Firma Adobe oferuje użytkownikom Creative Cloud aktualizację programów Photoshop, Lightroom i Lightroom Classic. W przypadku Photoshopa poprawiono również aktualną wersję beta aplikacji internetowej. Aktualizacja skupia się na usprawnieniach edycji i użyteczności, ale także na wykorzystaniu zalet uczenia maszynowego. Ponadto według Adobe poprawiono współpracę między urządzeniami między aplikacjami komputerowymi, internetowymi i mobilnymi.
Photoshop otrzymuje nowe funkcje oparte na sztucznej inteligencji. z filtrowanie neuronowe Jeden jest już dość szeroki i pozwala np. odzyskać zdjęcia. Uruchomiono nowy filtr, który ma usuwać rysy i inne skazy ze starych lub uszkodzonych zdjęć w ciągu kilku sekund. Eliminuje to konieczność ręcznego retuszu, który zajmuje dużo czasu w żmudnej, szczegółowej pracy. Przynajmniej pierwsze aplikacje eksperymentalne działają z imponującymi wynikami – kolejne kolorowanie jest również możliwe przy użyciu filtrów neuronowych:
Nadchodzą pewne aktualizacje Photoshop dla sieci Zgadzam się, co jest jeszcze w fazie eksperymentalnej. Tutaj możesz wprowadzić wiele nowych funkcji edycyjnych: krzywe, uwydatnianie krawędzi, uniki i wypalanie oraz inteligentną transformację obiektów. Dostęp do przeglądarki telefonu jest również obsługiwany w celu pisania lub czytania komentarzy. Treści wprowadzające i edukacyjne zostały wprowadzone dla amatorów, a według firmy pracowali również nad wydajnością i doświadczeniem użytkownika.
stać się innowacjami Przyznany również Lightroom. Jedną z najważniejszych nowych funkcji jest edycja wideo. Jest to przydatne, ponieważ możesz korzystać z suwaków i ustawień wstępnych używanych do obrazów – zarówno na komputerach stacjonarnych, jak i urządzeniach mobilnych. Jeśli chodzi o ustawienia wstępne, zastosowano tutaj również wsparcie AI. Można go zastosować do niektórych części obrazu. Przepływy pracy w programach Lightroom Desktop, Mobile Web i Lightroom Classic są łatwiejsze dzięki dostosowaniu gęstości ustawień wstępnych. W przypadku Lightroom Desktop obsługiwane jest również nowe side-by-side porównania obrazów. Istnieje również wsparcie AI dla automatycznego usuwania efektu czerwonych oczu (Lightroom Desktop i Adobe Camera RAW). Wszystkie platformy otrzymują nowe ustawienia wstępne premium we współpracy z fotografami i funkcją Lightroom dla urządzeń mobilnych i internetowych.
Filtr neuronowy do odzyskiwania zdjęć wkrótce będzie dostępny na komputery stacjonarne, ale jest już dostępny w Internecie dla subskrybentów programu Photoshop. w Kanadzie Obecnie testowane Udostępniaj program Photoshop Web również bezpłatnym użytkownikom. Wszystko czego potrzebujesz to konto Adobe — zobaczmy, co z tego wyniknie. Możliwe, że podstawowa funkcjonalność zostanie udostępniona za darmo, ale wtedy wymagana będzie subskrypcja, aby uzyskać funkcje premium. Nowe wersje Lightroom i Lightroom Classic są teraz dostępne do pobrania za pośrednictwem Creative Cloud, a aplikację Lightroom mobile można aktualizować za pośrednictwem App Store i Play Store.
Ten artykuł zawiera linki partnerskie. Kliknięcie go przeniesie Cię bezpośrednio do dostawcy. Jeśli zdecydujesz się tam dokonać zakupu, dostaniemy niewielką prowizję. Dla Ciebie nic nie zmienia się w cenie. Dziękuję za wsparcie!
Arrowhead Game Studios wypuściło obligacje wojenne premium „Polar Patriots”. Piekielni nurkowie 2 Zaplanowano na 9 maja. Dodatkowe informacje możemy przeczytać w powiązanej notatce prasowej:
Nowe obligacje wojenne premium „Polarni Patrioci” wprowadzają nowy sprzęt i niszczycielską broń, aby zantagonizować wrogów demokracji.
„Obligacje wojenne” to bezpośrednia usługa w Piekielni nurkowie 2, który zapewnia dostęp do szerokiej gamy zawartości do odblokowania. Każdy z dostępnych przedmiotów ma unikalne właściwości, które umożliwiają różne style gry w obronie krainy.
W Polar Patriots dostępny jest następujący sprzęt:
AR-61 Tenderizer, SMG-72 Pummeler i broń oczyszczająca PLAS-101.
Obecnie w Helldivers 2 (Benchmarks) można grać na komputerze PC za pośrednictwem platformy Steam bez połączonego konta PlayStation. Ale to wkrótce się skończy. Od 6 maja konto PlayStation jest obowiązkowe dla wszystkich nowych graczy, a od 4 czerwca dla wszystkich graczy Helldivers 2. Będzie to wymagane od 30 maja.
Zawsze planowano, ale technicznie nie było to możliwe
Sony Interactive Entertainment poinformowało w oświadczeniu, że do tej pory można było się z niego zrezygnować ze względu na problemy techniczne Wiadomość na steamie.
Uważajcie nurkowie,
Ze względu na problemy techniczne związane z wydaniem HELLDIVERS™ 2 tymczasowo uznaliśmy wymóg łączenia kont Steam z kontami PlayStation Network jako opcjonalny.
Według Sony łączenie kont zapewnia „Kluczową rolę w ochronie naszych graczy i utrzymywaniu wartości bezpieczeństwa gier PlayStation i PlayStation Studios„To jedyny możliwy sposób na banowanie graczy, aby banować innych.”Aby chronić przed smutkiem i przemocąJeśli ktoś uważa, że został zablokowany przez pomyłkę, ma również możliwość złożenia odwołania za pośrednictwem swojego konta.
To są terminy
Według Sony wymagania dotyczące powiązania Steam z kontem PlayStation Network będą wprowadzane falami:
6 maja: Nowi gracze muszą połączyć konto PlayStation
30 maja: Obecni gracze otrzymają powiadomienie
4 czerwca: Obecni gracze muszą połączyć konto PlayStation
Dlatego od 6 maja wszyscy nowi gracze w HELLDIVERS™ 2 na platformie Steam będą musieli połączyć swoje konto Steam z kontem PlayStation Network. Gracze grający obecnie na Steamie będą zobowiązani do rejestracji od 30 maja i będą musieli połączyć swoje konta Steam z kontami PlayStation Network do 4 czerwca. […] Zdajemy sobie sprawę, że może to zdenerwować niektórych graczy, ale takie podejście pomoże nam w dalszym budowaniu społeczności, z której wszyscy gracze mogą być dumni.
Problem dotyczy wielu graczy
To były szalone ostatnie 24 godziny na Steamie SteamDB W Helldivers 2 gra jednocześnie niemal 120 000 graczy. Konta PlayStation Network są bezpłatne i można je kupić pod adresem Witryna PlayStation Zostać stworzonym.
Sprzedaż gier komputerowych w Niemczech stale rośnie. Rok 2023 był pełen gier komputerowych i konsolowych Wolumen obrotu wynosi ponad 3,7 miliarda euro. Szczególnie dynamicznie rozwija się rynek smartfonów i tabletów: rodzice kupili przedmioty, skórki lub monety w grach w sklepach z aplikacjami za prawie trzy miliardy euro.
reklama
W przemyśle w tym kraju obowiązują te same ograniczenia w zakresie ochrony danych, co na przykład w przypadku sieci społecznościowych. Istnieją jednak również rygorystyczne przepisy chroniące młodych ludzi. Gry nie są już kupowane (tylko) w sklepach, ale głównie za pośrednictwem platform takich jak Steam, Playstation lub sklepy z aplikacjami Google i Apple. Podczas zakupu i korzystania z niego generowanych jest wiele danych.
Zgoda jest nieaktualna
W podkaście c’t o ochronie danych ekspert prawny i interesariusz wyjaśnia punkt widzenia niemieckiej branży gier: Profesor Christian Henner Hentsch Profesor Prawa autorskie i prawo mediów w Kolońskim Centrum Badań nad Prawem Mediów na Uniwersytecie TH w Kolonii, a także jako kierownik działu prawa i regulacji w Niemieckie Stowarzyszenie Przemysłu Zabawkarskiego „Zabawka” Wszystkie wewnętrzne kwestie prawne, a także kwestie polityki prawnej.
Hentsch zapewnia wgląd w branżę i wyjaśnia, jakie strony obecnie w niej pracują, od platform, przez wydawców, po niezależne studia. Ponieważ powierzchnia reklamowa w grach jest rzadko sprzedawana, dostawcy gier z reguły nie wymagają zgody na gromadzenie danych. W tym obszarze wszystko regulują umowy kupna i użytkowania. Obejmuje to również przetwarzanie danych osobowych generowanych podczas rozgrywki.
Hinch twierdzi, że same platformy będą gromadzić dużo danych, ale będą one przekazywane wydawcom i programistom jedynie w bardzo ograniczonym zakresie. Ale oczywiście gracze są monitorowani w celu poprawy wrażeń z gry, a czasami także w celu znalezienia odpowiednich miejsc, w których ktoś może być szczególnie zainteresowany, na przykład przyspieszeniem postępu w grze poprzez dodatkowe zakupy.