Connect with us

entertainment

Polskie Tyskie Premiumpils: Rozmowa z Raulem Alarcónem

Published

on

Polskie Tyskie Premiumpils: Rozmowa z Raulem Alarcónem

Tyskie ma długą tradycję: pierwsza wzmianka o browarie książęcym w Tychach pojawiła się w 1629 roku. Pod koniec XIX wieku browar stał się jednym z najnowszych i największych w Europie. Jak dotąd niewiele się zmieniło. Polskie Pilsy Premium cieszą się także dużą popularnością w Niemczech: Tyskie jest obecnie czwartym piwem importowanym w Niemczech – a tendencja ta stale rośnie. Trudno się temu dziwić, bo marka ma wiele do zaoferowania swoim fanom, a niedawno ponownie odbyły się Tyskie Letnie Festiwale. Tam na gości czekała rozrywka, polskie jedzenie i oczywiście świeży pilsner.

Raul Alarcón, dyrektor marketingu SAB Miller Brands Europe odpowiedzialny za Tyskie, w wywiadzie odpowiedział m.in. na pytania dotyczące polskich Premiumpils, ich specyfiki oraz wydarzeń Letniego Festiwalu.

Na początek opowiedz nam trochę o sobie: kim jesteś i czym się zajmujesz w TYSKIE? Jak wyglądała dotychczasowa Twoja kariera w branży napojów? Raul Alarcón: Nazywam się Raul Alarcón i od 2012 roku jestem dyrektorem marketingu w SAB Miller Brands Europe, gdzie odpowiadałem za globalne marki piw Tyskie, Peroni, Miller i Grolsch w Niemczech. Przyjechałem do Niemiec z Meksyku na stypendium, aby ukończyć studia magisterskie na kierunku Administracja Biznesu. Po ukończeniu studiów przez dziewięć lat pracowałem w DIAGEO Germany w dziale marketingu i marketingu klienta, gdzie byłem odpowiedzialny za kilka marek i projektów, w tym marki Captain Morgan, Tequila Jose Cuervo, Yeni Raki i Smirnoff.

Dla wszystkich, którzy jeszcze nie znają TYSKIE. Opowiedz nam coś o produkcie!
Raul Alarcón: Tyskie to luksusowy, treściwy pilsner z subtelnym aromatem chmielu, wspaniałymi nutami jabłek i bananów oraz dobrą goryczką. Orzeźwiający i konkretny – typowo polski. Cieszy się coraz większą popularnością: Tyskie to nie tylko największa marka piwa w Polsce, ale także najpopularniejsza polska marka piwa w Niemczech. Na tle innych międzynarodowych marek wciąż nadrabiamy zaległości: obecnie zajmujemy czwarte miejsce wśród piw importowanych w Niemczech, a nawet jesteśmy najlepiej sprzedającą się marką międzynarodową w sklepach w Nadrenii Północnej-Westfalii. Przy wzroście o ponad 50 procent w ciągu ostatnich pięciu lat Tyskie jest także jedną z najszybciej rozwijających się światowych marek na niemieckim rynku piwa. Nasze piwa zdobyły już wiele nagród na międzynarodowych festiwalach piwa. Dwukrotnie zdobyliśmy już Złoty Medal za Najlepsze Piwo Świata oraz Międzynarodową Nagrodę Przemysłu Piwowarskiego na najbardziej prestiżowym festiwalu piwa na świecie. To najwyższe wyróżnienie dla piwa i jesteśmy z tego oczywiście szczególnie dumni.

READ  Nowości w marcu i kwietniu

Czy to prawda, że ​​TYSKIE pije?
Raul Alarcón: Tak, taki jest polski zwyczaj i rzeczywiście wielu konsumentów – zwłaszcza kobiet – pije Teski z odrobiną syropu malinowego. To najpopularniejsza kombinacja piw na polskich festiwalach.

Czy rzeczywiście Pilsner odgrywa w Polsce tak dużą rolę, jak w Niemczech?
Raul Alarcón:
Oczywiście, że tak. Polaków i Niemców łączy więcej, niż im się wydaje, przynajmniej w tym, co naprawdę ważne: Polacy – podobnie jak Niemcy – nie kochają niczego bardziej niż piwo, kiełbaski i grilla.

TYSKIE co roku swoimi letnimi festiwalami przynosi do Republiki Federalnej polski smak. Czym właściwie są letnie festiwale?
Raul Alarcón:
Letnie Festiwale Tyskie powstały w 2010 roku w wyniku pick-upowego turnieju piłki nożnej organizowanego przez Tyskie. W zależności od lokalizacji imprezy plenerowe przyciągają obecnie do 15 000 gości. Nie gra się już w piłkę nożną, ale festiwale nadal mają charakter typowo polski: są pyszne polskie specjały, takie jak mama, polskie występy na żywo na scenie, aby stworzyć odpowiednią atmosferę i program wsparcia dla całej rodziny. Jeździmy z festiwalami, na których obecna jest nasza grupa docelowa, czyli na których polska społeczność jest silnie reprezentowana. W tym roku byliśmy w Dortmundzie, Wiesbaden i Leverkusen i wszędzie odzew był świetny. Nawet gdy pogoda nie była tak dobra jak ostatnio w Leverkusen, ludzie nie pozwolili, aby to ich powstrzymało.

Dla szerszej Polonii festiwale są już stałą datą w kalendarzu. Ale oczywiście zapraszamy także wszystkich ciekawskich, którzy chcą posmakować polskiego stylu życia i poznać polską kulturę imprezową.

Jakie najważniejsze wydarzenia można było zobaczyć na tegorocznych letnich festiwalach?
Raul Alarcón: W tym roku największą atrakcją były same lokalizacje: hipodrom w Dortmundzie, BritaArena w Wiesbaden i BayArena w Leverkusen. Po raz kolejny sprowadziliśmy do Niemiec wiele gwiazd polskiej sceny muzycznej – jednym z najważniejszych wydarzeń był występ polskiej gwiazdy Dudy w Leverkusen. Piosenkarka nazywana jest także „Helen Fisher Polska”. Wisienką na torcie na zakończenie letniego sezonu festiwalowego!

READ  Helen Fisher: gwiazda Schlagera komentuje plotki

TYSKIE brał także udział w nietypowych wydarzeniach w Niemczech – pomyśl o Kraków Challenge. co to było
Raul Alarcón: Chcieliśmy zaprezentować markę Tyskie jako markę premium na neutralnym terenie. Dlatego na jednym z najpiękniejszych placów w Kolonii zorganizowaliśmy niemiecko-polski konkurs grillowy: Krakauer Challenge – polski krakauer kontra typowe niemieckie kiełbaski. Publiczność degustowała kiełbaski i mogła głosować. Udana i przyciągająca uwagę kampania: goście na miejscu byli entuzjastycznie nastawieni, a reakcja prasy była fantastyczna. Kolejnym elementem naszych działań marketingowych w tym kierunku jest Krakauer-Mobil. Tego lata podróżowaliśmy po Niemczech z mobilnym stanowiskiem do grillowania i rozdawaliśmy kiełbaski i piwo podczas akcji partyzanckich w parkach i miejscach publicznych. Poprzez te małe, przyjazne i odlotowe wydarzenia chcemy, aby marka była widoczna i namacalna dla innych konsumentów.

Czy TYSKIE jest niezwykłe i różni się od innych marek Pilsnera? Chcesz się od nich różnić?
Raul Alarcón: Tym, co czyni markę Tyskie tak wyjątkową, jest jej związek z Polską. Warzone po raz pierwszy w Tychach w 1629 roku, piwo od dawna cieszy się popularnością w Polsce, a w ostatnich latach stało się marką premium na skalę światową. Szczególnie Niemcy, gdzie żyje wiele osób o polskich korzeniach i tradycyjnie ściśle związanych ze swoją ojczyzną, stanowią dużą grupę docelową dla tradycyjnego polskiego Bełza, który odnosi coraz większe sukcesy na arenie międzynarodowej. Dlatego nasza komunikacja jest bardzo starannie dostosowana do tego aspektu etnicznego. Dotyczy to nie tylko wydarzeń typu letnie festiwale czy Krakow Challenge, ale także Facebooka, przyciągających uwagę kampanii detalicznych czy np. kampanii plakatowej, w której bawiliśmy się niemieckimi zapożyczeniami używanymi w języku polskim.

Jakie inne działania lub wydarzenia zaplanowano w tym roku?
Raul Alarcón: Tegoroczny letni sezon festiwalowy dobiegł końca, ale w nadchodzących miesiącach planowane są także kampanie konsumenckie na Facebooku, np. w ramach Ogólnopolskiego Festiwalu Andrzejki, ostatniego dużego święta przed Adwentem. Właśnie rozpoczęło się planowanie najważniejszych kampanii i wydarzeń na przyszły rok. To pozostaje ekscytujące i na pewno o nas usłyszycie.

READ  „Możemy też zamrozić dla wolności”

Tisci | tyskie-pils.de | facebook.com/TyskiePils

[vc_row][vc_column width=”1/1″][vc_cta_button2 style=”rounded” txt_align=”left” title=”Text auf der Schaltfläche” btn_style=”rounded” color=”blue” size=”md” position=”right”]Chcielibyśmy podziękować Raulowi Alarcónowi za otwarty i ciekawy wywiad i życzyć Tisci dalszych sukcesów! Jeśli Ty również masz ciekawą markę, powinniśmy porozmawiać. Po prostu wyślij nam e-mail z tematem „Wywiad na temat napojów” na adres [email protected] – nie możemy się doczekać wiadomości od Ciebie![/vc_cta_button2][/vc_column][/vc_row]
Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

entertainment

Stephen Hensler – Zmiana w programie popularnym wycofuje się

Published

on

Stephen Hensler – Zmiana w programie popularnym wycofuje się

Vox zmienia platformę. Wpływ na to ma także Stephen Hensler.Zdjęcie: RTL/Basti Sevastos

telewizja

Jennifer Ulrich

Formaty telewizyjne z udziałem gwiazdorskich szefów kuchni są w rzeczywistości gwarancją sukcesu Vox, ale ostatni sezon „Kitchen Impossible” z Timem Malzerem zakończył się rozczarowującymi ocenami: sezon 9 był najsłabszym w grupie docelowej serialu od 14 do 49 lat. – fabuła. Spadek w porównaniu do roku poprzedniego wyniósł 1,3 proc.

Teraz stacja zmienia harmonogram swoich programów kulinarnych. Szczególnie dotknięty jest program, w którym Tim Malzer i Stephen Hensler wystąpili razem przed kamerą.

Stephen Hensler: Vox zmienia termin

„No cóż, być może mam przed sobą trzy lub cztery dobre lata” – stwierdził Stephen Henssler w zeszłym roku w wydaniu Grill den Henssler. Teraz jest jasne: Vox rzeczywiście nadal planuje współpracę z 51-latkiem.

Watson jest teraz na WhatsApp

Teraz na Whatsapp i Instagramie: zaktualizuj swojego Watsona! Zaopiekujemy się Tobą Tutaj na WhatsAppie Z dzisiejszymi atrakcjami Watsona. Tylko raz dziennie – bez spamu, bez bla, tylko siedem linków. obietnica! Czy wolisz być na bieżąco na Instagramie? Tutaj Znajdziesz nasz kanał streamingowy.

W „DWDL„Dyrektor programowy Vox, Kirsten Petersen, opowiada o najnowszych planach stacji. Zgodnie z tym mają one «nowe, wielkie plany ze Stephenem Henslerem»”. Konkretnie oznacza to:

„Przygotowujemy się na Niemca Choi Henslera i każdy, kto zna Stevena, wie: przeciwnik nie może być dla niego wystarczająco duży”.

W przyszłości Steffen Hensler będzie konkurować z „celebrytami i szefami kuchni z różnych regionów całych Niemiec”. Petersen mówi także o „konkursie Bundesvision Koch”.

W programie „Grill den Henssler” telewizyjny szef kuchni rywalizował dotychczas wyłącznie z celebrytami, którzy nie posiadali żadnych sprawdzonych umiejętności kulinarnych; Wygląda na to, że szuka większego wyzwania.

W przyszłości Malzer będzie gotował bez Henslera

Stephen Hensler wkrótce zwolni gdzie indziej. Chodzi o „Mälzer i Henssler dostarczają!”. Tutaj Stephen Hensler i Tim Malzer konkurują w usłudze dostawy wyskakujących okienek.

READ  „Możemy też zamrozić dla wolności”

„Vox będzie nadal prezentował programy, ale w przyszłości Tim Malzer zmierzy się ze swoimi największymi przeciwnikami ze świata Kitchen Impossible – następnie z Lukasem Mrazem i Maxem Strohe” – ujawnia Petersen. Innymi słowy: Hensler znajduje się w centrum „Malzer i Hensler dostarczają!” Poza.

Ale ta decyzja nie należy do Voxa, ale do profesjonalnego szefa kuchni. „Po dziesięciu pojedynkach i jednym remisie Stephen Hensler ostatecznie zdecydował się nie kontynuować usługi dostawczej, ale stawić czoła nowym wyzwaniom” – brzmi uzasadnienie.

Nic dziwnego, że Vox pracuje nad kilkoma własnymi formatami kulinarnymi, ponieważ „Grill den Henssler” również nie radził sobie ostatnio tak dobrze, jak oczekiwano. Zeszłoroczny odcinek rocznicowy nie znalazł się na liście 25 najchętniej oglądanych programów dnia, pomimo tak znaczących gości, jak Oliver Bucher i Paul Banzer.

Continue Reading

entertainment

„Simpsonowie” żegnają 34-letniego bohatera: Larry już nie pije rozrywka

Published

on

„Simpsonowie” żegnają 34-letniego bohatera: Larry już nie pije  rozrywka

Es gibt einen leeren Barhocker in Moe’s Tavern. Die langjährige Fox-Serie „Die Simpsons“ hat am Sonntagabend einen ihrer ganz alten Charaktere getötet – Larry, der Kneipenhocker.

Seit mehr als 35 Jahren flimmert Amerikas berühmteste gelbe Familie über die Fernsehbildschirme und ein Ende ist nicht in Sicht. Aber auf den treuen Wegbegleiter Larry müssen die Fans und Homer Simpson fortan verzichten. Larry, der oft neben seinem Freund Sam saß, war (fiktive) 42 Jahre alt. Auch wenn die Fans den kahlköpfigen Mann nicht namentlich kennen, so war Larry doch mindestens seit „Homer’s Odyssee“ in Staffel 1, die im Januar 1990 ausgestrahlt wurde, bei Moe’s zu Gast – also seit mehr als 34 Jahren!

Einmal spricht Larry sogar: In der Folge „Bart wird von einem Auto angefahren“ aus Staffel 2 schaut sich der Betrunkene Marge Simpson an und ruft: „Wer ist die Tussi?“

Ausgedachte Angel-Geschichte

Dann der Schock: Sonntagnacht, in der Folge „Cremains of the Day“ in der 35. Staffel, starb Larry. Homer, Moe und die anderen Stammgäste der Bar, Lenny und Carl, machten einen Ausflug, um seine Asche zu verstreuen.

Da Larry nur eine Hintergrundfigur war, ist über ihn außer seiner Vorliebe für Alkohol und unzusammenhängendes Gemurmel wenig bekannt. So geht es auch Homer und seinen Bar-Freunden. Als ihnen klar wird, dass sie den Kerl kaum kannten, dessen Asche sie verstreuen, fühlen sie sich mies. Larrys Mutter erzählt ihnen, dass er die Leute aus Moe’s Kneipe als seine „besten Freunde“ bezeichnet hat und sie bittet Homer und Co., ein paar „schöne Erinnerungen“ zu teilen. Also erzählen sie schnell eine erfundene Geschichte über das Angeln.

READ  Nowości w marcu i kwietniu

„#RIPLarry“

Langjährige Fans der Serie sind schockiert über den Verlust: „Ich habe gerade erfahren, dass sie Larry bei den ,Simpsons‘ morgen absetzen werden. Ich brauche eine Minute“, schrieb einer auf X. Nach der Ausstrahlung der Sendung trauerte ein anderer Nutzer um die Figur. „Ich kann nicht glauben, dass sie Larry Dalrymple bei den Simpsons gestern Abend getötet haben. #RIPLarry“, schrieb er.

Besonders in den Neunzigerjahren wurden die Simpsons zum Kult und haben im Laufe der Jahre schon so manches Ereignis hellsichtig vorausgesagt.

Continue Reading

entertainment

„Czy to naprawdę on?”, najgorętsza gwiazda Niemiec spontanicznie śpiewa przed Ediką podczas wakacji nad Morzem Bałtyckim

Published

on

„Czy to naprawdę on?”, najgorętsza gwiazda Niemiec spontanicznie śpiewa przed Ediką podczas wakacji nad Morzem Bałtyckim
  1. tz
  2. gwiazdy

Naciska

„Czy to naprawdę on?” szeptali przed Salą Edika nad Bałtykiem: spontanicznie zaśpiewała tam najgorętsza gwiazda Niemiec, będąca już na wakacjach.

Lubeka – Nic na to nie poradzi! Nawet jeśli chce odpocząć na krótkich wakacjach, Izaak, uczestnik niemieckiego ESC, pozostaje muzykiem w każdym tego słowa znaczeniu. W czwartek 18 kwietnia stał ze swoją gitarą w centrum Lubeki przed centrum handlowym, w którym grali DM i Edeka oraz uliczni muzycy. Samotne granie na ulicy ze swoim instrumentem nie jest dla 29-latka niczym nowym; Robi to często, ostatnio w Madrycie, co widać na Instagramie. Ale nawet jeśli zrobi sobie krótką przerwę?

Konkurs Piosenki Eurowizji: Niemiecki uczestnik Izaak faktycznie był na wakacjach nad Morzem Bałtyckim

Isaak jest obecnie najgorętszą gwiazdą Niemiec – 11 maja będzie reprezentował naród w Malmö w największym europejskim konkursie muzycznym, Konkursie Piosenki Eurowizji. Chciałby zapomnieć o niepowodzeniach ESC z poprzednich lat. Znaki ku temu niekoniecznie są dobre; Ishaq niedawno przeżył nową porażkę.

Izaak reprezentuje Niemcy w Radzie Gospodarczej i Społecznej. © Christoph Soeder/DPA

Obecnie miał wiele spotkań w swoim kalendarzu i miał trochę czasu na wytchnienie pomiędzy nimi. „Zbieramy siły, jesteśmy w hotelu w Charbots i trochę odpoczywamy” – powiedział NDR. „Mamy też kilka daktyli, które z nim połączyliśmy. Dlatego idealnie pasuje. Przez kilka dni powiedzieliśmy, że będziemy się starać, żeby nie były luźne, i prawie się udało”.

Konkurs Piosenki Eurowizji: Izaak wykonuje spontaniczny koncert przed Edeką

Niemal dlatego, że na sobotni wieczór (21 kwietnia) w Sali Muzyczno-Kongresowej w Lubece zaplanowano koncert wraz z Gospel Symphony. A także dlatego, że dał wtedy mały koncert na ulicy przed Edeką. Spontaniczne, jak napisało NDR. W tym momencie wiele osób zatrzymało się, a niektórzy szeptali: „Czy to naprawdę?”

READ  „Według polskiego prawa właśnie popełniłeś przestępstwo.”

26-sekundowe nagranie występu Lubeki trafiło na Reddit. Tam śpiewa „(Sittin' On) The Dock of the Bay” Otisa Reddinga. To dodaje kibicom otuchy. W komentarzach czytamy: „Izaak ma taki niebiański głos” i „To robi wrażenie”. Lub też: „Ładny głos! Izaak zasługuje na więcej miłości!” Czy Europa to pokaże? Występy takie jak ten w Lubece powinny przynajmniej zapewnić mu wysoką popularność. Co tak naprawdę Barbara Schöneberger myśli o ESC 2024? Wykorzystane źródła: NDR.de, Reddit

Continue Reading

Trending