Connect with us

Tech

Najpierw była to zła wiadomość, potem dobra dla twórców filmów iPhone’em

Published

on

Najpierw była to zła wiadomość, potem dobra dla twórców filmów iPhone’em

Legendarna aplikacja żegna się, ale na horyzoncie pojawia się nowy konkurent, który uzupełni jej buty.

iPhone 15 Pro: Apple zapoczątkował nową erę rekordów

Smartfony stały się popularne w przypadku małych projektów filmowych od czasu imponującej demonstracji Apple, co filmowcy mogą uzyskać z aparatu iPhone’a 15 Pro z droższym sprzętem. Jednak dużą część korzyści stanowi nie tylko sprzęt Apple, ale także oprogramowanie, które musi obsługiwać nowy format nagrywania wideo.

Nawet Apple ufa swoim lepszym zewnętrznym dostawcom (np. podczas niedawnego wydarzenia dotyczącego komputerów Mac), od którego niedawno nadeszły dramatyczne wieści.

Źle: wszyscy pracownicy Filmic Pro zostali zwolnieni

the Złe wieści Po pierwsze: Spółka-matka, Bending Spoons, zwolniła wszystkich 22 pracowników pracujących nad popularną aplikacją Filmic Pro. Filmic Pro to od lat jedna z najbardziej wszechstronnych aplikacji dla filmowców na smartfony, jednak w tym roku została przejęta przez włoskie studio.

Jeden z pierwszych kroków wywołał sprzeciw społeczności fanów: jednorazową płatność zastąpiono modelem subskrypcyjnym. Nie jest jasne, co stanie się teraz z aplikacjami Filmic, ale nie pokładałbym wielkich nadziei w dalszym znaczącym rozwoju.

Teraz wydaje się, że nadszedł czas, aby poszukać alternatywy. Przynajmniej BlackMagic Camera oferuje teraz całkiem niezłą funkcję – i to całkowicie za darmo. Ale to nie powinna być jedyna dobra opcja.

Dobrze: twórcy halogenków pracują nad „Kino”

Ponieważ oto nadchodzi dobre wieści: Teraz twórcy popularnej aplikacji do zdjęć na iPhone’a Halide ogłosili podobną aplikację do filmów na smartfonach. „KinoPodobnie jak kamera Blackmagic, została zaprojektowana do korzystania z formatu dziennika wprowadzonego w iPhone’ach 15 Pro i 15 Pro Max.

Startup Lux Optics nie daje sobie jednak zbyt wiele czasu. Jeden z założycieli zostanie ojcem w lutym i aplikacja powinna być dostępna wcześniej. Miejmy nadzieję, że i tak nie będą się spieszyć z wypuszczeniem oprogramowania.

READ  NASA ogłasza sukces „Voyagera 1”: nastąpił „największy cud”.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Tech

„Missed Target”: Apple przeprasza za reklamę iPada | Życie i wiedza

Published

on

„Missed Target”: Apple przeprasza za reklamę iPada |  Życie i wiedza

DAS hatte sich Apple wohl anders vorgestellt.

Mit dem Werbeclip für sein neues iPad-Modell, das erst am Dienstag auf dem Apple-Event vorgestellt wurde, wollte das Unternehmen einen Nerv treffen. Diejenigen, die den Clip sahen, waren dann aber eher genervt. Das Video sollte auf aufsehenerregende Weise die vielfältigen Fähigkeiten des leistungsstärkeren Pro-Modells betonen.

Dafür werden in einer gigantischen Presse unter anderem Musikinstrumente wie eine Trompete und ein Klavier sowie Farbtöpfe, Kameras, eine Skulptur und ein Videospielautomat zerquetscht. Dann geht die Presse wieder auf – und in ihr liegt ein iPad.

Apples Konzernchef Tim Cook hatte das Video am Dienstag zur Präsentation der neuen iPad-Modelle auf X (ehemals Twitter) veröffentlicht und unter anderem dazugeschrieben: „Lernen Sie das neue iPad Pro kennen: das dünnste Produkt, das wir je entwickelt haben … Stellen Sie sich all die Dinge vor, die damit möglich sind.“

An dieser Stelle findest du Inhalte aus Twitter

Um mit Inhalten aus Twitter und anderen sozialen Netzwerken zu interagieren oder diese darzustellen, brauchen wir deine Zustimmung.

Womit er wohl nicht gerechnet hatte: Als Reaktion hagelte es sofort Kritik. X-Nutzer empörten sich vor allem über die Zerstörung, auch wenn diese am Computer generiert wirkte. „Die Symbolik der wahllosen Zerstörung schöner kreativer Werkzeuge ist eine interessante Wahl“, kommentierte ein X-Nutzer ironisch.

„Diese Werbung hat mich tatsächlich davon überzeugt, dass ich weniger Technologie in meinem Leben brauche“, schrieb ein anderer. Schauspieler Hugh Grant beklagte die „Zerstörung der menschlichen Erfahrung“ durch das Silicon Valley.

An dieser Stelle findest du Inhalte aus Twitter

Um mit Inhalten aus Twitter und anderen sozialen Netzwerken zu interagieren oder diese darzustellen, brauchen wir deine Zustimmung.

Was folgte, war eine Entschuldigung von Apple. In einer Erklärung gegenüber dem Werbe-Magazin „Ad Age“ entschuldigte sich Tor Myhren, Apples Vizepräsident für Marketingkommunikation: „Kreativität ist in unserer DNA bei Apple, und es ist uns unglaublich wichtig, Produkte zu entwickeln, die Kreative auf der ganzen Welt unterstützen.“

Ziel sei es, die unzähligen Möglichkeiten zu würdigen, mit denen Nutzer sich ausdrücken und ihre Ideen mit dem iPad zum Leben erwecken können. „Mit diesem Video hat Apple aber das Ziel verfehlt. Und das tut uns leid“, beteuert Myhren.

Laut „Ad Age“ plant Apple nicht mehr, den Spot im Fernsehen zu zeigen. Doch von Tim Cooks X-Account wurde er bisher nicht gelöscht.

READ  Aktualizacje programów Photoshop i Lightroom
Continue Reading

Tech

10 najlepiej sprzedających się telefonów komórkowych na świecie: oto porównanie Samsunga, Apple i Xiaomi

Published

on

10 najlepiej sprzedających się telefonów komórkowych na świecie: oto porównanie Samsunga, Apple i Xiaomi
SAMSUNG

Badacze rynku stworzyli 10 najlepiej sprzedających się telefonów komórkowych w pierwszym kwartale 2024 roku. Opowiemy Ci o modelach oferowanych przez Apple, Samsung, Xiaomi i Co.

Samsung Galaxy S24 Ultra to piąty najlepiej sprzedający się telefon komórkowy na świecie w pierwszym kwartale 2024 roku. (Źródło: Netzwelt)

Zakończył się pierwszy kwartał 2024 r., a w 2024 r. na rynku pojawiło się już wiele nowych telefonów komórkowych. Badacze rynku z Badania kontrapunktu Przyjrzeliśmy się teraz bliżej wynikom sprzedaży poszczególnych urządzeń i na ich podstawie stworzyliśmy 10 najlepiej sprzedających się smartfonów na świecie w pierwszym kwartale 2024 roku. Rok zaczyna się pomyślnie dla Apple i Samsunga , ale Xiaomi ponosi porażkę.

Ani nowe modele ze średniej półki z serii Redmi Note 13, ani nowy smartfon Xiaomi 14 Ultra nie trafiły do ​​pierwszej dziesiątki. Reprezentowane są tutaj tylko urządzenia Samsung i Apple. Dystrybucja wygląda następująco:

Apple jest na czele, Samsung jest w tyle, a Xiaomi nie jest reprezentowane

  1. Apple iPhone 15 Pro Max
  2. Apple iPhone 15
  3. Apple iPhone 15 Pro
  4. Apple iPhone 14
  5. Samsunga Galaxy S24 Ultra
  6. Samsunga Galaxy A15 5G
  7. Samsunga Galaxy A54
  8. Apple iPhone 15 Plus
  9. Samsunga Galaxy S24
  10. Samsunga Galaxy A34

Choć Apple zajmuje pierwsze miejsce, piąte miejsce to także sukces Samsunga. Bo Galaxy S24 Ultra to najlepszy smartfon tego producenta. W tym samym okresie ubiegłego roku najlepiej sprzedającym się telefonem komórkowym Galaxy był model budżetowy do 200 euro. Z kolei S24 Ultra kosztuje w sklepach ponad 1000 euro i dlatego jest dla Samsunga bardziej opłacalny.

Na pierwszy rzut oka wyniki były dla Xiaomi rozczarowujące, ale w zeszłym roku chińskiego producenta nie reprezentował model z pierwszej dziesiątki. Według badaczy rynku ogólnie sprzedaż Xiaomi znacznie wzrosła w pierwszym kwartale w porównaniu z rokiem poprzednim. Wydaje się jednak, że jest on szerzej rozpowszechniony w całym asortymencie i nie ogranicza się tylko do kilku modeli.

  • ” rada: Najlepsi dostawcy VPN zapewniający dodatkowe bezpieczeństwo i ochronę danych
  • » Zakup elektrowni Al-Shorfa: Porównanie najlepszych systemów energii słonecznej

Nie przegap niczego Świat sieciwiadomości

W każdy piątek: najbardziej przydatne i zabawne podsumowanie ze świata technologii!

READ  Dlatego zbliża się nowa kropla
Continue Reading

Tech

Pracownicy: Microsoft chce uprościć roszczenia dotyczące sztucznej inteligencji dzięki aktualizacji Copilot

Published

on

Pracownicy: Microsoft chce uprościć roszczenia dotyczące sztucznej inteligencji dzięki aktualizacji Copilot

W nadchodzących miesiącach Microsoft planuje wprowadzić nowe funkcje do swojej płatnej usługi AI Copilot dla Microsoft 365, mając na celu przekształcenie każdego użytkownika w kompetentnego, sprawnego inżyniera.






Jedną z funkcji, która jest obecnie opracowywana, jest Według bloga Microsoftu Funkcja autouzupełniania ma na celu wyświetlanie sugestii dotyczących ulepszenia podpowiedzi AI podczas pisania. Na przykład, gdy użytkownik wpisze „podsumuj”, Copilot wyświetli opcje podsumowania ostatnich dziesięciu nieprzeczytanych wiadomości e-mail lub innych powiązanych zadań na podstawie danych pakietu Office. Ta funkcja ma na celu uproszczenie procesu zgłaszania roszczeń.

Łatwe przepisywanie

Oprócz autouzupełniania firma Microsoft pracuje nad udoskonaleniem monitów w tle. To narzędzie zasadniczo przepisze podpowiedzi generowane przez użytkownika, dodając więcej szczegółów i kontekstu, aby pomóc Copilotowi lepiej wykonać żądaną czynność.

Rozwiązanie Copilot dla Microsoft 365 wkrótce będzie także oferować interfejs czatu uzupełniającego dla aplikacji Teams, który podkreśla nadchodzące spotkania i wyświetla odpowiednie dokumenty i informacje, dzięki czemu użytkownicy mogą efektywniej się przygotowywać.




Aby usprawnić współpracę, Microsoft umożliwi subskrybentom Copilot tworzenie, publikowanie i zarządzanie oświadczeniami w Copilot Lab. Roszczenia te można udostępniać zespołom w innych firmach i organizacjach.

Wielu użytkowników korporacyjnych samodzielnie nabyło funkcjonalność AI

Microsoft wprowadził LinkedIn Wskaźnik trendu działania Który ma na celu analizę aktualnego stanu sztucznej inteligencji w miejscu pracy. Ankieta, w której wzięło udział 31 000 osób z 31 krajów, wykazała, że ​​75% osób korzysta już ze sztucznej inteligencji w miejscu pracy, a 78% użytkowników AI przynosi własne narzędzia, zamiast czekać, aż ich firmy im je udostępnią.

READ  Niesamowite odkrycie Marsa: łazik NASA znalazł „szpony homara” i „płetwy rekina”

Continue Reading

Trending