Pokonaj kryzys z A&O: Wybierz się na rodzinne wakacje i zaoszczędź 25%
- Sieć budżetowa w Berlinie rozpoczyna lato z nowymi usługami i ofertami
- Od kierownika imprezy po bezpłatną pościel we wspólnych pomieszczeniach
- Zostań przez cztery dni i zaoszczędź 25 procent: zniżka rodzinna na rezerwacje dokonane do 31 sierpnia
- Ponadto: Od lipca goście mogą wpłacać dobrowolne datki na ochronę klimatu
Berlin – Nadeszło lato, a wraz z nim nowe usługi i oferty berlińskiej sieci hosteli A&o. CMO Phillip Winter zwraca szczególną uwagę na jedną specjalną ofertę: A&O oferuje 25 procent zniżki na czterodniowy pobyt zarezerwowany w pokojach rodzinnych i wieloosobowych do końca sierpnia.
CMO Phillip Winter: „Wiemy, jak szybko może wzrosnąć rodzinny budżet na wakacje. W czasach gwałtownie rosnących cen wakacje stają się dla wielu niedostępne – chcemy, aby czas wolny był możliwy.”
Oprócz oferty letniej, a & o oferuje inne innowacje. Między innymi od teraz bezpłatna pościel we wszystkich pokojach wieloosobowych; Porozmawiaj z Event Managerem i VCO o bezpośrednich rezerwacjach przez stronę internetową a&o.
Więcej powietrza w wakacyjnym budżecie: 25 procent dla rodzin
„A&O to rodzina”, zapewnia Winter, „Rodziny stanowią połowę naszych letnich gości i dlatego mają dla nas szczególne znaczenie”. W tej akcji biorą udział następujące domy:
BremaI Frankfurt Ostenda I galoswartI Kopenhaga Sydhavn I norrebroI Haker z mostu monachijskiego I LimonkaI Wolfgang z SalzburgaI Stuttgart I Weimar.
Pościel wliczona w cenę – teraz także we wszystkich pokojach wieloosobowych
To, co jest oczywiste w przypadku pokoi dwuosobowych i jednoosobowych, dotyczy teraz również wszystkich pokoi wieloosobowych, czyli także klasycznych „dormów”, w których podróżni mogą zarezerwować pojedyncze łóżko. Wcześniej pościel można było wypożyczyć w recepcji za opłatą. Od czerwca pościel jest ogólnie wliczona w cenę. Philip Winter: „To duży plus, który z przyjemnością oferujemy naszym gościom – pościel jest już wliczona w cenę pokoi rodzinnych, a teraz osoby podróżujące w pojedynkę również w akademikach mogą skorzystać z wygody.” podróżnicy. Dodatkowe koszty nie będą doliczane do ceny pokoju – zapewnia Winter.
Karaoke, sport, porady dotyczące zwiedzania – A&O Event Manager dostarcza wrażeń
Klimatyczna rozrywka gwarantowana: nowy event manager a&o. Poprzez karaoke w barze w holu, transmisje na żywo i komentarze do najważniejszych wydarzeń sportowych lub organizowanie międzynarodowych potraw w kuchniach gości, A&O będzie w przyszłości oferować swoim gościom różne rozrywki wewnętrzne. Ponadto: ponieważ czasem impreza jest za duża lub pobyt za krótki, event manager pomaga również w planowaniu zwiedzania, udziela wskazówek i informacji o miejscu docelowym. Nacisk kładziony jest na wybrane wskazówki dotyczące lokalnych doświadczeń w dziedzinie sztuki, kultury, zakupów i gastronomii.
CO2: dobrowolna kompensata w przypadku rezerwacji bezpośrednich
Nowość od 1 lipca: Goście, którzy rezerwują pobyt bezpośrednio przez stronę internetową a&o, mogą osobiście przyczynić się do ochrony klimatu. Dobrowolny zwrot kosztów działa w następujący sposób: na koniec procesu rezerwacji wybierz w koszyku „opcję klimatyczną”, a A&O pozostanie neutralny klimatycznie za jedyne dziesięć centów za noc. „Z zaledwie 3,73 kilograma dwutlenku węgla na noc, emisja jest już bardzo niska – nasi goście również powinni z tego skorzystać, ponieważ mogą przyczynić się do poprawy klimatu za zaledwie dziesięć centów”.
Ta dobrowolna składka na klimat zostanie automatycznie uwzględniona przy rezerwacjach dokonywanych przez członków klubu.
O schroniskach młodzieżowych
Firma A&O została założona przez Olivera Wintera w 2000 roku i obecnie prowadzi 39 hoteli w 25 miastach i dziewięciu krajach europejskich. Mieszanka gości A&O jest zróżnicowana: Backpackers są częścią grupy docelowej A&O, takiej jak podróżujący samotnie, rodziny, grupy szkolne i kluby. Rośnie również liczba osób podróżujących służbowo i osób starszych. A&o Edinburgh City zostało otwarte w lipcu 2021 roku jako pierwsza lokalizacja w Wielkiej Brytanii. Trzy nowe lokalizacje dodane w 2020 roku: miały premiery w Polsce, Warszawie, na Węgrzech i m.in. w Budapeszcie; Drugi dom został otwarty w Kopenhadze. Z około 28 500 łóżek i około 5,55 milionami noclegów w 2022 roku, A&O odnotowało sprzedaż w wysokości 172 milionów euro (2021: 70 milionów euro; 2020: 64 miliony euro). Celem A&O jest stać się „siecią hosteli o zerowej emisji” w Europie do 2025 roku. Amerykański inwestor TPG Real Estate jest właścicielem A&O od 2017 roku. Założyciel nadal prowadzi firmę.
Kontakt:
Dr. Petra Zahrt
Mobile +49 (0) 172 94 54 753
Mail [email protected]
a&o Hostels Gmbh & Co. KG
Adalbertstr. 50
10179 Berlin Deutschland
www.aohostels.com
Geschäftsführer: Oliver Winter, Andreas Jozef Bleeker, Michael Abel