Connect with us

Economy

IKEA rozgniewała swoich klientów – ukraść? „To absolutny policzek”.

Published

on

  • ZPatrick Freewah

    Blisko

Sieć mebli IKEA jest popularnym punktem kontaktowym, jeśli chodzi o urządzanie ścian. Jednak teraz jest szum – firma zajmuje stanowisko.

Hofheim / Monachium – W czasach pandemii Corona duże firmy, takie jak IKEA, zarabiają znacznie więcej niż wysyłanie przedmiotów. Przecież zakupy w oddziale nadal nie są możliwe lub są możliwe tylko w ograniczonym zakresie, na przykład w ramach Click & Collect. Nie jest też zaskakujące, że przy napływie zamówień nie wszyscy klienci mogą być usatysfakcjonowani.

IKEA irytuje klientów kosztami dostawy – „teraz zakupy online są gorsze”

Od kilku miesięcy IKEA reaguje gniewem, ponieważ wygląda na to, że zagłębia się głęboko w kieszenie, jeśli chodzi o koszty dostawy. Wściekłe komentarze klientów płacących dodatkowe 39 euro za przesyłkę towarów zebranych na portalach społecznościowych, takich jak Facebook czy Twitter:

  • „Chciałbym zamówić nogi do stołu za łącznie 7 euro, ale za przesyłkę muszę zapłacić 39 euro”.
  • „Drogi Zespole IKEA, znalazłeś błąd … Zbyt drogi, jak uchwyt na okładkę z przesyłką ????”
  • „Zamówiłem 5 poduszek na krzesła w IKEA i zapłaciłem 38,02 € za wysyłkę, ponieważ w IKEA nic innego nie było możliwe. Prosta paczka była łatwa. Teraz już nigdy więcej nie kupimy niczego w IKEA”.
  • „Mówisz poważnie? Proszę o cztery zawiasy, które pasują do koperty i chcę 39,00 euro za koszty dostawy?”
  • „Cześć IKEA, powinieneś jak najszybciej zoptymalizować koszty dostawy. Chciałbym zamówić kilka artykułów, ale naliczasz koszty wysyłki. Po co odmawiać? Do tej pory zapłaciłem 4,90 opłaty pocztowej za małe części zamienne”.
  • „Tak naprawdę nie widzisz zakupów online gorzej niż w IKEA. Naprawdę chcę, aby dwa haczyki mojej kuchennej wędki zostały dostarczone do mojego domu za 39 euro kosztów dostawy”.
READ  Awaria kierowców ciężarówek i szok cenowy: branża transportowa wzywa do „kryzysu związanego z dieslem”

A co z kosztami dostawy 39 euro, o których wielokrotnie wspominano po złożeniu zamówienia w sklepie internetowym? Opłata pobierana jest, gdy firma przewozowa dostarcza towar na miejsce. IKEA odpowiadała na poszczególne potencjalne klientki następującymi słowami lub podobnymi słowami: „Ze względów logistycznych mogą czasami występować różnice w rodzaju dostawy i kosztach wysyłki niektórych artykułów. Najlepiej spróbować ponownie później”.

Co przez to szwedzka firma ma na myśli? Chcielibyśmy dowiedzieć się więcej na ten temat i rozpocząć własne doświadczenia. Dzieje się to na platformie internetowej i skutkuje niższymi opłatami za wysyłkę na całym świecie, a także nie ma tutaj spedytora.

IKEA powoduje niezadowolenie z wysokich kosztów dostawy – przeciwstawia się dział prasowy

W naszym przypadku są to obszary miejskie, takie jak Monachium i Hamburg, ale mniejsze niemieckie miasta są również dostępne po niższej cenie. Wydaje się więc to bez wątpienia kwestią logistyczną. Mamy dział prasowy Giganci meblowi Poproś o opinię. Stoi to za różnymi kosztami dostawy:

IKEA stwierdziła na początku, że rozumie, iż „w wyjątkowych przypadkach proponowane koszty dostawy niektórych małych, niedrogich artykułów wydają się nieproporcjonalne”. Jak wyjaśnia firma, system online automatycznie sprawdza magazyn wysyłkowy giganta detalicznego, w którym znajdują się zamówione towary. Inwentarz. Jeszcze trudniejsza próba zakupów online w odległych obszarach. Branża dostaw jedzenia online również przeżywa rozkwit w czasach Corony.

„Jeśli towar nie jest dostępny w naszym centrum paczkowym, system wyświetla dostawę za pośrednictwem spedytora. Następnie koszty dostawy są wyświetlane automatycznie zgodnie z typem oferowanej wysyłki – w tym przypadku przesyłka jest przekazywana”, tak brzmi treść. Dlaczego małe przedmioty nie są wysyłane jako paczki DHL? To prowadzi nas do IKEA Merkur.de Po wyłączeniu klienci są proszeni o ponowienie próby później.

Wysokie opłaty za dostawę w IKEA? Klienci mogą również samodzielnie odbierać przedmioty

Zamiast tego klienci sieciowi mają oczywiście możliwość samodzielnego odbierania produktów z oddziałów za pomocą Click & Collect. Według strony internetowej firmy w Niemczech są obecnie 53 lokalizacje. Jednak dla niektórych klientów dostępna jest również opcja „kliknij i odbierz” Nie jest to idealne rozwiązanie, ponieważ tutaj również obowiązują opłaty *.

READ  Agrar - Mainz - DGB wzywa do lepszej ochrony pracowników sezonowych - gospodarki

W międzyczasie w ostatnim badaniu przyjrzano się zwycięzcom w zakresie ceny i wydajności dla marek i sprzedawców detalicznych. Przebadana została też chyba najsłynniejsza sieć salonów meblowych na świecie:

Ostatnio gigant meblowy chciał uczynić zakupy w Coronie bezpieczniejszymi. Jednak niektórzy konsumenci nie przyjęli tego dobrze. Wolą siedzieć na „puszkach po bananach”. Mamy to za darmo Biuletyn Ekonomiczny Regularnie dostarcza ważnych wiadomości. Tutaj to idzie Zapisz się. (PF) * ruhr24.de to wersja demonstracyjna z IPPEN.MEDIA

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Economy

Powrót Airbusa A380

Published

on

drdowolne wokół twarzy Lufthansa To wspaniały znak i znak tego, jak nieprzewidywalne są warunki zewnętrzne. W ciągu ostatnich kilku miesięcy kierownictwo linii wielokrotnie potwierdzało, że duży Airbus A380 na stałe opuścił flotę. We wrześniu 2021 r. redakcja Technik und Motor była obecna na niezbędne ćwiczenia we Frankfurcie przed ostatnim lotem A po żegnaniu personelu Lufthansy nie jest to najpiękniejszy samolot na świecie, ale być może najbardziej zabawny dla pasażerów. W każdym razie należy przerwać pracę czterech nieopłacalnych i nieefektywnych grzejników, to były argumenty, które trudno było wymyślić.

Teraz, niespodziewanie, dyrektor generalny Carsten Spohr proponuje przywrócić A380, który nie tylko napędza fantazje fanów, ale także wpływa na cenę akcji. Dowiadujemy się: nieopłacalne i nieefektywne są względne. Najwyraźniej wiele rezerwacji odpowiada kilku samolotom szerokokadłubowym, w końcu Lufthansa, w obecnej trudnej sytuacji, uruchamia wiele używanych samolotów odrzutowych dalekiego zasięgu azjatyckiego pochodzenia. Inną kwestią jest to, jak długo A380 może po tym przetrwać. Są bardziej nowoczesne samoloty. i przeciwny ruch. Airbusa Poinformowano o pierwszym locie testowym A321XLR, samolotu odrzutowego krótkiego i średniego zasięgu, który dzięki ulepszeniom technicznym został przekształcony w użyteczny samolot długodystansowy z Frankfurtu do Calgary. Głównie z układem kabiny jak w Shuttle Mallorca. Koncepcja została dobrze przyjęta, otrzymano 500 zamówień, a regularne serwisy zaplanowano na 2024 r. Mimo całego entuzjazmu dla osiągnięć technicznych. Będziemy wiedzieć, gdzie preferować trasy długodystansowe.

READ  Opóźnienie Brexitu z powodu wojny na Ukrainie - EURACTIV.de
Continue Reading

Economy

Konferencja Ukraina na taśmie – w Lugano, walka o odbudowę Ukrainy

Published

on

READ  Agrar - Mainz - DGB wzywa do lepszej ochrony pracowników sezonowych - gospodarki
Continue Reading

Economy

Wartość rynkowa poniżej wartości księgowej: Siemens na minusie: Siemens tnie o 2,8 miliarda euro na Siemens Energy | biuletyn Informacyjny

Published

on

Monachijska grupa technologiczna musi odpisać miliardy ze swoich udziałów, co znacząco wpłynie na wyniki w trzecim kwartale. Teraz Siemens może swobodnie zredukować swój udział z obecnych 35 procent.

Ponadto, 1 lipca grupa sfinalizowała sprzedaż swojej działalności pocztowo-paczkowej od Siemens Logistics o wartości projektu 1,15 miliarda euro, poinformował w piątek Siemens. Jednak przychody ze sprzedaży nie zostaną zaksięgowane w trzecim kwartale. Siemens Logistics zamierza w przyszłości skoncentrować się na logistyce lotniskowej.

W trzecim kwartale Siemens spodziewa się, że spadek będzie miał negatywny wpływ na zysk po opodatkowaniu w wysokości około 2,8 miliarda euro, ogłosiła grupa w czwartek wieczorem. Przy cenie zamknięcia 13,99 euro w czwartek wartość giełdowa Siemens Energy była „znacząco” poniżej wartości księgowej, jak podano powód. Siemens planuje opublikować dane za trzeci kwartał i skutki spadku oczekiwań 11 sierpnia.

Według raportu okresowego, 35-procentowy udział w księgach nadal wynosił około 6,3 miliarda euro w pierwszej połowie roku obrotowego 2021/22. Analityk Jefferies, Simon Toennessen, szacuje poprzednią wartość akcji na 23 do 25 euro za akcję. Późnym popołudniem udział Siemensa stracił około 1 proc. Papiery Siemens Energy początkowo spadły, ale w ciągu roku okazały się dodatnie i zyskały ponad 2 procent.

Siemens uruchomił swoją działalność w zakresie technologii energetycznych, w tym swoją spółkę zależną zajmującą się energią wiatrową Siemens Gamesa, i pod koniec września 2020 r. sprzedał większość udziałów. Zarząd zamierza dalej zmniejszać pozostały udział. Jednak prezes Siemensa, Roland Bosch, oświadczył, że nie chce sprzedawać tego „za mniej niż wartość księgową”. To może teraz utorować drogę, zgodnie z rozważaniami Toennessena.

Philip Buller z Banku Berenberg wspomina o stanie wydarzeń wokół joint venture z francuskim dostawcą samochodów Valeo w zeszłym roku, które Siemens zdewaluował do zera i sprzedał kilka kwartałów później. Uważa, że ​​podobny scenariusz jest możliwy w Siemens Energy. Opisał odpis jako nieunikniony.

READ  Agrar - Mainz - DGB wzywa do lepszej ochrony pracowników sezonowych - gospodarki

Cena Siemens Power znalazła się pod znaczną presją w ciągu ostatnich 12 miesięcy. Powodem są ciągłe problemy w spółce zależnej Gamesa zajmującej się energią wiatrową, zwłaszcza w biznesie z turbinami wiatrowymi na ziemi. Gamesa musiała ostatnio wydać szereg ostrzeżeń o zarobkach. Firma boryka się nie tylko z aktualnie wymagającym otoczeniem rynkowym, ale także z problemami wewnętrznymi. Siemens Energy kilkakrotnie zastępował kierownictwo spółki notowanej na hiszpańskiej giełdzie. Teraz musi się nim zająć Jochen Eckholt, dyrektor ds. energii Siemensa. Krokiem w kierunku restrukturyzacji jest całkowite przejęcie Gamesy, w której Siemens Energy posiada około 67 proc.

Akcje Siemens Energy straciły w tym roku prawie 40 procent swojej wartości. Gazeta jest daleka od rekordowych poziomów 34 euro, które osiągnęły na początku zeszłego roku. Stawka jest również obecnie notowana znacznie poniżej końca rynku w wysokości 22 euro. Wartość rynku wynosi około dziesięciu miliardów euro.

Berenberg opuszcza Siemensa „kupuj” – cel to 176 euro

Prywatny bank Berenberg pozostawił ocenę Siemensa na poziomie „kupuj” z ceną docelową 176 euro, pomimo 1 miliarda dolarów odpisu akcji Siemens Energy. „W normalnych okolicznościach rynek zignorowałby coś takiego, ale w tej chwili nie jest to łatwe” – napisał analityk Philip Boehler w badaniu dostępnym w piątek. Sytuacja przypomniała mu o podobnym posunięciu w zeszłym roku, dotyczącym joint venture z Valeo. W tym czasie akcje zostały odpisane jako bezwartościowe, ale wkrótce potem ponownie zaksięgowano zysk.

Monachium (dpa-AFX)

Wybrane produkty dźwigowe na Siemens AGDzięki nokautom inwestorzy spekulacyjni mogą nieproporcjonalnie uczestniczyć w ruchach cenowych. Po prostu wybierz żądany żuraw, a my pokażemy Ci odpowiednie otwarte produkty na Siemens AG

Dźwignia powinna wynosić od 2 do 20

Brak danych

Więcej wiadomości o Siemens AG

Źródła obrazu: MICHELE TANTUSSI/AFP // Getty Images, Siemens Energy AG

READ  Aluflexpack nadal się rozwija Sektor przedsiębiorstw
Continue Reading

Trending