Connect with us

Tech

Kontroler dostępu PlayStation i bezprzewodowe słuchawki douszne Pulse Explore są już dostępne

Published

on

Kontroler dostępu PlayStation i bezprzewodowe słuchawki douszne Pulse Explore są już dostępne

Już dziś dostępne są dodatkowe oficjalne akcesoria PlayStation, w tym kontroler dostępu PlayStation, bezprzewodowe słuchawki douszne Pulse Explore i adapter USB PlayStation Link do konsoli PS5.

Kontroler dostępu PlayStation sprawia, że ​​gra staje się bardziej włączająca i pomaga osobom niepełnosprawnym grać dłużej i wygodniej. Opracowany we współpracy z ekspertami ds. dostępności pakiet sterowania oferuje liczne opcje dostosowywania, od układu po konfiguracje. Dzięki temu możliwe jest dostosowanie wrażeń z gry do indywidualnych potrzeb.

„Dla nas dostępność zaczyna się od rozpakowania produktu. Opakowanie Kontrolera Dostępu jest zaprojektowane tak, aby można je było otworzyć jedną ręką. ” Wewnątrz znajdują się wycięcia umożliwiające wygodne uporządkowanie poszczególnych elementów zestawu (w tym 19 wymiennych nasadek na klawisze i 3 nakładki samoprzylepne) na Pojedyncza warstwa ułatwiająca identyfikację i dostęp.”

Blog o PlayStation

Kontroler dostępu PlayStation jest dostępny w sklepach za 89,99 euro oraz jako zestaw innej firmy.

Bezprzewodowe słuchawki douszne Pulse Explore

Od dziś dostępne są także bezprzewodowe słuchawki douszne Pulse Explore i adapter USB do PlayStation Link. Dzięki planarnym przetwornikom magnetycznym bezprzewodowe słuchawki douszne Pulse Explore zapewniają wyjątkowo realistyczny dźwięk, którym można cieszyć się bez żadnych strat dzięki technologii PlayStation Link. Do korzystania ze słuchawek na PS5 potrzebny jest adapter USB, który zapewnia szybkie i bezstratne połączenie bezprzewodowe.

Recenzje bezprzewodowych słuchawek dousznych Pulse Explore były jak dotąd dość mieszane i chociaż wyglądają imponująco, mają pewne problemy z dźwiękiem 3D i wygodą. Można to poprawić w przyszłym roku dzięki nowym bezprzewodowym słuchawkom PULSE Elite.

Bezprzewodowe słuchawki douszne Pulse Explore są dostępne w sklepach w sugerowanej cenie detalicznej 219,99 EUR. Cena adaptera USB PlayStation Link wynosi 24,99 euro.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Tech

Być może najpiękniejsze nadchodzące gry ARPG zostaną wydane na Steamie w kwietniu

Published

on

Być może najpiękniejsze nadchodzące gry ARPG zostaną wydane na Steamie w kwietniu

Moon Studios, twórca jednej z najpiękniejszych gier na Steamie, rozwija gatunek ARPG. Gra No Rest for the Wicked będzie dostępna we wczesnym dostępie 18 kwietnia 2024 r.

Co to za gra? No Rest for the Wicked to nadchodząca gra ARPG od Moon Studios, twórcy niezwykle popularnych gier Ori. Deweloperzy, którzy odcisnęli już swoje piętno na gatunku Metroidvania, chcą teraz zrobić to samo w przypadku gier ARPG.

Chociaż gra No Rest For The Wicked, wykorzystująca terminologię ARPG i Hack&Slay, początkowo wielu osobom kojarzyła się z nowym rywalem z Diablo, rozgrywka ma być bardziej duchowa – z taktycznymi bitwami i trudnymi bossami.

Twórcy ujawnili nowe szczegóły na temat gry w prezentacji 1 marca 2024 roku. Premiera No Rest for the Wicked planowana jest na 18 kwietnia para Wejdź na wcześniejszy dostęp. Wydanie na PS5 i Xbox Series MeinMMO powie ci, co jeszcze znajduje się w interfejsie wyświetlacza.

No Rest for the Wicked – nowy ARPG od twórców Ori w zwiastunie

Więcej filmów

automatyczny start

Brutalna walka w pięknym świecie

Co wiemy o „Nie ma odpoczynku dla niegodziwych”? W wersji demonstracyjnej twórcy mówią głównie o 4 aspektach gry ARPG: świecie, bitwach, bossach i mieście Sacrament.

Świat No Rest for the Wicked nie jest generowany proceduralnie, lecz raczej zaprojektowany w najdrobniejszych szczegółach przez twórców. Obiecuje gęsty i interaktywny świat, który gracze powinni mieć możliwość swobodnego eksplorowania. Z tego powodu nie ma tu sterowania myszą, gracze mogą poruszać się po świecie za pomocą klawiszy WASD lub kontrolera.

Kolejną charakterystyczną cechą No Rest for the Wicked jest ręcznie rysowany wygląd, dzięki któremu gry Ori stały się wizualnym arcydziełem. Zamiast dążyć do jak najbardziej realistycznego wyglądu, twórcy chcą stworzyć wrażenie, jakby obraz ożywał, jak ujawniają w zwiastunie.

Walka w No Rest for the Wicked została zaprojektowana tak, aby była intuicyjna, a jednocześnie wymagająca. Mówi się, że odpowiedni czas, odległość i waga broni są kluczowe, aby pokonać przeciwników. Gracze mają dostęp do różnorodnych broni na 4 różnych poziomach rzadkości.

Najczęstsza rzadka broń wspólny Jednak nie powinien to być zwykły łup, jak w wielu innych grach. Zamiast tego ta broń oferuje najwięcej opcji dostosowywania. Z drugiej strony, rzadka broń może być wyposażona tylko w określone zaklęcia.

W walkach z bossami szczególnie ważna jest odpowiednia broń i zbroja: jak ujawniają twórcy, muszą one być absolutnie brutalne i karać nawet najmniejsze błędy. Tylko ci, którzy odpowiednio wykorzystają swoje umiejętności i poczekają na odpowiedni moment, mogą przetrwać przeciwko nim.

Każdy, kto jest zmęczony całą walką, powinien mieć możliwość zrobienia sobie przerwy w Secret DC. Miasto zostało dotknięte wojną, ale gracze powinni móc je stopniowo odbudowywać. Ponadto gracze mogą tam kupić i umeblować dom.

Pełną prezentację w języku angielskim można znaleźć pod adresem youtube. Ze względu na ograniczenia wiekowe może być wymagana rejestracja.

Co wiadomo na temat wczesnego dostępu? Wczesny dostęp do No Rest for the Wicked rozpoczyna się 18 kwietnia 2024 roku na platformie Steam. W tym momencie zostanie zawarty pierwszy rozdział kampanii, a także dodatkowe misje i szeroki wachlarz broni, zbroi i umiejętności.

Pierwsza edycja będzie oferować także codzienne i cotygodniowe nagrody i wyzwania, a także lochy, w które można grać wielokrotnie. Pierwsza duża aktualizacja zaoferuje także tryb wieloosobowy, który umożliwi graczom przeżycie No Rest for the Wicked w maksymalnie 3 osobach.

Twórcy jednej z najpiękniejszych gier na Steamie mogą w następnej kolejności konkurować z Diablo 4

READ  Oferty na Czarny Piątek na PlayStation: duże zniżki na pakiety i gry na PS5
Continue Reading

Tech

Moduł księżycowy Odyseusz został wycofany

Published

on

Moduł księżycowy Odyseusz został wycofany

2 marca 2024, 15:59

Pierwszy komercyjny lądownik księżycowy zostanie wcześniej wycofany z eksploatacji. Pierwsze dane dotarły już do Ziemi. Wstępne zakończenie pierwszego zadania dla maszyn intuicyjnych.

Komercyjny wyścig na Księżyc zakończył się 22 lutego 2024 roku wraz z lądowaniem statku kosmicznego Odyseusz. Oznacza to, że było to pierwsze udane amerykańskie lądowanie na Księżycu od czasu misji Apollo 17 w 1972 roku. Mimo że statek kosmiczny przewrócił się po wylądowaniu, transmisja danych nadal przebiegała bez zarzutu.

Pierwotnie lądownik miał pozostać aktywny do rana 27 lutego (wtorek czasu lokalnego w Houston w Teksasie). Ponieważ Odyseusz w dalszym ciągu wytwarza energię słoneczną, misja zostaje przedłużona. Choć prąd będzie nadal dostępny do przyszłego wtorku (6 marca 2024 r.), zespół misji zdecydował się go odciąć.

Przedwczesne zamknięcie Odyseusza

„Przewidujemy, że nadejdzie czas, kiedy wytwarzanie energii słonecznej nie będzie już umożliwiało Audi dalszego przesyłania danych” – wyjaśnia Steve Altemus (dyrektor generalny Intuitive Machines) na środowej konferencji prasowej NASA.

Do tego czasu transfer danych powinien zostać zakończony, a sonda powinna zostać wcześniej wycofana. Ponieważ w południowym rejonie polarnym Księżyca zapadła noc, która trwa co najmniej 14 ziemskich dni, a jej temperatura może osiągnąć -160 stopni Celsjusza. Czas pokaże, czy instrumenty Odiego przetrwają długą, zimną, księżycową noc. Zespół misyjny podejmie próbę ponownego nawiązania kontaktu w ciągu dwóch do trzech tygodni.

Jednocześnie analizowane jest ponad 43 MB (lub 350 MB) przesłanych danych. Altemus potwierdza, że ​​otrzymuje dane ze wszystkich ładunków na pokładzie – zarówno od NASA, jak i od partnerów komercyjnych.

Dlaczego Odyseusz jest odwrócony?

Z informacji tych wynika także, że podczas podejścia do lądowania wystąpił problem ze sprzętem nawigacyjnym. Sześcionożny łazik Odyseusza wylądował na powierzchni Księżyca szybciej niż oczekiwano i na wyższym obszarze niż pierwotnie planowano. Lądowanie było trudniejsze, niż się spodziewano. Według Altimusa spowodowało to poślizg statku kosmicznego: „Większość ładunku przenosiło podwozie, a my złamaliśmy jedną lub dwie golenie podwozia”.

READ  Oferty na Czarny Piątek na PlayStation: duże zniżki na pakiety i gry na PS5

Audi przez około dwie sekundy stało w pozycji wyprostowanej na powierzchni o nachyleniu około dwunastu stopni. Potem zejście zaczęło się pochylać. Jednakże jeden z jego czołgów lub inny element wyposażenia podtrzymał go tak, że Odyseusz ustabilizował się pod kątem około 30 stopni (od poziomu). Na Ziemię wróciły już pierwsze użyteczne zdjęcia, potwierdzające stan lądownika.


Lądownik Odysseus przechwytuje początkowy kontakt z powierzchnią Księżyca, aby zapewnić bezpieczeństwo misji. Silniki lądownika na ciekły metan i ciekły tlen nadal pracują na przepustnicy, zapewniając stabilność.
Źródło obrazu: Intuicyjne maszyny

Tendencja ta doprowadziła do kilku problemów. Po pierwsze, górny panel słoneczny znajduje się w cieniu. Podobnie jak w przypadku japońskiej misji Slim, pozwala to generatorom wytwarzać mniej energii słonecznej. Z drugiej strony anteny o wysokiej wydajności nie można przedłużyć w celu połączenia z ziemią. Do przesyłania danych firma Intuitive Machines wykorzystuje obecnie inne anteny o niskim wzmocnieniu (anteny o niskim wzmocnieniu).

Transfer z kamery zewnętrznej i dodatkowe dane

Pierwotnie mały satelita EagleCam miał także zostać wystrzelony 30 metrów nad powierzchnię Księżyca, a następnie wykonać zdjęcia końcowego etapu opadania. Jednakże ze względu na problemy z nawigacją zespół misji zdecydował się pozostawić EagleCam na pokładzie.


22 lutego 2024 roku moduł księżycowy Odysseus firmy Intuitive Machines wykonał zdjęcie krateru Schaumberger na Księżycu w odległości około 200 kilometrów od planowanego miejsca lądowania, na wysokości około 10 kilometrów, zapewniając szerokie pole widzenia.
Źródło obrazu: Intuicyjne maszyny

EagleCam został zawieszony dopiero 28 lutego. W czasie konferencji prasowej znajdowała się około czterech metrów od Odyseusza. Żadne obrazy z urządzenia nie dotarły jeszcze do centrum kontroli na ziemi. Altemus twierdzi, że zespół EagleCam pracuje nad rozwiązaniem problemu. Jednak inne ładunki działają zgodnie z oczekiwaniami.

Dlaczego lądowanie na Księżycu jest takie trudne?

Joel Kearns, zastępca administratora NASA ds. eksploracji i jego współpracownicy uważają tę misję (IM-1) za sukces i „pierwszy krok w kierunku powrotu na Księżyc”. Lądowanie na Księżycu jest ogromnym wyzwaniem, ponieważ statek kosmiczny musi najpierw znacznie przyspieszyć od Ziemi, aby uciec przed ziemską grawitacją.

Jednostki opadające przemieszczają się następnie z dużą prędkością do naszego gwiezdnego sąsiada i tam muszą zostać ponownie spowolnione. Aby zwolnić, potrzebny jest przeciwciąg, który może być wygenerowany jedynie przez paliwo i silniki. Cairns wyjaśnia, że ​​ten przeciwpchnięcie musi być tak silny, aby lądownik zatrzymał się na powierzchni Księżyca z prędkością bliską zera kilometrów na godzinę.


Odyseusz zrobił to zdjęcie około 30 metrów nad powierzchnią Księżyca, podczas gdy jego główny silnik pracował z prędkością ponad 40 000 km/h.
Źródło obrazu: Intuicyjne maszyny

Jak wykazała grupa badawcza w swoim badaniu, pióropusz napędowy wzbija pył i skały, gdy zbliża się do lądowania. Widoczność instrumentów staje się niewyraźna, co powoduje awarie. Powoduje to, że pędniki wyłączają się zbyt wcześnie lub zbyt późno. Nawet ponad 50 lat od ostatniego załogowego lądowania na Księżycu manewr miękkiego lądowania wcale nie jest łatwy.

Zbliżają się kolejne misje na Księżyc

Intuitive Machines już planuje kolejny lot (IM-2) do naszego satelity. Powinien rozpocząć się pod koniec roku. W ramach tego przedsięwzięcia na pokładzie statku kosmicznego będzie więcej kamer – wnioski płynące z tej misji powiedział podczas konferencji prasowej Tim Crane (współzałożyciel Intuitives Machines).


Po zrozumieniu wymagań dotyczących kompleksowej komunikacji Odyseusz wysłał obrazy powierzchni Księżyca podczas pionowego zejścia do miejsca lądowania Malapert A, położonego najdalej na południe, gdzie łazik mógłby wylądować na Księżycu i komunikować się z kontrolerami naziemnymi. .
Źródło obrazu: Intuicyjne maszyny

W nadchodzących miesiącach i latach odbędą się kolejne misje – w tym od innych firm.

Ten temat w programie:Aktualny MDR | 26 lutego 2024 | 20:30

Pokaż wszystkie

Pokaż wszystkie

Continue Reading

Tech

Nowa wersja beta przynosi nową funkcjonalność

Published

on

Nowa wersja beta przynosi nową funkcjonalność

Google przygotowuje zapowiadane innowacje dla Androida Auto, aby można było je udostępnić użytkownikom.

Znowu było szybko! Po wydaniu ostatniej finalnej wersji Androida Auto już tydzień później zostanie udostępniona nowa wersja beta 11.5. Kolejna innowacja jest na miejscu. A raczej wygląda na to, że Google nadaje ostateczną formę planowanym podsumowaniom powiadomień aplikacji AI.

Nowością dla mnie jest „Powiadomienia z Asystentem”. Wydaje się, że to ostateczna nazwa innowacji, którą Google ogłosił zaledwie kilka dni temu. Nie zabrakło oczywiście opisu nowej opcji, dostępnej już w ustawieniach Android Auto.

Android Auto może wysyłać Twoje powiadomienia do Google, aby włączyć takie funkcje, jak czytanie wiadomości na głos. Nigdy nie udało się ich uratować.

Google wyjaśnia, że ​​przychodzące powiadomienia podsumowywane przez sztuczną inteligencję muszą najpierw zostać przesłane do Google i tam przetworzone. Co ciekawe, Google w ogóle nie mówi już o sztucznej inteligencji, a jedynie o Asystencie.

Kiedy uruchomiłem Android Auto, najpierw zostałem wymownie poinformowany powiadomieniem o nowej opcji. Podobny tekst znajduje się również tutaj: „Android Auto wysyła do Google nowe powiadomienia dotyczące takich funkcji, jak czytanie wiadomości”.

Powiadomienia-z-wtyczką-1-1

Jednak w kolejnej nowej próbie nie udało mi się zmusić Androida Auto do umożliwienia sztucznej inteligencji podsumowania dłuższego powiadomienia o wiadomościach (za pośrednictwem WhatsApp). Całe powiadomienie zostało ponownie przeczytane.

Jednak według Google nowa funkcja wkrótce zostanie uruchomiona. Jeszcze kilka dni temu wielokrotnie ogłaszano innowacje AI dla Androida Auto, a w tym roku miało to już miejsce kilkukrotnie. Myślę, że w ciągu najbliższych kilku dni liczba nowych funkcji dla Androida będzie mniejsza.

Android Auto: Nowe wersje aplikacji możesz pobrać na dwa sposoby

Często możesz bardzo szybko uzyskać najnowszą wersję Androida Auto za pośrednictwem Sklep Google Play (dotyczy również bety) lub znacznie szybciej poprzez tzw com.apkmirror Do montażu ręcznego.

READ  Stadia: Google wyłącza usługę przesyłania strumieniowego

Śledź teraz Nasz nowy kanał na WhatsAppwiadomości W Wiadomościach Google I porozmawiaj z nami o godz Czat Smartdroid na Telegramie. Linki oznaczone * są linkami partnerskimi.

Continue Reading

Trending