Connect with us

sport

Mercedes nie rezygnuje z koncepcji samochodu

Published

on

Mercedes nie rezygnuje z koncepcji samochodu
8:19 rano

Mercedes trzyma się koncepcji

Czy koncepcja Mercedesa zawiodła? Przed rozpoczęciem sezonu W13 wywołał spore zamieszanie swoją koncepcją brakujących bocznych podpór. Ale sportowe rzeczy nie idą w Mercedesie zgodnie z oczekiwaniami. W Imoli, po raz pierwszy od dziesięciu lat, żaden z Mercedesów nie znalazł się w pierwszej dziesiątce w kwalifikacjach. Lewis Hamilton był dopiero 13. w wyścigu.

Jednak akcje srebra nadal trzymają się swojej koncepcji. Toto Wolff mówi, że gdybym zobaczył sposób na odblokowanie większego potencjału, zrobiłbym to pięć miesięcy temu. „Wierzymy, że jest to kierunek rozwoju, który musimy obrać” – powiedział szef sportów motorowych.

Przed podjęciem decyzji o całkowitym porzuceniu obecnego projektu i rozpoczęciu od nowa, należy najpierw zrozumieć stojącą za nim naukę i dlaczego koncepcja nie zadziałała.

„Tylko wtedy możesz naprawdę powiedzieć: OK, zatrzymaj straty i przejdź do przyszłego roku. Kiedy zrozumiesz, gdzie popełniłem błąd. I nie robimy tego teraz. Jeszcze nie”.

11:01

Dyskusje o Sprint Racing

Planowane jest również zwiększenie liczby sprintów z trzech do sześciu w przyszłym roku. Dyrektor sportowy Ross Brawn zasygnalizował to już w weekend.

Szef zespołu Ferrari, Mattia Binotto, z zadowoleniem przyjąłby ten ruch: „W Ferrari wierzymy, że w przyszłości pojawią się dobre możliwości i lepsze możliwości prezentacji i dochodów”, mówi Włoch.

Jednak po pierwszych czterech wyścigach wciąż jest miejsce na poprawę. Mówi się również o tym, jak zmienić format: „Myślę, że jest kilka pomysłów, a nawet więcej niż kilka pomysłów, ale zostanie to omówione we wtorek, a potem zobaczymy, co z tego wyjdzie”, powiedział Binotto.


10:32

Dzisiaj: posiedzenie komitetu Formuły 1

Komitet Formuły 1 spotyka się dzisiaj. Naprawdę duże problemy nie są na porządku dziennym. Być może najważniejszym tematem są postępy w pracach nad nowymi regulacjami dotyczącymi jednostek napędowych na 2026 rok. Tutaj naciska koncern Volkswagen. Ogłoszenie przez Porsche (prawdopodobnie z Red Bullem) i Audi (wciąż szukającego partnera) dołączenia od 2026 r. jest również częścią rozmów: „Będziemy informowani o nowych znajomych” – ujawnił szef zespołu Mercedesa Toto Wolff.

Ponadto Formuła 1 po raz pierwszy przedstawi swoje plany dotyczące kalendarza wyścigów 2023 dla zespołów i innych członków komisji. Mogą też pojawić się informacje o tym, kiedy Rosja zostanie zastąpiona w 2022 roku. Planowane jest również wyciąganie, które pokaże, jak wysokie będą dochody w 2021 roku według końcowego bilansu. Ważna informacja dla zespołów, o których wiadomo, że uczestniczą w tym dochodzie.


10:08

Wilk: Powinieneś zostać spoliczkowany

Max Verstappen pobiegł z Lewisem Hamiltonem w Imola na mercedesie. Odpowiednio, globalny trend osłabł również dzięki liderom zespołów Christianowi Hornerowi i Toto Wolffowi, którzy w zeszłym roku zaciekle walczyli o mistrzostwo świata.

Wolf zdaje sobie sprawę, że ta scena prawdopodobnie pojawi się w nadchodzącym sezonie Netflix. „Pod koniec dnia, jako osoba odpowiedzialna za ten zespół, muszę przyjąć klapsy, których w tej chwili nie wykonujemy. I to jest część tego na koniec dnia”, mówi.

„Wygraliśmy osiem tytułów mistrzowskich z rzędu, w tym roku wypadliśmy bardzo źle, a to obejmuje powiedzenie: Fakt. Pisałem i pisałem. To też jest część tego. Jak to działa”.

Toto Wolff Ferrari F1 ~ Toto Wolff ~


09:54 rano

Top 10: Kierowcy bez punktów

Oto seria zdjęć odpowiadających 10 kierowcom, z których większość startuje w Formule 1 bez punktów.


Galeria zdjęć: Top 10: Kierowcy Formuły 1 z największą liczbą startów bez punktów


09:35 rano

Bezużyteczny sterownik nr 1

Gdyby Mick Schumacher pozostał bez punktów przez cały sezon, byłby już drugi na liście. Jednak Haas nie może zostać kierowcą nr 1 w 2022 roku, ponieważ jest zajęty przez wieloletniego kierowcę testowego Ferrari Luca Badoer, który brał udział w 50 wyścigach w Formule 1 i nie był w stanie zdobyć żadnych punktów.

Być może minusem Włocha był powrót do Ferrari w 2009 roku, kiedy pozwolono mu zastępować kontuzjowanego Felipe Massę i beznadziejnie podążał za nim, zanim musiał ponownie wyczyścić kokpit po dwóch wyścigach.

Nawiasem mówiąc, Charles Beck i Max Shelton zajmują drugie i trzecie miejsce.

Luca Badoer Ferrari F1 ~ Luca Badoer ~


09:10

Mick Schumacher: Niesławna Top 10

Mick Schumacher jest w pierwszej dziesiątce od czasu Imoli – ale nie znajduje się w pierwszej dziesiątce, do której Niemcy chcieliby dołączyć. Ponieważ chodzi o kierowców, którzy mieli najwięcej startów w F1, nie zdobywając żadnych punktów. Imola był 25. wyścigiem Schumachera, co uplasowało go na 10. miejscu w tym rankingu.

Kierowca Haasa pilnie potrzebuje punktów – nie tylko po to, by wymknąć się z pierwszej dziesiątki, ale także po to, by jego kariera w F1 nie osłabła.

Podziękowania dla naszej Czytelniczki Josephine, która zwróciła nam uwagę na te statystyki!

Mick Schumacher Haas F1 ~ Mick Schumacher (Haas) ~


8:53

Russell: Wykorzystaj to jak najlepiej

Ale podczas gdy Lewis Hamilton walczy, jego kolega z drużyny George Russell wydaje się dobrze sobie radzić. Brytyjczykowi udało się ukończyć w pierwszej piątce w każdym dotychczasowym wyścigu, a siedmiokrotny mistrz świata wyraźnie kontrolował na Imoli.

„Myślę, że w pierwszych czterech wyścigach wydobyliśmy z samochodu to, co najlepsze pod względem wyników i wszystko potoczyło się po naszej myśli” – mówi. „Daje mi, a na pewno zespołowi, pewność, że możemy zdobyć więcej punktów, jeśli samochód się poprawi”.

Ale wie też, że takich wyników nie można brać za pewnik: „Jak powiedziałem przed końcem tego tygodnia, nie możemy utrzymać tych wyników, jeśli jesteśmy w takim tempie, w jakim jesteśmy teraz”.



8:09 rano

dzień dobry

Drugiego dnia w Imoli zagłębiamy się w to, co dzieje się w Emilii-Romania, ale także zajmujemy się sprawami, które nas czekają. Znowu mamy dla Ciebie kolorowy program, którym jesteś Norman Fisher Ten wtorek jest mile widziany.

Czy masz jakieś pytania lub uwagi? Następnie skorzystaj z formularza kontaktowego lub hashtagu #FragMST na Twitterze (również pod Elonem Muskiem).

READ  Australijski rząd zaostrza ton Djokovica
Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

sport

Niemiecka Liga Koszykówki: Nagle na boisko weszła kobieta w szpilkach! | Sporty

Published

on

Niemiecka Liga Koszykówki: Nagle na boisko weszła kobieta w szpilkach!  |  Sporty

Katerstimmung bei den Niners Chemnitz!

Drei Tage nach dem Sensations-Erfolg im Fiba Europe Cup gibt es in der easycredit Basketball-Bundesliga eine megaknappe Niederlage in Ludwigsburg. Ein Dämpfer im Kampf um Platz eins oder zwei in der Tabelle — und dem damit verbundenen möglichen Heim-Vorteils im Play-off-Halbfinale.

So oder so: Die Chemnitzer werden am Sonntag ab 15 Uhr auf dem Marktplatz gefeiert. Der große Empfang für die Euro-Helden!

MHP Riesen Ludwigsburg — Niners Chemnitz 96:93

Überraschende Unterbrechung beim Stand von 39:37 drei Minuten und 41 Sekunden vor Ende des zweiten Viertels:[–> Plötzlich kommt eine dunkelhaarige Frau im schwarzen Blazer, mit schwarzer Hose — und mit gelben High Heels, also hochhackigen Schuhen aufs Parkett. Mit Teppichmesser und rotem Klebeband bewaffnet! Sie schneidet ein Stück Werbe-Aufkleber ab, der sich vom Boden gelöst hat. Zudem streicht sie mit einem Spachtel alles wieder glatt. Sie geht vom Feld, die Applaus von einigen Fans ist zu hören. Das Spiel kann weitergehen.

Die Parkett-„Retterin“ geht vom Spielfeld. Der Schiedsrichter lässt weiterspielen

Foto: Dyn

Die Ludwigsburger gehen mit einer 51:44-Führung in die Pause. Vorher geht es hin und her. Die Chemnitzer wirken keine 72 Stunden nach ihrem Europokal-Triumph in Istanbul ein bisschen müde. Daher schleichen sich kleine Fehler ein.

Zum Beispiel zu Beginn des zweiten Viertels:[–> Nach einem Missverständnis mit Landsdowne kann Kevin Yebo, den Ludwigsburger Melson nur mit einer Trikot-Bremse an der Mittellinie stoppen. Er reißt am gelben Jersey seines Gegenspielers, um dessen Fastbreak zu unterbinden. Sportliches Foul! Zwei Freiwürfe!

Vor dem Spiel spricht Yebo bei Dyn über den Chemnitzer Euroerfolg, den vorher nur fünf andere deutsche Teams (Berlin, Weißenfels, Frankfurt, Göttingen und Bonn) geschafft haben — und verrät, was er mit den goldenen Schuhen macht, die ihm Weltmeister und NBA-Star Dennis Schröder geschenkt hatte für das Spiel.

Yebo:[–> „Dennis hat mir ein Paar Schuhe geschenkt fürs Finale. Damit man mit der richtigen Einstellung da rein geht. Die behalte ich natürlich. Ich habe heute jetzt andere Schuhe an. Die werde ich nicht mehr anziehen. Die werden ein Erinnerungsstück sein, die werde ich zu Hause hinstellen. Damit die mich an den Tag erinnern. An dieser Stelle danke an Dennis für die Schuhe.“

Zu Beginn des dritten Viertels geht der Ludwigsburger Desure Buie plötzlich vom Feld. Er muss seine Kontaktlinse wieder einsetzen.

Die Gastgeber führen zwischendurch sogar mit 18 Punkten Vorsprung, müssen am Ende noch zittern. Die Chemnitzer sind sogar kurz auf drei Punkte dran wenige Sekunden vor Schluss.

Nach Euroleague-SpielSchiedsrichter beim Klauen erwischt!

Quelle: X: Dragi Kenta

Telekom Baskets Bonn — Rostock Seawolves 112:89

Die Baskets machen die Play-ins klar mit diesem Sieg!

Nach der unerwarteten Pleite gegen Kellerkind Crailsheim schafft Bonn die Wiedergutmachung — und verpasst den Rostockern einen Dämpfer nach dem Überraschungs-Sieg in Würzburg.

Brian Fobbs ist bester Bonner Werfer mit 23 Punkten.

Continue Reading

sport

320 milionów euro! DAZN strzela do DFL

Published

on

320 milionów euro!  DAZN strzela do DFL

{ „placeholderType”: „BANNER” }

320 milionów! DAZN strzela do DFL

Kolejna runda sporu o prawa telewizyjne: DAZN wysyła list do klubów Bundesligi.

DAZN strzela ostro w bramkę Niemieckiej Ligi Piłkarskiej
© Imago/Giuseppe Mafia

Sport1
Sport1

Firma zajmująca się transmisją na żywo DAZN zaostrzyła otwarty spór z Niemiecką Ligą Piłkarską w sprawie przydziału praw do transmisji. W piśmie do 36 klubów Bundesligi DAZN oskarżył Bundesligę o „oszczerstwo”, któremu dostawca transmisji strumieniowej musiał „zdecydowanie zaprzeczyć”.

{ „placeholderType”: „MREC” }

Niemiecka Bundesliga wystosowała w piątek list do klubów, w którym zarzuca DAZN „celowe zniekształcanie faktów, udzielanie rabatów i próbę wprowadzenia opinii publicznej w błąd”. Liga stwierdziła, że ​​nadawca działał w ten sposób, aby „wbić klin w ligę i zasiać podejrzenia, że ​​ludzie w komisjach i zarządzie działają wyłącznie w interesie Bundesligi i drugiej Bundesligi”. .

Szykuje się długi spór prawny

DAZN z kolei odrzucił tę reprezentację. W liście od kierownictwa Niemieckiej Ligi Piłki Nożnej „odnosi się wrażenie, że DAZN celowo spowodował znaczne opóźnienia w 36 klubach Bundesligi i Drugiej Ligi” – DAZN napisał do klubów Bundesligi: „Mówimy: To jest błąd (…).”

W związku ze sporem z DAZN niemiecka Bundesliga zawiesiła w połowie kwietnia aukcję praw do transmisji w mediach niemieckojęzycznych na cztery sezony od 2025/26 do 2028/29.

{ „placeholderType”: „MREC” }

DAZN publicznie zagroził sporem prawnym, „który będzie trwał rok”, a teraz ponownie potwierdził, że „podjęto już kroki prawne, aby położyć kres całej sprawie, a do kierownictwa Niemieckiej Ligi Piłki Nożnej wysłano ostrzeżenie „, ale sprawa jest nadal aktualna. Firma „Szczególnie ważne jest, aby skontaktować się z Tobą i klubami w celu pełnego wyjaśnienia sytuacji”.

W trakcie przyznawania praw medialnych Bundeslidze doszło do ostrego sporu pomiędzy DAZN a DFL. Dotyczy Pakietu Praw B, który obejmuje mecze Bundesligi w sobotę o 15:30, a także mecze indywidualne w piątkowy wieczór oraz spadki. Firma czuje się pokrzywdzona, ponieważ jej oferta dotycząca tego pakietu praw została odrzucona, mimo że była „najbardziej atrakcyjna i przekonująca finansowo”.

READ  Rozmowa telefoniczna Tuchela z gwiazdą Barcelony? Bayern prawdopodobnie będzie przygotowany na ogromną opłatę transferową

320 milionów euro? DAZN podaje konkretne liczby

W nowej wiadomości DAZN po raz pierwszy wspomniał także o konkretnych liczbach. „W trakcie cyklu praw” jego oferta była „prawdopodobnie o co najmniej 320 mln euro wyższa” niż oferta najbliższego konkurenta. Stanowi to „niezbędną szansę rozwoju dla lig i klubów”.

Niemiecka Liga Piłkarska poinformowała niedawno kluby, że będą musiały spodziewać się strat finansowych z powodu braku płatności od partnerów medialnych. DAZN nie został wyraźnie wymieniony, ale firma przyznała, że ​​„skontaktowała się z zarządem Niemieckiej Ligi Piłki Nożnej”, aby „dostosować warunki płatności specjalnie dla rat marcowych i kwietniowych i zaplanować je w grudniu”.

{ „placeholderType”: „MREC” }

Jest to „normalny proces zarządzania kapitałem obrotowym pomiędzy partnerami biznesowymi, szczególnie w przypadku firm globalnych, takich jak DAZN, które mają miliardową sprzedaż”. DAZN potwierdził również: „O ile nam wiadomo, Bundesliga również odłożyła płatności na rzecz innych partnerów”.

Continue Reading

sport

Joan Mir (Honda/9.): Nieuczciwy atak Marqueza/MotoGP

Published

on

Joan Mir (Honda/9.): Nieuczciwy atak Marqueza/MotoGP

Po burzliwym wypadku motocyklowym kierowca fabryki Repsol, Joan Mir, nagle stał się czołowym kierowcą Hondy w Jerez de la Frontera i bardzo otwarcie wypowiadał się na temat stylu jazdy gwiazdy Gresini, Marca Marqueza.

Scena wypadku podczas wyścigu MotoGP w Jerez nie była dla osób o słabym sercu. Upadło 15 kierowców, a późnym popołudniem kary nałożono łącznie na pięciu kierowców. Gdy Johann Zarco wjechał swoją LCR Hondą w żwir w ostatnim zakręcie, były mistrz świata Joan Mir (26 l.) nagle stał się najlepszym reprezentantem Hondy.

Mirowi udało się zdobyć przynajmniej jeden punkt w swoim pierwszym domowym wyścigu z Repsol Honda. „Szczerze mówiąc, to było trochę niesprawiedliwe” – narzekał Hiszpan. „Miałem naprawdę dobry start, miałem kontakt w drugiej turze i straciłem miejsca. Potem udało mi się wyprzedzić grupę z Miguelem Oliveirą. Byłem wtedy za Raulem Fernandezem i chciałem to zrobić gotowy do ataku w końcówce, a potem w ostatnim zakręcie wjechał Marc i uderzył mnie. „Straciłem cztery miejsca”.

Ale to nie wystarczy – mówi Mir. „Potem Marc zrobił to samo z Miguelem Oliveirą i również go wyrzucił. Ostatni raz dostałem karę w Portimao w wyścigu w 2023 roku. Wtedy wyprzedziłem Fabio i go wyrzuciłem – wtedy też upadłem. Fabio stracił pozycje, a ja leżałem na ziemi. Potem dali mi podwójną karę za długie okrążenie wyścigu.

„Mark mnie wyprzedził, nie rozbił się, ale straciłem cztery miejsca. Później Marek musiał zrezygnować tylko z jednego stanowiska. Chcę tylko zrozumieć, jak to jest możliwe! »

Ja znowu: „Nie mam nic przeciwko manewrom Marka. Jeśli zaczeka trzy sekundy, będzie mógł mnie wyprzedzić na prostej. Nie do końca to rozumiem – cóż, jeśli mamy walczyć o podium, to tak. Ale to niewiarygodne, jak Stewartowie wszystko ocenili i zarządzili strzelaninę. Lubię wyprzedzać przez kontakt, ponieważ obecnie skrzydła są bardzo trudne. Mały kontakt wystarczy. Ale inną rzeczą jest wypchnięcie przeciwnika, który prowadzi samochód przed tobą. Sędziowie powinni na to spojrzeć zupełnie inaczej – nie rozumiem tego!”

READ  Max Verstappen jako Michael Schumacher

Hiszpan skomentował także warunki na torze w sobotę w Jerez: „Być może nie było tego widać w telewizji i nie można zrozumieć, dlaczego tak wielu zawodników upadło, ale w piątym zakręcie były mokre miejsca to dokładnie te lokalizacje, o które chodziło. „To samo stało się dzisiaj w ósmym zakręcie. Mogłem dzisiaj zająć lepsze szóste miejsce”.

Po sprincie w Jerez Joan Mir jest także najlepszym z czterech kierowców Hondy występujących w harmonogramie Mistrzostw Świata. Hiszpan zajmuje szesnaste miejsce ze skromnymi ośmioma punktami.

Wyniki MotoGP Sprint Jerez (27 kwietnia):
1. Jorge Martin (E), Ducati, 12 okrążeń w 19:52,682 minuty
2. Pedro Acosta (E), KTM, +2,970 sekundy
3. Dani Pedrosa (E), KTM, +7.102
4. Franco Morbidelli (I), Ducati, +8481
5. Fabio Quartararo (F), Yamaha, +15.052
6. Marc Marquez (E), Ducati, +18.131
7. Augusto Fernandez (E), KTM, +18.278
8. Miguel Oliveira (F), Aprilia, +18418
9. Joan Mir (E), Honda, +18.553
10. Takaaki Nakagami (Niemcy), Honda, +21.136
11. Johann Zarco (F) Honda, +21948
12. Raul Fernandez* (E), Aprilia, +23882
13. Fabio Di Giannantonio (I), Ducati, +31478
14. Jack Miller* (Australia), KTM, +45.901
15. Alex Rins (E), Yamaha, +1:10,288 min
16. Lorenzo Savadori (I), Aprilia, +1:22.979
– Luca Marini (I), Honda, jedno okrążenie do tyłu
– Stefan Bradl (Niemcy), Honda, jedno okrążenie do tyłu
– Maverick Viñales (E), Aprilia, 3 okrążenia do tyłu
– Marco Bezzecki (I), Ducati, 4 okrążenia do tyłu
– Alex Marquez (E), Ducati, 4 okrążenia do tyłu
– Brad Bender (ZA), KTM, 4 okrążenia do tyłu
– Enea Bastianini (I), Ducati, 4 okrążenia do tyłu
– Francesco Bagnaia (I), Ducati, 10 okrążeń do tyłu
– Aleix Espargaro (E), Aprilia, pierwsze okrążenie nie zostało ukończone

READ  Mundial 2022: ARD zastępuje Jessego Wilmera! Zmień medianę w WM | Sporty

• Osiem sekund kary za niewystarczające ciśnienie w oponach

Klasyfikacja Mistrzostw Świata po 7 z 42 wyścigów:
1. Marcin 92 punkty. 2. Acosta 63. 3. Bastianini 59. 4. Viñales 56. 5. Bagnaia 50. 6. Bender 49. 7. Marc Marquez 40. 8. Aleix Espargaro 39. 9. Di Giannantonio 25. 10. Quartararo 24. 11. Miller 22. 12. Pizzicchi 20. 13. Oliveira 15. 14. Alex Marquez 14. 15. Augusto Fernandez 10. 16. Mir 8. 17. Pedrosa 7. 18. Raul Fernandez 7. 19. Morbidelli 6. 20. Zarco 5 21. Panuje 3. 22. Nakagami 2.

Mistrzostwa Świata Konstruktorów:
1. Ducati, 108 punktów. 2. KTM 85. 3. Aprilia 74. 4. Yamaha 24. Honda 9.

Zespoły Pucharu Świata:
1. Zespół Lenovo Ducati, 109 punktów. 2. Prema Pramac Racing 98. 3. Aprilia Racing 95. 4. Red Bull Gasgas Tech 3 73. 5. Red Bull KTM Factory Racing 71. 6. Gresini Racing 54. 7. Pertamina Enduro Team VR46 Racing 45. 8. Monster Energy Yamaha 9/27. Wyścigi na torze 10/22. Repsol Honda Team 8. 11. LCR Honda 7.

Continue Reading

Trending