Connect with us

Economy

Używanie backsetów do kupowania: Po szoku firmy Omikron: JPMorgan opiera się na strategii kupowania wycofania | biuletyn Informacyjny

Published

on

?? Nowa zmienna Corona powoduje zamieszanie na giełdach
?? JPMorgan: Omikron wciąż może być pozytywny dla rynków
?? Analitycy strategiczni banków w USA zalecają inwestorom kupowanie spadków

Od blisko dwóch lat pandemia korony nie tylko definiuje nasze życie prywatne i zawodowe, ale także zdominowała rozwój giełd na całym świecie. Po krachu na wiosnę 2020 r. rynki stopniowo odrabiały straty i osiągnęły nowe wyżyny.

Ale ostatnio obawy inwestorów odnowiły się, ponieważ liczba infekcji ponownie wzrosła w wielu miejscach, a na scenie pojawił się nowy wariant, który może być bardziej zaraźliwy niż znane wcześniej warianty Corony: Omikron. Wywarło to również presję na rynkach, aw niektórych przypadkach spowodowało poważne niepowodzenia.

JPMorgan zaleca inwestorom strategię wycofania zakupu

W tym kontekście eksperci z dużego amerykańskiego banku JPMorgan opierają się obecnie na strategii zanurzenia. Jak donosi MarketWatch, JPMorgan jest przekonany, że rynki przesadnie zareagowały na nową zmienną. „W ciągu ostatnich kilku dni na rynkach panował zamęt z powodu nowej publikacji COVID przez firmę Omikron. Jednak dane dotyczące firmy Omikron są rozproszone, informacje są wewnętrznie sprzeczne, a niektóre media wyolbrzymiają ryzyko i podkreślają najgorsze scenariusze ”, MarketWatch cytuje JPMorgan wypowiedź -Strategics Marko Kolanovic i Bram Kaplan z wiadomości do klientów. Kolanovic i Kaplan wskazali na sprzedaż wywołaną przez prezesa Moderny, Stefana Bancela. Ostrzegał w Financial Times pod koniec listopada, że Istniejące szczepionki koronowe są mniej skuteczne przeciwko Omicron Będzie to sprzeczne z poprzednimi zmiennymi. Inwestorzy powinni wykorzystać tę porażkę, jeśli stratedzy w głównym amerykańskim banku mają sposób, aby kupić niektóre ważne akcje tanio lub kupić więcej.

Czy Omicron może mieć pozytywny wpływ na rynki?

Tymczasem giełdy zdołały nieco otrząsnąć się po pierwszym szoku Omikrona, ponieważ według wstępnych badań nowa alternatywa, Omikron, może być bardziej zaraźliwa, ale także mniej zabójcza niż się obawiano. Jednak prawda o szczepionce COVID-19 firmy BioNTech/Pfizer według badań Podobno tylko częściowa ochrona Przeciw nowemu wariantowi Omikrona. Badania pokazują, że potrzebne są szczepionki przypominające.

READ  Raport rynkowy: Czy DAX psuje teraz swój tygodniowy bilans?

Jeśli jednak w nadchodzących tygodniach potwierdzi się, że nowy wariant Corony jest mniej zabójczy, Omikron może sprawić, że będzie to pozytywne wydarzenie dla rynków, zdaniem Kolanovic i Kaplan. Według MarketWatch, dwóch strategów JPMorgan widzi możliwość, że bardziej zaraźliwa, ale stopniowo mniej dotkliwa alternatywa może zastąpić inne ciężkie warianty, podczas gdy wciąż są opracowywane szczepionki, a lista leków do leczenia COVID-19 jest dłuższa. Według strategów, Omikron może przyspieszyć zakończenie pandemii i sprawić, że stanie się ona bardziej sezonową grypą.

Skoncentruj się na wartościach cyklicznych, surowcach i ponownym otwarciu tematów

Zespół MarketWatch powiedział ponownie: „Jeśli rynek przewiduje ten scenariusz, Omikron może być katalizatorem wyższej (nie spłaszczania) krzywej dochodowości, naprzemiennego wzrostu do wartości, sprzedaży i zamykania beneficjentów COVID oraz czasów ponownego otwierania się tłumu”. W związku z tym stratedzy banku postrzegają niedawną wyprzedaż w tych sektorach jako okazję do uderzenia w cykliczność, surowce, ponowne otwarcie tematów i pozycjonowanie się na wyższe rentowności obligacji i rosnącą krzywą dochodowości.

Czas pokaże, czy stratedzy JPMorgan mają rację w swoich założeniach i czy alternatywny Omikron będzie miał pozytywny wpływ na dalszą ścieżkę pandemii. Patrząc w przyszłość, amerykański bank jest zwyżkowy na giełdach i oczekuje, według MarketWatch, że indeks S&P 500 powinien wzrosnąć do 5050 do końca 2022 r. – jedna z najbardziej pewnych prognoz Wall Street.

Zespół redakcyjny Finanzen.net

Więcej informacji o JPMorgan Chase & Co.

Źródła obrazu: PopTika / Shutterstock.com, Jirsak / Shutterstock.com

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Economy

Jet wycofuje się z Niemiec – dotyczy to ponad 800 stacji benzynowych

Published

on

Jet wycofuje się z Niemiec – dotyczy to ponad 800 stacji benzynowych
  1. ruhr24
  2. praca
Kierowcy wkrótce nie będą już mogli znaleźć stacji benzynowych z napędem odrzutowym. © Bond5 Obrazy/Imago; MacFoto/Imago; Wydział: RUHR24

Już niedługo wszystkie stacje benzynowe w Niemczech i Austrii staną się historią. Klienci powinni przygotować się na zmiany na dystrybutorach gazu.

Dortmund – Każdy, kto zawsze jeździ na zwykłą stację benzynową z żółto-niebieskim logo samolotu, wkrótce będzie musiał się do tego przyzwyczaić. Nie tylko dlatego, że na dystrybutorach dostępny jest nowy rodzaj paliwa, ale także dlatego, że spółka-matka Phillips 66 wyprzedaje wszystkie swoje stacje benzynowe do samolotów w Niemczech i Austrii.

Jet wycofuje się z Niemiec – dotyczy to ponad 800 stacji benzynowych

Jet obsługuje obecnie łącznie 815 stacji benzynowych w Niemczech i 154 lokalizacje w Austrii. Jednak teraz, jak podaje portal informacyjny, wygląda na to, że cała sieć oddziałów jest bliska sprzedaży”.pionier„.

Amerykańska firma „Philips 66” pisze w swoim kwartalnym raporcie o planie „monetyzowania aktywów, które nie pasują już do jej długoterminowej strategii”, takich jak ten. Sieć redakcyjna Niemcy Zacytowany. Stacje benzynowe dla statków powietrznych nie są już częścią podstawowej działalności. Mówi się również, że inwestorzy Phillips 66 domagali się większego skupienia się na działalności rafineryjnej, a mniejszego na działalności detalicznej.

Wszystkie stacje benzynowe Jet zostaną wkrótce sprzedane – kupujący musi zapłacić prawie 3 miliardy euro

Podobno sprzedaż już się rozpoczęła. Nie ma jednak konkretnego harmonogramu. Przecież najpierw trzeba znaleźć kupca na jego blisko 1000 oddziałów.

Musi zainwestować mnóstwo pieniędzy. Wartość wszystkich oddziałów szacowana jest na około 2,8 miliarda euro. Koszt stacji benzynowej w Niemczech to około 1 milion euro (więcej o jeździe i ruchu w RUHR24).

Obserwuj RUHR24 w Google News:

Nie chcesz przegapić najważniejszych wiadomości dnia? Potem następuje RUHR24 w Wiadomościach Google.

Dla klientów sprzedaż samolotów nieuchronnie wiąże się ze zmianami. Przecież Jet to jeden z sześciu operatorów stacji benzynowych z największą liczbą oddziałów w Niemczech. Na przykład Aral, Shell, Total i Esso mają więcej lokalizacji, jak pokazują statystyki Abu Dhabi Airports Company z 2021 r.

READ  Infineon: europejska produkcja chipów to „przemysł prawie zaginiony”

Nie wiadomo jeszcze, pod jaką nazwą będą nadal działać stacje benzynowe. Ale kiedy dystrybutory benzyny przestaną działać pod żółto-niebieską flagą, konsumenci będą wiedzieć, że sprzedaż została zakończona.

Continue Reading

Economy

Badanie IWH: W kwietniu kolejna rekordowa liczba upadłości przedsiębiorstw

Published

on

Badanie IWH: W kwietniu kolejna rekordowa liczba upadłości przedsiębiorstw
Praca Badanie IWH

Liczba upadłości przedsiębiorstw w kwietniu po raz trzeci z rzędu osiągnęła rekordowy poziom

Oddział sieci domów towarowych Galleria Karstadt Kaufhof – w związku z jej upadłością dotknęło to szereg stanowisk pracy

Oddział sieci domów towarowych Galleria Karstadt Kaufhof – w kwietniu w związku z upadłością liczba zwolnionych pracowników była w kwietniu „wyjątkowo wysoka”

Źródło: Niemiecka Agencja Informacyjna/Andreas Arnold

Tutaj możesz posłuchać naszych podcastów WELT

Aby przeglądać treści osadzone, konieczne jest uzyskanie Twojej odwołalnej zgody na przesyłanie i przetwarzanie danych osobowych, gdyż dostawcy treści osadzonych wymagają tej zgody jako osoby trzecie. [In diesem Zusammenhang können auch Nutzungsprofile (u.a. auf Basis von Cookie-IDs) gebildet und angereichert werden, auch außerhalb des EWR]. Ustawiając przełącznik w pozycji „Wł.”, zgadzasz się na to (z możliwością odwołania w dowolnym momencie). Obejmuje to również Twoją zgodę na przekazanie niektórych danych osobowych do państw trzecich, w tym do USA, zgodnie z art. 49 ust. 1 lit. a) RODO. Możesz znaleźć więcej informacji na ten temat. W każdej chwili możesz odwołać swoją zgodę korzystając z klucza i prywatności na dole strony.

IWH odnotowało w kwietniu 1367 upadłości spółek osobowych i korporacji, co oznacza wzrost o pięć procent w porównaniu z marcem i kolejny rekord. Ale koniec fali upadłości jest już widoczny.

drZ badania wynika, że ​​w kwietniu liczba upadłości przedsiębiorstw w Niemczech osiągnęła rekordowy poziom trzeci miesiąc z rzędu. Według Instytutu Badań Ekonomicznych Leibniza w Halle (IWH) we wtorek całkowita liczba upadłości spółek osobowych i spółek sięgnęła 1367. Zbadaj go Ogłaszać. To o pięć procent więcej niż poprzedni rekord ustanowiony w marcu. Liczba dotkniętych miejsc pracy jest zatem „niezwykle wysoka”, także ze względu na upadłość Galerii Karstadt Kaufhof. Widać jednak koniec fali upadłości.

Z informacji wynika, że ​​obecna wartość jest o 47 proc. wyższa niż w kwietniu 2023 r. i o 40 proc. wyższa od średniej kwietniowej z lat 2016-2019, czyli lat poprzedzających pandemię korony. Dodał: „Wysoki poziom został osiągnięty w wielu sektorach, w tym w szczególności w budownictwie, handlu i usługach, ale także w mniejszych sektorach, takich jak informacja i komunikacja”.

Według analizy IWH, w 10% największych firm, które ogłosiły upadłość w samym kwietniu, ucierpiało około 34 000 miejsc pracy. To trzykrotnie więcej niż w poprzednim miesiącu. Od rozpoczęcia badania w 2016 r. liczba dotkniętych stanowisk pracy wzrosła dopiero w lipcu 2020 r. „Jednym z powodów dużej liczby dotkniętych miejsc pracy jest ponowne bankructwo Galerii Karstadt Kaufhof” – stwierdziła. Wiadomo już jednak, że grupa domów towarowych będzie kontynuowana przez nowych inwestorów, a zdecydowana większość miejsc pracy zostanie utrzymana.

IWH gromadzi wczesne wskaźniki, które przyspieszają proces upadłości o około dwa do trzech miesięcy. Wartości w kwietniu były na najniższym poziomie od sześciu miesięcy, powiedział Stephen Muller, szef ds. zmian strukturalnych i produktywności w IWH. „Chociaż obecnie wyjątkowo wysoka liczba bankructw wydaje się niepokojąca, pierwsze wskaźniki wyraźnie wskazują na złagodzenie sytuacji” – stwierdził Mueller. „Zakładam, że od maja liczba upadłości ponownie spadnie, ale najpóźniej od czerwca”.

Continue Reading

Economy

BYD: Chiński producent samochodów elektrycznych ma problem z pleśnią

Published

on

BYD: Chiński producent samochodów elektrycznych ma problem z pleśnią

Samochód elektryczny chińskiej firmy BYD po przybyciu do Bremerhaven.
Photo Alliance / Niemiecka Agencja Prasowa | Larsa Benninga

Chiński producent samochodów elektrycznych sprowadził w lutym tysiące pojazdów do Bremerhaven, aby podbić niemiecki rynek.

Jednak według doniesień mediów sprzedaż Volkswagena i Mercedes-Benz w kraju stoi w miejscu. W marcu nowo zarejestrowano zaledwie trzycyfrową liczbę samochodów BYD.

Gazeta Handelsblatt również doniosła o problemie z pleśnią w dostarczonych samochodach. BYD temu zaprzecza.

Były to obrazy o symbolicznej mocy: w lutym ubiegłego roku ukazał się „BYD Explorer No. 1”. Statek towarowy należący do chińskiego producenta samochodów elektrycznych BYD przywiózł do Niemiec 3000 pojazdów. Najwyraźniej był to początek podboju kraju przez Volkswagena i Mercedesa-Benza. Jednak według doniesień mediów najnowsze dane dotyczące BYD w tym kraju są alarmujące.

W marcu w Niemczech zarejestrowano nie więcej niż 160 nowych samochodów nowego giganta samochodowego. To właśnie mówię”Handelsblatt”, powołując się na dane branżowego serwisu Dataforce. Trend ten utrzymuje się w poprzednich miesiącach.

Przeczytaj także

Na wystawie samochodowej obok siebie stały trzy modele sportowego sedana Xiaomi SU7.  Na pierwszym planie turkusowy samochód, za nim biały, a za nim pomarańczowy.

Nowy samochód e-sportowy z Chin: Xiaomi SU7 podobno przewyższy BMW, VW i Teslę pod względem „chińskiej prędkości”.

W pierwszym kwartale tego roku BYD zarejestrowało w Republice Federalnej zaledwie 393 samochody. Jeśli ekstrapolować tę liczbę na cały rok, producentowi zabrakłoby znacznie do 4141 samochodów z poprzedniego roku.

Sytuacja w innych krajach wydaje się lepsza. We Francji BYD udało się prawie podwoić liczbę rejestracji z 2023 r. do prawie 1000 w pierwszych trzech miesiącach tego roku. Jednak do tej pory najważniejszym rynkiem zbytu grupy w Europie pozostały Niemcy. BYD już w tym roku chce podwoić sprzedaż zagraniczną. Tylko dzięki swojej sile na chińskim rynku krajowym BYD był w stanie na krótko zastąpić Teslę jako największego na świecie producenta pojazdów elektrycznych.

Statek towarowy

Statek towarowy „BYD Explorer nr 1” w lutym ubiegłego roku stanął na terminalu samochodowym w Bremerhaven.
Photo Alliance / Niemiecka Agencja Prasowa | Larsa Benninga

Według Handelsblatta słaby popyt w Niemczech jest obecnie widoczny także w Bremerhaven, jednym z największych punktów przeładunku nowych samochodów na świecie. Rzecznik firmy logistycznej BLG potwierdził gazecie, że samochody BYD „obecnie są dłuższe” na tamtejszej stacji samochodowej. Dotyczy to również innych producentów i jest „związane z popytem rynkowym”.

READ  Jak Joachim Glatthaar chce stworzyć miejsca parkingowe w Monachium

Brzydki: według raportu problem pleśni występuje również w dostarczanych samochodach elektrycznych. Zdarza się to od czasu do czasu podczas długiego transportu zagranicznego i nie mówi zbyt wiele o jakości samochodu – twierdzi gazeta „Handelsblatt”.

Przeczytaj także

Fabryka Tesli w Grünheide.

„Słaby rynek sprzedaży samochodów elektrycznych”: Tesla chce zwolnić 400 pracowników w Gruenheide

Mówi się jednak, że problem dotyczy kilku pojazdów w BYD, co wpływa na dostawy. Mówi się o dłuższym czasie oczekiwania dla trzycyfrowej liczby niemieckich klientów. Firma BYD potwierdziła gazecie, że w zeszłym roku napotkała „rozproszone” problemy związane z epidemiami pleśni. Jednak według producenta samochodów nie miało to wpływu na pojazdy w Bremerhaven.

Fu

Continue Reading

Trending