Connect with us

Economy

▷ +++ BLOG FuturEU – Bieżące wpisy na blogu dotyczące konferencji Future Europe – …

Published

on

29.11.2021 – 11:34

Konferencja o przyszłości Europy

Hamburg (OTS)

KW 48 – 10000 pomysłów dla Europy

Przełom nastąpił w listopadzie: około 37 000 uczestników zgłosiło do końca listopada ponad 10 000 pomysłów na kształtowanie przyszłości Europy. Obecnie ponad 10 500 propozycji jest omawianych przez międzynarodowych członków konferencji w różnych językach, cyfrowo lub na miejscu.

Szczególnie interesujące są tematy dotyczące zmian klimatu i środowiska. Ale pytanie, jak działa demokracja w Europie, odgrywa również ważną rolę w wydarzeniach dyskusji. ten który Pierwsze Europejskie Forum Obywateli Na początku grudnia w Dublinie skupi się na ekonomii i sprawiedliwości społecznej.

KW 47 – Omówienie obszarów przygranicznych

Czy potrafisz sobie wyobrazić obywatelstwo europejskie? Czy regiony powinny odgrywać większą rolę na poziomie europejskim? Czy można głosować w UE 16? – Pytania dotyczące Ministerstwa Sprawiedliwości, Demokracji, Europy i Równości Saksonii na 27. Listopad gdy Konferencja o przyszłości Europy Czy chciałbyś o tym porozmawiać z obywatelami różnych części kontynentu europejskiego?

ten Wydarzenie online Zaprasza zainteresowane strony z Saksonii (Niemcy), Dolnego Śląska (Polska), regionu Karlovy Vary i regionu Usti (Czechy) na spotkania w godzinach 11:00-15:00. Dialog Potrójnych Obywateli a. Cel: Zebranie pomysłów na przyszłą koegzystencję w regionach przygranicznych wschodu i zachodu Unii Europejskiej.

To także początek serii wydarzeń w ramach Dialogu Sześciu Regionów. ten wydarzenie kontynuacyjne Odbywa się – także online – z udziałem Badenii-Wirtembergii (DEU) i Grand Est (FRA) w piątek 10 grudniaOd 18:00 do 21:00 lub później Sobota 11 grudnia Od 9 rano do 15:30

KW 46 – Połączenie z Europą

gdy Konferencja o przyszłości Europy Europejczycy mogą zrobić Najnowsze informacje Zapisz się do dziewięciu tematów konferencji. I nie tylko to: uczestnicy danego wydarzenia mogą być na bieżąco informowani przez e-mail, każdy z nich nowe pomysły O przyszłości Europy i o tym, co zostało skomentowane. Kto bierze udział w dyskusji? Polityka imigracyjna Europa chce przyczynić się do tych problemów

  • azyl i imigracja,
  • zintegrowane zarządzanie granicami,
  • Intensyfikacja współpracy międzynarodowej lub
  • Legalna migracja i integracja
READ  Badanie AHK: Polska stała się najatrakcyjniejszym miejscem inwestycji dla firm

Prześlij własne sugestie.

Również w tym tygodniu (tydzień 46) wszystko jest nadal pod kontrolą polityka imigracyjna w europie. Możesz również przeczytać artykuł wprowadzający autorstwa zespołu FuturEU. Wreszcie kontrowersje budzą wydarzenia, które mają miejsce na polskiej granicy, wschodniej zewnętrznej granicy Unii Europejskiej. Omawiane pytanie, na przykład, Jak kontrolować imigrację do EuropyW końcu to nie tylko obowiązek, ale i prawo. ewolucja w Afganistan i wartości europejskie Jest to między innymi temat dyskusji. # przyszłość

KW 45 – Wprowadzenie: Newsroom for the Future Europe Conference

Już raz od Konferencja o przyszłości Europy usłyszał? – Obywatele Europy spotykają się na żywo, a także wirtualnie, aby dyskutować o najważniejszych bieżących sprawach w Europie: zespół redakcyjny FuturEU będzie ciąg wydarzeń Dziennikarz Zukunftsforum do lata 2022 roku. Konferencja obejmuje wiele wydarzeń, w tym cztery Fora obywatelskieNiektóre odbędą się na miejscu w Strasburgu, Dublinie, Florencji, Warszawie i Maastricht. Istnieją również wirtualne fora dla tych dziewięciu Wątki: NSZmiana klimatu a środowisko, zdrowie, silniejsza gospodarka, sprawiedliwość społeczna i zatrudnienie, Unia Europejska na świecie, wartości i prawa, zmiana cyfrowa, demokracja i Europa, migracja jak Edukacja, kultura, młodzież i sport.

Tutaj, w newsroomie FuturEU w newsaktuell, są na bieżąco aktualizowane konferencje, transkrypcje, nagrania audio, klipy wideo i prezentacje przewodnie podsumowujące aktualny stan dyskusji. W ciągu najbliższych kilku miesięcy kwestie będące obecnie na agendzie politycznej UE zostaną uporządkowane. Pokazane są również pozycje w etui. Pod koniec procesu partycypacyjnego pomysły uczestniczących Europejczyków mogą pomóc w kształtowaniu przyszłości projektu europejskiego.

Przesyłając raporty, zapewniasz dobre przygotowanie obywateli do dyskusji. Skorzystaj z tego newsroomu Portalu Prasowego, aby być na bieżąco z nowymi opublikowanymi treściami i regularnymi aktualizacjami na konferencji. # przyszłość

Tutaj możesz zobaczyć, kto może uczestniczyć w przyszłym forum: Jaki jest temat konferencji na temat przyszłości Europy?

READ  Dostawa lotnicza: paczki pieprzu Hermes Messenger w ziemi

W tym filmie demonstracyjnym dla zespołu FuturEU dowiesz się dokładnie, jak działa proces zaangażowania politycznego.

W konferencji Future uczestniczy obecnie ponad 35 500 uczestników. Dyskutowanych jest ponad 9900 pomysłów. Obecnie odbywa się 3844 wydarzeń. Kliknij tutaj, aby zarejestrować się na Europejskie Forum Przyszłości.

W jakiej Europie chcemy żyć w przyszłości? – z Konferencja o przyszłości Europy Parlament Europejski, Rada i Komisja Europejska dają możliwość uczestniczenia w wspólnej dyskusji na temat wyzwań i priorytetów europejskich. Zespół FuturEU publikuje najnowsze wiadomości i dobrze ugruntowane wyjaśnienia w formatach multimedialnych do raportu z konferencji. Ta podstawowa wiedza dobrze przygotowuje europejskich uczestników do konferencji, aby pomóc w kształtowaniu przyszłości Europy. # przyszłość

Projekt był współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Programu Wspierania Komunikacji Parlamentu Europejskiego. Parlament Europejski nie był zaangażowany w przygotowanie i nie ponosi odpowiedzialności i nie jest związany publikowanymi informacjami lub opiniami wyrażonymi w trakcie projektu; Autorzy, rozmówcy, wydawcy i nadawcy zaangażowani w publikację Programu ponoszą wyłączną odpowiedzialność za projekt zgodnie z obowiązującym prawem. Parlament Europejski nie może być pociągnięty do odpowiedzialności za jakiekolwiek bezpośrednie lub pośrednie szkody, które mogą wyniknąć z realizacji projektu

Kontakt z mediami:

EUROPEJSKI ZESPÓŁ PRZYSZŁOŚCI
[email protected]

Oryginalna treść z: Konferencja na temat przyszłości Europy, transmitowana przez aktualności

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Economy

Jet wycofuje się z Niemiec – dotyczy to ponad 800 stacji benzynowych

Published

on

Jet wycofuje się z Niemiec – dotyczy to ponad 800 stacji benzynowych
  1. ruhr24
  2. praca
Kierowcy wkrótce nie będą już mogli znaleźć stacji benzynowych z napędem odrzutowym. © Bond5 Obrazy/Imago; MacFoto/Imago; Wydział: RUHR24

Już niedługo wszystkie stacje benzynowe w Niemczech i Austrii staną się historią. Klienci powinni przygotować się na zmiany na dystrybutorach gazu.

Dortmund – Każdy, kto zawsze jeździ na zwykłą stację benzynową z żółto-niebieskim logo samolotu, wkrótce będzie musiał się do tego przyzwyczaić. Nie tylko dlatego, że na dystrybutorach dostępny jest nowy rodzaj paliwa, ale także dlatego, że spółka-matka Phillips 66 wyprzedaje wszystkie swoje stacje benzynowe do samolotów w Niemczech i Austrii.

Jet wycofuje się z Niemiec – dotyczy to ponad 800 stacji benzynowych

Jet obsługuje obecnie łącznie 815 stacji benzynowych w Niemczech i 154 lokalizacje w Austrii. Jednak teraz, jak podaje portal informacyjny, wygląda na to, że cała sieć oddziałów jest bliska sprzedaży”.pionier„.

Amerykańska firma „Philips 66” pisze w swoim kwartalnym raporcie o planie „monetyzowania aktywów, które nie pasują już do jej długoterminowej strategii”, takich jak ten. Sieć redakcyjna Niemcy Zacytowany. Stacje benzynowe dla statków powietrznych nie są już częścią podstawowej działalności. Mówi się również, że inwestorzy Phillips 66 domagali się większego skupienia się na działalności rafineryjnej, a mniejszego na działalności detalicznej.

Wszystkie stacje benzynowe Jet zostaną wkrótce sprzedane – kupujący musi zapłacić prawie 3 miliardy euro

Podobno sprzedaż już się rozpoczęła. Nie ma jednak konkretnego harmonogramu. Przecież najpierw trzeba znaleźć kupca na jego blisko 1000 oddziałów.

Musi zainwestować mnóstwo pieniędzy. Wartość wszystkich oddziałów szacowana jest na około 2,8 miliarda euro. Koszt stacji benzynowej w Niemczech to około 1 milion euro (więcej o jeździe i ruchu w RUHR24).

Obserwuj RUHR24 w Google News:

Nie chcesz przegapić najważniejszych wiadomości dnia? Potem następuje RUHR24 w Wiadomościach Google.

Dla klientów sprzedaż samolotów nieuchronnie wiąże się ze zmianami. Przecież Jet to jeden z sześciu operatorów stacji benzynowych z największą liczbą oddziałów w Niemczech. Na przykład Aral, Shell, Total i Esso mają więcej lokalizacji, jak pokazują statystyki Abu Dhabi Airports Company z 2021 r.

READ  Dostawa lotnicza: paczki pieprzu Hermes Messenger w ziemi

Nie wiadomo jeszcze, pod jaką nazwą będą nadal działać stacje benzynowe. Ale kiedy dystrybutory benzyny przestaną działać pod żółto-niebieską flagą, konsumenci będą wiedzieć, że sprzedaż została zakończona.

Continue Reading

Economy

Badanie IWH: W kwietniu kolejna rekordowa liczba upadłości przedsiębiorstw

Published

on

Badanie IWH: W kwietniu kolejna rekordowa liczba upadłości przedsiębiorstw
Praca Badanie IWH

Liczba upadłości przedsiębiorstw w kwietniu po raz trzeci z rzędu osiągnęła rekordowy poziom

Oddział sieci domów towarowych Galleria Karstadt Kaufhof – w związku z jej upadłością dotknęło to szereg stanowisk pracy

Oddział sieci domów towarowych Galleria Karstadt Kaufhof – w kwietniu w związku z upadłością liczba zwolnionych pracowników była w kwietniu „wyjątkowo wysoka”

Źródło: Niemiecka Agencja Informacyjna/Andreas Arnold

Tutaj możesz posłuchać naszych podcastów WELT

Aby przeglądać treści osadzone, konieczne jest uzyskanie Twojej odwołalnej zgody na przesyłanie i przetwarzanie danych osobowych, gdyż dostawcy treści osadzonych wymagają tej zgody jako osoby trzecie. [In diesem Zusammenhang können auch Nutzungsprofile (u.a. auf Basis von Cookie-IDs) gebildet und angereichert werden, auch außerhalb des EWR]. Ustawiając przełącznik w pozycji „Wł.”, zgadzasz się na to (z możliwością odwołania w dowolnym momencie). Obejmuje to również Twoją zgodę na przekazanie niektórych danych osobowych do państw trzecich, w tym do USA, zgodnie z art. 49 ust. 1 lit. a) RODO. Możesz znaleźć więcej informacji na ten temat. W każdej chwili możesz odwołać swoją zgodę korzystając z klucza i prywatności na dole strony.

IWH odnotowało w kwietniu 1367 upadłości spółek osobowych i korporacji, co oznacza wzrost o pięć procent w porównaniu z marcem i kolejny rekord. Ale koniec fali upadłości jest już widoczny.

drZ badania wynika, że ​​w kwietniu liczba upadłości przedsiębiorstw w Niemczech osiągnęła rekordowy poziom trzeci miesiąc z rzędu. Według Instytutu Badań Ekonomicznych Leibniza w Halle (IWH) we wtorek całkowita liczba upadłości spółek osobowych i spółek sięgnęła 1367. Zbadaj go Ogłaszać. To o pięć procent więcej niż poprzedni rekord ustanowiony w marcu. Liczba dotkniętych miejsc pracy jest zatem „niezwykle wysoka”, także ze względu na upadłość Galerii Karstadt Kaufhof. Widać jednak koniec fali upadłości.

Z informacji wynika, że ​​obecna wartość jest o 47 proc. wyższa niż w kwietniu 2023 r. i o 40 proc. wyższa od średniej kwietniowej z lat 2016-2019, czyli lat poprzedzających pandemię korony. Dodał: „Wysoki poziom został osiągnięty w wielu sektorach, w tym w szczególności w budownictwie, handlu i usługach, ale także w mniejszych sektorach, takich jak informacja i komunikacja”.

Według analizy IWH, w 10% największych firm, które ogłosiły upadłość w samym kwietniu, ucierpiało około 34 000 miejsc pracy. To trzykrotnie więcej niż w poprzednim miesiącu. Od rozpoczęcia badania w 2016 r. liczba dotkniętych stanowisk pracy wzrosła dopiero w lipcu 2020 r. „Jednym z powodów dużej liczby dotkniętych miejsc pracy jest ponowne bankructwo Galerii Karstadt Kaufhof” – stwierdziła. Wiadomo już jednak, że grupa domów towarowych będzie kontynuowana przez nowych inwestorów, a zdecydowana większość miejsc pracy zostanie utrzymana.

IWH gromadzi wczesne wskaźniki, które przyspieszają proces upadłości o około dwa do trzech miesięcy. Wartości w kwietniu były na najniższym poziomie od sześciu miesięcy, powiedział Stephen Muller, szef ds. zmian strukturalnych i produktywności w IWH. „Chociaż obecnie wyjątkowo wysoka liczba bankructw wydaje się niepokojąca, pierwsze wskaźniki wyraźnie wskazują na złagodzenie sytuacji” – stwierdził Mueller. „Zakładam, że od maja liczba upadłości ponownie spadnie, ale najpóźniej od czerwca”.

Continue Reading

Economy

BYD: Chiński producent samochodów elektrycznych ma problem z pleśnią

Published

on

BYD: Chiński producent samochodów elektrycznych ma problem z pleśnią

Samochód elektryczny chińskiej firmy BYD po przybyciu do Bremerhaven.
Photo Alliance / Niemiecka Agencja Prasowa | Larsa Benninga

Chiński producent samochodów elektrycznych sprowadził w lutym tysiące pojazdów do Bremerhaven, aby podbić niemiecki rynek.

Jednak według doniesień mediów sprzedaż Volkswagena i Mercedes-Benz w kraju stoi w miejscu. W marcu nowo zarejestrowano zaledwie trzycyfrową liczbę samochodów BYD.

Gazeta Handelsblatt również doniosła o problemie z pleśnią w dostarczonych samochodach. BYD temu zaprzecza.

Były to obrazy o symbolicznej mocy: w lutym ubiegłego roku ukazał się „BYD Explorer No. 1”. Statek towarowy należący do chińskiego producenta samochodów elektrycznych BYD przywiózł do Niemiec 3000 pojazdów. Najwyraźniej był to początek podboju kraju przez Volkswagena i Mercedesa-Benza. Jednak według doniesień mediów najnowsze dane dotyczące BYD w tym kraju są alarmujące.

W marcu w Niemczech zarejestrowano nie więcej niż 160 nowych samochodów nowego giganta samochodowego. To właśnie mówię”Handelsblatt”, powołując się na dane branżowego serwisu Dataforce. Trend ten utrzymuje się w poprzednich miesiącach.

Przeczytaj także

Na wystawie samochodowej obok siebie stały trzy modele sportowego sedana Xiaomi SU7.  Na pierwszym planie turkusowy samochód, za nim biały, a za nim pomarańczowy.

Nowy samochód e-sportowy z Chin: Xiaomi SU7 podobno przewyższy BMW, VW i Teslę pod względem „chińskiej prędkości”.

W pierwszym kwartale tego roku BYD zarejestrowało w Republice Federalnej zaledwie 393 samochody. Jeśli ekstrapolować tę liczbę na cały rok, producentowi zabrakłoby znacznie do 4141 samochodów z poprzedniego roku.

Sytuacja w innych krajach wydaje się lepsza. We Francji BYD udało się prawie podwoić liczbę rejestracji z 2023 r. do prawie 1000 w pierwszych trzech miesiącach tego roku. Jednak do tej pory najważniejszym rynkiem zbytu grupy w Europie pozostały Niemcy. BYD już w tym roku chce podwoić sprzedaż zagraniczną. Tylko dzięki swojej sile na chińskim rynku krajowym BYD był w stanie na krótko zastąpić Teslę jako największego na świecie producenta pojazdów elektrycznych.

Statek towarowy

Statek towarowy „BYD Explorer nr 1” w lutym ubiegłego roku stanął na terminalu samochodowym w Bremerhaven.
Photo Alliance / Niemiecka Agencja Prasowa | Larsa Benninga

Według Handelsblatta słaby popyt w Niemczech jest obecnie widoczny także w Bremerhaven, jednym z największych punktów przeładunku nowych samochodów na świecie. Rzecznik firmy logistycznej BLG potwierdził gazecie, że samochody BYD „obecnie są dłuższe” na tamtejszej stacji samochodowej. Dotyczy to również innych producentów i jest „związane z popytem rynkowym”.

READ  Po rzadkim podarunku: Netz zbiera ogromną kwotę dla pracowników Burger King

Brzydki: według raportu problem pleśni występuje również w dostarczanych samochodach elektrycznych. Zdarza się to od czasu do czasu podczas długiego transportu zagranicznego i nie mówi zbyt wiele o jakości samochodu – twierdzi gazeta „Handelsblatt”.

Przeczytaj także

Fabryka Tesli w Grünheide.

„Słaby rynek sprzedaży samochodów elektrycznych”: Tesla chce zwolnić 400 pracowników w Gruenheide

Mówi się jednak, że problem dotyczy kilku pojazdów w BYD, co wpływa na dostawy. Mówi się o dłuższym czasie oczekiwania dla trzycyfrowej liczby niemieckich klientów. Firma BYD potwierdziła gazecie, że w zeszłym roku napotkała „rozproszone” problemy związane z epidemiami pleśni. Jednak według producenta samochodów nie miało to wpływu na pojazdy w Bremerhaven.

Fu

Continue Reading

Trending