entertainment
Czego kobiety oczekują od mody i kto za modę odpowiada? W tym celu międzynarodówka
Bonprix Fashion Report 2023: kompleksowe badanie dotyczące relacji między kobietami a modą. Na przykład w czterech pulach tematycznych oferowane są nie tylko interesujące spostrzeżenia na temat przeciętnej garderoby, ale także emocjonalna wartość mody, zachowania zakupowe, źródła inspiracji, podejście do zrównoważonego rozwoju, innowacje w sektorze tekstylnym, samoakceptacja i różnorodność pytanie jest również badane. Bonprix publikuje dziś wyniki w „Bonprix Fashion Report 2023 – The New Fashion Awareness”. Daje to obraz tego, jak kobiety podchodzą do mody w samookreślający się sposób oraz wymagań i pragnień, które ona kształtuje.
Carolyn Klar, dyrektor zarządzająca, wyjaśnia Cena bonusowa W przypadku zamówień, zakupów i odpowiedzialności korporacyjnej, czynniki napędzające kompleksową ankietę. Raport mody Bonprix 2023 zawiera cenne informacje na temat sposobu myślenia i zachowania kobiet w Niemczech. „Wybraliśmy tytuł „Świadomość nowej mody” dla naszego badania, ponieważ wyniki wyraźnie pokazują, że kobiety podchodzą do mody w sposób świadomy i pewny siebie. Wykorzystują trendy i źródła inspiracji w sposób celowy, aby podkreślić lub poszerzyć własne Ponad 80 proc. respondentów czuje się pewnie, gdy jest dobrze ubrana, ale postawa krytyczna jest też jasna: prawie 90 proc. uważa, że trendy w modzie są tworzone wyłącznie z myślą o określonych ideałach piękna i sylwetki, a trzy czwarte ankietowanych odkryłem problem zrównoważonego rozwoju w kompleksie modowym i często nie jestem pewien, co jest naprawdę zrównoważone. Tutaj widzę misję dla nas jako marki modowej i dla naszej branży, aby spełnić deklarowane potrzeby i pragnienia konsumentów w zakresie większej przejrzystości i różnorodności”.
W ramach Raportu o modzie 2023 Otto Group współpracowała z instytutem badań rynku Ipsos w Hamburgu i przeprowadziła ankietę online wśród 1016 kobiet* w wieku od 18 do 70 lat w Niemczech w reprezentatywnej próbie** w styczniu i lutym 2023 r. Wyniki można podzielić w czterech wymiarach: „Uczucie” dotyczy znaczenia mody, trendów i stylów ubioru; „Akt” pokazuje budżet na modę, zachowania zakupowe i źródła inspiracji; „Change” zajmuje się tematami zrównoważonego rozwoju i innowacji. W ramach „wzmacniania” uwzględnia się takie aspekty, jak samoakceptacja i różnorodność.
Najważniejsze wyniki w skrócie
Uczucie: znaczenie mody, znaczenie trendów i garderoba
Dla około dwóch trzecich ankietowanych moda jest bardzo ważna (64%) i odzwierciedla ich osobowość (69%). Ponad osiem na dziesięć kobiet (83%) czuje się pewniej, gdy czuje się dobrze ubrana. Trendy wydają się odgrywać coraz mniejszą rolę: zdecydowana większość (94%) twierdzi, że kupuje to, co lubi – niezależnie od trendów – a trzy czwarte (74%) zgadza się, że uważa, że jest zbyt wiele, zbyt ekstremalnej mody wychodzą trendy. Rzut oka na szafę pokazuje, że respondenci posiadają średnio blisko 100 sztuk odzieży, z czego, jak wynika z zaskakującego ustalenia, co trzecia rzecz (37%) jest noszona rzadko lub wcale. Ankietowane kobiety najczęściej określają swój styl jako casual*** (87%), a szczególnie lubią kolor czarny (67%). Najpopularniejszym ulubionym elementem jest marynarka (35%).
Praca: budżet modowy, zachowania zakupowe i źródła inspiracji
Jak często i gdzie badane kobiety robią zakupy, jakie są najczęstsze motywatory zakupowe i skąd czerpią modowe inspiracje? Samonagradzanie odgrywa główną rolę przy kupowaniu mody: osiem na dziesięć ankietowanych kobiet (83%) robi coś dobrego dla siebie, kupując nowe ubrania. Największą zachętą do zakupu są okazje (53%) i zakupy spontaniczne (52%) – to również zgadza się z faktem, że większość ankietowanych stwierdziła, że przynajmniej raz w miesiącu przegląda sklepy internetowe z modą (62%). Ponad połowa (52%) budżetu modowego trafia do handlu internetowego, a 43% do handlu stacjonarnego. Ankietowane kobiety wydają średnio około 116 euro miesięcznie na modę. Częściej znajdują inspirację w swoim otoczeniu – od znajomych lub współpracowników (32%) oraz na ulicy (30%). Ale media społecznościowe również odgrywają pewną rolę, około jedna trzecia kobiet znajduje tutaj inspirację. Najczęściej używanym kanałem jest Instagram (42%).
Zmiana: zrównoważony rozwój i innowacje w sektorze mody
Kolejnym tematem raportu modowego Bonprix 2023 jest podejście ankietowanych kobiet do kwestii zrównoważonego rozwoju i innowacji w przemyśle tekstylnym. Staje się jasne: rozwija się tu wzmożona świadomość, ale jednocześnie cechuje ją niepewność i niekonsekwencja. Dla większości respondentów ważne jest ponowne wykorzystanie używanych ubrań. 84% stwierdziło, że umieszcza wyrzucone ubrania w swojej kolekcji ubrań używanych. Moda z drugiej ręki jest również modna: prawie siedem na dziesięć kobiet kupuje dziś (67%) lub sprzedaje (69%) ubrania używane.
Większość (85%) uważa również, że to dobrze, że wielu sprzedawców detalicznych odzieży koncentruje się bardziej na zrównoważonym rozwoju i odpowiednio rozszerza swój asortyment, a nieco mniej niż połowa (49%) byłaby skłonna zapłacić więcej za bardziej zrównoważoną modę. Jednocześnie 77% ankietowanych kobiet przyznało, że podczas zakupów nie zawsze szuka bardziej zrównoważonej odzieży. Większość (76%) uważa, że temat zrównoważonego rozwoju w modzie jest ogólnie bardzo złożony i często nie ma pewności, co naprawdę oznacza zrównoważony rozwój.
Jeśli chodzi o materiały, włókna naturalne są wyraźnie preferowane w stosunku do włókien syntetycznych; Najpopularniejsze włókna to bawełna (91%) i bawełna organiczna (72%).
W przypadku innowacji modowych wysoka świadomość i popularność spotykają się z niskim wykorzystaniem: na przykład 60% ankietowanych wie o systemach wycofywania od dostawców odzieży, ale tylko 13% faktycznie z nich korzysta.
Empowerment: Akceptacja obrazu siebie i ciała
Trzy czwarte (74%) kobiet określa się jako pewne siebie, ponad połowa (55%) jest zadowolona ze swojego wyglądu, a prawie wszystkie (95%) zgadzają się, że każdy powinien nosić to, co lubi. Jednocześnie dziewięciu na dziesięciu (91%) uważa, że społeczeństwo przekazuje nierealistyczne ideały piękna i sylwetki, a wielu (87%) uważa, że trendy w modzie są często tworzone wyłącznie dla określonych ideałów piękna i sylwetki. Blisko dwie trzecie kobiet (63%) stwierdziło również, że ma trudności ze znalezieniem ładnego i odpowiedniego ubrania. Jednak siedem na dziesięć kobiet (69%) uważa również, że wybór modeli i ubrań w sklepach odzieżowych staje się coraz bardziej zróżnicowany. Najbardziej zgodne życzenia branży modowej to: brak nierealistycznych ideałów piękna i figury (64%), prawdziwe, autentyczne zdjęcia (58%) oraz większa różnorodność typów sylwetek modelek lub więcej ubrań we wszystkich rozmiarach (50%).
streszczenie
Bonprix zatrudnił znaną ekspertkę biznesową i futurystkę Teresę Schleicher do oceny wyników. Wyniki badania postrzega jako potwierdzenie ogólnych trendów w społeczeństwie: „Na obecną świadomość modową wpływają zmiany społeczne, przede wszystkim szybki rozwój zrównoważonego rozwoju, a wymagania stawiane modzie całkowicie się zmieniają. Konsumenci stają się coraz bardziej świadomi swoich zakupów i konsumpcji.Jednocześnie mają tęsknotę za wyrażaniem różnorodności, nowoczesności i tożsamości oraz różnorodności kulturowej za pomocą wybranych elementów garderoby.Lata spędzone w home office zmieniły styl ubierania się : kobiety i mężczyźni zwracają większą uwagę na luksus i dobre materiały na ciele, a „uczynienie się szczególnie pięknym” staje się cennym momentem. W tej zrównoważonej pracy Nowe, poruszające się obszary potrzeb, w których „odkrywa się” odpowiedzialność, różnorodność i moda z życia codziennego.
Caroline Klar, dyrektor zarządzająca Bonprix, wyciąga ważne wnioski z badania: „Raport o modzie stanowi dla nas bardzo cenny dodatek do wiedzy, którą już posiadamy na temat grupy docelowej, dzięki naszym międzynarodowym badaniom rynkowym. Możemy wyciągnąć konkretne wnioski z wyników i potwierdzają nasze ambicje i działania.- Na przykład, aby jeszcze wyraźniej komunikować naszym klientom*, w sposób przejrzysty, zrozumiały i równy, nasze postępy w zakresie zrównoważonego rozwoju i innowacji, które są dla nas priorytetem. Bo możemy ujawnić wiele na ten temat: w ich stosunku do mody istnieją wyraźne podobieństwa i różnice między ankietowanymi w Europie”, mówi Caroline Klar, zapowiadając kolejną publikację badania. Badanie zostało przeprowadzone w sześciu innych krajach (Austria, Szwajcaria, Francja, Holandia, Włochy, Polska) w pierwszej połowie 2023 r. Całkowita wielkość próby, w tym badanie w Niemczech, to ponad 7100 osób we wszystkich krajach łącznie. Bonprix opublikuje porównawczy raport krajowy w drugiej połowie 2023 roku.
Dostępny jest pełny raport Bonprix dotyczący mody 2023 Tutaj Mamy nadzieję, że spodoba ci się ten program.
* Możliwe warianty odpowiedzi: kobiety i osoby obojga płci
** Reprezentowane przez wiek, region, wykształcenie i wielkość rodziny
*** Styl swobodny jest tutaj używany jako zbiorcze określenie wyszukiwanych stylów: swobodny, swobodny, sportowy, nieskomplikowany, prosty. W tym pytaniu można było udzielić kilku odpowiedzi.
O Bonprixie
Bonprix to odnosząca międzynarodowe sukcesy firma modowa i e-commerce. Założona w 1986 roku jako firma zajmująca się sprzedażą wysyłkową katalogów w Hamburgu, Bonprix zatrudnia obecnie około 2900 osób na całym świecie. Ponad 16 milionów aktywnych klientów w ponad 25 krajach kupuje odzież i akcesoria dla kobiet, mężczyzn i dzieci, a także produkty do domu i mieszkania, głównie w sklepach internetowych i aplikacjach bonprix. Jako pionowa marka modowa, Bonprix sprzedaje wyłącznie własną modę z doskonałym stosunkiem ceny do jakości.
W roku finansowym 2022/2023 (28 lutego 2023) grupa bonprix osiągnęła sprzedaż na poziomie 1,76 mld euro, co czyni ją jedną z najlepiej sprzedających się spółek Grupy Otto. słychać w Niemczech www.bonprix.de Jeden z największych sklepów internetowych i sklep internetowy numer 3 z główną kategorią produktów. *
*Źródło: Ranking najlepiej sprzedających się sklepów internetowych „E-Commerce Market Germany 2022” autorstwa EHI Retail Institute / ecommerceDB
Logo i zdjęcia
pod www.bonprix.de/corporate/presse/fashion-report/ Na żądanie (prawa autorskie: bonprix)
Komunikacja medialna:
Firma Handlowa Bonprix mbH
firmy komunikacyjne
Katarzyna Schlensker: +49 (0) 40 6462 2070
Marilyn Court: +49 (0)40 6462-4053
Jana Starkina: +49 (0)40 6462-6010
E-mail: [email protected]
PR konsumencki
Regina Tatarin-Chersic: +49 (0) 6462/40 2118
Karina Kirchi: 3572/6462 40 (0) +49
E-mail: [email protected]
Portal prasowy: www.bonprix.de/corporate/presse/fashion-report/
Oryginalna treść z: bonprix Handelsgesellschaft mbH przekazana przez news aktuell
„Cały czas miłośnik mediów społecznościowych. Często spada. Twórca. Oddany miłośnik jedzenia. Odkrywca. Typowy rozrabiaka”.
entertainment
Polski reżyser miał premierę w Cannes filmu biograficznego o Putinie wykorzystującym sztuczną inteligencję
Polak, który do tej pory zajmował się głównie produkcją filmów gangsterskich, powiedział, że początkowo chciał stworzyć swoją kinową osobowość za pomocą prawdziwych materiałów filmowych z udziałem Putina. Ale jakość nie była wystarczająco dobra dla dużego ekranu. Sztuczną inteligencję (AI) „trzeba zasilić. Aby mogła działać, potrzebuje 20 000 obrazów o wysokiej rozdzielczości”. Zamiast tego opracował nową technologię, która wykorzystuje sztuczną inteligencję, aby nadać twarz prawdziwemu aktorowi rangi Putina.
Efekt jest niesamowity. W filmie Putina można zobaczyć takim, jakim go znamy – w wydaniu dyktatora, przy barokowych biurkach, ale także grającego na pianinie i wypróżniającego się w spodniach w szpitalnym łóżku. „Chciałam wpełznąć do głowy Putina” – potwierdziła Vega. Jego film jest „instrukcją obsługi” dla prezydenta Rosji. „Putin nie jest szalony” – mówi reżyser, który wpadł na pomysł filmu wkrótce po rozpoczęciu wojny na Ukrainie. „Ale dla niego liczy się tylko jego ego”. Rezultatem jest mieszanka thrillera politycznego i psychologicznego portretu rosyjskiego władcy, obejmującego około 60 lat jego życia.
Vega chce także w przyszłości zaoferować opracowaną przez siebie technologię AI innym producentom, na przykład do tworzenia scen z dodatkami. „Możecie mi przysłać pustą ulicę, a ja stworzę dla nich tłum” – wyjaśnił. Bohaterowie są całkowicie sztuczni, więc nie ma problemu z prawami do wizerunku, a jest to znacznie tańsze niż kręcenie z dużą ilością statystów.
Właśnie to przeraża wiele osób pracujących w świecie kina. Zeszłoroczny masowy strajk w Hollywood nie dotyczył przynajmniej pytania, jakie będą konsekwencje, jeśli scenarzyści, aktorzy głosowi i aktorzy będą w końcu w coraz większym stopniu zastępowani inteligentnym oprogramowaniem. W grudniu ubiegłego roku osiągnięto porozumienie, które daje aktorom możliwość decydowania o tym, czy ich kopie cyfrowe powinny zostać wykorzystane. Należy również rekompensować używanie awatarów AI.
Od dawna można było sztucznie odmładzać aktorów, jak Harrison Ford w Indianie Jonesie, sztucznie tworzyć scenografię filmową czy kalkulować komercyjny sukces filmu na podstawie obsady. „Postrzegamy sztuczną inteligencję jako narzędzie sprzyjające kreatywności i tworzące nowe możliwości biznesowe” – powiedział dziennikowi The Hollywood Reporter Charles Rifkin, prezes Motion Picture Association, stowarzyszenia skupiającego największe firmy zajmujące się produkcją filmową w Stanach Zjednoczonych.
Czas pokaże, czy fałszywy Putin przekona opinię publiczną. Według dystrybutora film sprzedał się już do ponad 50 krajów. Film wejdzie do kin na całym świecie 26 września.
Wyświetl całą zawartość
„Cały czas miłośnik mediów społecznościowych. Często spada. Twórca. Oddany miłośnik jedzenia. Odkrywca. Typowy rozrabiaka”.
entertainment
Rozrywka gdzie indziej: Activision otwiera studio w Polsce
W stolicy Polski, Warszawie, powstaje studio Activision: Elsewhere Entertainment podobno pracuje nad zupełnie nową marką.
Oddział Microsoft Activision otwiera nowy oddział w Polsce: uczyni to warszawski zespół Elsewhere Entertainment Według firmowego bloga Przy wsparciu naszych amerykańskich kolegów „Nowa, oparta na narracji, definiująca gatunek seria AAA” Rozwój – każda nowa marka, która wykracza poza zakres Wezwanie do służbyuniwersum, w którym na zmianę pracują wewnętrzne amerykańskie studia Infinity Ward, Treyarch i Sledgehammer Games.
Mówi się, że do pracy przy takich markach powołani zostali już doświadczeni fachowcy Ostatni z nas, nieznany, Magik, Cyberpunka 2077, Rondel, podzielić I Far cry Przyczyniłem się. Nie wiadomo jeszcze, kto obejmie kierownictwo studia.
Wybór Polski zapewne nie był przypadkowy: Kraj ten jest popularnym miejscem tworzenia gier akcji i RPG z dużymi budżetami i dużymi zespołami. Do popularnych studiów zalicza się CD Projekt Red (Wiedźmin 3: Dziki Gon, Cyberpunka 2077), Gry CI (Władcy Upadłych) i Tuckland (Światło śmierci 2). Kompetentnych pracowników nie powinno brakować: jeszcze kilka dni temu CI Games zatrudniało kolejnych 30 pracowników Zostało odrzucone.
Elsewhere Entertainment to jedna z niewielu spółek zależnych Activision w Europie, działająca głównie na obszarze Wielkiego Londynu. Marketing i sprzedaż mają swoją siedzibę w Windsorze. Niemieckie biuro Activision Blizzard w Monachium zostanie zamknięte w 2022 roku.
Zawsze w piątki, zawsze bezpłatnie: Zapisz się już teraz do newslettera GamesWirtschaft!
GamesWirtschaft w mediach społecznościowych: LinkedIn ● Facebook ● X ● Wątki ● Niebo jest niebieskie
„Cały czas miłośnik mediów społecznościowych. Często spada. Twórca. Oddany miłośnik jedzenia. Odkrywca. Typowy rozrabiaka”.
entertainment
Alexandre Pomis chce pouczyć kandydata i ośmieszyć się
Kandydatka Karen kilkakrotnie zaskakuje Alexandre’a Pomisa.Zdjęcie: ARD/Uwe Ernst
telewizja
Od 13 maja ARD emituje nowy sezon programu „Gefragt – Gejagt”. Jak dotąd kandydaci mieli trudności z elitą testową; W pierwszych pokazach profesjonaliści zawsze potrafili wygrać. W numerze z 17 maja „Quiz Volcano” Manuel Haubiger po raz pierwszy w tym roku pojawił się jako rybak. Czy utrzyma stawkę?
Wyzwanie podjęła m.in. Karen z Rantrum w Szlezwiku-Holsztynie. Moderator Alexandre Pomis był pod szczególnym wrażeniem. W pewnym momencie on sam nie był szczególnie dobrą postacią.
Obok niego stoi Alexandre Pomis
Kwartet, który rzucił wyzwanie Manuelowi Hobigerowi, rozpoczął mocno. Dwóm najlepszym kandydatom udało się wykazać i dostać się do finału. Trzecią była rola Karen, co uczyniło ją bardzo ekscytującą.
Watson jest teraz na WhatsApp
Ale nie było wielu zabawnych i dziwnych momentów. Uczestnik i myśliwy stanęli między innymi przed następującym pytaniem:
„Co to jest ciasto orzechowe z rumem, winem i śmietaną?”
- A) Błękit benedyktyński
- b) Kapucyn jest pijany
- C) Pełno franciszkanów
Alexandre Pomis jest przytłoczony pytaniem testowym.Zdjęcie: zrzut ekranu Aard
Alexander Pomis często samodzielnie ocenia pytania w programie „Gefragt – Gejagt” – oczywiście dopiero po nagraniu obu stron odpowiedzi. Często ma rację, ale tym razem był na złej drodze.
„Mówię B, pijany kapucyn” – oznajmiła Karin, a jej przełożony z niedowierzaniem zdawał się kategorycznie wykluczać taką opcję i w związku z tym zapytał z niedowierzaniem:
Następnie Karen wyjaśniła swoje pochodzenie: „Pijana piwem i winem, wyobrażam sobie to z kapucynami”. Alexandre Pomis nadal nie był do końca przekonany i odpowiedział: „Więc gratuluję, jeśli to prawda. Myślałem, że to lekko kontuzjowany autor pytań i pomyślałem: «To też brzmi całkiem zabawnie».
Tak naprawdę odpowiedź (b) okazała się prawidłowa i podobnie jak Karen, również Manuel Haubager podjął słuszną decyzję. Tylko Pomis całkowicie się mylił.
Następnie Karen opanowała pytanie z fizyki i pytanie o piłkę nożną, co wymagało szacunku przełożonego. Ona również zasłużyła na awans do finału, ale to nie pomogło: Manuel Haubager poprawnie odpowiedział na 18 pytań w zaledwie 1 minutę i 40 sekund, po raz kolejny pokonując doskonałe wyniki kandydatów.
„Cały czas miłośnik mediów społecznościowych. Często spada. Twórca. Oddany miłośnik jedzenia. Odkrywca. Typowy rozrabiaka”.
-
Tech3 lata ago
Te oferty Apple nadal istnieją
-
Top News2 lata ago
Najlepsze strategie i wskazówki dotyczące zakładów na NBA
-
Tech3 lata ago
Kup PS5: Expert bez nowych konsol – kiedy nadejdą dostawy?
-
Tech3 lata ago
Windows 11 dla programistów: aplikacje na Androida, zestaw gier i pakiet Windows SDK
-
Economy3 lata ago
Huobi Global rozpoczął kampanię zerowej opłaty dla użytkowników kart bankowych w Europejskim Obszarze Gospodarczym i Wielkiej Brytanii
-
entertainment3 lata ago
Dieter Bohlen ogłosił nową pracę w telewizji – to zaskakujące
-
entertainment3 lata ago
„Helene Fischer Show”: Nagłe zakończenie bożonarodzeniowego show – ostre słowa ZDF
-
Tech5 miesięcy ago
Ubóstwo CO2 może ujawnić łatwość życia – Wissenschaft.de