Kilka innowacji w Aldi jest wyjątkowych. Gałęzie należy nadać inny wygląd i specjalnie w tym celu przebudować. To kończy długą tradycję.
Klienci wkrótce będą musieli pożegnać się z ugruntowaną tradycją Aldi. Oddziały zostały przeprojektowane. Niektóre rzeczy padają ofiarą zmian.
Nowa koncepcja, stare nawyki
Restrukturyzacja w oddziałach ma na celu zapewnienie klientom przyjemniejszych doświadczeń zakupowych. Podczas przeprojektowania towar musi zostać umieszczony w nowym miejscu na rynku. Oznacza to zmianę, szczególnie dla starych klientów.
Wielu klientów Aldi dokładnie wie, gdzie znaleźć produkty w sklepie dyskontowym. Możesz iść na zakupy prawie z zawiązanymi oczami. Jednak po konwersji trzeba mieć oczy otwarte, bo w miejscu, w którym było wcześniej, nic nie będzie.
Nadchodzi „Układ sklepu 2.0 DE”
Nowo opracowana koncepcja oddziałów zostanie wdrożona w 2023 r. Wszystkie dotknięte oddziały znajdują się w obszarze sieci Aldi Nord. Niestety, tradycja z Aldi również zostanie odwołana.
Projekt oddziałów został zmieniony po raz trzeci. Od teraz zamiast wypieków w strefie wejściowej powinny znaleźć się tam oferty owoców i warzyw. Jest to konieczne, ponieważ zmieniają się zachowania zakupowe klientów.
Zachowanie klientów prowadzi do zmian
Ponieważ klienci z czasem zmieniają swoje zachowania zakupowe, sklepy również zostaną odpowiednio zrestrukturyzowane i uporządkowane. Klienci chcą coraz więcej świeżych produktów i chcą kupować marki dyskontowe.
Nic więc dziwnego, że rynek lubi serwować je tuż przy wejściu. Gałęzie należy stopniowo odpowiednio przestawiać. Klienci będą mogli zobaczyć te zmiany na żywo.