Connect with us

Tech

Anno 2070: Blue Byte zapisuje część online z aktualizacją 11 lat później

Published

on

Anno 2070: Blue Byte zapisuje część online z aktualizacją 11 lat później

Na początku lipca 2022 r. firma Ubisoft ogłosiła, że ​​usługi online dla 15, w większości starych gier, zostaną wyłączone 1 września. Na liście znajduje się także strategia rozwoju Anno 2070, wydana w 2011 roku, ale teraz otrzymuje aktualizację od dewelopera Blue Byte, która powinna otrzymać wszystkie funkcje.

Mała łatka stała się portem 64-bitowym

Około dwa miesiące temu Blue Byte obiecało, że studio z Moguncji zleci niewielkiej grupie programistów pracę nad podobną łatką. Cel został początkowo zgłoszony, przynajmniej część funkcji online – szczególnie w Anno 2070, chodzi o statki, wydarzenia na świecie, a nawet sukcesy – od końca. Twórcy nie chcieli jednak zapewnić zachowania wszystkich usług i trybów wieloosobowych – również ze względu na ograniczenia czasowe. Ponieważ firma Ubisoft z kolei przełożyła zakończenie 15 gier sieciowych na 1 października 2022 r., pojawiło się ich więcej.

Nawet Blue Byte posunął się teraz o krok dalej: Anno 2070 został w całości przeniesiony na infrastrukturę 64-bitową, podczas gdy prawie 11-letnia gra początkowo działała tylko z 32-bitową.

Dziś z radością ogłaszamy, że możemy wydać aktualizację do Anno 2070, która pozwoli Wam kontynuować grę po 1 października i mamy nadzieję, że będzie trwać jeszcze przez wiele lat. Po zainstalowaniu aktualizacji nadal będziesz mógł brać udział w globalnych wydarzeniach i brać udział w regularnych ankietach, jak dotychczas. Zachowasz również wszystkie swoje postępy i będziesz mógł kontynuować grę z aktualnymi sejwami wraz z Arką i jej zawartością.

Fani gry wieloosobowej mogą wrócić z powrotem do trybu Dominacji lub do zwykłej gry wieloosobowej – zarówno w trybie współpracy, jak i przeciwko sobie. […] Możesz także nadal używać listy znajomych w grze do tworzenia meczów.

Kopalnie Ubisoft Blue Byte

Przede wszystkim prowadzi to czasami do lepszej wydajności, ponieważ łatka po raz pierwszy może obsłużyć więcej niż 4 GB pamięci RAM. Poza tym twórcy poprawili lub całkowicie wymienili wszystkie przestarzałe funkcje i usługi sieciowe, dzięki czemu dostępne są nie tylko wszystkie komponenty dla pojedynczego gracza, ale także tryby wieloosobowe.

READ  Ryzen 7000 (X3D) zyskuje na popularności w Mindfactory
Anno 2070 (zdjęcie: Ubisoft Blue Byte)

W tym celu Anno 2070 zostanie poddany gruntownej konserwacji 6 września o godzinie 6:00, która może potrwać do 24 godzin, aby przenieść poprzednie postępy i dane online do nowej wersji gry. Poprzednie zapisane stany gry i zawartość arki również będą kompatybilne z łatką, więc dzięki kilku poprawkom błędów i ulepszonemu matchmakingowi związanemu z aktualizacją, Anno 2070 będzie ostatecznie lepiej grywalny niż przed faktycznym zakończeniem usług sieciowych.

Jednak Blue Byte nie podaje szczegółów, dlaczego Ubisoft będzie nadal wspierać Anno 2070 w jego zaktualizowanej formie, i dlatego podaje pojemność serwera, ale nie oryginalną wersję. Można przypuszczać, że Ubisoft chce pozbyć się spuścizny po stronie serwera i że nowa wersja Anno 2070 korzysta z interfejsów programistycznych dwóch kolejnych filii Anno, Anno 2205 (test) i Anno 1800 (test), ale to tylko spekulacje .

Podobno bez modyfikacji i skalowania interfejsu użytkownika

Ale są dwie wady. Z drugiej strony Blue Byte ostrzega przed potencjalnymi konfliktami z zapisami lub modyfikacjami starej i poprzedniej wersji gry. Z drugiej strony deweloper nie mówi ani słowa o ewentualnej modyfikacji skali UI. GUI Anno 2070 ma ustaloną liczbę pikseli, więc użytkownicy z ekranami WQHD, a zwłaszcza UHD, będą musieli zmagać się z bardzo małymi ikonami i ledwo czytelnymi czcionkami, jeśli grają w oryginalnej rozdzielczości.

Fani gry od dawna domagali się odpowiedniej łatki, ale najpóźniej odkąd nie ma zaktualizowanej wersji, takie jak starsze części Anno 1602, Anno 1503, Anno 1701 i Anno 1404 otrzymane w ramach kolekcji historycznej .

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Tech

Take-Two Interactive: GTA VI ukaże się jesienią 2025 roku

Published

on

Take-Two Interactive: GTA VI ukaże się jesienią 2025 roku
Obraz: Gry Rockstar

Grand Theft Auto (GTA) pozostaje największą marką Rockstar Games, sprzedając do tej pory ponad 425 milionów egzemplarzy. Nowa część, GTA VI, jest wyczekiwana z niecierpliwością. Spółka-matka Take-Two zawęziła teraz datę premiery: GTA VI ma zadebiutować jesienią 2025 roku.

Po prawdopodobnie największym wycieku w historii gier wideo, który ujawnił wiele na temat kolejnej gałęzi GTA, deweloper Rockstar Games przerwał ciszę na początku grudnia 2023 roku i ogłosił GTA VI ze zwiastunem na rok 2025 na PlayStation 5 i Xbox Series Nie ma jeszcze żadnych informacji na temat wersji na PC.

Teraz spółka-matka Take-Two Interactive zawęziła datę do jesieni 2025 r. w ramach publikacji swoich najnowszych danych kwartalnych. Oznacza to, że gra pojawi się około 12 lat po premierze GTA V.

Premiera GTA VI planowana jest na jesień 2025 roku
Premiera GTA VI planowana jest na jesień 2025 roku (Zdjęcie: Take-Two Interactive)

Na razie odrzucono pogłoski o możliwym opóźnieniu do 2026 roku. Zapytany o potencjalne obawy związane z opóźnieniem, dyrektor generalny Take-Two, Strauss Zelnick, powiedział IGN, że jest przekonany, że nowa część zostanie wydana jesienią 2025 roku.

Wydarzenia z szóstej części cyklu gier akcji rozgrywają się ponownie w Vice City, podobnie jak miało to miejsce w czwartej części. Po raz pierwszy kobiety pełnią rolę przywódczą. Ma na imię Lucia i można ją zobaczyć u boku głównej bohaterki w zwiastunie.

GTA to najsilniejsza marka Take-Two

GTA VI niewątpliwie pójdzie w wielkim ślady, ponieważ jego poprzednik GTA V sprzedał się obecnie w ponad 200 milionach egzemplarzy, co czyni go jedną z najlepiej sprzedających się gier wideo wszechczasów. Jak ogłosiło Take-Two, sprzedaż wszystkich gier z serii GTA łącznie przekroczyła 425 milionów egzemplarzy. To również niespotykane w branży.

Poprzednie gry GTA sprzedały się łącznie ponad 425 milionów razy
Poprzednie gry GTA sprzedały się łącznie ponad 425 milionów razy (Zdjęcie: Take-Two Interactive)

READ  iPhone 15 Pro w Geekbench: test porównawczy procesora potwierdza niewielki wzrost z A16 do A17 Pro
Continue Reading

Tech

iCloud Mail: Apple nie może kontrolować zalewu phishingu i spamu

Published

on

iCloud Mail: Apple nie może kontrolować zalewu phishingu i spamu

Domniemane dostawy paczek, zwycięskie powiadomienia i rzekomo wolne miejsce w iCloud: wiadomości e-mail ze spamem i phishingiem zalewają obecnie skrzynki odbiorcze wielu użytkowników iCloud Mail. Wygląda na to, że filtr spamu Apple w iCloud nie działa obecnie niezawodnie — a w niektórych przypadkach w ogóle nie działa.

reklama

Czytelnicy od około tygodnia donoszą o zauważalnym wzroście liczby niechcianych e-maili, które Apple nie sortuje już automatycznie i trafiają do skrzynek odbiorczych. Problem nie został jeszcze rozwiązany.

Niektóre z dotkniętych osób codziennie zgłaszają nowe wiadomości spamowe, których liczba jest dwucyfrowa, podczas gdy inne otrzymują tylko kilka dziennie. Redakcja Mac&i zauważyła to również korzystając z konta iCloud. Jak dotąd sortowanie e-maili do folderu ze spamem i zgłaszanie ich Apple nie pomogło. W poprzednich miesiącach filtr spamu firmy Apple wydawał się działać dobrze i wstępnie filtrować większość niechcianych wiadomości e-mail.

Większość e-maili to oczywiste oszustwa dla doświadczonych użytkowników. Niektóre z nich są również skierowane specjalnie do użytkowników Apple i ostrzegają przed przekroczeniem limitu miejsca w iCloud. Jako remedium zapewniamy bezpłatne miejsce na dysku w iCloud. Wszystko, co musisz zrobić, to „potwierdzić” dane swojego Apple ID i karty kredytowej, jak wynika z jednego e-maila phishingowego.

Wiersze tematów często zawierają znaki specjalne, a adresy e-mail innych użytkowników usługi iCloud są zawsze wymienione jako odbiorcy – i nie jest jasne, czy te osoby faktycznie istnieją. Dotknięci użytkownicy nie mogą obecnie wiele zrobić. Niż zgłosić spam jako spam Dlatego usuń je ze swojej skrzynki odbiorczej i miej nadzieję, że Apple odzyska kontrolę nad procesem filtrowania.



(funt)

Continue Reading

Tech

Wbudowana aktualizacja AI: GPT-4o, pole testowe Air Cargo AI, stabilizacja AI, ORBIT-Surgical

Published

on

Wbudowana aktualizacja AI: GPT-4o, pole testowe Air Cargo AI, stabilizacja AI, ORBIT-Surgical

reklama

Prezes OpenAI, Sam Altman, jest bardzo zajęty: oprócz głównego naukowca Ilyi Sutskevera, firmę opuszcza także badacz bezpieczeństwa Jan Lake. Nie jest jasne, dlaczego dwie z tych ważnych osobistości złożyły rezygnację. A potem Altman musiał doprecyzować inny temat w X. Ponieważ nikt obecnie rozmawiający z ChatGPT nie rozmawiał jeszcze z GPT-4o, co zostało ogłoszone w poniedziałek.

Wbrew temu, co sugerowano w poniedziałkowym ogłoszeniu, nie wszystkie funkcje GPT-4o zostały jeszcze zintegrowane z obecną wersją ChatGPT. Według Altmana nowy tryb audio nadal korzysta z poprzedniej wersji. Tryb tekstowy musi być oparty na GPT-4o. Wszystkie pozostałe funkcje zostaną początkowo udostępnione subskrybentom ChatGPT Plus w nadchodzących tygodniach i miesiącach.

Oferty Google z „Ucz sięLM„Nowa rodzina modeli opracowana specjalnie dla sektora edukacyjnego Modele mają działać jako inteligentni asystenci dla nauczycieli i uczniów oraz zapewniać indywidualne wsparcie w procesie uczenia się. LearnLM może odpowiadać na pytania, udzielać wyjaśnień, tworzyć zadania, a nawet oceniać prace domowe.

Modele są szkolone przy użyciu obszernych danych z podręczników, publikacji naukowych i zasobów edukacyjnych. Specjalizując się w treściach edukacyjnych, mają na celu zapewnienie dokładniejszych i bardziej wiarygodnych wyników niż ogólne modele językowe.

Modele są przeszkolone w zakresie wykrywania i filtrowania nieodpowiednich treści. Ponadto rygorystyczne wytyczne dotyczące ochrony danych muszą zapewniać ochronę danych użytkowników.

Dzięki LearnLM Google chce wykorzystać potencjał sztucznej inteligencji, aby uczynić edukację bardziej dostępną, skuteczną i interaktywną. Formularze będą stopniowo integrowane z istniejącymi usługami Google, takimi jak Google Classroom i Google Scholar. Pierwsze testy już trwają, np. na YouTube w USA, gdzie na pytania związane z wykładami można odpowiedzieć za pomocą LearnLM.


Federalne Ministerstwo Cyfryzacji i Transportu wspiera „cyfrowe pole testowe” na siedmiu niemieckich lotniskach w celu poprawy efektywności łańcucha transportu lotniczego. Przedsiębiorstwa żeglugowe, Uniwersytet Nauk Stosowanych we Frankfurcie oraz, w razie potrzeby, Airbus i Zrzeszenie Międzynarodowego Transportu Powietrznego (IATA) współpracują pod przewodnictwem Instytutu Przepływu Materiałów i Logistyki im. Fraunhofera.

Dzięki lepszej komunikacji pomiędzy aktorami, wsparciu procesów cyfrowych i wykorzystaniu sztucznej inteligencji należy optymalnie wykorzystać ograniczone zasoby i obniżyć koszty w dłuższej perspektywie. Nacisk położony jest na standard danych ONE Record, prognozy wykorzystania przestrzeni ładunkowej oparte na sztucznej inteligencji i wykorzystanie zautomatyzowanych robotów ładujących.

Parlamentarny sekretarz stanu Oliver Luksic powiedział: „Potrzebujemy sztucznej inteligencji w lotnictwie, aby zachować konkurencyjność na poziomie międzynarodowym”. „Tylko w ten sposób możemy ukierunkować wykorzystanie pracowników, których jest coraz mniej, i optymalnie wykorzystać ograniczoną infrastrukturę, a tym samym w dłuższej perspektywie obniżyć koszty”.

Projekt „Digital Air Cargo Field Testing” prowadzony przez Instytut Przepływu Materiałów i Logistyki im. Fraunhofera istnieje od 2021 roku i został już dofinansowany przez Ministerstwo Transportu. Ministerstwo podwaja obecnie wsparcie do łącznej kwoty 13,7 mln euro. Uczestnicy z sektora prywatnego wnieśli łącznie 4,3 mln euro, co daje łączną kwotę 18 mln euro. Oznacza to, że projekt może trwać do 2026 roku. Opracowane rozwiązania zostaną udostępnione jako open source i posłużą jako model dla powiązanych branż.

Znaleziono startup zajmujący się sztuczną inteligencją Stability AI, znany z generatora obrazów open source Stable Diffusion Według źródeł zaznajomionych z negocjacjami sprzedażowymi. Pomimo miliardowej wyceny, rezerwy gotówkowe firmy zostały prawie wyczerpane.

Wysokie wydatki na badania i moc obliczeniową, brak realnych modeli przychodów i zamieszanie administracyjne spowodowały przewidywaną stratę w wysokości 142 milionów dolarów na bieżący rok. Aktywa płynne o wartości mniejszej niż 4 miliony dolarów są równoważone zobowiązaniami o wartości około 100 milionów dolarów wobec dostawców usług w chmurze.

Potencjalni nabywcy będą prawdopodobnie szczególnie zainteresowani od 70 do 90 ekspertami AI, wybranymi podejściami technologicznymi i marką Stable Diffusion.

Naukowcy z Uniwersytetu w Toronto, Uniwersytetu Kalifornijskiego w Berkeley, ETH Zurich, Georgia Tech i Nvidia wpadli na „Orbita Chirurgia„, framework open source do symulacji robotów chirurgicznych. Wykorzystuje platformę robotyki Nvidia „Isaac Sim” do obliczeń fizyki akcelerowanych przez GPU oraz narzędzie 3D „Omniverse” z renderowaniem metodą ray tracingu. Dzięki równoległości można przeprowadzić do 8000 symulacji uruchamiane jednocześnie Jeden na jednym procesorze graficznym Zdaniem zespołu umożliwia to efektywne szkolenie w ciągu zaledwie kilku godzin, a nie dni czy tygodni, jak miało to miejsce na wcześniej używanych platformach.

ORBIT-Surgical zawiera modele prawdziwych robotów chirurgicznych i 14 zadań referencyjnych odzwierciedlających podstawowe umiejętności chirurgiczne. Należą do nich proste ruchy i interakcja ze stałymi i odkształcalnymi obiektami, takimi jak igły i rurki. Korzystając z urządzeń wejściowych, takich jak kontrolery rzeczywistości wirtualnej, eksperci mogą sterować symulowanymi robotami w czasie rzeczywistym. Nagrane ruchy są następnie wykorzystywane do nauki poprzez naśladownictwo.

Symulacja umożliwia także tworzenie realistycznych, syntetycznych obrazów, które poprawiają wydajność modeli segmentacji obrazu wymaganych przez roboty. Zespół zademonstrował już przeniesienie wytrenowanych modeli na prawdziwe roboty – konieczne są jednak dalsze udoskonalenia. W przyszłości ORBIT-Surgical będzie obsługiwał bardziej złożone zadania, takie jak szycie. Framework jest dostępny na GitHubie.

Amerykańska badaczka sztucznej inteligencji Meredith Whitaker odebrała w środowy wieczór w Hamburgu Nagrodę im. Helmuta Schmidta dla przyszłości. Podczas ceremonii wręczenia nagród Whittaker powiedział o branży technologicznej: „Nie musimy konkurować z gigantami na ich warunkach. Nie pozwólmy im dyktować ram”.

Pod sztandarem superpotężnej, superpotężnej sztucznej inteligencji – często okraszonej quasi-religijnymi przewidywaniami na temat czujących maszyn i superkomputerów – firmy te będą starały się rozszerzyć swoje wpływy i kontrolę na wszystkie sfery życia i niemal każdy region planety . – podkreślił Prezydent Signal.

Jest pewna, że ​​za filantropijną retoryką wielkich firm technologicznych kryje się więcej marketingu niż rzeczywistości. Dopiero gdy ta zasłona zostanie rozdarta, będziemy mogli poważnie zacząć przeglądać i przeprojektowywać naszą przyszłość technologiczną. Ponieważ wciąż jest czas, aby stworzyć piękną, godną życia przyszłość, mówi Whittaker. Od 2022 r. Nagroda im. Helmuta Schmidta dla przyszłości honoruje innowacyjne osiągnięcia w obszarach demokracji, społeczeństwa i technologii.

Jak inteligentna jest sztuczna inteligencja? Jakie są konsekwencje generatywnej sztucznej inteligencji dla naszej pracy, czasu wolnego i społeczeństwa? W ramach aktualizacji AI Heise, we współpracy z The Decoder, codziennie dostarczamy aktualizacje dotyczące najważniejszych osiągnięć AI. W piątki wraz z ekspertami przyglądamy się różnym aspektom rewolucji AI.

Serwis specjalizujący się w autopromocji o nazwie KI PRO

Serwis specjalizujący się w autopromocji o nazwie KI PRO


(igr)

Do strony głównej

READ  iPhone 15 Pro w Geekbench: test porównawczy procesora potwierdza niewielki wzrost z A16 do A17 Pro
Continue Reading

Trending