sport
Davey Azimuth: Zespół Charal zapewnia zwycięstwo – Malezja na siódmym miejscu | NDR.de – Sport
Stan na: 23 września 2023 o 15:26
Po niesamowitym wyścigu oceanicznym Team Malaysia ponownie wypłynął. Boris Herrmann i Will Harris w 48-godzinnym wyścigu Défi Azimut zajęli siódme miejsce. Pierwsze miejsce zajął duet z Francji.
23 września 2023 o 15:25
Malezja jest na siódmym miejscu
Boris Hermann i Will Harris trafili w cel. Do Lorient dotarli w sobotnie popołudnie, zajmując siódme miejsce – dokładnie dwa dni, dwie godziny i 56 minut później.
23.09.2023 09:56
Charal wygrywa wyścig Défi Azimut
Zespół Charala z liderami Jérémie Pugh i Franckiem Cammasem wygrał Défi Azimut. Francuski duet przekroczył linię mety w sobotni poranek po jednym dniu, 17 godzinach i 46 minutach, prawie dwie godziny przed Pascalem Pedigorim i Charliem Dalinem. Trzecie miejsce przypadło For the Planet (Sam Goodchild/Thomas Royant).
„To drugie zwycięstwo w tym wyścigu, który bardzo kocham, więc jest to dla mnie wyjątkowe” – powiedział szczęśliwy Pio.
22 września 2023 o godzinie 18:00
Ekscytujący pojedynek na szczycie
Wczesnym piątkowym wieczorem (18:00) Sharal (Jeremy Pugh/Frank Camas) i For the Planet (Sam Goodchild/Thomas Royant) stoczyli emocjonujący pojedynek. Prowadzenie kilkakrotnie zmieniało się z rąk do rąk i teraz Charal był na pierwszym miejscu z różnicą niecałej mili morskiej.
Na 7. miejscu: Malezja z Borisem Herrmannem i Willem Harrisem (w odległości około 50 mil morskich)
22 września 2023 o 14:50
Hermann: „Dobrze jest znowu wziąć udział w regatach”
Brak dbałości o nawigację kosztował Borisa Herrmanna i Willa Harrisa lepszą pozycję w pośredniej klasyfikacji wyścigu. Mieszkaniec Hamburga relacjonował: „Przepłynęliśmy przez punkt orientacyjny, ponieważ na krótko przed startem nastąpiła zmiana w punkcie orientacyjnym i tego nie zauważyliśmy”.
Więcej informacji
22 września 2023 o 12:20
Poważny wyciek wody – pechowi żeglarze z Kilonii
Pech dla żeglarza z Kilonii, Andreasa Badena: podczas swojego pierwszego występu w Défi-Azimut musiał po pierwszej nocy zrezygnować z wyścigu z kapitanem Fabrice Amedeo w statku „Nexans – Art & Fênetres”, ponieważ właz się otworzył i załoga miała poważny wypadek. Przepływ wody. Zespół przejął kontrolę nad sytuacją i udaje się do Lorient.
22.09.2023 09:30
Maszt złamał się u konkurenta z Malezji – załoga w dobrym stanie
Wypadek w Défi Azimut: Wczoraj wieczorem około 1:30 w nocy złamał się maszt malezyjskiego konkurenta Corum L’Épargne. Kierownictwo wyścigu ogłosiło to w piątek rano. Do wypadku doszło 80 mil morskich od Audierne, na południowy zachód od Przylądka Bretanii. Łódź minęła znak drugiego kursu i płynęła w trudnych warunkach przy wietrze o prędkości 25 węzłów.
Załoga, w skład której wchodzą Nicola Trussell, Benjamin Schwarz i reporter pokładowy Tanguy Conc, jest bezpieczna i nie wzywała żadnej pomocy.
22.09.2023 08:45
Malezja jest w czołówce stawki
Boris Herrmann i Will Harris dobrze spisali się w 33. Regatach Imoca Racing Yachts.Po drugim punkcie zwrotnym na pętli 610 mil morskich do Biskajskiej i z powrotem do Lorient Malezja zajmuje siódme miejsce.
21 września 2023 o 21:45
Ciężka praca dla żeglarzy z okolic Hermana i Harrisa
Warunki podczas regat są trudne i przed żeglarzami jest co robić. Yacht Malizia z Borisem Herrmannem i Willem Harrisem płynął dalej w drodze do pierwszego punktu zwrotnego. 13. łódź znajduje się 16,5 mil morskich za czołową drużyną Charal. Drugi Niemiec, Andreas Baden (Nexans), uplasował się na trzydziestym pierwszym miejscu.
16:14
„Szczęśliwi żeglarze”
Fakt, że warunki na francuskim wybrzeżu Atlantyku są trudne, nie obniżają morale marynarzy. Boris Herrmann i Will Harris na pokładzie Malezji również wyraźnie cieszą się z ponownego przebywania na wodzie. „Jesteśmy bardzo szczęśliwi, że wróciliśmy do trybu wyścigowego” – napisał Hamburger na swoim profilu X.
21 września 2023 o 15:37
Malezja jest w dobrej formie, a drużyna Nexans wraca do formy
Trzy godziny po starcie Andreas Baden, drugi niemiecki uczestnik regat, płynie tuż za liderami ze swoim kapitanem Fabrice Amedeo. Team Nexans traci dwanaście mil morskich do liderów zajmujących 30. miejsce, natomiast Team Malaysia, prowadzony przez Borisa Herrmanna i Willa Harrisa, znajduje się obecnie na dziewiątym miejscu.
21 września 2023 o 13:30
Ale było „tylko” 33 jachtów regatowych Imoca.
W sumie do Zatoki Biskajskiej dotarły „tylko” 33 Emuki. Guirec Soudée i Roland Jourdain nie wystartowali. Boisko ma przybyć w sobotę między godziną 12:00 a 18:00.
21 września 2023 o 12:30
Przekroczenie linii startu – Davey Azimuth na początku Malezji
Wyścigi jachtów rozpoczęły się w Devi Azimut. Malezyjska drużyna, której kapitanami są Boris Herrmann i Will Harris, uplasowała się na siedemnastej pozycji. Warunki w Lorient są trudne i oczekuje się, że pierwszego dnia 48-godzinnych regat staną się jeszcze bardziej niekomfortowe.
21 września 2023 o godzinie 11:00
Spływ łódką po wodzie – początek o 12:30
Prawie wszystkie 35 jachtów regatowych zostało zadokowanych i przygotowują się do wodowania o 12:30. Boris Hermann i Will Harris również wypływają z portu statkiem Malaysia – Sea Explorer.
21 września 2023 o godzinie 10:00
Trudne warunki czekają na Malizia and Co.
35 jachtów regatowych może spodziewać się trudnych warunków, w tym wzburzonego morza, podczas podróży z Lorient do Zatoki Biskajskiej i z powrotem. „Défi Azimut to ekscytujące spotkanie” – powiedział Antoine Mermoud, prezes kategorii Imoca. „To pierwsze spotkanie w 2023 roku, które skupia cały zespół i daje nam możliwość ustalenia wstępnej klasyfikacji”.
21.09.2023 08:40
Wystartuj w Lorient – Dziś rozpoczyna się Azimut Challenge z Malezją
Pierwotnie 48-godzinne podwójne regaty Défi Azimut w Lorient we Francji miały rozpocząć się dzisiaj o 12:30. Nie zabrakło także Borisa Herrmanna z Hamburga, kapitana statku Malizia – Seaexplorer i jego zastępcy kapitana Willa Harrisa.
20 września 2023 o godzinie 12:00
Davey Azimuth: 34 rywali Hermana i Harrisa
Od czwartku (12:30) 34 zawodników popłynie do zwycięstwa na Défi Azimut przeciwko Borisowi Herrmannowi i Willowi Harrisowi. Oprócz lidera z Malezji jest jeszcze drugi Niemiec: Andreas Baden z Bonn, który w 48-godzinnym wyścigu rywalizuje z Francuzem Fabrice Amedeo. Przewidywany koniec zawodów dla zwycięzcy to sobota między 12:00 a 18:00.
Więcej informacji
18 września 2023 o godzinie 10:00
Zbliża się 48-godzinny wyścig Défi Azimut
W czwartek o godzinie 12:30 zostanie podany sygnał do startu 48-godzinnego wyścigu Défi Azimut przed Lorient. Zespół Malezji wraz ze kapitanem Borisem Herrmannem z Hamburga i współkapitanem Willem Harrisem weźmie udział w regatach podwójnych. Dla łącznie 35 jachtów regatowych Imoca regaty stanowią wstępną ocenę na drodze do Vendée Globe 2024.
Więcej informacji
18.09.2023 09:00
Lonvin i Kuiper opuszczają Team Malaysia
Krótko przed startem Davy’ego Azimuta Team Malaysia musiał się zmierzyć z dwoma wyjazdami. Rosaline Kuiper i Nicholas Lonvin popłyną teraz do „Holcim – PRB”. Francuz, który pracował jako nawigator w drużynie Malezji, poprowadzi Holcima jako kapitana na Vendée Globe 2024, gdzie zmierzy się z Rywalizować będzie Boris Hermann. „To wielki zaszczyt zostać wybranym na kierownictwo tego zespołu” – powiedział Lonvin.
Więcej informacji
18.09.2023 08:00
Zbliżają się dwuosobowe regaty Transat Jacques Vabre
Po Défim Azimucie kolejny ważny sprawdzian dla Vendée Globe nastąpi pod koniec października. Boris Hermann i Will Harris wezmą także udział w dwuosobowych regatach Transat Jacques Vabre z Le Have na Martynikę, które odbędą się 29 października.
Więcej informacji
18.09.2023 08:00
Recenzja wyścigu oceanicznego
Więcej informacji
Słowa kluczowe dla tego artykułu
Żeglarstwo
„Czytelnik. Webowy ninja. Miłośnik podróży. Miłośnik mediów społecznościowych. Organizator.
sport
Ralf Schumacher radzi Red Bullowi zwolnić Hornera
Ralf Schumacher: Red Bull powinien zwolnić Christiana Hornera
Zaczynamy nasz dzień od Red Bulla, ponieważ oficjalne ogłoszenie odejścia Adriana Neweya może być tylko kwestią czasu. Ekspert Ralf Schumacher postrzega to jako fatalny sygnał dla zespołu wyścigowego.
„W tej chwili trzeba powiedzieć całkiem szczerze: Red Bull upada, a Christian Horner jest za to wyłącznie odpowiedzialny, trzymając się władzy z całych sił” – mówi Schumacher. W niebo Jasne słowa.
„Myślę, że nie będzie to ostatni problem, jaki będzie miał, gdy Adrian Newey go opuści. Max Verstappen też o tym myśli, podobnie jak dr Helmut Marko, jeśli tak na to patrzeć” – przewiduje.
„Daję więc Red Bullowi jeszcze dwa lata i jeśli nadal będą trzymać się Christiana Hornera, jestem pewien, że zespół popadnie w przeciętność” – powiedział Schumacher.
Bardzo złe prognozy dla najlepszego zespołu obecnie w Formule 1!
Marco: Sprinty są dobre tylko dla organizatorów
Nawiasem mówiąc, Helmut Marko ma „dwuczęściowe spojrzenie” na format sprintu, mówi W Speedwick ujawnić. Wyjaśnia tam, że „to tylko bonus dla organizatora, że fani mogą skorzystać z sesji kwalifikacyjnej w piątek i wyścigu w sobotę”.
„Tak więc te dwa dni są łatwiejsze do promowania niż klasyczny weekend. To jest strona biznesowa” – mówi Marko, który podkreśla: „Jeśli chodzi o sport, bardziej podoba mi się tradycyjny proces, ponieważ sprint zajmuje dużo czasu”. „Coś z dala od głównego wydarzenia”.
„Ponadto, ponieważ zawodnicy mają tylko jedną wolną sesję treningową, możliwe jest, że format będzie błędny, jak to miało miejsce dwa lata temu w Brazylii” – powiedział Austriak.
Jego wniosek na temat wyścigów dragsterów jest następujący: „Jako organizator tak, jako fan wyścigów nie”.
Nowy wyścig
W najbliższy weekend po raz pierwszy w Miami odbędzie się wyścig dragsterów. Miami International Autodrome będzie jedenastym torem w historii Formuły 1, na którym odbędą się wyścigi dragsterów.
W naszej serii zdjęć możesz zobaczyć, które kursy zostały już „rozpoczęte” i kto w każdym przypadku wyprzedzał:
Seria zdjęć: Wszyscy zwycięzcy wyścigów sprinterskich Formuły 1
Tego dnia 23 lata temu…
…Juan Pablo Montoya w swoim debiutanckim sezonie podczas Grand Prix Hiszpanii 2001 Kolumbijczyk zajął drugie miejsce za ewentualnym mistrzem świata Michaelem Schumacherem.
Początek kariery Montoyi w Formule 1 wygląda bardzo dziwnie: w pierwszych ośmiu wyścigach sezonu 2001 był siedmiokrotnie wyeliminowany! Jedynym wyjątkiem było wspomniane już drugie miejsce w Barcelonie.
Następnie Montoya wygrał w sumie siedem wyścigów Formuły 1, a także zajął trzecie miejsce w Mistrzostwach Świata w 2002 i 2003 roku. Możesz także przeczytać wszystko w naszej dużej bazie danych!
© Zdjęcia sportów motorowych
Promocje
Możesz dowiedzieć się, jakie aktualizacje wprowadziło w tym roku 10 zespołów Formuły 1 w szerokim przeglądzie na naszym siostrzanym portalu Motorsport.com.
Widzimy tam na przykład, że Ferrari dostarczyło nowe części tylko na dwa z pięciu wyścigów w 2024 r., a mianowicie w Melbourne i Suzuka.
Ferrari: Brak aktualizacji w Miami
„Aktualizacje pojawią się wkrótce, ale nie w Miami” – ujawnia szef zespołu Ferrari, Frederic Vasseur. Według własnego oświadczenia Scuderia potrzebuje nowych części, aby móc długoterminowo konkurować z Red Bullem.
Na przykład jeśli chodzi o następny wyścig w Miami, Carlos Sainz wyjaśnia, że wszystko powinno pójść tam „lepiej” w porównaniu z ostatnim wyścigiem w Chinach. Dał jednak jasno do zrozumienia, że nie będą tam tak dobrzy jak w Australii.
Sainz był w stanie tam wygrać, ale aby móc regularnie walczyć na szczycie, nadal potrzebujesz aktualizacji. Według Hiszpana „plan” polega na sprowadzeniu nowych części do Imoli, aby zbliżyć się do Red Bulla.
Profesjonalne akcenty…
…autor: Nico Hülkenberg Znajdziesz go w tej serii zdjęć. Dobra wiadomość jest taka, że jego kariera jeszcze się nie skończyła!
Nowy rozdział rozpocznie dla niego współpracę z Sauberem i Audi w przyszłym roku, w wieku 37 lat.
Seria zdjęć: Nico Hulkenberg: Kamienie milowe w karierze
Seidl: Dlatego Nico Hulkenberg przyjedzie w 2025 roku
Sauber dołączy do zespołu fabrycznego Audi dopiero w 2026 roku. Jednak Nico Hulkenberg będzie jeździł dla Saubera od przyszłego roku. Dyrektor generalny Andreas Seidl wyjaśnia, dlaczego Niemiec podpisał kontrakt „tak wcześnie”. Odwracać Silnik samochodu i sport wytłumaczyć.
„To logiczne, że nasz przyszły zespół kierowców z fabrycznego zespołu Audi pojawi się w samochodach już w 2025 roku, aby od początku towarzyszyć projektowi. Kierowcy mogą nam również pomóc w motywowaniu zespołu i kierunku rozwoju” – mówi Seidl.
Pochwalił: „Dlatego Nico jest uważany za najlepszy wybór. Nie ma wątpliwości, że jest szybki. Dzięki swojemu doświadczeniu, pracy zespołowej i doskonałemu zrozumieniu technicznemu zapewnia to, czego potrzebujemy”.
Oznacza to również: Drugi kierowca na rok 2025, który nie został jeszcze ustalony, prawdopodobnie otrzyma tylko roczny kontrakt.
Jakie są implikacje nowego systemu punktowego?
Jeszcze przed przerwą rozmawialiśmy o tym, że w przyszłości w Formule 1 może pojawić się nowy system punktowania. Propozycja: Zamiast jak dotychczas dziesięciu kierowców, punkty powinny zostać przyznane dwunastu najlepszym kierowcom.
Zmiana nie będzie miała wpływu na przód, ponieważ w siedmiu czołowych punktach nic się nie zmieni. Jednakże zostaną podane pozycje za dodatkowymi ladami.
Najszybszy punkt okrążenia również powinien pozostać, ale wówczas dotyczy również 12. miejsca.
Tutaj możesz dowiedzieć się, jakie to mogło mieć skutki (także w przeszłości)!
Puchar Świata dla środka pola
Wracając do taśmy, a że przed przerwą rozmawialiśmy tylko o zespołach pomocy, to chciałbym na szybko polecić Wam tę serię obrazków. To pokazuje, jak ekscytujący będzie Puchar Świata Fantasy, w którym weźmie udział tylko pięć najgorszych drużyn!
Seria zdjęć: Pomocnik Mistrzostw Świata Formuły 1: Rok 2024 będzie bardzo ciekawy bez pięciu najlepszych drużyn…
Dlaczego Mekies za nowy system punktowy
W Formule 1 wciąż toczy się dyskusja na temat nie tylko przyznawania punktów pierwszej dziesiątce w przyszłości. Szef zespołu Racing Bulls Laurent Mekies powiedział nam, że zdecydowanie popiera te plany.
Jego wyjaśnienie: „Nie ma przedstawicieli [in der Formel 1] więcej. „W Formule 1 i Red Bull Racing jest sześciu producentów, co oznacza około siedmiu czołowych zespołów”.
W przypadku mniejszego zespołu „bardzo trudno jest wytłumaczyć światu zewnętrznemu, naszym partnerom i fanom, że walczymy o 11. miejsce, które nie przynosi żadnych punktów” – powiedział Mikis.
W przypadku zespołów ścigających się z tyłu sytuacja jest taka, że „teoretycznie przez większą część wyścigu walczy się o zero punktów, a my nie uważamy, że to słuszne, bo to świetna walka” – podkreślił.
Dlatego w przyszłości powinny znajdować się miejsca poza pierwszą dziesiątką.
Jakie sterowniki zostały już potwierdzone na rok 2025…
…można się tego dowiedzieć z tej serii zdjęć:
Seria zdjęć: Kierowcy Formuły 1 w 2025 roku
Kto w ogóle chce jechać do Red Bulla?
Naturalnym jest założenie, że każdy kierowca Formuły 1 chce jechać najszybszym samochodem. Obecnie jest to Red Bull, jednak wielu ekspertów uważa, że niektórzy kierowcy nie chcą obecnie jechać do Milton Keynes.
Powodem tego jest wewnętrzna wyższość Maxa Verstappena. Mówi na przykład Ralf Schumacher W niebo O Carlosie Sainzu: „Jeśli Max Verstappen nie odejdzie, nie sądzę, że Red Bull jest dla niego interesujący”.
Bardzo podobnie widzi sytuację Lando Norrisa, inny były pilot Jolyon Palmer. w tym Kolumna dla F1.com Pisze, że przejście z McLarena do Red Bulla może w tej chwili nie być zbyt mądre.
Palmer powiedział: „Chociaż miejsce w Red Bullu będzie kuszące, sposób, w jaki Verstappen zniszczył Pierre’a Gasly’ego, Alexa Albona i Sergio Pereza, sprawi, że każdy zastanowi się dwa razy, zanim dołączy do zespołu, któremu tak bardzo zależy na „zbieraniu kierowców” supergwiazdy.
Co oznacza: dopóki Verstappen będzie w pobliżu, Red Bull prawdopodobnie nie będzie atrakcyjnym miejscem pracy dla wielu szybkich kierowców. Ale poczekajmy i zobaczmy jak długo to będzie trwało…
Miami to kraj Verstappena
Swoją drogą Carlos Sainz był już na podium w Miami. W 2022 roku w premierze wyścigu zajął trzecie miejsce za kolegą z drużyny Charlesem Leclercem i Maxem Verstappenem.
Jak dotąd nie udało się pokonać Holendra na torze Miami International Circuit. Kierowca Red Bulla wygrał dwie poprzednie edycje GP Miami.
Ustanowił także najszybsze okrążenie w latach 2022 i 2023. Ale: Verstappen nigdy nie był tam pole position! W 2022 roku Leclerc ustanowił najszybszy czas w kwalifikacjach w zeszłym roku, jadąc Sergio Perezem.
Możesz także przeczytać wszystko w naszej dużej bazie danych!
© Zdjęcia sportów motorowych
Sainz na podium
Mała notka na marginesie weekendu: Formuła 1 się nie odbyła, ale MotoGP tak. I tam, i tak skończyliśmy, na podium stanął Carlos Sainz! Ale oczywiście nie jako kierowca.
On i jego ojciec byli w stanie przekazać trofeum zwycięskiemu projektantowi podczas Grand Prix Hiszpanii. Zobaczymy, czy w niedzielę ponownie zobaczymy Sainza na podium – wtedy w aktywnej roli.
Samochody mistrzów świata..
…autor: Adrian Newey Wszystkie je znajdziesz w tej serii zdjęć. Byłoby szalonym pomysłem, gdyby po Williamsie, McLarenie i Red Bullu mógł zaprojektować samochód mistrzostw świata dla Ferrari!
Seria zdjęć: Samochody mistrza świata Adriana Neweya
Danner: Odejście Neweya byłoby katastrofą
Christian Danner również widzi rzeczy bardzo podobnie do Ralfa Schumachera. w spotkanie z sport.de „Zakładając, że Newey faktycznie odejdzie, automatycznie doprowadzi to do katastrofalnej sytuacji dla Red Bulla” – wyjaśnia ekspert.
Danner jest też pewien, że Newey był „gwarancją sukcesu przez całe lata World Series” i „jest niezastąpiony”. Ekspert może sobie także wyobrazić, że odejście Neweya może skutkować kolejnymi pożegnaniami.
Tutaj także zgadza się z Schumacherem. Danner powiedział, że odejście Neweya będzie „początkiem końca historii sukcesów Red Bull Racing”.
„Czytelnik. Webowy ninja. Miłośnik podróży. Miłośnik mediów społecznościowych. Organizator.
sport
Kane pozwala Bayernowi Monachium świętować mecz z Eintrachtem Frankfurt
FC Bayern Monachium pomyślnie zakończył treningi przed wtorkowym półfinałem Ligi Mistrzów (30 kwietnia 2024 r., transmisja na żywo w Sportschau.de) przeciwko Realowi Madryt – a dzięki Harry’emu Kane’owi Eintracht Frankfurt zmierzy się z Eintrachtem Frankfurt 31. Pierwsza runda Bundesligi przegrała 2:1 (1:1).
W sobotę (27 kwietnia 2024) Kane dał Monachium prowadzenie w 9. minucie, a Hugo Etiquette wyrównał w połowie pierwszej połowy (23.). Po daremnym rzucie karnym Robina Kocha na Thomasa Müllera, Kane po godzinie gry podwyższył na 2:1 dla Bayernu. „Stosunkowo niefortunne”Tak trener Frankfurtu Dino Topmüller opisał zdobycie zwycięskiego gola w wywiadzie dla Sportschau.
Thomas Tuchel, trener Bayernu Monachium, na kilka dni przed pierwszym meczem półfinału Ligi Mistrzów z Realem Madryt nie był zadowolony z występu swojej drużyny. Powiedział stacji sportowej: „Najlepszym przygotowaniem jest zwycięstwo”.
Laimer jest w posiadaniu piłki przed pierwszą bramką Bayernu
Muller zmarnował pierwszą dużą szansę w meczu. Po łącznym podaniu Rafaela Guerrero i Erica Maxima Choupo-Motinga pogonił piłkę nad poprzeczką (5. pozycja). W rezultacie Frankfurt dał się zepchnąć za daleko w obronie i pokazał niepewność w przygotowaniach – Konrad Laimer wykorzystał to, aby zdobyć piłkę w środku pola i doskonałym dośrodkowaniem zdobył 34. gola Kane’a w sezonie. .
Bayern nadal mocno naciskał, a Frankfurt w ogóle nie mógł znaleźć miejsca w grze. Po dobrych 20 minutach mogło być 3:0 lub 4:0, ale Choupo-Moting, Kane i Eric Dier zmarnowali więcej dobrych okazji.
Etikité zdobywa bramkę dla Frankfurtu nie wiadomo skąd
W tej fazie Eintracht kręcił się po boisku nieco zdezorientowany, ale nagle wrócił do gry, wykonując swoją pierwszą w historii niebezpieczną akcję. Bramkarz narodowy Manuel Neuer rozpoczął kontratak dla Frankfurtu niedokładnym strzałem, a William Patcho podał piłkę do Etiquette, który minął Laimera i Müllera i nie dał Neuerowi żadnych szans strzałem z 20 metrów w prawy róg.
Zachęcony wyrównaniem Eintracht nabrał następnie większej siły w swoich ofensywnych ruchach w kierunku bramki. Kevin Trapp początkowo zablokował Müllera z ostrego kąta, a następnie Eric Dina-Epembe i Ansgar Knauf po kontrataku dwa na jednego strzelili gola i zapewnili Frankfurtowi prowadzenie.
Guerrero traci świetną okazję dla Monachium
Tuż przed zmianą Bayern powinien był dołożyć drugą bramkę, jednak Guerrero zdołał tak chytrze dośrodkować przed bramkę Eintrachtu, że piłka z niewielkiej odległości uderzyła w słupek, a stamtąd wróciła do bramki. Moje ręce były brudne.
Po przerwie monachijska drużyna nie była już tak skupiona jak na początku pierwszej połowy. Frankfurt nie prowadził jednak swoich ataków z największą konsekwencją, przez co akcja stała się nieco statyczna.
Niewłaściwe gotowanie szkodzi samotności
Indywidualny błąd Kocha przywrócił grę gospodarzom: bez wyraźnego powodu obrońca Eintrachtu uderzył Müllera łokciem w polu karnym, a po interwencji VAR sędzia Daniel Schlager nie miał innego wyjścia, jak zwrócić się do sędziego. Wskazuje, że ma zostać pokazane. Koch dobrze przyjął żółtą kartkę, ale wyrządziła ona poważne szkody jego drużynie: Kane bezpiecznie wykorzystał rzut karny i podniósł swój wynik do 35.
Marcel Seifert, Sportschau, 27 kwietnia 2024, 17:44
Bramkarz Frankfurtu Kevin Trapp później bronił Kocha: „Znałem Robina wystarczająco długo i nigdy nie było to zamierzone”. Thomas Mueller powiedział: „To był dziwny ruch i nagle jego łokieć znalazł się w moich ustach”.
Następnie Bayern rozegrał mecz u siebie z całkowitą pewnością siebie. Obrona była bezpieczna, chociaż Matthijs de Ligt nie był już w stanie przyczynić się do zdobycia bramki po strzale główki w drugiej połowie, a Leon Goretzka również pomógł w końcówce prawej strony defensywy. Zespół miał prawie dwie trzecie posiadania piłki i ponad 90% podań, więc ostatecznie sukces był zasłużony. Mueller w doliczonym czasie gry był bliski podwyższenia na 3:1.
Bayern w Stuttgarcie i Frankfurcie przeciwko Leverkusen
Po wtorkowym półfinale Ligi Mistrzów z Realem Madryt Bayern musi zmierzyć się w Bundeslidze ze Stuttgartem (sobota 24.05.2015, godz. 15:30), a Eintracht Frankfurt – mistrzem Niemiec Leverkusen (niedziela 24.05.2015, 5:00 30:30) – Jak zawsze oba mecze będą dostępne w transmisji na żywo na Sportschau.de.
„Czytelnik. Webowy ninja. Miłośnik podróży. Miłośnik mediów społecznościowych. Organizator.
sport
Niemiecka Liga Koszykówki: Nagle na boisko weszła kobieta w szpilkach! | Sporty
Katerstimmung bei den Niners Chemnitz!
Drei Tage nach dem Sensations-Erfolg im Fiba Europe Cup gibt es in der easycredit Basketball-Bundesliga eine megaknappe Niederlage in Ludwigsburg. Ein Dämpfer im Kampf um Platz eins oder zwei in der Tabelle — und dem damit verbundenen möglichen Heim-Vorteils im Play-off-Halbfinale.
So oder so: Die Chemnitzer werden am Sonntag ab 15 Uhr auf dem Marktplatz gefeiert. Der große Empfang für die Euro-Helden!
MHP Riesen Ludwigsburg — Niners Chemnitz 96:93
Überraschende Unterbrechung beim Stand von 39:37 drei Minuten und 41 Sekunden vor Ende des zweiten Viertels:[–> Plötzlich kommt eine dunkelhaarige Frau im schwarzen Blazer, mit schwarzer Hose — und mit gelben High Heels, also hochhackigen Schuhen aufs Parkett. Mit Teppichmesser und rotem Klebeband bewaffnet! Sie schneidet ein Stück Werbe-Aufkleber ab, der sich vom Boden gelöst hat. Zudem streicht sie mit einem Spachtel alles wieder glatt. Sie geht vom Feld, die Applaus von einigen Fans ist zu hören. Das Spiel kann weitergehen.
Die Ludwigsburger gehen mit einer 51:44-Führung in die Pause. Vorher geht es hin und her. Die Chemnitzer wirken keine 72 Stunden nach ihrem Europokal-Triumph in Istanbul ein bisschen müde. Daher schleichen sich kleine Fehler ein.
Zum Beispiel zu Beginn des zweiten Viertels:[–> Nach einem Missverständnis mit Landsdowne kann Kevin Yebo, den Ludwigsburger Melson nur mit einer Trikot-Bremse an der Mittellinie stoppen. Er reißt am gelben Jersey seines Gegenspielers, um dessen Fastbreak zu unterbinden. Sportliches Foul! Zwei Freiwürfe!
Vor dem Spiel spricht Yebo bei Dyn über den Chemnitzer Euroerfolg, den vorher nur fünf andere deutsche Teams (Berlin, Weißenfels, Frankfurt, Göttingen und Bonn) geschafft haben — und verrät, was er mit den goldenen Schuhen macht, die ihm Weltmeister und NBA-Star Dennis Schröder geschenkt hatte für das Spiel.
Yebo:[–> „Dennis hat mir ein Paar Schuhe geschenkt fürs Finale. Damit man mit der richtigen Einstellung da rein geht. Die behalte ich natürlich. Ich habe heute jetzt andere Schuhe an. Die werde ich nicht mehr anziehen. Die werden ein Erinnerungsstück sein, die werde ich zu Hause hinstellen. Damit die mich an den Tag erinnern. An dieser Stelle danke an Dennis für die Schuhe.“
Zu Beginn des dritten Viertels geht der Ludwigsburger Desure Buie plötzlich vom Feld. Er muss seine Kontaktlinse wieder einsetzen.
Die Gastgeber führen zwischendurch sogar mit 18 Punkten Vorsprung, müssen am Ende noch zittern. Die Chemnitzer sind sogar kurz auf drei Punkte dran wenige Sekunden vor Schluss.
Telekom Baskets Bonn — Rostock Seawolves 112:89
Die Baskets machen die Play-ins klar mit diesem Sieg!
Nach der unerwarteten Pleite gegen Kellerkind Crailsheim schafft Bonn die Wiedergutmachung — und verpasst den Rostockern einen Dämpfer nach dem Überraschungs-Sieg in Würzburg.
Brian Fobbs ist bester Bonner Werfer mit 23 Punkten.
„Czytelnik. Webowy ninja. Miłośnik podróży. Miłośnik mediów społecznościowych. Organizator.
-
Tech3 lata ago
Te oferty Apple nadal istnieją
-
Top News2 lata ago
Najlepsze strategie i wskazówki dotyczące zakładów na NBA
-
Tech3 lata ago
Kup PS5: Expert bez nowych konsol – kiedy nadejdą dostawy?
-
Tech3 lata ago
Windows 11 dla programistów: aplikacje na Androida, zestaw gier i pakiet Windows SDK
-
Economy3 lata ago
Huobi Global rozpoczął kampanię zerowej opłaty dla użytkowników kart bankowych w Europejskim Obszarze Gospodarczym i Wielkiej Brytanii
-
entertainment3 lata ago
Dieter Bohlen ogłosił nową pracę w telewizji – to zaskakujące
-
entertainment3 lata ago
„Helene Fischer Show”: Nagłe zakończenie bożonarodzeniowego show – ostre słowa ZDF
-
Tech4 miesiące ago
Ubóstwo CO2 może ujawnić łatwość życia – Wissenschaft.de