition” o większej mocy i odważniejszym wyglądzie.

4-litrowy silnik V8 wytwarza 800 koni mechanicznych i 980 Nm.

(Zdjęcie: abt)

Dzięki większym intercoolerom i drugiej chłodnicy oleju oraz nowemu oprogramowaniu moc 4-litrowego silnika V8 wzrosła o 60 KM i wynosi teraz zaledwie 800 KM. Maksymalny moment obrotowy osiągany jest teraz tylko przy 980 zamiast 800 Nm. W zmotoryzowanym quadzie czarny opat modelu z łańcuchem zwalnia w czasie sprintu o 0,7 sekundy i osiąga 100 km/h po 2,9 sekundy. A tam, gdzie Audi odcina kurek w RS6 najpóźniej przy 305 km/h, młot opata spada tylko przy 330 km/h.

Niedzielni kierowcy jako przekąska pomiędzy

Ale samochody różnią się bardziej w praktyce niż na papierze. Ponieważ dzięki mocniejszemu silnikowi, zmienionemu zawieszeniu gwintowanemu i około 150 kilogramom większej siły docisku niż model produkcyjny, RS6 staje się prawdziwym młotem parowym, który przyciąga niemal nieskończony moment obrotowy przy niemal każdej prędkości, sprawiając, że wiejskie drogi są zabawne. Ponieważ często denerwujesz się niedzielnymi kierowcami, ludzie w tym samochodzie są mile widzianym zaproszeniem, aby przez chwilę dotknąć twojego małego palca. Potem eksploduje piekielny ogon, cztery koła 285 na 22-calowych zazębiają się z asfaltem i zanim kierunkowskaz zostanie ustawiony prawidłowo, w lusterku wstecznym widać faceta z przodu.

Johann_Abt_Signature_Interieur-16.jpg

Wewnętrzne prace są również na cześć założyciela firmy, Johanna Abta.

(Zdjęcie: abt)

RS6 pozostaje Avantem nawet w modelu Abt. Jednak odnowiona wymówka przeniesienia rodziny dotyczy tylko ograniczonego zakresu w modelu Series, nawet osiągając swoje granice z RS-R i stając się farsą w wersji Signature. Ponieważ dzięki temu modelowi mieszkańcy Allgäu nie próbują już nawet maskować samochodu sportowego w postaci samochodu codziennego. Tak, zostało trochę odpoczynku, a przynajmniej ogromne spoilery idą na marne.

Najważniejsze jest dumna cena

Ale ostatecznie z czerwonymi ozdobnymi nitkami w emblemacie karoserii z czernią węgla i większą ilością skóry wewnętrznej niż w Dominatrix Studio, RS6 stał się całkowitym dziełem sztuki dla autopromocji. A za przedstawienie muszą dużo zapłacić. Ponieważ Abt szacuje dumne 109 000 euro za konwersję, 260 000 euro na pełnym rachunku za samochód na końcu.

Johann_Abt_Signature_Interieur-3.jpg

Podpis założyciela jest wyhaftowany na sportowych fotelach w wersji Signature.

(Zdjęcie: abt)

Zamiast pięknej historii i odtworzonego podpisu założyciela jest też realna część historii firmy: Zamiast obciążać samochód coraz większym ciężarem, tym razem Abt zrobił wyjątek ku pamięci korzeni firmy – a nawet spakował kowadło do samochodu.

A przynajmniej jego część: aby uczcić początki jako fałszerstwo, Kempten wyciął kawałek kowadła założyciela firmy i uwiecznił go jako „kapsułę czasu” na konsoli środkowej.

READ  Dług publiczny: Bruksela chce teraz złagodzić regułę 60 procent
Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Economy

AstraZeneca zarabia miliardy na sprzedaży (ale bez zysku) ze szczepionki przeciw Covid

Published

on

Brytyjska Szwedzka Firma Farmaceutyczna AstraZeneca W pierwszej połowie 2021 roku zarobiła 1,2 miliarda dolarów ze sprzedaży swojej szczepionki. Firma poinformowała, że ​​do ponad 170 krajów dostarczono około 319 milionów paczek, w tym około 97 milionów w Unii Europejskiej. AstraZeneca sprzedaje szczepionkę po kosztach – bez zysku.

AstraZeneca opracowała swoją szczepionkę we współpracy z Uniwersytetem Oksfordzkim i jest jednym z wiodących producentów na świecie. Całkowite przychody firmy wzrosły o około jedną czwartą do 15,5 miliarda dolarów w pierwszej połowie 2021 roku Wielka Brytania Szczepionka miała kluczowe znaczenie dla kampanii szczepień, która została szybko wdrożona.

AstraZeneca planuje również osiągnąć długoterminowy wzrost poprzez przejęcie amerykańskiej firmy biotechnologicznej Alexion. Ten „kamień milowy” umożliwi firmie lepszą pozycję w dziedzinie immunologii i chorób rzadkich, mówi prezes firmy Pascal Soriot. AstraZeneca sfinalizowała przejęcie Alexion o wartości 39 miliardów dolarów kilka dni temu, co czyni ją największym przejęciem w historii firmy farmaceutycznej.

Jednak zwiększone wydatki i dobrowolne zobowiązanie grupy do niezarabiania na szczepionce na koronawirusa wywierają presję na marże. W sumie zyski spadły z 756 milionów dolarów w zeszłym roku do 550 milionów dolarów. Analitycy mieli niższą sprzedaż na poślizgu, ale spodziewali się wyższych zysków.

Wraz z zamknięciem wielomiliardowego przejęcia Alexion w lipcu, AstraZeneca również zaktualizowała swoje cele na bieżący rok, zgodnie z oczekiwaniami. W związku z tym sprzedaż w bieżącym roku powinna wzrosnąć w niskim przedziale dwudziestu procent. Zysk na akcję skorygowany o efekty specjalne powinien wzrosnąć wyraźniej: w tym przypadku planowany jest wzrost z 5,05 USD do 5,40 USD.

READ  Repos: With Hydrogen in the Future: A Municipal Economy Journal
Continue Reading

Economy

Odżywianie – Teterow – Schlachthof Teterow: operatorzy inwestują miliony więcej – Ekonomia

Published

on

Teterow (dpa/mv) – Firma przetwórstwa mięsnego Danish Crown będzie nadal inwestować w jedyną dużą ubojnię w Meklemburgii-Pomorzu Przednim w Teterowie (powiat Rostock). Dyrektor zarządzający Danish Crown Teterower Fleisch GmbH powiedział w czwartek, że na nadchodzący rok podatkowy zostanie przeznaczonych 2,5 miliona euro. Duńczycy, uważani za jednych z największych europejskich rzeźników bydła, przejęli Teterow w 2017 roku. Od tego czasu zainwestowano 10 milionów euro, powiedział Rohlov. W 2019 r. zaprzestano uboju trzody chlewnej ze względu na koszty.

„Chcemy pozycjonować się szerzej w Tetero” – powiedział Rohlov. W chlewniach, które stały się puste, mięso zwierząt gospodarskich jest krojone i dzielone znacznie częściej niż wcześniej. „Teraz sami przetwarzamy około 70 procent wołowiny, w 2017 roku było to tylko 20 procent”. W efekcie około 200 mężczyzn i kobiet będzie nadal zatrudnionych. Nie ma już umów o pracę. Na przykład współpracują z siecią steków, aby zapewnić, że skóry Uckermärker są przetwarzane na skóry ze świadectwem pochodzenia.

Obecnie Teterower ubija i przetwarza około 110 000 sztuk bydła rocznie, w tym duże ilości do standardów ekologicznych. Zwierzęta pochodzą od rolników z Saksonii-Anhalt, Brandenburgii, Meklemburgii-Pomorza Przedniego i Polski. Towary mrożone są eksportowane do Francji, Hiszpanii, Włoch, Chin itp. Powiedziała, że ​​oddzielenie od sekcji świń, które jest powszechne w rzeźni, nie wpływa na eksport wołowiny do Chin. Po pojawieniu się afrykańskiego pomoru świń Chiny przestały importować wieprzowinę z Niemiec.

© dpa-infocom, dpa: 210729-99-591922 / 2

READ  Aoki wzruszył się: Amazon wydaje się rezygnować z wielu znanych sprzedawców
Continue Reading

Economy

Nadpodaż: Volkswagen może kupić Europcar

Published

on

Stan: 28.07.2021 22:11

Wypożyczalnia samochodów powinna wkrótce ponownie stać się częścią imperium Volkswagena: Volkswagen odkupuje Europcar za 2,5 miliarda euro. Wieczorem francuska firma przyjęła ofertę z Wolfsburga.

Prezes Volkswagena, Herbert Diess, faktycznie chciał zmniejszyć i zmniejszyć grupę z jej dwunastoma markami. Firma z Wolfsburga porzuciła niedawno większość luksusowej marki Bugatti.

Nieznacznie zwiększono szerokość opętania

Ale teraz Diess chce ponownie rozszerzyć imperium VW – o wypożyczalnię samochodów. W ramach konsorcjum z zarządzającym aktywami Atestor i największym importerem VW w Holandii, Pon Holdings, VW nabywa Europcar. Oferta została zwiększona o jeden cent do 50 centów na akcję. Odpowiada to około 2,5 miliarda euro.

Obie strony zgodziły się teraz na umowę. Wieczorem Europcar ogłosił, że przyjmie ofertę. Rada Nadzorcza VW zatwierdziła transakcję.

Z Europcar do wiodącego dostawcy mobilności

Umowa ma sens również z punktu widzenia Volkswagena. Prezes VW Diess ogłosił, że Europcar powinien odgrywać kluczową rolę w tworzeniu platformy dla mobilności. Wiodąca europejska wypożyczalnia samochodów posiada rozległą sieć terminali na lotniskach, dworcach kolejowych i w centrach miast. „Zarządzając swoją nowoczesną flotą i rozległą siecią stacji, Europcar pomoże Volkswagenowi szybciej osiągnąć ambitne cele w zakresie rozszerzania usług mobilności” – wyjaśnił Dies. Klienci coraz częściej korzystają z formularzy subskrypcji i car-sharingu jako alternatywy dla własnego samochodu.

Volkswagen jest już zaangażowany w car sharing pod marką WeShare i oferuje usługi ride-hailing z Moia. Praca ta zostanie rozszerzona w ciągu najbliższych kilku lat. Grupa chce przekształcić się z producenta klasycznych samochodów w konglomerat technologiczny, który oprócz pojazdów zarabia na oprogramowaniu i usługach cyfrowych.

Ożenił się ponownie po rozwodzie 15 lat temu

Europcar był już własnością Volkswagena pod koniec lat 90-tych. W 2006 roku firma z Wolfsburga sprzedała wypożyczalnię samochodów, ponieważ nie była już odpowiednia dla jej podstawowej działalności. Podczas pandemii Corona Europcar wszedł w najgorszy kryzys w swojej historii. Francja i Hiszpania musiały pomóc w pożyczkach awaryjnych. Główny akcjonariusz Europcar Eurazeo odszedł. Aby przetrwać, wypożyczalnia samochodów zmniejszyła swoją flotę pojazdów o prawie połowę.

READ  Dług publiczny: Bruksela chce teraz złagodzić regułę 60 procent

Continue Reading

Trending