Connect with us

Economy

IKEA rozgniewała swoich klientów – ukraść? „To absolutny policzek”.

Published

on

  • ZPatrick Freewah

    Blisko

Sieć mebli IKEA jest popularnym punktem kontaktowym, jeśli chodzi o urządzanie ścian. Jednak teraz jest szum – firma zajmuje stanowisko.

Hofheim / Monachium – W czasach pandemii Corona duże firmy, takie jak IKEA, zarabiają znacznie więcej niż wysyłanie przedmiotów. Przecież zakupy w oddziale nadal nie są możliwe lub są możliwe tylko w ograniczonym zakresie, na przykład w ramach Click & Collect. Nie jest też zaskakujące, że przy napływie zamówień nie wszyscy klienci mogą być usatysfakcjonowani.

IKEA irytuje klientów kosztami dostawy – „teraz zakupy online są gorsze”

Od kilku miesięcy IKEA reaguje gniewem, ponieważ wygląda na to, że zagłębia się głęboko w kieszenie, jeśli chodzi o koszty dostawy. Wściekłe komentarze klientów płacących dodatkowe 39 euro za przesyłkę towarów zebranych na portalach społecznościowych, takich jak Facebook czy Twitter:

  • „Chciałbym zamówić nogi do stołu za łącznie 7 euro, ale za przesyłkę muszę zapłacić 39 euro”.
  • „Drogi Zespole IKEA, znalazłeś błąd … Zbyt drogi, jak uchwyt na okładkę z przesyłką ????”
  • „Zamówiłem 5 poduszek na krzesła w IKEA i zapłaciłem 38,02 € za wysyłkę, ponieważ w IKEA nic innego nie było możliwe. Prosta paczka była łatwa. Teraz już nigdy więcej nie kupimy niczego w IKEA”.
  • „Mówisz poważnie? Proszę o cztery zawiasy, które pasują do koperty i chcę 39,00 euro za koszty dostawy?”
  • „Cześć IKEA, powinieneś jak najszybciej zoptymalizować koszty dostawy. Chciałbym zamówić kilka artykułów, ale naliczasz koszty wysyłki. Po co odmawiać? Do tej pory zapłaciłem 4,90 opłaty pocztowej za małe części zamienne”.
  • „Tak naprawdę nie widzisz zakupów online gorzej niż w IKEA. Naprawdę chcę, aby dwa haczyki mojej kuchennej wędki zostały dostarczone do mojego domu za 39 euro kosztów dostawy”.
READ  Firmy modowe tymczasowo wstrzymują działalność w Rosji

A co z kosztami dostawy 39 euro, o których wielokrotnie wspominano po złożeniu zamówienia w sklepie internetowym? Opłata pobierana jest, gdy firma przewozowa dostarcza towar na miejsce. IKEA odpowiadała na poszczególne potencjalne klientki następującymi słowami lub podobnymi słowami: „Ze względów logistycznych mogą czasami występować różnice w rodzaju dostawy i kosztach wysyłki niektórych artykułów. Najlepiej spróbować ponownie później”.

Co przez to szwedzka firma ma na myśli? Chcielibyśmy dowiedzieć się więcej na ten temat i rozpocząć własne doświadczenia. Dzieje się to na platformie internetowej i skutkuje niższymi opłatami za wysyłkę na całym świecie, a także nie ma tutaj spedytora.

IKEA powoduje niezadowolenie z wysokich kosztów dostawy – przeciwstawia się dział prasowy

W naszym przypadku są to obszary miejskie, takie jak Monachium i Hamburg, ale mniejsze niemieckie miasta są również dostępne po niższej cenie. Wydaje się więc to bez wątpienia kwestią logistyczną. Mamy dział prasowy Giganci meblowi Poproś o opinię. Stoi to za różnymi kosztami dostawy:

IKEA stwierdziła na początku, że rozumie, iż „w wyjątkowych przypadkach proponowane koszty dostawy niektórych małych, niedrogich artykułów wydają się nieproporcjonalne”. Jak wyjaśnia firma, system online automatycznie sprawdza magazyn wysyłkowy giganta detalicznego, w którym znajdują się zamówione towary. Inwentarz. Jeszcze trudniejsza próba zakupów online w odległych obszarach. Branża dostaw jedzenia online również przeżywa rozkwit w czasach Corony.

„Jeśli towar nie jest dostępny w naszym centrum paczkowym, system wyświetla dostawę za pośrednictwem spedytora. Następnie koszty dostawy są wyświetlane automatycznie zgodnie z typem oferowanej wysyłki – w tym przypadku przesyłka jest przekazywana”, tak brzmi treść. Dlaczego małe przedmioty nie są wysyłane jako paczki DHL? To prowadzi nas do IKEA Merkur.de Po wyłączeniu klienci są proszeni o ponowienie próby później.

Wysokie opłaty za dostawę w IKEA? Klienci mogą również samodzielnie odbierać przedmioty

Zamiast tego klienci sieciowi mają oczywiście możliwość samodzielnego odbierania produktów z oddziałów za pomocą Click & Collect. Według strony internetowej firmy w Niemczech są obecnie 53 lokalizacje. Jednak dla niektórych klientów dostępna jest również opcja „kliknij i odbierz” Nie jest to idealne rozwiązanie, ponieważ tutaj również obowiązują opłaty *.

READ  Deutsche Post to radykalna zmiana w dostarczaniu listów i paczek

W międzyczasie w ostatnim badaniu przyjrzano się zwycięzcom w zakresie ceny i wydajności dla marek i sprzedawców detalicznych. Przebadana została też chyba najsłynniejsza sieć salonów meblowych na świecie:

Ostatnio gigant meblowy chciał uczynić zakupy w Coronie bezpieczniejszymi. Jednak niektórzy konsumenci nie przyjęli tego dobrze. Wolą siedzieć na „puszkach po bananach”. Mamy to za darmo Biuletyn Ekonomiczny Regularnie dostarcza ważnych wiadomości. Tutaj to idzie Zapisz się. (PF) * ruhr24.de to wersja demonstracyjna z IPPEN.MEDIA

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Economy

Idealna włoska katastrofa dla Stellantisa

Published

on

Idealna włoska katastrofa dla Stellantisa
  1. Strona główna
  2. Praca

Naciska

Zgiełk we Włoszech: Alfa Romeo zmienia nazwę nowego modelu samochodu w związku z interpretacją prawa Berlusconiego przez rząd Meloniego. (Kolekcja obrazów archiwalnych) © Kolekcja: obrazy dpa/SOPA za pośrednictwem ZUMA Press Wire | Vincenzo Nozzolisi // IMAGO / Belga

Po długiej przerwie w nadawaniach, Alfa Romeo wprowadza na rynek nowy model. Jednak dziwaczny spór o nazwę zmusza tradycyjnego producenta z Włoch do podjęcia drastycznych działań.

Turyn/Monachium – W dobie globalizacji producenci samochodów często produkują samochody za granicą. Również kultowa włoska marka Alfa Romeo nie jest odporny na ten rozwój, aby zaoszczędzić koszty produkcji, a tym samym sprawić, że modele będą tańsze dla klientów końcowych.

Po dwuletniej przerwie producent wprowadza na rynek nowy model Alfa Romeo Milano. Jednak na krótko przed wprowadzeniem na rynek firma-matka była zmuszona podjąć drastyczne kroki: nazwa SUV-a została zmieniona bez zbędnych ceregieli.

Alfa Romeo wyprodukowana za granicą: spór między Stellantis a Włochami

Powodem jest spór o nazwę rozpoczęty przez konserwatywny prawicowy rząd Włoch. Minister przemysłu Adolfo Orso nawiązuje do ustawy uchwalonej w 2003 roku za byłego premiera Silvio Berlusconiego: stanowi ona, że ​​produkty o „włoskim wyglądzie” muszą być również produkowane we Włoszech. W przeciwnym razie błędne byłoby twierdzenie, że produkcja odbywa się na Półwyspie Apenińskim.

Dotyczy to planowanej Alfy Romeo Milano: samochód zamiast być produkowany we Włoszech, będzie produkowany w polskiej fabryce w Tychach, a stamtąd będzie eksportowany do innych krajów – w tym do faktycznego kraju macierzystego. Wbrew części ekspertów – w tym samego Stellantisa – rząd pod przewodnictwem premier Giorgii Meloni uważa, że ​​rozporządzenie dotyczy nie tylko sektora spożywczego, ale także lokalnych marek samochodów. „Nie wolno podawać informacji wprowadzających konsumentów w błąd, dlatego samochód noszący nazwę Milan musi być wyprodukowany we Włoszech” – mówi Orso.

Junior zamiast Mediolanu: Nowy model Alfy Romeo otrzymuje nową nazwę

Ze względu na spór z rządem dotyczący nazewnictwa, Alfa Romeo ustępuje i zmienia nazwę niedawno wprowadzonego nowego samochodu, tak aby w przyszłości seria modeli nosiła nazwę Alfa Romeo Junior. „Jesteśmy w pełni świadomi, że ten moment zapisze się w historii Alfy Romeo” – stwierdził Stellantis w oświadczeniu. Wybór nazwy modelu Junior ma sens, ponieważ jest ściśle powiązany z historią naszej marki. (…) Postanowiliśmy zmienić nazwę, choć nie mamy takiego obowiązku.”

READ  Benzyna i olej napędowy: Tak zmieniają się ceny paliw na początku roku

Firma wyjaśnia w Opublikowano informację prasowąże chcieli „uniknąć jakichkolwiek kontrowersji” i że zainteresowanie następstwami konfliktu z rządem włoskim było „przytłaczające”. W międzyczasie strona uległa awarii z powodu masowego napływu użytkowników. „Mediolan”, włoska nazwa Mediolanu, to miejsce narodzin producenta samochodów ALFA („Anonima Lombarda Fabbrica Automobili”), który w 1918 roku w ramach przejęcia zmienił nazwę na Alfa Romeo.

Włochy: Rząd krytykuje Stellantis za przeniesienie produkcji

Co sprawia, że ​​zmiana nazwy jest jeszcze bardziej niepokojąca z punktu widzenia wielu fanów marki: nazwa modelu Milano została wybrana w głosowaniu publiczności, aby uhonorować miasto, w którym w 1910 roku rozpoczęła się historia Alfa Romeo. Ten szum rozpoczął się od dział marketingu jest teraz na próżno. Krótkoterminowe przeniesienie produkcji z Polski do Włoch być może nie stanowiło problemu ze względu na koszty.

Niezależnie od sporu dotyczącego nazwy, Stellantis od dawna kłóci się z włoskim rządem: Stellantis jest krytykowany za to, że międzynarodowa, wielomarkowa firma montuje włoskie samochody i dostarcza komponenty za granicą, a nie w kraju.

wysoki Reutera Państwo chce zobowiązać Stellantis do produkcji we Włoszech co najmniej miliona samochodów rocznie. Oprócz Alfa Romeo, Fiata, Abartha, Lancii i Maserati, pod parasolem firmy znajdują się w kraju inne tradycyjne marki. Temat przenoszenia produkcji jest wszechobecny także w Niemczech. (BF)

Continue Reading

Economy

Czy browar tego nie docenił?

Published

on

Czy browar tego nie docenił?
  1. tz
  2. Monachium
  3. miasto

Naciska

Augustiner był również dostępny bez alkoholu przez cztery tygodnie. Hałas w Monachium jest ogromny. W Sklepie Alkoholowym zapasy nie wytrzymują już 48 godzin.

Monachium – 19 marca 2023 roku był historycznym dniem dla Augustinera. Po niemal 700 latach tradycyjny browar po raz pierwszy wprowadził na rynek piwo bezalkoholowe. Wygląda na to, że wielu mieszkańców Monachium od dawna czekało na tę innowację. Jasne piwo bez alkoholu jest na ustach wszystkich. Jeśli chcesz go kupić, musisz się spieszyć – lub chcieć podróżować na duże odległości.

Napoje bezalkoholowe Augustiner's sprzedawane są na wielu targowiskach w Monachium

To niemal znajomy widok na wielu monachijskich targach z napojami: luka, w której powinny już znajdować się skrzynki nowego piwa Augustiner. Od lat coraz większą popularnością cieszą się bezalkoholowe wersje soku słodowego. W Niemczech może to nastąpić wkrótce Dziesięć procent wszystkich warzonych piw jest bezalkoholowych On jest. To trend, który już dawno dotarł do stolicy stanu.

Jest to szczególnie widoczne w kolekcji Orterer. W samym Monachium firma prowadzi około 30 sklepów z napojami. Jak potwierdził pracownik, produkt bezalkoholowy Augustiner jest obecnie niedostępny w wielu oddziałach. Jeśli nie możesz już dostać tego na zaufanym rynku, powinieneś przejść na inny rynek. O ile jest tam jeszcze dostępny.

Mieszkańcy Monachium uwielbiają napoje bezalkoholowe Augustiner's. Prawdopodobnie lepiej niż oczekiwał browar. © Imago/Wolfgang Maria Weber

(Nasz biuletyn monachijski regularnie informuje Cię o wszystkich ważnych historiach z Isara. Zarejestruj się tutaj.)

Dostawa w czwartek, wyprzedane w piątek: Pospiesz się, aby kupić nowe piwo Augustiner w Unterschleißheim

W oddziale Orterer w Unterschleißheim zapasy bezalkoholowego Augustinera wyczerpują się coraz szybciej. Często zamówienie nie trwa 48 godzin, jak wyjaśnia pracownik Matthias Wunderlich na przykładzie z ostatnich kilku tygodni: „Dostawa przyszła w czwartek, wszystko poszło w piątek i wydaje się, że zamówienie z Monachium się nie zatrzymało”. Niedawno ekspert przyjrzał się bliżej ofercie bezalkoholowej w stolicy stanu.

Przesyłka przyszła w czwartek, a w piątek już wszystkiego nie było.

Na początku produkcja w Unterschleißheim trwała co najmniej do soboty. Rynek napojów jest nadal zaopatrzony w 75 pudełek. Nawet jeśli chcesz stracić tam większą kwotę, obecnie jest ich tylko 30. Wydaje się, że w tej chwili więcej nie jest możliwe. To samo mówi mężczyzna pracujący przy poidełku w rzeźni. Pożądany produkt jest również sprzedawany „w kółko” na rynku napojów w Isarvorstadt.

READ  Deutsche Post to radykalna zmiana w dostarczaniu listów i paczek

Augustiner nie chciał komentować tej sytuacji

Doniesienia z rynków napojów rodzą pytanie, czy Augustiner po prostu nie może oferować piwa bezalkoholowego w większych ilościach. Czy browar zbagatelizował szum wokół nowego produktu? Tradycyjna firma chciała dołączyć na podstawie prośby Monachium Mercur/tz Brak komentarza na temat obecnej sytuacji. (TCH)

Continue Reading

Economy

Mazda CX-80 (2024): Wszystkie informacje na temat nowego siedmiomiejscowego SUV-a

Published

on

Mazda CX-80 (2024): Wszystkie informacje na temat nowego siedmiomiejscowego SUV-a

Mazda poszerza swoją ofertę o nowy flagowy pojazd. CX-80 to duży crossover, który może pomieścić do siedmiu osób. Do wyboru jest hybryda typu plug-in i sześciocylindrowy diesel.

Bardzo mocny: nowy topowy model Mazdy CX-80.
twórca

Do 2008 roku duże rodziny nie miały problemu ze znalezieniem odpowiedniego modelu w gamie Mazdy: Mazda 5 była ciężarówką ze wszystkim, co czyniło ten typ użytecznym – na przykład przesuwanymi drzwiami po obu stronach i miejscem dla siedmiu pasażerów.

Jednak niegdyś popularne pojazdy wielofunkcyjne (MPV) przestały być modelami w cieniu SUV-ów. Taki los spotkał także V Seria, która po przejściu na emeryturę nie miała następcy.

Typ ludowy

Ale teraz na światło dzienne wyszła przyjazna rodzinie Mazda z trzema rzędami siedzeń. Jednak pomimo swojej funkcjonalności, CX-80 nie jest zatwardziałym pragmatykiem, raczej zajmuje czołowe miejsce w portfolio jako nowy okręt flagowy. Oficjalnie nie uważa się za minivana, ale raczej crossovera – obecnie najpopularniejszy i najbardziej poszukiwany typ.

Mazdy CX-80

Pełna chata: sześciomiejscowa Mazda CX-80.
twórca


CX-80 wykorzystuje tę samą platformę, co jego młodszy brat, CX-60 (nasz test można przeczytać tutaj), ale przewyższa go długością o około pięć metrów. Jest dostępny z sześcioma lub siedmioma siedzeniami. Obydwa modele posiadają dwa indywidualnie składane siedzenia w trzecim rzędzie. Wersja siedmiomiejscowa wyposażona jest w trzyosobową kanapę w drugim rzędzie, natomiast wersja sześciomiejscowa posiada dwa wygodne pojedyncze siedzenia. Sofę 3-osobową można wygodnie przesuwać o długości 12 cm, a oparcia można regulować w zależności od nachylenia.

Duży bagażnik

Zgodnie z oczekiwaniami, przy pełnym siedzeniu, w bagażniku zmieści się jedynie niewielka ilość – 258 litrów. Ale jeśli CX-80 jest używany jako pięciomiejscowy, ma 687 litrów. A jeśli złożysz drugi rząd, otrzymasz ogromną pojemność wynoszącą 1971 litrów. Jego przydatność jako pojazdu ciągnącego podkreśla po pierwsze ładowność przyczepy do 2,5 tony, a po drugie nowa funkcja „Trailer Hitch View”, która ułatwia sprzęganie przyczepy poprzez przeniesienie procesu na centralny wyświetlacz.

READ  Spór o limit cen gazu: Polska krytykuje egoizm Niemiec

A co z dyskami? Tutaj nowa Mazda oferuje dwie opcje, każdą znaną już z mniejszej CX-60. Z jednej strony mamy hybrydę typu plug-in (PHEV) o mocy 241 kW/327 KM (tutaj testowaliśmy ją w CX-60), której akumulator o pojemności 13 kWh (pojemność netto) pozwala na przejechanie na napędzie elektrycznym do 60 km . Nie dorównuje to nowoczesnym pojazdom hybrydowym typu plug-in (PHEV), takim jak VW Tiguan, które mogą pokonać dystans około 100 kilometrów. Niektórzy konkurenci są teraz silniejsi także w zakresie mocy ładowania – dwustopniowe, do 7,2 kW – i opanowali np. szybkie ładowanie. Czas pokaże, czy Mazda doda później słabszy silnik PHEV o mocy 147 kW/200 KM – znowu coś podobnego do CX-60.

Napęd na cztery koła jest standardem

Drugi silnik to sześciocylindrowy silnik wysokoprężny o pojemności 3,3 litra i mocy 187 kW/254 KM, współpracujący z 48-woltowym systemem miękkiej hybrydy. Zarówno wersja PHEV, jak i wersja z silnikiem wysokoprężnym są standardowo wyposażone w ośmiobiegową automatyczną skrzynię biegów i napęd na wszystkie koła.

Mazdy CX-80

Wyluzowany: CX-80 ma skromne, przytulne wnętrze, podobne do mniejszego CX-60.
twórca


Deska rozdzielcza jest identyczna jak w CX-60, co oznacza m.in., że stosunkowo wąski wyświetlacz centralny można obsługiwać jako ekran dotykowy wyłącznie na postoju, podczas gdy w czasie jazdy wyświetlacz obsługiwany jest za pomocą pilota wyświetlacz obrotowy sterowany przyciskiem Nacisk na konsolę środkową. Podobnie jak w jego mniejszym bracie, dostępny jest również tzw. „System personalizacji kierowcy”, który wykorzystuje kamerę do wykrywania, kto siedzi za kierownicą i automatycznie dostosowuje pozycję siedzenia, zasłony, lusterka i wyświetlacz przezierny, a także dźwięk i kontrola klimatu. Smartfon łączy się bezprzewodowo za pośrednictwem Apple CarPlay i Android Auto, a sterowanie głosowe Amazon Alexa jest również na pokładzie jako wirtualny pasażer. Przydatna może być także funkcja „widok dookoła”, która uwidacznia widoczne obszary przed samochodem, które są zakryte przez nadwozie.

READ  DAX kontynuuje w trendzie bocznym: inwestorzy czekają na rzeczy

Ceny od 55 350 euro

CX-80 można zamawiać od 7 maja 2024 r., a pierwsze dostawy powinny nastąpić jesienią. Na razie wyceniona została jedynie hybryda, której cena wynosi od 55 350 euro.

Continue Reading

Trending