Connect with us

sport

Red Bull „twardy jak niedźwiedź” ponownie na Węgrzech?

Published

on

Red Bull „twardy jak niedźwiedź” ponownie na Węgrzech?
15:15

Czas się wycofać!

To prowadzi nas do końca Motangsticker. Jutro będziemy kontynuować jak zwykle z nowym wydawnictwem, a następnie Kevin Scheuren ponownie przejmie kontrolę w tym momencie.

Miłego wypoczynku w poniedziałek, dobrego startu w nowy tydzień i do zobaczenia!


15:09

Horner: Perez wciąż jest drugi w mistrzostwach

Szef zespołu Red Bulla, Christian Horner, wyjaśnia, dlaczego Red Bull nie rozważa obecnie zastąpienia Sergio Pereza. „Chico nadal zajął drugie miejsce w mistrzostwach świata” – wspomina Horner.

„Checo bardzo dobrze rozpoczął sezon iw sobotę schodził z górki. Ale mam nadzieję, że wróci na następny wyścig w Budapeszcie” – powiedział szef zespołu.

Jest też „przekonany”, że Perez to zrobi. Wyjaśnia: „Jak każdy sport, ten w 90 procentach opiera się na psychice i myślę, że potrzebuje tylko dobrego biegu, żeby znów nabrać rozpędu”.

„To facet, który po prostu potrzebuje ramienia na ramionach” — powiedział Horner, dodając: „Właśnie to robimy. Wspieramy go. Wiemy, że może to zrobić”. Powinno to nastąpić teraz „jak najszybciej”.


14:51

Haas: „Biją dzwony ostrzegawcze”

Zostajemy przy Ferrari, gdzie trzeba zacząć mówić o silnikach. Po awarii silnika Kevina Magnussena na torze Silverstone „włączyły się dzwonki alarmowe” dla zespołu obsługi klienta firmy Haas, mówi Nico Hulkenberg.

Zapytany, czy usterka jest powodem do niepokoju, Hulkenberg powiedział: „Myślę, że tak. W tym roku też mam kilka, więc zdecydowanie jest to coś, co uruchamia dzwonki alarmowe”.

„Wydaje się, że zdarza się to dość często w przypadku naszego zespołu i naszego samochodu”, mówi, wyjaśniając, że sprawę należy potraktować poważnie i dokładniej zbadać.

Pełna historia tutaj!


14:39

Sainz: Ferrari wciąż brakuje spójności

Wyniki Ferrari były w tym roku całkowicie niespójne. „Jeśli chodzi o nasze własne osiągi, jesteśmy bardzo zależni od wiatru, warunków na torze i jego temperatury”, wyjaśnia Carlos Sainz.

To nie było „okropne” na Silverstone, ale: „Miałem 0,3 lub 0,4 sekundy na okrążeniu [langsamer] W porównaniu z innymi, tylko dlatego, że jest podmuch wiatru” – mówi Sainz. Musisz więc nad tym dalej pracować.

Samochód reaguje wrażliwie na wiatr, czasem nieprzewidywalnie. Dokładnie to, czego nie chcesz jako kierowca. „Wiemy, że to nasza słabość”, powiedział Sainz o wietrze.

Trzeba więc ciągle ulepszać samochód. W przeciwnym razie wydajność prawdopodobnie będzie się wahać.


14:22

Horner: Naśladowanie nas przez McLarena miało sens

Pozostaniemy przy McLarenie: Zespół pożyczył kilka rzeczy od Red Bulla, aby dokonać dużego ulepszenia. „To na pewno się wydarzy” – powiedział zrelaksowany szef zespołu Red Bull, Christian Horner.

„A dlaczego nie? Kiedy masz samochód, który działa jak nasz, sensowne jest tylko to, że chcesz go naśladować” – powiedział Horner. Oprócz McLarena zrobiłyby to inne zespoły.

READ  Finał Ligi Europy UEFA na żywo w telewizji i na żywo dzisiaj: Tutaj możesz obejrzeć mecz FC Sevilla - AS Roma

Jednak Horner nie chce wyciągać wniosków na temat tego, czy McLaren może teraz być tak szybki, jak na Silverstone w dłuższej perspektywie. „Ich występ pod tym względem był bardzo mocny” – przyznaje.

„Ale ciekawie będzie zobaczyć, jak to się rozwinie w następnych wyścigach” – powiedział szef zespołu.


14:03

Wyślij wiadomość do McLarena w sprawie rachunku

Czy Spielberg i Silverstone byli tylko błyskiem na patelni? Nie według George’a Russella. „Nie widzę powodu, dla którego nie mogliby tam być teraz” – mówi kierowca Mercedesa McLarena.

W końcu Spielberg jest „zupełnie innym torem niż Silverstone”, ale McLaren był „mały krok przed nami w obie strony”, zapewnia Russell.

„Nie wiem, w jaki sposób osiągnęli tak dobre wyniki” — wyjaśnia Russell, który również wyjaśnia: „Nie skupiamy się zbytnio na naszych przeciwnikach”.

Russell powiedział, że forma McLarena była „bardzo zaskakująca”, ale wyjaśnił, że Mercedes musi nadal koncentrować się na sobie.

„Musimy szybko znaleźć lepszą wydajność” — żąda. I całkowicie niezależnie od McLaren and Co.


13:44

Horner: Nie ma planu powrotu Ricciardo

Nawiasem mówiąc: Zapytany, czy Ricciardo będzie kiedyś ponownie jeździł dla Red Bulla, szef zespołu Christian Horner odpowiedział: „Zdecydowanie nie jest to coś, co planujemy”. Jednak „słuszne” było sprowadzenie go z powrotem jako kierowcę testowego.

Ma więc „szansę” na pozostanie w sporcie – choćby tylko na ławce rezerwowych. „Gdyby zniknął, byłaby to strata dla sportu” — zapewnia Horner i wyjaśnia: „Nie poznałem tego Daniela w ostatnich latach”.

Szczególnie w zeszłym roku w McLarenie Australijczyk często był tylko cieniem samego siebie. „Jestem więc bardzo ciekawy, jak potoczy się we wtorek [beim Reifentest] — powiedział Horner.

Powrót do Red Bulla nie jest obecnie planowany.


13:26

Ricardo po raz pierwszy

Australijczyk był rzeczywiście naszym dzisiejszym tematem. Chociaż chodziło o potencjalny powrót, spójrzmy wstecz na jego pierwszy wyścig Formuły 1.

Zrobił to dokładnie dwanaście lat temu dzisiaj na Silverstone! Następnie Red Bull umieścił Ricciardo na tylnym siedzeniu HRT, kończąc wyścig na 19. i faktycznie ostatnim miejscu.

Ricciardo zakończył sezon z HRT bez punktu mistrzostw świata i ostatecznie jeździł dla Toro Rosso od 2012 i Red Bulla od 2014. W 2023 wrócił do Bulls jako kierowca rezerwowy.

Oto kilka wrażeń od tego czasu:


13:12

Najdłuższa susza Ferrari

Przy okazji: Ferrari po raz 16. w historii Formuły 1 nie wygrało co najmniej od roku. „Platforma” w tym zakresie wygląda następująco:

READ  Werder Brema strzelił gola przeciwko Fortunie Dusseldorf: Anthony może nie być pewien!

#3: 2 lata, 2 miesiące, 28 dni między Niemcami 1985 a Japonią 1987
#2: 2 lata, 5 miesięcy, 26 dni między Singapurem 2019 a Bahrajnem 2022
#1: 3 lata, 10 miesięcy, 1 dzień między Hiszpanią 1990 a Niemcami 1994

Na początku lat 90. przez prawie cztery lata nie udało się wygrać. Natomiast obecny okres suszy to rzecz dla dzieci…

Więcej interesujących statystyk znajdziesz w naszej obszernej bazie danych!


12:57

Vasseur: Ferrari wciąż może wygrać wyścig w 2023 roku

Mówiliśmy już o tym, że Ferrari jest bez zwycięstwa od roku. Zapytany, czy w 2023 roku jest jeszcze zwycięstwo, Frederic Vasseur odpowiada: „Jeśli ukończysz P2 w Austrii, zawsze możesz spodziewać się zwycięstwa”.

„Wierzę w naszą grupę [hinter Red Bull] Wszyscy o to walczymy. Kiedy mówię „nasza grupa”, to McLaren, Aston i Mercedes. Wszyscy mamy za cel wygranie wyścigu” – mówi szef zespołu, który jasno daje do zrozumienia, że ​​jeden lubi robić to przed innymi.

Może już na Węgrzech? „Na papierze” droga pasuje do Ferrari, mówi Vasseur. „Ale potem jest konfiguracja” – wspomina. Nie chodzi więc o sam pakiet. Trzeba też być dobrze przygotowanym i mieć dobry piątek.

zobaczymy. Osobiście nie wykluczam również wygranej Ferrari w tym roku. Ale na razie wygląda na to, że Red Bull nadal ma problemy – a może nawet inne zespoły.


12:38

29 lat temu dzisiaj…

… Damon Hill wygrał swój domowy wyścig na torze Silverstone w 1994 roku. Tego dnia Michael Schumacher i zespół Benettona opisali inną ważną historię.

„Shumi” został zdyskwalifikowany, ponieważ wyprzedził Hilla na rozgrzewce i nie wykonał rzutu karnego. Wizerunek Czarnej Flagi jest legendarny do dziś.

W tym okresie po raz pierwszy pojawia się pseudonim „Schummel-Schumi”. Oto kilka zaleceń dotyczących czytania dla kontrowersyjnego wówczas wyścigu:

Flavio Briatore: Usunięcie Shumiego w 1994 roku było „polowaniem na czarownice”

Ross Brawn: Silverstone 1994 było nieporozumieniem

Michaela Schumachera ~ Michaela Schumachera ~



12:01

Dlaczego McLaren wybrał solidne opony?

Wiemy już, że Lando Norris bardzo chciał miękkich rzeczy podczas wczorajszego pit stopu. Jednak McLaren odrzucił tę prośbę. Szef zespołu Andrea Stella ujawnił teraz, że decyzja ta miała również „praktyczne” przyczyny.

Następnie w boksach przygotowywano się do zmiany twardych opon, „a zmiana opon na miękkie w ostatniej chwili była problemem operacyjnym”, mówi Stella. Dlatego podjęto decyzję o niezmienianiu planu.

„Nie chcieliśmy zmieniać wyboru opon podczas postoju, ponieważ mogłoby to oznaczać duże opóźnienie” – potwierdza. A to może doprowadzić do utraty miejsc na torze.

READ  Freiburg - Bochum 1:0 - Emocje pierwszej połowy: ekspert DAZN gwiżdże kibicom! | Sporty

Dlatego wybrali prostsze rozwiązanie i założyli tylko twarde opony, zwłaszcza że sądzono, że i tak nie będą sprawiać większych problemów na etapie rozgrzewki.


11:40

Gasly: ​​Jakie są teraz zasady!?

Po wyścigu Francuz kwestionuje interpretację przepisów. Lance Stroll minął go wczoraj raz, mimo że Kanadyjczyk wypadł z toru na wszystkich czterech kołach. Ale nie było za to kary.

„To było dla mnie bardzo jasne […] Gasly wyjaśnia, że ​​nie wolno mu opuszczać toru i uzyskać przewagi.” Ale tak właśnie się stało. Gasly jest zdenerwowany, ponieważ otrzymał kilka kar za przekroczenie limitów toru w Spielbergu.

„Teraz tracę dzisiaj pozycję […] I nic się nie stało – zaprzecza i tłumaczy też, że w poprzednim wyścigu Formuły 2 też była kara za niemal identyczną scenę.

Był „bardzo zdezorientowany” i teraz ma nadzieję wyjaśnić zasady. Nawiasem mówiąc, sam Stroll mówi, że Gasly nie dał mu miejsca na scenie i to był jedyny powód, dla którego zszedł z toru.

Co gorsza, później między nimi wybucha bójka…


11:22

Verstappen: Co się stało na początku?

Jeśli przejrzałeś naszą galerię zdjęć z nutami, wiesz, że mamy kiepski start mistrza świata. „Straszne”, zapewnia sam siebie i wyjaśnia: „Kółka trochę się skręciły”.

„Nadal musimy dowiedzieć się, dlaczego tak jest”, mówi, wyjaśniając: „Kiedy koła się kręcą, tracisz dużo pędu, aż do pierwszego zakrętu. Lando już wtedy był po drugiej stronie, a ja próbowałem się dostać w rogi trzymając 3 i 4 od wszystkiego”.

„Przed Cobbsem stoczyłem pojedynek z Oscarem, ale wszystko poszło naprawdę dobrze”, mówi, wyjaśniając, „Było naprawdę źle, ale przynajmniej sprawiło, że było ciekawiej, musiałem naprawdę naciskać”.

Szef zespołu, Christian Horner, wspomina: „Tutaj na Silverstone samochód tradycyjnie radzi sobie trochę lepiej w P2. Lando i Piastri mieli naprawdę dobry start. Dla nas chodziło o zachowanie spokojnej głowy”.

A Helmut Marko wyjaśnia w „Sky”: „Max puścił sprzęgło bardzo intensywnie. To był mały błąd, ale potem zrobił to naprawdę dobrze”.


11:07

rok temu dzisiaj…

… Charles Leclerc wygrał Grand Prix Austrii 2022. Dlaczego warto o tym wspomnieć? Ponieważ ostatnie zwycięstwo Ferrari w Formule 1 miało miejsce dokładnie rok temu.

Następnie Red Bull wygrał dziewięć wyścigów z rzędu – i jak dotąd 20 z ostatnich 21 wyścigów. Tylko w Brazylii Mercedes zrobił jeden postój w listopadzie.

Jeszcze rok temu nikt by nie pomyślał o Austriakach…


Galeria zdjęć: Najdłuższa passa zespołów Formuły 1

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

sport

Niemiecka Liga Koszykówki: Nagle na boisko weszła kobieta w szpilkach! | Sporty

Published

on

Niemiecka Liga Koszykówki: Nagle na boisko weszła kobieta w szpilkach!  |  Sporty

Katerstimmung bei den Niners Chemnitz!

Drei Tage nach dem Sensations-Erfolg im Fiba Europe Cup gibt es in der easycredit Basketball-Bundesliga eine megaknappe Niederlage in Ludwigsburg. Ein Dämpfer im Kampf um Platz eins oder zwei in der Tabelle — und dem damit verbundenen möglichen Heim-Vorteils im Play-off-Halbfinale.

So oder so: Die Chemnitzer werden am Sonntag ab 15 Uhr auf dem Marktplatz gefeiert. Der große Empfang für die Euro-Helden!

MHP Riesen Ludwigsburg — Niners Chemnitz 96:93

Überraschende Unterbrechung beim Stand von 39:37 drei Minuten und 41 Sekunden vor Ende des zweiten Viertels:[–> Plötzlich kommt eine dunkelhaarige Frau im schwarzen Blazer, mit schwarzer Hose — und mit gelben High Heels, also hochhackigen Schuhen aufs Parkett. Mit Teppichmesser und rotem Klebeband bewaffnet! Sie schneidet ein Stück Werbe-Aufkleber ab, der sich vom Boden gelöst hat. Zudem streicht sie mit einem Spachtel alles wieder glatt. Sie geht vom Feld, die Applaus von einigen Fans ist zu hören. Das Spiel kann weitergehen.

Die Parkett-„Retterin“ geht vom Spielfeld. Der Schiedsrichter lässt weiterspielen

Foto: Dyn

Die Ludwigsburger gehen mit einer 51:44-Führung in die Pause. Vorher geht es hin und her. Die Chemnitzer wirken keine 72 Stunden nach ihrem Europokal-Triumph in Istanbul ein bisschen müde. Daher schleichen sich kleine Fehler ein.

Zum Beispiel zu Beginn des zweiten Viertels:[–> Nach einem Missverständnis mit Landsdowne kann Kevin Yebo, den Ludwigsburger Melson nur mit einer Trikot-Bremse an der Mittellinie stoppen. Er reißt am gelben Jersey seines Gegenspielers, um dessen Fastbreak zu unterbinden. Sportliches Foul! Zwei Freiwürfe!

Vor dem Spiel spricht Yebo bei Dyn über den Chemnitzer Euroerfolg, den vorher nur fünf andere deutsche Teams (Berlin, Weißenfels, Frankfurt, Göttingen und Bonn) geschafft haben — und verrät, was er mit den goldenen Schuhen macht, die ihm Weltmeister und NBA-Star Dennis Schröder geschenkt hatte für das Spiel.

Yebo:[–> „Dennis hat mir ein Paar Schuhe geschenkt fürs Finale. Damit man mit der richtigen Einstellung da rein geht. Die behalte ich natürlich. Ich habe heute jetzt andere Schuhe an. Die werde ich nicht mehr anziehen. Die werden ein Erinnerungsstück sein, die werde ich zu Hause hinstellen. Damit die mich an den Tag erinnern. An dieser Stelle danke an Dennis für die Schuhe.“

Zu Beginn des dritten Viertels geht der Ludwigsburger Desure Buie plötzlich vom Feld. Er muss seine Kontaktlinse wieder einsetzen.

Die Gastgeber führen zwischendurch sogar mit 18 Punkten Vorsprung, müssen am Ende noch zittern. Die Chemnitzer sind sogar kurz auf drei Punkte dran wenige Sekunden vor Schluss.

Nach Euroleague-SpielSchiedsrichter beim Klauen erwischt!

Quelle: X: Dragi Kenta

Telekom Baskets Bonn — Rostock Seawolves 112:89

Die Baskets machen die Play-ins klar mit diesem Sieg!

Nach der unerwarteten Pleite gegen Kellerkind Crailsheim schafft Bonn die Wiedergutmachung — und verpasst den Rostockern einen Dämpfer nach dem Überraschungs-Sieg in Würzburg.

Brian Fobbs ist bester Bonner Werfer mit 23 Punkten.

Continue Reading

sport

320 milionów euro! DAZN strzela do DFL

Published

on

320 milionów euro!  DAZN strzela do DFL

{ „placeholderType”: „BANNER” }

320 milionów! DAZN strzela do DFL

Kolejna runda sporu o prawa telewizyjne: DAZN wysyła list do klubów Bundesligi.

DAZN strzela ostro w bramkę Niemieckiej Ligi Piłkarskiej
© Imago/Giuseppe Mafia

Sport1
Sport1

Firma zajmująca się transmisją na żywo DAZN zaostrzyła otwarty spór z Niemiecką Ligą Piłkarską w sprawie przydziału praw do transmisji. W piśmie do 36 klubów Bundesligi DAZN oskarżył Bundesligę o „oszczerstwo”, któremu dostawca transmisji strumieniowej musiał „zdecydowanie zaprzeczyć”.

{ „placeholderType”: „MREC” }

Niemiecka Bundesliga wystosowała w piątek list do klubów, w którym zarzuca DAZN „celowe zniekształcanie faktów, udzielanie rabatów i próbę wprowadzenia opinii publicznej w błąd”. Liga stwierdziła, że ​​nadawca działał w ten sposób, aby „wbić klin w ligę i zasiać podejrzenia, że ​​ludzie w komisjach i zarządzie działają wyłącznie w interesie Bundesligi i drugiej Bundesligi”. .

Szykuje się długi spór prawny

DAZN z kolei odrzucił tę reprezentację. W liście od kierownictwa Niemieckiej Ligi Piłki Nożnej „odnosi się wrażenie, że DAZN celowo spowodował znaczne opóźnienia w 36 klubach Bundesligi i Drugiej Ligi” – DAZN napisał do klubów Bundesligi: „Mówimy: To jest błąd (…).”

W związku ze sporem z DAZN niemiecka Bundesliga zawiesiła w połowie kwietnia aukcję praw do transmisji w mediach niemieckojęzycznych na cztery sezony od 2025/26 do 2028/29.

{ „placeholderType”: „MREC” }

DAZN publicznie zagroził sporem prawnym, „który będzie trwał rok”, a teraz ponownie potwierdził, że „podjęto już kroki prawne, aby położyć kres całej sprawie, a do kierownictwa Niemieckiej Ligi Piłki Nożnej wysłano ostrzeżenie „, ale sprawa jest nadal aktualna. Firma „Szczególnie ważne jest, aby skontaktować się z Tobą i klubami w celu pełnego wyjaśnienia sytuacji”.

W trakcie przyznawania praw medialnych Bundeslidze doszło do ostrego sporu pomiędzy DAZN a DFL. Dotyczy Pakietu Praw B, który obejmuje mecze Bundesligi w sobotę o 15:30, a także mecze indywidualne w piątkowy wieczór oraz spadki. Firma czuje się pokrzywdzona, ponieważ jej oferta dotycząca tego pakietu praw została odrzucona, mimo że była „najbardziej atrakcyjna i przekonująca finansowo”.

READ  Mercedes zaprotestował do Flexiwings: "Jeśli nie, to się brudzi!"

320 milionów euro? DAZN podaje konkretne liczby

W nowej wiadomości DAZN po raz pierwszy wspomniał także o konkretnych liczbach. „W trakcie cyklu praw” jego oferta była „prawdopodobnie o co najmniej 320 mln euro wyższa” niż oferta najbliższego konkurenta. Stanowi to „niezbędną szansę rozwoju dla lig i klubów”.

Niemiecka Liga Piłkarska poinformowała niedawno kluby, że będą musiały spodziewać się strat finansowych z powodu braku płatności od partnerów medialnych. DAZN nie został wyraźnie wymieniony, ale firma przyznała, że ​​„skontaktowała się z zarządem Niemieckiej Ligi Piłki Nożnej”, aby „dostosować warunki płatności specjalnie dla rat marcowych i kwietniowych i zaplanować je w grudniu”.

{ „placeholderType”: „MREC” }

Jest to „normalny proces zarządzania kapitałem obrotowym pomiędzy partnerami biznesowymi, szczególnie w przypadku firm globalnych, takich jak DAZN, które mają miliardową sprzedaż”. DAZN potwierdził również: „O ile nam wiadomo, Bundesliga również odłożyła płatności na rzecz innych partnerów”.

Continue Reading

sport

Joan Mir (Honda/9.): Nieuczciwy atak Marqueza/MotoGP

Published

on

Joan Mir (Honda/9.): Nieuczciwy atak Marqueza/MotoGP

Po burzliwym wypadku motocyklowym kierowca fabryki Repsol, Joan Mir, nagle stał się czołowym kierowcą Hondy w Jerez de la Frontera i bardzo otwarcie wypowiadał się na temat stylu jazdy gwiazdy Gresini, Marca Marqueza.

Scena wypadku podczas wyścigu MotoGP w Jerez nie była dla osób o słabym sercu. Upadło 15 kierowców, a późnym popołudniem kary nałożono łącznie na pięciu kierowców. Gdy Johann Zarco wjechał swoją LCR Hondą w żwir w ostatnim zakręcie, były mistrz świata Joan Mir (26 l.) nagle stał się najlepszym reprezentantem Hondy.

Mirowi udało się zdobyć przynajmniej jeden punkt w swoim pierwszym domowym wyścigu z Repsol Honda. „Szczerze mówiąc, to było trochę niesprawiedliwe” – narzekał Hiszpan. „Miałem naprawdę dobry start, miałem kontakt w drugiej turze i straciłem miejsca. Potem udało mi się wyprzedzić grupę z Miguelem Oliveirą. Byłem wtedy za Raulem Fernandezem i chciałem to zrobić gotowy do ataku w końcówce, a potem w ostatnim zakręcie wjechał Marc i uderzył mnie. „Straciłem cztery miejsca”.

Ale to nie wystarczy – mówi Mir. „Potem Marc zrobił to samo z Miguelem Oliveirą i również go wyrzucił. Ostatni raz dostałem karę w Portimao w wyścigu w 2023 roku. Wtedy wyprzedziłem Fabio i go wyrzuciłem – wtedy też upadłem. Fabio stracił pozycje, a ja leżałem na ziemi. Potem dali mi podwójną karę za długie okrążenie wyścigu.

„Mark mnie wyprzedził, nie rozbił się, ale straciłem cztery miejsca. Później Marek musiał zrezygnować tylko z jednego stanowiska. Chcę tylko zrozumieć, jak to jest możliwe! »

Ja znowu: „Nie mam nic przeciwko manewrom Marka. Jeśli zaczeka trzy sekundy, będzie mógł mnie wyprzedzić na prostej. Nie do końca to rozumiem – cóż, jeśli mamy walczyć o podium, to tak. Ale to niewiarygodne, jak Stewartowie wszystko ocenili i zarządzili strzelaninę. Lubię wyprzedzać przez kontakt, ponieważ obecnie skrzydła są bardzo trudne. Mały kontakt wystarczy. Ale inną rzeczą jest wypchnięcie przeciwnika, który prowadzi samochód przed tobą. Sędziowie powinni na to spojrzeć zupełnie inaczej – nie rozumiem tego!”

READ  Czy rekordziści przegrają wyścig z Karimem Adeymi?

Hiszpan skomentował także warunki na torze w sobotę w Jerez: „Być może nie było tego widać w telewizji i nie można zrozumieć, dlaczego tak wielu zawodników upadło, ale w piątym zakręcie były mokre miejsca to dokładnie te lokalizacje, o które chodziło. „To samo stało się dzisiaj w ósmym zakręcie. Mogłem dzisiaj zająć lepsze szóste miejsce”.

Po sprincie w Jerez Joan Mir jest także najlepszym z czterech kierowców Hondy występujących w harmonogramie Mistrzostw Świata. Hiszpan zajmuje szesnaste miejsce ze skromnymi ośmioma punktami.

Wyniki MotoGP Sprint Jerez (27 kwietnia):
1. Jorge Martin (E), Ducati, 12 okrążeń w 19:52,682 minuty
2. Pedro Acosta (E), KTM, +2,970 sekundy
3. Dani Pedrosa (E), KTM, +7.102
4. Franco Morbidelli (I), Ducati, +8481
5. Fabio Quartararo (F), Yamaha, +15.052
6. Marc Marquez (E), Ducati, +18.131
7. Augusto Fernandez (E), KTM, +18.278
8. Miguel Oliveira (F), Aprilia, +18418
9. Joan Mir (E), Honda, +18.553
10. Takaaki Nakagami (Niemcy), Honda, +21.136
11. Johann Zarco (F) Honda, +21948
12. Raul Fernandez* (E), Aprilia, +23882
13. Fabio Di Giannantonio (I), Ducati, +31478
14. Jack Miller* (Australia), KTM, +45.901
15. Alex Rins (E), Yamaha, +1:10,288 min
16. Lorenzo Savadori (I), Aprilia, +1:22.979
– Luca Marini (I), Honda, jedno okrążenie do tyłu
– Stefan Bradl (Niemcy), Honda, jedno okrążenie do tyłu
– Maverick Viñales (E), Aprilia, 3 okrążenia do tyłu
– Marco Bezzecki (I), Ducati, 4 okrążenia do tyłu
– Alex Marquez (E), Ducati, 4 okrążenia do tyłu
– Brad Bender (ZA), KTM, 4 okrążenia do tyłu
– Enea Bastianini (I), Ducati, 4 okrążenia do tyłu
– Francesco Bagnaia (I), Ducati, 10 okrążeń do tyłu
– Aleix Espargaro (E), Aprilia, pierwsze okrążenie nie zostało ukończone

READ  Finał Ligi Europy UEFA na żywo w telewizji i na żywo dzisiaj: Tutaj możesz obejrzeć mecz FC Sevilla - AS Roma

• Osiem sekund kary za niewystarczające ciśnienie w oponach

Klasyfikacja Mistrzostw Świata po 7 z 42 wyścigów:
1. Marcin 92 punkty. 2. Acosta 63. 3. Bastianini 59. 4. Viñales 56. 5. Bagnaia 50. 6. Bender 49. 7. Marc Marquez 40. 8. Aleix Espargaro 39. 9. Di Giannantonio 25. 10. Quartararo 24. 11. Miller 22. 12. Pizzicchi 20. 13. Oliveira 15. 14. Alex Marquez 14. 15. Augusto Fernandez 10. 16. Mir 8. 17. Pedrosa 7. 18. Raul Fernandez 7. 19. Morbidelli 6. 20. Zarco 5 21. Panuje 3. 22. Nakagami 2.

Mistrzostwa Świata Konstruktorów:
1. Ducati, 108 punktów. 2. KTM 85. 3. Aprilia 74. 4. Yamaha 24. Honda 9.

Zespoły Pucharu Świata:
1. Zespół Lenovo Ducati, 109 punktów. 2. Prema Pramac Racing 98. 3. Aprilia Racing 95. 4. Red Bull Gasgas Tech 3 73. 5. Red Bull KTM Factory Racing 71. 6. Gresini Racing 54. 7. Pertamina Enduro Team VR46 Racing 45. 8. Monster Energy Yamaha 9/27. Wyścigi na torze 10/22. Repsol Honda Team 8. 11. LCR Honda 7.

Continue Reading

Trending