Connect with us

Economy

Turcja zatrzymuje rosyjski statek z zbożem – Putin obraża Biden

Published

on

Turcja zatrzymuje rosyjski statek z zbożem – Putin obraża Biden
  1. Strona główna
  2. Polityka

kreatura:

do: Linus Brin i Stephanie Monk

Po Konferencji Odbudowy Ukrainy 40 krajów ogłosiło, jak należy odbudować kraj po wojnie z Rosją. Pasek informacyjny

  • indyk zatrzymać Rosjan statek zbożowy: Statek towarowy został zatrzymany w porcie Karasu nad Morzem Czarnym.
  • Obraza Putina Odwrócić Biden: Prezydent Rosji odmówił pogratulowania Stanom Zjednoczonym z okazji Dnia Niepodległości.
  • Ten kanał informacyjny się skończył. Aktualne informacje znajdziesz tutaj Pasek aktualności w negocjacjach W czasie wojny ukraińskiej.

Aktualizacja z 5 lipca, 14:39: Pod koniec dwudniowej konferencji na temat odbudowy Ukrainy, około 40 krajów zobowiązało się do wsparcia rozdartego wojną kraju, aż do jego pełnego odzyskania. Szwajcarski prezydent Iganzio Cassis powiedział, że podpisana przez nich deklaracja z Lugano była „ważnym pierwszym krokiem na długiej drodze do odbudowy Ukrainy”.

Według raportu autorstwa Lustro Ukraina porozumiała się z międzynarodowymi partnerami w sprawie odbudowy Siedem zasad musi podążać.

  • Współpraca
  • Skup się na reformach
  • Przezroczystość
  • Udział demokratyczny
  • Zaangażuj różnych interesariuszy
  • równość płci
  • Zrównoważony rozwój

Cassis powiedział, że zobowiązanie do zapewnienia długoterminowego wsparcia Ukrainie jest już podejmowane „w czasie wojny”. To powinno dać Ukraińcom nadzieję i pewność, że nie są sami”.

Premier Ukrainy Denis Szmyhal wyraził nadzieję, że „wszystko, co zostało zniszczone, stanie się lepsze niż wcześniej”. W poniedziałek określił szacunkowy koszt odbudowy na co najmniej 750 miliardów dolarów (prawie 720 miliardów euro).

Na konferencji w Lugano delegaci z około 40 krajów, przedstawiciele 14 organizacji międzynarodowych, biznesu i społeczeństwa obywatelskiego dyskutowali o swego rodzaju Planie Marshalla dla Ukrainy. Niemcy reprezentowane przez Federalnego Ministra Rozwoju Schulze (SPD). Zapowiedziała, że ​​Niemcy zamierzają zorganizować w 2024 roku konferencję na temat odbudowy – międzynarodową „Ukraińską Konferencję Reform”.

Polacy zbierają pieniądze na drony dla Ukrainy

Aktualizacja z 5 lipca, 13:20: Wsparcie Ukrainy w obronie przed Rosją: Obywatele w Polsce zbierają pieniądze na zakup drona podarowanego Ukrainie. Organizatorzy poinformowali, że do tej pory zebrano równowartość 1,3 miliona euro. To jedna czwarta ceny zakupu prawie pięciu milionów euro. Kampania crowdfundingowa potrwa do końca lipca.

READ  Rozłącz się natychmiast: Centrum Porad Konsumenckich ostrzega przed zdradzieckimi oszustwami telefonicznymi

Solidarność z Ukrainą jest w Polsce bardzo wysoka. Według rządu kraj europejski przyjął stamtąd ponad dwa miliony uchodźców.

Na początku czerwca 2,8 mln mieszkańców Litwy zebrało już środki na zakup drona Bayraktar w ciągu kilku dni. Entuzjastycznie nastawiony do kampanii turecki producent Baykar podarował Litwie za darmo drona bojowego, aby zebrane pieniądze można było przeznaczyć na inne cele.

Aktualizacja z 5 lipca, 11:15: To oficjalne: kraje NATO zgodziły się na przyłączenie Szwecji i Finlandii do ich sojuszu. Ale Turcja nadal ma wpływy – i wygląda na to, że zamierzają ją wykorzystać.

Zaktualizowano 5 lipca, 9:46: Ambasadorowie NATO chcą podpisać o godz. 10 protokoły akcesyjne Finlandii i Szwecji. Uroczystość odbędzie się w siedzibie NATO w Brukseli. Oznacza to, że oba kraje mogą uczestniczyć we wszystkich spotkaniach sojuszu wojskowego, ale nie mogą głosować.

Rządy 30 krajów NATO nie wyraziły jeszcze zgody na przystąpienie. Szacuje się, że proces certyfikacji może potrwać kolejne sześć do ośmiu miesięcy. W zeszłym tygodniu prezydent Turcji Recep Tayyip Erdogan odrzucił sprzeciw wobec przystąpienia Szwecji i Finlandii do NATO.

Wiadomości z Ukrainy: Schulz widzi ogromną potrzebę odbudowy – i szansę dla niemieckiej gospodarki

Zaktualizowano 5 lipca, 9:36: „To nie jest projekt na rok lub dwa” – minister rozwoju Svenja Schulz zwróciła uwagę na skalę zniszczeń w strefie działań wojennych podczas Konferencji Odbudowy Ukrainy w Lugano.

Oprócz zaangażowania państw istnieje również zapotrzebowanie na sektor prywatny. „Są też ogromne możliwości dla niemieckiej gospodarki, bo Ukraina to duży kraj” – powiedział dpa polityk SPD. „To duża populacja i oczywiście ekscytująca jest obecność tam reprezentowanego tam kraju eksportującego, takiego jak Niemcy”.

Rząd stworzył mapę zniszczeń, która pokazuje, co należy odbudować. Ukraiński rząd szacuje zapotrzebowanie na to na co najmniej 720 mld euro. Prezydent Wołodymyr Zełenski obiecał „maksymalną przejrzystość” we wszystkich projektach w obawie przed korupcją w jego kraju.

Wiadomości z Ukrainy: Zełenski obiecuje „maksymalną przejrzystość”

Zaktualizowano 5 lipca o 7:10: Na pierwszej konferencji poświęconej odbudowie prezydent Ukrainy Wołodymyr Zełenski obiecał „maksymalną przejrzystość” wszystkich projektów. Twierdzenia te są konieczne, ponieważ na konferencji w Lugano w Szwajcarii jeden temat się wyróżnia: korupcja.

READ  Wielkie obawy w Sarlo

Pomimo znaczących wysiłków reformatorskich od 2014 roku, przed wojną Ukraina zajmowała 122 na 180 miejsce w Indeksie Korupcji Transparency International. Według Zełenskiego, który był połączony przez wideo, rząd w Kijowie intensywnie pracuje nad platformami cyfrowymi dla wszystkich służb, mistyfikacje powinny to utrudnić.

Ambasadorowie NATO podpisują protokoły akcesyjne Finlandii i Szwecji

Zaktualizowano 5 lipca o 7 ranoProtokoły akcesyjne wymagane do przyjęcia Szwecji i Finlandii zostaną podpisane we wtorek w siedzibie NATO w Brukseli. Rano (10.00) w ceremonii wezmą udział przedstawiciele wszystkich 30 państw członkowskich. Oczekuje się, że gośćmi będą szwedzka minister spraw zagranicznych Anne Linde i jej fiński kolega Pekka Haavisto.

Aktualizacja 4 lipca o 21:26: Brytyjski rząd planuje kolejne sankcje wobec Białorusi od wtorku (5 lipca) za poparcie tego kraju dla nielegalnej inwazji Putina na Ukrainę. które subskrybujesz Brytyjskie Ministerstwo Spraw Zagranicznych w poniedziałek wieczorem. Sankcje obejmują towary o łącznej wartości 60 mln funtów (około 69 mln euro). Oświadczył, że ma zostać wprowadzony zakaz eksportu produktów rafinerii ropy naftowej, zaawansowanych technologicznie komponentów i dóbr luksusowych na Białoruś. Ponadto zakazany jest import żelaza i stali z Białorusi oraz ograniczony dostęp do brytyjskiego sektora usług finansowych. Gubernator Białorusi Łukaszenko zagroził Zachodowi, że w sobotę (2 lipca) przeprowadzi atak na jego stolice.

Ukraina – Wiadomości: we wtorek ambasadorowie NATO podpiszą protokoły akcesyjne Finlandii i Szwecji

Aktualizacja z 4 lipca, 19:03: Członkostwo Finlandii i Szwecji w NATO jest o krok bliżej: we wtorek rano ambasadorowie 30 państw członkowskich NATO w Brukseli podpiszą protokoły akcesyjne Finlandii i Szwecji. W ten sposób oba kraje mogą uczestniczyć we wszystkich spotkaniach NATO, ale nie mają prawa do głosowania. Rządy 30 państw NATO nie wyraziły jeszcze zgody na przystąpienie. W Niemczech Bundestag mógłby zgodzić się na akcesję Finlandii i Szwecji już w tym tygodniu.

Ukraine-News: Ukraina chce sfinansować odbudowę kraju ze skonfiskowanych rosyjskich środków

Aktualizacja z 4 lipca 18:27: Jest 131 dzień wojny na Ukrainie. Ukraiński rząd szacuje obecnie koszt odbudowy swojego kraju, zdewastowanego przez rosyjską agresję, na co najmniej 750 miliardów dolarów (prawie 720 miliardów euro). Premier Denis Schmihal powiedział w poniedziałek na Międzynarodowej Konferencji Odbudowy w Lugano w Szwajcarii, że odbudowa będzie w dużej mierze finansowana z majątku skonfiskowanego państwu rosyjskiemu i oligarchii.

READ  Ujednolicone kable do ładowania USB-C staną się standardem

Ukraina – Aktualności: Turcja zatrzymuje rosyjski statek załadowany zbożem w czarnomorskim porcie Karasu

Pierwszy raport z 4 lipca 2022 r.: Według operatora Turcja zatrzymała w czarnomorskim porcie Karasu statek z rosyjską banderą przewożący zboże. Służby celne początkowo odrzuciły statek towarowy „Zebek Zuli” przed tureckim miastem nad Morzem Czarnym – poinformowała na prośbę władz tureckich osoba odpowiedzialna za spółkę portową IC Ictas. Niemiecka agencja informacyjna Poniedziałek (4 czerwca). Ambasador Ukrainy w Turcji Wasil Bondar powiedział dzień wcześniej w ukraińskiej telewizji, że los drugiego statku zostanie przesądzony w poniedziałek. Ukraina ma nadzieję, że statek zostanie zajęty, a ładunek skonfiskowany.

Ukraine-News: Szef okupowanego regionu ukraińskiego potwierdza, że ​​Ukraina jest punktem wyjścia dla frachtowca

Według internetowego systemu śledzenia Marinetraffic, statek towarowy pochodził z rosyjskiego miasta portowego Noworosyjsk. Jednak mianowany przez Rosję szef obwodu zaporoskiego okupowanej południowej Ukrainy Jewgienij Balizky napisał do serwisu informacyjnego Telegram, że frachtowiec opuścił port w Berdiańsku w ubiegły czwartek.

Społeczność międzynarodowa od tygodni domaga się od Rosji zezwolenia na eksport ukraińskiego zboża. Ukraina skarży się na zamknięcie przez rosyjską marynarkę portów na Morzu Czarnym. Oba kraje należą do największych eksporterów pszenicy i odgrywają ważną rolę w globalnym bezpieczeństwie żywnościowym. Organizacja Narodów Zjednoczonych ostrzegła niedawno przed najgorszym od dziesięcioleci głodem.

Wiadomości z Ukrainy: Putin odmawia pogratulowania Stanom Zjednoczonym z okazji Dnia Niepodległości

Oburzony tym, co uważa za antyrosyjską politykę USA, prezydent Kremla Władimir Putin nie pogratulował swojemu koledze Joe Bidenowi tegorocznego Dnia Niepodległości USA. „Nie, nie wyślesz w tym roku telegramu z gratulacjami” – powiedział Interfax rzecznik Kremla Dmitrij Pieskow.

„To dlatego, że ten rok stał się kulminacją nieprzyjaznej wobec naszego kraju polityki Stanów Zjednoczonych” – powiedział, odnosząc się do święta 4 lipca w Ameryce. „Dlatego wysłanie takiej wiadomości z gratulacjami w tych okolicznościach nie może być uznane za właściwe”. (lp/dspa)

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Economy

Wymogi dotyczące oznakowania dotyczą teraz samochodów – kierowcy będą musieli wziąć to pod uwagę od maja 2024 r

Published

on

Wymogi dotyczące oznakowania dotyczą teraz samochodów – kierowcy będą musieli wziąć to pod uwagę od maja 2024 r
  1. Strona główna
  2. konsument

Naciska

Kupno samochodu może szybko stać się pułapką kosztową. Aby chronić klimat i Twój portfel, obowiązuje już nowe rozporządzenie.

MONACHIUM – Wielu Niemców nie docenia miesięcznych kosztów zakupu samochodu. Dochodzi się do takiego wniosku Badanie przeprowadzone przez naukowców z Instytutu Badań Ekonomicznych RWI-Leibniz A także uniwersytety w Mannheim i Yale. Zgodnie z tym ludzie mają rabat w wysokości ponad 50 procent w swoich szacunkach rzeczywistej kwoty. Nowe wymogi dotyczące etykietowania pojazdów mają na celu dokładne informowanie konsumentów o potencjalnych pułapkach kosztowych.

Zachowaj ostrożność przy zakupie samochodu — oto, co konsumenci powinni wiedzieć o nowych wymaganiach dotyczących naklejek samochodowych

Rozporządzenie wchodzi w życie w lutym 2024 r. Najpóźniej od 1 maja dealerzy i producenci muszą podawać dokładne informacje na temat zużycia i emisji. Jest on mocowany bezpośrednio jako naklejka na pojeździe wystawionym w salonie samochodowym lub w inny sposób identyfikowany podczas zakupów online. Konkretnie wymóg dotyczący etykietowania samochodów oznacza wspieranie konsumentów przy zakupie samochodu lokalnie i przez Internet.

Nowe wymogi dotyczące oznakowania samochodów zaczną obowiązywać od początku maja 2024 r. Ma to zapewnić większą przejrzystość przy zakupie samochodu. © Zunar / Imago

Oznaczone kolorami kategorie CO2 na pierwszy rzut oka pokazują, ile emisji CO2 emituje pojazd w porównaniu z ofertą modeli alternatywnych – podaje w swoim oświadczeniu Federalne Ministerstwo Gospodarki i Ochrony Klimatu. W odróżnieniu od etykiety CO₂ opracowanej w 2011 r. masa pojazdu nie odgrywa już żadnej roli. Uznano to za kontrowersyjne, ponieważ pod uwagę brano nie tylko bezwzględne wartości spożycia, ale także wartości związane z wagą.

Samochody elektryczne i hybrydowe otrzymują także dodatkowe informacje o zużyciu energii i zasięgu. Hybrydy typu plug-in mają jedną klasę CO2 dla każdego silnika: jedną dla pracy hybrydowej i drugą dla pracy z silnikiem spalinowym. Ponadto konsumenci powinni być informowani o przewidywanych kosztach emisji CO2 w ciągu najbliższych dziesięciu lat, dając im możliwość wyboru pojazdów bardziej przyjaznych dla środowiska i opłacalnych.

READ  Czy browar tego nie docenił?

Obowiązkowe oznakowanie samochodów zapewnia „przejrzystość przy zakupie samochodu” – i uniemożliwia oszustwo

Zdaniem BMWK celem jest znaczna poprawa informacji dla konsumentów i innych ważnych informacji. Federalny minister gospodarki Robert Habeck (Sojusz 90/Zieloni) popiera wymogi dotyczące etykietowania samochodów: „Poprawa oznakowania nowych samochodów zapewnia większą przejrzystość przy zakupie samochodu. W przyszłości bezwzględne wartości zużycia i emisji powinny być ustalane na podstawie bardziej precyzyjna metoda pomiaru w ramach testu WLTP. Realistyczna.

Jakie są procedury testowe WLTP?

Procedura testowa WLTP oznacza „Światową zharmonizowaną procedurę badania pojazdów lekkich” i jest znormalizowaną procedurą pomiaru zużycia paliwa i emisji spalin przez pojazdy. Został opracowany w celu osiągnięcia bardziej realistycznych wyników w porównaniu z poprzednim nowym europejskim cyklem jazdy (NEDC).

W przeciwieństwie do Nowego Europejskiego Cyklu Jazdy (NEDC), metoda WLTP uwzględnia różne sytuacje i warunki na drodze, w tym wyższe prędkości, większe przyspieszenie i większe zróżnicowanie profili torów. Oznacza to, że wyniki testu powinny być bliższe rzeczywistym, codziennym warunkom jazdy.

źródło: Adak

Dzięki nowym wymogom dotyczącym etykietowania samochodów producenci nie będą już mogli oszukiwać w kwestii zużycia paliwa. K Badanie przeprowadzone przez Międzynarodową Radę ds. Czystego Transportu ICCT wyjaśnia, że ​​nowe samochody często potrzebują więcej paliwa, niż podaje producent. Choć w 2018 r. różnica ta wyniosła około 8%, w 2022 r. faktycznie wzrosła o 14%. Nic więc dziwnego, że konsumenci nie doceniają rzeczywistych kosztów. (Wszyscy)

Continue Reading

Economy

Pozew zbiorowy w sprawie podwyżek cen: ponad 40 000 klientów broni się przed Vodafone

Published

on

Pozew zbiorowy w sprawie podwyżek cen: ponad 40 000 klientów broni się przed Vodafone

Pozew zbiorowy w związku z podwyżką cen
Przed Vodafone broni się ponad 40 000 klientów

Posłuchaj materiału

Ta wersja audio została stworzona sztucznie. Więcej informacji | Wyślij swoją opinię

W ubiegłym roku Vodafone podniósł ceny i od tego czasu około dziesięciu milionów klientów płaci dodatkowe pięć euro miesięcznie. Obrońcy praw konsumentów uważają tę podwyżkę cen za niezgodną z prawem i chcą ją anulować. W procesie biorą już udział dziesiątki tysięcy osób.

Dziesiątki tysięcy osób jest już zaangażowanych w pozew zbiorowy przeciwko firmie telekomunikacyjnej Vodafone. W ciągu tygodnia w rejestrze pozwów Federalnego Urzędu Sprawiedliwości zarejestrowano 40 445 konsumentów, ogłosiło Federalne Stowarzyszenie Organizacji Konsumenckich (vzbv). Numer pochodzi z 30 kwietnia, czyli tydzień po otwarciu rejestru. Zapisy są nadal możliwe, więc liczba ta prawdopodobnie wzrośnie.

Vodafon
Vodafon ,80

Stowarzyszenie złożyło jesienią pozew do Okręgowego Sądu Wyższego w Hamm (OLG), ponieważ uważa, że ​​niektóre podwyżki cen oferowane przez Vodafone są nielegalne. Podwyżki dotknęły około dziesięciu milionów klientów. Postępowanie przed Sądem Okręgowym w Hamm jest jedną z pierwszych spraw, które sygnalizują nowe prawo federalne – ostrzejszy miecz dla konsumentów. Po zakończeniu sporu prawnego klienci Vodafone mogą bezpośrednio odzyskać pieniądze, bez konieczności ponownego wchodzenia do sądu.

Vodafone w 2023 roku podniósł ceny telefonii stacjonarnej o pięć euro. Chodziło o Internet w telewizji kablowej i liniach telefonicznych (VDSL), a nie o Internet światłowodowy (FTTH) i nie o taryfy za telefonię komórkową. Spółka uzasadniła ten wzrost wyższymi kosztami, np. kosztami energii i materiałów. Odrzuciła oskarżenie o niezgodność z prawem. Podkreśliła, że ​​większość niemieckich firm już podniosła ceny ze względu na inflację.

Centrum Doradztwa Konsumenckiego: Podwyżki cen są nieskuteczne

Z punktu widzenia obrońców praw konsumentów firma internetowa z Düsseldorfu nie powinna jednostronnie podnosić cen w ramach trwających relacji umownych – czyli bez renegocjacji z klientami. Zdaniem Centrum Doradztwa Konsumenckiego podwyżki cen są nieskuteczne. Vodafone widzi to inaczej: Rzecznik firmy powiedział, że jego firma uwzględniła wymogi prawne dotyczące zmian cen w swoich Ogólnych Warunkach Handlowych (OW).

Usługodawcy zazwyczaj pobierają wyższe ceny w ramach nowych umów, czyli poprzez nowych klientów. Firmy czasami podnoszą także ceny dla obecnych klientów, ale obrońcy konsumentów obserwują tę sytuację jak jastrząb. Działania podjęte przeciwko Vodafone postrzegane są jako mające pewien sygnał sygnalizacyjny dla gospodarki.

READ  Kolejny dzień handlowy w głębokiej czerwieni: Tesla spada do nowego 52-tygodniowego minimum
Continue Reading

Economy

Pirackie kopie europejskich samochodów zjeżdżają z linii montażowej

Published

on

Pirackie kopie europejskich samochodów zjeżdżają z linii montażowej
  1. Strona główna
  2. Praca

Naciska

Kaługa w Rosji: Citroën C5 Aircross jest montowany w hali produkcyjnej z chińskich komponentów. © Imago/Aleksiej Nikolski

Stellantis wycofał się z Rosji. Jednak modele Citroëna C5 Aircross zjeżdżają z linii montażowej w Kałudze. Umożliwia to istnienie globalnej sieci gospodarczej.

Kaługa / Monachium – Im Wojna ukraińska Fronty stwardniały, a gospodarczo między Rosją a Zachodem nadeszła epoka lodowcowa. Nie oznacza to jednak, że w największym kraju świata nie ma już europejskich producentów. przeciwnie. Chociaż europejski producent samochodów Stellantis zakończył produkcję w Rosji w 2022 roku ze względu na sankcje, nowe modele Citroëna C5 Aircross wyraźnie zjeżdżają z linii montażowej w Kałudze (na południowy zachód od Moskwy).

Rosja: Produkcja samochodu Citroen z komponentów z Chin

wysoki Reutera Rosyjska firma Automotive Technologies ogłosiła, że ​​rozpoczęła seryjną produkcję tego modelu. Dostawy pojazdów zaplanowano na maj 2024 r. „27 marca w fabryce w Kałudze rozpoczęła się produkcja seryjna Citroëna C5 Aircross” – cytuje komunikat prasowy Automotive Technologies. Strona internetowa firmy jest chwilowo niedostępna.

Niedawno niemiecki gigant materiałów budowlanych uległ presji opinii publicznej i wycofał się z lukratywnego rosyjskiego biznesu:

W lutym agencja informacyjna po raz pierwszy poinformowała, powołując się na dane celne i dwóch informatorów, że z Chin sprowadzono co najmniej 42 zestawy w celu montażu modelu Citroëna w dawnej fabryce Stellantis. Jednak same komponenty nie pochodzą z Francji, ale z chińskiej grupy Dongfeng Motor Group.

Stellantis „stracił kontrolę w Rosji” – Chiny interweniują w przypadku włamania

W oświadczeniu Stellantis podał, że w grudniu 2023 r. odkrył, że „stracił kontrolę nad swoimi jednostkami w Rosji”. Europejski producent samochodów posiada 70% udziałów w fabryce, a Mitsubishi pozostałe 30%. wysoki Silnik samochodu i sport Firma Automotive Technologies przejęła obecnie fabrykę, a samochody francuskiego producenta samochodów, w szczególności C5 Aircross, nadal zjeżdżają z linii montażowej.

Podczas gdy zachodnie firmy stopniowo wycofują się z Rosji po eskalacji w lutym 2022 r., powiązania gospodarcze między Rosją a Chinami zacieśniły się, w tym w sektorze motoryzacyjnym: dane dotyczące handlu chińskiego za ubiegły rok pokazują, że eksport samochodów do Rosji był prawie siedmiokrotnie wyższy niż w 2019 r. 2022, co oznacza wzrost wartości o około 10 miliardów dolarów.

READ  Jak wytłumaczyć podwyżki cen – i co one oznaczają dla konsumentów?
Citroën C5 Aircross: partner Stellantis, firma Dongfeng, dostarcza zestawy do modeli francuskiego producenta
Citroën C5 Aircross: Partner Stellantis, firma Dongfeng, dostarcza zestawy do modeli francuskiego producenta. © Imago/Aleksiej Nikolski

Rosyjska gospodarka: Citroën C5 Aircross zjeżdża z linii montażowej dzięki wspólnemu przedsięwzięciu

Kilka miesięcy temu Stellantis podał, że w wyniku zaprzestania działalności w Rosji stracił 144 mln euro, w tym 87 mln euro w gotówce i jej ekwiwalentach. Jednak europejskiej grupie udało się już podnieść po porażce: w 2023 r. grupa odnotowała zysk w wysokości 2,2 mld euro, po wcześniejszej stracie w wysokości 354 mln euro.

Dane celne pokazują: Wygląda na to, że Stellantis nie był zaangażowany w wydarzenia w Kałudze i nic o nich nie wiedział. Ale w jaki sposób komponenty potrzebne Rosji docierają do Chin? Tam firma samochodowa prowadzi spółkę joint venture z Dongfengiem, za pośrednictwem której modele Stellantis są produkowane i sprzedawane w Chińskiej Republice Ludowej.

Czy ten sprzęt zawiera części objęte zachodnimi sankcjami nałożonymi na Rosję Reutera Według niejasnych. Ponieważ jednak komponenty pochodzą z Chin, odgrywa to rolę drugorzędną. Nawet oryginalne komponenty najlepszych niemieckich producentów, nawet po rozpoczęciu wojny, trafiały do ​​Federacji Rosyjskiej przez kraje trzecie. (BF)

Continue Reading

Trending