Connect with us

Tech

Który iPhone jest teraz dla mnie odpowiedni?

Published

on

Który iPhone jest teraz dla mnie odpowiedni?
oferta Wyświetlacz OLED Super Retina o przekątnej 6,7 cala
Stały wyświetlacz 6,1-calowy ekran OLED Super Retina,
Stały wyświetlacz Wyświetlacz OLED Super Retina o przekątnej 6,7 cala
Stały wyświetlacz 6,1-calowy wyświetlacz OLED Super Retina XDR; 2556 x 1179 pikseli, 19,5:9, 460 ppi; Typowa maksymalna jasność 1000 nitów, szczytowa jasność 1600 nitów (HDR), szczytowa jasność 2000 nitów (na zewnątrz) 6,1-calowy ekran OLED Super Retina,
Stały wyświetlacz 6,7-calowy ekran OLED; 2796 x 1290 pikseli, 460 ppi, 60 Hz, HDR, typowa maksymalna jasność 1000 nitów, szczytowa jasność 1600 nitów (HDR), szczytowa jasność 2000 nitów (zewnętrzna) 6,1-calowy OLED, 2532 x 1170 pikseli, 460 ppi, 60 Hz, 458 ppi, HDR, typowa maksymalna jasność 800 nitów, 1200 nitów (HDR) 6,7-calowy ekran OLED; 2778 x 1284 pikseli, 458 ppi, 60 Hz, HDR, typowa maksymalna jasność 800 nitów, 1200 nitów (HDR) 6,1-calowy OLED, 2532 x 1170 pikseli, 460 ppi, 60 Hz, 458 ppi, HDR, typowa maksymalna jasność 800 nitów, 1200 nitów (HDR) 4,7-calowy wyświetlacz IPS, 1334 x 750 pikseli, gęstość 326 ppi Uzdrowiciel Układ A17 Pro z precyzją 3 nm Układ A17 Pro z precyzją 3 nm Układ A16 Bionic z dokładnością wykonania 4 nm i 5 rdzeniami GPU Układ A16 Bionic z dokładnością wykonania 4 nm i 5 rdzeniami GPU A16 Bioniczny, 4 nm Układ A16 Bionic z dokładnością wykonania 4 nm i 5 rdzeniami GPU Układ A15 Bionic o precyzji wykonania 5 nm i 5 rdzeniach GPU Układ A15 Bionic o precyzji wykonania 5 nm i 5 rdzeniach GPU Układ A15 Bionic z dokładnością wykonania 5 nm i 4 rdzeniami GPU Układ A15 Bionic z dokładnością wykonania 5 nm i 4 rdzeniami GPU Baran. 8 GB 8 GB 6 GB 6 GB 6 GB 6 GB 6 GB 6 GB 4 GB 3 GB Pamięć mobilna 256, 512 GB, 1 TB 128, 256, 512 GB, 1 TB 128, 256, 512 GB, 1 TB 128, 256, 512 GB, 1 TB 128, 256, 512 GB, 1 TB 128, 256, 512 GB, 1 TB 128, 256, 512 GB 128, 256, 512 GB 128, 256, 512 GB 64, 128 lub 256 GB struktura Tytan Tytan Stal nierdzewna Aluminium Stal nierdzewna Aluminium Aluminium Aluminium Aluminium Aluminium kamera Główny aparat 48 MP: 24 mm, przysłona ƒ/1,78, optyczna stabilizacja obrazu z przesunięciem czujnika 2. generacji, 100% ostrości piksela, obsługa zdjęć w ultrarozdzielczości (24 MP i 48 MP); Ultraszerokokątny aparat 12 MP: 13 mm, przysłona ƒ/2,2, pole widzenia 120°, 100% ostrości pikseli
Zoom 12 MP 2x (włączany przez czujnik Quad Pixel): 48 mm, przysłona ƒ/1,78, optyczna stabilizacja obrazu z czujnikiem drugiej generacji, 100% ostrości pikseli
12 MP z 5-krotnym zoomem: 120 mm, przysłona ƒ/2,8, optyczna stabilizacja obrazu z czujnikiem 3D i autofokusem, konstrukcja z czterema pryzmatami
Zoom optyczny 5x, zoom optyczny 2x, zakres zoomu optycznego 10x
Zoom cyfrowy do 25x Główny aparat 48 MP: 24 mm, przysłona ƒ/1,78, optyczna stabilizacja obrazu z przesunięciem czujnika 2. generacji, 100% ostrości piksela, obsługa obrazu w ultrarozdzielczości (24 MP i 48 MP)
Ultraszerokokątny aparat 12 MP: 13 mm, przysłona ƒ/2,2, pole widzenia 120°, 100% ostrości pikseli
Zoom 12 MP 2x (włączany przez czujnik Quad Pixel): 48 mm, przysłona ƒ/1,78, optyczna stabilizacja obrazu z czujnikiem drugiej generacji, 100% ostrości pikseli
12 MP, 3-krotny zoom: 77 mm, przysłona ƒ/2,8, optyczna stabilizacja obrazu
Zoom optyczny 3x, zoom optyczny 2x, zakres zoomu optycznego 6x
Zoom cyfrowy do 15x Szeroki kąt: 48 MP, 2160 pikseli
Nona LED, f/1,78, AF, OIS
Ultraszerokokątny: 12 MP, f/2.2, 120°;
Teleobiektyw z zoomem: 12 MP z ƒ/2,8, 3-krotny zoom optyczny (6-krotny zakres zoomu optycznego), 15-krotny cyfrowy;
skanery LiDAR;
Przesunięcie czujnika, Apple ProRAW, zdjęcia w trybie nocnym Główny aparat 48 MP: 26 mm, przysłona ƒ/1,6, optyczna stabilizacja obrazu z przesunięciem czujnika, 100% ostrości piksela, obsługa zdjęć w ultrarozdzielczości (24 MP i 48 MP)
Ultraszerokokątny aparat 12 MP: 13 mm, przysłona ƒ/2,4 i pole widzenia 120° Szeroki kąt: 48 MP, 2160 pikseli
Nona LED, f/1,78, AF, OIS
Ultraszerokokątny: 12 MP, f/2.2, 120°;
Teleobiektyw z zoomem: 12 MP z ƒ/2,8, 3-krotny zoom optyczny (6-krotny zakres zoomu optycznego), 15-krotny cyfrowy;
skanery LiDAR;
Przesunięcie czujnika, Apple ProRAW, zdjęcia w trybie nocnym Główny aparat 48 MP: 26 mm, przysłona ƒ/1,6, optyczna stabilizacja obrazu z przesunięciem czujnika, 100% ostrości piksela, obsługa zdjęć w ultrarozdzielczości (24 MP i 48 MP)
Ultraszerokokątny aparat 12 MP: 13 mm, przysłona ƒ/2,4 i pole widzenia 120° Szeroki kąt: 12 MP, f/1.5, OIS, wymiana czujnika
Ultraszerokokątny: 12 MP, f/2.4, 120 stopni Szeroki kąt: 12 MP, f/1.5, OIS, wymiana czujnika
Ultraszerokokątny: 12 MP, f/2.4, 120 stopni Szeroki kąt: 12 MP f/1.6
Ultraszerokokątny: 12 MP, f/2.4, 120 stopni 12-megapikselowy aparat z
Przysłona ƒ/1,8, 5-krotny zoom cyfrowy Przednia kamera Aparat 12 MP
Przysłona obiektywu ƒ/1,9
Autofokus z ostrymi pikselami Aparat 12 MP
Przysłona obiektywu ƒ/1,9
Autofokus z ostrymi pikselami 12 MP, 2160p
Lampa błyskowa wyświetlacza, f/1.9, AF Aparat 12 MP
Przysłona obiektywu ƒ/1,9
Autofokus z ostrymi pikselami 12 MP, 2160p
Lampa błyskowa wyświetlacza, f/1.9, AF Aparat 12 MP
Przysłona obiektywu ƒ/1,9
Autofokus z ostrymi pikselami 12 MP, 2160p
Lampa błyskowa wyświetlacza, f/1.9, AF 12 MP, 2160p
Lampa błyskowa wyświetlacza, f/1.9, AF 12 MP, 2160p
Lampa błyskowa wyświetlacza, f/1.9, AF 7 megapikseli, przysłona obiektywu f/2.2 Biometria Identyfikator twarzy Identyfikator twarzy Identyfikator twarzy Identyfikator twarzy Identyfikator twarzy Identyfikator twarzy Identyfikator twarzy Identyfikator twarzy Identyfikator twarzy Identyfikator kontaktu Przycisk wyciszenia/akcji przycisk Start przycisk Start Przełącznik wyciszenia Przełącznik wyciszenia Przełącznik wyciszenia Przełącznik wyciszenia Przełącznik wyciszenia Przełącznik wyciszenia Przełącznik wyciszenia Przełącznik wyciszenia Komunikacja USB C (USB 3 (do 10 Gb/s)) USB C (USB 3 (do 10 Gb/s)) Błyskawica USB C (USB 2 (do 480 Mb/s)) Przełącznik wyciszenia USB C (USB 2 (do 480 Mb/s)) Przełącznik wyciszenia Przełącznik wyciszenia Przełącznik wyciszenia Przełącznik wyciszenia Norma radiowa 5G (poniżej 6 GHz i mmWave) (mmWave tylko w USA) 5G (poniżej 6 GHz i mmWave) (mmWave tylko w USA) 5G (poniżej 6 GHz i mmWave) (mmWave tylko w USA), U1 UWB 5G (poniżej 6 GHz i mmWave) (mmWave tylko w USA) 5G (poniżej 6 GHz i mmWave) (mmWave tylko w USA) 5G (poniżej 6 GHz i mmWave) (mmWave tylko w USA), U1 UWB 5G (poniżej 6 GHz i mmWave) (mmWave tylko w USA) 5G (poniżej 6 GHz i mmWave) (mmWave tylko w USA) 5G (Sub-6 GHz i mmWave, Wi-Fi 6, Bluetooth 5 5G (poniżej 6 GHz i mmWave) (mmWave tylko w USA) różnorodny Magsafe, ładowanie bezprzewodowe 15 W, Qi2, IP68, 5G (Sub-6 GHz i mmWave, Wi-Fi 6e, Bluetooth 5.3, IP68, Emergency SOS,
Wykrywanie incydentów, U2 UWB Magsafe, ładowanie bezprzewodowe 15 W, Qi2, IP68, 5G (Sub-6 GHz i mmWave, Wi-Fi 6e, Bluetooth 5.3, IP68, Emergency SOS,
Wykrywanie incydentów, U2 UWB Magsafe, ładowanie bezprzewodowe 15 W, IP68, 5G (Sub-6 GHz i mmWave, Wi-Fi 6, Bluetooth 5.3, IP68, awaryjne SOS,
Wykrywanie incydentów, U1 UWB Magsafe, ładowanie bezprzewodowe 15 W, Qi2, IP68, 5G (Sub-6 GHz i mmWave, Wi-Fi 6e, Bluetooth 5.3, IP68, Emergency SOS,
Wykrywanie incydentów, U2 UWB Magsafe, ładowanie bezprzewodowe 15 W, IP68, 5G (Sub-6 GHz i mmWave, Wi-Fi 6, Bluetooth 5.3, IP68, awaryjne SOS,
Wykrywanie incydentów, U1 UWB Magsafe, ładowanie bezprzewodowe 15 W, Qi2, IP68, 5G (Sub-6 GHz i mmWave, Wi-Fi 6e, Bluetooth 5.3, IP68, Emergency SOS,
Wykrywanie incydentów, U2 UWB Magsafe, ładowanie bezprzewodowe 15 W, IP68, 5G (Sub-6 GHz i mmWave, Wi-Fi 6, Bluetooth 5.3, IP68, awaryjne SOS,
Wykrywanie incydentów, U1 UWB Magsafe, ładowanie bezprzewodowe 15 W, IP68, 5G (Sub-6 GHz i mmWave, Wi-Fi 6, Bluetooth 5.3, IP68, awaryjne SOS,
Wykrywanie wypadków MagSafe, ładowanie bezprzewodowe 15 W, IP68 Ładowanie bezprzewodowe, Wi-Fi 6, Bluetooth 5, IP67 różnorodny Magsafe, ładowanie bezprzewodowe 15 W, Qi2, IP68, 5G (Sub-6 GHz i mmWave, Wi-Fi 6e, Bluetooth 5.3, IP68, Emergency SOS,
Wykrywanie incydentów, U2 UWB Magsafe, ładowanie bezprzewodowe 15 W, Qi2, IP68, 5G (Sub-6 GHz i mmWave, Wi-Fi 6e, Bluetooth 5.3, IP68, Emergency SOS,
Wykrywanie incydentów, U2 UWB Magsafe, ładowanie bezprzewodowe 15 W, IP68, 5G (Sub-6 GHz i mmWave, Wi-Fi 6, Bluetooth 5.3, IP68, awaryjne SOS,
Wykrywanie incydentów, U1 UWB Magsafe, ładowanie bezprzewodowe 15 W, Qi2, IP68, 5G (Sub-6 GHz i mmWave, Wi-Fi 6e, Bluetooth 5.3, IP68, Emergency SOS,
Wykrywanie incydentów, U2 UWB Magsafe, ładowanie bezprzewodowe 15 W, IP68, 5G (Sub-6 GHz i mmWave, Wi-Fi 6, Bluetooth 5.3, IP68, awaryjne SOS,
Wykrywanie incydentów, U1 UWB Magsafe, ładowanie bezprzewodowe 15 W, Qi2, IP68, 5G (Sub-6 GHz i mmWave, Wi-Fi 6e, Bluetooth 5.3, IP68, Emergency SOS,
Wykrywanie incydentów, U2 UWB Magsafe, ładowanie bezprzewodowe 15 W, IP68, 5G (Sub-6 GHz i mmWave, Wi-Fi 6, Bluetooth 5.3, IP68, awaryjne SOS,
Wykrywanie incydentów, U1 UWB Magsafe, ładowanie bezprzewodowe 15 W, IP68, 5G (Sub-6 GHz i mmWave, Wi-Fi 6, Bluetooth 5.3, IP68, awaryjne SOS,
Wykrywanie wypadków MagSafe, ładowanie bezprzewodowe 15 W, IP68 Ładowanie bezprzewodowe, Wi-Fi 6, Bluetooth 5, IP67 Bateria/czas pracy 4422 mAh 3274 mAh 4323 mAh 3349 mAh 3200 mAh 4383 mAh 3279 mAh 4325 mAh 3227 mAh (wbudowany) 2018 mAh Zabarwienie Tytan czarny, tytan biały, tytan niebieski, tytan naturalny Tytan czarny, tytan biały, tytan niebieski, tytan naturalny Kosmiczna czerń, srebro, złoto i ciemny fiolet Czarny, niebieski, zielony, żółty, różowy Kosmiczna czerń, srebro, złoto i ciemny fiolet Czarny, niebieski, zielony, żółty, różowy północ, fiolet, gwiazda polarna,
(produkt) czerwony i niebieski północ, fiolet, gwiazda polarna,
(produkt) czerwony i niebieski Produkt: czerwony, polarstern, północny, niebieski, różowy, zielony Czarny, biały, czerwony (produkt)RED Wymiary 159,9 x 76,7 x 8,25 146,6 x 70,6 x 8,25 mm 160,7 x 77,6 x 7,85 mm 147,6 x 71,6 x 7,8 mm 147,5 x 71,5 x 7,85 mm 160,9 x 77,8 x 7,8 mm 146,7 x 71,5 x 7,80 mm 160,8 x 78,1 x 7,80 mm 146,7 x 71,5 x 7,65 mm 138,4 x 67,3 x 7,3 mm Waga 221 gramów 187 gramów 240 gramów 171 gramów 206 gramów 201 gramów 172 gramy 203 gramy 174 gramy 144 gramy cena Od 1449 euro Od 1199 euro Od 1429 euro Od 949 euro Od 1299 euro Od 1099 euro Od 999 euro Od 1149 euro Od 729 euro Od 549 euro
Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Tech

Voyager 1 może kontynuować swoją misję. – witryna internetowa Raumfahrer.net

Published

on

W listopadzie 2023 roku NASA nagle zgłosiła problemy ze statkiem kosmicznym Voyager 1, który nie wysyłał już czytelnych danych. Czy to koniec misji naukowej? Tymczasem po kilku miesiącach badań zespół specjalistów NASA znalazł przyczynę problemu i również go rozwiązał.

Autor: Thomas Geoking Źródło: NASA.

Przez chwilę wyglądało na to, że aktywny lot naukowy statku kosmicznego Voyager 1 dobiegł końca. Sonda wystrzelona 5 września 1977 roku jest, wraz ze swoją siostrzaną sondą, najodleglejszym obiektem stworzonym przez człowieka. Znajduje się teraz w przestrzeni międzygwiezdnej. W ciągu nieco ponad 17 000 dni spędzonych w przestrzeni kosmicznej przeleciał dotychczas około 24,42 miliarda kilometrów. Obecnie sygnał radiowy z Ziemi dociera do sondy kosmicznej w ciągu 22,5 godzin.
Sonda kosmiczna nadal wysyła dane naukowe z powrotem na Ziemię, przynajmniej do połowy listopada 2023 r. Nagle okazuje się, że sonda kosmiczna nie wysyła już czytelnych danych, ale raczej te same dane ułożone w rodzaj ciągłej pętli.

Voyager 1 w kosmosie – ilustracja. (Zdjęcie: NASA)
Stan instrumentów sond Voyager 04.2024 (Źródło: NASA)

Po szczegółowej analizie przyczynę początkowo ustalono w systemie danych lotu sondy. To jeden z trzech komputerów znajdujących się na pokładzie statku kosmicznego. System FDS nie skomunikował się prawidłowo z jednym z podsystemów sondy, zwanym modułem modulacji telemetrii (TMU). W rezultacie na Ziemię nie są przesyłane żadne dane naukowe ani techniczne. Celem FDS jest gromadzenie m.in. danych z instrumentów naukowych oraz danych technicznych o stanie i kondycji statku kosmicznego. Informacje te są następnie łączone w pojedynczy pakiet danych, który jest wysyłany z powrotem na Ziemię przez TMU. Teraz TMU zaczęło wysyłać powtarzający się wzór jedynek i zer, jakby „utknął”. Po nieudanym ponownym uruchomieniu FDS do analizy błędu często trzeba było korzystać z dokumentów sprzed kilkudziesięciu lat. Specjaliści potrzebowali czasu, aby zrozumieć, jak nowe polecenia wpłyną na działanie statku kosmicznego, aby uniknąć niezamierzonych problemów.

READ  Żegnaj IGTV - Witaj wideo na Instagramie

1 marca 2024 r. wysłali do statku kosmicznego sygnał, który spowodował, że FDS wysłał pełny obraz pamięci. Zostało to odebrane 3 marca i odszyfrowane przez inżyniera z agencji Deep Space Network, która obsługuje anteny radiowe komunikujące się zarówno z Voyagerem, jak i innymi statkami kosmicznymi.
Zrzut pamięci był kluczem do rozwiązania problemu!
Okazuje się, że 3 procent pamięci FDS jest uszkodzone. Możliwe, że jeden chip został uszkodzony albo przez wysokoenergetyczne cząstki z kosmosu, albo po prostu przez długi okres pracy. Spowodowało to utratę części kodu programu komputerowego FDS.

Utrata tego kodu sprawiła, że ​​dane naukowe i techniczne stały się bezużyteczne. Ponieważ chipa nie można było naprawić, zespół zdecydował się umieścić uszkodzony kod w innym miejscu pamięci FDS. Żadna pojedyncza witryna nie jest jednak wystarczająco duża, aby pomieścić całą sekcję kodu. Dlatego opracowano rozwiązanie umożliwiające podzielenie uszkodzonego kodu na sekcje i przechowywanie tych sekcji w różnych lokalizacjach w FDS. Aby ten plan zadziałał, te sekcje kodu muszą zostać zmodyfikowane, aby zapewnić dalsze działanie jako całość. Należy również zaktualizować wszelkie odniesienia do lokalizacji tego kodu w innych częściach repozytorium FDS. 18 kwietnia zespół przesłał wstępną aktualizację oprogramowania statku kosmicznego Voyager. Kiedy 20 kwietnia zespół kontroli misji otrzymał informację zwrotną od statku kosmicznego, wiedział, że modyfikacja zadziałała. Po raz pierwszy od pięciu miesięcy udało im się sprawdzić status i stan statku kosmicznego. Po dalszej aktualizacji sonda będzie mogła ponownie przesyłać dane naukowe na Ziemię. Misja naukowa może być kontynuowana.
To, jak długo sonda może nadal działać, zależy głównie od baterii radionuklidowych i zużycia elementów termoelektrycznych. Produkcja energii elektrycznej spada o około 4 waty rocznie. Wyłączanie poszczególnych instrumentów wielokrotnie wydłużało żywotność sondy.

READ  Mapy Google zapewniają kompleksowy widok dla bardziej realistycznych map

Raumfahrer.Net będzie w dalszym ciągu udostępniać raporty.

Dołącz do dyskusji na forum Raumcon:

Podróżnik Sondy kosmiczne

Continue Reading

Tech

Manor Lords: Kamień milowy sprzedaży osiągnięty pierwszego dnia

Published

on

Manor Lords: Kamień milowy sprzedaży osiągnięty pierwszego dnia

Manor Lords to w ostatnim czasie jedna z najciekawszych gier – co teraz widać także w pierwszych wynikach sprzedaży. Kamień milowy został osiągnięty w dniu premiery.

Średniowieczna gra strategiczna Manor Lords jest ostatnio na ustach wszystkich. Hooded Horse and the Slave Magic była jedną z najbardziej poszukiwanych nowych gier na platformie Steam – co znalazło odzwierciedlenie w bardzo udanym rozpoczęciu sprzedaży.

Manor Lords niedawno weszło do fazy wczesnego dostępu i dlatego jest dostępne jako wczesna wersja gry na platformie Steam. Niezliczona ilość graczy na PC chciała już tę niekompletną wersję, więc ta wersja gry sprzedawała się jak świeże bułeczki. Ponad milion egzemplarzy przeszło już przez wirtualną ladę wydawniczą – pierwszy kamień milowy w sprzedaży został już przekroczony.

Gra opiera się na wielu elementach zarządzania i zakrojonych na szeroką skalę średniowiecznych bitwach taktycznych. Masz dostęp do różnych budynków, ulepszasz produkcję rolną, tworzysz szlaki handlowe – w skrócie: w grze strategicznej możesz zarządzać wieloma rzeczami.

Przyciąga to obecnie nie tylko wielu kupujących, ale także wielu graczy na Steamie. Pierwszego dnia maksymalna liczba graczy jednocześnie osiągnęła 173 178. Manor Lords wyprzedziło także Hades 2 i Hollo Knight: Silksong w kategorii najbardziej poszukiwanych gier na Steamie, osiągając wspomniany poziom sprzedaży w niecały tydzień po premierze wczesnego dostępu.

Po Palworld na początku roku i późniejszym Helldivers 2, Manor Lords można uznać za trzeci duży tytuł 2024 roku.

READ  Kup PS5 i PS5 Slim 23 kwietnia: najlepsze oferty dzisiejszego dnia
Manor Lords – zwiastun odkrywa historię średniowiecznego symulatora budowania miast

W ramach Xbox Partner Preview potwierdzono datę premiery średniowiecznego symulatora budowania miast Manor Lords na 26 kwietnia 2024 r.

Continue Reading

Tech

Stracona szansa: programista Webauthn-rs uważa, że ​​klucze to zepsute marzenie

Published

on

Stracona szansa: programista Webauthn-rs uważa, że ​​klucze to zepsute marzenie

Klucze są często chwalone jako bezpieczna i wygodna alternatywa dla haseł. William Brown, programista webauthn-RSbiblioteka Webauthna dla Rusta, traktuje teraz klucze jako jeden „Rozbity sen”.






lubić go W poście na blogu Jak już wspomniano, mówi się, że za tę sytuację odpowiedzialne są przede wszystkim firmy takie jak Apple i Google. Według Browna częściej używają alternatywnego hasła, aby połączyć użytkowników ze swoim ekosystemem, niż pracować nad przyszłością przyjazną dla użytkownika i pozbawioną haseł.

„Chrome i Safari próbują zmusić Cię do korzystania z rozwiązania hybrydowego (kabel), w którym skanujesz telefonem kod QR w celu uwierzytelnienia”.Deweloper wyjaśnił. Aby skorzystać z klucza bezpieczeństwa, użytkownicy będą musieli żmudnie klikać menu.

W większości przypadków zajmuje to więcej niż 60 sekund „Niezbyt dobre doświadczenie”. Interfejs użytkownika jest „Bardziej niż znienawidzony”. Nawet gra z hasłami Neala Agarwala zapewnia lepszą obsługę.




Krytyka Androida

Deweloper nie powiedział też dobrego słowa na temat implementacji klucza dostępu w Androidzie. Z powodu błędów w systemie operacyjnym w niektórych przypadkach system operacyjny Google nie jest w stanie wygenerować kluczy bez resetowania oprogramowania sprzętowego danego urządzenia.

„Klucze mogą być przechowywane na kliencie, ale nie na serwerze, co powoduje, że zduplikowane konta i dane uwierzytelniające nie działają lub, co gorsza, użytkownicy usuwają prawdziwe dane uwierzytelniające”.– powiedział Brown.

READ  Kup PS5 i PS5 Slim 23 kwietnia: najlepsze oferty dzisiejszego dnia

Nawet użytkownicy znający się na technologii często są przytłoczeni takimi problemami. „Jeśli ci użytkownicy nie będą mogli tego uzyskać, jak poradzą sobie ludzie w innych obszarach?”zapytał deweloper.

Brown zaleca menedżery haseł

Konkluzja Browna była druzgocąca. „Myślę, że w tym momencie klucze zawiodą w rękach ogółu społeczeństwa”.„Utracono możliwość anulowania haseł” – powiedział programista. „Ponieważ chcieli podbić rynki i stworzyć szum”..

W tym projekcie interesy korporacji zignorowały dobre doświadczenia użytkowników. Brown zakłada, że ​​klucze dostępu, podobnie jak programy blokujące reklamy, będą w przyszłości używane tylko przez użytkowników znających się na technologii, ale nie przez ogół społeczeństwa.

„Menedżer haseł zapewnia lepszą obsługę niż klucze.”– podsumował deweloper – i podtrzymuje ten wniosek Nie jest tam sam. „Zdobądź coś takiego jak Bitwarden lub Vaulttwarden, jeśli lubisz własny hosting. Pozwól mu tworzyć i zarządzać Twoimi hasłami”.Zalecenie Browna. Deweloper radzi tym, którzy nadal polegają na kluczach, aby przechowywali je w menedżerze haseł i nie polegali na kontrolowanych przez platformę sklepach z kluczami.

Nie oznacza to jednak końca pracy Browna nad webauthn-rs. Zapowiedział, że będzie kontynuował prace nad tym i powiązanymi projektami. „To nadal jest dla mnie ważne, nawet jeśli jestem rozczarowany kierunkiem rozwoju ekosystemu”.były jego ostatnie słowa.


Continue Reading

Trending