Connect with us

Economy

Oferta rabatowa: czy odkurzacz Aldi konkuruje z Dysonem?

Published

on

Oferta rabatowa: czy odkurzacz Aldi konkuruje z Dysonem?

Sprawdź ofertę rabatową
Odkurzacz w sztyfcie Aldi: supertania konkurencja Dysona

Sprzątanie samo w sobie jest obowiązkiem, ale odkurzacz przewodowy może zepsuć nawet najbardziej stymulujące rzeczy. Dyskont Aldi ma teraz w ofercie bezprzewodowy odkurzacz Dreame. Co może zrobić umowa? Czy Dyson ma do czynienia z poważną konkurencją?

Korzystanie z kabla jako ryzyko potknięcia i irytujące ciągnięcie odkurzacza utrudnia rutynowe czyszczenie. Bezprzewodowe modele odkurzaczy, które są łatwe do trzymania i równie łatwe w użyciu, są jeszcze lepsze. Teraz dostępny w Aldi bezprzewodowy odkurzacz Dreame: Bezprzewodowy odkurzacz V11SE kosztuje teraz w Aldi 189 euro zamiast 279,99 euro. Ale co tak naprawdę może zrobić model? I czy odkurzacz w sztyfcie ma potencjał, by zmierzyć się ze swoim największym konkurentem, Dysonem?

Odkurzacze w sztyfcie w ofercie Aldi: okazja w skrócie

Odkurzacz bezprzewodowy Dreame V11SE nie był jeszcze testowany. Ale spójrz na wyposażenie, a wydajność już robi wrażenie. W zależności od potrzeb model można przekształcić w odkurzacz ręczny lub sztyftowy. Za pomocą odkurzacza powinieneś dostać się do każdego zakamarka lub szczeliny, bez względu na to, jak trudno do niego dotrzeć. Dreame jest również wyposażony w trzy tryby czyszczenia do szybkiego odkurzania i wiele szczotek do wielu czynności czyszczenia. IDEALNY DO WSZYSTKICH PODŁÓG: Szczotka jest bardzo wszechstronna.

Wzrok przyciąga wyświetlacz LED o wysokiej rozdzielczości na odkurzaczu, na którym wszystkie informacje mogą być wyświetlane w pakiecie. Dzięki silnikowi o mocy 450 W i 12-stożkowemu systemowi cyklonowemu odkurzacz sztyftowy z gamy Aldi powinien położyć kres kurzowi, brudowi, sierści zwierząt itp. Dzięki 5-krotnemu filtrowi HEPA odkurzacz usuwa do 99,9 procent zawieszonych cząstek, takich jak roztocza i pyłki według producenta. Najważniejszym elementem są dołączone nieporęczne akcesoria: oprócz różnych szczotek i dysz, dostępna jest ładowarka ścienna, w której można naładować urządzenie. Mówiąc o ładowaniu: po około 60 minutach pracy odkurzacz powinien ponownie pobierać energię — a to oznacza większą wytrzymałość niż wiele podobnych urządzeń. Pojemność pojemnika na kurz o pojemności 500 ml jest dobra i można ją określić jako medium stałe. Dreame V11SE nie był jeszcze testowany.

W Aldi odkurzacz w sztyfcie jest już w sprzedaży 189 euro. Sugerowana cena detaliczna to 279,99 euro. Potencjał oszczędności wynosi pełne 32 procent.

Przegląd asortymentu odkurzaczy Aldi

  • Typ formularza: Odkurzacze ręczne i przenośne
  • moc ssania: Bezszczotkowy silnik o mocy 450 W i 12-stożkowy system cyklonowy
  • Czas trwania: około 60 minut
  • Czas ładowania baterii: około 210 minut
  • Charakterystyka: Odkurzacz 2 w 1, lekki, 5-krotny filtr HEPA, wyświetlacz LED
  • akcesoria: ścienna podstawka ładująca, ssawka wielopowierzchniowa, ssawka płaska, szczotka 2 w 1, elektryczna szczotka do usuwania roztoczy, adapter do ładowania, przedłużacz
  • cena transakcyjna: 189 € (zamiast sugerowanej ceny detalicznej 279,99 €)

Kto w Aldi zasługuje na tę ofertę?

Masz dość odkurzaczy przewodowych? Oferta w Aldi jest więc naprawdę ciekawa. Jeśli chcesz znowu mieć trochę więcej radości ze sprzątania – jeśli to w ogóle możliwe – możesz kupić solidny odkurzacz sztyftowy za 189 euro, który można w mgnieniu oka przekształcić w odkurzacz ręczny. Odkurzacz 2 w 1 jest odpowiedni dla alergików, a dzięki niewielkiej wadze jest łatwy w obsłudze. Przy przyzwoitej mocy mieszkanie powinno być szybko posprzątane. Ta oferta rabatowa jest obiecującym początkiem tego, co, jak mamy nadzieję, będzie pełnym rokiem 2023.

zauważyćDobre postanowienie w 2023 r. często będzie obejmować procedury czyszczenia. Szczególnie popularne są tutaj odkurzacze w sztyfcie. Zgodnie z oczekiwaniami, oferta Aldi została szybko wyprzedana. Opłaca się więc być szybkim.

Alternatywa: mocniejszy odkurzacz Dyson V10 Absolute

Jeśli chodzi o bezprzewodowe odkurzacze, Dyson nie pozostaje daleko w tyle. z Odkurzacz Dyson V10 Absolutny Producent chce zaoferować odkurzacz sztyftowy, który ma moc dorównującą zwykłemu odkurzaczowi. I to działa: według Chip.de, V10 Absolute działa dobrze. Obsługa jest łatwa – i mnóstwo akcesoriów na początek. Dodatkowy punkt: testerzy Chip.de potwierdzają, że niska waga 2,6 kg sprawia, że ​​odkurzanie jest wyjątkowo łatwe. Podobnie jak seria Aldi, model może być również używany jako odkurzacz ręczny. Ogólna ocena: 2,5 („Dobry”). Pod względem ceny odkurzacz premium plasuje się jednak w wyższej lidze: w Expert kosztuje obecnie 489,99 euro.

  • typ formularza: odkurzacze pionowe i ręczne
  • moc ssaniaSilnik: 525 watów i 151 watów
  • Czas trwania: około 60 minut
  • Czas ładowania baterii: około 210 minut
  • CharakterystykaLekki, duży pojemnik na kurz, górna filtracja
  • akcesoria: szczotka elektryczna (z miękkim wałkiem), mała szczotka elektryczna, elastyczny adapter, ssawka szczelinowa, zintegrowana ssawka mocująca, uchwyt ścienny z funkcją ładowania
  • Cena £: 489 euro

Odkurzacz w sztyfcie w Aldi: konkurencyjna oferta Dysona ze zniżką?

Spojrzenie na samą cenę ujawnia: niedrogi odkurzacz Aldi jest wart obejrzenia. Każdy, kto może obejść się bez kultowej nazwy „Dyson”, powinien być w pełni zadowolony z odkurzacza Dreame. Zapewnia wszystko, co robi Dyson V10 Absolute. Wydajność powinna być tylko nieznacznie gorsza od Dysona, jeśli wierzyć samym liczbom. Jednakże: odkurzacz nablatowy powinien wystarczyć do normalnych czynności związanych ze sprzątaniem. Kto pierwszy, ten lepszy: oferta w tej cenie może szybko się wyprzedać.

(Ten artykuł został opublikowany po raz pierwszy w poniedziałek, 2 stycznia 2023 r.).

READ  Domy w Japonii są bardzo tanie, jeśli ktoś ma w nich wypadek
Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Economy

– Minus dwanaście procent: Inwestycje zagraniczne w Niemczech w dalszym ciągu spadają

Published

on

– Minus dwanaście procent: Inwestycje zagraniczne w Niemczech w dalszym ciągu spadają
Praca Minus dwanaście procent

Inwestycje zagraniczne w Niemczech nadal spadają

Wielu uważa projekt Tesli w Gruenheide za modelowy projekt dla inwestycji zagranicznych w Niemczech

Wielu uważa projekt Tesli w Gruenheide za modelowy projekt dla inwestycji zagranicznych w Niemczech

Źródło: Niemiecka Agencja Informacyjna/Jörg Carstensen

Według badania przeprowadzonego przez firmę doradczą EY inwestycje zagraniczne w Europie spadły: o 11% mniej niż przed pandemią korony. Niemcy utrzymały swoją pozycję w rankingach, jednak różnica w stosunku do prowadzącej Francji ponownie wzrosła.

IJak wynika z badania, w zeszłym roku międzynarodowi inwestorzy ponownie ograniczyli swoje zaangażowanie w Niemczech. W 2023 roku zagraniczne firmy ogłosiły 733 projekty inwestycyjne w tym kraju – o dwanaście procent mniej niż rok wcześniej. To najniższy poziom od 2013 roku i szósty z rzędu spadek, wynika z analizy firmy audytorsko-doradczej EY.

W europejskim porównaniu Niemcy pozostają na trzecim miejscu – ale różnica w stosunku do Primus France ponownie się zwiększyła. EY odnotowało tam o pięć procent mniej projektów, ale wciąż było ich 1194, a za nią plasowała się Wielka Brytania, kraj spoza UE, z 985 (plus sześć procent). Największą liczbę inwestycji zagranicznych w Niemczech EY odnotował w 2017 r. – 1124 projekty. Przed pandemią korony w 2019 r. było ich 971. EY prowadzi badanie od 2006 r. Nie podano informacji o wielkości inwestycji.

Prezes zarządu EY, Henrik Ahlers, uważa ten spadek za niepokojący: „To sygnał ostrzegawczy” – zacytowano go w oświadczeniu: „Niemcy pozostają w tyle, podczas gdy inne kraje europejskie rozwijają się bardziej dynamicznie. Od 2017 r. Liczba projektów inwestycyjnych w Niemczech spadła o 35%, w Wielkiej Brytanii spadek sięgnął w tym okresie 18%. Z drugiej strony Francja osiągnęła wzrost na poziomie 20 proc. „Francja jest największym zwycięzcą wyjścia Wielkiej Brytanii z UE Unia Europejska. Z drugiej strony Niemcy straciły więcej inwestycji niż Wielka Brytania.

Ahlers wskazuje kilka przyczyn słabych wyników Niemiec, w tym wysokie obciążenia podatkowe kraju, wysokie koszty pracy, drogą energię i biurokrację. „Skutek: spadają inwestycje, nastroje wśród konsumentów i przedsiębiorstw są fatalne, a gospodarka rozwija się słabiej niż w jakimkolwiek innym uprzemysłowionym kraju”.

Rozwój również osłabł w całej Europie, ale nie w takim stopniu jak w Niemczech. W 2023 roku liczba ogłaszanych projektów spadła o cztery proc., do łącznie 5694 projektów, przy czym największą dynamikę wykazały Turcja (plus 17 proc.) i Szwajcaria (plus 53 proc.). Jednak w całej Europie nadal brakuje poziomu sprzed pandemii. Liczba projektów była o 11 proc. niższa niż w 2019 r.

„Europa rozpaczliwie potrzebuje inwestycji zagranicznych, a to badanie powinno pobudzić cały kontynent” – stwierdziła Julie-Lynne Tiegland, ekspert EY. Wzmocniłoby to europejską gospodarkę poprzez stworzenie możliwości zatrudnienia, zachęcanie do innowacji i promowanie eksportu. „Należy teraz podjąć pilne działania, aby zapewnić Europie utrzymanie konkurencyjności w obliczu coraz bardziej zaciekłej konkurencji ze strony Stanów Zjednoczonych i Chin” – stwierdził Tiegland.

Amerykańscy inwestorzy wycofują się

W zeszłym roku amerykańskie firmy nadal były najważniejszymi inwestorami w Europie i Niemczech – ale liczba projektów spadła o 15 proc., a w tym kraju aż o 22 proc. Ahlers obwinia warte miliardy dolarów programy wsparcia, takie jak ustawa o redukcji inflacji (IRA). „Amerykańska polityka lokalizacyjna ma wpływ” – powiedział. „Wygląda na to, że amerykańskie firmy inwestują więcej u siebie, a mniej w Europie”.

Amerykańscy inwestorzy w żadnym wypadku nie wykluczyli Niemiec jako lokalizacji dla biznesu, ale ich zaufanie zostało zachwiane. Ahlers powiedział, że przywrócenie tego stanu rzeczy powinno być najwyższym priorytetem dla polityki i biznesu w Niemczech. Ale nie może tu chodzić o wyścig po wsparcie. Należy raczej poprawić ogólne warunki. Ahlers był jednak sceptyczny, czy uda się to szybko osiągnąć: „Problemy w Niemczech są głębokie i mają charakter strukturalny, więc odwrócenie trendu nie będzie możliwe z dnia na dzień”. Niezbędna jest rzeczywista reforma podatkowa i ograniczone regulacje.

READ  Niskie ceny ropy: wojna z Ukrainą ciąży na Wall Street

Continue Reading

Economy

Natychmiast wejdą w życie nowe wymagania dotyczące oznakowania samochodów osobowych – a zmiany te wejdą w życie w maju

Published

on

Natychmiast wejdą w życie nowe wymagania dotyczące oznakowania samochodów osobowych – a zmiany te wejdą w życie w maju
  1. Strona główna
  2. konsument

Naciska

Odtąd przy zakupie samochodu klienci muszą być szczegółowo informowani o zużyciu paliwa, emisji i potencjalnych kosztach. Ma to na celu ochronę klimatu i Twojego portfela.

Kassel – Nowe samochody często potrzebują więcej paliwa niż podaje producent. Jeden Badanie przeprowadzone przez Międzynarodową Radę ds. Czystego Transportu ICCT pokazuje, że różnica wzrosła: podczas gdy samochody zużywały około 8 procent więcej paliwa w 2018 r., w 2022 r. faktycznie wzrosło o 14 procent. Aby chronić konsumentów przed pułapkami kosztowymi przy zakupie samochodu, wprowadzony zostanie nowy wymóg dotyczący etykietowania pojazdów Obowiązuje od 1 maja 2024 r. Dotyczy to obecnie wszystkich dealerów i producentów.

Wymogi dotyczące etykietowania samochodów zapewniają „większą przejrzystość przy zakupie samochodu”

Od lutego 2024 r. wszystkie nowo wydawane plakaty i zawiadomienia w salonach samochodowych oraz wszystkie nowo zaprojektowane reklamy muszą być zgodne z nowymi przepisami. Najpóźniej od maja dealerzy i producenci będą musieli podawać dokładne informacje na temat zużycia paliwa i emisji w ramach wymogów dotyczących etykietowania samochodów. wysoki Komunikat Federalnego Ministerstwa Gospodarki i Ochrony Klimatu (BMWK) Celem jest znaczące udoskonalenie informacji konsumenckiej i uzupełnienie jej o inne ważne informacje.

Jakie są procedury testowe WLTP?

Procedura testowa WLTP oznacza „Światową zharmonizowaną procedurę badania pojazdów lekkich” i jest znormalizowaną procedurą pomiaru zużycia paliwa i emisji spalin przez pojazdy. Został opracowany w celu osiągnięcia bardziej realistycznych wyników w porównaniu z poprzednim nowym europejskim cyklem jazdy (NEDC).

W przeciwieństwie do nowego europejskiego cyklu jazdy (NEDC), metoda WLTP uwzględnia różne sytuacje i warunki na drodze, w tym wyższe prędkości, większe przyspieszenie i większe zróżnicowanie profili torów. Oznacza to, że wyniki testu powinny być bliższe rzeczywistym, codziennym warunkom jazdy.

źródło: Adak

„Lepsze oznakowanie nowych samochodów zapewnia większą przejrzystość przy zakupie samochodu” – stwierdził federalny minister gospodarki. Roberta Habeka (Sojusz 90/Zieloni). „W przyszłości bezwzględne wartości zużycia i emisji powinny być określane w oparciu o bardziej realistyczną metodę pomiaru testowego WLTP”. Nowa etykieta samochodu zawiera także informacje o kosztach energii i kosztach emisji CO2. Dzięki temu można podjąć decyzję o zakupie obu rozwiązań klimat A także oszczędzanie portfela.

READ  „Upadłość mogła być czystsza”: Ekspert uważa restrukturyzację Signa za aberrację

Zmiany w związku z obowiązkowymi naklejkami samochodowymi – dotyczy konsumentów

Konkretnie wymóg dotyczący etykietowania samochodów oznacza wspieranie konsumentów przy zakupie samochodu lokalnie i przez Internet. Naklejkę należy przykleić bezpośrednio do pojazdu wystawionego w salonie samochodowym lub podać jej zawartość przy zakupie online. Według BMWK oznaczone kolorami kategorie CO2 na pierwszy rzut oka pokazują, ile emisji emituje dany samochód w porównaniu z innymi modelami. Masa samochodu nie ma znaczenia.

Nowe wymogi dotyczące oznakowania samochodów zaczną obowiązywać od początku maja 2024 r. Ma to zapewnić większą przejrzystość przy zakupie samochodu. © Ivana Kojic / Imago

Samochody elektryczne i hybrydowe otrzymują dodatkowe informacje o zużyciu energii i zasięgu. Hybrydy typu plug-in mają dwa silniki, zatem istnieją dwie klasy emisji CO2: jedna do pracy hybrydowej i druga do pracy z silnikiem spalinowym. Ponadto konsumenci powinni być informowani o przewidywanych kosztach emisji CO2 w ciągu najbliższych dziesięciu lat. Daje to nabywcom samochodów możliwość wyboru samochodów bardziej przyjaznych dla środowiska i opłacalnych. (Wszyscy)

Continue Reading

Economy

Obowiązkowe naklejki na samochody pokazują, czy samochód jest wywrotką

Published

on

Obowiązkowe naklejki na samochody pokazują, czy samochód jest wywrotką

Wer einen Neuwagen kaufen will, soll ab Mittwoch (1. Mai 2024) durch ein reformiertes Pkw-Label unter anderem besser über den Verbrauch und die Emissionen des Fahrzeugs informiert werden.

[–>

Ziel der Änderung einer Energieverbrauchskennzeichnung bei Pkw ist laut Wirtschaftsministerium eine deutlich verbesserte und um weitere wichtige Angaben ergänzte Verbraucherinformation. Dies soll eine Kaufentscheidung ermöglichen, die das Klima schütze und den Geldbeutel schone, sagte Minister Robert Habeck (Grüne).

[–>

Mit wem Monatswechsel ist einiges neu: Flugtickets, Sprit, Bahn-App – das ändert sich für die Deutschen im Mai.

[–>

Neuer Sticker entlarvt Autos als Dreckschleuder

[–>

Die Novelle trat bereits in Kraft, ab dem Mai müssen Händler und Hersteller Pkw mit dem neuen Label kennzeichnen. Seit langem gibt es ähnlich wie bei Haushaltsgeräten auch bei Pkw im Autohaus eine Kennzeichnung dazu, wie viel Sprit ein Auto – oder im Falle eines E-Autos Strom – verbraucht und wie viel CO2 es ausstößt.

[–>

Dies wird in farbigen Balken von grün bis rot dargestellt. Der Hinweis muss in einem Autohaus direkt am ausgestellten Fahrzeug angebracht sein. Findet der Kauf über das Internet statt, muss der Inhalt des Labels entsprechend angegeben werden.

[–>

Neu ist: Angaben zu Energieverbrauch und CO2-Emissionen basieren nun auf dem sogenannten WLTP-Prüfverfahren, das realitätsnähere Werte liefern soll. Das Gewicht des Fahrzeugs spielt keine Rolle mehr. Durch eine neue Klasseneinteilung soll laut Ministerium verhindert werden, dass besonders große und schwere Pkw aufgrund ihres Gewichts in eine bessere CO2-Klasse eingeordnet werden können als deutlich leichtere Fahrzeuge mit gleich hohen Emissionen.

[–>

[–>

READ  Domy w Japonii są bardzo tanie, jeśli ktoś ma w nich wypadek

Neu sind auch weitere Angaben zum Energieverbrauch – zum Beispiel für vier unterschiedliche Fahrtmodi – Innenstadt, Stadtrand, Landstraße und Autobahn. Das soll Verbraucherinnen und Verbrauchern zusätzliche Informationen entsprechend ihrer individuellen Nutzung ermöglichen.

[–>

Zudem wird für jede Antriebsart ein eigenes Label eingeführt. Für vollelektrische Autos und Plug-in-Hybride werden zusätzlich der Stromverbrauch und die elektrische Reichweite angegeben. Das Pkw-Label informiert außerdem über die jährlichen Energiekosten bei einer Laufleistung von 15 000 Kilometern und über die aktuelle Kfz-Steuer des neuen Pkw. (dpa)

Continue Reading

Trending