sport
Nürburgring 2022 na żywo: Phoenix kontra Pink Double
Glickenhaus i inne do naprawy
Glickenhaus SCG004c #706 (Mutsch/Laser/Mailleux/Westbrook), który, sądząc po pit stopie, zamienia się miejscami w ostatniej dziesiątce, musi zostać wepchnięty do garażu po tym, jak Frank Mellux wślizgnął się do lasu Adenauer. Trwają prace na spodzie silnika.
Tymczasem w garażu stoi True-KTM #117 (F. Stuck / J. Stuck / Palttala / Kofler) po problemach z elektroniką i Octane126-Ferrari #26 (Grossmann / Trummer / Hirschi / Ludwig), który jest już z powrotem w P17 na Rating wzrósł. Tutaj również mógł nastąpić wypadek stosunkowo późno na okrążeniu.
Pierwsze oznaki końca nocy
Zmierzch zaczyna się na północnym wschodzie, więc wkrótce znów będzie jaśniej. Ale połowa się skończyła. Świat wygląda teraz o wiele jaśniej dzięki Schubert-BMW #20 (Krohn/Sims/Klingmann/Krütten). Jesse Crone ustala obecnie czasy rywalizacji i utrzymuje się blisko lidera 2:30 minut, mając do dyspozycji trzy do czterech okrążeń.
Ryzyko musi być nadal podejmowane w pierwszej kolejności. Przewaga #3 nad #15 spadła teraz do dziesięciu sekund. Robin Frijns wywiera presję na Fabiana Schillera. Tymczasem Supra musi zostać odzyskana ze żwiru AMG Arena.
Uzyskaj prędkość przed Phoenix teraz
GetSpeed Mercedes #3 (Christodoulou/Götz/Schiller) skoczył do przodu na ostatnim przystanku. Fabian Schiller wyprzedził Robina Frijnsa o 16,7 sekundy. Przystosowane do strategii, Audi wciąż prowadzi, ale teraz dzieli go tylko sześć sekund.
Połowa czasu! Co wydarzyło się do tej pory?
Pierwsza połowa to 4:00 w dramatycznej pierwszej połowie wyścigu:
– Krótkotrwała przewaga Octane126 Ferrari
– Naprawa powypadkowa wyrzuca mini auta BMW z tyłu
– Rowe-BMW #99 spada Toksport-WRT-Porsche #27
– Manthey-Porsche #1 gwałtownie rozbija się w Antoniusbuche po pojedynku Laurensa i Driesa Vanthoora
– KTM X-Bow Felixa von der Ladena zapalił się i bez kierowcy toczy się w kierunku Fuchsrohr.
– Aston Martin wychodzi na prowadzenie, ale siedem godzin później leci przed wjazdem do Döttinger Höhe
– Zaledwie kilka minut później nowy szef Sheldon van der Linde miał wypadek w kopalni po dziurze lub złamanym zawieszeniu
Kelvin van der Linde eliminuje numer 5 w wypadku toczenia
Zjazd Walkenhorst-BMW nr 101 po wypadku Andy’ego Soucka, zjazd KTM nr 116 po wypadku Tima Heinemanna
– Phoenix-Audi #15, oba Getspeed-AMG i Schubert-BMW walczą o zwycięstwo
Niewielki efekt Juncadelli
Szanse na zdobycie #4 GetSpeed Mercedes (Engel/Gounon/Juncadella) niekoniecznie wzrosły: Daniel Juncadella skręcił na wyjeździe z krzywej Ravenol i uderzył w ścianę opony. Jeździ swoim samochodem ze stratą czasu. Przy tej samej strategii różnica wynosi teraz około 1:26 dla wiodącego samochodu Audi.
Niedaleko katastrofy przywódców
Dries Vanthoor w flagowym okręcie Phoenix-Audi #15 (K. van der Linde / D. Vanthoor / Vervisch / Frijns) prawie zderzył się z Glickenhaus-SCG004c #706 (Mutsch / Laser / Mailleux / Westbrook), który miał wybuchnąć. Wszystko poszło dobrze. Niewielki postęp w rozwoju amunicji Getspeed AMG pozostaje stabilny.
Temperatura wynosi obecnie cztery stopnie Celsjusza. Jest to już minimalna ilość pozostałych klatek w oknie operacyjnym. Fakt, że istnieją trzy obszary dla kodu 60, jeszcze bardziej utrudnia kierowcom.
Gotowy top KTM
To tyle w przypadku True-KTM #116 (Kofler/Siljehaug/Hofer/Heinemann). Tim Heinemann miał wypadek na zboczu Nordschleife. Czy ma to związek z wypadkiem na Kajmanach #85? W każdym razie marszałkowie powtórzyli dziwny czwartkowy incydent. Holowanie to spowodowało również zderzenie uratowanego pojazdu z pojazdem uratowanym.
Wypadki zamieniają się w inne kategorie
Tymczasem chód nieco się uspokoił, przynajmniej w SS9. Doświadczenie pokazuje, że kto przeżyje pierwszą trzecią część, ma duże szanse na pokonanie ostatnich dwóch trzecich – nawet jeśli oczywiście nie ma żadnej gwarancji. Brutalny chód ucichł w ciągu pierwszych kilku godzin, a tor stał się zauważalnie bardziej pusty.
Jednak lawina trwa nadal: Black Falcon Cayman #85 (Meenen/M. Müller/Palluth/Wahl) zderza się z jednym z X-Bows GT2 i mocno w niego uderza. Subaru #114 (Van Damme / Shrek / Lacey / Sasaki) w Lesie Adenauer, z Cobrą #832 przy wejściu do Webermana.
Zaktualizuj do 101
Według organizatorów wyścigu doszło do wypadku z udziałem Walkenhorsta BMW #101 (Krognes / Soucek / Trogen / J. Müller). Do tej pory zrezygnowaliśmy z liczenia, ale do tej pory musiało istnieć około tuzina GT3, które albo wyciekły, albo zostały beznadziejnie pozostawione w wyniku wypadków.
#3 jest z powrotem
Getspeed jeszcze nie zrezygnował z tego. Adam Christodoulou w GetSpeed Mercedes #3 (Christodoulou / Götz / Schiller) po raz kolejny próbował dogonić 10 sekund do 15 sekund na Phoenix Audi # 15 (K. van der Linde / D. Vanthoor / Vervisch / Frijns ). Nadal obowiązują następujące zasady: #3 jest przed okrążeniem #15, a także od #4, więc praktycznie ma 23 sekundy mniej w porównaniu z tymi dwoma pojazdami. Jednak obecnie wyprzedzasz zespół w zespole.
Z drugiej strony, Schubert-BMW #20 (Krohn/Sims/Klingmann/Krütten) stopniowo spada. Jens Klingmann obecnie jeździ podwójnie i po prostu nie lubi prędkości pierwszych trzech pojazdów. Teraz w pierwszej dziesiątce: Glickenhaus SCG004c #706 (Mutsch / Laser / Mailleux / Westbrook).
BMW musi dokonać kolejnej ofiary
Walkenhorst-BMW #101 (Krognes / Soucek / Trogen / J. Müller) jest kompatybilny. Wygląda na usterkę techniczną. Zespół Walkenhorst, który jeździ na oponach Yokohama, miał do tej pory zaskakująco słaby wyścig i nie był w stanie utrzymać tempa, zwłaszcza na początku. Niedawno skrócili konkurencyjne czasy okrążeń, ale wydaje się, że to koniec podróży służbowej. Jedynym BMW M4 GT3 pozostałym w klasie Pro jest teraz BMW #20 Schuberta (Krohn/Sims/Klingmann/Krütten), które plasuje się między P1 a P5 w zależności od punktu zatrzymania i jest de facto trzecim.
Walter Hornung krytykuje
Dyrektor wyścigu Walter Hornung, podobnie jak wielu tutaj, jest zdumiony prędkością. W oficjalnym oświadczeniu powiedział: „Mieliśmy kilka poważnych wypadków, na szczęście żaden nas nie skrzywdził. Niestety musieliśmy nałożyć pewne kary, co z kolei wpływa na wyścig. Wypadków, które zdarzają się podczas wyprzedzania, nie powinny mieć miejsca – Jeździmy w wyścigu długodystansowym, nie biegamy sprintem. Nawet nie mamy przerwy między połówkami, a chciałbym teraz spokojniejszą noc.
Mueller zasłużył na karę
Audi #22 z kolekcji samochodów (Haase / N. Müller / Niederhauser / Rast) otrzymuje karę 1:32 za pokonanie Falkena Porsche. Realistycznie, Audi ma w tej chwili dopiero 15. miejsce w wyścigu, ale ma też największe szanse.
# 4 Traci grunt
Po tym, jak Maximilian Götz wyprzedził go, Phoenix Audi #15 (K. van der Linde / D. Vanthoor / Vervisch / Frijns) skróciło czas wyprzedzenia. Jest teraz w tej samej kadencji, co GetSpeed Mercedes #4 (Engel/Gounon/Juncadella). Jednak różnica jest zaskakująco duża i wynosi teraz około minuty. Schubert-BMW #20 (Krohn/Sims/Klingmann/Krütten) również wciąż ma szansę na zwycięstwo i wielokrotnie prowadzi przez trzy okrążenia. Jednak ostatnio również czas został stracony. w tym momencie
Zderzenie Mullera z Picariello
Dla odmiany w klasie panuje wewnętrzny gwar. Nico Müller przekształcił Falken Porsche nr 44 (Bachler / Picariello / Pilet / Ragginger) w serię Audi nr 22 (Haase / N. Müller / Niederhauser / Rast). Chociaż pozostaje w tyle, scena już wygląda na intencję.
Falcon Porsche wjeżdża do boksów z uszkodzeniem zawieszenia na krótkim okrążeniu. Audi jedzie, ale scena jest już „badana”.
aktualizacja: Porsche potwierdza koniec #44.
Kolejny incydent związany z SP9
Kelvin van der Linde jest kolejnym najlepszym kierowcą, który plasuje się na liście błędów pełnoprawnego zawodowca. Zderza się z FourMotors Cayman # 420. Cayman jechał w lewo, ale dał znak w prawo i wycofał się w prawo. Rezultat: wypadek na Michael-Schumacher-S.
Na początku dochodzi do zderzenia rodziny Vanthur, a następnie obaj Van der Linde przechodzą na emeryturę z powodu wypadków. Niedobry dzień dla braci.
„Czytelnik. Webowy ninja. Miłośnik podróży. Miłośnik mediów społecznościowych. Organizator.
sport
Formuła 1: Młot Vettela? Zwroty sprawiają, że siadasz i zwracasz uwagę
Mało który były kierowca Formuły 1 jest obecnie przedmiotem tylu spekulacji, co czterokrotny mistrz świata Sebastian Vettel. Czy wkrótce będzie świętował powrót do wiodącej kategorii sportów motorowych? Jeśli tak, dla jakiego zespołu? Czy zasiądzie w kokpicie, czy przyjmie inną rolę?
Pytanie za pytaniem, które fani zadają sobie od miesięcy. Krążą pogłoski o możliwym powrocie. Ale teraz nastąpiła zmiana w podejściu Vettela do Formuły 1. Wypowiedzi wielu ekspertów zmuszają do zatrzymania się i zwrócenia uwagi.
Formuła 1: Kolej na Sebastiana Vettela?
To powinien być wielki powrót do Formuły 1. Sebastian Vettel jest zainteresowany ponownym wejściem do samochodu wyścigowego. To samo powtarzano wielokrotnie w ciągu ostatnich kilku tygodni i miesięcy. Przecież obecnie dostępnych jest wiele kokpitów na rok 2025. Ale ciekawie będzie także od roku 2026, kiedy Audi wejdzie do flagowego segmentu sportów motorowych. Więc z pewnością musi być coś darmowego dla Vettela, prawda?
Również interesująceFormuła 1: Emocjonalne sceny! Pilot rozpłakał się przed kamerą
Być może będzie on również przedmiotem dyskusji w Red Bullu, jego byłym zespole, z którym świętował cztery mistrzostwa świata. Jednak jego były sponsor Helmut Marko odrzucił już Niemca. Austriak początkowo dał wielu fanom Vettela nadzieję, że wróci z kolejną wypowiedzią, ale natychmiast ich ponownie zniszczył.
„Myślę, że by tego chciał, gdyby zobaczył możliwość posiadania gdzieś głośnego samochodu. Jest na to gotowy” – powiedział Marko w Sky na marginesie Grand Prix Chin Vettel tutaj: „On nie stał przy oknie przez rok. Nie ma już zbyt wielu najwyższych miejsc.
„Kilka znaków zapytania”
Nico Rosberg widzi to podobnie. Mistrz świata Formuły 1 2016 tak widzi załogę Vettela. „Problemem Sebastiana jest ostatni rok w Astonie Martinie. Tak, miał zły samochód, ale dystans do Strolla nie był tak dominujący jak teraz w przypadku Alonso” – powiedział Rosberg w Sky.
Niemiec uważa, że sprawa jest podobna do Helmuta Marko, „że są pewne znaki zapytania. Jeśli Sebastian wróci po dwóch latach przerwy, czy nadal będzie tak szybki, jak u szczytu swojej formy?” Rosberg ma swoje obawy: „Po dwóch latach to bardzo, bardzo długi czas. Być może tak naprawdę nie wiesz, na czym stoisz, jeśli chodzi o wydajność.
Więcej wiadomości dla Ciebie:
Czy Rosberg uważa, że Vettel powróci? „To najważniejsze pytanie i dlatego nadal uważam, że z niemieckiego punktu widzenia jest to mało prawdopodobne. Ekspert Sky uważa, że jest to niefortunne, szczególnie dla fanów Mercedesa i Formuły 1, ale tak się dzieje”. Jest jeszcze niewielka nadzieja: „Oczywiście, że tak, wszyscy byśmy to zrobili, oczywiście, byłoby wspaniale”. Najwyższe stanowiska w Formule 1 są oczywiście bardzo poszukiwane. Ale tutaj powoli robi się ciasno. Zarówno Mercedes, jak i Red Bull prawdopodobnie przyciągną innych kierowców, którzy obecnie dobrze radzą sobie w wiodącej kategorii sportów motorowych.
„Czytelnik. Webowy ninja. Miłośnik podróży. Miłośnik mediów społecznościowych. Organizator.
sport
Rafael Nadal nie ma problemów z dziećmi · Tennisnet.com
Rafael Nadal po szybkim zwycięstwie 6:1, 6:0 nad Darrionem Blanche awansował do drugiej rundy turnieju ATP Masters 1000 w Madrycie. Czeka tam Alex De Minaur, tak jak ostatnim razem w Barcelonie.
Z Tennisnet.com
Ostatnia edycja: 25 kwietnia 2024 o 19:21
Każdy mecz Rafaela Nadala rozegrany w Madrycie może być ostatnim w jego karierze w Madrycie. W meczu przeciwko Darwinowi Blanche hiszpański profesor był daleki od pożegnania z Caja Magica. Nadal wygrał 6:1 i 6:0. Tym samym miał szansę zemścić się na Alexie de Minaur. W zeszłym tygodniu w Barcelonie Nadal był zmuszony poddać się Australijczykowi w drugiej rundzie.
Obaj gracze wnieśli na kort 21-letnią różnicę wieku i pewne znaki zapytania co do kondycji Rafaela Nadala. 37-latek miał w ostatnich tygodniach poważne problemy, szczególnie ze swoim serwisem, ale Blanche nie kwestionowała tego aspektu gry. Będzie inaczej, gdy spotkamy De Minaura.
Nadal przed wybitną publicznością
Uwaga, jaką Rafael Nadal cieszy się w Madrycie. Oczekuje się jednak, że będzie ona znacząca. Na przykład była gwiazda deskorolki Lindsey Vonn udała się na uroczystość do stolicy Hiszpanii. Zawsze należy się liczyć z tym czy innym zawodnikiem Realu Madryt. W czwartek Blanche zmierzył się ze starym nauczycielem Raoulem. I oczywiście nie zapominamy o Rafaelu Nadalu Jr., który siedział w pudełku z Mamą Xiscą. Kontynuacja w sobotę.
Dla Darwina Blanche’a można było jedynie zdobyć doświadczenie. Trzeba jednak pamiętać, że Carlos Alcaraz w pierwszym spotkaniu z Nadalem w Madrycie nie miał szans. Tylko po to, by zostać tam pokonanym dwanaście miesięcy później.
Oto pojedynczy obraz w Madrycie
Nie przegap żadnych nowości!
Włącz powiadomienia:
„Czytelnik. Webowy ninja. Miłośnik podróży. Miłośnik mediów społecznościowych. Organizator.
sport
Nagelsmann reaguje na oświadczenie Eberlego „Stinga”.
Kilka dni po przedłużeniu kontraktu z Niemieckim Związkiem Piłki Nożnej trener reprezentacji Julian Nagelsmann odpowiedział na oświadczenie dyrektora sportowego Bayernu Monachium Maxa Eberla, który podejrzewał, że Nagelsmann odwołał skład Monachium, ponieważ „kłucie w tamtym czasie było jeszcze głębokie”.
W obliczu nieobecności Xabiego Alonso Julian Nagelsmann od dawna uważany jest za najgorętszego kandydata na stanowisko trenera w Bayernie Monachium, który jest otwarty od lata. Według niektórych doniesień medialnych, w przypadku monachijskiej drużyny i 36-latka wszystko było w miarę jasne. Jednak w ostatni weekend doszło do małej niespodzianki: Nagelsmann przedłużył kontrakt z Niemieckim Związkiem Piłki Nożnej i tym samym pozostanie trenerem reprezentacji aż do mistrzostw świata w 2026 roku.
Decyzja, którą dyrektor sportowy Bawarii Max Eberl opisał później w Sky, jako niezbyt dramatyczna dla rekordowych mistrzów i oczekiwana. Podczas negocjacji zauważono, że „ukłucie, które wtedy nastąpiło, jest nadal głębokie, a rozstanie jest wciąż bardzo świeże. Będzie dla niego za wcześnie, aby to zauważyć i to jest w porządku”, odnosząc się do wcześniejszego odejścia Bayernu z Nagelsmanns w marcu 2023 r. .
Dzisiejszy trener reprezentacji narodowej nie chce jednak nic wiedzieć o głębokim cierniu. W serii rozmów prowadzonych przez MagentaTV zatytułowanych „Bestbestellung”, o których wcześniej informował Bild, trener reprezentacji zareagował otwarcie i humorystycznie na słowa Eberla.
„Nie, kiedy zacząłem zostać zawodowym trenerem, było dla mnie jasne, że w pewnym momencie zostanę zwolniony. Trzeba to wziąć pod uwagę” – powiedział Nagelsmann w odpowiedzi na pytanie moderatora Johannesa B. Kernera. : „To naturalne, że osoba zwolniona pragnie innego rodzaju.”
Dodał też bardzo wyraźnie: „Nie ma głębokiego ciernia. Decyzja była w rękach Niemieckiego Związku Piłki Nożnej. Wczoraj czułem swoje ciało – nie czułem żadnego ciernia”.
Nagelsmann podkreśla rolę Fullera
Zamiast tego Niemiecki Związek Piłki Nożnej, a zwłaszcza dyrektor sportowy Rudi Völler, zaciekle o niego walczyli.
„Jest dla mnie ważnym obrońcą” – powiedział Nagelsmann. Fuller często do niego dzwonił, a on był „oczywiście także bardzo doświadczonym facetem, który był jak ojciec dla całego zespołu trenerskiego”.
O sprawie poinformował niedawno dziennik „Sport Bild”. Możliwe, że Nagelsmann lub jego agent Volker Stroth mogli przekazać niewielką kwotę Bayernowi Monachium w związku z odwołaniem kontraktu z powodu nagłego zwolnienia w marcu 2023 roku..
„Czytelnik. Webowy ninja. Miłośnik podróży. Miłośnik mediów społecznościowych. Organizator.
-
Tech3 lata ago
Te oferty Apple nadal istnieją
-
Top News2 lata ago
Najlepsze strategie i wskazówki dotyczące zakładów na NBA
-
Tech3 lata ago
Kup PS5: Expert bez nowych konsol – kiedy nadejdą dostawy?
-
Tech3 lata ago
Windows 11 dla programistów: aplikacje na Androida, zestaw gier i pakiet Windows SDK
-
Economy3 lata ago
Huobi Global rozpoczął kampanię zerowej opłaty dla użytkowników kart bankowych w Europejskim Obszarze Gospodarczym i Wielkiej Brytanii
-
entertainment3 lata ago
Dieter Bohlen ogłosił nową pracę w telewizji – to zaskakujące
-
entertainment3 lata ago
„Helene Fischer Show”: Nagłe zakończenie bożonarodzeniowego show – ostre słowa ZDF
-
Tech4 miesiące ago
Ubóstwo CO2 może ujawnić łatwość życia – Wissenschaft.de