Connect with us

Tech

The Crew 2 – Ponad 30 milionów osiągnięć graczy ogłoszonych po premierze Ubisoft Forward

Published

on

Ubisoft świętuje trzecią rocznicę The Crew 2 i ogłasza osiągnięcia ponad 30 milionów graczy w serii The Crew w ramach Ubisoft Forward. Otwarta gra sportów motorowych firmy Ubisoft dostępna na Xbox One i Xbox Series X | S, PlayStation 4, PlayStation 5, Dostępne w Epic Game Store i Ubisoft Store na Windows PC, Stadia i Ubisoft+*, usługa subskrypcji Ubisoft.

Ponad 30 milionów graczy dołączyło do społeczności The Crew od 2014 roku. Aby to uczcić, Chevrolet Corvette C8 Stingray 2020 można kupić za jeden kredyt Crew do 30 czerwca. W ramach kolejnej części rocznicy, od 23 do 29 czerwca odbędzie się specjalny Live Summit.

„Chcielibyśmy podziękować społeczności za wspieranie marki. Ich pasja i poświęcenie napędza nas do ciągłego tworzenia nowych treści” – mówi Olivier Guidon, producent, Ivory Tower. „Nie możemy się doczekać, aż społeczność zagra w nowy sezon 3, odcinek 1: US Speed ​​​​Tour East. A jeśli po raz pierwszy wyjdziesz na ulice serii The Crew, przeżyjesz najlepszą zabawę w Serie.”

Od czasu premiery The Crew 2 pojawiło się wiele nowych treści, w tym dziewięć głównych aktualizacji, od Lata w Hollywood po niedawno wydaną aktualizację The Game. W ubiegłym roku zorganizowano ponad 50 szczytów na żywo. Live Summit to cotygodniowe zawody PvE, w których gracze muszą udowodnić swój talent w dziewięciu aktywnościach. Są one wybierane z szerokiej gamy dziedzin i dyscyplin. Od premiery w 2018 roku do The Crew 2 dodano ponad 150 pojazdów.

Co więcej, dzisiaj Ubisoft ogłosił nowy sezon 3, odcinek 1: US Speed ​​Tour East, który ukaże się 7 lipca. Więcej informacji zostanie ujawnionych w nadchodzących tygodniach.

Więcej informacji o The Crew 2 można znaleźć naubisoft.com/de-de/game/the-crew/the-crew-2, wł. Serwis społecznościowy FacebookA Świergot I pod #TheCrew2.

Najnowsze informacje na temat załoga Inne gry Ubisoft są dostępne pod adresem: news.ubisoft.com/de-de/

READ  Czarna dziura wyskoczyła z galaktyki

ZAP-Hosting Serwer gier i hosting

Andre wiedźma

Szalony członek zespołu może/powinien przetestować wszystko, co nadejdzie, nawet jeśli jest to wspaniała przygoda z końmi Barbie (którą też uwielbia testować). Gdyby urodził się wcześniej, jego poczucie humoru byłoby w filmie Monty Pythona. Ponadto, jako prawdziwy Bawarczyk, absolutnie nie myśli o niczym z zimnych napojów.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Tech

Voyager 1 może kontynuować swoją misję. – witryna internetowa Raumfahrer.net

Published

on

W listopadzie 2023 roku NASA nagle zgłosiła problemy ze statkiem kosmicznym Voyager 1, który nie wysyłał już czytelnych danych. Czy to koniec misji naukowej? Tymczasem po kilku miesiącach badań zespół specjalistów NASA znalazł przyczynę problemu i również go rozwiązał.

Autor: Thomas Geoking Źródło: NASA.

Przez chwilę wyglądało na to, że aktywny lot naukowy statku kosmicznego Voyager 1 dobiegł końca. Sonda wystrzelona 5 września 1977 roku jest, wraz ze swoją siostrzaną sondą, najodleglejszym obiektem stworzonym przez człowieka. Znajduje się teraz w przestrzeni międzygwiezdnej. W ciągu nieco ponad 17 000 dni spędzonych w przestrzeni kosmicznej przeleciał dotychczas około 24,42 miliarda kilometrów. Obecnie sygnał radiowy z Ziemi dociera do sondy kosmicznej w ciągu 22,5 godzin.
Sonda kosmiczna nadal wysyła dane naukowe z powrotem na Ziemię, przynajmniej do połowy listopada 2023 r. Nagle okazuje się, że sonda kosmiczna nie wysyła już czytelnych danych, ale raczej te same dane ułożone w rodzaj ciągłej pętli.

Voyager 1 w kosmosie – ilustracja. (Zdjęcie: NASA)
Stan instrumentów sond Voyager 04.2024 (Źródło: NASA)

Po szczegółowej analizie przyczynę początkowo ustalono w systemie danych lotu sondy. To jeden z trzech komputerów znajdujących się na pokładzie statku kosmicznego. System FDS nie skomunikował się prawidłowo z jednym z podsystemów sondy, zwanym modułem modulacji telemetrii (TMU). W rezultacie na Ziemię nie są przesyłane żadne dane naukowe ani techniczne. Celem FDS jest gromadzenie m.in. danych z instrumentów naukowych oraz danych technicznych o stanie i kondycji statku kosmicznego. Informacje te są następnie łączone w pojedynczy pakiet danych, który jest wysyłany z powrotem na Ziemię przez TMU. Teraz TMU zaczęło wysyłać powtarzający się wzór jedynek i zer, jakby „utknął”. Po nieudanym ponownym uruchomieniu FDS do analizy błędu często trzeba było korzystać z dokumentów sprzed kilkudziesięciu lat. Specjaliści potrzebowali czasu, aby zrozumieć, jak nowe polecenia wpłyną na działanie statku kosmicznego, aby uniknąć niezamierzonych problemów.

READ  Początek lata – zwiastun, szczegóły, data premiery 2.8

1 marca 2024 r. wysłali do statku kosmicznego sygnał, który spowodował, że FDS wysłał pełny obraz pamięci. Zostało to odebrane 3 marca i odszyfrowane przez inżyniera z agencji Deep Space Network, która obsługuje anteny radiowe komunikujące się zarówno z Voyagerem, jak i innymi statkami kosmicznymi.
Zrzut pamięci był kluczem do rozwiązania problemu!
Okazuje się, że 3 procent pamięci FDS jest uszkodzone. Możliwe, że jeden chip został uszkodzony albo przez wysokoenergetyczne cząstki z kosmosu, albo po prostu przez długi okres pracy. Spowodowało to utratę części kodu programu komputerowego FDS.

Utrata tego kodu sprawiła, że ​​dane naukowe i techniczne stały się bezużyteczne. Ponieważ chipa nie można było naprawić, zespół zdecydował się umieścić uszkodzony kod w innym miejscu pamięci FDS. Żadna pojedyncza witryna nie jest jednak wystarczająco duża, aby pomieścić całą sekcję kodu. Dlatego opracowano rozwiązanie umożliwiające podzielenie uszkodzonego kodu na sekcje i przechowywanie tych sekcji w różnych lokalizacjach w FDS. Aby ten plan zadziałał, te sekcje kodu muszą zostać zmodyfikowane, aby zapewnić dalsze działanie jako całość. Należy również zaktualizować wszelkie odniesienia do lokalizacji tego kodu w innych częściach repozytorium FDS. 18 kwietnia zespół przesłał wstępną aktualizację oprogramowania statku kosmicznego Voyager. Kiedy 20 kwietnia zespół kontroli misji otrzymał informację zwrotną od statku kosmicznego, wiedział, że modyfikacja zadziałała. Po raz pierwszy od pięciu miesięcy udało im się sprawdzić status i stan statku kosmicznego. Po dalszej aktualizacji sonda będzie mogła ponownie przesyłać dane naukowe na Ziemię. Misja naukowa może być kontynuowana.
To, jak długo sonda może nadal działać, zależy głównie od baterii radionuklidowych i zużycia elementów termoelektrycznych. Produkcja energii elektrycznej spada o około 4 waty rocznie. Wyłączanie poszczególnych instrumentów wielokrotnie wydłużało żywotność sondy.

READ  Rozpoczyna się nowa aktualizacja FritzBox: użytkownicy mogą spodziewać się wielu nowych funkcji

Raumfahrer.Net będzie w dalszym ciągu udostępniać raporty.

Dołącz do dyskusji na forum Raumcon:

Podróżnik Sondy kosmiczne

Continue Reading

Tech

Manor Lords: Kamień milowy sprzedaży osiągnięty pierwszego dnia

Published

on

Manor Lords: Kamień milowy sprzedaży osiągnięty pierwszego dnia

Manor Lords to w ostatnim czasie jedna z najciekawszych gier – co teraz widać także w pierwszych wynikach sprzedaży. Kamień milowy został osiągnięty w dniu premiery.

Średniowieczna gra strategiczna Manor Lords jest ostatnio na ustach wszystkich. Hooded Horse and the Slave Magic była jedną z najbardziej poszukiwanych nowych gier na platformie Steam – co znalazło odzwierciedlenie w bardzo udanym rozpoczęciu sprzedaży.

Manor Lords niedawno weszło do fazy wczesnego dostępu i dlatego jest dostępne jako wczesna wersja gry na platformie Steam. Niezliczona ilość graczy na PC chciała już tę niekompletną wersję, więc ta wersja gry sprzedawała się jak świeże bułeczki. Ponad milion egzemplarzy przeszło już przez wirtualną ladę wydawniczą – pierwszy kamień milowy w sprzedaży został już przekroczony.

Gra opiera się na wielu elementach zarządzania i zakrojonych na szeroką skalę średniowiecznych bitwach taktycznych. Masz dostęp do różnych budynków, ulepszasz produkcję rolną, tworzysz szlaki handlowe – w skrócie: w grze strategicznej możesz zarządzać wieloma rzeczami.

Przyciąga to obecnie nie tylko wielu kupujących, ale także wielu graczy na Steamie. Pierwszego dnia maksymalna liczba graczy jednocześnie osiągnęła 173 178. Manor Lords wyprzedziło także Hades 2 i Hollo Knight: Silksong w kategorii najbardziej poszukiwanych gier na Steamie, osiągając wspomniany poziom sprzedaży w niecały tydzień po premierze wczesnego dostępu.

Po Palworld na początku roku i późniejszym Helldivers 2, Manor Lords można uznać za trzeci duży tytuł 2024 roku.

READ  Czat WhatsApp zamiast dr. Google: nowa usługa zastępująca chodzenie do lekarza
Manor Lords – zwiastun odkrywa historię średniowiecznego symulatora budowania miast

W ramach Xbox Partner Preview potwierdzono datę premiery średniowiecznego symulatora budowania miast Manor Lords na 26 kwietnia 2024 r.

Continue Reading

Tech

Stracona szansa: programista Webauthn-rs uważa, że ​​klucze to zepsute marzenie

Published

on

Stracona szansa: programista Webauthn-rs uważa, że ​​klucze to zepsute marzenie

Klucze są często chwalone jako bezpieczna i wygodna alternatywa dla haseł. William Brown, programista webauthn-RSbiblioteka Webauthna dla Rusta, traktuje teraz klucze jako jeden „Rozbity sen”.






lubić go W poście na blogu Jak już wspomniano, mówi się, że za tę sytuację odpowiedzialne są przede wszystkim firmy takie jak Apple i Google. Według Browna częściej używają alternatywnego hasła, aby połączyć użytkowników ze swoim ekosystemem, niż pracować nad przyszłością przyjazną dla użytkownika i pozbawioną haseł.

„Chrome i Safari próbują zmusić Cię do korzystania z rozwiązania hybrydowego (kabel), w którym skanujesz telefonem kod QR w celu uwierzytelnienia”.Deweloper wyjaśnił. Aby skorzystać z klucza bezpieczeństwa, użytkownicy będą musieli żmudnie klikać menu.

W większości przypadków zajmuje to więcej niż 60 sekund „Niezbyt dobre doświadczenie”. Interfejs użytkownika jest „Bardziej niż znienawidzony”. Nawet gra z hasłami Neala Agarwala zapewnia lepszą obsługę.




Krytyka Androida

Deweloper nie powiedział też dobrego słowa na temat implementacji klucza dostępu w Androidzie. Z powodu błędów w systemie operacyjnym w niektórych przypadkach system operacyjny Google nie jest w stanie wygenerować kluczy bez resetowania oprogramowania sprzętowego danego urządzenia.

„Klucze mogą być przechowywane na kliencie, ale nie na serwerze, co powoduje, że zduplikowane konta i dane uwierzytelniające nie działają lub, co gorsza, użytkownicy usuwają prawdziwe dane uwierzytelniające”.– powiedział Brown.

READ  Wykrywanie czujnika dymu: HomePod ostrzega o uruchomionych alarmach

Nawet użytkownicy znający się na technologii często są przytłoczeni takimi problemami. „Jeśli ci użytkownicy nie będą mogli tego uzyskać, jak poradzą sobie ludzie w innych obszarach?”zapytał deweloper.

Brown zaleca menedżery haseł

Konkluzja Browna była druzgocąca. „Myślę, że w tym momencie klucze zawiodą w rękach ogółu społeczeństwa”.„Utracono możliwość anulowania haseł” – powiedział programista. „Ponieważ chcieli podbić rynki i stworzyć szum”..

W tym projekcie interesy korporacji zignorowały dobre doświadczenia użytkowników. Brown zakłada, że ​​klucze dostępu, podobnie jak programy blokujące reklamy, będą w przyszłości używane tylko przez użytkowników znających się na technologii, ale nie przez ogół społeczeństwa.

„Menedżer haseł zapewnia lepszą obsługę niż klucze.”– podsumował deweloper – i podtrzymuje ten wniosek Nie jest tam sam. „Zdobądź coś takiego jak Bitwarden lub Vaulttwarden, jeśli lubisz własny hosting. Pozwól mu tworzyć i zarządzać Twoimi hasłami”.Zalecenie Browna. Deweloper radzi tym, którzy nadal polegają na kluczach, aby przechowywali je w menedżerze haseł i nie polegali na kontrolowanych przez platformę sklepach z kluczami.

Nie oznacza to jednak końca pracy Browna nad webauthn-rs. Zapowiedział, że będzie kontynuował prace nad tym i powiązanymi projektami. „To nadal jest dla mnie ważne, nawet jeśli jestem rozczarowany kierunkiem rozwoju ekosystemu”.były jego ostatnie słowa.


Continue Reading

Trending