Connect with us

Tech

„Star Trek”, „Mortal Kombat” i „Alan Wake 2”: najważniejsze wydarzenia z Letniego Festiwalu Gier

Published

on

„Star Trek”, „Mortal Kombat” i „Alan Wake 2”: najważniejsze wydarzenia z Letniego Festiwalu Gier

E3 dobiegło końca, ale procesja zwiastunów trwa. Ekspert ds. gier, Geoff Keighley, otworzył Summer Games Festival w czwartek wieczorem dla publiczności na żywo. Oprócz debiutu znanych tytułów, takich jak „Alan Wake 2”, „Mortal Kombat 1” czy „Final Fantasy VII: Rebirth”, pojawiły się również nowe zapowiedzi znanych nazwisk — w tym platformówka Metroidvania „Prince of Persia Zagubiona korona i gra strategiczna.” Star Trek”.

Prince of Persia Zagubiona korona

Elegancka, klasyczna mobilna platformówka firmy Ubisoft, Prince of Persia, powraca w nowej grze typu side-scrolling. W spin-offie z otwartym światem „Metroidvania” nowy bohater Sargon eksploruje otoczenie z nowymi mocami, aby pokonać wrogów zepsutych przez czas i rozwiązywać zagadki. Za grą stoi Ubisoft Montpellier, twórcy najnowszej gry „Rayman” i często opóźnianej gry „Beyond Good & Evil 2”. Tytuł ukaże się 18 stycznia 2024 roku na PC, wszystkie obecne konsole i Amazon Luna.


Mortal Kombat 1

Pierwsze sceny gry z restartu „Mortal Kombat 1” NetherRealm były bojowe. W nowo stworzonym uniwersum boga ognia Liu Kanga znani wojownicy otrzymują nowe tła i rywalizacje. Nawet Sub Zero i Scorpion zaprzyjaźnili się tutaj. Nowi „partnerzy epizodyczni” wkraczają na ring za naciśnięciem jednego przycisku, tak jak zapaśnicy tag team, i można je dowolnie łączyć z głównym wojownikiem. Tym razem zwyciężył Jean-Claude Van Damme jako aktor i głos Johnny’ego Cage’a. Ikona sieci „backtrack” ma na celu umożliwienie bezproblemowego dopasowania w Internecie, podobnie jak w „Street Fighter 6”.


Alana Wake’a 2

Sam Lake, dyrektor kreatywny w Remey Entertainment, ujawnił przerywniki filmowe z survival horroru „Alan Wake 2”, a także szczegóły dotyczące przełączania się między dwoma głównymi bohaterami. Agentka FBI Saga Anderson i opętany obsesją autor Alan Wake zajmują się morderstwem w sennym Bright Falls. W zwiastunie Saga sprawdził się już w starciu ze zmartwychwstałym zabójcą w masce jelenia. Bitwa rozpocznie się 17 października 2023 r. na PC, PS5 i Xbox Series X/S.

READ  Drugi dzień GO Festiwalu rozpoczyna się z przytupem – 27 sierpnia 2023


Spider-Man 2

Marvel’s Spider-Man 2 był gwiazdą wieczoru na Playstation Showcase. Tym razem dyrektor kreatywny Insomniac Games, Brian Intehar, przedstawił datę premiery na scenie. Ekskluzywny tytuł na PS5 zostanie wydany 20 października 2023 r. Po spin-offie PS5 „Miles Morales”, tym razem duet będzie wspólnie chronić Nowy Jork przed złoczyńcami takimi jak Venom, Kraven, Łowca i Jaszczurka, ale bez uczestnicy wsparcia operacyjnego.


Przeczytaj o p

Bloodborne spotyka Pinokia – ta mroczna kombinacja przekonała po raz kolejny w krótkim zwiastunie „Lies of P”. Tym razem były to szybkie walki na ostrza i metalowe potwory, takie jak łódź podwodna w kształcie rekina. Po prezentacji na targach Gamescom 2022 Round8 Studio i wydawca Neowiz mieli tym razem złe wieści. Przerażające poszukiwania pana Geppetto przez Pinokia zostały przełożone na 19 września. Następnie gra rozpoczyna się w stylu „Soulslike” na PC, PS5 i Xbox. Od samego początku będzie dostępna w usłudze Xbox Game Pass.


Supergwiazdy Sonic

Sonic znów biegnie bokiem po ekranie, ale nie w pikselach, ale w grafice 3D. Nowo ogłoszone „Sonic Superstars” przynosi nową przygodę na North Star Islands. W poszukiwaniu dr. W Eggmana, Sonic, Tails, Knuckles i Amy Rose może grać nawet do czterech uczestników jednocześnie. Przynoszą nowe umiejętności, takie jak bieganie po ścianach, pływanie w kaskadach czy przemiany. Wygląda na to, że twórcy udanej kontynuacji 2D Sonic Mania tym razem nie byli zaangażowani. Sonic Team ukaże się jesienią 2023 roku na PC, PS5 i Xbox Series X/S.


Nieśmiertelni z Avium

Ascendant Studios i EA lubią świecić. W scenach magicznej strzelanki „Immortals of Aveum” kolory i cząsteczki bryzgają z broni i metalowych potworów w stylu fantasy i dieselpunk. W nim bohaterowie wspinają się na lśniącego olbrzyma, który może przetransportować całą falangę magów bitewnych. Za deweloperem stoi dyrektor kreatywny Dead Space, Brett Robbins. Immortals of Aveum ukaże się 10 lipca na PC, PS5 i Xbox Series X/S.

READ  Steam na macOS obsługuje teraz akcelerację sprzętową – więcej mocy dla graczy na Macu: wewnętrzna


Toksyczny komandos John Carpenter

Legendarny reżyser John Carpenter („Halloween”, „The Thing”) łączy siły z Saber Interactive i Focus Entertainment, aby ożywić w pełni grywalną wizję horroru. W Toxic Commando od Johna Carpentera maksymalnie czterech graczy kosi hordy zmutowanych potworów, aby powstrzymać falę nadprzyrodzonego zespołu rockowego. Tytuł z silnika Swarm ukaże się w przyszłym roku na PC, PS5 i Xboksie Series X/S.


Star Trek: Nieskończoność

Wydawca „Stellaris”, Paradox Interactive, wprowadził nową grę strategiczną do klasycznej serii science-fiction. Akcja „Star Trek: Infinite” rozgrywa się kilkadziesiąt lat przed „Następną generacją”. Gracze kontrolują flotę w uniwersum Star Trek i dowodzą jedną z czterech wielkich potęg w galaktyce: Federacją, Imperium Romulańskim, Federacją Kardasjańską lub Imperium Klingońskim. To, jak dokładnie wygląda rozgrywka, pozostało otwarte. Więcej szczegółów poznamy 16 czerwca. „Star Trek: Infinite” ukaże się tej jesieni na PC i macOS.


W najbliższych dniach planowane są kolejne wydarzenia, w tym GamesRadars Future Games Show 10 czerwca. Microsoft rozpoczął wielki pokaz Xbox i Bethesda w niedzielę, 11 czerwca, po którym nastąpił długo oczekiwany „Starfield Direct” dla gry fabularnej. Poniedziałkowy Ubisoft Forward, w tym „Assassin’s Creed Nexus”, będzie kontynuacją pierwszej części serii w VR. Trzy wspomniane pokazy rozpoczynają się o godzinie 19:00.



(Następnie)

do strony głównej

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Tech

Take-Two Interactive: GTA VI ukaże się jesienią 2025 roku

Published

on

Take-Two Interactive: GTA VI ukaże się jesienią 2025 roku
Obraz: Gry Rockstar

Grand Theft Auto (GTA) pozostaje największą marką Rockstar Games, sprzedając do tej pory ponad 425 milionów egzemplarzy. Nowa część, GTA VI, jest wyczekiwana z niecierpliwością. Spółka-matka Take-Two zawęziła teraz datę premiery: GTA VI ma zadebiutować jesienią 2025 roku.

Po prawdopodobnie największym wycieku w historii gier wideo, który ujawnił wiele na temat kolejnej gałęzi GTA, deweloper Rockstar Games przerwał ciszę na początku grudnia 2023 roku i ogłosił GTA VI ze zwiastunem na rok 2025 na PlayStation 5 i Xbox Series Nie ma jeszcze żadnych informacji na temat wersji na PC.

Teraz spółka-matka Take-Two Interactive zawęziła datę do jesieni 2025 r. w ramach publikacji swoich najnowszych danych kwartalnych. Oznacza to, że gra pojawi się około 12 lat po premierze GTA V.

Premiera GTA VI planowana jest na jesień 2025 roku
Premiera GTA VI planowana jest na jesień 2025 roku (Zdjęcie: Take-Two Interactive)

Na razie odrzucono pogłoski o możliwym opóźnieniu do 2026 roku. Zapytany o potencjalne obawy związane z opóźnieniem, dyrektor generalny Take-Two, Strauss Zelnick, powiedział IGN, że jest przekonany, że nowa część zostanie wydana jesienią 2025 roku.

Wydarzenia z szóstej części cyklu gier akcji rozgrywają się ponownie w Vice City, podobnie jak miało to miejsce w czwartej części. Po raz pierwszy kobiety pełnią rolę przywódczą. Ma na imię Lucia i można ją zobaczyć u boku głównej bohaterki w zwiastunie.

GTA to najsilniejsza marka Take-Two

GTA VI niewątpliwie pójdzie w wielkim ślady, ponieważ jego poprzednik GTA V sprzedał się obecnie w ponad 200 milionach egzemplarzy, co czyni go jedną z najlepiej sprzedających się gier wideo wszechczasów. Jak ogłosiło Take-Two, sprzedaż wszystkich gier z serii GTA łącznie przekroczyła 425 milionów egzemplarzy. To również niespotykane w branży.

Poprzednie gry GTA sprzedały się łącznie ponad 425 milionów razy
Poprzednie gry GTA sprzedały się łącznie ponad 425 milionów razy (Zdjęcie: Take-Two Interactive)

READ  Nowa karta graficzna dedykowana Chinom
Continue Reading

Tech

iCloud Mail: Apple nie może kontrolować zalewu phishingu i spamu

Published

on

iCloud Mail: Apple nie może kontrolować zalewu phishingu i spamu

Domniemane dostawy paczek, zwycięskie powiadomienia i rzekomo wolne miejsce w iCloud: wiadomości e-mail ze spamem i phishingiem zalewają obecnie skrzynki odbiorcze wielu użytkowników iCloud Mail. Wygląda na to, że filtr spamu Apple w iCloud nie działa obecnie niezawodnie — a w niektórych przypadkach w ogóle nie działa.

reklama

Czytelnicy od około tygodnia donoszą o zauważalnym wzroście liczby niechcianych e-maili, które Apple nie sortuje już automatycznie i trafiają do skrzynek odbiorczych. Problem nie został jeszcze rozwiązany.

Niektóre z dotkniętych osób codziennie zgłaszają nowe wiadomości spamowe, których liczba jest dwucyfrowa, podczas gdy inne otrzymują tylko kilka dziennie. Redakcja Mac&i zauważyła to również korzystając z konta iCloud. Jak dotąd sortowanie e-maili do folderu ze spamem i zgłaszanie ich Apple nie pomogło. W poprzednich miesiącach filtr spamu firmy Apple wydawał się działać dobrze i wstępnie filtrować większość niechcianych wiadomości e-mail.

Większość e-maili to oczywiste oszustwa dla doświadczonych użytkowników. Niektóre z nich są również skierowane specjalnie do użytkowników Apple i ostrzegają przed przekroczeniem limitu miejsca w iCloud. Jako remedium zapewniamy bezpłatne miejsce na dysku w iCloud. Wszystko, co musisz zrobić, to „potwierdzić” dane swojego Apple ID i karty kredytowej, jak wynika z jednego e-maila phishingowego.

Wiersze tematów często zawierają znaki specjalne, a adresy e-mail innych użytkowników usługi iCloud są zawsze wymienione jako odbiorcy – i nie jest jasne, czy te osoby faktycznie istnieją. Dotknięci użytkownicy nie mogą obecnie wiele zrobić. Niż zgłosić spam jako spam Dlatego usuń je ze swojej skrzynki odbiorczej i miej nadzieję, że Apple odzyska kontrolę nad procesem filtrowania.



(funt)

Continue Reading

Tech

Wbudowana aktualizacja AI: GPT-4o, pole testowe Air Cargo AI, stabilizacja AI, ORBIT-Surgical

Published

on

Wbudowana aktualizacja AI: GPT-4o, pole testowe Air Cargo AI, stabilizacja AI, ORBIT-Surgical

reklama

Prezes OpenAI, Sam Altman, jest bardzo zajęty: oprócz głównego naukowca Ilyi Sutskevera, firmę opuszcza także badacz bezpieczeństwa Jan Lake. Nie jest jasne, dlaczego dwie z tych ważnych osobistości złożyły rezygnację. A potem Altman musiał doprecyzować inny temat w X. Ponieważ nikt obecnie rozmawiający z ChatGPT nie rozmawiał jeszcze z GPT-4o, co zostało ogłoszone w poniedziałek.

Wbrew temu, co sugerowano w poniedziałkowym ogłoszeniu, nie wszystkie funkcje GPT-4o zostały jeszcze zintegrowane z obecną wersją ChatGPT. Według Altmana nowy tryb audio nadal korzysta z poprzedniej wersji. Tryb tekstowy musi być oparty na GPT-4o. Wszystkie pozostałe funkcje zostaną początkowo udostępnione subskrybentom ChatGPT Plus w nadchodzących tygodniach i miesiącach.

Oferty Google z „Ucz sięLM„Nowa rodzina modeli opracowana specjalnie dla sektora edukacyjnego Modele mają działać jako inteligentni asystenci dla nauczycieli i uczniów oraz zapewniać indywidualne wsparcie w procesie uczenia się. LearnLM może odpowiadać na pytania, udzielać wyjaśnień, tworzyć zadania, a nawet oceniać prace domowe.

Modele są szkolone przy użyciu obszernych danych z podręczników, publikacji naukowych i zasobów edukacyjnych. Specjalizując się w treściach edukacyjnych, mają na celu zapewnienie dokładniejszych i bardziej wiarygodnych wyników niż ogólne modele językowe.

Modele są przeszkolone w zakresie wykrywania i filtrowania nieodpowiednich treści. Ponadto rygorystyczne wytyczne dotyczące ochrony danych muszą zapewniać ochronę danych użytkowników.

Dzięki LearnLM Google chce wykorzystać potencjał sztucznej inteligencji, aby uczynić edukację bardziej dostępną, skuteczną i interaktywną. Formularze będą stopniowo integrowane z istniejącymi usługami Google, takimi jak Google Classroom i Google Scholar. Pierwsze testy już trwają, np. na YouTube w USA, gdzie na pytania związane z wykładami można odpowiedzieć za pomocą LearnLM.


Federalne Ministerstwo Cyfryzacji i Transportu wspiera „cyfrowe pole testowe” na siedmiu niemieckich lotniskach w celu poprawy efektywności łańcucha transportu lotniczego. Przedsiębiorstwa żeglugowe, Uniwersytet Nauk Stosowanych we Frankfurcie oraz, w razie potrzeby, Airbus i Zrzeszenie Międzynarodowego Transportu Powietrznego (IATA) współpracują pod przewodnictwem Instytutu Przepływu Materiałów i Logistyki im. Fraunhofera.

Dzięki lepszej komunikacji pomiędzy aktorami, wsparciu procesów cyfrowych i wykorzystaniu sztucznej inteligencji należy optymalnie wykorzystać ograniczone zasoby i obniżyć koszty w dłuższej perspektywie. Nacisk położony jest na standard danych ONE Record, prognozy wykorzystania przestrzeni ładunkowej oparte na sztucznej inteligencji i wykorzystanie zautomatyzowanych robotów ładujących.

Parlamentarny sekretarz stanu Oliver Luksic powiedział: „Potrzebujemy sztucznej inteligencji w lotnictwie, aby zachować konkurencyjność na poziomie międzynarodowym”. „Tylko w ten sposób możemy ukierunkować wykorzystanie pracowników, których jest coraz mniej, i optymalnie wykorzystać ograniczoną infrastrukturę, a tym samym w dłuższej perspektywie obniżyć koszty”.

Projekt „Digital Air Cargo Field Testing” prowadzony przez Instytut Przepływu Materiałów i Logistyki im. Fraunhofera istnieje od 2021 roku i został już dofinansowany przez Ministerstwo Transportu. Ministerstwo podwaja obecnie wsparcie do łącznej kwoty 13,7 mln euro. Uczestnicy z sektora prywatnego wnieśli łącznie 4,3 mln euro, co daje łączną kwotę 18 mln euro. Oznacza to, że projekt może trwać do 2026 roku. Opracowane rozwiązania zostaną udostępnione jako open source i posłużą jako model dla powiązanych branż.

Znaleziono startup zajmujący się sztuczną inteligencją Stability AI, znany z generatora obrazów open source Stable Diffusion Według źródeł zaznajomionych z negocjacjami sprzedażowymi. Pomimo miliardowej wyceny, rezerwy gotówkowe firmy zostały prawie wyczerpane.

Wysokie wydatki na badania i moc obliczeniową, brak realnych modeli przychodów i zamieszanie administracyjne spowodowały przewidywaną stratę w wysokości 142 milionów dolarów na bieżący rok. Aktywa płynne o wartości mniejszej niż 4 miliony dolarów są równoważone zobowiązaniami o wartości około 100 milionów dolarów wobec dostawców usług w chmurze.

Potencjalni nabywcy będą prawdopodobnie szczególnie zainteresowani od 70 do 90 ekspertami AI, wybranymi podejściami technologicznymi i marką Stable Diffusion.

Naukowcy z Uniwersytetu w Toronto, Uniwersytetu Kalifornijskiego w Berkeley, ETH Zurich, Georgia Tech i Nvidia wpadli na „Orbita Chirurgia„, framework open source do symulacji robotów chirurgicznych. Wykorzystuje platformę robotyki Nvidia „Isaac Sim” do obliczeń fizyki akcelerowanych przez GPU oraz narzędzie 3D „Omniverse” z renderowaniem metodą ray tracingu. Dzięki równoległości można przeprowadzić do 8000 symulacji uruchamiane jednocześnie Jeden na jednym procesorze graficznym Zdaniem zespołu umożliwia to efektywne szkolenie w ciągu zaledwie kilku godzin, a nie dni czy tygodni, jak miało to miejsce na wcześniej używanych platformach.

ORBIT-Surgical zawiera modele prawdziwych robotów chirurgicznych i 14 zadań referencyjnych odzwierciedlających podstawowe umiejętności chirurgiczne. Należą do nich proste ruchy i interakcja ze stałymi i odkształcalnymi obiektami, takimi jak igły i rurki. Korzystając z urządzeń wejściowych, takich jak kontrolery rzeczywistości wirtualnej, eksperci mogą sterować symulowanymi robotami w czasie rzeczywistym. Nagrane ruchy są następnie wykorzystywane do nauki poprzez naśladownictwo.

Symulacja umożliwia także tworzenie realistycznych, syntetycznych obrazów, które poprawiają wydajność modeli segmentacji obrazu wymaganych przez roboty. Zespół zademonstrował już przeniesienie wytrenowanych modeli na prawdziwe roboty – konieczne są jednak dalsze udoskonalenia. W przyszłości ORBIT-Surgical będzie obsługiwał bardziej złożone zadania, takie jak szycie. Framework jest dostępny na GitHubie.

Amerykańska badaczka sztucznej inteligencji Meredith Whitaker odebrała w środowy wieczór w Hamburgu Nagrodę im. Helmuta Schmidta dla przyszłości. Podczas ceremonii wręczenia nagród Whittaker powiedział o branży technologicznej: „Nie musimy konkurować z gigantami na ich warunkach. Nie pozwólmy im dyktować ram”.

Pod sztandarem superpotężnej, superpotężnej sztucznej inteligencji – często okraszonej quasi-religijnymi przewidywaniami na temat czujących maszyn i superkomputerów – firmy te będą starały się rozszerzyć swoje wpływy i kontrolę na wszystkie sfery życia i niemal każdy region planety . – podkreślił Prezydent Signal.

Jest pewna, że ​​za filantropijną retoryką wielkich firm technologicznych kryje się więcej marketingu niż rzeczywistości. Dopiero gdy ta zasłona zostanie rozdarta, będziemy mogli poważnie zacząć przeglądać i przeprojektowywać naszą przyszłość technologiczną. Ponieważ wciąż jest czas, aby stworzyć piękną, godną życia przyszłość, mówi Whittaker. Od 2022 r. Nagroda im. Helmuta Schmidta dla przyszłości honoruje innowacyjne osiągnięcia w obszarach demokracji, społeczeństwa i technologii.

Jak inteligentna jest sztuczna inteligencja? Jakie są konsekwencje generatywnej sztucznej inteligencji dla naszej pracy, czasu wolnego i społeczeństwa? W ramach aktualizacji AI Heise, we współpracy z The Decoder, codziennie dostarczamy aktualizacje dotyczące najważniejszych osiągnięć AI. W piątki wraz z ekspertami przyglądamy się różnym aspektom rewolucji AI.

Serwis specjalizujący się w autopromocji o nazwie KI PRO

Serwis specjalizujący się w autopromocji o nazwie KI PRO


(igr)

Do strony głównej

READ  Można go zamówić od 19 października w cenie 649 euro
Continue Reading

Trending