Connect with us

Economy

„Każdy, kto kupił jednego, został okłamany”.

Published

on

„Każdy, kto kupił jednego, został okłamany”.
  1. Strona główna
  2. Praca

Naciska

Transformacja energetyki pod ostrzałem: Federalny Urząd Kontroli i VBW przyglądają się temu krytycznie. Ale dostawca energii Octopus Energy ma rozwiązanie.

Zamek – umiera Przesył energii Wszystko jest na dobrej drodze, ale czy na pewno idzie gładko? Federalny Urząd Kontroli i Bawarskie Stowarzyszenie Biznesu (VBW) widzą to inaczej. Roberta HabekaMinister gospodarki i członek Partii Zielonych zaprzeczył temu, twierdząc, że dane Federalnego Urzędu Kontroli „nie mają żadnego związku z rzeczywistością”. Bastian Gerol, prezes niemieckiego dostawcy energii Octopus Energy, wyraził niedawno obawy związane z potencjalną eksplozją kosztów oleju i gazu opałowego.

Aplikacje mogą pomóc informować konsumentów, że koszty energii elektrycznej są obniżone o połowę z powodu silnych wiatrów. © Peter Knevel/DPA

Jeśli nie będzie wiatru, mogą zdecydować się na późniejsze uruchomienie zmywarki.

Octopus Energy obsługuje obecnie turbiny wiatrowe w Niemczech i Wielkiej Brytanii oraz opracowuje tanie pompy ciepła w Irlandii Północnej. Cechą szczególną turbin wiatrowych jest tzw. inteligentny licznik, który w czasie rzeczywistym może obniżyć cenę energii elektrycznej, gdy wieje silny wiatr i produkcja energii jest odpowiednio wysoka.

Gerol skrytykował niemieckich dostawców energii telewizja nr ostry. Zarzucał im, że kuszą klientów kuszącymi ofertami, a następnie „wpychają ich na coraz droższe taryfy”. Obecni klienci płacą od dziesięciu do 20 centów za kilowatogodzinę więcej niż w przypadku nowych taryf. W przypadku niektórych dostawców jest to część modelu biznesowego. Może pojawić się ryzyko „drastycznych” podwyżek w kolejnych latach. Chociaż klienci mają możliwość natychmiastowej zmiany usługodawcy w przypadku nieoczekiwanych podwyżek, wielu nie zdaje sobie z tego sprawy. „Każdy, kto kupił kominek olejowy lub gazowy, został okłamany” – mówi Gerol.

W wywiadzie z telewizja nr Gerol nakreślił, jak powinno wyglądać idealne wdrożenie energii odnawialnych. „Nie mogę włączać i wyłączać odnawialnych źródeł energii” – wyjaśnił. Produkcja jest elastyczna, więc i konsumpcja musi być bardziej elastyczna. Konsumenci, którzy podłączają inteligentny licznik do podłączonych do nich turbin wiatrowych, mogą zwiększyć zużycie energii elektrycznej, gdy wieje dużo wiatru, a zatem energia jest tańsza. Jeśli nie będzie wiatru, mogą zdecydować się na późniejsze uruchomienie zmywarki.

READ  LKA ostrzega przed nielegalną mistyfikacją: gdy banki wywierają na nie presję

Ogrzewanie: Konsumenci już odczuwają znaczny wzrost cen.

Aplikacje mogą pomóc informować konsumentów, że koszty energii elektrycznej są obniżone o połowę z powodu silnych wiatrów. Jeśli produkcja energii elektrycznej spada, należy również zmniejszyć zużycie.

Jednakże obecnie nadal istnieje problem polegający na tym, że wymagana technologia, taka jak inteligentne liczniki lub pompy ciepła, jest bardzo droga. „Jeśli transformacja energetyczna stanie się produktem luksusowym, poniesiemy porażkę” – ostrzegł Gerol. Należy to zrobić „szybciej i mądrzej”, aby każdy mógł z tego skorzystać. Osoby, które w ostatnich miesiącach zainwestowały w nowe systemy ogrzewania olejowego i gazowego, mogą stanąć w obliczu eksplozji kosztów. Gerol spodziewa się w przyszłości znacznego wzrostu dodatkowych kosztów. Za dziesięć do dwudziestu lat może to być „naprawdę bolesne”. Eksplozja cen może sprzyjać ubóstwu energetycznemu.

Konsumenci już odczuwają znaczny wzrost cen. Wykazało to niedawne badanie przeprowadzone przez portal porównawczy Verivox. Trzyosobowa rodzina płaci obecnie o około 1500 euro więcej za ropę, gaz, paliwo i prąd niż w lutym 2021 r. Thorsten Strock z firmy Verivox i Ramona Pope z Federalnego Stowarzyszenia Organizacji Konsumenckich zalecają porównanie taryf. „W sytuacji, gdy wiele nowych umów na energię elektryczną i gaz jest obecnie tańszych, konsumenci powinni sprawdzić, czy mogą zmienić dostawcę na dobrego, tańszego” – radzi Bob.

Transformacja energetyczna: „Musimy teraz osiągnąć w ciągu sześciu lat to, co osiągnęliśmy w ciągu ostatnich 13 lat”

Transformacja energetyczna wymaga jednak również znacznych wysiłków finansowych. „Teraz w ciągu sześciu lat musimy powtórzyć to, co osiągnęliśmy przez ostatnie 13 lat” – wyjaśnił lekarz. Almut Kirchner na konferencji prasowej vbw na temat monitorowania transformacji energetycznej. W Bawaria Na przykład prędkość ekspansji energii wiatrowej musi wzrosnąć dwudziestokrotnie.

Przed wzrostem cen ostrzegał także Leonard Birnbaum, dyrektor generalny giganta energetycznego Eon. Kraj potrzebuje więcej systemów zielonej energii elektrycznej, które wymagają integracji z siecią elektroenergetyczną. Aby to osiągnąć, rozbudowa sieci musi odbywać się „szybciej i mądrzej”, a także należy stworzyć nadmiarowe możliwości. „Zawsze mówiono nam, że Sun nie wysyła żadnych faktur, więc wszystko jest bezpłatne” – powiedział gazecie Süddeutsche Zeitung szef Eonu. Jednak w Eon zawsze było jasne, że sprawy potoczą się inaczej. Transformacji energetycznej nie da się przeprowadzić przy „zero taryfach”.

READ  Rosnące ceny energii: Nouriel Roubini o wpływie wojny ukraińskiej na gospodarkę światową | biuletyn

Redaktor napisał ten artykuł, a następnie wykorzystał go do ulepszenia według własnego uznania Amnesty International– Zastosowany model języka. Wszystkie informacje zostały dokładnie sprawdzone. Więcej informacji na temat naszych zasad dotyczących sztucznej inteligencji można znaleźć tutaj.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Economy

„Ogromny” czas oczekiwania: Verdi wzywa obsługę klienta Telekom do strajku w niedzielę

Published

on

„Ogromny” czas oczekiwania: Verdi wzywa obsługę klienta Telekom do strajku w niedzielę

„Ogromny” czas oczekiwania.
Verdi wzywa obsługę klienta Telekomu do strajku w niedzielę

Posłuchaj materiału

Ta wersja audio została stworzona sztucznie. Więcej informacji | Wyślij swoją opinię

Związek związkowy wzywa do rozpoczęcia zmian po krótkim czasie: aby zwiększyć presję na Telekom, pracownicy obsługi klienta muszą dzisiaj przestać pracować. Tysiące pracowników wzięło już udział w strajkach ostrzegawczych w zeszłym tygodniu.

Związek zawodowy Verdi wezwał pracowników obsługi klienta Telekomu do kontynuowania w niedzielę strajków ostrzegawczych w krótkim czasie. Verdi wyjaśnił, że skoro poranna zmiana zaczyna się o 6 rano, pracownicy mają obowiązek przerwać pracę na całą poranną zmianę. Zdaniem związku ma to na celu zwiększenie presji na pracodawców przed nową rundą rokowań zbiorowych dla około 70 000 pracowników, która będzie miała miejsce w poniedziałek i wtorek.

Verdi już w piątek zapowiedział, że w poniedziałek przestanie pracować „na pełną zmianę”. Związek zorganizował już w zeszłym tygodniu strajki ostrzegawcze w Telecom w poniedziałek i wtorek. Zdaniem związku w dwóch dniach wzięło udział 13 000 pracowników, co oznacza, że ​​w obsłudze klienta panowały „ogromne” okresy oczekiwania, wizyty techników zostały odwołane, a część sklepów telekomunikacyjnych pozostała zamknięta.

Głównymi żądaniami związku są dwunastoprocentowa podwyżka wynagrodzeń i co najmniej 400 euro miesięcznie przez dwanaście miesięcy. Obecna oferta pracodawców jest za niska, a 27 miesięcy za długie. „Jeśli chcemy uniknąć dłuższego konfliktu, w decydującej rundzie negocjacji muszą zostać podjęte jasne działania” – wyjaśnił Pascal Ruckert z Verdiego.

READ  Gigant supermarketów bierze co d. Produkty Oetkera z kolekcji
Continue Reading

Economy

Potencjalnie poważne obrażenia – dotyczy to dwóch typów obrażeń

Published

on

Potencjalnie poważne obrażenia – dotyczy to dwóch typów obrażeń
  1. Strona główna
  2. konsument

Naciska

Producent przestrzega przed spożywaniem oferowanych przez niego wyrobów z pieczywa tostowego. Chleb może zawierać części plastikowe. Zdecydowanie odradza się spożywanie.

Frankfurt – Zachowaj ostrożność podczas jedzenia tostów. Obrońcy konsumentów ostrzegają obecnie przed dwoma dostępnymi rodzajami rabatów Lidla Został sprzedany. Konsumentom zdecydowanie zaleca się, aby go nie spożywali – podobnie jak w przypadku pilnego wycofania z rynku 16 rodzajów sera.

Wycofanie tostów z Lidla: ryzyko krwawienia wewnętrznego oraz obrażeń jamy ustnej i gardła

W szczególności są to produkty z chleba tostowego „Grafschafter Weizen Sandwich American Style, 750g” i „Grafschafter Whole Grain Sandwich American Style, 750g” holenderskiego producenta Bakkerij Holland. Dotyczy to dwóch pozycji ze wszystkimi datami preferencji do 21 maja 2024 r. włącznie.

Jako powód tego On pamięta Federalny Urząd Ochrony Konsumentów i Bezpieczeństwa Żywności stwierdza, że ​​nie można wykluczyć obecności obcych przedmiotów z tworzyw sztucznych w tostach. Przedmiotowe produkty były sprzedawane wyłącznie w sklepach Lidl w Nadrenii Północnej-Westfalii. Dlatego konsumenci powinni zachować ostrożność podczas jedzenia tostów. Fragmenty plastiku znalezione w jamie ustnej i gardle, a także wewnątrz ciała mogą prowadzić do obrażeń wewnętrznych lub krwawień.

Wycofanie chleba z Lidla: Holenderski producent Bakkerij Holland zgłosił wycofanie swoich produktów „Grafschafter Weizen Sandwich American Style, 750 g” i „Grafschafter Whole Grain Sandwich American Style, 750 g”. (Zdjęcie produktu) © lebensmittelwarning.de
twórca Piekarnia Holenderska
dystrybucja Lidla
produkty Grafsheder Kanapka pszenna po amerykańsku, 750 gramów
Grafsheder Kanapka pełnoziarnista w stylu amerykańskim, 750 gramów
Lepiej przed spotkaniem Do 21 maja 2024 r
Powód przypomnienia Plastikowe ciała obce
Dotknięty stan federalny Nadrenia Północna-Westfalia
Skontaktuj się z producentem infobakkerijholland.nl

Lidl wycofał już ze sprzedaży przedmiotowy towar. Można go zwrócić w dowolnym z oddziałów dyskontowych, a cena zakupu zostanie zwrócona.

Lidl wycofuje tosty ze sprzedaży: Liczba wycofań gwałtownie rośnie – najczęstszą przyczyną jest skażenie mikrobiologiczne

Od 2015 r. liczba wycofań gwałtownie wzrosła. Chociaż w 2015 r. wydano zaledwie 100 ostrzeżeń, w 2023 r. ich liczba wzrosła do 310. To pokazuje, że jedno Analiza przeprowadzona przez Federalny Urząd Ochrony Konsumentów i Bezpieczeństwa Żywności. Najczęstszymi przyczynami wycofania produktów są obecność bakterii salmonelli lub grupy coli oraz obecność cząstek szkła, metalu lub plastiku.

READ  Niskie ceny ropy: wojna z Ukrainą ciąży na Wall Street

Na przykład fragmenty szkła odkryto w fali Dunaju, a także w jednej W salami Edica znajdowały się niepożądane ciała obce.

Najczęstsze przyczyny ostrzeżeń w 2023 roku (Źródło: lebensmittelwarning.de):

  • Skażenie mikrobiologiczne: 102
  • Przekroczenia limitów: 55
  • Zakazane składniki: 61
  • Alergeny: 33
  • Ciało obce: 46
  • Inne: 13

Ochrona Konsumentów zaleca, aby konsumenci kontaktowali się z właściwym urzędem kontroli żywności w przypadku wykrycia w produkcie niepożądanych ciał obcych. Obowiązki są jednak odmiennie regulowane w różnych krajach związkowych. Dlatego zaleca się najpierw skontaktować się z lokalnym urzędem ds. zdrowia. Inną możliwością jest złożenie skargi bezpośrednio u producenta wadliwego produktu lub sprzedawcy.

Konsumenci, którzy po spożyciu produktu poczują się źle, powinni koniecznie zgłosić się do lekarza. Zgodnie z ogólną zasadą, przysługuje Ci prawo do odszkodowania lub rekompensaty tylko wtedy, gdy można udowodnić, że „choroba lub niepełnosprawność fizyczna faktycznie wynika z określonego produktu” – twierdzi Consumer Protection. (s)

Continue Reading

Economy

Popularni sprzedawcy detaliczni oferują kontrowersyjne opcje płatności kartą EC

Published

on

Popularni sprzedawcy detaliczni oferują kontrowersyjne opcje płatności kartą EC

Wkrótce wprowadzono innowacje konsumenckie w zakresie płatności kartami. Foto: obrazy imago/MiS

Pieniądze i zakupy

Natalia Trapp

Przy kasie w supermarkecie jest sytuacja, która brzmi jak banał, ale przynajmniej raz w tygodniu staje się rzeczywistością w Twoim codziennym życiu: starsza osoba staje przed Tobą w kolejce i nagle, z całym spokojem, wyławia rybę resztę, którą zbierałeś z portfela przez ostatnie pięć lat.

Z drugiej strony młodsze pokolenie jest obecnie w dużym stopniu uzależnione od płatności kartami, zwłaszcza od czasu wprowadzenia w smartfonach usług NFC. Jednak eksperci ostrzegają teraz przed nową formą płatności kartą. Już wkrótce podpowiemy Ci, gdzie możesz takiego spotkać i na co powinieneś uważać.

Wieloautoryzacja: rośnie popularność nowej metody płatności

Dostawcy usług płatniczych już opisują nowe, tzw. wielokrotne autoryzacje polecenia zapłaty, jako „rewolucję w procesie płatności”. Obrońcy konsumentów dostrzegają jednak niebezpieczeństwo, że rzekomo wygodna płatność wprowadza także dużą niepewność do naszego codziennego systemu płatności.

Konkretnie, wielokrotne autoryzacje oznaczają, że w przyszłości na wybranych rynkach przy płatności kartą nie będzie już potrzebny podpis ani PIN. W tym celu konsumenci muszą jedynie uzyskać zgodę odpowiedniej firmy na jednokrotne obciążenie swojego rachunku.

Jak dotąd dostępna jest jedynie opcja płatności zbliżeniowych, w przypadku której nie jest wymagana autoryzacja w przypadku kwot poniżej 50 euro.

Ci handlowcy korzystają już z nowej autoryzacji wielokrotnej

Raporty z „żeton”Jak podają portale, duże sieci handlowe, takie jak dm, Edeka i Rewe, jak dotąd sprzeciwiały się wprowadzeniu odpowiedniego środka. Natomiast klienci sieci aptek Rossmann i sklepów Alnatura mają już możliwość wystawienia wielokrotnego upoważnienia.

W aptece dm prawie nie ma ruchu klientów ze względu na koronę, epidemię, rozprzestrzenianie się, trzecią falę, wysoki wskaźnik infekcji, kryzys koronowy, koronawirus, wirus, gałąź patogenu, sklep, sklep, wejście, kasy fiskalne, kasa, strefa wejściowa…

Sieć aptek dm dotychczas nie zdecydowała się na wielokrotne zezwolenia.Zdjęcie: Imago Images/Frank Hoermann/Sven Simon

To żądanie jest ważne nawet w przypadku kwot przekraczających limit 50 €, dla których na większości rynków wymagane jest najpóźniej PIN. Proces ten jest możliwy dzięki prywatnym dostawcom usług płatniczych, takim jak Nexi i Payone.

READ  08 września 2022 - Międzynarodowy Przegląd Prasy

Funkcja opiera się na znanym od lat systemie polecenia zapłaty SEPA. Konsumenci udzielają sprzedawcy pozwolenia na jednorazowe lub regularne obciążanie środków za pomocą odpowiedniego upoważnienia.

Watson jest teraz na WhatsApp

Teraz na Whatsapp i Instagramie: zaktualizuj swojego Watsona! Zaopiekujemy się Tobą Tutaj na WhatsAppie Z dzisiejszymi atrakcjami Watsona. Tylko raz dziennie – bez spamu, bez bla, tylko siedem linków. obietnica! Czy wolisz być na bieżąco na Instagramie? Tutaj Znajdziesz nasz kanał streamingowy.

Jednak banki obecnie wymagane wielokrotne zezwolenia są krytykowane jako „szara strefa”. Dlatego obecne plany nie zawierają wystarczających zezwoleń, co może prowadzić do luk w zabezpieczeniach.

Dla wielu konsumentów nowy proces i tak może nie wchodzić w grę. Ankiety Według Instytutu Detalicznego EHI od 2023 r. ponad jedna trzecia płatności detalicznych nadal dokonywana jest w gotówce.

Continue Reading

Trending