Connect with us

Economy

Klient supermarketu udostępnia zdjęcie popularnego deseru – szczegóły są oburzające

Published

on

Klient supermarketu udostępnia zdjęcie popularnego deseru – szczegóły są oburzające
  1. tz
  2. konsument

Naciska

Ile może kosztować pudełko czekoladek? Użytkownicy Reddita narzekają na wyjątkowo wysokie ceny różnych bonów czekoladowych Ferrero.

MONACHIUM – Inflacja nie kończy się na niczym: na gazie, czynszach czy nawet żywności. Czekolada również stała się droższa. Jednak to, co klient zobaczył w supermarkecie, sprawiło, że zapomniał o chęci zjedzenia słodyczy. Koszt 89-gramowego pudełka Kinder Choco Bones Crispy to 10,99 euro, co oznacza, że ​​cena za kilogram wynosi 123,48 euro. Inny klient supermarketu był niedawno zszokowany, gdy spojrzał na swój paragon.

Trudno uwierzyć w cenę bonów czekoladowych, bo zdjęcia klientów supermarketu wywołały spore zamieszanie

Udostępnia zdjęcie w serwisie społecznościowym Reddit. Użytkownicy początkowo nie mogą uwierzyć w cenę, ale jeden z nich wskazuje na stronę Kauflandu, Ten sam produkt kosztuje 141,69 euro za kilogram, czyli 12,61.

Opinia o ofercie jest jasna: za tę cenę nigdy nie kupią czekolady. „Na szczycie listy znajduje się „torba rodzinna” o wadze 89 gramów” – jeden z użytkowników skomentował notatkę na opakowaniu, w której stwierdził, że dałby sobie torbę tylko wtedy, gdyby wygrał główną wygraną na loterii.

Jeden z klientów był zdumiony cenami bonów czekoladowych premium Ferrero. © Zrzut ekranu / Reddit CloylessDemy

Cena wywołuje zawrót głowy – „Nie dodali więcej farby, sami ją wypili”.

Inny użytkownik wylicza: „Mieszanka jednego kilograma mąki, cukru, kakao, może kilku posiekanych orzechów i dużej ilości odpadów przemysłowych kosztuje około 125 euro. Więcej farby nie dodali, bo chłopaki z Ferrero najwyraźniej sami ją wypili .”

„Czy leczą raka?” – pyta inny użytkownik. Inny podejrzewa błąd cenowy. Inni podsuwają kreatywne sugestie: „Mam całkowicie szalone rozwiązanie. Przysięgam, że działa: nie kupuj tego”. Sugerowane są także zdrowe alternatywy: „Proszę, kupcie po prostu jabłka”.

READ  Czy Hapic Choet celowo uderzył w ścianę?

Użytkownicy narzekają na wysokie ceny importowanej czekolady i nazywają ją „kawiorem dla dzieci”

Kaufland wyjaśnia wysoką cenę na swojej stronie internetowej: „Jest to ekskluzywny import z Arabii Saudyjskiej drogą lotniczą, którego nie znajdziesz w żadnym zwykłym supermarkecie”.

Wielu użytkowników potępia import szkodliwy dla klimatu. „Każdego, kto kupi coś takiego, należy wychłostać” – ostro mówi jeden z użytkowników. „Inny użytkownik pomyślał, że to żart”. Następnie zapytał: „Więc kilogram sztucznych odchodów może kosztować 1,40 euro, a teraz jest sprzedawany za sto razy wyższą cenę tylko dlatego, że został przywieziony samolotem?” Inny użytkownik twierdzi, że produkt opiera się na innym drogim jedzeniu, „kawiorze dla niemowląt”.

Użytkownik mówi o „idealnym chwytie marketingowym”

Istnieją również pojedyncze pozytywne komentarze: Przynajmniej czekolada smakuje dobrze, stwierdził jeden z użytkowników, który otrzymał pudełko w prezencie. Inny użytkownik pochwalił strategię marketingową rynku, nazywając ją doskonałym chwytem marketingowym.

„Sztucznie zmniejszanie dostępności (ponieważ zwykle jej nie mamy).” Wzbudzanie zainteresowania (bo jest nowe i rzadkie) i być może ustalanie czasu (szybkie dotarcie na miejsce). Ustaw cenę za wysoką i zobacz, czy klienci ją zaakceptują właśnie ze względu na te czynniki.

W Lidlu cena nie będzie już w przyszłości odgrywać roli przy podejmowaniu decyzji o wyborze mięsa czy rośliny. Jednak nie wszyscy są zadowoleni ze zmiany. (KJSC)

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Economy

Edika i Nito z apelem – ryzyko obrażeń wewnętrznych

Published

on

Edika i Nito z apelem – ryzyko obrażeń wewnętrznych
  1. Strona główna
  2. konsument

Naciska

Wycofanie produktów Edeka i Netto: Wycofanie dotyczy dwóch produktów z bułek. Według producenta klienci mogą odzyskać swoje pieniądze.

Bleicherode – wycofanie dotyczy obecnie ofert w Edeka i Netto Marken-Discount. Potencjalne odłamki drewna w wypiekach mogą stanowić poważne zagrożenie dla zdrowia. Producent zdecydowanie odradza spożywanie dotkniętych produktów.

Panem Backstube GmbH ogłasza wycofanie dwóch produktów z kategorii bułki: „bułki mieszane GUT&GÜNSTIG do pieczywa gotowego” i „bułki mieszane Kornmühle do pieczywa gotowego”. Obie pozycje dostępne są w opakowaniach 540 g i obowiązują do wszystkich terminów przydatności do 30 maja 2024 r.

Zagrożenia dla zdrowia związane z produktami Edeka i Netto: punkty sprzedaży i obszary dotknięte

Edeka i Netto Marken-Discount natychmiast zareagowały i wycofały ze sprzedaży wadliwy towar. Klienci, którzy już kupili oferty, pod żadnym pozorem nie powinni ich spożywać. Produkty można zwrócić do sklepów internetowych. Jest napisane, że cena zakupu zostanie zwrócona nawet bez przedstawienia paragonu Przypominamy wiadomość od producenta.

Wycofanie dotyczy dwóch produktów: bułki mieszane Kornmühle i bułki mieszane GUT&GÜNSTIG do pieczywa gotowego © Panem Backstube GmbH

Zdaniem firmy w cewkach mogą znajdować się ciała obce wykonane z drewna. W przypadku połknięcia może powodować obrażenia wewnętrzne i krwawienie. Z tego powodu konsumenci w żadnym wypadku nie powinni spożywać dotkniętych produktów.

W zwojach znajdują się ciała obce: uszkodzona Edica, Marktkov i Nito

Zgodnie z zawiadomieniem producenta o wycofaniu, „Rolki mieszane GUT&GÜNSTIG do przygotowania do pieczenia” zostały wprowadzone na dużych obszarach Niemiec, głównie w Edeka i Marktkauf. Wykluczono regiony Szlezwik-Holsztyn, Meklemburgia-Pomorze Przednie, Hamburg, Brema, Berlin, Brandenburgia, Saksonia-Anhalt, Dolna Saksonia i przyległe części Nadrenii Północnej-Westfalii.

Panem Backstube GmbH
GUT&GÜNSTIG Mieszane bułki gotowe do pieczenia
edica, rynek zakupów
540 gramów
Wszystko do 30 maja 2024 r

Produkt „Kornmühle mieszane bułki do gotowego chleba” sprzedawany był na terenie całego kraju po cenie Netto Marken-Discount, podał producent w swoim oświadczeniu.

Wycofanie nie dotyczy innych produktów firmy Panem Backstube GmbH oraz bułek z datą przydatności do spożycia przed 30 maja 2024 r. Wycofanie dotyczy wyłącznie wymienionych produktów i terminów przydatności do spożycia.

Bakterie, ciała obce i nie tylko: Klienci powinni poważnie podchodzić do wycofania produktów i zdobywać wiedzę

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz dodatkowych informacji, konsumenci mogą skontaktować się z obsługą klienta Panem Backstube GmbH. Można się z nimi skontaktować za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem [email protected] lub telefonicznie od poniedziałku do niedzieli w godzinach 8:00–20:00 pod numerem 036338 577 308.

Niedawno wycofano także kiełbaski Rewe, których spożycie może powodować nudności i wymioty. Niedawno z obiegu wycofano także produkty owocowe wywołujące wysypkę skórną i duszność. (Funt syryjski)

Continue Reading

Economy

Duża sieć fast foodów zbankrutowała – zadłużenie przekracza 1 miliard dolarów

Published

on

Duża sieć fast foodów zbankrutowała – zadłużenie przekracza 1 miliard dolarów
  1. Strona główna
  2. Praca

Naciska

Przedsiębiorstwa dostawcze odczuwają słabą gospodarkę i skutki epidemii. Red Lobster, czołowa sieć restauracji w Stanach Zjednoczonych, zbankrutowała.

ORLANDO, Floryda – Nie tylko restauracje w Niemczech cierpią: amerykańska sieć restauracji rybnych Red Lobster zbankrutowała. Firma oficjalnie ogłosiła to w poniedziałek, 20 maja. Amerykańskie media podały, że Red Lobster zamknął już 99 restauracji i rozpoczął sprzedaż lokalu w poprzednim tygodniu Newsweek.

Sieć fast foodów, rozsławiona dzięki serialom i filmom, twierdzi, że ma 578 restauracji w 44 stanach USA i Kanady i obsługuje 64 miliony klientów rocznie. Roczna sprzedaż firmy wynosi dwa miliardy dolarów.

Sieć fast foodów jest niewypłacalna: złe zarządzanie, konkurencja i inflacja powodują bankructwo Red Lobster

Jednak teraz nadchodzi upadłość. Firma ma ponad miliard dolarów długu. Ale majątek wynosi mniej niż 30 milionów dolarów CNN W nawiązaniu do firmy. Celem jest sprzedaż spółki pożyczkodawcom. W zamian otrzymujesz fundusze potrzebne do przetrwania.

Przyczynami nierównowagi jest zwiększona konkurencja ze strony innych wschodzących sieci restauracji, inflacja oraz konsekwencje pandemii korony. Od 2019 roku jest o tym głośno CNN Liczba klientów spadła o 30 proc., ale już nie wzrosła znacząco.

Red Lobster przyznaje się do strategicznych błędów po bankructwie

Przyczyną jest także złe zarządzanie. W swoim wniosku o upadłość Red Lobster stwierdził, że ma „nadęty i słabo radzący sobie portfel restauracji”. Za straty firma obwiniła także swojego byłego największego akcjonariusza, firmę Thai Union. Według raportów firma Red Lobster rozwiązała umowę z dwoma dostawcami smażonych krewetek i zawarła umowę na wyłączność z Thai Union, co podniosło koszty sieci restauracji. CNN.

Reprezentowana niemal wszędzie w USA: sieć restauracji Red Lobster zbankrutowała. (Zdjęcie pliku) © Scott Brower/Imago

„Zauważyliśmy bezpodstawne zarzuty zawarte we wnioskach do sądu upadłościowego i nie możemy się doczekać pełnej prezentacji faktów” – stwierdziła Thai Union w odpowiedzi na zarzuty dotyczące Red Lobster.

READ  Dług publiczny: Bruksela chce teraz złagodzić regułę 60 procent

Thai Union, wieloletni dostawca Red Lobster, planuje kontynuować współpracę. „Jesteśmy przekonani, że proces sądowy umożliwi firmie Red Lobster restrukturyzację zobowiązań finansowych i wykorzystanie jej długoterminowego potencjału w bardziej pozytywnym otoczeniu” – stwierdziła spółka w swoim oświadczeniu.

Firma Red Lobster jest niewypłacalna: upadłość wisiała na horyzoncie już od dłuższego czasu

Upadłość ogłoszono kilka miesięcy temu. W styczniu 2024 roku Red Lobster zatrudnił eksperta ds. restrukturyzacji Jonathana Tebusa, który od marca pełni funkcję dyrektora zarządzającego. Niektóre restauracje zostały ostatecznie wyprzedane 13 maja.

Red Lobster to godny uwagi przykład z USA. Jednak restauracje w Niemczech również muszą stawić czoła trudnym warunkom ekonomicznym. Między innymi ze względu na skutki pandemii i słabą gospodarkę branży restauracyjnej grozi fala bankructw. (SM)

Continue Reading

Economy

Organizatorzy wycieczek popadają w bankructwo: czy klienci odzyskają pieniądze?

Published

on

Organizatorzy wycieczek popadają w bankructwo: czy klienci odzyskają pieniądze?

Axel Schmeglow przebywa w areszcie od początku kwietnia. Jest dyrektorem zarządzającym holdingu itravel Group SA. Klienci luksusowego organizatora wycieczek skarżą się na tę firmę od lata ubiegłego roku. Często zdarza się, że klienci płacą z góry za wyjazd kilka tysięcy euro, a na miejscu okazuje się, że organizator nie zapłacił jeszcze za zarezerwowany hotel. Sąd Rejonowy w Kolonii wyznaczył syndyka masy upadłościowej dla Inspiring Travel Club Family GmbH, spółki zależnej Grupy itravel, informuje „gwiazda„.

Wyznaczony prawnik Philip Schober ma dostęp do rachunków bankowych i obecnie analizuje sytuację finansową spółki. Co najważniejsze, spółka musi być w stanie zapłacić mu jako syndykowi masy upadłościowej. Same procedury jeszcze się nie rozpoczęły. Jednakże dyrektor zarządzający Grupy itravel Schmiegelow wymaga zgody syndyka w przypadku majątku spółki. Jeżeli okaże się, że brakuje środków, spółka może zostać zlikwidowana bez postępowania upadłościowego. Strona internetowa itravel została wyłączona wkrótce po aresztowaniu dyrektora zarządzającego.

READ  Polityka UE: dlaczego Bruksela staje się silniejsza
Continue Reading

Trending