Connect with us

Economy

Możliwość zmiany sytuacji?: Monety Terra LUNA rosną o ponad 100 procent: Czy LUNA jest gotowa na wielki powrót? | biuletyn

Published

on

Możliwość zmiany sytuacji?: Monety Terra LUNA rosną o ponad 100 procent: Czy LUNA jest gotowa na wielki powrót?  |  biuletyn

Katastrofa Terra kosztowała 50 miliardów dolarów
• Monety LUNA są teraz praktycznie bezwartościowe
• Małe przepływy inwestycyjne mają duży wpływ na cenę LUNA

Moneta LUNA kosztowała w połowie kwietnia aż 119 dolarów, a kapitalizacja rynkowa czasami przekraczała granicę 40 miliardów. Ale monety są teraz mile od tego. 21 maja kapitalizacja rynkowa wyniosła zaledwie 680 milionów dolarów. W końcu kurs LUNA zdołał zintegrować się na bardzo skromnym poziomie w ciągu ostatnich kilku dni. LUNA kosztuje teraz 0,001599 USD, co daje wartość rynkową na poziomie 1 049 872 002 USD. (Stan na 24 maja 2022 r.). Niektórzy z pozostałych inwestorów LUNA mają nadzieję na ogromny zwrot – prawda?

Reklama

Skorzystaj również z niższych cen: handluj kryptowalutami bezpośrednio z dźwignią teraz.

działać teraz

Plus500: Uwaga! Poradnik5 dla tej reklamy.

awaria podwójnej tera

Koszmar inwestorów Terra, który do dziś się nie skończył, rozpoczął się 9 maja. W ciągu kilku godzin „stablecoin” Terra UST rozbił się, choć w rzeczywistości jest nastawiony na parytet z dolarem amerykańskim. Terra UST jest teraz wyceniana na zaledwie 0,06866 USD. Dokładniej, jest to podwójny podział.

W szczególności waluta powiązana z UST LUNA ma na celu utrzymanie parytetu między naziemnymi obligacjami skarbowymi a dolarem amerykańskim. Działa to przy użyciu złożonego algorytmu, w którym podaż i popyt LUNA zapewnia parytet między zbiornikami podłogowymi w stosunku do dolara. Czołg naziemny to zawsze równowartość 1 USD w LUNA. Właściciele zawsze mogą „spalić” 1 dolara ze swoich zbiorników naziemnych i wydobyć LUNA o wartości 1 dolara w ramach transakcji arbitrażowej po stałym kursie wymiany. Na przykład podaż tokenów UST może się zawęzić, powodując wzrost cen i utrzymanie parytetu z dolarem amerykańskim. W przeciwieństwie do stablecoinów, które zostały stworzone Tether i USD Coin, „algorytmiczne stablecoiny” nie mają zatem fizycznych rezerw finansowych, które mogłyby chronić przed możliwym upadkiem. Kiedy naziemne skarby nie mogły już dłużej utrzymywać parytetu z dolarem amerykańskim, duża liczba tokenów LUNA musiała zostać „przedrukowana”. Doprowadziło to do hiperinflacji, aw konsekwencji do deprecjacji monet LUNA. Rozpoczął się tygodniowy cykl negatywny, z którego Tera nie mogła się jeszcze wydostać.

READ  Polskie firmy w dalszym ciągu importują rosyjskie drewno

Monety Luna: przed całkowitą porażką lub ogromnym zwrotem?

Ale jak wiadomo, ci, o których mówi się, że zginęli, żyją dłużej – i może to dotyczyć również monety LUNA. Jednak eksperci od kryptowalut często podejrzewają, że jeśli w ogóle, to tylko stablecoin UST może zostać uratowany, podczas gdy LUNA jest skazana na śmierć. Do tej pory rozwój cen nie pozwolił na inny wniosek. Od kilku dni spadał, aż cena wzrosła ponad dwukrotnie w mniej niż dwadzieścia godzin w weekend 21 i 22 maja. W sumie w LUNA zainwestowano tylko 690 milionów dolarów, niecały dzień później było to nadal 1,4 miliarda dolarów. Kim są inwestorzy stojący za 700 milionami dolarów napływu kapitału? Kto by zaufał cyberlogo, które w rzeczywistości jest porażką, dałoby centa?

Kim są spekulanci stojący za skokiem cen?

Według informacji „BTC-ECHO” mali inwestorzy z Korei Południowej spekulują na temat odwrócenia trendu na monecie LUNA. Zaletą jest to, że nawet stosunkowo niewielkie kwoty – jak zaledwie 700 milionów dolarów od soboty do niedzieli – wystarczą, aby dokonać ogromnych skoków cen. Ten wolumen inwestycji będzie miał znacznie mniejszy wpływ na główne kryptowaluty, takie jak Bitcoin, Ether czy Ripple (XRP).

Dlatego też skoku cen LUNA nie należy przeceniać – nie wydaje się, aby istniały żadne oznaki masowych reinwestycji w monety, zwłaszcza że cena w tym tygodniu nie była w stanie kontynuować trendu wzrostowego z weekendu. Z drugiej strony, niewielka kapitalizacja rynkowa daje również szansę małym inwestorom, którzy mogą osiągać duże zyski przy niewielkich kwotach dolarów.

Jednak wielu ekspertów zaleca ostrożność, większość ekspertów od kryptowalut, takich jak współzałożyciel Ethereum, Vitalik Buterin, zakłada, że ​​ekosystem Terra wkrótce wygaśnie, a LUNA prawdopodobnie stanie się całkowicie bezwartościowa. Wtedy sny o tymczasowym powrocie eksplodują jak bańki mydlane.

READ  Pierwszy niemiecki bank zamyka wszystkie swoje oddziały: co klienci powinni teraz rozważyć

Założycielowi Terra Do Kwon grozi przepadek nieruchomości

Niedawno rzekomy głośny pozew przeciwko założycielowi Terra Do Kwon wyjaśnił toksyczną sytuację, w której znalazła się Terraform Labs, firma stojąca za monetami LUNA. Inwestorzy z Korei Południowej, którzy stanowią szczególnie wysoki odsetek (byłych) inwestorów Terra, chcą podjęcia kroków prawnych przeciwko prezesowi Terraform Labs Do Kwon. Jak donosi „BTC-ECHO”, zamierzają skonfiskować jego udziały, ponieważ założyciel Terra oszukał inwestorów Terra. Kwon planował już likwidację w 2021 roku, aby wycofać swój udział z „House of Cards” Terra. Kwon może również zostać ukarany grzywną w wysokości 100 miliardów wonów południowokoreańskich (około 78 milionów dolarów) za uchylanie się od płacenia podatków.

Najbliższe miesiące pokażą, czy ostre zarzuty są prawdziwe. Prawda jest jednak taka, że ​​do osiągnięcia pomyślnego obrotu monetami LUNA, co jest niezbędne do przywrócenia zaufania inwestorów, potrzeba jeszcze dużo pracy edukacyjnej.

redakcja finanzen.net

Źródła obrazu: Wit Olszewski / Shutterstock.com

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Economy

McDonald’s zrewolucjonizował proces zamawiania, w którym wszyscy klienci muszą używać tych samych słów

Published

on

McDonald’s zrewolucjonizował proces zamawiania, w którym wszyscy klienci muszą używać tych samych słów
  1. Strona główna
  2. konsument

Naciska

U giganta fast foodów zawsze jest coś nowego. Ale nie zawsze chodzi o listę. W niektórych lokalizacjach McDonald’s, jeśli powiesz coś niewłaściwego, nie dostaniesz jedzenia.

Saiki – Wiele się zmieniło w przypadku „Golden M” na przestrzeni lat, i nie tylko cena. McDonald’s używa teraz ekologicznych pojemników kartonowych zamiast plastikowych, zamawianie komputerów zwykle pozwala uniknąć długich kolejek, a dzieci z lat 90. musiały przez jakiś czas zamawiać „Happy Meal”, jeśli chciały „torbę-wiadro”.

Jednak nie wszystkie innowacje są dobrze odbierane; Zdaniem jednego z klientów nowy burger wegetariański nie był potrzebny. W niektórych gałęziach sieci fast foodów dźwięk stał się tym, co tworzy muzykę. Klienci muszą używać tych samych słów przy realizacji swoich zamówień. Tu nie chodzi o „proszę”, nawet jeśli jest to zawsze właściwe.

Oddziały McDonald’s korzystają ze sztucznej inteligencji, rozumieją jedynie jasne polecenia

Luźne usta z pewnością nie są w ogóle skuteczne. Pozornie absurdalna zasada językowa McDonald’s ma szczególnie prostą historię: bez określonego sformułowania zamówienie nie może zostać zrealizowane. Ponieważ: Komputer to akceptuje i rozumie tylko jasne polecenia.

Według postu na Reddicie w barze McDonald’s testowana jest sztuczna inteligencja (AI). Pod głośnikiem znajduje się napis w języku angielskim, który informuje o tym. Aby ułatwić pracę wirtualnemu pracownikowi, klienci proszeni są o określone zachowanie.

  • Mów bardzo wyraźnie
  • Oznacz produkty według ich dokładnych nazw na liście
  • Odpowiadaj na pytania licznika od AI przed dodaniem kolejnych produktów
  • Zakończ słowami „To wszystko”.

Jeśli nie ufasz technologii, nie będziesz musiał wracać do domu głodny. Jeśli chcesz, możesz zostać obsłużony także przez pracownika z krwi i kości. Służy do tego polecenie: „Członek zespołu”.

Sztuczna inteligencja McDonald’s ma na celu poprawę obsługi klienta i została przetestowana tysiące razy na całym świecie

Nie wiadomo, który to oddział. Ale może to być w USA. McDonald’s ogłosił w notatce prasowej, że od 2024 roku planuje testować sztuczną inteligencję w tysiącach lokalizacji na całym świecie. Firma współpracuje w tym celu z Google. Technologia ta ma na celu usprawnienie procesów operacyjnych. „Ułatwi to prowadzenie restauracji, ale co ważniejsze, poprawi komfort naszych klientów i pracowników” – powiedział Brian Rice, wiceprezes McDonald’s.

READ  Naruszenie umowy?: Akcje Tesli przedwcześnie tracą: JPMorgan pozywa Teslę - Musk sprzedaje kolejny pakiet akcji | biuletyn
W oddziale McDonald’s klienci muszą uzupełnić zamówienie wyraźnymi słowami, aby otrzymać jedzenie. (Awatar) © Christoph Schmidt/DPA

Jednak nie wszyscy wydają się tak optymistyczni, jeśli chodzi o nowe podejścia. Nie oznacza to, że sztuczna inteligencja jest często wykorzystywana w nikczemnych oszustwach. Portal z wiadomościami technologicznymi krawędź Obawia się, że w dłuższej perspektywie może to kosztować wielu pracowników utratę pracy. Nawet jeśli według szyldu na zdjęciu Reddit oddział McDonald’s w dalszym ciągu poszukuje pracowników. W Wielkiej Brytanii najważniejsza była siła robocza Jednym zamachem odwrócił się od firmy ma.

Cyberprzyszłość „Zamówiona na życzenie”: klienci kpią z innowacji AI McDonald’s

Ogłoszenie o pracę stało się również obiektem urazy wśród użytkowników Reddita. „Uważam, że sformułowanie «zatrudniamy» jest bardzo ironiczne” – napisała jedna z osób. Inni klienci również sceptycznie lub cynicznie reagują na innowacje AI. „Zabawne, jak ten samochód wygląda tak zaniedbany. Można by pomyśleć, że sztuczna inteligencja będzie prezentowana w postaci błyszczących robotów, a nie żałosnego znaku PowerPointa”. Inny sucho odpowiedział: „Żyjemy w cyberpunkowej dystopii, o którą prosił Wish”.

Niektórym użytkownikom przypomina się scena z hollywoodzkiej komedii „Stary, gdzie jest mój samochód” (2000). W tej scenie próba złożenia zamówienia w azjatyckiej restauracji na wynos doprowadza głównego bohatera do szału. Sprzedawca przy biurku na wszystko, co mówi, odpowiada: „A potem?” Nigdy nie mógł zobaczyć swojego jedzenia, bo ona po prostu nie pozwoliła mu dokończyć zamówienia. Jest więc możliwe, że sztuczna inteligencja McDonald’s uzyskała dane szkoleniowe z filmu i dlatego wyraźnie zażądała zakończenia współpracy. (Raku)

Continue Reading

Economy

Wymogi dotyczące oznakowania dotyczą teraz samochodów – kierowcy będą musieli wziąć to pod uwagę od maja 2024 r

Published

on

Wymogi dotyczące oznakowania dotyczą teraz samochodów – kierowcy będą musieli wziąć to pod uwagę od maja 2024 r
  1. Strona główna
  2. konsument

Naciska

Kupno samochodu może szybko stać się pułapką kosztową. Aby chronić klimat i Twój portfel, obowiązuje już nowe rozporządzenie.

MONACHIUM – Wielu Niemców nie docenia miesięcznych kosztów zakupu samochodu. Dochodzi się do takiego wniosku Badanie przeprowadzone przez naukowców z Instytutu Badań Ekonomicznych RWI-Leibniz A także uniwersytety w Mannheim i Yale. Zgodnie z tym ludzie mają rabat w wysokości ponad 50 procent w swoich szacunkach rzeczywistej kwoty. Nowe wymogi dotyczące etykietowania pojazdów mają na celu dokładne informowanie konsumentów o potencjalnych pułapkach kosztowych.

Zachowaj ostrożność przy zakupie samochodu — oto, co konsumenci powinni wiedzieć o nowych wymaganiach dotyczących naklejek samochodowych

Rozporządzenie wchodzi w życie w lutym 2024 r. Najpóźniej od 1 maja dealerzy i producenci muszą podawać dokładne informacje na temat zużycia i emisji. Jest on mocowany bezpośrednio jako naklejka na pojeździe wystawionym w salonie samochodowym lub w inny sposób identyfikowany podczas zakupów online. Konkretnie wymóg dotyczący etykietowania samochodów oznacza wspieranie konsumentów przy zakupie samochodu lokalnie i przez Internet.

Nowe wymogi dotyczące oznakowania samochodów zaczną obowiązywać od początku maja 2024 r. Ma to zapewnić większą przejrzystość przy zakupie samochodu. © Zunar / Imago

Oznaczone kolorami kategorie CO2 na pierwszy rzut oka pokazują, ile emisji CO2 emituje pojazd w porównaniu z ofertą modeli alternatywnych – podaje w swoim oświadczeniu Federalne Ministerstwo Gospodarki i Ochrony Klimatu. W odróżnieniu od etykiety CO₂ opracowanej w 2011 r. masa pojazdu nie odgrywa już żadnej roli. Uznano to za kontrowersyjne, ponieważ pod uwagę brano nie tylko bezwzględne wartości spożycia, ale także wartości związane z wagą.

Samochody elektryczne i hybrydowe otrzymują także dodatkowe informacje o zużyciu energii i zasięgu. Hybrydy typu plug-in mają jedną klasę CO2 dla każdego silnika: jedną dla pracy hybrydowej i drugą dla pracy z silnikiem spalinowym. Ponadto konsumenci powinni być informowani o przewidywanych kosztach emisji CO2 w ciągu najbliższych dziesięciu lat, dając im możliwość wyboru pojazdów bardziej przyjaznych dla środowiska i opłacalnych.

READ  Dotyczy to klientów kas oszczędnościowych i Volksbanków

Obowiązkowe oznakowanie samochodów zapewnia „przejrzystość przy zakupie samochodu” – i uniemożliwia oszustwo

Zdaniem BMWK celem jest znaczna poprawa informacji dla konsumentów i innych ważnych informacji. Federalny minister gospodarki Robert Habeck (Sojusz 90/Zieloni) popiera wymogi dotyczące etykietowania samochodów: „Poprawa oznakowania nowych samochodów zapewnia większą przejrzystość przy zakupie samochodu. W przyszłości bezwzględne wartości zużycia i emisji powinny być ustalane na podstawie bardziej precyzyjna metoda pomiaru w ramach testu WLTP. Realistyczna.

Jakie są procedury testowe WLTP?

Procedura testowa WLTP oznacza „Światową zharmonizowaną procedurę badania pojazdów lekkich” i jest znormalizowaną procedurą pomiaru zużycia paliwa i emisji spalin przez pojazdy. Został opracowany w celu osiągnięcia bardziej realistycznych wyników w porównaniu z poprzednim nowym europejskim cyklem jazdy (NEDC).

W przeciwieństwie do Nowego Europejskiego Cyklu Jazdy (NEDC), metoda WLTP uwzględnia różne sytuacje i warunki na drodze, w tym wyższe prędkości, większe przyspieszenie i większe zróżnicowanie profili torów. Oznacza to, że wyniki testu powinny być bliższe rzeczywistym, codziennym warunkom jazdy.

źródło: Adak

Dzięki nowym wymogom dotyczącym etykietowania samochodów producenci nie będą już mogli oszukiwać w kwestii zużycia paliwa. K Badanie przeprowadzone przez Międzynarodową Radę ds. Czystego Transportu ICCT wyjaśnia, że ​​nowe samochody często potrzebują więcej paliwa, niż podaje producent. Choć w 2018 r. różnica ta wyniosła około 8%, w 2022 r. faktycznie wzrosła o 14%. Nic więc dziwnego, że konsumenci nie doceniają rzeczywistych kosztów. (Wszyscy)

Continue Reading

Economy

Pozew zbiorowy w sprawie podwyżek cen: ponad 40 000 klientów broni się przed Vodafone

Published

on

Pozew zbiorowy w sprawie podwyżek cen: ponad 40 000 klientów broni się przed Vodafone

Pozew zbiorowy w związku z podwyżką cen
Przed Vodafone broni się ponad 40 000 klientów

Posłuchaj materiału

Ta wersja audio została stworzona sztucznie. Więcej informacji | Wyślij swoją opinię

W ubiegłym roku Vodafone podniósł ceny i od tego czasu około dziesięciu milionów klientów płaci dodatkowe pięć euro miesięcznie. Obrońcy praw konsumentów uważają tę podwyżkę cen za niezgodną z prawem i chcą ją anulować. W procesie biorą już udział dziesiątki tysięcy osób.

Dziesiątki tysięcy osób jest już zaangażowanych w pozew zbiorowy przeciwko firmie telekomunikacyjnej Vodafone. W ciągu tygodnia w rejestrze pozwów Federalnego Urzędu Sprawiedliwości zarejestrowano 40 445 konsumentów, ogłosiło Federalne Stowarzyszenie Organizacji Konsumenckich (vzbv). Numer pochodzi z 30 kwietnia, czyli tydzień po otwarciu rejestru. Zapisy są nadal możliwe, więc liczba ta prawdopodobnie wzrośnie.

Vodafon
Vodafon ,80

Stowarzyszenie złożyło jesienią pozew do Okręgowego Sądu Wyższego w Hamm (OLG), ponieważ uważa, że ​​niektóre podwyżki cen oferowane przez Vodafone są nielegalne. Podwyżki dotknęły około dziesięciu milionów klientów. Postępowanie przed Sądem Okręgowym w Hamm jest jedną z pierwszych spraw, które sygnalizują nowe prawo federalne – ostrzejszy miecz dla konsumentów. Po zakończeniu sporu prawnego klienci Vodafone mogą bezpośrednio odzyskać pieniądze, bez konieczności ponownego wchodzenia do sądu.

Vodafone w 2023 roku podniósł ceny telefonii stacjonarnej o pięć euro. Chodziło o Internet w telewizji kablowej i liniach telefonicznych (VDSL), a nie o Internet światłowodowy (FTTH) i nie o taryfy za telefonię komórkową. Spółka uzasadniła ten wzrost wyższymi kosztami, np. kosztami energii i materiałów. Odrzuciła oskarżenie o niezgodność z prawem. Podkreśliła, że ​​większość niemieckich firm już podniosła ceny ze względu na inflację.

Centrum Doradztwa Konsumenckiego: Podwyżki cen są nieskuteczne

Z punktu widzenia obrońców praw konsumentów firma internetowa z Düsseldorfu nie powinna jednostronnie podnosić cen w ramach trwających relacji umownych – czyli bez renegocjacji z klientami. Zdaniem Centrum Doradztwa Konsumenckiego podwyżki cen są nieskuteczne. Vodafone widzi to inaczej: Rzecznik firmy powiedział, że jego firma uwzględniła wymogi prawne dotyczące zmian cen w swoich Ogólnych Warunkach Handlowych (OW).

Usługodawcy zazwyczaj pobierają wyższe ceny w ramach nowych umów, czyli poprzez nowych klientów. Firmy czasami podnoszą także ceny dla obecnych klientów, ale obrońcy konsumentów obserwują tę sytuację jak jastrząb. Działania podjęte przeciwko Vodafone postrzegane są jako mające pewien sygnał sygnalizacyjny dla gospodarki.

READ  12 lutego 2022 - Międzynarodowy komunikat prasowy
Continue Reading

Trending