Connect with us

Economy

Turcja zatrzymuje rosyjski statek z zbożem – Putin obraża Biden

Published

on

Turcja zatrzymuje rosyjski statek z zbożem – Putin obraża Biden
  1. Strona główna
  2. Polityka

kreatura:

do: Linus Brin i Stephanie Monk

Po Konferencji Odbudowy Ukrainy 40 krajów ogłosiło, jak należy odbudować kraj po wojnie z Rosją. Pasek informacyjny

  • indyk zatrzymać Rosjan statek zbożowy: Statek towarowy został zatrzymany w porcie Karasu nad Morzem Czarnym.
  • Obraza Putina Odwrócić Biden: Prezydent Rosji odmówił pogratulowania Stanom Zjednoczonym z okazji Dnia Niepodległości.
  • Ten kanał informacyjny się skończył. Aktualne informacje znajdziesz tutaj Pasek aktualności w negocjacjach W czasie wojny ukraińskiej.

Aktualizacja z 5 lipca, 14:39: Pod koniec dwudniowej konferencji na temat odbudowy Ukrainy, około 40 krajów zobowiązało się do wsparcia rozdartego wojną kraju, aż do jego pełnego odzyskania. Szwajcarski prezydent Iganzio Cassis powiedział, że podpisana przez nich deklaracja z Lugano była „ważnym pierwszym krokiem na długiej drodze do odbudowy Ukrainy”.

Według raportu autorstwa Lustro Ukraina porozumiała się z międzynarodowymi partnerami w sprawie odbudowy Siedem zasad musi podążać.

  • Współpraca
  • Skup się na reformach
  • Przezroczystość
  • Udział demokratyczny
  • Zaangażuj różnych interesariuszy
  • równość płci
  • Zrównoważony rozwój

Cassis powiedział, że zobowiązanie do zapewnienia długoterminowego wsparcia Ukrainie jest już podejmowane „w czasie wojny”. To powinno dać Ukraińcom nadzieję i pewność, że nie są sami”.

Premier Ukrainy Denis Szmyhal wyraził nadzieję, że „wszystko, co zostało zniszczone, stanie się lepsze niż wcześniej”. W poniedziałek określił szacunkowy koszt odbudowy na co najmniej 750 miliardów dolarów (prawie 720 miliardów euro).

Na konferencji w Lugano delegaci z około 40 krajów, przedstawiciele 14 organizacji międzynarodowych, biznesu i społeczeństwa obywatelskiego dyskutowali o swego rodzaju Planie Marshalla dla Ukrainy. Niemcy reprezentowane przez Federalnego Ministra Rozwoju Schulze (SPD). Zapowiedziała, że ​​Niemcy zamierzają zorganizować w 2024 roku konferencję na temat odbudowy – międzynarodową „Ukraińską Konferencję Reform”.

Polacy zbierają pieniądze na drony dla Ukrainy

Aktualizacja z 5 lipca, 13:20: Wsparcie Ukrainy w obronie przed Rosją: Obywatele w Polsce zbierają pieniądze na zakup drona podarowanego Ukrainie. Organizatorzy poinformowali, że do tej pory zebrano równowartość 1,3 miliona euro. To jedna czwarta ceny zakupu prawie pięciu milionów euro. Kampania crowdfundingowa potrwa do końca lipca.

READ  Wielki zysk ING załamuje się

Solidarność z Ukrainą jest w Polsce bardzo wysoka. Według rządu kraj europejski przyjął stamtąd ponad dwa miliony uchodźców.

Na początku czerwca 2,8 mln mieszkańców Litwy zebrało już środki na zakup drona Bayraktar w ciągu kilku dni. Entuzjastycznie nastawiony do kampanii turecki producent Baykar podarował Litwie za darmo drona bojowego, aby zebrane pieniądze można było przeznaczyć na inne cele.

Aktualizacja z 5 lipca, 11:15: To oficjalne: kraje NATO zgodziły się na przyłączenie Szwecji i Finlandii do ich sojuszu. Ale Turcja nadal ma wpływy – i wygląda na to, że zamierzają ją wykorzystać.

Zaktualizowano 5 lipca, 9:46: Ambasadorowie NATO chcą podpisać o godz. 10 protokoły akcesyjne Finlandii i Szwecji. Uroczystość odbędzie się w siedzibie NATO w Brukseli. Oznacza to, że oba kraje mogą uczestniczyć we wszystkich spotkaniach sojuszu wojskowego, ale nie mogą głosować.

Rządy 30 krajów NATO nie wyraziły jeszcze zgody na przystąpienie. Szacuje się, że proces certyfikacji może potrwać kolejne sześć do ośmiu miesięcy. W zeszłym tygodniu prezydent Turcji Recep Tayyip Erdogan odrzucił sprzeciw wobec przystąpienia Szwecji i Finlandii do NATO.

Wiadomości z Ukrainy: Schulz widzi ogromną potrzebę odbudowy – i szansę dla niemieckiej gospodarki

Zaktualizowano 5 lipca, 9:36: „To nie jest projekt na rok lub dwa” – minister rozwoju Svenja Schulz zwróciła uwagę na skalę zniszczeń w strefie działań wojennych podczas Konferencji Odbudowy Ukrainy w Lugano.

Oprócz zaangażowania państw istnieje również zapotrzebowanie na sektor prywatny. „Są też ogromne możliwości dla niemieckiej gospodarki, bo Ukraina to duży kraj” – powiedział dpa polityk SPD. „To duża populacja i oczywiście ekscytująca jest obecność tam reprezentowanego tam kraju eksportującego, takiego jak Niemcy”.

Rząd stworzył mapę zniszczeń, która pokazuje, co należy odbudować. Ukraiński rząd szacuje zapotrzebowanie na to na co najmniej 720 mld euro. Prezydent Wołodymyr Zełenski obiecał „maksymalną przejrzystość” we wszystkich projektach w obawie przed korupcją w jego kraju.

Wiadomości z Ukrainy: Zełenski obiecuje „maksymalną przejrzystość”

Zaktualizowano 5 lipca o 7:10: Na pierwszej konferencji poświęconej odbudowie prezydent Ukrainy Wołodymyr Zełenski obiecał „maksymalną przejrzystość” wszystkich projektów. Twierdzenia te są konieczne, ponieważ na konferencji w Lugano w Szwajcarii jeden temat się wyróżnia: korupcja.

READ  Polski handel rośnie: rekord eksportu dzięki niemieckim klientom

Pomimo znaczących wysiłków reformatorskich od 2014 roku, przed wojną Ukraina zajmowała 122 na 180 miejsce w Indeksie Korupcji Transparency International. Według Zełenskiego, który był połączony przez wideo, rząd w Kijowie intensywnie pracuje nad platformami cyfrowymi dla wszystkich służb, mistyfikacje powinny to utrudnić.

Ambasadorowie NATO podpisują protokoły akcesyjne Finlandii i Szwecji

Zaktualizowano 5 lipca o 7 ranoProtokoły akcesyjne wymagane do przyjęcia Szwecji i Finlandii zostaną podpisane we wtorek w siedzibie NATO w Brukseli. Rano (10.00) w ceremonii wezmą udział przedstawiciele wszystkich 30 państw członkowskich. Oczekuje się, że gośćmi będą szwedzka minister spraw zagranicznych Anne Linde i jej fiński kolega Pekka Haavisto.

Aktualizacja 4 lipca o 21:26: Brytyjski rząd planuje kolejne sankcje wobec Białorusi od wtorku (5 lipca) za poparcie tego kraju dla nielegalnej inwazji Putina na Ukrainę. które subskrybujesz Brytyjskie Ministerstwo Spraw Zagranicznych w poniedziałek wieczorem. Sankcje obejmują towary o łącznej wartości 60 mln funtów (około 69 mln euro). Oświadczył, że ma zostać wprowadzony zakaz eksportu produktów rafinerii ropy naftowej, zaawansowanych technologicznie komponentów i dóbr luksusowych na Białoruś. Ponadto zakazany jest import żelaza i stali z Białorusi oraz ograniczony dostęp do brytyjskiego sektora usług finansowych. Gubernator Białorusi Łukaszenko zagroził Zachodowi, że w sobotę (2 lipca) przeprowadzi atak na jego stolice.

Ukraina – Wiadomości: we wtorek ambasadorowie NATO podpiszą protokoły akcesyjne Finlandii i Szwecji

Aktualizacja z 4 lipca, 19:03: Członkostwo Finlandii i Szwecji w NATO jest o krok bliżej: we wtorek rano ambasadorowie 30 państw członkowskich NATO w Brukseli podpiszą protokoły akcesyjne Finlandii i Szwecji. W ten sposób oba kraje mogą uczestniczyć we wszystkich spotkaniach NATO, ale nie mają prawa do głosowania. Rządy 30 państw NATO nie wyraziły jeszcze zgody na przystąpienie. W Niemczech Bundestag mógłby zgodzić się na akcesję Finlandii i Szwecji już w tym tygodniu.

Ukraine-News: Ukraina chce sfinansować odbudowę kraju ze skonfiskowanych rosyjskich środków

Aktualizacja z 4 lipca 18:27: Jest 131 dzień wojny na Ukrainie. Ukraiński rząd szacuje obecnie koszt odbudowy swojego kraju, zdewastowanego przez rosyjską agresję, na co najmniej 750 miliardów dolarów (prawie 720 miliardów euro). Premier Denis Schmihal powiedział w poniedziałek na Międzynarodowej Konferencji Odbudowy w Lugano w Szwajcarii, że odbudowa będzie w dużej mierze finansowana z majątku skonfiskowanego państwu rosyjskiemu i oligarchii.

READ  W obawie przed konsekwencjami: Continental ponownie produkowany w Rosji

Ukraina – Aktualności: Turcja zatrzymuje rosyjski statek załadowany zbożem w czarnomorskim porcie Karasu

Pierwszy raport z 4 lipca 2022 r.: Według operatora Turcja zatrzymała w czarnomorskim porcie Karasu statek z rosyjską banderą przewożący zboże. Służby celne początkowo odrzuciły statek towarowy „Zebek Zuli” przed tureckim miastem nad Morzem Czarnym – poinformowała na prośbę władz tureckich osoba odpowiedzialna za spółkę portową IC Ictas. Niemiecka agencja informacyjna Poniedziałek (4 czerwca). Ambasador Ukrainy w Turcji Wasil Bondar powiedział dzień wcześniej w ukraińskiej telewizji, że los drugiego statku zostanie przesądzony w poniedziałek. Ukraina ma nadzieję, że statek zostanie zajęty, a ładunek skonfiskowany.

Ukraine-News: Szef okupowanego regionu ukraińskiego potwierdza, że ​​Ukraina jest punktem wyjścia dla frachtowca

Według internetowego systemu śledzenia Marinetraffic, statek towarowy pochodził z rosyjskiego miasta portowego Noworosyjsk. Jednak mianowany przez Rosję szef obwodu zaporoskiego okupowanej południowej Ukrainy Jewgienij Balizky napisał do serwisu informacyjnego Telegram, że frachtowiec opuścił port w Berdiańsku w ubiegły czwartek.

Społeczność międzynarodowa od tygodni domaga się od Rosji zezwolenia na eksport ukraińskiego zboża. Ukraina skarży się na zamknięcie przez rosyjską marynarkę portów na Morzu Czarnym. Oba kraje należą do największych eksporterów pszenicy i odgrywają ważną rolę w globalnym bezpieczeństwie żywnościowym. Organizacja Narodów Zjednoczonych ostrzegła niedawno przed najgorszym od dziesięcioleci głodem.

Wiadomości z Ukrainy: Putin odmawia pogratulowania Stanom Zjednoczonym z okazji Dnia Niepodległości

Oburzony tym, co uważa za antyrosyjską politykę USA, prezydent Kremla Władimir Putin nie pogratulował swojemu koledze Joe Bidenowi tegorocznego Dnia Niepodległości USA. „Nie, nie wyślesz w tym roku telegramu z gratulacjami” – powiedział Interfax rzecznik Kremla Dmitrij Pieskow.

„To dlatego, że ten rok stał się kulminacją nieprzyjaznej wobec naszego kraju polityki Stanów Zjednoczonych” – powiedział, odnosząc się do święta 4 lipca w Ameryce. „Dlatego wysłanie takiej wiadomości z gratulacjami w tych okolicznościach nie może być uznane za właściwe”. (lp/dspa)

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Economy

W sądzie: Adidas i Nike kłócą się o trzy paski | regionalny

Published

on

W sądzie: Adidas i Nike kłócą się o trzy paski |  regionalny

Düsseldorf – [–>Den Kampf um die deutsche Nationalmannschaft hat Adidas gegen Nike verloren. Jetzt schlägt das Drei-Streifen-Imperium zurück! Adidas klagt gegen Klamotten von Nike, die auch Streifen haben. Die Anwälte brachten zur Verstärkung eine Puppe mit!

Schauplatz: Oberlandesgericht Düsseldorf. Corpus Delikti: fünf Hosen einer Billig-Linie von Nike, die an der Seite Streifen haben. Mal zwei, aber sogar auch mal drei Streifen – allerdings farblich unterschiedlich oder auch unterschiedlich breit.

Drei Streifen sind aber DAS Markenzeichen von Adidas. Adidas-Anwalt Dr. Christian Rassmann in scharfem Ton: „Das ist ein gezielter Angriff auf die berühmte Marke Adidas und ihre drei Streifen.“ Zu viele Streifenhosen würden den Markenkern der deutschen Sportikone verwässern.

Um diese fünf Streifenhosen von Nike geht es in dem Verfahren. Drei haben zwei Streifen an der Seite, zwei drei. Die weiße Hose, von dem Pariser Sportclub PSG, hat drei gleich breite Streifen in zwei Farben. Richter Schüttpelz: „Mit ihr tun wir uns am schwersten“

Foto: David Young

Der Anwalt: „Funktioniert meine Marke noch, wenn ein Wettbewerber anfängt, in großer Menge ähnliche Produkte auf den Markt zu bringen?“

Um zu zeigen, wie erfolgreich Adidas vor Gericht schon war, breiteten die 4 (!) Anwälte Klamotten auf dem Saalboden aus: Hier, alles Hosen, gegen die wir vor anderen Gerichten erfolgreich geklagt haben.

Als Höhepunkt der Präsentation schleppte die Adidas-Seite eine Puppe in den Saal. Sie hat sogar einen Namen. John trug Adidas-Langarmshirt, Nike-Hose, Adidas-Schuhe. Aber John war so geheim, dass kein Fotograf ihn knipsen sollte. Schnell warf ein Adidas-Anwalt seine Robe über Drei-Streifen-John.

READ  Coca-Cola zmienia przepis - wściekli klienci: „Dlaczego ???”

Der bizarre Streifen-Streit hat übrigens seine Vorgeschichte. 2005 setzte sich Adidas gegen Nike durch. Die Amerikaner durften danach keine Zwei-Streifen-Hosen mehr verkaufen. 2019 unterlag Adidas vor dem Gericht der Europäischen Union. Es entschied, dass die drei Streifen von Adidas nicht in jeder Form markenrechtlich geschützt sind.

Im aktuellen Fall will das Gericht über jede Hose, über jeden einzelnen Streifen entscheiden. Das Urteil soll am 28. Mai verkündet werden. Zwei Wochen später beginnt die Europameisterschaft. Deutschland spielt noch in Adidas. Wie es sich gehört in drei Streifen.

Continue Reading

Economy

Te samochody elektryczne pojadą jeszcze dalej

Published

on

Te samochody elektryczne pojadą jeszcze dalej

Jak daleko mogą przejechać obecne samochody elektryczne na jednym ładowaniu akumulatora? Tutaj znajdziesz odpowiedź – z liczbami od producentów i praktycznym asortymentem.

Lęk przed zasięgiem – zaledwie kilka lat temu tak nazywano zjawisko kierowców pojazdów elektrycznych obawiających się, że prąd nie dotrze do celu. Ale technologia znacznie się poprawiła: każdy, kto dziś kupi samochód zasilany akumulatorem, może spodziewać się zasięgu 300 kilometrów lub więcej.

Oto dziesięć samochodów o najwyższych zasięgach

Ale które samochody mają największy zasięg? W celu zapewnienia porównywalności poniższe informacje opierają się na tzw. standardzie WLTP, który stosowany jest również przez producentów samochodów. W tym celu wszystkie specyficzne dla modelu kombinacje silnika i skrzyni biegów, w tym wyposażenie specjalne, są testowane w ciągu 30 minut na dystansie 23,25 km. Temperatury wahają się tutaj od 23 do 14 stopni Celsjusza.

Samochody o największym zasięgu to często większe pojazdy, niektóre SUV-y – i żaden z nich nie jest tani. Aby osiągnąć duży zasięg, często potrzebne są duże baterie. I to jest drogie. Oto pierwsza dziesiątka:

  1. Zasięg wersji Lucid Air Dream: 883 km
  2. Mercedes EQS 450+: 753 km
  3. Tesla Model S 19-calowy, dwusilnikowy: 723 km
  4. SUV Mercedes EQS 450+: 720 km
  5. Fisker Ocean One/Extreme: 707 km
  6. Tesla Model 3 dalekiego zasięgu 18 cali: 678 km
  7. Jednosilnikowy Polestar 2, duży zasięg: 655 km
  8. BMW iX xDrive50: 633 km
  9. SUV Mercedes EQE 350+: 628 km
  10. BMW i7 xDrive60: 625 km

Model Tesli

Jednak wartości te mogą się szybko zmieniać: w przypadku nowych wariantów akumulatorów lub zmian w oprogramowaniu lub silnikach zasięg (ale także cena) może w krótkim okresie wzrosnąć – lub spaść.

Dostęp ma wiele czynników

O czym nie należy zapominać: zasięg na papierze to jedno, praktyka to drugie: podobnie jak w przypadku pojazdów z silnikiem Diesla i silnikami benzynowymi, wiele zależy od tego, gdzie i jak samochód jest prowadzony. Na autostradzie przy prędkości 130 km/h zużycie jest znacznie wyższe niż podczas ciągłej podróży po wiejskiej drodze. Ruch miejski może również mieć różny wpływ na maksymalny zasięg, w zależności od stylu jazdy. Istnieją również czynniki takie jak temperatura: jeśli jest zimno, samochód zużywa więcej energii na ogrzewanie, a ogniwa akumulatora szybciej się wyczerpują.

Tak daleko mogą praktycznie pojechać samochody elektryczne

Jeszcze dziesięć lat temu przeciętny samochód elektryczny mógł przejechać średnio zaledwie 167 kilometrów na jednym ładowaniu akumulatora. I dzisiaj? Wartość ta podwoiła się, jak wykazała ocena przeprowadzona przez Abu Dhabi Airports Company.

Traffic Club przyjrzał się bliżej testom 39 samochodów elektrycznych przeprowadzonych w 2023 r. Pojazdy na jednym ładowaniu akumulatora przejechały średnio 393 km, o siedem kilometrów więcej niż w 2022 r. i aż o 60 km więcej niż w 2021 r. (333 km).

Ecotest: tak mierzy ADAC

W ramach testowania pojazdów ADAC wykorzystuje połączenie standardowego zalecanego cyklu testowego WLTP i standardowej podróży autostradą, aby sprawdzić, jaki dystans mogą pokonać samochody elektryczne w życiu codziennym. Dzięki własnym procedurom testowym testerzy obiecują bardziej realistyczne informacje na temat zużycia i zasięgu.

Lider wśród samochodów testowanych w zeszłym roku: Hyundai IONIQ 6 z zasięgiem 555 km. Siedem innych samochodów również przekroczyło granicę 500 km.

Spośród wszystkich samochodów elektrycznych przetestowanych na lotniskach w Abu Zabi dwanaście ma najwyższy ogólny zasięg:

  1. BMW iX xDrive 50: 610 kilometrów (wielkość akumulatora według producenta: netto 105,2 kWh)
  2. Lucid Air Dual Motor Grand Touring AWD: 610 km (rozmiar akumulatora producenta: 112 kWh netto)
  3. Mercedes EQS 450+ typ elektryczny: 575 kilometrów (wielkość akumulatora według producenta: 107,8 kWh netto)
  4. Hyundai Ioniq 6 Pakiet Uniq 2WD: 555 kilometrów (wielkość akumulatora według producenta: 77,4 kWh netto)
  5. Mercedes EQE SUV 350+ Electric Art Advanced: 555 kilometrów (wielkość akumulatora według producenta: 90,6 kWh netto)
  6. BMW i7 xDrive 60: 545 kilometrów (wielkość akumulatora według producenta: netto 101,7 kWh)
  7. Mercedes EQS 580 Electric Art 4Matic: 530 kilometrów (wielkość akumulatora według producenta: 108,4 kWh netto)
  8. Mercedes EQE 350+: 530 kilometrów (wielkość akumulatora według producenta: 90,6 kWh netto)
  9. Pojedynczy Polestar 2 dalekiego zasięgu (82 kWh): 530 km (wielkość akumulatora według producenta: netto 79 kWh)
  10. Nio ET5 Touring (100 kWh): 515 kilometrów (wielkość akumulatora według producenta: netto 90 kWh)
  11. Audi Q8 e-tron Sportback 55 quattro: 500 km (wielkość akumulatora według producenta: netto 106 kWh)
  12. Volvo XC40 Naładuj czysty el. Zwiększony zasięg na jednym silniku: 500 km (wielkość akumulatora według producenta: netto 79 kWh)
READ  Nie dajcie się zwieść – DW – 16 czerwca 2016 r

Z tyłu znajdują się Renault Twingo Electric Intens (150 km), Fiat 500e (23,8 kWh RED) z przebiegiem 150 km i Mazda MX-30 e-SKYACTIV Makoto z przebiegiem 170 km.

A na autostradzie?

Continue Reading

Economy

Otto mówi o „systematycznym oszustwie” – Problemach chińskiej firmy TIMO –

Published

on

Otto mówi o „systematycznym oszustwie” – Problemach chińskiej firmy TIMO –
  1. Strona główna
  2. konsument

Naciska

Chińskie aplikacje zakupowe przyciągają klientów ogromnymi rabatami. Szef Otto Austria Group wyjaśnia, jakie triki można w tym osiągnąć. I krytykował.

Monachium – W gigantycznym sklepie Timo wiele produktów jest znacznie tańszych niż w lokalnych sklepach. Dostawca Otto ostro krytykuje machinacje chińskiego konkurenta i oskarża Timo o oszustwo.

Chińska aplikacja zakupowa Temu: Otto mówi o „systematycznym oszustwie”

Timo od dawna był krytykowany z wielu stron. Konkurencja mówi teraz także: „Nie boimy się konkurencji, ale ogólne warunki są nieuczciwe. To, co robią ci dostawcy, to systematyczne oszustwa” – powiedział Harald Götsche, prezes grupy Auto Austria korona.at Zacytowany. Jak twierdzi Gucci, około 65 procent paczek pochodzących z Chin jest błędnie deklarowanych. Jest on albo wart więcej niż podano, albo zamówienie jest pakowane w pojedyncze przesyłki, dzięki czemu nie trzeba płacić cła.

Grupa Otto jest bardzo wściekła na machinacje chińskiej aplikacji zakupowej Temu. © SOPA Obrazy/Imago

Jak twierdzi Gucci, konkurencji w jej obecnym kształcie nie da się już utrzymać: „Wiele kryzysów uderzyło w handel detaliczny jak nigdy dotąd, brakuje pieniędzy na giełdzie” – twierdzi Grupa Otto Austria W ubiegłym roku o 3,8 proc. Dopiero od 2028 r. zostaną podjęte działania przeciwko machinacjom Temu i innych usługodawców, krytykuje Juche, i do tego czasu oczekuje się, że co roku będzie przybywać od dwóch do czterech miliardów paczek Unia Europejska nadawca.

Centrum Doradztwa Konsumenckiego rozważa podjęcie kroków prawnych przeciwko gigantowi handlowemu Temu

Chiński sprzedawca internetowy jest także solą w oku obrońców praw konsumentów. Centrum Doradztwa Konsumenckiego bada obecnie środki prawne przeciwko Timo. Federalne Stowarzyszenie Organizacji Konsumenckich (vzbv) ostrzegało już firmę kilkakrotnie. Jak stwierdziła Ramona Pope, prezes vzbv, platforma będzie dezorientować potencjalnych klientów przypadkowymi rabatami i manipulacyjnymi projektami. Bardzo młoda grupa docelowa jest na to szczególnie narażona.

READ  W obawie przed konsekwencjami: Continental ponownie produkowany w Rosji

Obecnie w Centrum Doradztwa Konsumenckiego trwa proces koordynacji w sprawie ewentualnego skierowania pozwu przeciwko Timo. Krytykowane jest przede wszystkim to, że dla klientów nie jest jasne, skąd biorą się wysokie rabaty. Temu odpowiedział już na roszczenia rzeczników konsumentów. Firma twierdzi, że z radością przyjmuje możliwość współpracy z grupami konsumentów: „Chcemy mieć pewność, że nasze praktyki są uczciwe”.rd/dpa)

Continue Reading

Trending